micutul19 Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Salut, am un f4i sport si am observat faptul ca atunci cand vreau sa plec tare, de la semafor de exemplu, motocicleta are un moment de "repaus" (cam la 2000 de turatii). Pleaca greu (cum ar patina ambreiajul de exemplu) iar abia apoi incepe sa traga (cand e in mers nu am problema asta, doar la plecare de pe loc cand bag mana tare in gaz). Tin sa mentionez ca motocicleta o am de cativa ani, deci o cunosc, stiu cum trebuie sa se comporte. Apelez la voi, poate aveti o idee, ce ar trebuii sa verific sau ce ar putea avea. Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 In astia “cativa ani” ai facut ceva intretinere? Bujii, filtru de aer, filltru de benzina, etc.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 Cand "pleaca greu" iti urca in turatie dar motocicleta demareaza cu greutate? Pentru ca daca e asa banuiesc ca e de la ambreiaj. Daca nu urca in turatie probabil e altceva. Vorba colegului radioamator de mai sus: consumabilele sunt "la zi"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micutul19 Postat Mai 30, 2019 Autor Share Postat Mai 30, 2019 Acum 17 ore, yo4hgx a spus: In astia “cativa ani” ai facut ceva intretinere? Bujii, filtru de aer, filltru de benzina, etc.? Nu am schimbat bujiile (atata timp cat porneste fara probleme, am considerat ca nu e necesar), si nici nu m.am uitat la filtrul de benzina. Am curatat doar filtrul de aer care este K&N. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 Acum 58 minute, micutul19 a spus: (atata timp cat porneste fara probleme, am considerat ca nu e necesar) Logica romanului, se duce la doctor tocmai cand ajunge la metastaza :)) Asa am fost si eu pana am avut probleme medicala si de atunci fac analize anual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 De asta si sunt asa niste cazane sinistre mai toate motocicletele (si masinile) din RO, doar "fraierii" fac intretinerea precum e precizat in manual... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 Acum 8 minute, easy ride on! a spus: "Logica" ar fi că dacă ceva merge trebuie demontat pentru a vedea de ce (încă) merge. "Principiul" a fost aplicat (cu succes) pe industria românească. Şi încă nu a fost împuşcat nimeni. Pe logica asta merge pana nu mai merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 Acum 1 oră, micutul19 a spus: Nu am schimbat bujiile (atata timp cat porneste fara probleme, am considerat ca nu e necesar), si nici nu m.am uitat la filtrul de benzina. Deci dacă se învârte n-ai de ce schimba uleiul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 S-a umplut forumul de straini...sau astia cu o logica mai desteapta sunt si ei tot romani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 Acum 2 ore, micutul19 a spus: Nu am schimbat bujiile (atata timp cat porneste fara probleme, am considerat ca nu e necesar), si nici nu m.am uitat la filtrul de benzina. Bujiile se schimba la numarul de kilometri indicat de producator, nu pe baza de "atata timp cat porneste am considerat ca nu e necesar", la fel si cu filtrele. Acum 2 ore, micutul19 a spus: filtrul de aer care este K&N. Bani cheltuiti degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 (editat) Ha, ha ..... my man ..... Fac toate reviziile la niste oameni foarte ok, si nu mi-au cerut sa schimb multe lucruri care aici ..... sint de neconceput. Nu fac figuri la nimic din ce-mi spun sa schimb la mobra, merge ceas la orice ora/temperatura/umiditate/etc. La micuta CBR n-am schimbat bujia, filtrul de benzina (daca o avea), si multe altele obligatorii pe aici .... merge ceas si aia. Editat Mai 30, 2019 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 Acum 4 ore, micutul19 a spus: Nu am schimbat bujiile (atata timp cat porneste fara probleme, am considerat ca nu e necesar), si nici nu m.am uitat la filtrul de benzina. Am curatat doar filtrul de aer care este K&N. Multumesc. Nu ma pricep in mod special la 4fi dar cand apar probleme primul lucru pe care il faci e sa schimbi “consumabilele” ca sa ai un punct de referinta. Bujiile sunt greu de verificat si pot avea comportament ciudat, pot merge bine la relanti dar prost in sarcina... sau invers. Un filtru de aer sau de benzina vechi sau infundat, o rezistenta din pipa coapta sau corodata, etc. Nu poti cere opinii sau cauta un defect inainte de a avea un minim de “intretinere”... Ah, si incearca mai bine pe topicul posesorilor, aici in scurt timp vor invada mormolocii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micutul19 Postat Mai 30, 2019 Autor Share Postat Mai 30, 2019 Va multumesc pentru pareri , o sa revin cu rezolvarea. Sanatate si numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 (editat) Acum 2 ore, yo4hgx a spus: Nu ma pricep in mod special la 4fi dar cand apar probleme primul lucru pe care il faci e sa schimbi “consumabilele” ca sa ai un punct de referinta. Bujiile sunt greu de verificat si pot avea comportament ciudat, pot merge bine la relanti dar prost in sarcina... sau invers. Un filtru de aer sau de benzina vechi sau infundat, o rezistenta din pipa coapta sau corodata, etc. Nu poti cere opinii sau cauta un defect inainte de a avea un minim de “intretinere”... +1 Cu oameni care stiu ce fac. Editat Mai 30, 2019 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 3 hours ago, yo4hgx said: Nu ma pricep in mod special la 4fi dar cand apar probleme primul lucru pe care il faci e sa schimbi “consumabilele” ca sa ai un punct de referinta Sa schimbi consumabilele dupa ce apar probleme e ca si cum te speli pe dinti abia dupa ce ti s-a umflat falca