barbat Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 Mai greu cu adusul ei in Romania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 Domnișoara sau motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbat Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 moto. cred ca domnisoara e mult mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 daca pretul e bun, vii pe ea, e perfect sa-i faci si rodajul cu aceasta ocazie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 am testat si eu 790S si am fost dezamagit. desi initial am zis ca nu ma bag in discutia asta, pana la urma poate experienta mea cu 790 va folosi totusi cuiva asa ca imi rup 10 minute din viata si va povestesc eu de cateva luni sunt in cautare de un inlocuitor la batrana mea suzeta (V-strom DL1000 2008). asa ca am tot testat diverse modele noi printre care si KTM790S am cautat sa vad ce dealeri sunt prin bucuresti sa vad daca pot testa una inainte de a da 12k euro doar bazat pe impresii de pe youtube. asa am ajuns la dementor unde nu aveau nicio motoreta noua si nici nu puteai face vreun test drive. aveau in schimb una la revizie dar era modelul R. la aia oricum nu ajungema cu picioarele pe jost asa ca nu m-a interesat. dar baietii mi-au zis ca sunt unii la Rasnov care inchiriaza si au si modelul S. am vorbit cu cei de la rasnov si am fost sa iau motoreta. e vreo 70e ziua parca am luat motoreta si de la rasnov spre Lepsa caci spre Transfagarsan ploua. prima impresie a fost de "ieftineala" aia schimbasera oglinzile si aveau unele patrate luate de pe aliexpress probabil. bordul arata cat de cat ok cu destule informatii dar in rest accesorii zero. o priza de 12V si atat. nu suport de GPS sau alte acareturi. butoanele pentru meniu si alte chestii pareau zdravene si comparativ cu alte motorete mi-a placut ca butonul de semnalizare avea cursa lunga. nu mi-a trebuit mult sa constat ca saua e lemn! dupa ce am trecut de brasov am zis sa-i dau sa vad cum merge. si am incercat-o in a 3-a incercand sa vad unde intra pe rosu, si sa imi dau si eu seama cam ce poate motorul. la 8000 de ture au inceput sa clipeasca toate pe bord si la un moment dat am avut impresia ca a sarit din viteza. nu sarise dar probabil intrase intr-un soi de limitare. la turele alea ajunsesem pe la 120kmh. mi-a placut totusi motorul ca se duce in 150-180 destul de usor . dar fara sa simti vreun cuplu s-au ceva similar :). in schimb vibreaza de iti amortesc palmele, poponeata si talpile! treaba asta cu vibratia m-a deranjat tot drumul ca imi vibrau oglinzile si ma zapacea de cap cand ma uitam in oglinzi. nu identificam masinile din spate asa de tare vibrau oglinzile. am ajuns pe traseul virajat care duce spre Lepsa si am zis ca acolo ii rup fasul :)). de unde... sa zicem ca nu-s chiar prost si ma descurc pe curbe dar cu motoreta asta aveam un sentiment de nesiguranta pe curbe pe acolo. i-am dat eu dar nu prea ma simteam comfortabil. poate roata aia mare pe fata o dezavantajeaza. nu stiu dar imi dadea senzatia ca iau curbele prea larg si ca as fi fost mai inclinat decat eram de fapt. ajuns pe sus am vazut un forestier si am iesit putin pe acolo si pe iarba. pe iarba m-am simtit la fel ca pe V-strom, adica cu morcovul in poponeata ca era cam alunecos si suspensia parea cam tare pentru terenul ala (am testat toate modurile conform cu drumul sa zic asa). nu as putea sa zic multe despre offroad ca nu am mers prea mult dar totusi nu mi-a placut suspensia pe iarba si gropi. pana la Lepsa deja ma dureau bucile de la saua tare. aparent motorul pare fortos dar la cateva depasiri la care nu as fi avut nicio emotie cu vstromul, cu asta am strans din buci. ea se duce asa intins dar din scurt nu prea am trecut de Lepsa si am zis