Jump to content

Recommended Posts

Parbrizul ideal este usor sub linia privirii, protejeaza la fel de bine, cel mai bine insa protejeaza scuterele tip BMW C1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, mihai c a spus:

Parbrizele inalte,adica peste nivelul privirii, protejeaza bine,dar se spune ca se vede foarte  prost prin ele cind sunt pline de picaturi/mizerie

De acord. Am experimentat asa ceva si nu atat mizeria, cat matuirea in timp genereaza probleme.

Acum 34 minute, vlad58 a spus:

Parbrizul ideal este usor sub linia privirii, protejeaza la fel de bine, cel mai bine insa protejeaza scuterele tip BMW C1

La fel de adevarat.

C1 a fost un experiment bun, sortit esecului (cilindree mica, roti minuscule, procedura complicata pentru plecare etc.).

A fost totusi copiat.

 

Cam complicat sportul asta...

Pana la urma, trebuie avut incredere in constructor. Stie el ce face...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa revenim la SYM ...

am fost si probat

nu cumparati nimic pana nu va urcati pe jucari’

aveam de ales la categ 200 intre JET si SYMPHONY 

prob e ca la 1.84 deja nu ai loc la picioare caci te loveste ghidonul la Symphony

asa ca merg pe Jet 200 plangand dupa roata de 16 dar bucurandu ma de abs

589299DD-80D2-4807-A5C3-ED76E83F3423.jpeg

C7DE2178-3B33-45EA-94A2-CACD9EA7DDDB.jpeg

41DBDA07-8025-4597-9125-04EADBF6E657.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

"C1 a fost un experiment bun, sortit esecului (cilindree mica, roti minuscule, procedura complicata pentru plecare etc.)"

 

Mai avea si centuri de siguranta ........ cosmar! :crack:

Edited by Contabil

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 minute, caracterincompatibil a spus:

Felicitări.cred că iau și eu jet ul.dar mai întâi să îl testez.am.mers doar cu symphony

 Multam dar Inca nu am ..aruncat ...avansul 

insa cel mai bine m am putut decide urcandu ma pe ele

deja la categ 300 sunt LATE si nu am rezolvat nimic cu traficul

sa plec cu el in lume in nu ...... asa ca 125...200 se incadreaza in ce bani am gasit cand am pus geaca de ski la spalat 

intre sympho si jet nu cred ca poate fi o asa mare dif de ciclistica

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, Adrian M. a spus:

N max e cu roti de 14, modelul cu abs e 3300. Symphony are 16 pe fata. modelul e 125 zice ca ar avea si abs...?! 2200 euro... vs 3300. treaba i clara.

Interesante sym urile, am analizat la smaeb, mi-a placut mai mult modelul Jet din perspectiva ghidonului-nu invarti si bordul, ci doar ghidonul, iar bordul ramane fix. Am eu o boala cu treaba asta, mi se pare ciudat :))

@Cavaleru, poate ne vorbim, as veni si eu sa testez draciile. Cred ca pentru oras, fataiala, sunt perfecte. Informatiile de pe site sunt usor confuze, privind franele- care are abs care nu. Plus pozele, care nu iti sugereaza prezenta unui senzor abs... Asta e de lamurit.

sambata la 10 ma postez la ei in poarta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well done! Foarte frumos showroom-ul.

Uitandu-ma mai atent, Sym si Kymco daca nu sunt frati, sunt siguri veri...

Eu tot la Jet "m-as baga"...

Sunt curios sa cunosc "Happy End"-ul :)))

Poti sa confirmi daca Jet 200 (sau 169cmc pour les connaisseurs) e cu racire lichid sau aer, cu injectie sau carburatie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au unul in showroom de 125 pe apa

la 200 eu as merge pe aer

2BA05579-823E-4FE2-B7BD-2D4D09EFE25C.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, ianachim a spus:

Au unul in showroom de 125 pe apa

la 200 eu as merge pe aer

2BA05579-823E-4FE2-B7BD-2D4D09EFE25C.png

Mda, formula cunoscuta. Sper totusi ca nu e pe carburatie... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate motoarele lor de 125 cc si 200 cc sunt pe injectie si au norma Euro 4 conform postarii lor din 11 mai de pe pagina lor de Facebook.

@inachim Stii ceva de garantie ? Pentru cati ani sau km se acorda ? In cat timp se face livrarea? Au ceva pe stoc ? 

@pierrotlefou Jet-ul 14 LC de 200 ( https://www.sym-romania.ro/modele/scooter-sym-jet-14-lc/) , conform site-ului are racire pe lichid, iar Jet 14 ( fara LC: https://www.sym-romania.ro/modele/scooter-sym-jet-14/) are racire pe aer.

 

 

image.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da jet 125 e lc, 200 e aer si abs din ce scriu ei, cel putin.

Cum 200 e de fapt 170, si diferenta e foarte mica la putere/cuplu, cred ca 125 lc s e best buy.

Mi a placut maxim cum e pozitia, ghidon, tot. Asta, la smaeb. Musai trebuie testata jucaria.

@Cavaleru, la mine a aparut ceva, nu pot we asta. TEsteaza si Jet pls, si apoi pune aici parerea ta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu mi s epare vreo ieftineala, cel de 300 cc e 4000 de euro, fix cat un beverly....

