XaeL Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 (editat) Am o Skoda Rapid Spaceback, 2015, 1.2 TSI, 108 cai (cod motor CJZD). De prin decembrie 2018 am vazut ca scade leeeeent nivelul la antigel. 1) o sa completez cu antigel. am vazut ca trebuie diluat cu apa demineralizata dar se pot face diverse dilutii. care e dilutia standard, de fabrica? 2) are sens sa o duc la service sa ii caute sursa de pierdere? ma gandesc ca e putin probabil sa fie vizibila la ritmul asta de curgere. fiind colorat, am totusi sanse sa fi lasat vreo pata pe unde a curs? Editat Mai 21, 2019 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 1-cumpara gata facut, diluat. Gasesti la bidoane. nu te mai complici cu potiunea magica. Daca nu, pe flaconul de concentrat, iti zice dozajul-in general e 50-50%. 2-am avut aceeasi problema ,dar pe fabia. Ceva fisura pe circuit, conducta. Mica, aproape un por. Supura doar la presiune mai mare. Si in timp, la fel. Eu as verifica intreg circuitul, sa nu te trezesti ca dintr un por, se face o fisura in toata regula, si ramai fara ,de tot. Nu e amuzant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 o duci la un servis , ii pun o solutie pentru detectie in antigel, presurizeaza systemul dupa care se uita cu lampa UV si-ti gasesc scurgerea. (nu de la cuc) cati km are? poate trebuie sa schimbi pompa de apa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Mai 21, 2019 Autor Share Postat Mai 21, 2019 44k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 polutie...cu antigel? :)))) Da, cum zice becu, se verifica sistemul cu o lampa. nu stiam, si am cascat gura la verificare, sa vad si eu cum isi dau seama nu m-am putut abtine...sa fiu iertat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Mai 21, 2019 Autor Share Postat Mai 21, 2019 @superbecasta cu lampa e chiar misto. Imi raspunde la întrebarea nr 2. De fapt, cam la toata problema. mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 22, 2019 Share Postat Mai 22, 2019 Skoda asta e motocicletă ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Mai 22, 2019 Autor Share Postat Mai 22, 2019 4 minutes ago, Muretto Grundieg said: Skoda asta e motocicletă ? Da. De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 22, 2019 Share Postat Mai 22, 2019 Curiozitate profesională. Mă întrebam și eu dacă îmi răspunde cineva la o întrebare de Mobra dacă o pun pe forumul de Skoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Mai 22, 2019 Autor Share Postat Mai 22, 2019 Intri pe forumul "automobilism.ro", secțiunea "motociclete" si vezi daca primesti sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 22, 2019 Share Postat Mai 22, 2019 La 21.05.2019 la 13:34, Adrian M. a spus: se verifica sistemul cu o lampa. nu stiam, si am cascat gura la verificare, sa vad si eu cum isi dau seama Pierderile de antigel se verifică (,) cu lampa, dacă ar fi pierdut benzină era mai simplu, căutai cu lumânarea! În ulei zici că l-ai căutat pe antigelu'? Dacă e tsi cred că și turbocompresorul e răcit cu lichid, poate și acolo să fie buba, mai ales că temperatura în zonă e mare și ar putea să evapore lichidul. Nu bolborosește în vasul de expansiune, nu se întăresc excesiv furtunele, e curat antigelul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Mai 23, 2019 Autor Share Postat Mai 23, 2019 la majoritatea intrebarilor habar nu am sa raspund. Pot sa îți spun ca nu bolboroseste in vasul de expansiune si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Mai 23, 2019 Share Postat Mai 23, 2019 Eu zic sa completezi si sa mai verifici sa vezi daca scade in continuare. Furtunele se mai dilata, se mai evapora antigelul ala... daca vezi ca scade constant atunci ai o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Mai 23, 2019 Autor Share Postat Mai 23, 2019 57 minutes ago, Adyp said: Eu zic sa completezi si sa mai verifici sa vezi daca scade in continuare. Furtunele se mai dilata, se