morpheus Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 magistre! cum ai procedat tu cand te-ai intalnit cu potaia? sa nu-mi spui ca te-ai infipt in frana fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Multzam de informatie, Alex www.speedsupplies.com - piese OEM si aftermarket de motoare, printre care si Vulcan. Eu iau de la ei de vreo doi ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 ce lungime are rezervoru de vn 800 ? ...poate din a 2-a merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Folder Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Salutare la toata lumea. Poate s-a mai intrebat/discutat, dar nu pot sa citesc 300+ pagini de posturi. Pe scurt, sunt boboc pe motor, dar cu 10 ani de B si peste 200.000km in facuti; nu ma (mai) intereseaza viteza, ci doar exploratul. Primavara asta vreau si eu sa imi iau motor, si Vulcan-ul de 750 e una din optiunile preferate. Bugetul e de 2000-2500 EUR, intrebarile sunt: - care e gradul de comfort la drum lung, respectiv la drumurile din Romania? Intentia e sa folosesc motorul pentru a explora ce nu am vazut inca din tara, ceea ce va insemna cu siguranta multe drumuri nationale/judetene/locale/etc. - acceasi intrebare, pentru cei care au fost si pasageri - sau au avut pasageri. Prietena mea e micutza, 50kg, o sa ii fie comod? Am inteles ca anumite cruisere sunt f. incomode pe drumuri mai rele pt. pasager. - cum se comporta motorul in timp, ca fiabilitate? Cati km sunt "multi" pentru acest motor? - la ce trebuie sa fiu atent cand aleg un "exemplar"? Multumesc in avans, si Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 (editat) Wellcome! Sunt posesor de 750,de 4 ani.In afara de faptul ca motorul propriu-zis,e urat in draci, parca numai de cruiser nu e,in rest,e o motoreta buna.De-aia,s-a si fabricat ,timp de 22 ani.Cel putzin,eu sunt multzumit. Cu comfortul pasagerului,se mai poate aranja... Sissy-bar,modificata seaua, sau alta sea,mai smechera (dar mai scumpa - Mustang,de ex., cam 350-450$,numai ea). E o motocicleta pe stilul vechi,model anii '80.Respectiv,scurta,grea,consuma cam mult, centrul de greutate sus,rezervorul cam mic,frana spate pe tambur...Dar are transmisia finala pe cardan, are cauciucuri tubeless,bord complet (inclusiv indicator de benzina), jenti turnate,2 discuri de frina,pe fatza,racire pe apa,etc... Daca iesti un tip peste 1,8 m inaltime,nu ti-as recomanda-o...O sa stai cam inghesuit, pe ea...Poate,doar daca are sau ii faci rost de comenzi avansate.Piese de schimb se gasesc,ca s-a fabricat pina de curand (2006). Pt. modelul asta,piatza de after-market,e destul de saracacioasa,din pacate. La restul intrebarilor,cred ca cel mai bine,discutam pe PM,sau pe mess.Altfel,iar o sa sara cu gura,diversi carcotasi... Editat Aprilie 6, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cetnik Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 dane cred ca e OK!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viipuri Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 magistre! cum ai procedat tu cand te-ai intalnit cu potaia? sa nu-mi spui ca te-ai infipt in frana fata... Daca nu doresti, nu iti spun...dar chiar asa am facut ....ba chiar am fost destul de hotarat....asta este, se mai intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Fratilor, nu ma lasati. Pe scurt, am troznit motorul intr-un mod destul de subtil, care necesita reparatii pe RCA-ul dusmanilor. Devizul se ridica la 12.000 de RON. Aia de la asigurari au lesinat iar cand si-au revenit mi-au zis ca nu pot sa ma despagubeasca decat cu valoarea maxima a motocicletei, adusa la zi. Ei, acum vine intrebarea. Cum aflu care e valoarea cu pricina? Ala a zis ca intreaba el la Bucuresti, da' daca gasesc eu vreo chestie, sa-i spun si lui. Are cineva modul de calcul _oficial_ sau ma poate indruma in vreo directie? Motorul e un Vulcan 800 Classic, din 1996. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 ce nasol. eu am vazut cu ochii mei un preten motociclist care a cazut asa! eu in astfel de situatii accelerez. asa am scapat de vreo doua ori cand mi-au taiat calea potaile. am lovit o potaie o data rau de tot, da' am scapat fara sa cad, asa ca iti sugerez cand iti mai sar in fata sa nu franezi, sa accelerezi, sansele cresc considerabil sa scapi fara sa cazi. te tii bine de motor si de coarne, accelerezi la blana si scapi asa m-a invatat pe mine un motociclist batran bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 (editat) ce nasol. eu am vazut cu ochii mei un preten motociclist care a cazut asa!eu in astfel de situatii accelerez. asa am scapat de vreo doua ori cand mi-au taiat calea potaile. am lovit o potaie o data rau de tot, da' am scapat fara sa cad, asa ca iti sugerez cand iti mai sar in fata sa nu franezi, sa accelerezi, sansele cresc considerabil sa scapi fara sa cazi. te tii bine de motor si de coarne, accelerezi la blana si scapi asa m-a invatat pe mine un motociclist batran bafta! E bine sa accelerezi chiar inainte sa treci peste caine, fiindca se usureaza fata, si daca tii bine de ghidon nu patesti nimic. Asta bineinteles daca cainele respectiv nu e cat un vitel, ca atunci e mai bine sa treci pe sub el Editat Aprilie 7, 2009 de godeatgod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrpilot Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Fratilor, nu ma lasati. Pe scurt, am troznit motorul intr-un mod destul de subtil, care necesita reparatii pe RCA-ul dusmanilor. Devizul se ridica la 12.000 de RON. Aia de la asigurari au lesinat iar cand si-au revenit mi-au zis ca nu pot sa ma despagubeasca decat cu valoarea maxima a motocicletei, adusa la zi. Ei, acum vine intrebarea. Cum aflu care e valoarea cu pricina? Ala a zis ca intreaba el la Bucuresti, da' daca gasesc eu vreo chestie, sa-i spun si lui. Are cineva modul de calcul _oficial_ sau ma poate indruma in vreo directie? Motorul e un Vulcan 800 Classic, din 1996. Suna prea cunoscut Eu am patit exact aceeasi chestie. Paguba s-a ridicat tot la 120 mil si VN-ul e tot de 800 din 96. Dupa multe certuri cu cei de la asigurari am aflat ca nu pot sa imi dea decat dauna totala, adica 75% din valoarea motocicletei la zi (valoarea scade cu nu stiu ce % in fiecare an). Despagubirea e in jur de 75-80 mil din pacate. Asta e o cifra estimativa. Valoarea exacta nu am aflat-o inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 valoarea ei de noua,din care se scad ceva procente pentru ani,km,uzura ..suma exacta nu stiu sa iti spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 (editat) Ok conform legii asigurarilor, se scade 10% per an vechime din valoarea de nou a motorului, la care se mai adauga gradul de uzura reflectat in numarul de kilometri parcursi. In caz de dauna totala, se mai scad alti 25% valoarea de epava a autovehiculului avariat, adica din valoarea ramasa dupa scaderea coeficientilor de vechime si de uzura din valoarea de nou. o adevarata bucurie! In aceste conditii nu vei lua decat o suma simbolica de cateva zeci de milioane dat fiind faptul ca moto tau are deja 13 ani vechime. parerea mea> daca motorul in sine, cadrul sau alte componente vitale nu sunt atinse cere bani pentru repararea lui in regie proprie. e plin ebay-ul cu piese de Vulcan si la preturi bune. Fratilor, nu ma lasati. Pe scurt, am troznit motorul intr-un mod destul de subtil, care necesita reparatii pe RCA-ul dusmanilor. Devizul se ridica la 12.000 de RON. Aia de la asigurari au lesinat iar cand si-au revenit mi-au zis ca nu pot sa ma despagubeasca