Sari la conținut

Postări Recomandate

Dacă lanțul fara ungere costă dublu față de un kit normal și ține măcar dublu, ți-ai scos banii din două chestii: întreținere (spray-uri, cric central sau stander, manoperă înlocuire kit lanț). Deci tot e ceva. Eu îs mai pe sărăcie, lanț pentru omul de rând, îl schimb când e cazul, dar m-ar încânta unul de ăsta MF (ca la baterii).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 77
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Modelele noi de BMW ,2021,cele de peste 1000 cc, vor avea lanturi de astea super duper reinventate. Clar este interesanta treaba, insa totul tine de pretul de achizitie! A gasit cineva pe undeva pret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, Adrian M. a spus:

Modelele noi de BMW ,2021,cele de peste 1000 cc, vor avea lanturi de astea super duper reinventate. Clar este interesanta treaba, insa totul tine de pretul de achizitie! A gasit cineva pe undeva pret?

Bmw cu lanț?!? Poate alea <1000, care oricum nu se pun! 😈 Sau e vb de ăla de distribuție? :huh: Aici chapeau, că doar bmw a inventat lanțu' care cedează mai repede decât o curea și costă de 10 ori mai mult să-l înlocuiești! :crack:bayerishe technik, ce plm! :puke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, john17 a spus:

Bmw cu lanț?!? Poate alea <1000, care oricum nu se pun! 😈 Sau e vb de ăla de distribuție? :huh: Aici chapeau, că doar bmw a inventat lanțu' care cedează mai repede decât o curea și costă de 10 ori mai mult să-l înlocuiești! :crack:bayerishe technik, ce plm! :puke:

Vezi ca nu stii, e vorba de S1000RR si XR:

 

https://www.advpulse.com/adv-news/bmw-just-unveiled-a-maintenance-free-chain-and-its-not-april-1st/

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Reinviem topicul

 

Noutati?

 

La 07.01.2021 la 22:49, NickMihai a spus:

Ma refeream ca oricum se umple de preaf lantzaul deci nu e mai bine sa-l cureti inainte de ungere? Asa se face.

 

Desi ai scris de ceva timp asta, daca nu te-ai lamurit iti spun eu: NU SE CURATA INAINTE DACA UNGI CU ULEI.

 

Eu curat lantul de 1 (maxim 2 ori) pe an de cand ung cu ulei (am renuntat la spray-uri)...surplusul de ulei de pe lant antreneaza tot jegul si il arunca. 

De multi ani de cand folosesc ulei, am observat la motoarele mele ca practic am prelungit durata de viata a kiturilor de lant.

Nu ma mai intorc niciodata la spray-uri

La 15.10.2020 la 16:20, MIGrider a spus:

Salut, colegi!

 

Lucrez la un proiect pe care doresc să-l postez aici, în speranța că vor exista propuneri de îmbunătățire și, de ce nu, de achiziționare. Va fi un produs similar Scottoiler vSystem / eSystem, dar cu alt principiu de funcționare și (lucrul cel mai important) mult mai ieftin. Prezintă și o serie de avantaje față de Scottoiler vSystem.

.............

Desigur că invenția este în curs de brevetare, iar marca eMIGoiler este înregistrată.

 

Noutati? .... Sau proiectul a murit in stadiul incipient?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Leon a spus:

...De multi ani de cand folosesc ulei...

 

Susțin cele spuse de tine.

Nici nu se compara eficienta uleiului, lipsa mizeriei la curățat/una.. costurile.. 

1L de 85w140 îmi ajunge 2 ani. Costul lui e 50lei sa zicem cel mai ieftin. Atât timp de 2 ani.

Cât despre curățat.. eu șterg/dau lustru cu o cârpă înainte de ungere(pe la oring-uri). Îl face luna și bec cârpă. Când plouă, dau cu ulei și atât..

Nu mai zic că pentru curățat+uns consum 10 minute maxim.. asta daca aduc standerul cu mine și trebuie să l și duc înapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce s-a intamplat cu eMIGoiler dar exista unul similar, https://pro-oiler.eu/en, la care tot asa, reglezi debitul in functie de ploaie, viteza si alte tampenii - el isi ia viteza din gps sau de la senzorul de viteza al motorului, daca e compatibil, si daca ulei conforma unei diagrame. Tu ii poti spune daca sa dea mai mult sau mai putin, in trepte. Are vreo 10 parca. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe V-strom 650 am avut ungător făcut de mine timp de peste 100.000 km, am schimbat de două ori lanțul. Următorul motor (după ce mi-l aduce Marcel) va avea ceva similar. Prea multă electronică ușurează viața, dar poate da bătăi de cap și nervi când se bulește.

IMG_20230715_174111.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Lamuriti-ma si pe mine va rog. Fabricantii de lanturi NU recomanda ungerea cu ulei de motor sau ulei de transmisie din cauza ca afecteaza o-ringurile, cu toate astea cei care folosesc metoda asta ajung cu lanturile si la 40.000 de km. WTF?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, Tomis a spus:

Lamuriti-ma si pe mine va rog. Fabricantii de lanturi NU recomanda ungerea cu ulei de motor sau ulei de transmisie din cauza ca afecteaza o-ringurile, cu toate astea cei care folosesc metoda asta ajung cu lanturile si la 40.000 de km. WTF?!?!

Nu stiu daca e adevarata faza cu ce NU recomanda fabricantii sau de pe ce site "oficial" ai luat tu informatia.

Tot ce pot sa spun este ca uleiul de motor mi-a prelungit durata de viata la toate kiturile de lant pe care le-am avut pe motocicletele mele (poate a contat si ca eu le ung cam pe la 300 km, nu la 500+ cum cred ca fac majoritatea).

Uneori am pus si ulei uzat (care a rulat putin in motor, pentru ca nu faceam numarul de km cu unul dintre motoare si schimbam uleiul la an nu la nr. de km) cu fix acelasi rezultat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce raspuns vrei cinstit. E adevarat ca oringurile pot fi stricate de anumite uleiuri - alea esterice  de ex. Dar alea vor strica probabil si ungatorul automat pentru ca dizolva cauciucul. Cei din manualul motocicletei iti spun clar ce sa folosesti pentru ca atlfel te vei duce la garantie cu ea. Si ce sa nu foloseste pentru ca s-ar putea sa strice oringurile. vezi mai sus lista cu uleiurile, bine, sunt mai mult diluanti decat uleiuri..dar na.

Pe de alta parte sunt multi care folosim si merge. Atat timp cat ai grija sa bagi ulei "normal" - nu ulei hydraulic, lichid (si ala poate fi ulei) de frana DOT, nu cine stie ce avioane. Ulei de cutie, cel mai ieftin. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, Tomis a spus:

mai scrie in manualul motocicletei asa:

chain.jpg

Eu am pus de toate felurile de ulei de motor (sintetic, semi, ulei pentru masini diesel sau benzina, de motor, ulei folosit, ulei de cutie, etc) si nu am patit nimic la oringuri.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Tomis a spus:

Lamuriti-ma si pe mine va rog. Fabricantii de lanturi NU recomanda ungerea cu ulei de motor sau ulei de transmisie din cauza ca afecteaza o-ringurile, cu toate astea cei care folosesc metoda asta ajung cu lanturile si la 40.000 de km. WTF?!?!

Vezi ce scrie pe spatele cutiei lanțurilor DID. ✌️

Bag in ungător doar 80w90, țin lanțurile minim 40.000 km. La ăsta nou îi fac în curând ungător, ghici ce ulei voi folosi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...