Sari la conținut

TM18JSU Timisoara


the_tavi
 Share

Postări Recomandate

Accident grav la întrare în Timișoara dinspre Lugoj, chiar înainte de giratoriu de la aeroport.

 

Cine îl cunoaște pe om sa anunțe familia și sa vina rapid la fata locului. Atenție cu familia, este urat...

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

 

 

Fiind cu fiica-mea și alta fetita în mașină nu am putut sta mult, însă am oprit când am văzut motocicleta jos. Încă nu era venit nimeni, ambulanta sau politie. Un Audi TT, sau ceva de genul, a agățat motorul.
Nu stiu dinamica și a cui e vina, însă s-a lăsat cu lucruri urâte rău. Îmi pare rău pentru rider și familia lui!

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

La momentul în care am plecat, nu mai era nimic de făcut...

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

https://www.tion.ro/eveniment/accident-mortal-intre-timisoara-si-remetea-mare-un-motociclist-si-a-pierdut-viata-1363043/

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 112
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu o sa comentez nimic de la locul accidentului, este mult prea dureroasa imaginea pe care o am in minte. O impresie "la cald": dragilor, aveti grija de voi si pe cat posibil nu mai mergeti pe intuneric, mai ales in conditiile astea de vreme. Se intuneca repede, asfaltul este rece, poate si umed. Limitati-va la deplasarile strict necesare. La acest accident nu sunt martori, din pacate doar soferul va apuca sa isi spuna partea lui de poveste. Nu va mai afla nimeni a cui a fost vina si cum s-a intamplat. Dumnezeu sa il aibe in paza de rider!

 

Editat de the_tavi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A aparut filmarea: https://stirileprotv.ro/stiri/socant/motociclist-spulberat-de-o-masina-la-timisoara-barbatul-a-murit-pe-loc.html?fbclid=IwAR2sCDh4DgcV6w86MT3mpHyuaf8H1CMcKVRs7sGOMxfboVFpGYDq1_Ljsc8

 

Moto a trecut de pe 1 pe 2 (fara semnal) pentru ca a vazut o masina care urma sa se inscrie pe banda 1, pe 2 a venit tipul care l-a lovit... 

 

Pacat de o viata de om. RIP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limită de 50 km/h, schimbarea direcției fără asigurare și semnalizare (+frână, n-am să înțeleg niciodată de ce unii frânează când îți ies în față pt a ocoli ceva din fața lor, în general am vz schema la cei cu auto), lovitură din spate... Nu vreau să acuz dar sunt curios care va fi verdictul. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclistul probabil a vrut sa elibereze banda 1 pentru cei care vin de pe șoseaua de centura. Omul cu mașina venea pe banda 2. La ce am văzut la fata locului și din filmul evenimentului, am niște dubii serioase referitoare la viteza masinii. Este evidenta diferența de viteza între motociclist și mașina. Probabil motociclistul nu a văzut, și dacă a văzut nu a evaluat viteza masinii de pe banda 2. La o viteza decenta de deplasare nu înțeleg cum poți întra în plin în motocicleta care semnalizează schimbarea direcției de mers și chiar apuca sa se încadreze pe banda 2. Și din nou, cu o viteza rezonabila nu vad cum sari cu mașina dintr-un parapet în altul dopa impact. Fatal a fost gardul care mărginește șoseaua. Probabil fără el sau cu alt tip de gard lucrurile aveau o alta finalitate. Doar experții mai pot elucida vitezele și vina. Păcat de viata pierduta. Nu pot sa realizez cine este riderul dar numărul de înmatriculare îmi suna extrem de cunoscut. Și suntem cam de aceeași vârstă. Dumnezeu sa îl odihnească în pace!

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://observatornews.ro/eveniment/accidentul-mortal-din-timisoara-a-fost-fillmat-un-motociclist-a-sfarsit-pe-loc-proiectat-intrun-parapete-din-beton-402083.html

 

Nu e limita de 50, masina venea foarte tare(130+), manevra moto a fost ciudata. Frana si scrimbare de banda. Pare o culpa comuna. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din filmul de pe Observator se vede cum masina accelereaza masiv dupa ce trece de camion Acum am realizat ca pe camera de bord este inregistrata viteza: inainte de impact peste 150 (94mph pe dashcam), la impact 148km/h. Motociclistul megea civilizat, a semnalizat si s-a tras de pe banda 1 pe banda 2 sa faca loc celor care vin de pe breteaua de centura, fara sa fie constient ca vine racheta. Pentru mine, vina este a soferului de masina. FMM....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
3 minutes ago, the_tavi said:

Pentru mine, vina este a soferului de masina. FMM....