mai evapora antigelul ala... daca vezi ca scade constant atunci ai o problema. Scade constant. In decembrie era la un nivel (am vazut intamplator), acum e sub nivelul respectiv cu destul de mult. Si ar mai fi si alarma de la senzorul corespunzator, care a incpeut recent sa sune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 23, 2019 Share Postat Mai 23, 2019 Am vazut o creatie de exceptie a tehnologie germane Haudi: un motor benzina destul de nou (nu mai stiu TFSI, TSI, FSI, FISSSS ) de are termostatul montat in poponeata pompei de apa, inclusiv o electronica ceva pe acolo. Pompa de apa actionata de o curea micuta si in plus ansamblul montat undeva in in spatele galeriei de admisie, jos si in spatele motorului. Cert este ca manopera Audi este de cateva ore pentru inlocuit mizeria asta. Si pierdea lichid de racire pe acolo, de s-a dus draqu si electronica, iar bomboana de pe coliva a fost ca daca vrei termostat nou se inlocuieste tot ansamblul pompa-termostat-electronica care este capsulat. Asta asa ca sa te pregatesc psihic pentru ce ar putea urma in service ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 @Silver ArrowMasini noi, rahati-te-ai pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Acum 2 minute, einstein1984 a spus: rade kriminalul in VWul lui racit cu aer Hahaha, l-am pasat consoartei. Eu am revenit la prima mea iubire, 6 in linie :D. Mai da cate un rate de combustie, da' si cand nu da, e racheta :))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 @XaeL Mi s-a intamplat si mie la 1.8 TSI 180CP (masina noua, 2016) prin iarna. Am completat cu antigel, acu o sa vad daca mai scade. Au patit-o si altii pe Leon Cupra (motor 2.0 TSI) si din ce imi aduc aminte de pe forumul Seat, si pe 2.0 TDI 184CP. Deci nu conteaza daca e bezina/motorina sau codul de motor. Important e sa urmaresti daca mai scade, apoi sa insisti la service sa caute cauza (majoritatea evita "topicul" fiindca e mult de munca) si sa o repare, mai ales daca e in garantie. Vezi mai jos caz similar in grupul VAG (pe masina relativ scumpa) si solutia: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 On 23.05.2019 at 11:34, Silver Arrow said: Am vazut o creatie de exceptie a tehnologie germane Haudi: un motor benzina destul de nou (nu mai stiu TFSI, TSI, FSI, FISSSS ) de are termostatul montat in poponeata pompei de apa, inclusiv o electronica ceva pe acolo. Pompa de apa actionata de o curea micuta si in plus ansamblul montat undeva in in spatele galeriei de admisie, jos si in spatele motorului. Cert este ca manopera Audi este de cateva ore pentru inlocuit mizeria asta. Si pierdea lichid de racire pe acolo, de s-a dus draqu si electronica, iar bomboana de pe coliva a fost ca daca vrei termostat nou se inlocuieste tot ansamblul pompa-termostat-electronica care este capsulat. Asta asa ca sa te pregatesc psihic pentru ce ar putea urma in service ...... Legat de haudi- ma uitam mai demult la S4/S5 sh, am mai cautat despre model pentru ca pareau suspect de ieftine. Unul din motive- dupa 80-100k km crapa distributia. Care se afla spre habitaclu, imposibil de ajuns fara scoaterea motorului din sasiu... Dar oricum, nu cred ca mai exista masini noi fara "planned obsolescence" la fiecare piesa, nici macar la japoneze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Acum 15 minute, walking^human a spus: Legat de haudi- ma uitam mai demult la S4/S5 sh, am mai cautat despre model pentru ca pareau suspect de ieftine. Unul din motive- dupa 80-100k km crapa distributia. Care se afla spre habitaclu, imposibil de ajuns fara scoaterea motorului din sasiu... Dar oricum, nu cred ca mai exista masini noi fara "planned obsolescence" la fiecare piesa, nici macar la japoneze... Sunt ca politicienii, toti constructorii sunt la fel. Daca observati trendul, o sa ajunga 2-3 companii sa detina toate marcile de pe piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.