ianachim Postat Mai 15, 2019 Share Postat Mai 15, 2019 ma bate gandul sa iau un SYM de 200 cu roti pe 14 care folositi asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 15, 2019 Autor Share Postat Mai 15, 2019 Acum 16 ore, caracterincompatibil a spus: ce tare asa sunt si eu nehotarat exact intre symphony si jet ca si estetica si aerodinamica as merge spre jet insa rotile de 16, abs ul si latimea ma indeamna spre symphony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 15, 2019 Autor Share Postat Mai 15, 2019 la mom actual si la ce ofera in banii astia SYM iese clar castigator vezi ca jet nu are abs !!! are cbs.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 15, 2019 Autor Share Postat Mai 15, 2019 auzisem ca honda... pana la urma conteaza mai putin ce au imp este ca le am vazut in grecia la greu iar grecul nu arunca cu banii pe basini’ de magheru el ia ceva sa merga oriunde are nevoie ... gen magarus Acum 23 ore, caracterincompatibil a spus: Abs are și jet,arata mai bine,iar dimensiunile sunt acolo,jet e mai scurt cu 5cm.au cam aceași lățime,diferența insignifiantă.ma hotărăsc săptămâna viitoare la unul dintre ele,neapărat cu abs .mă uitam la Yamaha,e mai scump un sh,kymco agility, e prea leșinat.liberty 125 are abs față și tambur spate,adică naspa.Suzuki model uh 110,carburatie cu frane tambur.tot la sym am ajuns Ai dreptate la 200 cc are abs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Mai 15, 2019 Share Postat Mai 15, 2019 daca gasiti, Honda sh125/150 (roti 16") e o varianta foarte buna pt oras,m-am plimbat cu unul si tragea foarte bine;daca vreti un drive test cu al meu sh300i ,oricind,pe strada Electronicii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Mai 15, 2019 Share Postat Mai 15, 2019 (editat) treci sa-l vezi pe al meu (1800 euro a fost,dar e de 300 cmc) si apoi compari mai exact Editat Mai 15, 2019 de mihai c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 ma duc si eu sambata sa testez ce au in ograda, ca nu mai pot in bucuresti cu masina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 Yamaha Nmax, cu ABS, pret de 3000 eur...fara concurenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 N max e cu roti de 14, modelul cu abs e 3300. Symphony are 16 pe fata. modelul e 125 zice ca ar avea si abs...?! 2200 euro... vs 3300. treaba i clara. Interesante sym urile, am analizat la smaeb, mi-a placut mai mult modelul Jet din perspectiva ghidonului-nu invarti si bordul, ci doar ghidonul, iar bordul ramane fix. Am eu o boala cu treaba asta, mi se pare ciudat :)) @Cavaleru, poate ne vorbim, as veni si eu sa testez draciile. Cred ca pentru oras, fataiala, sunt perfecte. Informatiile de pe site sunt usor confuze, privind franele- care are abs care nu. Plus pozele, care nu iti sugereaza prezenta unui senzor abs... Asta e de lamurit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 Acum 10 ore, caracterincompatibil a spus: rata lunara e de aprox 500 lei Exista rate la aceste "jucarii" ? Ce conditii trebuie sa indeplinesti pentru a face casco in cazul unei rate : trebuie garaj sau curte sau se poate si daca stai la bloc si il parchez pe trotuar sau undeva pe langa bloc ? Diferenta intre Sym Symphony ST 200cc si Sym Jet 125 cc dpdv al performantelor este de doar 0.5 PS si 1.47 Nm. Sunt curios daca se simt atat de tare cei 0.5 CP si 1.47 Nm. Daca are cineva posibilitatae sa le incerce il rog sa posteze raspunsul si aici. Symphony-ul de 200 cc are ABS, iar Jet-ul CBS conform datelor de pe site. Ce stiti de garantia acordata acestor scutere ( cati ani, are limita de km , sunt probleme cand mergi la service la fel ca la masini - gasesc diverse motive pentru a nu oferi garantia ) , intervale de service. In opinia voastra care dintre cele 2 scutere are o protectie mai buna la vant si ploaie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 mda, Nmax : Anvelopă faţă 110/70-13 Anvelopă spate 130/70-13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 (editat) Diferenta