bucsaadi Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 ) ) de aia eram si eu deprimat, dar ma bucuram cand vedeam gunoiu cum vine de sus si se opreste in hartie si-mi ziceam....inca 2 ore salvate de la dat carburator jos... app...am postat si pe fb , dar poate aici sunt mai multi colegi on...caut o parere sincera asa despre uleiul ce tocmai l-am achizitionat sa-l bag in vulcan...adica asta din poza : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Eu am pus fix acelasi ulei in vaca (sunt cam in plus pe topicul de Vulcan, nu? ) si nu am simtit nici o schimbare in bine sau in rau fata de Motulul 15w50 pe care il avea inainte. Mecanicul mi-a zis ca mai bine puneam 15w50... aia e, nu ii place, il schimb. Pe caldura mare o sa se vada daca e bun sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 motul 5100 15W50 am acu in el, nu imi place deloc cum merge....cat e rece uleiul imi patineaza ambreajul daca trag brusc si tare de gaz = dupa ce se incalzeste nu mai am nici o problema, pot sa trag si un camion dupa mine, neutrul il nimeresc greu la rece = la cald din prima.... Eu repsol 15W50 am avut in virago, dar fiind motor racit cu aer era altceva si avea o explcatie si logica 15W50-u si a mers foarte bine. In schimb manualul vulcanului zice clar...10W40 pana la 20W50 in functie de graficul dat de temperaturi. Tinand cont ca nu au fost la noi niciodata peste 40 de grade...20W50-u se rezuma cred, doar la grecia, italia, turcia, spania...etc. Oricum, nu ma astept sa pun uleiul asta si sa leviteze mobra pe unde ma duc, dar macar sa se rezolve pb cu ambreajul, care 100% e din cacatu ala de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Ahoi! 20w40 e pentru temperaturi mai moderate si extra urban in special. Pentru urban mai mult 20w50, atentie la mineral si semisintetic! Mineral pentru motoarele racite cu aer, semisintetic pentru cele cu racire pe lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 (editat) Ahoi! 20w40 e pentru temperaturi mai moderate si extra urban in special. Pentru urban mai mult 20w50, atentie la mineral si semisintetic! Mineral pentru motoarele racite cu aer, semisintetic pentru cele cu racire pe lichid. Normal ar trebui sa fie invers pentru ca cele racite cu aer au plaja mai mare de temperatura, dar eu stiu ca se recomanda mineralul sau cel mult semisintetic din cauza ambreiajului umed. Editat Iunie 3, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Eu pun de ani de zile doar de-asta si-s f f multumit de randamentul motorului: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Normal ar trebui sa fie invers pentru ca cele racite cu aer au plaja mai mare de temperatura, dar eu stiu ca se recomanda mineralul sau cel mult semisintetic din cauza ambreiajului umed. Eu personal am încercat pe Virago 535, Dragstar 1100 Castol 20W40 si 20W50 semi si mineral, Motul doar mineral, si Belray Mineral pe ele si Belray 20w50 mineral a fost cel mai bun dintre toate. Acuma am un Sporster 883 si am sa încerc tot Belray 20w50 mineral. In gasca mea sunt oameni cu Intruder 805, Honda Shadow 750, Dragstar 650, Harley Electa Glide Ultra Clasic, HD Fatbob...etc si răcirea pe aer a mers cu mineral ai pe apa cu semisintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Nah, eu am zis ca merg pe Repsol 10W40 full sintetic in ideea in care si in virago inainte am mers tot pe repsol ca brand si a fost tare ok in conditii dificile de trafic, calduri , alea alea si n-au fost probleme de supra-incalzire unde uleiul are un megarol in racirea motorului si mai ales ca si raport calitate-pret. Motulul este o idee mai scump, dar sunt 100% sigur ca nu e nici o diferenta de calitate. Mie cu Motul 5100 15W50 care e semi-sintetic, la rece parca era posedat motorul....neutrul il nimerem greu de se facea verde la semafor, ambreajul parca nu era in mintile lui la tras de gaz...chestii care vad ca s-au remediat cu noul ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 kawasaki vulcan 900 geanta ce se monteaza pe bratul oscilant spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 kawasaki vulcan 900 geanta ce se monteaza pe bratul oscilant spate. Hau maci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Salut!Caut o semnalizare fata - stanga pentru VN800 Clasic ('96). Am impresia ca sunt la fel stanga cu dreapta. Aveti idee de unde as putea cumpara una? Sau cineva pe aici care are? A mea era fisurata si de la vant / viteza a cedat de tot, mai sta in fire,,, Merci! » Post actualizat in 16 Jun 2015 06:16Salut! Cum pot inlocui semnalizarea asta? Pare complicat, ca nu iese din cauza tablei de protectie de pe jamba....tabla pe care nu o pot da jos daca nu dau jamba efectiv jos....Sau ce solutie as avea sa imi pun o semnalizare nu neaparat originala? Ca nu gasesc variante de nici un d-zeu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CEMAAPUCAT Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 Ai rezolvat problema? http://www.motoretail.ro/cumpara/semnalizator-en500-vn800-vn1500-dreapta-fata-9821 au si de stanga in pagina mai jos Salut!Caut o semnalizare fata - stanga pentru VN800 Clasic ('96). Am impresia ca sunt la fel stanga cu dreapta. Aveti idee de unde as putea cumpara una? Sau cineva pe aici care are? A mea era fisurata si de la vant / viteza a cedat de tot, mai sta in fire,,, Merci! » Post actualizat in 16 Jun 2015 06:16Salut! Cum pot inlocui semnalizarea asta? Pare complicat, ca nu iese din cauza tablei de protectie de pe jamba....tabla pe care nu o pot da jos daca nu dau jamba efectiv jos....Sau ce solutie as avea sa imi pun o semnalizare nu neaparat originala? Ca nu gasesc variante de nici un d-zeu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Salut Vulcanistilor Sunt in cautare de un set nou de anvelope si nu sunt in masura sa spun care e mai bun producator sa ma decid ce sa cumpar. Apelez la cunostintele voastre pt a ma orienta. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Salut. Nu am Vulcan dar cruiser am. Am pus Michelin commander 2. Is foarte ok. Mai te poți uita după Metzeler 880 parca Oricum tipul care leo montat o zis ca am făcut o alegere foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Ai rezolvat problema? http://www.motoretail.ro/cumpara/semnalizator-en500-vn800-vn1500-dreapta-fata-9821 au si de stanga in pagina mai jos salut! da, am rezolvat, am gasit pe OLX de la un tip care le dause jos de pe un VN900 din 2013, s-au pupat la fix, si originale. 180 ron amandoua. Pentru schimbare, e ceva de lucru si fiind cauciucat supoertul, intra fortat prin gaura aia mica pe unde se vede ca sa rupt. e si un filmulet pe youtube.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CEMAAPUCAT Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 salut! da, am rezolvat, am gasit pe OLX de la un tip care le dause jos de pe un VN900 din 2013, s-au pupat la fix, si originale. 180 ron amandoua. Pentru schimbare, e ceva de lucru si fiind cauciucat supoertul, intra fortat prin gaura aia mica pe unde se vede ca sa rupt. e si un filmulet pe youtube.... bun, treci la drum acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Salut Vulcanistilor Sunt in cautare de un set nou de anvelope si nu sunt in masura sa spun care e mai bun producator sa ma decid ce sa cumpar. Apelez la cunostintele voastre pt a ma orienta. Multumesc. Salut. Nu am Vulcan dar cruiser am. Am pus Michelin commander 2. Is foarte ok.Mai te poți uita după Metzeler 880 parcaOricum tipul care leo montat o zis ca am făcut o alegere foarte buna. Multumesc! si mie mi-a placut ca si profil. am vizualizat si eu review despre Commander 2 si mi-a lasat o parere buna. » Post actualizat in 22 Jun 2015 18:25Stie cineva ceva despre http://anvelopemoto.eu/avon-av72-tl-170-70r16-75h/Din pacate micheline nu produce mărimea anvelopei mele de pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goethaust Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Salutari! Am nevoie de un sfat cu privire la confectionarea unui CrashBar. Intrucat persoana care va efectua lucrarea se afla la mare distanta, nu ma pot deplasa momentan cu motocicleta, astfel incat sa ia masuratorile. Asadar, in atentia celor care au crashbar pe vn900 (custom sau clasic): imi puteti da niste dimensiuni si eventual niste poza pentru a le trimite omului? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dess Postat Iunie 27, 2015 Share Postat Iunie 27, 2015 Salutare, Urmeaza cel mai probabil maine sa achizitionez un VN800A din '97. Cum e prima mea motocicleta cel mai probabil o sa revon pe aici cu intrebari (sper nu enervant de multe). Ce as vrea sa tiu acum: Motocicleta are tobele stock dar fara site. Exista vreo posibilitate sa "reduc" un pic nivelul decibelilor? Fara sa imi iau tobe noi sau sa le tai pe astea sa le pun sitele la loc....\ Ma gandeam ca poate exista un "amortizor" de sunet care sa poata fi instalat mai simplu. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CEMAAPUCAT Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Salut, Nu poti. Trebuie inlocuite. Din cate imi dau seama cel dinaintea ta a taiat sitele si de aici zgomotul gros. http://www.ebay.com/itm/03-Kawasaki-Vulcan-VN-800-Classic-OEM-Upper-Exhaust-Pipe-Muffler-good-used-shape-/331019992252 Le gasesti mai ieftin pe e-bay. Succes. Salutare, Urmeaza cel mai probabil maine sa achizitionez un VN800A din '97. Cum e prima mea motocicleta cel mai probabil o sa revon pe aici cu intrebari (sper nu enervant de multe). Ce as vrea sa tiu acum: Motocicleta are tobele stock dar fara site. Exista vreo posibilitate sa "reduc" un pic nivelul decibelilor? Fara sa imi iau tobe noi sau sa le tai pe astea sa le pun sitele la loc....\ Ma gandeam ca poate exista un "amortizor" de sunet care sa poata fi instalat mai simplu. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Te pot ajuta eu,suna-ma maine la 0734 285 805. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betterevil Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 (editat) Salut, Sunt fericitul posesor al unui Vulcan 800 din 96 de vreo 4 mii și ceva de km. Am o mică dilemă, în vreo 3000 de km am completat cam 0.8-1l de ulei. Ar trebui să mă îngrijorez? Schimbul l-am făcut acum 3000 km cu Motul 5100 și nu scoate fum la pornire. Editat Iulie 9, 2015 de betterevil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betterevil Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Nu curge deloc ulei, ăsta a fost primul lucru pe care l-am verificat. Nu prea îmi dau seama de unde să fie. Mă voi duce cu ea la mecanic cât de curând, sper să nu mă omoare costul reparației... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Nu curge deloc ulei, ăsta a fost primul lucru pe care l-am verificat. Nu prea îmi dau seama de unde să fie. Mă voi duce cu ea la mecanic cât de poponeataând, sper să nu mă omoare costul reparației... O sa te cam omoare. Segmentii de VN nu-s ingrozitor de scumpi, dar manopera costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betterevil Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Are cineva o idee cam la cât să mă aștept? Așa, să nu fac preinfarct când mi-o zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.