Lucian_M Postat Ianuarie 8, 2021 Share Postat Ianuarie 8, 2021 Dacă lanțul fara ungere costă dublu față de un kit normal și ține măcar dublu, ți-ai scos banii din două chestii: întreținere (spray-uri, cric central sau stander, manoperă înlocuire kit lanț). Deci tot e ceva. Eu îs mai pe sărăcie, lanț pentru omul de rând, îl schimb când e cazul, dar m-ar încânta unul de ăsta MF (ca la baterii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 11, 2021 Share Postat Ianuarie 11, 2021 Modelele noi de BMW ,2021,cele de peste 1000 cc, vor avea lanturi de astea super duper reinventate. Clar este interesanta treaba, insa totul tine de pretul de achizitie! A gasit cineva pe undeva pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 11, 2021 Share Postat Ianuarie 11, 2021 La Jawa 350 am văzut protectia aia, mi s-a părut foarte utilă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 11, 2021 Share Postat Ianuarie 11, 2021 Acum 55 minute, Adrian M. a spus: Modelele noi de BMW ,2021,cele de peste 1000 cc, vor avea lanturi de astea super duper reinventate. Clar este interesanta treaba, insa totul tine de pretul de achizitie! A gasit cineva pe undeva pret? Bmw cu lanț?!? Poate alea <1000, care oricum nu se pun! Sau e vb de ăla de distribuție? Aici chapeau, că doar bmw a inventat lanțu' care cedează mai repede decât o curea și costă de 10 ori mai mult să-l înlocuiești! bayerishe technik, ce plm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 11, 2021 Share Postat Ianuarie 11, 2021 Acum 2 minute, easy ride on! a spus: dacă este expus la vedere , l-au ascuns adânc, între motor și cutie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 11, 2021 Share Postat Ianuarie 11, 2021 1 oră în urmă, john17 a spus: Bmw cu lanț?!? Poate alea <1000, care oricum nu se pun! Sau e vb de ăla de distribuție? Aici chapeau, că doar bmw a inventat lanțu' care cedează mai repede decât o curea și costă de 10 ori mai mult să-l înlocuiești! bayerishe technik, ce plm! Vezi ca nu stii, e vorba de S1000RR si XR: https://www.advpulse.com/adv-news/bmw-just-unveiled-a-maintenance-free-chain-and-its-not-april-1st/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 11, 2021 Share Postat Ianuarie 11, 2021 Acum 50 minute, Adrian M. a spus: Vezi ca nu stii Nici nu mă interesează! Gs or nothing! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 11, 2021 Share Postat Ianuarie 11, 2021 Acum 6 minute, john17 a spus: Nici nu mă interesează! Gs TRACTOR or nothing! Better Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 11, 2021 Share Postat Ianuarie 11, 2021 Așa vb de motoretul suprem?!? Nț ț ț, ce uameni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 11, 2021 Share Postat Ianuarie 11, 2021 De minim 3 ori mai scump decât un kit DID + JT sprockets. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 11, 2021 Share Postat Ianuarie 11, 2021 La behemeiști merge, se simt valoroși când plătesc mai mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Martie 11 Share Postat Martie 11 Reinviem topicul Noutati? La 07.01.2021 la 22:49, NickMihai a spus: Ma refeream ca oricum se umple de preaf lantzaul deci nu e mai bine sa-l cureti inainte de ungere? Asa se face. Desi ai scris de ceva timp asta, daca nu te-ai lamurit iti spun eu: NU SE CURATA INAINTE DACA UNGI CU ULEI. Eu curat lantul de 1 (maxim 2 ori) pe an de cand ung cu ulei (am renuntat la spray-uri)...surplusul de ulei de pe lant antreneaza tot jegul si il arunca. De multi ani de cand folosesc ulei, am observat la motoarele mele ca practic am prelungit durata de viata a kiturilor de lant. Nu ma mai intorc niciodata la spray-uri La 15.10.2020 la 16:20, MIGrider a spus: Salut, colegi! Lucrez la un proiect pe care doresc să-l postez aici, în speranța că vor exista propuneri de îmbunătățire și, de ce nu, de achiziționare. Va fi un produs similar Scottoiler vSystem / eSystem, dar cu alt principiu de funcționare și (lucrul cel mai important) mult mai ieftin. Prezintă și o serie de avantaje față de Scottoiler vSystem. ............. Desigur că invenția este în curs de brevetare, iar marca eMIGoiler este înregistrată. Noutati? .... Sau proiectul a murit in stadiul incipient? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misuc Postat Martie 11 Share Postat Martie 11 si uite asa, ca de obicei, iar s-a ales prafu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Martie 11 Share Postat Martie 11 Acum 2 ore, Leon a spus: ...De multi ani de cand folosesc ulei... Susțin cele spuse de tine. Nici nu se compara eficienta uleiului, lipsa mizeriei la curățat/una.. costurile.. 