sa ma intorc pe la Siriu. cat am mers pe E81 a fost jale. batea putin vantul si cum mergeam mai tare de 100-110 imi facea capul in toate directiile. protectie la vant...sulea! ca sa pot vorbi la telefon pe sistemul de comunicatie trebuia sa merg sub 100 oricum ca nu ma mai intelegeam din cauza zgomotului. de la Siriu pana la Rasnov pot sa zic ca deja nu mai aveam nici un chef de ea. dejama dureau bratele bucile si spatele. pe langa brasov a venit ploaia si am testat si modul de ploaie. ei bine daca doamne fereste asi de facut o depasire pe modul asta risti sa mori ca nu trage deloc. eu inteleg ca e facut sa nu rupa aderenta dar nici sa o transformi in bicicleta! de franat franeaza bine. nu am avut nicio problema cu franarea. cred ca mi-a intrat abs-ul prin brasov pe o zona uda desi nu parea de abs. am ajuns in rasnov dupa 6 fiind plecat de pe la 10 sa zicem. am facut in ziua respectiva 500km cu 20litri de benzina, lucru care m-a impresionat. dar daca stau si ma gandesc acum, la 100kmh pe E81 cat naiba sa consume?!? dupa toat plimbare asta mi-au trebuit 2 zile sa-mi revin cu spatele si mainile. bucile mi-au trecut dupa o zi. concluzia a fost ca nu-mi place si nu e de mine! pe scurt motorul trage ok, consuma ok dar vibreaza mai tare decat m-am asteptat si caii aia nu prea se vad. si se incinge destul de zdravan! la capitolul dotari sau accesorii mi s-a parut slabuta iar ca sa reglezi amaratul ala de parbriz trebuie sa umbli cu imbusul dupa tine. farul nu l-am testat dar chiar aseara am vazut unul prin bucuresti pe intuneric si pot zice ca avea noroc de proiectoare cum am mai zis si la inceput mi se pare ca s-au zgarcit la bani cand au facut motoreta asta. ma uit la diverse review-uri si sunt uimit ca sunt multi care o lauda nu stiu de ce dar am asa impresia ca multi posesosri de KTM sunt asa de fideli marcii incat sunt fermecati de orice taraboanta pe care scrie KTM si uita repede de durerile provocate de un drum mai lung . (no offense dar unii mi-o laudau fara s-o fi vazut macar ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Septembrie 7, 2020 Autor Share Postat Septembrie 7, 2020 Acum 7 minute, Sergiu_Q a spus: si am fost dezamagit nu e tragedie, bine ca sunt o gramada din care sa alegi Acum 8 minute, Sergiu_Q a spus: un inlocuitor la Strom 790 nu se paropie de loc in a inlocuii un strom, in special ala de mie Acum 9 minute, Sergiu_Q a spus: inainte de a da 12k euro doar bazat pe impresii absolut, cel mai bun si cinstit lucru ce il poti face pentru tine Acum 12 minute, Sergiu_Q a spus: ementor unde nu aveau nicio motoreta trist Acum 13 minute, Sergiu_Q a spus: "ieftineala" este perceptia fiecaruia, dar ma suprinde un pic, comparand cu ce am vazut pana acuma oglinzile sigur erau inlocuite ai din fabrica suport de gps, de-asupra bordului, este acoperit de un capac daca nu e folosit Acum 15 minute, Sergiu_Q a spus: saua e lemn! lemnul e moale bo$$, dupa cum zic eu: e ca bordura! motovis scrie pe alea ale mele originale, sa le faca moi si decente, de la inceput merg pe alea oem comfort si sunt decente Acum 17 minute, Sergiu_Q a spus: 8000 de ture au inceput sa clipeasca toate pe bord asta se poate seta din bord, 3 etape de a incep sa dea feedback la turatii, sigur astia au pus de la inchirieri sa fie stroboscop bordu la o turatie normala sa nu te incurajeze sa ii dai Acum 18 minute, Sergiu_Q a spus: fara sa simti vreun cuplu nu rupe la cuplu, e doar ok, nu lipsa da nu senzatie Acum 19 minute, Sergiu_Q a spus: vibreaza de iti amortesc not ok, ceva nu e cum trebuie, pentru ca, cu cele 3 790uri s/r pe care am mers, vibratia e minima si doar in scarite cand ai data jos cauciucul ce gume avea motoreta? posibil sa fie descentrata janta fata daca aveai vibratii