decat cu valoarea maxima a motocicletei, adusa la zi. Ei, acum vine intrebarea. Cum aflu care e valoarea cu pricina? Ala a zis ca intreaba el la Bucuresti, da' daca gasesc eu vreo chestie, sa-i spun si lui. Are cineva modul de calcul _oficial_ sau ma poate indruma in vreo directie? Motorul e un Vulcan 800 Classic, din 1996. Editat Aprilie 7, 2009 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 pentru prietenul cu avatarul si semnatura ARKAN{ ARKAN este un mare erou al poporului meu semnat CETNIK] daca l-ai postat inseamna ca ai respect pentu noi......RESPECT ptr. tine O fi arkan erou sau nu o fii asta nu stiu, dar ce stiu eu sigur este ca tu esti off topic pe un topic ce nu are nici o legatura cu ce spui tu.. daca ai chef de vorbit intra pe messengeryahoo am idiul robychopper salut banatanule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Despagubirea e in jur de 75-80 mil din pacate. Asta e o cifra estimativa. Valoarea exacta nu am aflat-o inca. 7500-8000 RON ar fi foarte bine daca as lua. Ok conform legii asigurarilor, se scade 10% per an vechime din valoarea de nou a motorului, la care se mai adauga gradul de uzura reflectat in numarul de kilometri parcursi. In caz de dauna totala, se mai scad alti 25% valoarea de epava a autovehiculului avariat, adica din valoarea ramasa dupa scaderea coeficientilor de vechime si de uzura din valoarea de nou. o adevarata bucurie!In aceste conditii nu vei lua decat o suma simbolica de cateva zeci de milioane dat fiind faptul ca moto tau are deja 13 ani vechime. parerea mea> daca motorul in sine, cadrul sau alte componente vitale nu sunt atinse cere bani pentru repararea lui in regie proprie. e plin ebay-ul cu piese de Vulcan si la preturi bune. Cam asta zicea si ala de la asigurari, sa-mi dea banii sa o fac in regie proprie. Ideea e ca el ajunsese (fara sa se uite in catalog, ci doar estimativ) la o valoare in jur de 3000 de RON a despagubirii maxime. Ar fi trebuit sa-i zic ca daca-mi gaseste niste Vulcanosi la 3-4000 de RON bucata, fie ele si troznite, i le cumpar pe toate... Gata, scuze de offtopic, sper sa o rezolv cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Subcriu. Daca reusesti sa gandesti o secunda si sa tragi de acceleratie, scapi. Potaia nu, in cele mai multe cazuri o rupi in doua, dar motoreta ramane pe roti, pt ca trage spre inainte. e drept ca nu merg cu viteza mare,e drept ca pina acum am reusit sa evit dar,ma delimitez clar de voi,prefer sa pun motorul jos decit sa dau peste animal.la fel si cu masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 una mica problema la vulcan la turatii mari(doar) imi pusca si decupleaza ...daca insist mai mult mi se opreste motorul in mers .opresc ..i dau buton si porneste din nou de parca nu are nimic . are cineva idee ce este ?sau mai multe idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cetnik Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 exact asa patesc si eu de vreo saptamana, de cand am schimbat filtrul de aer....nu stiu ce ar trebui facut,poate un reglaj la carburator[poate acum vine prea mult aer si nu ii place]??????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Oz, daca ai pus Hyper, e de la carburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 nu am pus nimic nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Subcriu. Daca reusesti sa gandesti o secunda si sa tragi de acceleratie, scapi. Potaia nu, in cele mai multe cazuri o rupi in doua, dar motoreta ramane pe roti, pt ca trage spre inainte. e drept ca nu merg cu viteza mare,e drept ca pina acum am reusit sa evit dar,ma delimitez clar de voi,prefer sa pun motorul jos decit sa dau peste animal.la fel si cu masina. ce inseamna pentru tine viteza mare? 60-80km/h e viteza mare? eh... eu nu vreau sa ma dau pe jos, mai frica mi-e de ce as putea pati daca ma trantesc decat sa dau peste potaie si sa-mi para rau pe urma ca l-am facut vraiste. eu am scapat de doua ori accelerand in situatiile astea si as face-o fara sa clipesc de fiecare data; stiu ca imi cresc sansele considerabil accelerand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arkan Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Cu SPERANTA inca mai astept ....''OFERTE CU ESAPAMENTE ''! 