1L de 85w140 îmi ajunge 2 ani. Costul lui e 50lei sa zicem cel mai ieftin. Atât timp de 2 ani. Cât despre curățat.. eu șterg/dau lustru cu o cârpă înainte de ungere(pe la oring-uri). Îl face luna și bec cârpă. Când plouă, dau cu ulei și atât.. Nu mai zic că pentru curățat+uns consum 10 minute maxim.. asta daca aduc standerul cu mine și trebuie să l și duc înapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Martie 11 Share Postat Martie 11 Nu stiu ce s-a intamplat cu eMIGoiler dar exista unul similar, https://pro-oiler.eu/en, la care tot asa, reglezi debitul in functie de ploaie, viteza si alte tampenii - el isi ia viteza din gps sau de la senzorul de viteza al motorului, daca e compatibil, si daca ulei conforma unei diagrame. Tu ii poti spune daca sa dea mai mult sau mai putin, in trepte. Are vreo 10 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 11 Share Postat Martie 11 Pe V-strom 650 am avut ungător făcut de mine timp de peste 100.000 km, am schimbat de două ori lanțul. Următorul motor (după ce mi-l aduce Marcel) va avea ceva similar. Prea multă electronică ușurează viața, dar poate da bătăi de cap și nervi când se bulește. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomis Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 Lamuriti-ma si pe mine va rog. Fabricantii de lanturi NU recomanda ungerea cu ulei de motor sau ulei de transmisie din cauza ca afecteaza o-ringurile, cu toate astea cei care folosesc metoda asta ajung cu lanturile si la 40.000 de km. WTF?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 Acum 5 minute, Tomis a spus: Fabricantii de lanturi NU recomanda ungerea cu ulei de motor sau ulei de transmisie Unde ai gasit asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomis Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 Am citi in documentul asta: https://did-coltd.com/english/wp/img/wr_68-69.pdf la pagin 2, "Caution". Apoi am intrebat chatbot-ul de pe https://www.didchain.com/ care mi-a raspuns dupa cum se vede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 Acum 45 minute, Tomis a spus: Lamuriti-ma si pe mine va rog. Fabricantii de lanturi NU recomanda ungerea cu ulei de motor sau ulei de transmisie din cauza ca afecteaza o-ringurile, cu toate astea cei care folosesc metoda asta ajung cu lanturile si la 40.000 de km. WTF?!?! Nu stiu daca e adevarata faza cu ce NU recomanda fabricantii sau de pe ce site "oficial" ai luat tu informatia. Tot ce pot sa spun este ca uleiul de motor mi-a prelungit durata de viata la toate kiturile de lant pe care le-am avut pe motocicletele mele (poate a contat si ca eu le ung cam pe la 300 km, nu la 500+ cum cred ca fac majoritatea). Uneori am pus si ulei uzat (care a rulat putin in motor, pentru ca nu faceam numarul de km cu unul dintre motoare si schimbam uleiul la an nu la nr. de km) cu fix acelasi rezultat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 Acum 10 minute, Tomis a spus: Am citi in documentul asta: https://did-coltd.com/english/wp/img/wr_68-69.pdf la pagin 2, "Caution". Eu nu inteleg asta de aici. Nu zice nimic de ulei de motot/hidraulic. Iar chatbotul..e asa de joaca. Nu litera de lege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomis Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 mai scrie in manualul motocicletei asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 Nu stiu ce raspuns vrei cinstit. E adevarat ca oringurile pot fi stricate de anumite uleiuri - alea esterice de ex. Dar alea vor strica probabil si ungatorul automat pentru ca dizolva cauciucul. Cei din manualul motocicletei iti spun clar ce sa folosesti pentru ca atlfel te vei duce la garantie cu ea. Si ce sa nu foloseste pentru ca s-ar putea sa strice oringurile. vezi mai sus lista cu uleiurile, bine, sunt mai mult diluanti decat uleiuri..dar na. Pe de alta parte sunt multi care folosim si merge. Atat timp cat ai grija sa bagi ulei "normal" - nu ulei hydraulic, lichid (si ala poate fi ulei) de frana DOT, nu cine stie ce avioane. Ulei de cutie, cel mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 Acum 22 minute, Tomis a spus: mai scrie in manualul motocicletei asa: Eu am pus de toate felurile de ulei de motor (sintetic, semi, ulei pentru masini diesel sau benzina, de motor, ulei folosit, ulei de cutie, etc) si nu am patit nimic la oringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 Acum 3 ore, Tomis a spus: Lamuriti-ma si pe mine va rog. Fabricantii de lanturi NU recomanda ungerea cu ulei de motor sau ulei de transmisie din cauza ca afecteaza o-ringurile, cu toate astea cei care folosesc metoda asta ajung cu lanturile si la 40.000 de km. WTF?!?! Vezi ce scrie pe spatele cutiei lanțurilor DID. Bag in ungător doar 80w90, țin lanțurile minim 40.000 km. La ăsta nou îi fac în curând ungător, ghici ce ulei voi folosi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.