CRD75 Postat Decembrie 2, 2020 Share Postat Decembrie 2, 2020 (editat) Salutare . Am 45 ani si un fecior de 18 proaspat impliniti . Ne gandim serios ca in primavara sa facem ambii scoala pentru permis moto , eu categoria A iar tanarul A2 . Ne gandim sa luam o motocicleta de clasa medie , fara pretentii sportive , pentru utilizare ocazionala pe asfalt prin zona noastra ( exclus autostrada ) , in zezonul cald , la sfarsit de saptamana si cand va mai fi cazul . Ideal ar fi ceva beginner friendly , mai usor de manevrat si cat mai iertatoare pana ne vom deprinde mai binisor . Amandoi avem categoria B auto , asta daca are vreo relevanta , iar eu am ceva feedback din MTB dar ca si hobby doar . Amandoi suntem relativi inalti 185 cm jr .- 187cm subsemnatul , aprox 70 kg jr.-90 kg subsemnatul , longilini , picioare lungi ( eu am aprox 87-88 cm de la sol la sezut ) . Vrem sa utilizam alternativ motocicleta , probabil mai mult eu , jr. urmand sa plece la facultate de la anul cel mai probabil . Initial m-am gandit la clasa Adventure ( 500-750 cmc ) , ceva gen Honda CB500X care e A2 by default sau ceva mai maricel gen Vstrom 650 care cred ca e cam greoi de manevrat din cate am citit ( centru de greutate sus ) , Versys 650 care mie nu tare-mi face cu ochiul ca design sau Honda NC750X , aici mi se pare interesanta optiunea cu DCT , mai ales pentru incepatori , avand si centrul de greutate relativ jos . Juniorul insa pare mai orientat catre clasa Naked , dpdv design , arata intr-adevar mai frumos astea . Doar ca astea naked mi se pare mai micutele pentru inaltimea noastra in zona asta de cilindree . Din ce m-am uitat eu ar fi intersante dpmdv Yamaha MT07 precum si Honda CB650F ( mie asta imi place cum arata ) . Ideea e sa le reduc puterea la 48 CP pt A2 pana ne mai invatam si sa poata si jr. sa o utilizeze , urmand ca in perspectiva sa o remapam la puterea initiala . Intrebarea mea ar fi daca aceste naked-uri de clasa 650-700 sunt suficient de mari pentru gabaritul nostru sau am arata caraghiosi pe ele ? Stiu ca Yamaha are si varianta Tracer 700 care e mai inalta , dar parca nu arata asa bine ca MT07 de ex. MT09 cred ca ar fi ok ca marime dar nu se incadreaza la A2 nici prin resoftare cred avand puterea initiala peste cea maxim legal admisa ( cred ca max 96 CP pot fi resoftate pt A2 ) . Cele naked am observat ca sunt mai ieftine decat cele adventure la cilindree similara . Bugetul alocat ar fi in jur de 6-7000 Euro luate de afara ( Germania ) . Ma gandesc la modele relativ recente 2017 + la SH sau posibil chiar noi in unele cazuri ( gen CB500X ) . Are cineva de inaltimea noastra experienta pe astfel de modele naked ? Orice sugestie e binevenita in ideea de a ne face o idee cat mai clara . Stiu ca ideal ar fi sa ne urcam pe diverse modele , sa le testam , sigur vom ajunge si la etapa asta , dar mai incolo , odata sa avem permis moto . Macar sa ne facem un plan de bataie sa vedem cam ce modele ar putea fi compatibile cu inaltimea noastra si pretabile pentru inceput ( A2 sau compatibile cu A2 ) . Va multumesc anticipat pentru sfaturi , sugestii . Editat Decembrie 2, 2020 de CRD75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 2, 2020 Share Postat Decembrie 2, 2020 Acum 8 ore, CRD75 a spus: Salutare . Am 45 ani si un fecior de 18 proaspat impliniti . Ne gandim serios ca in primavara sa facem ambii scoala pentru permis moto , eu categoria A iar tanarul A2 . Ne gandim sa luam o motocicleta de clasa medie , fara pretentii sportive , pentru utilizare ocazionala pe asfalt prin zona noastra ( exclus autostrada ) , in zezonul cald , la sfarsit de saptamana si cand va mai fi cazul . Ideal ar fi ceva beginner friendly , mai usor de manevrat si cat mai iertatoare pana ne vom deprinde mai binisor . Amandoi avem categoria B auto , asta daca are vreo relevanta , iar eu am ceva feedback din MTB dar ca si hobby doar . Amandoi suntem relativi inalti 185 cm jr .