Share this post


Link to post
Share on other sites

poze cu cel de 125 racire cu lichid

atentie are si acesta de 125  dubluamortizor spate

 

200 nu este decat cu aer

avand in vedere ca merg pe mobra racita cu aer zic eu ca iau de 200 tot cu aer

avantaje date TEHNIC de catre un mecanic priceput ne ar ajuta sa intelegem cat de vitala’ ar fi la acelasi model racirea pe lichid

 

pentru mine unul STRICT CA UTILIZATOR apar alte lucruri de reparat in plus pompa, radiator vas expansiune etc

deci la temperatura ROMANIEI medie pe vara zic ca AER’ nu ar  fi asa de MINUS’

 

 

8CBAB7D2-BD3E-4A5F-B376-10A5F8B11FAA.jpeg

F948B5CD-E984-46A9-94CE-18905D563CD5.jpeg

5E28328B-2636-4701-84A7-37655812E4EC.jpeg

8E4DE7BC-5D70-4BD5-BCAA-062264663B85.jpeg

332E49DF-87C7-4312-8AD5-B10D1133C280.jpeg

040247BB-1EC3-499B-B14F-7C43F0896B1E.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ianachim, l-ai si testat? ziceau ca il au pe cel de 125 parca. Pff, furtune frana cu insertii metalice. Nu i rau :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

la racire cu lichid ai optiunea de a avea o  putere specifica mai mare... si uzura mai mica, interval mai lung la schimbul de ulei. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu va recomand scuterele japoneze si pe locul 2, suratele italiene.

 

Kymco, producator mare...Scuterul Insa lasa de dorit. Consum mare pentru un 150cc, intervale service scurte si scumpe, pozitie la ghidon insuficient studiata.

 

Pe langa asta, recomand oricui ghidoneaza si o motocicleta "full size" sa-si cumpere un minim de 250 cc cilindree. Te vei lovi de problema unui drum de 100 km iar pe un 125-150, vei merge cu 100-110 viteza maxima, viteza atinsa la 9000-9500 ture din 10000 maxim posibile.

 

Revenind la scuter, am avut ocazia sa pun mana si pe concurenta scuterului meu, Honda SH 150 si 300. Pozitia la ghidon este foarte bine gandita,naturala. Pe Kymco saua inclinata spre ghidon si destul de dura te tot impinge spre ghidon.

 

Asa ca, desi la prima tura va parea ok, un scuter mic si chinuit va va costa la final fix cat un scuter de 250-300cc.

 

Apropo, la Kymco si compania ai revizie la 500 km si apoi la 5000 km. Timpul recomandat de producator e de minim 90 min.

 

Aici sunt reprezentante mixte iar ora de manopera incepe de la 60 euro...

 

170 euro prima revizie cu motor la schimb pentru ziua respectiva.

Era sa uit de consumul de 3.2-3.5, consum peste Xmax-ul de 300 primit la schimb pe perioada reviziei.

IMG_20190515_173408.jpg

IMG_20190515_173425.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte de acord cu precedenta postare; sunt modele italiene de care nu mai stiu cum sa scape utilizatorii...

Iar Kymco si verii lui,sunt totusi niste copii ,si cu materiale mai slabe.

Acu,poate pe unii ii incinta ideea de garantie,si pe altii ideea ca nu va fi nevoie de garantie.Diferenta de 3-4-500 euro intre cele 2 variante.

Chiar nu gasiti ceva potrivit de la Honda/Yamaha/Suzuki ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Pai...te lasam pe tine sa ne aduci info de la honda/yamaha/suzuki

eu am spus ce ma intereseaza

sa merg in oras

sa nu fie lat

sa care 100 de kg in viu

sa aibe abs

sa aibe frana pe disc

si max 3000 euro

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha Nmax 125 e in buget, are Abs, 12 cai (aceiasi cai ca un Sym 200)...

 

Honda SH 125-150 o gasesti doar model 2017-18 sub 3000 euro.

 

Kymco People S cum am eu NU e rau...Asta nu inseamna ca l-as cumpara si a doua oara.

 

 

Uitasem, si Honda PCX intruneste cerintele Tale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 35 minute, Gixu. a spus:

Yamaha Nmax 125 e in buget, are Abs, 12 cai (aceiasi cai ca un Sym 200)...

 

Honda SH 125-150 o gasesti doar model 2017-18 sub 3000 euro.

 

Kymco People S cum am eu NU e rau...Asta nu inseamna ca l-as cumpara si a doua oara.

 

 

Uitasem, si Honda PCX intruneste cerintele Tale.

 Caut Si nu gasesc NOI..... SI IN BANII ASTIA 2750 TVA INCLUS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abonat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 16.05.2019 la 6:48, Cavaleru a spus:

ma duc si eu sambata sa testez ce au in ograda, ca nu mai pot in bucuresti cu masina...

Datorita jobului sunt obligat sa merg zilnic cu masina prin buc. si cateodata imi vine sa-mi dau foc in masina.

Nu-i inteleg pe cei care dau de carnet de entuziasmul de a sta cu orele pe scaun la semafoare. Traficul prin buc. nu mai e ceea ce a fost. E un cosmar.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...