 

Da da , se stie ca daca esti pe motoreta nu mai trebuie sa te asiguri la schimbarea de banda...

 

 

 

11 hours ago, mihai c said:

daca era limita de 50 inseamna ca toti 3 au fost vinovati,masina ce a lovit avea cel putin 30km/h in plus

 

Care 3 ? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, the_tavi a spus:

 Motociclistul megea civilizat, a semnalizat si s-a tras de pe banda 1 pe banda 2 sa faca loc celor care vin de pe breteaua de centura, fara sa fie constient ca vine racheta. Pentru mine, vina este a soferului de masina. FMM....

Vezi ca asta este un scenariu de accident destul de intalnit, de regula rolurile fiind inversate, asa ca dpmdv is cam inutile comenatriile de genul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, danutu_m a spus:

Vezi ca asta este un scenariu de accident destul de intalnit, de regula rolurile fiind inversate, asa ca dpmdv is cam inutile comenatriile de genul...

Nu inteleg ce vrei sa zici, faceam o analiza empirica a filmului accidentului ale carui urmari le-am vazut pe viu. Din pacate, imi confirma dubiile referitoare la premisele evenimentului, in special viteza vehiculului pe 4 roti.  Da, de multe ori racheta este pe doua roti, in situatia aia plateste riderul, si este pe barba lui, asumat; de cele mai multe ori soferul masinii nu pateste mare lucru. La fel as vorbi si vorbesc despre inconstienta motociclistilor. In situatia de fata, racheta era pe patru roti, si a platit motociclistul, care in filmare se vede clar ca merge incet. De ce a franat in timp ce semnaliza sa se incadreze pe banda 2 si de ce miscarea a fost asa din scurt, la intrebarile astea nu cred ca o sa fie posibil sa mai raspunda cineva. Am vazut soferul, am vorbit cu el imediat dupa eveniment. La intrebarea: unde este motociclistul, raspunsul ridicand din umeri: mort, pe camp, a fost socant, mai ales dupa ce am realizat ce s-a intamplat.

Care este punctul tau de vedere?  De ce ar fi inutil comentariul in cazul asta concret? Vina legala o vor stabili organele abilitate. Cred ca autorul, moral cel putin, este soferul.  Din pacate este o lectie platita cu viata unui om pentru care cei care au intelepciunea sa o asimileze.

Acum 1 oră, goe 75 a spus:

 

Da da , se stie ca daca esti pe motoreta nu mai trebuie sa te asiguri la schimbarea de banda...

 

La fel cum ii consider idioti pe riderii care merg cu 150 la ora in conditii similare de trafic, nelasand posibilitatea altor participanti la trafic sa se asigura, la fel consider ca si in cazul asta, viteza masinii nu a permis asigurarea si incadrarea in conditii de siguranta a motocicletei. Cel mai probabil va fi considerata culpa comuna.

 

Editat de the_tavi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
23 minutes ago, the_tavi said:

viteza masinii nu a permis asigurarea si incadrarea in conditii de siguranta a motocicletei. Cel mai probabil va fi considerata culpa comuna.

 

 

Imi pare rau dar tu pur si simplu nu pricepi conceptul si ce inseamna sa te asiguri . 

2 minutes ago, Starcream said:

Daca accelera sa ii faca loc masinii de pe bretea, in loc sa franeze, nu patea nimic. 

Asta e un exemplu clar in care teama si grija prea mare te baga in rahat.

 

Vai vai vai , ce miracol !! Sunt de acord  cu tine 100%.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, VyXxer a spus:

Deci cum e? Ala o sa fie amendat ca avea 148 in loc de 130? E autostrada acolo?

Eu nu reusesc sa vad semnal stanga la motor.

Ce dracu de frane are TT-ul?

