Jump to content

Recommended Posts

image.thumb.png.19813a711e3a809867609f2f364022bd.png

Reduceri la 390 si 790 s/r (o mie coco)
Daca iei agregatul din satul unde locuiesc, cu donshaora semnezi 🛵

Link to post
Share on other sites
  • Replies 294
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am testat si eu 790S  si am fost dezamagit.

desi initial am zis ca nu ma bag in discutia asta, pana la urma poate experienta mea cu 790 va folosi totusi cuiva asa ca imi rup 10 minute din viata si va povestesc :)
eu de  cateva luni sunt in cautare de un inlocuitor la batrana mea suzeta (V-strom DL1000 2008). asa ca am tot testat diverse modele noi printre care si KTM790S

am cautat sa vad ce dealeri sunt prin bucuresti sa vad daca pot testa una inainte de a da 12k euro doar bazat pe impresii de pe youtube.

asa am ajuns la dementor unde nu aveau nicio motoreta noua si nici nu puteai face vreun test drive. aveau in schimb una la revizie dar era modelul R. la aia oricum nu ajungema cu picioarele pe jost asa ca nu m-a interesat. dar baietii mi-au zis ca sunt unii la Rasnov care inchiriaza si au si modelul S. 

am vorbit cu cei de la rasnov si am fost sa iau motoreta. e vreo 70e ziua parca 

am luat motoreta si de la rasnov spre Lepsa caci spre Transfagarsan ploua.  
prima impresie a fost de "ieftineala" aia schimbasera oglinzile si aveau unele patrate luate de pe aliexpress probabil. bordul arata cat de cat ok cu destule informatii dar in rest accesorii zero. o priza de 12V si atat. nu suport de GPS sau alte acareturi.  butoanele pentru meniu si alte chestii pareau zdravene si comparativ cu alte motorete mi-a placut ca butonul de semnalizare avea cursa lunga. 

nu mi-a trebuit mult sa constat ca saua e lemn!  

dupa ce am trecut de brasov am zis sa-i dau sa vad cum merge. si am incercat-o in a 3-a incercand sa vad unde intra pe rosu, si sa imi dau si eu seama cam ce poate motorul.  la 8000 de ture au inceput sa clipeasca toate pe bord si la un moment dat am avut impresia ca a sarit din viteza. nu sarise dar probabil intrase intr-un soi de limitare. la turele alea ajunsesem pe la 120kmh. 

mi-a placut totusi motorul ca se duce in 150-180 destul de usor . dar fara sa simti vreun cuplu s-au ceva similar :).  in schimb vibreaza de iti amortesc palmele, poponeata si talpile!  treaba asta cu vibratia m-a deranjat tot drumul ca imi vibrau oglinzile si ma zapacea de cap cand ma uitam in oglinzi. nu identificam masinile din spate asa de tare vibrau oglinzile. 

am ajuns pe traseul virajat care duce spre Lepsa si am zis ca acolo ii rup fasul :)). de unde... sa zicem ca nu-s chiar prost si ma descurc pe curbe dar cu motoreta asta aveam un sentiment de nesiguranta pe curbe pe acolo. i-am dat eu dar nu prea ma simteam comfortabil. poate roata aia mare pe fata o dezavantajeaza. nu stiu dar  imi dadea senzatia ca iau curbele prea larg si  ca as fi fost mai inclinat decat eram de fapt.

ajuns pe sus am vazut un forestier si am iesit putin pe acolo si pe iarba. pe iarba m-am simtit la fel ca pe V-strom, adica cu morcovul in poponeata ca era cam alunecos si suspensia parea cam tare pentru terenul ala (am testat toate modurile conform cu drumul sa zic asa). nu as putea sa zic multe despre offroad ca nu am mers prea mult dar totusi nu mi-a placut suspensia pe iarba si gropi. 

pana la Lepsa deja ma dureau bucile de la saua tare. 

aparent motorul pare fortos dar la cateva depasiri la care nu as fi avut nicio emotie cu vstromul, cu asta am strans din buci. ea se duce asa intins dar din scurt nu prea :) 

am trecut de Lepsa si am zis sa ma intorc pe la Siriu. cat am mers pe E81 a fost jale. batea putin vantul si cum mergeam mai tare de 100-110 imi facea capul in toate directiile. protectie la vant...sulea!  ca sa pot vorbi la telefon pe sistemul de comunicatie trebuia sa merg sub 100 oricum ca nu ma mai intelegeam din cauza zgomotului. 