- 187cm subsemnatul , aprox 70 kg jr.-90 kg subsemnatul , longilini , picioare lungi ( eu am aprox 87-88 cm de la sol la sezut ) . Vrem sa utilizam alternativ motocicleta , probabil mai mult eu , jr. urmand sa plece la facultate de la anul cel mai probabil . Initial m-am gandit la clasa Adventure ( 500-750 cmc ) , ceva gen Honda CB500X care e A2 by default sau ceva mai maricel gen Vstrom 650 care cred ca e cam greoi de manevrat din cate am citit ( centru de greutate sus ) , Versys 650 care mie nu tare-mi face cu ochiul ca design sau Honda NC750X , aici mi se pare interesanta optiunea cu DCT , mai ales pentru incepatori , avand si centrul de greutate relativ jos . Juniorul insa pare mai orientat catre clasa Naked , dpdv design , arata intr-adevar mai frumos astea . Doar ca astea naked mi se pare mai micutele pentru inaltimea noastra in zona asta de cilindree . Din ce m-am uitat eu ar fi intersante dpmdv Yamaha MT07 precum si Honda CB650F ( mie asta imi place cum arata ) . Ideea e sa le reduc puterea la 48 CP pt A2 pana ne mai invatam si sa poata si jr. sa o utilizeze , urmand ca in perspectiva sa o remapam la puterea initiala . Intrebarea mea ar fi daca aceste naked-uri de clasa 650-700 sunt suficient de mari pentru gabaritul nostru sau am arata caraghiosi pe ele ? Stiu ca Yamaha are si varianta Tracer 700 care e mai inalta , dar parca nu arata asa bine ca MT07 de ex. MT09 cred ca ar fi ok ca marime dar nu se incadreaza la A2 nici prin resoftare cred avand puterea initiala peste cea maxim legal admisa ( cred ca max 96 CP pot fi resoftate pt A2 ) . Cele naked am observat ca sunt mai ieftine decat cele adventure la cilindree similara . Bugetul alocat ar fi in jur de 6-7000 Euro luate de afara ( Germania ) . Ma gandesc la modele relativ recente 2017 + la SH sau posibil chiar noi in unele cazuri ( gen CB500X ) . Are cineva de inaltimea noastra experienta pe astfel de modele naked ? Orice sugestie e binevenita in ideea de a ne face o idee cat mai clara . Stiu ca ideal ar fi sa ne urcam pe diverse modele , sa le testam , sigur vom ajunge si la etapa asta , dar mai incolo , odata sa avem permis moto . Macar sa ne facem un plan de bataie sa vedem cam ce modele ar putea fi compatibile cu inaltimea noastra si pretabile pentru inceput ( A2 sau compatibile cu A2 ) . Va multumesc anticipat pentru sfaturi , sugestii . Salut, Eu am 1,87m, motocicletele mentionate de tine sunt streetbikes 100% nu au nimic de a face cu ceva de genul "Adventure". Adventure inseamna KTM 690 Enduro. NC750X, CB500X,MT07,MT09 si Versys 650 sunt 100% motociclete de sosea nici macar 1% nu au ceva pentru offroad. Am mers pe Versys 650 si sincer mi-a parut mica motocicleta stai cu genunchii indoiti rau si chinuit. Totusi pot sa laud motorasul ala de 650cmc si cutia de viteze cu rapoarte excelent gandite pentru a fi imperecheate cu puterea si cuplul motorului, eu nu m-am plictisit de acel 650cc, sigur este slab ca putere dar este foarte prezent, nu exista timpi morti in raspunsul acceleratiei. Eu de ex am inaltat