 

are frane de audi a3, dar daca nu apesi pedala din mijloc nu prea conteaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, VyXxer a spus:

Deci cum e? Ala o sa fie amendat ca avea 148 in loc de 130? E autostrada acolo?

Eu nu reusesc sa vad semnal stanga la motor.

Ce dracu de frane are TT-ul?

Viteza de pe camera nu se pune. Nu este dispozitiv omologat si verificat metrologic. Este doar orientativa sa zicem si poate clarifica manevrele executate.

 

Treaba este ca legea in RO judeca accidentul avand in vedere pozitia autovehiculelor in momentul impactului.

Daca masina a lovit moto in spate - asa cum este in acest caz - este de vina. Daca impactul era lateral, pe aripa sau usa, se numea ca moto nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers.

Si pare ca moto nu a semnalizat manevra.

 

@goe 75 Salutare! . Nu asa sta treaba in RO?

 

O sa vina iexpertul militiei, care pentru a-l exonera pe sofer va trebui sa scrie negru pe alb ca prin nici o manevra nu putea evita impactul. Putin probabil....

 

Acest accident ne arata ca la fel cum soferii nu apreciaza in mod corect viteza unei mobre , mai ales cand vine racheta, nici viteza unei masini nu o poti aprecia corect cand vine ca racheta.

 

Oricum daca moto ar fi semnalizat, posibil ca soferul sa fi reactionat si impactul sa nu fi fost chiar atat de puternic.

 

Si sa franezi cand treci de pe banda 1 pe 2, tocmai pentru a depasi un obstacol ......... este greu de inteles.

 

Ceea ce ma surpinde este lejeritatea si detasarea cu care  vorbeste soferul avand in vedere ca a murit un om.

Chiar si daca nu esti vinovat, daca esti normal la cap, nu are cum sa nu te afecteze. Nu mai vorbesc atunci cand stii ca tu dadeai forja cu masina.

 

Iar soferul sufletului: pai cand vezi ca o masina este pe bretea si o masina/mobra pe banda 1, primul lucru care trebuie sa iti treaca prin cap este sa iei piciorul de pe gaz si sa fi pe faza sa nu faca aia doi  vreo nefacuta. Si asta nu neaparat ca iti pasa de cei doi, ci ca sa ajungi unde ai treaba si sa nu stai sa dai cu subsemnatul.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, Starcream a spus:

Atat de simplu evalueaza un agent constatator tamponarea a 2 vehicule, fara victime.

Atunci cand apar victime, deja lucrurile stau altfel, apar experti, se calculeaza viteze, urme de franare, etc. Nu e atat de simplu.

Legat de sofer, sunt sigur ca nu o sa mai doarma bine noaptea mult timp de acum incolo. Fiecare om reactioneaza diferit la starea de soc.

Corect.

Am spus ca va veni un expert care o sa despice firul in patru.

Asa sa fie cum spui tu cu starea de soc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, goe 75 a spus:

 

Imi pare rau dar tu pur si simplu nu pricepi conceptul si ce inseamna sa te asiguri . 

 

 

 

 

In filmarea de pe Observator se vede  clar ca motocicliestul semnalizeaza.
Mai dificil cu astia trecuti de o varsta, pricep mai greu.

Asa si cu masinile care taie calea motociclistilor care vin cu 150km/h. Se uita soferul in stanga nu vad nimic, se uita in dreapta, nu vad nimic. Cand se angajeaza in intersectie, vine berbecul calare pe racheta. E clar vina omului ca a traversat intersectia fara sa se asigure. Dar oare a avut sansa sa o faca, realist vorbind? Asta e dubiul meu in situatia de fata, cat timp a avut motociclistul sa inteleaga ca ala vine din spate cu de 2-3 ori viteza lui. Dupa cum ziceam mai sus , probabil o sa ife culpa comuna, dar pentru mine soferul poarta pe umeri povara unei vieti luate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
35 minutes ago, Silver Arrow said:

 

Daca masina a lovit moto in spate - asa cum este in acest caz - este de vina. Daca impactul era lateral, pe aripa sau usa, se numea ca moto nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers.

Si pare ca moto nu a semnalizat manevra.

 

@goe 75 Salutare! . Nu asa sta treaba in RO?

 

 

 

Salut ! Sanatate!

 

Nu , nu este asa , nici in Ro nici prin alte tari de care stiu eu.