de la Siriu pana la Rasnov pot sa zic ca deja nu mai aveam nici un chef de ea. dejama dureau bratele bucile si spatele. pe langa brasov a venit ploaia si am testat si modul de ploaie. ei bine daca doamne fereste asi de facut o depasire pe modul asta risti sa mori ca nu trage deloc. eu inteleg ca e facut sa nu rupa aderenta dar nici sa o transformi in bicicleta!  de franat franeaza bine. nu am avut nicio problema cu franarea. cred ca mi-a intrat abs-ul prin brasov pe o zona uda  desi nu parea de abs.

am ajuns in rasnov dupa 6 fiind plecat de pe la 10 sa zicem.  am facut in ziua respectiva 500km cu 20litri de benzina, lucru care m-a impresionat. dar daca stau si ma gandesc acum, la 100kmh pe E81 cat naiba  sa consume?!? 

dupa toat plimbare asta mi-au trebuit 2 zile sa-mi revin cu spatele si mainile. bucile mi-au trecut dupa o zi. 

concluzia a fost ca nu-mi place si nu e de mine!

pe scurt motorul trage ok, consuma ok dar vibreaza mai tare decat m-am asteptat si caii aia nu prea se vad. si se incinge destul de zdravan!

la capitolul dotari sau accesorii mi s-a parut slabuta iar ca sa reglezi amaratul ala de parbriz trebuie sa umbli cu imbusul dupa tine. farul nu l-am testat dar chiar aseara am vazut unul prin bucuresti pe intuneric si pot zice ca avea noroc de proiectoare :) 

cum am mai zis si la inceput mi se pare ca s-au zgarcit la bani cand au facut motoreta asta. 

ma uit la diverse review-uri si sunt uimit ca sunt multi care o lauda :)  

nu stiu de ce dar am asa impresia ca multi posesosri de KTM sunt asa de fideli marcii incat sunt fermecati de orice taraboanta pe care scrie KTM si uita repede de durerile provocate de un drum mai lung  :).  (no offense dar unii mi-o laudau fara s-o fi vazut macar :) )

 

 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 7 minute, Sergiu_Q a spus:

si am fost dezamagit

nu e tragedie, bine ca sunt o gramada din care sa alegi
 

Acum 8 minute, Sergiu_Q a spus:

un inlocuitor la Strom

790 nu se paropie de loc in a inlocuii un strom, in special ala de mie

 

Acum 9 minute, Sergiu_Q a spus:

inainte de a da 12k euro doar bazat pe impresii

absolut, cel mai bun si cinstit lucru ce il poti face pentru tine 

 

Acum 12 minute, Sergiu_Q a spus:

ementor unde nu aveau nicio motoreta

trist

 

Acum 13 minute, Sergiu_Q a spus:

"ieftineala"

este perceptia fiecaruia, dar ma suprinde un pic, comparand cu ce am vazut pana acuma
oglinzile sigur erau inlocuite 
ai din fabrica suport de gps, de-asupra bordului, este acoperit de un capac daca nu e folosit

 

Acum 15 minute, Sergiu_Q a spus:

saua e lemn!

lemnul e moale bo$$, dupa cum zic eu: e ca  bordura! motovis scrie pe alea ale mele originale, sa le faca moi si decente, de la inceput merg pe alea oem comfort si sunt decente

 

Acum 17 minute, Sergiu_Q a spus:

8000 de ture au inceput sa clipeasca toate pe bord

asta se poate seta din bord, 3 etape de a incep sa dea feedback la turatii, sigur astia au pus de la inchirieri sa fie stroboscop bordu la o turatie normala sa nu te incurajeze sa ii dai

 

Acum 18 minute, Sergiu_Q a spus:

fara sa simti vreun cuplu

nu rupe la cuplu, e doar ok, nu lipsa da nu senzatie 

 