saua la R1200R pentru de la 810 la 910mm + am inaltat ghidonul cu 50mm si ma simt bine asa. Eu nu suport designul de GS de aceea am modificat nakedul si nu l-am vandut pentru un GS. Din ce stiu eu BMW pune mult accept pe ergonomie, la bugetul tau de 7000e poti lua un GS ( care si asta este 100% street bike ). Cel mai indicat este ca tu in aceeasi zi sa faci test cu toate motocicletele mentionate ca sa ai informatia proaspata in cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Decembrie 3, 2020 Share Postat Decembrie 3, 2020 Acum 11 ore, Bigfoot a spus: Omul vorbeste de A2 si tu i recomanzi GS :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRD75 Postat Decembrie 3, 2020 Autor Share Postat Decembrie 3, 2020 (editat) Salutare . Categoric sunt motociclete destinate preponderent spre sosea . Din cate am vazut eu pe site-urile de vanzari moto gen mobile.de , CB500X , Vstrom 650 , Versys 650 ,NC750X sunt incadrate la categoria Enduro/Reiseenduro , poate am denumit gresit categoria ca '' Adventure " . Ma rog sunt motociclete polivalente pentru ture mai lungi cred , orientate pentru asfalt dar unele au usoare veleitati off road usor ( drum forestier , macadam ) , sigur nu off road greu - hard enduro , alea-s alta poveste . Dar un CB500X cred ca se poate aventura in locuri in care un naked/streetfighter nu prea poate , sau ma rog ar puteaa dar mult mai chinuit avand garda la sol si cursa suspensiilor mai redusa . Categoric insa sunt orientate spre utilizare preponderenta pe asfalt cam toate cele mentionate de mine cu mici exceptii ( CB500X cu un kit Rally Raid se descurca decent si in off road usor/mediu ) . Iarasi cred ca sunt diferente de confort intre ele , ca pozitie pe motocicleta precum si la confortul pasagerului , protectie la vant etc. Subscriu ca cele naked arata mult mai frumos dpdv optic decat celelalte ( multe au acel cioc urat ) . Astea polivalente am observat insa ca-s mai potolite dpdv al sportivitatii , au puteri mai mici , unele au cuplu mai bun la turatii joase/medii , sunt orientate mai mult spre confort , economie de carburant vs cele naked unde protectia e cam 0 , confortul mai mic avand o pozitie mai sportiva , clar destinate pt uz urban sau iesiri mai scurte , insa mai puternice , mai agile , dau o alta adrenalina is convins , arata mai frumos si-s si mai ieftine din ce am observat . Eu ma gandesc la cele polivalente fiind la o alta varsta , gandesc mai practic , juniorului clar i-ar place mai mult un naked/streetfighter ca nah , arata altfel n-am ce zice. Ideea e sa fie o motocicleta potrivita inaltimii noastre , pentru cei de 170-180 cred ca merg cam toate . La mai 190 se ingusteaza oferta la cilindreea/gama asta . Sigur putem sta pe oricare , dar nu e totuna cum stai pe ea si cum areti pe ea. Cineva inalt pe un motor mic arata sincer caraghios , trebuie respectate anumite proportii , stiu asta f bine de la biciclete , se aplica acelasi principiu si la moto . Neavand posibilitatea momentan de a testa atatea modele , am zis sa intreb alti bikeri de statura similara care au sau au avut experienta pe motoare din aceasta categorie . La clasa mare nu ma gandesc fiind amandoi incepatori , mai ales ca juniorul va avea doar A2 . Editat Decembrie 3, 2020 de CRD75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert23mg Postat Decembrie 3, 2020 Share Postat Decembrie 3, 2020 De fapt adventure inseamnă honda c90, dar de fapt adventure inseamnă altceva pentru fiecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Decembrie 3, 2020 Share Postat Decembrie 3, 2020 Acum 19 ore, CRD75 a spus: uuf, ai scris mult, si toate legate. Mai da si tu cate un enter intre fraze Prima sugestie ar fi sa va ganditi bine daca vreti amandoi o singura motocicleta din start pentru A2. ca asta limiteaza destul modelele ce se incadreaza. Apoi, alegeti o clasa. El vrea naked, tu moto de strada cu pozitie adventure, din ce observ. Nu puteti avea si si, decat daca ...luati 2 :)) Uite, aici le cam gasesti pe toate ce se incadreaza la a2: https://a2bikes.co.uk/ Apoi aici ai un simulator privind pozitia pe moto: https://cycle-ergo.com/ Nu i cel mai exact, dar iti faci o idee. Stabiliti directia in care mergeti, alegeti o clasa, un buget. Cautati modelele. Vedeti cum se sta pe ele-ideal, sa cautati in jurul vostru posesori ce va vor lasa sa va suiti pe ele. Asa va faceti o idee mai clara. Eu as recomanda din start ceva cu abs. DCT ul e misto daca vrei o moto de naveta, ori de incepator speriat, ori de pilotat lenes. La masina, sunt PRO CUTIE AUTOMATA. La moto, e ok daca ai nevoie. Altfel, e mai interesanta experienta, cu schimbat viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRD75 Postat Decembrie 3, 2020 Autor Share Postat Decembrie 3, 2020 Da , m-am cam lungit ce-i drept . Clar va fi doar una singura care trebuie sa ne satisfaca pe amandoi . Cum am mai spus o vom folosi ambii , dar mai mult eu in perspectiva , juniorul urmand sa plece la facultate in alt oras - o va conduce in vacante mai mult . Ideal ar fi sa fie A2 sau compatibila A2 prin resoftare ( max 70 kW ) si redusa la 35 kW. Bugetul e la mine deocamdata asa ca juniorul va accepta ce va fi , dar sunt dispus si sa iau un naked daca gasim ceva pe care sa stam decent . Honda CB650F e un model care-mi place cum arata sincer , poate fi limitata A2 iar ulterior se poare reveni la puterea initiala , se incadreaza perfect in buget SH . Nu stiu insa daca e suficient de mare pentru noi ( cred ca e putintel mai maricica decat MT7 ) . Inclin spre Honda/Yamaha mai mult ca producatori ca sa fiu sincer pana la capat . Kawa si Suzi nu au parca un design pe gustul meu , sigur e o chestie subiectiva aici . Imi place mult si CB500X modelul 2019 , e A2 by default , simpla , fara multa electronica ( doar ABS ) , dar un amic zicea ca e tare micutica pentru noi....mie sincer nu-mi pare asa mica , dar poate ma insel . El sugera minim NC750X , care e mai mare intr-adevar , dar parca nu arata asa frumos dpmdv. La asta ar fi singura optiune cu DCT , care sigur nu e pe gustul puristilor , dar are atuurile ei : confort , economie , mai ale cu pasager am inteles ca cutia DCT face mult mai confortabila experienta pentru pasager datorita schimbarii aproape insesizabile a vitezelor . Asta are moduri de mers , poti selecta una alta , are Traction Control in plus , spatiu ala de depozitare , fiabilitate foarte ok din cate vad , costuri mici , intretinere usoara . Dar nu e naked . E pe lista insa . Cu un naked insa l-as face pe junior mai happy si-s dispus sa las de la mine pentru el , cred ca mi-ar place si mie . Singura problema posibila la naked e compatibilitatea dpdv al dimensiunii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 3, 2020 Share Postat Decembrie 3, 2020 1 oră în urmă, Adrian M. a spus: Omul vorbeste de A2 si tu i recomanzi GS :)) Pai si nu avem: GS650 Dakar sau asta mai nou G650 Sertao? Ori GS700 sau GS800? GS nu inseamna neaparat boxer si transmisie