in ghidon Acum 21 minute, Sergiu_Q a spus: nesiguranta pe curbe dubios, e bucurie pe curbe, trag destul.. de ea si se lasa pana spre capat fara nici un efort Acum 22 minute, Sergiu_Q a spus: suspensia parea cam tare pe S este destul de tare, dar a dracu ca nu prea ii dai capat este o preferinte intre moale si tare, personal imi place ferm, daca mergi cu R o sa vezi ca ala e alt de mosntru, nu este un S mai inalt sau asa ceva si poti sa ii faci suspensia moale tare sau cum crezi tu ca e bine Acum 24 minute, Sergiu_Q a spus: depasire.. am strans din buci dubios din nou, zici de parca avea noroi peste filtru de aer de nu trage, nu este in felul motorului sa nu se duca Acum 25 minute, Sergiu_Q a spus: protectie la vant...sulea! sulea si mai rau, e jale sunt feluri sa iti faci viata mai buna, dar totusi.. Acum 27 minute, Sergiu_Q a spus: dotari sau accesorii mi s-a parut slab sunt curios, tu ce ai vrea sa aibe motoru ca dotari din fabrica? Acum 28 minute, Sergiu_Q a spus: reglezi amaratul ala de parbriz trebuie sa umbli cu imbusul dupa tine de accord ca se putea mai civilizat, dar in realitate cat de des dai parbrizu jos/sus? Acum 29 minute, Sergiu_Q a spus: avea noroc de proiectoare n-as zice, dar depinde de standarde Acum 30 minute, Sergiu_Q a spus: posesosri de KTM sunt asa de fideli marcii in jurului fiecarui acaret se fac biserici si enoriasi: honda-i onda, GS best shit ever, Logan for life, iPhone #1 Acum 31 minute, Sergiu_Q a spus: unii mi-o laudau fara s-o fi vazut macar pai si nu zice ce trebuie sa stii despre cetateanul respectiv In concluzie foarte bine si frumos ca ai facut "efortul" de a te deplasa, inchiria si a trage concluzille tale. Eu nu mai pot cumva organic sa inghit jurnalistii moto care stau parca cu mana intinsa si zic acelasi mizerii care li-s bagate pe gat de prodicuatorii care le da mobra la test sau ii cara in maroc sau pe unde ii la moda sa le dea o ciorba sa le fu#a capu cu ore de power point, conduc 3 ore si dupa ii imbata si trimit acasa. Bleah, ca iara mi-au sarit dracii. Cand dai pe o trompeta cat pe o masina noua (chiar daca e Swift/Polo/Logan si nu seriaXXX) cel mai sanatos e sa pui mana si sa tragi singur concluzia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 Acum, na... într-un fel trag 100 de cai de la un miar și în altul 94 din 790... Dar bine că sunt acolo și ăia. Probabil mobrele alea de închiriat nu mai sunt în toate mințile. Și acum pe bune, când vrei KTM te gândești la off-road, acolo excelează. Că n-are carenă după mine e un plus. Contează cum trage pe coclau și cum se mișcă suspensia și aici să fim serioși, V-Stromul e varză... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 Si mie îmi par ciudate senzațiile lui Sergiu, cel mai tare cea cu vibrația, sigur ceva nu era in regula acolo. Motocicleta asta vibrează mai putin decât tot ce am testat eu in clasa asta. Dupa mine singurul neajuns al motocicletei este protecția la vânt, (nu știu dacă exista ceva mai prost) însa pana acum nu m-a împiedicat sa merg la 140/150 pe acolo pe unde s-a putut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbat Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 (editat) protectia e proasta la corp/cap pentru ca la R vine cu acel parbriz mic? de ce nu ai luat unul mai mare? vad ca vinde puig, givi. chiar nu stiu vreo moto care sa vina din fabrica cu o marime a parbrizului decenta. protectia la vant la picioare cum e? Editat Septembrie 7, 2020 de barbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 Acum 2 ore, hora09 a spus: de accord ca se putea mai civilizat, dar in realitate cat de des dai parbrizu jos/sus? Eu spre exemplu destul de des, il tin ridicat pe autostrada, noaptea si cand am chef sa merg cu flip-ul sau