Acum 19 minute, Sergiu_Q a spus:

vibreaza de iti amortesc

not ok, ceva nu e cum trebuie, pentru ca, cu cele 3 790uri s/r pe care am mers, vibratia e minima si doar in scarite cand ai data jos cauciucul
ce gume avea motoreta? posibil sa fie descentrata janta fata daca aveai vibratii in ghidon

Acum 21 minute, Sergiu_Q a spus:

nesiguranta pe curbe

dubios, e bucurie pe curbe, trag destul.. de ea si se lasa pana spre capat fara nici un efort

Acum 22 minute, Sergiu_Q a spus:

suspensia parea cam tare

pe S este destul de tare, dar a dracu ca nu prea ii dai capat
este o preferinte intre moale si tare, personal imi place ferm, daca mergi cu R o sa vezi ca ala e alt de mosntru, nu este un S mai inalt sau asa ceva si poti sa ii faci suspensia moale tare sau cum crezi tu ca e bine

 

Acum 24 minute, Sergiu_Q a spus:

depasire.. am strans din buci

dubios din nou, zici de parca avea noroi peste filtru de aer de nu trage, nu este in felul motorului sa nu se duca

 

Acum 25 minute, Sergiu_Q a spus:

protectie la vant...sulea!

sulea si mai rau, e jale 😐
sunt feluri sa iti faci viata mai buna, dar totusi..

 

Acum 27 minute, Sergiu_Q a spus:

dotari sau accesorii mi s-a parut slab

sunt curios, tu ce ai vrea sa aibe motoru ca dotari din fabrica?

Acum 28 minute, Sergiu_Q a spus:

reglezi amaratul ala de parbriz trebuie sa umbli cu imbusul dupa tine

de accord ca se putea mai civilizat, dar in realitate cat de des dai parbrizu jos/sus?

Acum 29 minute, Sergiu_Q a spus:

avea noroc de proiectoare

n-as zice, dar depinde de standarde 

 

Acum 30 minute, Sergiu_Q a spus:

posesosri de KTM sunt asa de fideli marcii

in jurului fiecarui acaret se fac biserici si enoriasi: honda-i onda, GS best shit ever, Logan for life, iPhone #1

 

Acum 31 minute, Sergiu_Q a spus:

unii mi-o laudau fara s-o fi vazut macar

pai si nu zice ce trebuie sa stii despre cetateanul respectiv :)

In concluzie foarte bine si frumos ca ai facut "efortul" de a te deplasa, inchiria si a trage concluzille tale.
Eu nu mai pot cumva organic sa inghit jurnalistii moto care stau parca cu mana intinsa si zic acelasi mizerii care li-s bagate pe gat de prodicuatorii care le da mobra la test sau ii cara in maroc sau pe unde ii la moda sa le dea o ciorba sa le fu#a capu cu ore de power point, conduc 3 ore si dupa ii imbata si trimit acasa.
Bleah, ca iara mi-au sarit dracii.
 

Cand dai pe o trompeta cat pe o masina noua (chiar daca e Swift/Polo/Logan si nu seriaXXX) cel mai sanatos e sa pui mana si sa tragi singur concluzia.
 

Link to post
Share on other sites

Acum, na... într-un fel trag 100 de cai de la un miar și în altul 94 din 790... Dar bine că sunt acolo și ăia. Probabil mobrele alea de închiriat nu mai sunt în toate mințile. Și acum pe bune, când vrei KTM te gândești la off-road, acolo excelează. Că n-are carenă după mine e un plus. Contează cum trage pe coclau și cum se mișcă suspensia și aici să fim serioși, V-Stromul e varză...

Link to post
Share on other sites

Si mie îmi par ciudate senzațiile lui Sergiu, cel mai tare cea cu vibrația, sigur ceva nu era in regula acolo.

Motocicleta asta vibrează mai putin decât tot ce am testat eu in clasa asta.

 

Dupa mine singurul neajuns al motocicletei este protecția la vânt, (nu știu dacă exista ceva mai prost)  însa pana acum nu m-a împiedicat sa merg la 140/150 pe acolo pe unde s-a putut .

