Puc Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 e complet?un pret estimativ? motorul e complet. motocicleta nu. n-am nici cea mai vaga idee cat valoreaza. Pentru detalii mai adanci, discutam in privat daca sunt interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) nu dai mai multe detalii sau sa pui niste poze cu ce a mai ramas?poate e altcineva dispus sa faca un custom din el am vazut pe ebay mai demult,motor de vn800 de la 500 la 1000 euro(sper sa nu aberez,dar asa tin minte) Editat Aprilie 30, 2009 de oz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 nu dai mai multe detalii sau sa pui niste poze cu ce a mai ramas?poate e altcineva dispus sa faca un custom din el am vazut pe ebay mai demult,motor de vn800 de la 500 la 1000 euro(sper sa nu aberez,dar asa tin minte) Nu am poze, deocamdata. O sa-i fac in viitorul apropiat. La custom m-am gandit si eu initial, dar nu cred ca pot trece de o chestie psihologica , care nu prea ma lasa sa ma urc inapoi pe motorul ala sau pe ceva derivat din el. Nu stiu exact cat costa motorul, dar tot in regiunea aia ma gandeam. Cred ca, cu greu, as putea sa recuperez cam jumatate din cat am platit pe motocicleta, dar asta ar necesita timp, asa ca as prefera sa-l dau exact asa cum e sau in bucati cat mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) Nu stiu exact cat costa motorul, dar tot in regiunea aia ma gandeam. Cred ca, cu greu, as putea sa recuperez cam jumatate din cat am platit pe motocicleta, dar asta ar necesita timp, asa ca as prefera sa-l dau exact asa cum e sau in bucati cat mai mari. Pai cam ce mai ai de vanzare de la el?Fa si tu o lista cu diferitele parti care ti-au ramas de la el si eu zic ca vei scapa destul de repede de ele,sunt multe VN-uri in tara asta!Succes! Editat Mai 2, 2009 de Bart Bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 pune niste poze si cat vrei pe tot ce ai... multam bart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 puc,si eu astept un pret la tot ..dar cat de repede se poate.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) De cand asteptam sa se duca topicul cu Vulcan pe pagina cealalta , glumesc. Uite va dau eu un Up si va intreb pe cei care ati intarit suspensia pe spate, pe unde naiba ati bagat cheia de tensionare a arcului? Prietenul meu caruia urmeaza sa-i fac operatiunea nu are timp si in plus are o aripa spate custom care ma impiedica chiar sa vad amortizorul. Va salut! Numai bine! Editat Mai 5, 2009 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 De cand asteptam sa se duca topicul cu Vulcan pe pagina cealalta , glumesc. Uite va dau eu un Up si va intreb pe cei care ati intarit suspensia pe spate, pe unde naiba ati bagat cheia de tensionare a arcului? Prietenul meu caruia urmeaza sa-i fac operatiunea nu are timp si in plus are o aripa spate custom care ma impiedica chiar sa vad amortizorul. Va salut! Numai bine! salut eu am tensionat suspensia spate, dar am fost nevoit sa suspend motoreta , sa scot roata spate sa dau jos plasticul de protectie, si sa umblu la amortizor cu o cheie speciala veche de la un IZH cu un cioc care am putut sa fac chestia asta , ca sa dai lateralele jos nu te baga, ptr ca te complici degeaba, acolo nu ai loc sa faci nici o miscare cu vre-o cheie ceva! Numai bine si spor la treaba:P ! C. Baieti acum am eu nevoie de ceva anume, care dintre voi are vre-o schema cu diametrele si lungimile si inaltimi finale ale unui crash bar , vreau sa imi fac unul ptr vn cu roata fata pe 21 si nu ma prea pricep sa iau dimensiuni si cote pe motoreta si ma gandeam ca aveti careva asa ceva! Multumesc si drive safe! C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 salut eu am tensionat suspensia spate, dar am fost nevoit sa suspend motoreta , sa scot roata spate sa dau jos plasticul de protectie, si sa umblu la amortizor cu o cheie speciala veche de la un IZH cu un cioc care am putut sa fac chestia asta , ca sa dai lateralele jos nu te baga, ptr ca te complici degeaba, acolo nu ai loc sa faci nici o miscare cu vre-o cheie ceva! Numai bine si spor la treaba:P ! Thanks man! Asa vom proceda. Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cuchi Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Nu am poze, deocamdata. O sa-i fac in viitorul apropiat. La custom m-am gandit si eu initial, dar nu cred ca pot trece de o chestie psihologica , care nu prea ma lasa sa ma urc inapoi pe motorul ala sau pe ceva derivat din el. Nu stiu exact cat costa motorul, dar tot in regiunea aia ma gandeam. Cred ca, cu greu, as putea sa recuperez cam jumatate din cat am platit pe motocicleta, dar asta ar necesita timp, asa ca as prefera sa-l dau exact asa cum e sau in bucati cat mai mari. Imi cer scuze daca ma bag ca musca in ..... calului, dar daca vrei sa dai parti din el, sa stii ca eu as vreau tobele tale. Sunau f frumos cand le-am auzit ultima data. Daca tot o dai asa, adik nu mai vrei sa o repari, iti dau tobele mele, si diferenta de bani, nu stiu, negociem cat. Ele nu au nimica, sunt in stare perfecta, doar ca sunt prea galagioase. Am zis ca o sa ne intalnim prin oras, dar nu s-a intamplat.. O seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Imi cer scuze daca ma bag ca musca in ..... calului, dar daca vrei sa dai parti din el, sa stii ca eu as vreau tobele tale. Sunau f frumos cand le-am auzit ultima data. Daca tot o dai asa, adik nu mai vrei sa o repari, iti dau tobele mele, si diferenta de bani, nu stiu, negociem cat. Ele nu au nimica, sunt in stare perfecta, doar ca sunt prea galagioase. Am zis ca o sa ne intalnim prin oras, dar nu s-a intamplat.. O seara buna! Mai, tobele mele erau cele originale, gaurite neartistic in partea din spate. Acum, nu m-am uitat atent sa vad daca au facut buba. Da' daca nu dau motoru' asa cum e cu tot cu ele, te am in vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 pai daca nu faci un pret,nu prea ai cum sa il dai,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 pai daca nu faci un pret,nu prea ai cum sa il dai,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) Vand protectie rezervor de Vn 800, marca Bagster din imitatie de piele. Are o mica zgarietura pe partea dreapta. Pret, 75 de euro. Contact: Marius Vulpe - mobil- 0756.162.373, id messenger- mariusvlp Editat Mai 10, 2009 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Haide sa ne mobilizam anul asta la o haiduceasca cu tematica vulcanistica. Undeva in ultimul weekend din Iunie ar fi perfect (27-28 Iunie 2009), dar sunt deschis si la alte propuneri. Locatia ar putea fi undeva in mijlocul tarii ca sa ne intalnim halfway. Fiecare vine de acasa cu clisa, carnati, bere si daca ne organizam bine facem si un cazan de fasole. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 pai daca nu faci un pret,nu prea ai cum sa il dai,nu? De acord. Doar ca n-am reusit sa-i fac poze. Eu vreau 1800 de euro pe epava. Niste amici mi-au zis ca motorul poate fi refacut cu ~1000 de euro, eventual mai ieftin daca nu-i pui piese originale. Poze o sa-i fac cand ajung data viitoare la garaj... Cele cu motorul in starea lui initiala sunt la semnatura (parca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Haide sa ne mobilizam anul asta la o haiduceasca cu tematica vulcanistica. Undeva in ultimul weekend din Iunie ar fi perfect (27-28 Iunie 2009), dar sunt deschis si la alte propuneri. Locatia ar putea fi undeva in mijlocul tarii ca sa ne intalnim halfway. Fiecare vine de acasa cu clisa, carnati, bere si daca ne organizam bine facem si un cazan de fasole. Mult succes in initiativa ... eu probabil o sa fiu prezent daca se stabileste ceva concret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Haide sa ne mobilizam anul asta la o haiduceasca cu tematica vulcanistica. Undeva in ultimul weekend din Iunie ar fi perfect (27-28 Iunie 2009), dar sunt deschis si la alte propuneri. Locatia ar putea fi undeva in mijlocul tarii ca sa ne intalnim halfway. Fiecare vine de acasa cu clisa, carnati, bere si daca ne organizam bine facem si un cazan de fasole. Excelenta idee!Dar sa vedem cum vom reusi s-o punem in aplicare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Excelenta idee!Dar sa vedem cum vom reusi s-o punem in aplicare... Nu e cine stie ce fizica cuantica , trebuie doar weekendul ala sa fii liber si sa ai bani de gaz. Cazare la cort sau direct pe iarba langa foc pentru cei mai putin pretentiosi. Ideea e cat se poate de simpla, ajungem de sambata dupamiaza, incingem gratarul, il