viziera deschisa in rest sta jos, deci MAX sau MIN, pozitiile intermediare sunt pentru nehotarati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 Acum 11 minute, barbat a spus: protectia e proasta la corp/cap pentru ca la R vine cu acel parbriz mic? de ce nu ai luat unul mai mare? vad ca vinde puig, givi. chiar nu stiu vreo moto care sa vina din fabrica cu o marime a parbrizului decenta. protectia la vant la picioare cum e? Pentru ca nu am avut neapărat nevoie , pe mine ma deranjau turbulentele din zona caștii și mi-am rezolvat mare parte din problema cu deflectorul asta chinezesc. Acum pot merge constant pe, petecele noastre de autostrada la 140/150 fără sa ma deranjeze prea tare. La picioare nu am simțit vreodată vântul sa ma deranjeze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 He he. Colegu probabil se astepta la confort de R1200GS si "zvac" de 1290 SAS :))) Hai sa va zic cum mi s-a parut mie 790 ADV R comparativ cu F800GS (mai ales ca stiu cel putin 2 membri de pe forum care au mobra ca a mea si vor sa o schimbe pe 790R). Ieri am avut ocazia sa testez R-ul lui @peu pe autostrada + cateva curbe (deci doar asfalt). Primul lucru cand m-am suit pe ea si am pornit a fost: "mamaa, cat de rigida e". Si intr-adevar este. Suspensii, saua (parca e scandura), modul in care raspunde la input pe viraje (aici ai senzatia ca are roata de 19" sau 17" pe fata, trebuie sa depui mai mare efort la countersteering decat la GS-ul meu). Orice crapatura din asfalt o simteam. La F800GS totul e foarte soft, suspensii, saua (chiar si asta a mea care e versiunea low), felul cum "cade" in curbe. Apoi, e foarte scurta. Lucru fain pe viraje si portiuni inguste (think off-road tehnic), probabil mai putin fain la drum lung. Pozitia iti da impresia ca stai pe mobra (cam ca pe un dirt bike) fata de stat in ea. De aceea bordul era cam la nivelul buricului si trebuia mereu sa-mi mut privirea in jos. Se simt ceva vibratii (dar mai putine ca la a mea), accelereaza constant, aproape electric, din orice treapta. Cutia de viteze e absolut smooth, cand am dat prima data din N in treapta 1 nu s-a simtit nimic, nici un "clanc", nici o trepidatie. Iar ambreiajul e ff usor comparativ cu GS-ul meu (un mare plus). Acceleratia nu reuseam sa o tin constanta la viteze de autostrada, probabil e chestie de obisnuinta (la a mea opune rezistenta mai mare si e asa, mai "analog"). O alta chestie ce am observat-o cand incercam sa ma strecor pe langa niste masini cu treapta I si patinand ambreiajul era ca tot vroia sa se duca in fata (impresia era ca moare motorul sau da rateuri). O fi de la normele de poluare ? Ma gandesc ca, daca e problema cunoscuta, se poate rezolva cu resoftare ori poate cu de-cat. Display-ul e mega fain, cu soarele in spate nu aveam nici o problema de lizibilitate. Protectia la vant e slaba si buffetingul e mare. Ne-am vorbit sa mergem pe autostrada cu 120km/h ca aveam oameni cu mono-uri in grup si se auzea cam tare vantul (casca GT-Air cu dopuri). GS-ul meu cu parbriz Wunderlich touring e mult mai silentios. Iar cand mai faceam o depasire si treceam de 130 km/h parca imi dadea cineva palme stanga-dreapta peste casca. Pe 790R era parbrizul standard (cel scurt) montat in pozitia de sus + spoiler din acela de tip clip-on. Chiar daca era tare, mi-a placut saua de pe R fiindca te puteai misca fata-spate. Ah, si desi am 1.77m, puteam sa pun cam un sfert de talpa jos in ambele parti pe saua asta de 880mm inaltime. Lucru care, la F800GS, cu saua standard (tot 880mm) nu il puteam face (acolo eram fix pe varfuri). Pe curbe te cam imbie sa mergi tare, este extrem de rapida comparativ cu GS_ul pe acceleratie, iar handling-ul este diferit intre cele doua. La GS ai senzatia ca pierzi