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

protectia e proasta la corp/cap pentru ca la R vine cu acel parbriz mic? de ce nu ai luat unul mai mare? vad ca vinde puig, givi. chiar nu stiu vreo moto care sa vina din fabrica cu o marime a parbrizului decenta. protectia la vant la picioare cum e?

Edited by barbat
Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, hora09 a spus:

de accord ca se putea mai civilizat, dar in realitate cat de des dai parbrizu jos/sus?

 

Eu spre exemplu destul de des, il tin ridicat pe autostrada, noaptea si cand am chef sa merg cu flip-ul sau viziera deschisa in rest sta jos, deci MAX sau MIN, pozitiile intermediare sunt pentru nehotarati 😀

Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, barbat a spus:

protectia e proasta la corp/cap pentru ca la R vine cu acel parbriz mic? de ce nu ai luat unul mai mare? vad ca vinde puig, givi. chiar nu stiu vreo moto care sa vina din fabrica cu o marime a parbrizului decenta. protectia la vant la picioare cum e?

 

Pentru ca nu am avut neapărat nevoie , pe mine ma deranjau turbulentele din zona caștii și mi-am rezolvat mare parte din problema cu deflectorul asta chinezesc.

Acum pot merge constant pe, petecele noastre de autostrada la 140/150 fără sa ma deranjeze prea tare.

 

La picioare nu am simțit vreodată vântul sa ma deranjeze  

peu.jpg

Link to post
Share on other sites

He he. Colegu probabil se astepta la confort de R1200GS si "zvac" de 1290 SAS :)))

 

Hai sa va zic cum mi s-a parut mie 790 ADV R comparativ cu F800GS (mai ales ca stiu cel putin 2 membri de pe forum care au mobra ca a mea si vor sa o schimbe pe 790R).

 

Ieri am avut ocazia sa testez R-ul lui @peu pe autostrada + cateva curbe (deci doar asfalt). Primul lucru cand m-am suit pe ea si am pornit a fost: "mamaa, cat de rigida e". Si intr-adevar este. Suspensii, saua (parca e scandura), modul in care raspunde la input pe viraje (aici ai senzatia ca are roata de 19" sau 17" pe fata, trebuie sa depui mai mare efort la countersteering decat la GS-ul meu). Orice crapatura din asfalt o simteam. La F800GS totul e foarte soft, suspensii, saua (chiar si asta a mea care e versiunea low), felul cum "cade" in curbe. 

 

Apoi, e foarte scurta. Lucru fain pe viraje si portiuni inguste (think off-road tehnic), probabil mai putin fain la drum lung. Pozitia iti da impresia ca stai pe mobra (cam ca pe un dirt bike) fata de stat in ea. De aceea bordul era cam la nivelul buricului si trebuia mereu sa-mi mut privirea in jos.

Se simt ceva vibratii (dar mai putine ca la a mea), accelereaza constant, aproape electric, din orice treapta. Cutia de viteze e absolut smooth, cand am dat prima data din N in treapta 1 nu s-a simtit nimic, nici un "clanc", nici o trepidatie. Iar ambreiajul e ff usor comparativ cu GS-ul meu (un mare plus).

Acceleratia nu reuseam sa o tin constanta la viteze de autostrada, probabil e chestie de obisnuinta (la a mea opune rezistenta mai mare si e asa, mai "analog").

O alta chestie ce am observat-o cand incercam sa ma strecor pe langa niste masini cu treapta I si patinand ambreiajul era ca tot vroia sa se duca in fata (impresia era ca moare motorul sau da rateuri). O fi de la normele de poluare ? Ma gandesc ca, daca e problema cunoscuta, se poate rezolva cu resoftare ori poate cu de-cat.

Display-ul e mega fain, cu soarele in spate nu aveam nici o problema de lizibilitate. 

Protectia la vant e slaba si buffetingul e mare. Ne-am vorbit sa mergem pe autostrada cu 120km/h ca aveam oameni cu mono-uri in grup si se auzea cam tare vantul (casca GT-Air cu dopuri). GS-ul meu cu parbriz Wunderlich touring e mult mai silentios. Iar cand mai faceam o depasire si treceam de 130 km/h parca imi dadea cineva palme stanga-dreapta peste casca. Pe 790R era parbrizul standard (cel scurt) montat in pozitia de sus + spoiler din acela de tip clip-on.