mica de putere se explica usor deoarece: - motorul de la modelul de 200cc, este de fapt de 169 cmc (comparat cu cel de 125cc care este chiar 125cmc) - in functie de model, unele sunt racite cu apa (cele de 125cmc), celelalte cu aer (169cmc) - modelul de 169cmc cred ca foloseste motorul ce exista si pe Kymco People (aceiasi gaselnita de 200cc si motorul de 169cmc, motor racit cu aer) si posibil cu carburatie (desi daca e Euro 4 este sigur injectie) https://www.sym-romania.ro/ Modelul Symphony este aparut in 2011 (sau chiar mai devreme), seamana cu alte modele, printre care cu Kymco People S. Modelul Jet pare mai recent. Eu cred ca Sym foloseste cam aceleasi componente ca si Kymco, inclusiv design-ul. Scuterele cu roti de 16" prezinta avantaje pentru drumurile din Bucuresti, si sunt preferate in Italia. Cele cu roti de 14" sunt ceva mai elegante. Eu le-am testat pe ambele, sunt confortabil cu ambele. Diferenta majora este legata de prezenta ABS-ului si chiar a CBS-ului. Insa pentru ultima, trebuie verificat ca este dual CBS, adica fiecare frana duce la o actiune combinata: levierul stanga (frana spate) trebuie sa actioneze (o parte din) frana fata si levierul dreapta (frana fata) trebuie sa actioneze (o parte din) frana spate. Cand e vorba de un scuter, eu as fi interesat de: motor pe injectie, ABS, racire lichid, conceptie cat mai moderna (se reflecta in ergonomie, structura de rezistenta, capacitatea de stocare). Bordul fixat pe cadru sau pe ghidon nu prezinta mare diferenta, te obisnuiesti rapid. Cilindree minim 125cmc, diferenta intre 125cmc si 150cmc/169cmc este insesizabila. Poate un "adevarat" 200cmc are performante sporite. Unul de 300cmc este clar peste. Honda SH este o optiune buna, si acolo sunt diferente importante: SH150i are sigur ABS, sistem stop-start, warning. SH300i nu are nimic din toate astea, insa are un motor de aproape 2 ori mai mare. Succes. Editat Mai 16, 2019 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 SH300i este si cu ABS si fara,si are frina spate combinata cu un piston pe fata (cam 1/3) Foarte echilibrate si eficiente frinele . Un singur defect pot gasi,la gropi nu e confort...mai ales daca pui frina;daca accelerezi,se ridica suspensia si e mai bine. Cred ca au scos de la vinzare pt Europa modelele SH (ma refer la cele noi desigur)si au ramas doar PCX si Forza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 Voiam sa spun ca ABS-ul este optional la SH300i. Din ce stiu, la SH150i vine standard. Modelele Honda SH se gaseau pana anul trecut la dealerii din RO. Uitandu-ma in urma, prefer trendul actul de scuter/maxi-scuter. Spre deosebire de Sym Symphony, Kymco People, Piaggio Liberty etc. pe care "stai ca pe WC" Am stat si eu cativa ani buni pe diverse modele Legat de CBS, inseamna ca nu era dual? Adica functiona doar pentru combinatie full frana spate / partial frana fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 Pentru oras care ar fi mai bun : pe aer sau pe lichid ? Despre protectia la vant si ploaie ce parere aveti ? Symphony-ul de 200 are Dubluamortizor reglabil pe spate pe cand Jet-ul de 200 are doar dubluamortizor... Merita diferenta de 300 euro pentru roti de 16" fata de 14" si acest amortizor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 Pe lichid sunt mai moiderne si mai performante motoarele,racirea pe lichid permite tolerante mai mici in motor;si avind de regula electroventilator sunt net superioare pt oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 Acum 5 minute, mrrlr a spus: Pentru oras care ar fi mai bun : pe aer sau pe lichid ? Despre protectia la vant si ploaie ce parere aveti ? Symphony-ul de 200 are Dubluamortizor reglabil pe spate pe cand Jet-ul de 200 are doar dubluamortizor... Merita diferenta de 300 euro pentru roti de 16" fata de 14" si acest amortizor ? Cam toate amortizoarele sunt reglabile (pretensionarea arcului). Deci probabil ca e o scapare. Racirea pe lichid e de preferat, mai buna eficienta. Insa va fi nevoie