roata fata pe viraj, adica se simte foarte vag, la 790R, unde o pui, acolo e plantata. Partea tare urmeaza acum. Cum se simt cele 200+ kg? Sus, pe munte, am avut la dispozitie una langa alta: 690 Enduro, 790 Adv R si F800GS-ul. Te duci langa fiecare si incerci sa o indrepti de pe cricul lateral. KTM-ul 690 Enduro e bicicleta. Apoi 790-ul, daca m-ai pune sa ghicesc, as spune ca are maxim 20kg in plus, e aceeasi senzatie de wow pe care o ai cand ridici de pe side stand un R1200GS (comparativ cu orice miar din clasa sa). F800GS, desi are 10-15kg in plus in realitate fata de 790, zici ca are o piatra de masina de spalat pusa undeva sus (gen unde ar trebui sa fie rezervorul). Asta pt mine spune totul. Si cand mergeam cu 790-ul, desi e mai inalta la sa, la opriri o tineam mai bine pe un picior decat GS-ul. Ca si concluzie, sunt mobre total diferite si le vad cam asa: - F800GS: daca vrei overlanding, mers in confort toata ziua, asa, mai pe chill. Chestii de genu cum face bulgarul de la Motorcycling Adventure (sau Itchy Boots, etc). Eu asta as lua pentru un tur in jurul lumii. Din aceeasi categorie cu V-Strom, Africa Twin. Unde nu te interesaza greutatea, fiindca vei merge nici 1% din totalul distantei pe drumuri neasfaltate pe care se descurca orice masina. Si unde nu te intereseaza cat de performanta e suspensia, ca n-o sa alergi in full gaz pe off-road (de fapt nu o sa alergi niciodata pe off-road, punct). - 790 Adv R: pentru golaneala in weekend fie pe curbe, fie prin padure/forestiere. Nu o vad o mobra pentru mers in doi, de exemplu. E mai rough asa, dar in acelasi timp iti lasa un zambet pe fata dupa ce te dai cu ea. Da, e cea mai off-road worthy dintre mobrele de adventure, iar cine vrea touring cu look de adventure, e plina piata de balene ce bat spre 250kg. As recomanda-o sincer pentru cine vine de pe enduro sau dual-sport. Aceia ii vor intelege cel mai bine avantajele. Una peste alta, daca va fi sa cumpar, acum dupa test alegerea mea ar fi R-ul. Nu incape indoiala. Stiu ca la un S as schimba din prima anvelopele (~250 Euro), probabil as vrea si parbrizul de R, si modul Rally. Deja se acopera o parte din diferenta de 1000 Euro. Iar R-ul arata mega senzatie, plus suspensia pe care stii ca nu o s-o "depasesti" vreodata cu skill-ul pe off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 Ati uitat sa spuneti ce sistem bun impotriva cainilor de pe sosele are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 ovi_ice a punctat foarte bine si treaba cu bordul. eu sunt scund si tot trebuia sa ma uit cumva in jos. si legat de pozitie la fel. ai impresia ca stai prea in fata. chiar ma gandeam la cum naiba or sta aia de peste 1.80 pe motoreta asta ?!? n-am testat inca Multistrada (eu caut ceva de drumuri mai lungi si din cand in cand offroad lejer), dar ca dotari Multistrada mai are putin si face si cartofi prajiti (ca pomenisem ca nu 790 e cam cheala). 1250GSA la fel. bine, toate costa de te indoaie dar o viata avem si ar fi bine sa ne bucuram la maxim de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 Bun pontul cu inchiriatul la Rasnov, o sa incerc. Daca nu iau fostul 690 inapoi( wink, wink) , poate ma pricopsesc cu un 790 ptr turele pe care as vrea sa le fac la anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 (editat) 52 minutes ago, Sergiu_Q said: ovi_ice a punctat foarte bine si treaba cu bordul. eu sunt scund si tot trebuia sa ma uit cumva in jos Prin bunătatea lui peu am tras și eu puțin de gaz pe macadam de 790, o fugă pe un deal. Fuge de rupe. Nu e atat de bicicleta ca un 690 dar nici foarte departe. Suspensia față e miraculoasa pe amândouă motorete și-ți permite să ajungi repede la niște viteze decente pentru off, fața ține direcția, spatele