0728901990 CETNIK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvandmn Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Fratilor, nu ma lasati. Pe scurt, am troznit motorul intr-un mod destul de subtil, care necesita reparatii pe RCA-ul dusmanilor. Devizul se ridica la 12.000 de RON. Aia de la asigurari au lesinat iar cand si-au revenit mi-au zis ca nu pot sa ma despagubeasca decat cu valoarea maxima a motocicletei, adusa la zi. Ei, acum vine intrebarea. Cum aflu care e valoarea cu pricina? Ala a zis ca intreaba el la Bucuresti, da' daca gasesc eu vreo chestie, sa-i spun si lui. Are cineva modul de calcul _oficial_ sau ma poate indruma in vreo directie? Motorul e un Vulcan 800 Classic, din 1996. In octombrie anu trecut am trecut si eu prin asta. Exista un catalog schwacke pe care il au astia de la asigurari unde gasesti pretul de vanzare din 96.Daca e dauna totala,iar dupa suma cred ca este,din aceasta valoare conform ORDIN Nr. 8 din 16 iunie 2008(il gasesti pe net) se scade un coeficient de uzura in functie de starea motocicletei si ani vechime.A ta avand 13 ani te incadrezi la peste 10 ani si ai 3 variante in functie de starea motorului 63% pt buna,75% pt mediu si 85% pt satisfacatoare.Aici trebuie sa fi atent pt ca (cuvant jignitor) de la asigurari te incadreaza ,cu de la ei putere ,la stare de intretinere satisfacatoare pe motiv ca ”asa se face”.Tre sa te tii tare ,in ordin scrie clar cum se stabileste stare de intretinere,scoate-l tiparit de pe net si mergi la ei.Daca ma luam dupa ei pierdem vreo 600 euro numai ca ma incadrau la satisfacatoare pe cand ea era de incadrat la buna. Deci,daca vulcanu costa in 96,sa zicem 6000 euro acum e evaluat la stare de intretinere buna: 63% din 6000 =3780 euroi reprezinta uzura deci mai raman 6000-3780=2220 euro ar fi valoarea ei actuala. Din suma asta(2220) se scade 20 -25 % epava ,care se considera ca o poti valorifica ori vinde pe bucati,deci 25 % din 2220 =555euro.Asadar poti obtine,conform legii,maximum maximorum 2220-550=1670 euroi platibili in lei la cursul din ziua accidentului adica aprox 7000 lei. Repet ,trebuie sa fi f atent la ce categorie de uzura iti incadreaza motorul. Daca nu gasesti ordinul 8 din 2008 da-mi pm succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cuchi Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Salutare, sunt nou pe aici, foarte nou, si am un Vulcan de 800 la care proprietarul anterior i-a scos tot din tobe, dar tot! Si e foarte zgomotoasa, la un drum lung, este foarte obositor sunetul. Ce as putea face ca sa diminuez sunetul. Filtrele de sunet care erau pe acolo nu mai exista, ca a scos si a taiat tot. Se poate adauga ceva sau trebuie sa schimb tobele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Salutare tuturor! A venit timpul sa fac schimbul de ulei si filtru. Am nevoie de cateva informatii. In primul rand sa spun ca am un VN 800 Classic din '97. Motul 5100 10W40 este ok pentru motorul meu? Sau trebuie sa caut ceva mai bun? Si ce filtru de ulei sa iau? Exista si pentru filtru un indicativ ceva la fel ca pentru ulei? Daca da, care este? Si.....poate cel mai important stie cineva unde le-as putea gasi in Constanta? Multumesc mult si asfalt uscat tuturor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.