Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Nu trimit in Romania asa ca lasa-i balta.

incearca si tu variantele astea:

www.scootworks.com

www.wemoto.com

www.vintagecyclepart.com

www.bikebandit.com

Primele doua le-am folosit cu succes si eu.

 

 

:unsure: Multzam de informatie, Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am nevoie de putin ajutor...am pus rezervorul pe motocicleta si dezamagire ,ceasul km nu mi mai indica viteza?cum pot verfica daca e cablu rupt?am tras, rotit putin miez sa vad daca e ceva dar nu se invarte in gol.poate fi de la melc?bafta multa...

Editat de XXXL!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de putin ajutor...am pus rezervorul pe motocicleta si dezamagire ,ceasul km nu mi mai indica viteza?cum pot verfica daca e cablu rupt?am tras, rotit putin miez sa vad daca e ceva dar nu se invarte in gol.poate fi de la melc?bafta multa...

ai dat cumva roata jos?probabil nu ai bagat capatul la ceas cum trebuie sau daca ai avut roata desfacuta nu ai montat melcul cum trebuie; si mie mi s-a intimplat dar era de la roata unde sta melcul era lipsa o saiba distantoare

Editat de VULCANOSU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si roata data jos,mi a mers vreo 50 de km si gata,mort....

 

ai dat cumva roata jos?probabil nu ai bagat capatul la ceas cum trebuie sau daca ai avut roata desfacuta nu ai montat melcul cum trebuie; si mie mi s-a intimplat dar era de la roata unde sta melcul era lipsa o saiba distantoare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si roata data jos,mi a mers vreo 50 de km si gata,mort....

da din nou roata jos si uitatela mecanismul dintre melc si coroana ce invarte melcul unul din ele sa uzat si nu mai calca cum trebuie sub coroana am bagat o saiba de cupru si nu am mai avut probleme un pic atentie la grosimea saibei ;precis nu ai montat capacul la roata cum trebuie si melcul sa uzat ; totul pleaca de la ansamblul melc roata melcata [coroana ce antreneaza melcul]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact asta era,melcul nu mai ajungea la coronita....multam!!!

 

da din nou roata jos si uitatela mecanismul dintre melc si coroana ce invarte melcul unul din ele sa uzat si nu mai calca cum trebuie sub coroana am bagat o saiba de cupru si nu am mai avut probleme un pic atentie la grosimea saibei ;precis nu ai montat capacul la roata cum trebuie si melcul sa uzat ; totul pleaca de la ansamblul melc roata melcata [coroana ce antreneaza melcul]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa indelungi cautari am gasit un site care vinde piese de kawasaki de la surubele pana la piese de motor...

ornamentul respectiv il gasesti aici:

 

http://www.mrcycles.com/fiche_section_deta...6&fveh=9064

 

si costa 14,62$

Multumesc frumos pentru ajutor.....

Dar am gasit ornamentul:

Azi am fost la Vulcanii (:lol:) Noroiosi cu prietenii si pe drum s-a repezit un caine la motocioclistul din fata, dar l-a ratat....eu in schimb nu am ratat deloc potaia, si m-am cam intins cat e asfaltul de lat. :unsure: Dupa accident prietenii s-au chinuit sa adune toate piesele imprastiate pe asfalt si am fost surprins (foarte chiar...) sa aflu ca printre ele se afla si ornamentul pierdut saptamana trecuta. Acum sunt 2 variante: fie a mai pierdut vreun Vulcanos ornamentul chiar pe portiunea de asfalt raschetata de mine (nici nu vreau sa calculez sansele....) , fie ornamentul respectiv dupa desprindere s-a cuibarit printr-un cotlon al motocicletei. Asa ca eu unul am rezolvat problema :blink:)

In alta ordine de idei adresele respective sunt in acest moment mai mult decat binevenite, eu unul avand vaga banuiala ca voi vizita cateva site-uri cu piese de VN in viitorul apropiat :blink:

Asfalt uscat!

Editat de Viipuri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

 

Poate s-a mai intrebat/discutat, dar nu pot sa citesc 300+ pagini de posturi.

 

Pe scurt, sunt boboc pe motor, dar cu 10 ani de B si peste 200.000km in facuti; nu ma (mai) intereseaza viteza, ci doar exploratul. Primavara asta vreau si eu sa imi iau motor, si Vulcan-ul de 750 e una din optiunile preferate. Bugetul e de 2000-2500 EUR, intrebarile sunt:

- care e gradul de comfort la drum lung, respectiv la drumurile din Romania? Intentia e sa folosesc motorul pentru a explora ce nu am vazut inca din tara, ceea ce va insemna cu siguranta multe drumuri nationale/judetene/locale/etc.