împinge. E mai grea decât un 690 la ridicat de pe jos. Pe șa n-am stat mult dar e la fel de comoda ca cea de xchallenge, se obișnuiește fundul. Oricum îți petreci timpul în scarite, mobra reacționează bine la apăsatul în ele. Ambreiajul ușor ca pana, vitezele se schimba lejer. Poziția "pe ea" nu "in ea" am remarcat-o și eu, e clar inspirata de enduro unde ți se rupe de vitezometru. Eu m-am obișnuit sa văd natura în față, ce urmează pe traseu, nu as mai putea reveni la rezervor, carene, bord, parbriz. Stai totuși puțin mai crăcănat decât pe un 690 mai ales când stai avansat pe ghidon, am înțeles ca se rezolva dacă ii ridici ghidonul. Rezervorul e mult mai îngust decât se vede in poze, nu depășește lățimea ghetelor pe scărițe, clar mult mai subțire decât cilindrii unui gs1200. Comparația și concluzia lui Ovi mi se pare cele mai pertinente. Multumesc @peu pentru încredere . Editat Septembrie 7, 2020 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 7, 2020 Share Postat Septembrie 7, 2020 Acum 28 minute, AlexAB a spus: Eu m-am obișnuit sa văd natura în față, ce urmează pe traseu, nu as mai putea reveni la rezervor, carene, bord, parbriz. Lasă că în februarie când am fost la Urlați mi-a înghețat pieptul și mâinile stând aproape de natură pe X-Challanger... Pe V-strom era călduț în spatele parbrizului Vara nu se justifică extra-mega parbrize dacă pleci ca să te dai pe off-road. Clar 790-ul face legătura între dual sport și adventure. Atâta timp cât n-o scapi pe jos sau nu te bagi la hard enduro, pare cea mai potrivită. Cred că pentru cine vrea ceva mai touring trebuie să aștepte 890-ul sau fratele Norden de la Husqvarna... 900 cmc mi s-a părut cel mai potrivit motor de adventure cu care să te bagi și la un off-road decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Septembrie 8, 2020 Share Postat Septembrie 8, 2020 Acum 14 ore, Nooxy a spus: Ati uitat sa spuneti ce sistem bun impotriva cainilor de pe sosele are Adevarat Maine ii fac pomana de 3 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Septembrie 8, 2020 Autor Share Postat Septembrie 8, 2020 postasem acu ceva vreme pe topicul general 790, e doar printscenn, nu am adresa directa de la oameni -> google search Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Septembrie 8, 2020 Share Postat Septembrie 8, 2020 ca tot am pomenit problema protecției la vânt, exista bineînțeles o rezolvare, cam costisitoare dar arata într-un mare fel. Daca sunt cuminte pana la crăciun poate primesc asa ceva. Iar pentru ca tot a devenit topicul asta si putin despre testarea de alte motociclete, azi am avut ocazia sa încerc Moto Guzii V85TT Nu este nici pe departe in liga lui 790 dar mi-a plăcut . Pentru cine cauta o motocicleta de strada cu potențial bun pe forestiere, dar nu dorește sa plătească prețul de 1250 gs cred ca aceasta poate fi modelul potrivit Pro"s - designul , aparte ce nu se mai regăsește pe nici o alta motocicleta, puls calitatea materialelor fiind una foarte buna - sunetul motorului, metalic iar evacuarea are un bas profund mult mai plin vs boxerul de la BMW - confortul, triunghiul format de ghidon, sa, scărițe este perfect pentru înălțimea mea (1.80), șaua oferă o susținere buna fără sa se simtă deloc tare, protecția la vânt buna cu parbrizul stoc, ceva turbulente in vârful caștii, cred ca se rezolva ușor cu parbrizul Turing - cardan Cons''s - nu neapărat rău, mi-ar fi palcut mie altfel - motorul putin ca moale pentru gustul meu mai spre T700, mi-ar fi plăcut sa fie putin mai vânos, ajunge la viteze decente de croaziera și nu pare sa nu-i placa 140/150 însa trebuie sa tragi putin de el. la ralanti zici ca-i Harley Sporster, dar odată plecat de pe loc vibratile aproape ca dispar si sunt cam la