Chiar daca era tare, mi-a placut saua de pe R fiindca te puteai misca fata-spate. Ah, si desi am 1.77m, puteam sa pun cam un sfert de talpa jos in ambele parti pe saua asta de 880mm inaltime. Lucru care, la F800GS, cu saua standard (tot 880mm) nu il puteam face (acolo eram fix pe varfuri).

Pe curbe te cam imbie sa mergi tare, este extrem de rapida comparativ cu GS_ul pe acceleratie, iar handling-ul este diferit intre cele doua. La GS ai senzatia ca pierzi roata fata pe viraj, adica se simte foarte vag, la 790R, unde o pui, acolo e plantata.

 

Partea tare urmeaza acum. Cum se simt cele 200+ kg? Sus, pe munte, am avut la dispozitie una langa alta: 690 Enduro, 790 Adv R si F800GS-ul. Te duci langa fiecare si incerci sa o indrepti de pe cricul lateral. KTM-ul 690 Enduro e bicicleta. Apoi 790-ul, daca m-ai pune sa ghicesc, as spune ca are maxim 20kg in plus, e aceeasi senzatie de wow pe care o ai cand ridici de pe side stand un R1200GS (comparativ cu orice miar din clasa sa). F800GS, desi are 10-15kg in plus in realitate fata de 790, zici ca are o piatra de masina de spalat pusa undeva sus (gen unde ar trebui sa fie rezervorul). Asta pt mine spune totul. Si cand mergeam cu 790-ul, desi e mai inalta la sa, la opriri o tineam mai bine pe un picior decat GS-ul.

 

Ca si concluzie, sunt mobre total diferite si le vad cam asa:

- F800GS: daca vrei overlanding, mers in confort toata ziua, asa, mai pe chill. Chestii de genu cum face bulgarul de la Motorcycling Adventure (sau Itchy Boots, etc). Eu asta as lua pentru un tur in jurul lumii. Din aceeasi categorie cu V-Strom, Africa Twin. Unde nu te interesaza greutatea, fiindca vei merge nici 1% din totalul distantei pe drumuri neasfaltate pe care se descurca orice masina. Si unde nu te intereseaza cat de performanta e suspensia, ca n-o sa alergi in full gaz pe off-road (de fapt nu o sa alergi niciodata pe off-road, punct).

- 790 Adv R: pentru golaneala in weekend fie pe curbe, fie prin padure/forestiere. Nu o vad o mobra pentru mers in doi, de exemplu. E mai rough asa, dar in acelasi timp iti lasa un zambet pe fata dupa ce te dai cu ea. Da, e cea mai off-road worthy dintre mobrele de adventure, iar cine vrea touring cu look de adventure, e plina piata de balene ce bat spre 250kg. As recomanda-o sincer pentru cine vine de pe enduro sau dual-sport. Aceia ii vor intelege cel mai bine avantajele.

 

Una peste alta, daca va fi sa cumpar, acum dupa test alegerea mea ar fi R-ul. Nu incape indoiala. Stiu ca la un S as schimba din prima anvelopele (~250 Euro), probabil as vrea si parbrizul de R, si modul Rally. Deja se acopera o parte din diferenta de 1000 Euro. Iar R-ul arata mega senzatie, plus suspensia pe care stii ca nu o s-o "depasesti" vreodata cu skill-ul pe off.

Link to post
Share on other sites

Ati uitat sa spuneti ce sistem bun impotriva  cainilor de pe sosele are😉

Link to post
Share on other sites

ovi_ice a punctat foarte bine si treaba cu bordul. eu sunt scund si tot trebuia sa ma uit cumva in jos.

si legat de pozitie la fel. ai impresia ca stai prea in fata.  chiar ma gandeam la cum naiba or sta aia de peste 1.80 pe motoreta asta ?!? 

n-am testat inca Multistrada (eu caut ceva de drumuri mai lungi si din cand in cand offroad lejer), dar ca dotari Multistrada mai are putin si face si cartofi prajiti (ca pomenisem ca nu 790 e cam cheala). 1250GSA la fel. bine, toate costa de te indoaie dar o viata avem si ar fi bine sa ne bucuram la maxim de ea :)

 

Link to post
Share on other sites

Bun pontul cu inchiriatul la Rasnov, o sa incerc. Daca nu iau fostul 690 inapoi( wink, wink) , poate ma pricopsesc cu un 790 ptr turele pe care as vrea sa le fac la anul. 

Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, Sergiu_Q said:

ovi_ice a punctat foarte bine si treaba cu bordul. eu sunt scund si tot trebuia sa ma uit cumva in jos

Prin bunătatea lui peu am tras și eu puțin de gaz pe macadam de 790, o fugă pe un deal. 

 

Fuge de rupe. Nu e atat de bicicleta ca un 690 dar nici foarte departe. Suspensia față e miraculoasa pe amândouă motorete și-ți permite să ajungi repede la niște viteze decente pentru off, fața ține direcția, spatele împinge. 

E mai grea decât un 690 la ridicat de pe jos😅

 

Pe șa n-am stat mult dar e la fel de comoda ca cea de xchallenge, se obișnuiește fundul. 

Oricum îți petreci timpul în scarite, mobra reacționează bine la apăsatul în ele. Ambreiajul ușor ca pana, vitezele se schimba lejer. 

 

Poziția "pe ea" nu "in ea" am remarcat-o și eu, e clar inspirata de enduro unde ți se rupe de vitezometru. Eu m-am obișnuit sa văd natura în față, ce urmează pe traseu, nu as mai putea reveni la rezervor, carene, bord, parbriz. 

Stai totuși puțin mai crăcănat decât pe un 690 mai ales când stai avansat pe ghidon, am înțeles ca se rezolva dacă ii ridici ghidonul. 

 

Rezervorul e mult mai îngust decât se vede in poze, nu depășește lățimea ghetelor pe scărițe, clar mult mai subțire decât cilindrii unui gs1200. 

 

Comparația și concluzia lui Ovi mi se pare cele mai pertinente. 

 

G0300006adv-1.thumb.jpg.1d427b896b64ecd5f1c807a79b23c74a.jpg

 

Multumesc @peu pentru încredere 👍🏻

Edited by AlexAB
Link to post
Share on other sites
Acum 28 minute, AlexAB a spus:

Eu m-am obișnuit sa văd natura în față, ce urmează pe traseu, nu as mai putea reveni la rezervor, carene, bord, parbriz. 

Lasă că în februarie când am fost la Urlați mi-a înghețat pieptul și mâinile stând aproape de natură pe X-Challanger... Pe V-strom era călduț în spatele parbrizului :D

Vara nu se justifică extra-mega parbrize dacă pleci ca să te dai pe off-road. Clar 790-ul face legătura între dual sport și adventure. Atâta timp cât n-o scapi pe jos sau nu te bagi la hard enduro, pare cea mai potrivită. Cred că pentru cine vrea ceva mai touring trebuie să aștepte 890-ul sau fratele Norden de la Husqvarna... 900 cmc mi s-a părut cel mai potrivit motor de adventure cu care să te bagi și la un off-road decent. 

Link to post
Share on other sites
Acum 14 ore, Nooxy a spus:

Ati uitat sa spuneti ce sistem bun impotriva  cainilor de pe sosele are😉

Adevarat 😊

 

Maine ii fac pomana de 3 zile 

Link to post
Share on other sites

image.thumb.png.e5634643d24fed623de62df3bdb90a17.png

 

postasem acu ceva vreme pe topicul general 790, e doar printscenn, nu am adresa directa de la oameni -> google search 

Link to post
Share on other sites

ca tot am pomenit problema protecției la vânt, exista bineînțeles o rezolvare, cam costisitoare dar arata într-un mare fel.

Daca sunt cuminte pana la crăciun poate primesc asa ceva. :)

aurora 2.jpg

aurora.jpg

Iar pentru ca tot a devenit topicul asta si putin despre testarea de alte motociclete, azi am avut ocazia sa încerc Moto Guzii  V85TT

Nu este nici pe departe in liga lui 790 dar mi-a plăcut .

