raduprint01 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 O informatie care am aflat-o intr-un mod mai putin placut - unitatea de aprindere de la Drifterul de 800 e diferita de cea de la VN-ul de 800 normal, respectiv priza mica cu 4 pini de la VN800 e cu 6 pini la Drifter, iar prizele sunt inversate. Am vazut si ca Dyna face "ignitoare" cu 8 curbe de aprindere selectabile pentru modelul asta de Vulcan, daca cumva se dovedeste ca unitatea mea se duce spre reciclare ma gandesc sa comand una. Foarte afurisita treaba cu electricele - nimeni nu prea se stie la ele in RO si nu am decat carte de reparatii de VN800 normal. dupa cum ti-am spus si la telefon, inainte sa iei decizia incearca sa gasesti un CDI de drifter cu imprumut sa-i faci proba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Cu asta ma voi ocupa in aceasta dupa-amiaza. Am sa revin cu amanunte... Caut un contact cu cheie pt VN800 Drifter/ Vulcan- e posibil sa mearga si cel de EN... Stie cineva daca are inauntru rezistenta de 100 ohmi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 construit in 2007-2008. la cum pot sa-mi dau seama din poza, roata nu-i schimbata cu totul, doar cercul de janta, ai informatii, poti confirma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) Da...asa este. Kit-ul se face pe baza butucului vechi . Mai multe detalii la http://www.delta-cus...frameset_E.html . Intreg kitul are si un pret pe masura 3395,00 euro =)) Editat Octombrie 24, 2012 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 24, 2012 Autor Share Postat Octombrie 24, 2012 la cum pot sa-mi dau seama din poza, roata nu-i schimbata cu totul, doar cercul de janta, ai informatii, poti confirma? vag,imi amintesc ca ar fi fost respitata pe butucul original....dar nu-s sigur. a apartinut user-ului FTW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Caz rezolvat: rezistenta de 100 de ohmi din contactul cu cheie era deslipita. 5 minute la electronist au rezolvat 2 saptamani de investigatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Ce-am mai injurat eu pana am descoperit rezistenta asta care nu ma lasa sa pornesc bypass-and contactul cand mi-am pierdit cheia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Salut,am o antrebare....cat consuma un Vulcan de 1500?Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 oras merge spre 10, afara 7-8, evident, in functie si de stilul de mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 oras merge spre 10, afara 7-8, evident, in functie si de stilul de mers Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Poate sunt Vulcanisti interesati de asa ceva.... Footpegs Kawasaki Vulcan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Superb: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Este mai mult HD decat Vulcan... . Intradevar...superb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Da, nu-mi dau bine seama, e un WLA cu bord de VN sau un VN cu butaforie de WLA-like... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) stiti careva cati dinti are foaia spate originala la vn800a? Editat Decembrie 7, 2012 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) daca e '95 atunci are pinion cu 16 dinti si foaie cu 46 iar daca e '97 sau mai nou are 17 cu 42. Asta e o lista de rapoarte: 16/46 = 2.875 (95 & 96 800A) 17/46 = 2.706 16/42 = 2,625 18/46 = 2.555 17/42 = 2.470 (97 and newer 800) 18/42 = 2.333 18/40 = 2.222 17/40 = 2.352 17/39 = 2.294 18/39 = 2.167 17/38 = 2.235 18/38 = 2.111 si asta un tabel cu turatii si rapoarte: Setup: stock 17/42 18/42 (changing front sprocket only) 18/40 (changing front and rear sprocket) 55 mph 3250 rpm 3000 rpm 2800 rpm 65 mph 3750 rpm 3500 rpm 3300 rpm 75 mph 4250 rpm 4000 rpm 3800 rpm 85 mph 4750 rpm 4500 rpm 4300rpm Editat Decembrie 7, 2012 de PinkHelmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 De vanzare Kawasaki Genuine Left Side Chrome Engine VN 1500. Piesa este noua. Pret 280 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 daca e '95 atunci are pinion cu 16 dinti si foaie cu 46 iar daca e '97 sau mai nou are 17 cu 42. Asta e o lista de rapoarte: 16/46 = 2.875 (95 & 96 800A) 17/46 = 2.706 16/42 = 2,625 18/46 = 2.555 17/42 = 2.470 (97 and newer 800) 18/42 = 2.333 18/40 = 2.222 17/40 = 2.352 17/39 = 2.294 18/39 = 2.167 17/38 = 2.235 18/38 = 2.111 si asta un tabel cu turatii si rapoarte: Setup: stock 17/42 18/42 (changing front sprocket only) 18/40 (changing front and rear sprocket) 55 mph 3250 rpm 3000 rpm 2800 rpm 65 mph 3750 rpm 3500 rpm 3300 rpm 75 mph 4250 rpm 4000 rpm 3800 rpm 85 mph 4750 rpm 4500 rpm 4300rpm multam fain, ma gandesc sa o schimb cu una cu mai putini dinti, la anu am o tura de 2500 km si e prea turat motorul pentru cruising Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 (editat) De nada! Eu am acum un pinion cu 18 dinti pe fata si sunt multumit de alegere. In sfarsit am si eu cum sa merg cu a doua prin sat. Editat Decembrie 10, 2012 de PinkHelmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 cu puterea cum stai? simti ca ai pierdut ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 (editat) Hello, VN800-le meu este din '95, 16 fata si 46 spate. Acum vreo 5 ani, am schimbat pinionul fata cu unul cu 18 dinti. Sunt foarte multumit de schimbare, la 100 - 110 km/h, viteza mea de croaziera, motorul parca toarce si nu simt vibratiile, aproape deloc. Dupa parerea mea, o modificare de bun augur. Marcel Editat Decembrie 10, 2012 de marcelm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adda_m_p Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 eu pusesem pe al meu pe fata pinion mai mare cu 4 dinti si am pierdut din putere asa ca am pus la loc pinionul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 eu pusesem pe al meu pe fata pinion mai mare cu 4 dinti si am pierdut din putere asa ca am pus la loc pinionul original. 4 dinti la pinion este enorm.... nu-i de mirare ca simteai a nu poti pleca de pe loc o sa incerc si eu varianta cu 18 pe fata cred. multam de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 De pierdut am pierdut putin dar nu suficient ca sa ma deranjeze. Per total sunt multumit de schimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Windfucker Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 (editat) nixes76 Salut,am o antrebare....cat consuma un Vulcan de 1500?Multumesc Adevarat ca raspund cam tarziu , dar "Babacica" mea (VN1500 SE din '91 , cutie4) consuma 5l/100 pana in 110km/h ; dupa , maxim 6.5 l . S-a ridicat la 9 l , dar aveam ambreiajul dus Pot sa stiu si eu de ce apar fel de fel de crocodili cand dau "replay" ? Editat Decembrie 22, 2012 de Windfucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.