- acceasi intrebare, pentru cei care au fost si pasageri - sau au avut pasageri. Prietena mea e micutza, 50kg, o sa ii fie comod? Am inteles ca anumite cruisere sunt f. incomode pe drumuri mai rele pt. pasager.

- cum se comporta motorul in timp, ca fiabilitate? Cati km sunt "multi" pentru acest motor?

- la ce trebuie sa fiu atent cand aleg un "exemplar"?

 

Multumesc in avans, si Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wellcome!

Sunt posesor de 750,de 4 ani.In afara de faptul ca motorul propriu-zis,e urat in draci, parca numai de cruiser nu e,in rest,e o motoreta buna.De-aia,s-a si fabricat ,timp de 22 ani.Cel putzin,eu sunt multzumit. Cu comfortul pasagerului,se mai poate aranja... Sissy-bar,modificata seaua, sau alta sea,mai smechera (dar mai scumpa - Mustang,de ex., cam 350-450$,numai ea).

E o motocicleta pe stilul vechi,model anii '80.Respectiv,scurta,grea,consuma cam mult, centrul de greutate sus,rezervorul cam mic,frana spate pe tambur...Dar are transmisia finala pe cardan, are cauciucuri tubeless,bord complet (inclusiv indicator de benzina), jenti turnate,2 discuri de frina,pe fatza,racire pe apa,etc...

Daca iesti un tip peste 1,8 m inaltime,nu ti-as recomanda-o...O sa stai cam inghesuit, pe ea...Poate,doar daca are sau ii faci rost de comenzi avansate.Piese de schimb se gasesc,ca s-a fabricat pina de curand (2006).

Pt. modelul asta,piatza de after-market,e destul de saracacioasa,din pacate.

La restul intrebarilor,cred ca cel mai bine,discutam pe PM,sau pe mess.Altfel,iar o sa sara cu gura,diversi carcotasi...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

magistre!

 

cum ai procedat tu cand te-ai intalnit cu potaia?

 

sa nu-mi spui ca te-ai infipt in frana fata...

Daca nu doresti, nu iti spun...dar chiar asa am facut :unsure: ....ba chiar am fost destul de hotarat....asta este, se mai intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, nu ma lasati.

 

Pe scurt, am troznit motorul intr-un mod destul de subtil, care necesita reparatii pe RCA-ul dusmanilor. Devizul se ridica la 12.000 de RON. Aia de la asigurari au lesinat iar cand si-au revenit mi-au zis ca nu pot sa ma despagubeasca decat cu valoarea maxima a motocicletei, adusa la zi.

 

Ei, acum vine intrebarea. Cum aflu care e valoarea cu pricina? Ala a zis ca intreaba el la Bucuresti, da' daca gasesc eu vreo chestie, sa-i spun si lui. Are cineva modul de calcul _oficial_ sau ma poate indruma in vreo directie?

 

Motorul e un Vulcan 800 Classic, din 1996.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce nasol. eu am vazut cu ochii mei un preten motociclist care a cazut asa!

eu in astfel de situatii accelerez. asa am scapat de vreo doua ori cand mi-au taiat calea potaile.

am lovit o potaie o data rau de tot, da' am scapat fara sa cad, asa ca iti sugerez cand iti mai sar in fata sa nu franezi, sa accelerezi, sansele cresc considerabil sa scapi fara sa cazi. te tii bine de motor si de coarne, accelerezi la blana si scapi :rolleyes:

asa m-a invatat pe mine un motociclist batran :laugh:

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce nasol. eu am vazut cu ochii mei un preten motociclist care a cazut asa!

eu in astfel de situatii accelerez. asa am scapat de vreo doua ori cand mi-au taiat calea potaile.

am lovit o potaie o data rau de tot, da' am scapat fara sa cad, asa ca iti sugerez cand iti mai sar in fata sa nu franezi, sa accelerezi, sansele cresc considerabil sa scapi fara sa cazi. te tii bine de motor si de coarne, accelerezi la blana si scapi :rolleyes:

asa m-a invatat pe mine un motociclist batran :laugh:

bafta!

 

E bine sa accelerezi chiar inainte sa treci peste caine, fiindca se usureaza fata, si daca tii bine de ghidon nu patesti nimic.

 

Asta bineinteles daca cainele respectiv nu e cat un vitel, ca atunci e mai bine sa treci pe sub el ;)

Editat de godeatgod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, nu ma lasati.

