Cap0ne Postat Iulie 19, 2020 Share Postat Iulie 19, 2020 Hai noroc. Ieri dupa ce am dus capra la spalatorie, dupa ce am lasat-o parcata vreo ora, am vazut ca cursese ceva pe langa. Initial am crezut ca este apa de la spalat care nu se uscase inca si mi-am vazut de drum. Dupa o alta parcare am vazut ca iar a facut o mica balta. M-am apucat de sapat si vine de undeva din stanga radiatorului. Putin uleios la pipait, deci clar antigel, o pata in zona stanga jos a radiatorului printre lamele... Plm. Plange cam cat o cescuta de cafea intro ora. Acum intrebarea intrebatoare, pt ca nu am mai folosit de cand aveam dacia 1300 - functioneaza solutiile gen stop leak (daca spartura nu e mare) ? Ex https://www.emag.ro/solutie-de-etansare-radiator-liqui-moly-250-ml-8385liquimoly/pd/DWV2V3BBM/ asta vad ca are review-uri bune. Exista riscul infundarii/obturarii altor zone din sistemul de racire bagand solutia asta in radiator ? Sau nu merita si mai bine ma apuc direct de dat jos, vazut daca merge lipit sau trebuie schimbat, etc. ? Hai multam !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelx11 Postat Iulie 19, 2020 Share Postat Iulie 19, 2020 Curata bine locul cu smilgher fin si alcool izopropilic si foloseste solutie epoxidica de metal ( este o seringa cu doua solutii ce trebuie amestecate, trebuie lasat la intarit 24 ore). Am folosit aceasta metoda la un radiator de stivuitor cu doua circuite, unul de ulei si unul de apa, unde a intrat un surub la elice si a facut o gaura in cel de ulei si trei in radiatorul de apa. Metoda a dat rezultate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 19, 2020 Share Postat Iulie 19, 2020 @caponeia legatura cu Jumba ( @stulewa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 19, 2020 Autor Share Postat Iulie 19, 2020 Multam baieti. Am dat o fuga mai devreme la mobra si radiatorul pare ud pe o zona destul de mare, plus o mica pata pe jos sub el... Zda masii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 19, 2020 Share Postat Iulie 19, 2020 trebe demontat si sudat nu te complica cu lipit cu bicomponent sau solutie de stop leak demontat , bagat aer in el astfel incat sa vezi pe unde ies bulele si apoi sudat. te sfatuiesc sa o faci la un atelier care se ocupa cu asa ceva. vezi ca ai primit o sugestie mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 20, 2020 Share Postat Iulie 20, 2020 La o masina am pus Poxilina, e folosita la instalatii sanitare,tevi de apa calda,etc. A tinut ani ...iarna si vara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Iulie 20, 2020 Share Postat Iulie 20, 2020 eu ce am tot probat bicomponent nu a tinut la infinit,la caldura mare se cam inmoaie;pt o reparatie provizorie merge,dar tot sudura e mai buna In radiator e si presiune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 20, 2020 Share Postat Iulie 20, 2020 Acum 23 ore, Cavaleru a spus: trebe demontat si sudat nu te complica cu lipit cu bicomponent sau solutie de stop leak nu ai cum sa sudezi fagurii, se sudeaza capacele sau porturile . incearca cu epoxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iulie 20, 2020 Share Postat Iulie 20, 2020 On 19.07.2020 at 17:19, Cap0ne said: Sau nu merita si mai bine ma apuc direct de dat jos, vazut daca merge lipit sau trebuie schimbat, etc. ? Cel mai bine ar fi sa-l schimbi, teoretic se poate repara dar o reparatie corecta inseamna sudura, nu epoxy sau alte melteneli. Daca ai de gand sa tii mobretul cel mai bine ar fi sa-l schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 20, 2020 Share Postat Iulie 20, 2020 Cel mai bine e sa fii bogat si ai ai mobra noua, cu garantie si Casco, iar cand iese din garantie iti iei alta noua, urmatorul model. L-ai ajutat pe om,l-ai salvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iulie 20, 2020 Share Postat Iulie 20, 2020 15 minutes ago, megamotoreta said: Cel mai bine e sa fii bogat si ai ai mobra noua, cu garantie si Casco, iar cand iese din garantie iti iei alta noua, urmatorul model. L-ai ajutat pe om,l-ai salvat. Sunt prea sarac ca sa repar ieftin si sa raman pe urma in drum la dracu in praznic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 21, 2020 Share Postat Iulie 21, 2020 La 19.07.2020 la 20:56, DKW a spus: @caponeia legatura cu Jumba ( @stulewa). what he said face si desface ktmuri de boscheti. Asta daca nu ai luat deja legatura cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 22, 2020 Autor Share Postat Iulie 22, 2020 Multam fain baieti pt sfaturi. Pana la urma, pt ca aveam f rapid nevoie de mobra zilele astea (si pt ca un tip care se ocupa de suduri mi-a spus ca, in functie de unde este gaura, e posibil sa nu se poata suda...), am zis fuk it si am luat un flacon de liqui molly din ala din linkul dat in primul post. Am bagat o seringa de 20ml in radiator, dat o tura de 10-15 min si minune, e ca nou Dupa vreo 300+ km facuti apoi vad ca in continuare nu curge deloc. Nush daca sunt palalila, dar parca se si raceste mai bine cu mizeria asta in radiator. Am 1-2 linute mai putin la temperatura fata de cum aveam inainte, la mers normal. Il duc asa pana la urmatoarea revizie si atunci ii fac un flush serios si vad apoi ce zice mai departe. Dar, dupa experienta asta sincer sa fiu, sunt tentat ca si dupa flush si schimbat antigel and stuff sa bag vreo 5ml in sistem, sa fie acolo preventiv. Hai noroc si sa nu aveti nevoie de asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 22, 2020 Share Postat Iulie 22, 2020 La urmatoarea revizie nu-i faci nimic, il lasi asa cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iulie 22, 2020 Share Postat Iulie 22, 2020 La Monday, July 20, 2020 la 20:17, taong_mapagbiro a spus: Un nenorocit radiatoru asta ...sa nu mai vb cu el ! Daca te ajuta , pe strada cu dedeman giurgiului ( ce pe care este intrarea ) era o firma care suda radiatoare . Acolo mi-am facut eu 2 radiatoare care au tinut pana am scapat de harburi , insa asta era acu 4-6 ani ...nu stiu daca mai exista . Inca exista, la ei mi-am sudat suportii de scarite ...... str Actiunii daca nu ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 22, 2020 Share Postat Iulie 22, 2020 as schimba totusi antigelul sa scot surplusul de stopleak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 22, 2020 Share Postat Iulie 22, 2020 Acum 7 ore, megamotoreta a spus: La urmatoarea revizie nu-i faci nimic, il lasi asa cum e. +1 Sau, dacă ai prurit anal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.