Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Eu gata, astazi am pus filtrul, am dat carburatorul jos si i-am reglat nivelul in camera.

 

Nu am stiut de intrunire, mai ales ca e si aici langa mine la 2 pasi, ca mi-am facut planuri pentru weend-u ala....tura cu mobra prin moldova si maramures...vreo 1200 km sa tot fie...

post-75095-0-52142300-1432667126_thumb.jpg

post-75095-0-29885100-1432667129_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mi-a venit ieri bestia, iar maine sper sa reusesc sa ii iau si nr. rosii.

P.S. Multumesc familiei Biris pt sprijinul acordat in repatrierea Vulcanului din Italia si pentru tot interesul aratat de.a lungul procesului. Recomand din suflet: cos75mari@yahoo.it si motodueitalia@gmail.com

 

post-3376-0-16549500-1432674373_thumb.jpgpost-3376-0-29101100-1432674378_thumb.jpg

post-3376-0-91191200-1432674383_thumb.jpgpost-3376-0-61130800-1432674389_thumb.jpg

 

In alta ordine de idei, f*ck sistemul de inmatriculare din Ro si colectarea taxelor si plata tuturor rahaturilor in cat mai multe locatii, raspandite peste tot in Bucurestiul asta.Aaaa...si sa nu uit de asa-zisa disponibilitate a unor functionari publici, dar si angajati privati, de a pleca acasa inainte de terminarea programului, Imi place sa fac curse prin trafic sa ma grabesc sa ajung din punctul A in punctul Z, numai ca sa nu ii mai gasesc la munca (pt ca de ce nu..doar mai erau 20 de min pana la terminarea programului)

 

Apropos, Vulcan Riders Romania mai este activ? ca pe site.ul dedicat nu prea am vazut activitate. Daca da, intalnirea de joi din Buc mai e valabila?

 


» Post actualizat in 26 May 2015 21:43

L.E...Am vazut pe grupul de FB al VRR ca e ceva activitate, asa ca..my bad, am vb fara sa imi fac temele :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos, Vulcan Riders Romania mai este activ? ca pe site.ul dedicat nu prea am vazut activitate. Daca da, intalnirea de joi din Buc mai e valabila?

 

» Post actualizat in 26 May 2015 21:43

L.E...Am vazut pe grupul de FB al VRR ca e ceva activitate, asa ca..my bad, am vb fara sa imi fac temele :D

Superba bestia ! Sa te bucuri de ea !

 

Referitor la Vulcan Riders , nu ne-am mai intalnit saptamanal in Bucuresti , ci doar cu ocazia evenimentelor moto de prin Bucuresti (gen parada moto, etc) . In schimb organizam luna de luna o Intalnire Nationala . Weekendul acesta va fi in Prejmer ( jud Brasov) , urmatoarea va fi la sf lui Iunie in Moldova .

Editat de CustoMania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu gata, astazi am pus filtrul, am dat carburatorul jos si i-am reglat nivelul in camera.

 

Nu am stiut de intrunire, mai ales ca e si aici langa mine la 2 pasi, ca mi-am facut planuri pentru weend-u ala....tura cu mobra prin moldova si maramures...vreo 1200 km sa tot fie...

elegant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a venit ieri bestia, iar maine sper sa reusesc sa ii iau si nr. rosii.

P.S. Multumesc familiei Biris pt sprijinul acordat in repatrierea Vulcanului din Italia si pentru tot interesul aratat de.a lungul procesului. Recomand din suflet: cos75mari@yahoo.it si motodueitalia@gmail.com

Este vorba de amicul Cosmin Biris? Recomand cu caldura.

Daca-ti venea bestia mai repede, te luam cu noi in wknd la Lepsa B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

elegant

Din punctul meu de vedere, filtrul de benzina n-ar trebui sa lipseasca de pe nici o mobra, cel putin eu am ramas umpic surprins ca vn-ul nu avea filtru, decat alea din rezervor care nici macar nu-s ca si consumabile...