de la caria infectata... La o japoneza comuna si de generatie mai veche precum f4i daca s-ar face dintr-o bucata TOT ce scrie in manual, de la bujii la jocul de supape n-ar costa cu tot cu manopera mai mult de 400-600 euro (= pentru multi tigarile pe 3-4 luni). Pentru 20-30% din pretul de achizitie (care oricum e maxim 25% din pretul de nou) bagati ulterior in intretinere macar stii ca nu mergi ultimul sicriu sinistru, bomba cu ceas, cu frane terminate si joc in suspensie... Normal ca cei de la service sunt rezervati in recomandari... cum majoritatea sunteti din astia care considera schimbatul bujiilor la 16-20k km "bani bagati cu nemiluita cand motorul merge ceas", daca v-ar sugera ceva precum inlocuirea furtunelor si garniturilor de frana la o motocicleta din 2000 v-ati plange peste tot cu "au vrut sa ma faca nenorocitii, dupa ce ca le-am mai si zis din prima ca o tin maxim 2 ani". De anvelope bune si noi nici n-are rost discutia, aduc baetii cu tirul (din pubelele) din jermania unele bune si eftine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 31, 2019 Share Postat Mai 31, 2019 (editat) Aha. Stii care e secventa, cel putin la auto? Mergi inainte cu bujiile, porneste, trage, no problem (oricum cu bujii uzate motorul poate sa porneasca normal dar sa aiba alte manifestari), insa distanta dintre electrozi creste pe masura ce se uzeaza. Ce inseamna asta? Ca arcul electric se va amorsa la o tensiune mai mare => suprasolicitarea bobinei de inductie. Eu unul sunt ateu, dar observ ca sunt MULTI si mai atei decat mine. Cum spuneam, pe principiul asta cat timp se invarte motorul nici uleiul nu ar trebui schimbat... Editat Mai 31, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 31, 2019 Share Postat Mai 31, 2019 (editat) Nimeni nu da interval de inlocuire pt rulmenti, nu e operatie de mentenata! N-am de gand sa intru in polemici sterile, dar operatiunile pe care le-am facut la toate vehiculele pe care le-am achizitionat au fost destul de ample, iar fiarele mele functioneaza toate. Fenomenul achizitionarii unui fier si exploatarea lui 1, 2, 3 ani fara nici o operatiune de intretinere e f raspandit printre utilizatorii de autoturisme, dar vad ca nici la moto nu stau altfel lucrurile! Nimeni nu verifica jocul supapelor (bine, nici o mobra din Ro nu are >30k, deci nu e cazul), bujiile nu se schimba cat timp merge, uleiul cine stie daca si cand, celelalte fluide fereasca sfantu', carburatoarele se curata, regleaza si sincronizeaza numai si numai daca nu se mai poate merge... Daca incepe sa tuseasca - olx! "Nu bate, nu troncane, trage grav, intretinuta maniacal!". Eventualele manifestari care nu pot fi trecute cu vederea nici de cel mai afon potential client sunt datorate unui filtru care trebuie schimbat, necesita cel mult bujii, dar "n-am avut timp, boss, uite, iti las 50 euro din pret ca sa schimbi tu si sa fii linistit". Iar devizul final ajunge sa mai aiba un zero in coada! Mai era ceva cruiser la care s-a fwtut motorul ca proprietarul anterior mersese fara ulei, zilele trecute s-a scris pe aici... Editat Mai 31, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 31, 2019 Share Postat Mai 31, 2019 Acum 58 minute, john17 a spus: insa distanta dintre electrozi creste pe masura ce se uzeaza. Ce inseamna asta? Ca arcul electric se va amorsa la o tensiune mai mare => suprasolicitarea bobinei de inductie. Asta banuiesti tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 31, 2019 Share Postat Mai 31, 2019 Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 31, 2019 Share Postat Mai 31, 2019 filtru aer kn se curata la 30k ,practic filtrele astea sport curata mai bine cand sunt murdare... bujiile se schimba la 30~ alea normale , iridium la 100k. !!!! ( pt un motor pe injectie care functioneaza corect si ajunge la temperatura ) parca f4i avea ceva probleme cu regulatorul de presiune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 31, 2019 Share Postat Mai 31, 2019 17 hours ago, Paca said: Omul a luat o mobra ieftina sa se dea 1-2 ani . Pai e de laudat daca omu reuseste sa cumpere un agregat care sa mearga 2 ani fara investitii. Am auzit de esecuri si cand s-au dus cu mecanicul de mana . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 31, 2019 Share Postat Mai 31, 2019 Eu ma intreb cat de mare trebuie sa aiba curu astia care scot la comanda tot felul de statistici despre cate masini/motoare cotet/cazan avem pe drumuri...si altele...Adica si eu am curu mare dar oricat ma screm nu pot da scot statisticile alea asa extreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 31, 2019 Share Postat Mai 31, 2019 Acum 10 ore, Georgica_Popescu a spus: Sunteti mai catolici decat papa ! Pe cine faci tu pedofil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 31, 2019 Share Postat Mai 31, 2019 Acum 4 ore, Paca a spus: Goe ...cu mistouri, fara mistouri , cat poate sa fie o mobra de gen ..1500-2300 ...zic si eu . Pai cine da banii astia ...se uita de 1000 de ori la un 500-600 euro cat zic colegii ca vezi doamne ar fi de bun simt sa bagi intr-o mobra , ca sa fie apta...ca de circuit. Costul intretinerii unui fier nu are nici o legatura cu valoarea lui de piata, este un cost pe care trebuie sa ti-l asumi daca vrei sa ai vehiculul in stare buna de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Mai 31, 2019 Share Postat Mai 31, 2019 La 29.05.2019 la 23:27, micutul19 a spus: Salut, am un f4i sport si am observat faptul ca atunci cand vreau sa plec tare, de la semafor Poate e un semn divin că nu trebuie să pleci tare de la semafor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.