finala pe cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Decembrie 3, 2020 Share Postat Decembrie 3, 2020 1 oră în urmă, CRD75 a spus: Imi place mult si CB500X modelul 2019 , e A2 by default , simpla , fara multa electronica ( doar ABS ) , dar un amic zicea ca e tare micutica pentru noi....mie sincer nu-mi pare asa mica , dar poate ma insel . El sugera minim NC750X Inaltimea seii e mai mare la CB500X 2019 (830mm) decat la NC750X (800mm). Incearca sa le probezi (chiar daca doar in showroom), CB500X se simte ca o motocicleta mai mare (inaltime, carene, parbriz) fata de cat ar sugera capacitatea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Decembrie 3, 2020 Share Postat Decembrie 3, 2020 Eu am un CB500X model 2019. Cumparat pe 24 februarie 2020, pana in prezent am 12.000 de km, facuti peste tot, dar doar in Romania. Citeste mai jos ce am scris si daca ai nevoie de alte lamuriri te pot ajuta. Din pacate nu mai am motocicleta in tara, am trimis-o in Olanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 3, 2020 Share Postat Decembrie 3, 2020 Tinand cont ca ai un pusti care va merge mai mult cu moto urban, nu stiu de ce dar eu nu m-as duce in zona Honda Cb500 NC750, sunt motociclete foarte grele raportate la categoria din care fac parte. Cred ca mai ieftin pentru tine si educativ pentru copilul tau cel putin la inceput ar fi: BMW G650 X moto si X challenge am incercat asa ceva sunt ok pt 1.87m, ar mai fi X Country nu am mers pe asa ceva, asta e mai hybrid oras/Adventure. Ar mai fi Yamaha Tenere XT660Z am facut cu asa ceva 35000km fara probleme de ergonomie, totusi asta e motocicleta grea 187kg la gol si este mai mult orientata catre offroad, mie imi parea mai usor de condus pe offroad decat pe asfalt. Totusi cred ca ar trebui sa invete pustiul sa mearga pe ceva care sa il ajute sa acapereze informatia/reflexele rapid si sanatos, nu sa ii dai sa mearga cu "meteoritul" din prima NC750X. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Decembrie 3, 2020 Share Postat Decembrie 3, 2020 Ca sa iti faci o idee, eu am 1,83 si vreo 70 de kg. Am un Bandit de 600 si nu se vede aiurea din exterior. Am mers si pe mt07 si mi s-a parut o pozitie buna(parca putin inclinat spre fata). Proprietarul acelui mt07 are pe la 1,90 si tot nu e vedea asa caraghios. Am apucat sa incalec si un nc 700xd cu acea cutie automata si pozitia mi s-a parut ok, cumva catre pozitia de adventure. Despre modelele din zona Honda CB650, daca seamana cu modelul anterior(CB600) singurul aspect care nu mi`a placut este unghiul de bracaj, care este foarte mic pentru un naked, fiind comparabil cu cel de la cbf600. Daca vrei totusi ceva cu care sa poti face si un offroad usor(forestiere si alte drumuri de genu) fara un efort prea mare mergi spre zona de adventure. Le poti face si cu naked-ul dar pozitia oferita de clasa adventure este mult mai buna. La inaltimea voastra oricum nu o sa stati inclinati spre fata pe nici un naked, dar difereranta unghiului genunchilor se va simti in timp. Eu unu as alege de prin zona cb500x/mt07 tracer/nc750/nc750X. Asa cum a zis si @Adrian M. vezi aici(https://cycle-ergo.com/) cam care pozitia pe modelele in cauza pentru inaltimea ta si a fiului si dupa alege cu sufletul. Spor(t)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 3, 2020 Share Postat Decembrie 3, 2020 Acum 9 minute, Zven a spus: Asa cum a zis si @Adrian M. vezi aici(https://cycle-ergo.com/) cam care pozitia pe modelele in cauza