Eu sunt al 3-lea care a patit treaba cu cuiul ponto blocat pe deschis si inundat cilindrii din cauza guoaielor din rezervor, problema pe care un filtru ar fi eliminat-o in proportie de 90%. Nu arata asa de bine cu filtrul ala 'galben' pus acolo, dar macar nu ma mai doare capul dpdv al alimentarii.

 

Si ca tot am parasit clubul viroagelor si am intrat in clubul vulcanistilor de vreo 2 saptamani, cam asta e motoreta...

post-75095-0-10617600-1432732708_thumb.jpg

post-75095-0-06869000-1432732711_thumb.jpg

post-75095-0-53253600-1432732713_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Strict estetic, se gasesc pe ebay filtre de benzina metalice, colorate, refolosibile si ieftine (3-5-10 dolari bucata). Sita e metalica, se spala si se pun la loc. Calitatea garniturilor e slabuta, dar alea se pot schimba cu unele auto sau cu o bucata de furtun taiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus de-ala metalic, de pe Louis, sunt f multumit de el, isi face treaba f bine, Il am de vreo 4 ani si l-am curătat periodic, iar ci garnitura n-am probleme. Iar de arătat, va las pe voi sa va dati cu parerea. :-)

post-15233-0-87272100-1432750224_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos, e integrat foarte bine, probabil in timp o sa imi iau si eu unul sa se camufleze mai bine acolo intre cilindrii aia negri dar pana una alta am si vrut sa vad prin el ce si cat se depune in el. cat te-a costat? de curiozitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) :)) de aia eram si eu deprimat, dar ma bucuram cand vedeam gunoiu cum vine de sus si se opreste in hartie si-mi ziceam....inca 2 ore salvate de la dat carburator jos... :D

app...am postat si pe fb , dar poate aici sunt mai multi colegi on...caut o parere sincera asa despre uleiul ce tocmai l-am achizitionat sa-l bag in vulcan...adica asta din poza :

post-75095-0-89579600-1433271604_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus fix acelasi ulei in vaca (sunt cam in plus pe topicul de Vulcan, nu? :P ) si nu am simtit nici o schimbare in bine sau in rau fata de Motulul 15w50 pe care il avea inainte. Mecanicul mi-a zis ca mai bine puneam 15w50... aia e, nu ii place, il schimb.

Pe caldura mare o sa se vada daca e bun sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motul 5100 15W50 am acu in el, nu imi place deloc cum merge....cat e rece uleiul imi patineaza ambreajul daca trag brusc si tare de gaz = dupa ce se incalzeste nu mai am nici o problema, pot sa trag si un camion dupa mine, neutrul il nimeresc greu la rece = la cald din prima....

Eu repsol 15W50 am avut in virago, dar fiind motor racit cu aer era altceva si avea o explcatie si logica 15W50-u si a mers foarte bine. In schimb manualul vulcanului zice clar...10W40 pana la 20W50 in functie de graficul dat de temperaturi. Tinand cont ca nu au fost la noi niciodata peste 40 de grade...20W50-u se rezuma cred, doar la grecia, italia, turcia, spania...etc.

Oricum, nu ma astept sa pun uleiul asta si sa leviteze mobra pe unde ma duc, dar macar sa se rezolve pb cu ambreajul, care 100% e din cacatu ala de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

20w40 e pentru temperaturi mai moderate si extra urban in special. Pentru urban mai mult 20w50, atentie la mineral si semisintetic! Mineral pentru motoarele racite cu aer, semisintetic pentru cele cu racire pe lichid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

20w40 e pentru temperaturi mai moderate si extra urban in special. Pentru urban mai mult 20w50, atentie la mineral si semisintetic! Mineral pentru motoarele racite cu aer, semisintetic pentru cele cu racire pe lichid.