același nivel cu 1200gs - suspensia, nu este reglabila din punctul meu de vedere este adaptata pentru confort, mi-ar fi plăcut ceva mai ferma -bordul, plin de informații si cu lizibilitate buna in soare însa este putin cam mic, mi-ar fi plăcut sa fie măcar la nivelul lui 790 pe care bineînțeles mi l-as fi dorit la nivelul lui 1290 Una peste alta cred ca este o motocicleta bine gândita cu un caracter aparte ce merita luata in calcul. Acum 16 ore, Sergiu_Q a spus: dar ca dotari Multistrada mai are putin si face si cartofi prajiti (ca pomenisem ca nu 790 e cam cheala). 1250GSA la fel. bine, toate costa de te indoaie dar o viata avem si ar fi bine sa ne bucuram la maxim de ea Ce are optiuni are Multistrada si nu are KTM, ca eu in afara de keyless nu prea stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Septembrie 8, 2020 Share Postat Septembrie 8, 2020 Asta de la Rade Garage n-o fi pe aproape ca eficienta ? https://www.radegarage.com/parts/ktm-790-windshield/. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Septembrie 8, 2020 Autor Share Postat Septembrie 8, 2020 (editat) 1 oră în urmă, peu a spus: arata într-un mare fel da! dar nu garanteaza ca este protectia la vant dorita (vazut diversi care nu sunt chiar multumiti de partea asta, la aspect ) pana acuma asta e cea mai decenta solutie gasita de mine - puig sport pt 790 la drum lung ii las si deflecotrul peste, in off oricum scot orice ar fi acolo 1 oră în urmă, peu a spus: sa încerc Moto Guzii V85TT super frumoasa trompeta asta, anu asta la ce am pe cap nu pare sa ajung sa dau o tura, 2021 sa fie primit 1 oră în urmă, peu a spus: la crăciun poate primesc bogatieee! https://aurora-rally.com/shop/790r/ curios daca cineva o sa faca o carena la fel dar cu contur in jurul farului original eu o sa topesc niste resurse pe suspensii ca nu mi-a plscut R-ul cand am luat mobra (plm.. nu stiam ca o sa mi se scoale in directia asta) Editat Septembrie 8, 2020 de hora09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Septembrie 8, 2020 Share Postat Septembrie 8, 2020 Acum 17 minute, hora09 a spus: bogatieee! https://aurora-rally.com/shop/790r/ curios daca cineva o sa faca o carena la fel dar cu contur in jurul farului original Le astept si pe astea sa vedem ce si cum din punct de vedere protecție, la vant La pretul vehiculat daca exista cateva review-uri pozitive nu stau pe ganduri prea mult https://rebelxsports.com/new-ktm-790-plugplay-fairing-in-the-works/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Septembrie 8, 2020 Autor Share Postat Septembrie 8, 2020 Anuntul asta l-am vazut daca nu ma insel undeva in al doilea semestru, de atuncea nu mai stiu nimica, nu misca nimica. Eu pariez pe 300 euro minim, mai realist in 4-500 euro, pentru ca fiecare incearca sa traga cat poate. Ca si efect ar trebuii sa elimine vantul care vine de sub jug fix in mue si posibil sa mai opreasca si din ce se duce in umeri. Vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UNAS_M Postat Septembrie 8, 2020 Share Postat Septembrie 8, 2020 Acum 1 oră, hora09 a spus: eu o sa topesc niste resurse pe suspensii ca nu mi-a plscut R-ul cand am luat mobra (plm.. nu stiam ca o sa mi se scoale in directia asta) Te-ai hotarat catre o directie ? Si eu tot pt suspensii fac economii , dar inca nu m-am hotarat in ce directie sa merg...modificarea celor de pe 790 S, adica sa pastrez inaltimea, dar cu un sistem de cartuse complet nou, mai performant cat si full reglabil : https://www.andreanigroup.com/products/105|KT9E/?lng=en sau, sa merg pe un set de suspensii de pe un R, posibil sa gasesc ceva second, de la un posesor de R care a facut upgrade la WP XPLOR PRO .... mai greu varinata asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.