pentru inaltimea ta si a fiului si dupa alege cu sufletul. Spor(t)! Am intrat si eu pe link-ul de mai sus de curiozitate ca sa pun R1200R al meu cu înălțimea de 6'1. Este o chestie pur generala care nu are legatura cu realitatea, cel putin in cazul meu si al lui R1200R. La 6'1 cu moto stock imi arata ca stau asa cum mi-as dori eu ideal sa stau in realitate cu saua de 910mm cat am acum, pozitia picioarelor mele nu este ca cea din modelul oferit de link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRD75 Postat Decembrie 3, 2020 Autor Share Postat Decembrie 3, 2020 Acum 40 minute, ovi_ice a spus: Inaltimea seii e mai mare la CB500X 2019 (830mm) decat la NC750X (800mm). Incearca sa le probezi (chiar daca doar in showroom), CB500X se simte ca o motocicleta mai mare (inaltime, carene, parbriz) fata de cat ar sugera capacitatea motorului. Inaltimea seii la modelul 2021 a fost coborata la 800 mm , la modelul pana-n 2020 inclusiv la varianta NC750X e tot 830 mm . Nu e doar inaltimea seii in calcul ci si proportiile motocicletei / rider . NC750 e mai lunga binisor cred fata de CB500 , sigur si mult mai grea , doar ca centrul de greutate coborat ajuta mult la manevrabilitatea ei , am inteles ca nu se simte atat de grea pe cat este. Acum 33 minute, mihai.i a spus: Eu am un CB500X model 2019. Cumparat pe 24 februarie 2020, pana in prezent am 12.000 de km, facuti peste tot, dar doar in Romania. Citeste mai jos ce am scris si daca ai nevoie de alte lamuriri te pot ajuta. Din pacate nu mai am motocicleta in tara, am trimis-o in Olanda. M-am uitat pe link , il citisem desja . Foarte bine arata motorul tau , exact asa pe alb imi place si mie . Ce inaltime ai si daca crezi ca la 1,87 m ar fi o alegere buna ? Sincer mi se pare o varianta foarte interesanta pentru first bike plus ca e A2 by default si nu mai necesita resoftare . Multi zic ca e una din cele mai indicate motociclete ca prima motocicleta . Imi place mult cum arata noul model 2019+ . Chiar noua ar putea fi , la SH nu e mare diferenta de pret , isi tin valoarea foarte bine din cate vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Decembrie 3, 2020 Share Postat Decembrie 3, 2020 Acum 5 minute, CRD75 a spus: Inaltimea seii la modelul 2021 a fost coborata la 800 mm , la modelul pana-n 2020 inclusiv la varianta NC750X e tot 830 mm . Nu e doar inaltimea seii in calcul ci si proportiile motocicletei / rider . NC750 e mai lunga binisor cred fata de CB500 , sigur si mult mai grea , doar ca centrul de greutate coborat ajuta mult la manevrabilitatea ei , am inteles ca nu se simte atat de grea pe cat este. NC750X e total diferita de CB500X 2019. Am mers cu amandoua si in continuare merg doar cu una. NC750x touring fara nicio grja, foarte stabila, roata fata de 17, centru de greutate jos datorita rezervorului sub sa si foarte practica pentru oras. Cutia automata e grozava. recomand motocicleta dar doar pe asfalt. CB500X 2019, face cam de toate dar nimic excelent. Roata de 19 inch fata, roata de 160 spate (f. lata). Ok pe offroad, grozava in oras, ok in regim touring dar senzationala pe viraje. Nu inteleg cum o roata de 19 poate sa fie asa de manevrabila, dar e foarte distractiva pe serpentine. recomand motocicleta si pt asfalt si pentru off road, dar in limitele suspensiei. Acum 11 minute, CRD75 a spus: M-am uitat pe link , il citisem desja . Foarte bine arata motorul tau , exact asa pe alb imi place si mie . Ce inaltime ai si daca crezi ca la 1,87 m ar fi o