 

Pe scurt, am troznit motorul intr-un mod destul de subtil, care necesita reparatii pe RCA-ul dusmanilor. Devizul se ridica la 12.000 de RON. Aia de la asigurari au lesinat iar cand si-au revenit mi-au zis ca nu pot sa ma despagubeasca decat cu valoarea maxima a motocicletei, adusa la zi.

 

Ei, acum vine intrebarea. Cum aflu care e valoarea cu pricina? Ala a zis ca intreaba el la Bucuresti, da' daca gasesc eu vreo chestie, sa-i spun si lui. Are cineva modul de calcul _oficial_ sau ma poate indruma in vreo directie?

 

Motorul e un Vulcan 800 Classic, din 1996.

 

Suna prea cunoscut :rolleyes:

 

Eu am patit exact aceeasi chestie. Paguba s-a ridicat tot la 120 mil si VN-ul e tot de 800 din 96.

Dupa multe certuri cu cei de la asigurari am aflat ca nu pot sa imi dea decat dauna totala, adica 75% din valoarea motocicletei la zi (valoarea scade cu nu stiu ce % in fiecare an).

Despagubirea e in jur de 75-80 mil din pacate. Asta e o cifra estimativa. Valoarea exacta nu am aflat-o inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok conform legii asigurarilor, se scade 10% per an vechime din valoarea de nou a motorului, la care se mai adauga gradul de uzura reflectat in numarul de kilometri parcursi. In caz de dauna totala, se mai scad alti 25% valoarea de epava a autovehiculului avariat, adica din valoarea ramasa dupa scaderea coeficientilor de vechime si de uzura din valoarea de nou. o adevarata bucurie!

In aceste conditii nu vei lua decat o suma simbolica de cateva zeci de milioane dat fiind faptul ca moto tau are deja 13 ani vechime.

parerea mea> daca motorul in sine, cadrul sau alte componente vitale nu sunt atinse cere bani pentru repararea lui in regie proprie. e plin ebay-ul cu piese de Vulcan si la preturi bune.

 

Fratilor, nu ma lasati.

 

Pe scurt, am troznit motorul intr-un mod destul de subtil, care necesita reparatii pe RCA-ul dusmanilor. Devizul se ridica la 12.000 de RON. Aia de la asigurari au lesinat iar cand si-au revenit mi-au zis ca nu pot sa ma despagubeasca decat cu valoarea maxima a motocicletei, adusa la zi.

 

Ei, acum vine intrebarea. Cum aflu care e valoarea cu pricina? Ala a zis ca intreaba el la Bucuresti, da' daca gasesc eu vreo chestie, sa-i spun si lui. Are cineva modul de calcul _oficial_ sau ma poate indruma in vreo directie?

 

Motorul e un Vulcan 800 Classic, din 1996.

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru prietenul cu avatarul si semnatura ARKAN{ ARKAN este un mare erou al poporului meu semnat CETNIK] daca l-ai postat inseamna ca ai respect pentu noi......RESPECT ptr. tine

 

O fi arkan erou sau nu o fii asta nu stiu, dar ce stiu eu sigur este ca tu esti off topic pe un topic ce nu are nici o legatura cu ce spui tu.. :rolleyes: :laugh: daca ai chef de vorbit intra pe messengeryahoo am idiul robychopper

 

salut banatanule

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despagubirea e in jur de 75-80 mil din pacate. Asta e o cifra estimativa. Valoarea exacta nu am aflat-o inca.

 

7500-8000 RON ar fi foarte bine daca as lua.

 

Ok conform legii asigurarilor, se scade 10% per an vechime din valoarea de nou a motorului, la care se mai adauga gradul de uzura reflectat in numarul de kilometri parcursi. In caz de dauna totala, se mai scad alti 25% valoarea de epava a autovehiculului avariat, adica din valoarea ramasa dupa scaderea coeficientilor de vechime si de uzura din valoarea de nou. o adevarata bucurie!

In aceste conditii nu vei lua decat o suma simbolica de cateva zeci de milioane dat fiind faptul ca moto tau are deja 13 ani vechime.

parerea mea> daca motorul in sine, cadrul sau alte componente vitale nu sunt atinse cere bani pentru repararea lui in regie proprie. e plin ebay-ul cu piese de Vulcan si la preturi bune.

 

Cam asta zicea si ala de la asigurari, sa-mi dea banii sa o fac in regie proprie. Ideea e ca el ajunsese (fara sa se uite in catalog, ci doar estimativ) la o valoare in jur de 3000 de RON a despagubirii maxime. Ar fi trebuit sa-i zic ca daca-mi gaseste niste Vulcanosi la 3-4000 de RON bucata, fie ele si troznite, i le cumpar pe toate...

 

Gata, scuze de offtopic, sper sa o rezolv cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...