 

Pentru cine cauta o motocicleta de strada cu potențial bun pe forestiere, dar nu dorește sa plătească prețul de 1250 gs cred ca aceasta poate fi modelul potrivit 

 

Pro"s 

- designul , aparte ce nu se mai regăsește pe nici o alta motocicleta, puls  calitatea materialelor fiind una foarte buna

- sunetul motorului,  metalic iar evacuarea are un bas profund mult mai plin vs boxerul de la BMW

- confortul,  triunghiul format de  ghidon, sa, scărițe este perfect pentru înălțimea mea (1.80), șaua oferă o susținere buna fără sa se simtă deloc tare,  protecția la vânt buna cu parbrizul stoc, ceva turbulente in vârful caștii, cred ca se rezolva ușor cu parbrizul Turing 

- cardan 

 

Cons''s - nu neapărat rău, mi-ar fi palcut mie altfel 

- motorul  putin ca moale pentru gustul meu mai spre T700,  mi-ar fi plăcut sa fie putin mai vânos, ajunge la viteze decente de croaziera și nu pare sa nu-i placa 140/150 însa trebuie sa tragi putin de el. la ralanti zici ca-i Harley Sporster, dar odată plecat de pe loc vibratile aproape ca dispar si sunt cam la același nivel cu 1200gs 

- suspensia, nu este reglabila din punctul meu de vedere este adaptata pentru confort, mi-ar fi plăcut ceva mai ferma 

-bordul, plin de informații si cu lizibilitate buna in soare însa este putin cam mic, mi-ar fi plăcut sa fie măcar la nivelul lui 790 pe care bineînțeles mi l-as fi dorit la nivelul lui 1290 

 

Una peste alta cred ca este o motocicleta bine gândita cu un caracter aparte ce merita luata in calcul.

 

 

v85tt.png

v85tt1.png

Acum 16 ore, Sergiu_Q a spus:

dar ca dotari Multistrada mai are putin si face si cartofi prajiti (ca pomenisem ca nu 790 e cam cheala). 1250GSA la fel. bine, toate costa de te indoaie dar o viata avem si ar fi bine sa ne bucuram la maxim de ea :)

 

 

Ce are optiuni are Multistrada si nu are KTM, ca eu in afara de keyless nu prea stiu.

 

 

 

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, peu a spus:

arata într-un mare fel

da!
dar nu garanteaza ca este protectia la vant dorita (vazut diversi care nu sunt chiar multumiti de partea asta, la aspect :D )

 


image.thumb.png.a35820d4c86afb77bbaf08449b7c7322.png
pana acuma asta e cea mai decenta solutie gasita de mine - puig sport pt 790 la drum lung ii las si deflecotrul peste, in off oricum scot orice ar fi acolo 

 

1 oră în urmă, peu a spus:

sa încerc Moto Guzii  V85TT

super frumoasa trompeta asta, anu asta la ce am pe cap nu pare sa ajung sa dau o tura, 2021 sa fie primit

 

 

 

 

1 oră în urmă, peu a spus:

la crăciun poate primesc

bogatieee!
https://aurora-rally.com/shop/790r/

curios daca cineva o sa faca o carena la fel dar cu contur in jurul farului original 

eu o sa topesc niste resurse pe suspensii 😬 ca nu mi-a plscut R-ul cand am luat mobra (plm.. nu stiam ca o sa mi se scoale in directia asta)

Edited by hora09
Link to post
Share on other sites
Acum 17 minute, hora09 a spus:

bogatieee!
https://aurora-rally.com/shop/790r/

curios daca cineva o sa faca o carena la fel dar cu contur in jurul farului original 

 

Le astept si pe astea sa vedem ce si cum din punct de vedere protecție, la vant

La pretul vehiculat daca exista cateva review-uri pozitive nu stau pe ganduri prea mult 

https://rebelxsports.com/new-ktm-790-plugplay-fairing-in-the-works/

Link to post
Share on other sites

Anuntul asta l-am vazut daca nu ma insel undeva in al doilea semestru, de atuncea nu mai stiu nimica, nu misca nimica.
Eu pariez pe 300 euro minim, mai realist in 4-500 euro, pentru ca fiecare incearca sa traga cat poate.
Ca si efect ar trebuii sa elimine vantul care vine de sub jug fix in mue si posibil sa mai opreasca si din ce se duce in umeri. Vedem.

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...