alegere buna ? Sincer mi se pare o varianta foarte interesanta pentru first bike plus ca e A2 by default si nu mai necesita resoftare . Multi zic ca e una din cele mai indicate motociclete ca prima motocicleta . Imi place mult cum arata noul model 2019+ . Chiar noua ar putea fi , la SH nu e mare diferenta de pret , isi tin valoarea foarte bine din cate vad. Eu am 1.78 si 78 de kg. Motocicleta imi vine manusa, DAAAAAR la 1,87 nu stiu daca e pe masura voastra. Problema nu e legata de inaltimea seii ci de distanta si unghiul intre sezut si scarite! Din cauza ca la baza motocicleta e de fapt un naked (CB500F) unghiul creat de scarite si sezut nu este tip touring, ci mai degraba spre o pozitie de sport-touring. Eu am rezovat problema cu scarite aftermarket care vin mai jos cu 2 cm, combinate cu un inaltator de ghidon de 2 cm. Oricum, scaritele stock sunt groaznice, prea inguste, iar in momentul in care vrei sa te ridici in scarite efectiv te doare talpa. Sunt multe variante de modificari care o pot face mai ergonomica, dar recomandarea mea e sa te urci pe motor, neaparat...e posibil sa nu fie pe masura ta totusi. Modelul 2021 mi se pare cam scump acum, iat insertia aia rosie nu e pe gustul meu. E posbil sa gasesti un 2019 nou, ieftin. Era unul rosu de blackfriday la un dealer cu 6.300 de euro, 0 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Decembrie 3, 2020 Share Postat Decembrie 3, 2020 Acum 58 minute, mihai.i a spus: Eu am un CB500X model 2019. Cumparat pe 24 februarie 2020, pana in prezent am 12.000 de km, facuti peste tot, dar doar in Romania. Citeste mai jos ce am scris si daca ai nevoie de alte lamuriri te pot ajuta. Din pacate nu mai am motocicleta in tara, am trimis-o in Olanda. Ms Dar de demult am trecut la un tiger 800. Facut vreo 20k km deja. Sintem prieteni buni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Decembrie 12, 2020 Share Postat Decembrie 12, 2020 (editat) @CRD75Salut, la NC750S DCT te-ai uitat? E ca X dar mai scundă şi fără cioc, S s-a fabricat doar pînă în 2019 (S este mai greu de găsit decît X) Nu mă pot hotărî între astea două X şi S, după 2016 DCT are trei (sub) moduri în modul Sport, eu caut 2017 şi pentru linia tobei. Amîndouă au centrul de greutate jos datorită motorului înclinat spre în faţă şi toată lumea laudă reglajul clasic "valve clearance" fără shims la NC, amîndouă au spaţiu de depozitare în locul rezervorului. Baftă Scuze, acum am văzut 187 cm nu cred că vi se potriveşte S Editat Decembrie 12, 2020 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Decembrie 12, 2020 Share Postat Decembrie 12, 2020 Ktm 690 enduro/supermoto. Husky 701 enduro/supermoto. Bmw g650 xmoto sau xchallenge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bored Panda Postat Decembrie 12, 2020 Share Postat Decembrie 12, 2020 V-strom 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Decembrie 12, 2020 Share Postat Decembrie 12, 2020 @CRD75 salutare. Eu am 190 cm si 120 kg. Honda CB500X este ok. Vei sta bine pe ea. Cand da firul ierbii da un semn si ne vedem sa stai si tu pe CB. E drept ca eu am modelul 2017. Dar ti-ar place cu siguranta si pe Transalp. Acuma avand im vedere ca junior va merge mai mult pe mobra asta, lasa-l pe el sa aleaga ce vrea Treaba cu folosita alternativ nu o sa tina, mai ales daca il prinde pe jr. microbul. Daca pleaca la facultate da-i mobra cu el. Ceea ce inseamna ca va trebui sa mai iei inca una pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.