 

Citeste definitia pentru "a te asigura " prealabil unei manevre si o sa vezi de ce.  

 

Din motive de incompetenta si lipse de probe se poate ajunge in unele cazuri sa se imparta vina dupa cum ai spus. 

 

Cand este video si se vede clar ca unul pur si simplu ii sare altuia in fata , nu mai conteaza unde il loveste . Vina pentru accident este a celui care nu s-a asigurat ...restul sunt circumstante pe baza carora se acorda un mic procentaj de vina si celorlalti daca este cazul.

35 minutes ago, Silver Arrow said:

 

Daca masina a lovit moto in spate - asa cum este in acest caz - este de vina. Daca impactul era lateral, pe aripa sau usa, se numea ca moto nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers.

Si pare ca moto nu a semnalizat manevra.

 

@goe 75 Salutare! . Nu asa sta treaba in RO?

 

 

 

Salut ! Sanatate!

 

Nu , nu este asa , nici in Ro nici prin alte tari de care stiu eu.

 

Citeste definitia pentru "a te asigura " prealabil unei manevre si o sa vezi de ce.  

 

Din motive de incompetenta si lipse de probe se poate ajunge in unele cazuri sa se imparta vina dupa cum ai spus. 

 

Cand este video si se vede clar ca unul pur si simplu ii sare altuia in fata , nu mai conteaza unde il loveste . Vina pentru accident este a celui care nu s-a asigurat ...restul sunt circumstante pe baza carora se acorda un mic procentaj de vina si celorlalti daca este cazul.

35 minutes ago, Silver Arrow said:

 

Daca masina a lovit moto in spate - asa cum este in acest caz - este de vina. Daca impactul era lateral, pe aripa sau usa, se numea ca moto nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers.

Si pare ca moto nu a semnalizat manevra.

 

@goe 75 Salutare! . Nu asa sta treaba in RO?

 

 

 

Salut ! Sanatate!

 

Nu , nu este asa , nici in Ro nici prin alte tari de care stiu eu.

 

Citeste definitia pentru "a te asigura " prealabil unei manevre si o sa vezi de ce.  

 

Din motive de incompetenta si lipse de probe se poate ajunge in unele cazuri sa se imparta vina dupa cum ai spus. 

 

Cand este video si se vede clar ca unul pur si simplu ii sare altuia in fata , nu mai conteaza unde il loveste . Vina pentru accident este a celui care nu s-a asigurat ...restul sunt circumstante pe baza carora se acorda un mic procentaj de vina si celorlalti daca este cazul.

Scuze de triplare...e ora aia la care site-ul se balbaie sau se blocheaza de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Alo, domn injiner!

Pai tir-urile merg cu 90 prin localitati, facand slalom printre copii , dar in locul ala ar fi mers asa incet ca motoreta ...si ar fi pus si frana inainte de schimbat banda?

 

Nu o sa vezi niciodata un tir-ist care sa riste sa scrie un formular de accident doar pentru o manevra pura de curtoazie.

 

Daca eram acolo apaream pe filmare incercand sa depasesc masina.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Sunt absolut sigur ca undeva ,candva ,s-a intamplat si accidenul ala cu tir-ul , dar nu e asta .

 

Omul a murit incercand sa faca un gest frumos ...d-aia sunt jigodie cu voi , pentru viata lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, the_tavi a spus:

Da, de multe ori racheta este pe doua roti, in situatia aia plateste riderul, si este pe barba lui, asumat;

Aha! Asumat... 🤦‍♂️

Și atunci urlă toți în cor că nu s-a asigurat conservarul să nu vină vreo rachetă, n-a dat prioritate etc.! :moron:

Eu n-am vz semnalizare la moto, drept că ecranul tel e mic. Dar frână la schimbarea direcției pe o bandă superioară + lipsă asigurare, astea când era pe 2 roți... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

Viteza de pe camera nu se pune. Nu este dispozitiv omologat si verificat metrologic. Este doar orientativa sa zicem si poate clarifica manevrele executate.

 

e mai complicat de atat

la un accident fara victime da, asa o sa zica politistul, dar tot o sa se uite la filmare si o sa conteze cifrele alea

la proces e mai lunga treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...