de schimbarea regulata a antigelului. Racirea cu aer are un electro-ventilator, in Bucuresti risti sa fie pornit tot timpul (vara). Protectia la vant si la ploaie este data mai ales de parbriz. Modelul Jet ofera sigur o protectie mai buna. Daca se vrea husa, e bine sa fie una adaptata modelului, deci mai scumpa. La Symphony merge bine una universala. Care nu se poate folosi la Jet, deoarece risti sa ti-o ridice curentii de aer direct in fata. Cam complicat sportul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 Parbrizele inalte,adica peste nivelul privirii, protejeaza bine,dar se spune ca se vede foarte prost prin ele cind sunt pline de picaturi/mizerie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 Parbrizul ideal este usor sub linia privirii, protejeaza la fel de bine, cel mai bine insa protejeaza scuterele tip BMW C1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 Acum 2 ore, mihai c a spus: Parbrizele inalte,adica peste nivelul privirii, protejeaza bine,dar se spune ca se vede foarte prost prin ele cind sunt pline de picaturi/mizerie De acord. Am experimentat asa ceva si nu atat mizeria, cat matuirea in timp genereaza probleme. Acum 34 minute, vlad58 a spus: Parbrizul ideal este usor sub linia privirii, protejeaza la fel de bine, cel mai bine insa protejeaza scuterele tip BMW C1 La fel de adevarat. C1 a fost un experiment bun, sortit esecului (cilindree mica, roti minuscule, procedura complicata pentru plecare etc.). A fost totusi copiat. Cam complicat sportul asta... Pana la urma, trebuie avut incredere in constructor. Stie el ce face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 16, 2019 Autor Share Postat Mai 16, 2019 sa revenim la SYM ... am fost si probat nu cumparati nimic pana nu va urcati pe jucari’ aveam de ales la categ 200 intre JET si SYMPHONY prob e ca la 1.84 deja nu ai loc la picioare caci te loveste ghidonul la Symphony asa ca merg pe Jet 200 plangand dupa roata de 16 dar bucurandu ma de abs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 (editat) "C1 a fost un experiment bun, sortit esecului (cilindree mica, roti minuscule, procedura complicata pentru plecare etc.)" Mai avea si centuri de siguranta ........ cosmar! Editat Mai 16, 2019 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 16, 2019 Autor Share Postat Mai 16, 2019 Acum 7 minute, caracterincompatibil a spus: Felicitări.cred că iau și eu jet ul.dar mai întâi să îl testez.am.mers doar cu symphony Multam dar Inca nu am ..aruncat ...avansul insa cel mai bine m am putut decide urcandu ma pe ele deja la categ 300 sunt LATE si nu am rezolvat nimic cu traficul sa plec cu el in lume in nu ...... asa ca 125...200 se incadreaza in ce bani am gasit cand am pus geaca de ski la spalat intre sympho si jet nu cred ca poate fi o asa mare dif de ciclistica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 Acum 10 ore, Adrian M. a spus: N max e cu roti de 14, modelul cu abs e 3300. Symphony are 16 pe fata. modelul e 125 zice ca ar avea si abs...?! 2200 euro... vs 3300. treaba i clara. Interesante sym urile, am analizat la smaeb, mi-a placut mai mult modelul Jet din perspectiva ghidonului-nu invarti si bordul, ci doar ghidonul, iar bordul ramane fix. Am eu o boala cu treaba asta, mi se pare ciudat :)) @Cavaleru, poate ne vorbim, as veni si eu sa testez draciile. Cred ca pentru oras, fataiala, sunt perfecte. Informatiile de pe site sunt usor confuze, privind franele- care are abs care nu. Plus pozele, care nu iti sugereaza prezenta unui senzor abs... Asta e de lamurit. sambata la 10 ma postez la ei in poarta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 Well done! Foarte frumos showroom-ul. Uitandu-ma mai atent, Sym si Kymco daca nu sunt frati, sunt siguri veri... Eu tot la Jet "m-as baga"... Sunt curios sa cunosc "Happy End"-ul :))) Poti sa confirmi daca Jet 200 (sau 169cmc pour les connaisseurs) e cu racire lichid sau aer, cu injectie sau carburatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.