udam cu tuica, palinca, bere (nu vreau sa ma extenuez cu enumeratia) . A doua zi, mai bagam un gratar, stragem peturile si plecam acasa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tavitzoo Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Salut! As vrea si eu sa cer ajutorul vostru in doua mici probleme. De fapt e vorba de adaugarea a doua accesorii. Prima problema ar fi ca am montat pe moto doua faruri suplimentare dar inca nu le-am legat. Are cineva idee unde ar fi mai bine sa le leg? Ideea e ca as vrea sa mearga simultan cu faza scurta. O a doua ar fi ca vreau sa montez o priza, cum sunt cele pentru brichete la masina, si necunoscuta este legata tot de cum ar fi mai bine sa o leg la instalatia electrica. Precizez ca priza e luata de pe louis si mi-a fost livrata cu o siguranta. Daca cineva stie sau a pus chestii similare pe moto, va rog mult sa imi impartasiti din experienta voastra. Va multumesc! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Cu proiectoarele, am facut la Vulcan exact acelasi lucru pe care vrei tu sa-l faci: proiectoare pe faza scurta. Le-am legat direct de mufa care conecteaza aceasta faza. Dar atentie: daca proiectoarele sunt de 55W, alternetorul nu mai are putere suficienta sa incarce bateria si risti sa ramai fara curent cand ti-e mai mare dragul. Eu am patit-o si a trebuit sa le adaptez pentru becuri de 35W, care insa nu se prea gasesc. Poti sa faci si o proba inainte: legi proiectoarele, aprinzi luminile si, cu motorul la ralenti, masori bornele bateriei. Daca arata sub 14V, ai putea avea probleme. Cu priza nu stiu, dar m-ar interesa si pe mine sa montez asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tavitzoo Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Cu proiectoarele, am facut la Vulcan exact acelasi lucru pe care vrei tu sa-l faci: proiectoare pe faza scurta. Le-am legat direct de mufa care conecteaza aceasta faza. Dar atentie: daca proiectoarele sunt de 55W, alternetorul nu mai are putere suficienta sa incarce bateria si risti sa ramai fara curent cand ti-e mai mare dragul. Eu am patit-o si a trebuit sa le adaptez pentru becuri de 35W, care insa nu se prea gasesc. Poti sa faci si o proba inainte: legi proiectoarele, aprinzi luminile si, cu motorul la ralenti, masori bornele bateriei. Daca arata sub 14V, ai putea avea probleme. Cu priza nu stiu, dar m-ar interesa si pe mine sa montez asa ceva. Multumesc pentru raspuns. O sa incerc sa imi iau toate masurile ca sa nu patesc vreo surpriza. Daca te intereseaza priza, iti trimit mai jos link de pe louis cu cea pe care mi-am luat-o eu. Insa ramane sa o montez. Sper sa ma edific si cu problema asta. Oricum, multumesc inca o data. http://www.louis.de/_106f175ec6a438f3b79c5...tnr_gr=10032936 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) Priza nu e recomandat sa o legi pe direct la bornele bateriei. Eu ma gandeam sa o leg in asa fel incat sa fie activa si pe parking si pe normal. Partea insa cea mai problematica este amplasarea ei... Am si eu una de cateva luni, dar nu am apucat inca sa o montez. Ptr situatii de "urgenta" o tin in cutia laterala, sa o pot monta cand am nevoie, pe direct. O sa il pun pe taica-miu sa analizele schema instalatiei electrice, sa vedem daca e viabila ideea expusa mai sus. Cu priza nu stiu, dar m-ar interesa si pe mine sa montez asa ceva. Sorin, vezi ca la Paula's au mai mereu pe stoc, si cum tu stai langa magazinul din Bucuresti... Pretul era parca 50-55 RON, prin toamna, cand am luat-o eu. In alta ordine de idei... Si-a pus careva xenon pe VN? Ma bate gandul asta de ceva vreme, din diverse motive. Daca da, unde ati "ascuns" ballast-ul? Editat Mai 13, 2009 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 adica ce vreti sa faceti cu priza pe moto? mie mi-e tare neclar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 In alta ordine de idei... Si-a pus careva xenon pe VN? Ma bate gandul asta de ceva vreme, din diverse motive. Daca da, unde ati "ascuns" ballast-ul? Sub rezervor, in partea din față. Facea un zgomot foarte vag pe drumuri mai putin bune, desi era fixat bine si nu era metal pe metal ci avea niste chestii din material 'textil' intre el si rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.