Sari la conținut

Skoda - pierde antigel


XaeL
 Share

Postări Recomandate

Am o Skoda Rapid Spaceback, 2015, 1.2 TSI, 108 cai (cod motor CJZD). De prin decembrie 2018 am vazut ca scade leeeeent nivelul la antigel.

1) o sa completez cu antigel. am vazut ca trebuie diluat cu apa demineralizata dar se pot face diverse dilutii. care e dilutia standard, de fabrica?

2) are sens sa o duc la service sa ii caute sursa de pierdere? ma gandesc ca e putin probabil sa fie vizibila la ritmul asta de curgere. fiind colorat, am totusi sanse sa fi lasat vreo pata pe unde a curs?

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1-cumpara gata facut, diluat. Gasesti la bidoane. nu te mai complici cu potiunea magica. Daca nu, pe flaconul de concentrat, iti zice dozajul-in general e 50-50%.

2-am avut aceeasi problema ,dar pe fabia. Ceva fisura pe circuit, conducta. Mica, aproape un por. Supura doar la presiune mai mare. Si in timp, la fel. Eu as verifica intreg circuitul, sa nu te trezesti ca dintr un por, se face o fisura in toata regula, si ramai fara ,de tot.  Nu e amuzant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o duci la un servis , ii pun o solutie pentru detectie in antigel, presurizeaza systemul dupa care se uita cu lampa UV si-ti gasesc scurgerea. (nu de la cuc)

 

cati km are? poate trebuie sa schimbi pompa de apa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

polutie...cu antigel? :))))

Da, cum zice becu, se verifica sistemul cu o lampa. nu stiam, si am cascat gura la verificare, sa vad si eu cum isi dau seama :D

nu m-am putut abtine...sa fiu iertat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.05.2019 la 13:34, Adrian M. a spus:

se verifica sistemul cu o lampa. nu stiam, si am cascat gura la verificare, sa vad si eu cum isi dau seama :D

Pierderile de antigel se verifică (,) cu lampa, dacă ar fi pierdut benzină era mai simplu, căutai cu lumânarea! :crack:

În ulei zici că l-ai căutat pe antigelu'? Dacă e tsi cred că și turbocompresorul e răcit cu lichid, poate și acolo să fie buba, mai ales că temperatura în zonă e mare și ar putea să evapore lichidul.

Nu bolborosește în vasul de expansiune, nu se întăresc excesiv furtunele, e curat antigelul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa completezi si sa mai verifici sa vezi daca scade in continuare. Furtunele se mai dilata, se mai evapora antigelul ala... daca vezi ca scade constant atunci ai o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

57 minutes ago, Adyp said:

Eu zic sa completezi si sa mai verifici sa vezi daca scade in continuare. Furtunele se mai dilata, se mai evapora antigelul ala... daca vezi ca scade constant atunci ai o problema.

Scade constant. In decembrie era la un nivel (am vazut intamplator), acum e sub nivelul respectiv cu destul de mult. Si ar mai fi si alarma de la senzorul corespunzator, care a incpeut recent sa sune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut o creatie de exceptie a tehnologie germane Haudi: un motor benzina destul de nou (nu mai stiu TFSI, TSI, FSI,  FISSSS 😂) de are termostatul montat in poponeata pompei de apa, inclusiv o electronica ceva pe acolo. Pompa de apa actionata de o curea micuta si in plus ansamblul montat undeva in in spatele galeriei de admisie, jos si in spatele motorului. Cert este ca manopera Audi este de cateva ore pentru inlocuit mizeria asta. 

Si pierdea lichid de racire pe acolo, de s-a dus draqu si electronica, iar bomboana de pe coliva a fost ca daca vrei termostat nou se inlocuieste tot ansamblul pompa-termostat-electronica care este capsulat. 

Asta asa ca sa te pregatesc psihic pentru ce ar putea urma in service ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, einstein1984 a spus:

rade kriminalul in VWul lui racit cu aer

Hahaha, l-am pasat consoartei. Eu am revenit la prima mea iubire, 6 in linie :D. Mai da cate un rate de combustie, da' si cand nu da, e racheta :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@XaeL Mi s-a intamplat si mie la 1.8 TSI 180CP (masina noua, 2016) prin iarna. Am completat cu antigel, acu o sa vad daca mai scade. Au patit-o si altii pe Leon Cupra (motor 2.0 TSI) si din ce imi aduc aminte de pe forumul Seat, si pe 2.0 TDI 184CP. Deci nu conteaza daca e bezina/motorina sau codul de motor. Important e sa urmaresti daca mai scade, apoi sa insisti la service sa caute cauza (majoritatea evita "topicul" fiindca e mult de munca) si sa o repare, mai ales daca e in garantie. 

 

Vezi mai jos caz similar in grupul VAG (pe masina relativ scumpa) si solutia:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 23.05.2019 at 11:34, Silver Arrow said:

Am vazut o creatie de exceptie a tehnologie germane Haudi: un motor benzina destul de nou (nu mai stiu TFSI, TSI, FSI,  FISSSS 😂) de are termostatul montat in poponeata pompei de apa, inclusiv o electronica ceva pe acolo. Pompa de apa actionata de o curea micuta si in plus ansamblul montat undeva in in spatele galeriei de admisie, jos si in spatele motorului. Cert este ca manopera Audi este de cateva ore pentru inlocuit mizeria asta. 

Si pierdea lichid de racire pe acolo, de s-a dus draqu si electronica, iar bomboana de pe coliva a fost ca daca vrei termostat nou se inlocuieste tot ansamblul pompa-termostat-electronica care este capsulat.  

Asta asa ca sa te pregatesc psihic pentru ce ar putea urma in service ......

 

Legat de haudi- ma uitam mai demult la S4/S5 sh, am mai cautat despre model pentru ca pareau suspect de ieftine. Unul din motive- dupa 80-100k km crapa distributia. Care se afla spre habitaclu, imposibil de ajuns fara scoaterea motorului din sasiu...

Dar oricum, nu cred ca mai exista masini noi fara "planned obsolescence" la fiecare piesa, nici macar la japoneze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, walking^human a spus:

 

Legat de haudi- ma uitam mai demult la S4/S5 sh, am mai cautat despre model pentru ca pareau suspect de ieftine. Unul din motive- dupa 80-100k km crapa distributia. Care se afla spre habitaclu, imposibil de ajuns fara scoaterea motorului din sasiu...

Dar oricum, nu cred ca mai exista masini noi fara "planned obsolescence" la fiecare piesa, nici macar la japoneze...

Sunt ca politicienii, toti constructorii sunt la fel.

Daca observati trendul, o sa ajunga 2-3 companii sa detina toate marcile de pe piata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...