Normal ar trebui sa fie invers pentru ca cele racite cu aer au plaja mai mare de temperatura, dar eu stiu ca se recomanda mineralul sau cel mult semisintetic din cauza ambreiajului umed.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Normal ar trebui sa fie invers pentru ca cele racite cu aer au plaja mai mare de temperatura, dar eu stiu ca se recomanda mineralul sau cel mult semisintetic din cauza ambreiajului umed.

Eu personal am încercat pe Virago 535, Dragstar 1100 Castol 20W40 si 20W50 semi si mineral, Motul doar mineral, si Belray Mineral pe ele si Belray 20w50 mineral a fost cel mai bun dintre toate. Acuma am un Sporster 883 si am sa încerc tot Belray 20w50 mineral. In gasca mea sunt oameni cu Intruder 805, Honda Shadow 750, Dragstar 650, Harley Electa Glide Ultra Clasic, HD Fatbob...etc si răcirea pe aer a mers cu mineral ai pe apa cu semisintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah, eu am zis ca merg pe Repsol 10W40 full sintetic in ideea in care si in virago inainte am mers tot pe repsol ca brand si a fost tare ok in conditii dificile de trafic, calduri , alea alea si n-au fost probleme de supra-incalzire unde uleiul are un megarol in racirea motorului si mai ales ca si raport calitate-pret. Motulul este o idee mai scump, dar sunt 100% sigur ca nu e nici o diferenta de calitate.

Mie cu Motul 5100 15W50 care e semi-sintetic, la rece parca era posedat motorul....neutrul il nimerem greu de se facea verde la semafor, ambreajul parca nu era in mintile lui la tras de gaz...chestii care vad ca s-au remediat cu noul ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!
Caut o semnalizare fata - stanga pentru VN800 Clasic ('96). Am impresia ca sunt la fel stanga cu dreapta. Aveti idee de unde as putea cumpara una? Sau cineva pe aici care are?

A mea era fisurata si de la vant / viteza a cedat de tot, mai sta in fire,,,

Merci!


» Post actualizat in 16 Jun 2015 06:16

Salut!

Cum pot inlocui semnalizarea asta? Pare complicat, ca nu iese din cauza tablei de protectie de pe jamba....tabla pe care nu o pot da jos daca nu dau jamba efectiv jos....Sau ce solutie as avea sa imi pun o semnalizare nu neaparat originala? Ca nu gasesc variante de nici un d-zeu...

post-75095-0-77957300-1434435180_thumb.jpg

post-75095-0-60696000-1434435183_thumb.jpg

post-75095-0-00948600-1434435186_thumb.jpg

post-75095-0-44565800-1434435188_thumb.jpg

post-75095-0-73540000-1434435190_thumb.jpg

post-75095-0-18948400-1434435193_thumb.jpg

post-75095-0-26334200-1434435196_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai rezolvat problema?

 

http://www.motoretail.ro/cumpara/semnalizator-en500-vn800-vn1500-dreapta-fata-9821

 

au si de stanga in pagina mai jos

 

 

 

 

Salut!
Caut o semnalizare fata - stanga pentru VN800 Clasic ('96). Am impresia ca sunt la fel stanga cu dreapta. Aveti idee de unde as putea cumpara una? Sau cineva pe aici care are?

A mea era fisurata si de la vant / viteza a cedat de tot, mai sta in fire,,,

Merci!


» Post actualizat in 16 Jun 2015 06:16

Salut!

Cum pot inlocui semnalizarea asta? Pare complicat, ca nu iese din cauza tablei de protectie de pe jamba....tabla pe care nu o pot da jos daca nu dau jamba efectiv jos....Sau ce solutie as avea sa imi pun o semnalizare nu neaparat originala? Ca nu gasesc variante de nici un d-zeu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Vulcanistilor :)

Sunt in cautare de un set nou de anvelope si nu sunt in masura sa spun care e mai bun producator sa ma decid ce sa cumpar.

Apelez la cunostintele voastre pt a ma orienta. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...