CustoMania Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Prima intalnire a Posesorilor de Kawasaki Vulcan din 2015 - Prejmer (jud. Brasov) (26mai - 1iunie )Mai multe detalii : http://www.vulcanrid...e-kawasaki.htmlMai sunt 2 camere libere , si locuri la cort . Se anuta vreme buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Eu gata, astazi am pus filtrul, am dat carburatorul jos si i-am reglat nivelul in camera. Nu am stiut de intrunire, mai ales ca e si aici langa mine la 2 pasi, ca mi-am facut planuri pentru weend-u ala....tura cu mobra prin moldova si maramures...vreo 1200 km sa tot fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Mi-a venit ieri bestia, iar maine sper sa reusesc sa ii iau si nr. rosii. P.S. Multumesc familiei Biris pt sprijinul acordat in repatrierea Vulcanului din Italia si pentru tot interesul aratat de.a lungul procesului. Recomand din suflet: cos75mari@yahoo.it si motodueitalia@gmail.com In alta ordine de idei, f*ck sistemul de inmatriculare din Ro si colectarea taxelor si plata tuturor rahaturilor in cat mai multe locatii, raspandite peste tot in Bucurestiul asta.Aaaa...si sa nu uit de asa-zisa disponibilitate a unor functionari publici, dar si angajati privati, de a pleca acasa inainte de terminarea programului, Imi place sa fac curse prin trafic sa ma grabesc sa ajung din punctul A in punctul Z, numai ca sa nu ii mai gasesc la munca (pt ca de ce nu..doar mai erau 20 de min pana la terminarea programului) Apropos, Vulcan Riders Romania mai este activ? ca pe site.ul dedicat nu prea am vazut activitate. Daca da, intalnirea de joi din Buc mai e valabila? » Post actualizat in 26 May 2015 21:43L.E...Am vazut pe grupul de FB al VRR ca e ceva activitate, asa ca..my bad, am vb fara sa imi fac temele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 (editat) Apropos, Vulcan Riders Romania mai este activ? ca pe site.ul dedicat nu prea am vazut activitate. Daca da, intalnirea de joi din Buc mai e valabila? » Post actualizat in 26 May 2015 21:43 L.E...Am vazut pe grupul de FB al VRR ca e ceva activitate, asa ca..my bad, am vb fara sa imi fac temele Superba bestia ! Sa te bucuri de ea ! Referitor la Vulcan Riders , nu ne-am mai intalnit saptamanal in Bucuresti , ci doar cu ocazia evenimentelor moto de prin Bucuresti (gen parada moto, etc) . In schimb organizam luna de luna o Intalnire Nationala . Weekendul acesta va fi in Prejmer ( jud Brasov) , urmatoarea va fi la sf lui Iunie in Moldova . Editat Mai 27, 2015 de CustoMania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Eu gata, astazi am pus filtrul, am dat carburatorul jos si i-am reglat nivelul in camera. Nu am stiut de intrunire, mai ales ca e si aici langa mine la 2 pasi, ca mi-am facut planuri pentru weend-u ala....tura cu mobra prin moldova si maramures...vreo 1200 km sa tot fie... elegant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lancelot Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Mi-a venit ieri bestia, iar maine sper sa reusesc sa ii iau si nr. rosii. P.S. Multumesc familiei Biris pt sprijinul acordat in repatrierea Vulcanului din Italia si pentru tot interesul aratat de.a lungul procesului. Recomand din suflet: cos75mari@yahoo.it si motodueitalia@gmail.com Este vorba de amicul Cosmin Biris? Recomand cu caldura. Daca-ti venea bestia mai repede, te luam cu noi in wknd la Lepsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 elegant Din punctul meu de vedere, filtrul de benzina n-ar trebui sa lipseasca de pe nici o mobra, cel putin eu am ramas umpic surprins ca vn-ul nu avea filtru, decat alea din rezervor care nici macar nu-s ca si consumabile... Eu sunt al 3-lea care a patit treaba cu cuiul ponto blocat pe deschis si inundat cilindrii din cauza guoaielor din rezervor, problema pe care un filtru ar fi eliminat-o in proportie de 90%. Nu arata asa de bine cu filtrul ala 'galben' pus acolo, dar macar nu ma mai doare capul dpdv al alimentarii. Si ca tot am parasit clubul viroagelor si am intrat in clubul vulcanistilor de vreo 2 saptamani, cam asta e motoreta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Strict estetic, se gasesc pe ebay filtre de benzina metalice, colorate, refolosibile si ieftine (3-5-10 dolari bucata). Sita e metalica, se spala si se pun la loc. Calitatea garniturilor e slabuta, dar alea se pot schimba cu unele auto sau cu o bucata de furtun taiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Eu am pus de-ala metalic, de pe Louis, sunt f multumit de el, isi face treaba f bine, Il am de vreo 4 ani si l-am curătat periodic, iar ci garnitura n-am probleme. Iar de arătat, va las pe voi sa va dati cu parerea. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 frumos, e integrat foarte bine, probabil in timp o sa imi iau si eu unul sa se camufleze mai bine acolo intre cilindrii aia negri dar pana una alta am si vrut sa vad prin el ce si cat se depune in el. cat te-a costat? de curiozitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Nu mai stiu exact, a trecut ceva timp de-atunci, dar acum e 9 € pe Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 asa macar vezi benzina,cum se consuma sub privirile tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 ) ) de aia eram si eu deprimat, dar ma bucuram cand vedeam gunoiu cum vine de sus si se opreste in hartie si-mi ziceam....inca 2 ore salvate de la dat carburator jos... app...am postat si pe fb , dar poate aici sunt mai multi colegi on...caut o parere sincera asa despre uleiul ce tocmai l-am achizitionat sa-l bag in vulcan...adica asta din poza : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Eu am pus fix acelasi ulei in vaca (sunt cam in plus pe topicul de Vulcan, nu? ) si nu am simtit nici o schimbare in bine sau in rau fata de Motulul 15w50 pe care il avea inainte. Mecanicul mi-a zis ca mai bine puneam 15w50... aia e, nu ii place, il schimb. Pe caldura mare o sa se vada daca e bun sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 motul 5100 15W50 am acu in el, nu imi place deloc cum merge....cat e rece uleiul imi patineaza ambreajul daca trag brusc si tare de gaz = dupa ce se incalzeste nu mai am nici o problema, pot sa trag si un camion dupa mine, neutrul il nimeresc greu la rece = la cald din prima.... Eu repsol 15W50 am avut in virago, dar fiind motor racit cu aer era altceva si avea o explcatie si logica 15W50-u si a mers foarte bine. In schimb manualul vulcanului zice clar...10W40 pana la 20W50 in functie de graficul dat de temperaturi. Tinand cont ca nu au fost la noi niciodata peste 40 de grade...20W50-u se rezuma cred, doar la grecia, italia, turcia, spania...etc. Oricum, nu ma astept sa pun uleiul asta si sa leviteze mobra pe unde ma duc, dar macar sa se rezolve pb cu ambreajul, care 100% e din cacatu ala de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Ahoi! 20w40 e pentru temperaturi mai moderate si extra urban in special. Pentru urban mai mult 20w50, atentie la mineral si semisintetic! Mineral pentru motoarele racite cu aer, semisintetic pentru cele cu racire pe lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 (editat) Ahoi! 20w40 e pentru temperaturi mai moderate si extra urban in special. Pentru urban mai mult 20w50, atentie la mineral si semisintetic! Mineral pentru motoarele racite cu aer, semisintetic pentru cele cu racire pe lichid. Normal ar trebui sa fie invers pentru ca cele racite cu aer au plaja mai mare de temperatura, dar eu stiu ca se recomanda mineralul sau cel mult semisintetic din cauza ambreiajului umed. Editat Iunie 3, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Eu pun de ani de zile doar de-asta si-s f f multumit de randamentul motorului: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Normal ar trebui sa fie invers pentru ca cele racite cu aer au plaja mai mare de temperatura, dar eu stiu ca se recomanda mineralul sau cel mult semisintetic din cauza ambreiajului umed. Eu personal am încercat pe Virago 535, Dragstar 1100 Castol 20W40 si 20W50 semi si mineral, Motul doar mineral, si Belray Mineral pe ele si Belray 20w50 mineral a fost cel mai bun dintre toate. Acuma am un Sporster 883 si am sa încerc tot Belray 20w50 mineral. In gasca mea sunt oameni cu Intruder 805, Honda Shadow 750, Dragstar 650, Harley Electa Glide Ultra Clasic, HD Fatbob...etc si răcirea pe aer a mers cu mineral ai pe apa cu semisintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Nah, eu am zis ca merg pe Repsol 10W40 full sintetic in ideea in care si in virago inainte am mers tot pe repsol ca brand si a fost tare ok in conditii dificile de trafic, calduri , alea alea si n-au fost probleme de supra-incalzire unde uleiul are un megarol in racirea motorului si mai ales ca si raport calitate-pret. Motulul este o idee mai scump, dar sunt 100% sigur ca nu e nici o diferenta de calitate. Mie cu Motul 5100 15W50 care e semi-sintetic, la rece parca era posedat motorul....neutrul il nimerem greu de se facea verde la semafor, ambreajul parca nu era in mintile lui la tras de gaz...chestii care vad ca s-au remediat cu noul ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 kawasaki vulcan 900 geanta ce se monteaza pe bratul oscilant spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 kawasaki vulcan 900 geanta ce se monteaza pe bratul oscilant spate. Hau maci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Salut!Caut o semnalizare fata - stanga pentru VN800 Clasic ('96). Am impresia ca sunt la fel stanga cu dreapta. Aveti idee de unde as putea cumpara una? Sau cineva pe aici care are? A mea era fisurata si de la vant / viteza a cedat de tot, mai sta in fire,,, Merci! » Post actualizat in 16 Jun 2015 06:16Salut! Cum pot inlocui semnalizarea asta? Pare complicat, ca nu iese din cauza tablei de protectie de pe jamba....tabla pe care nu o pot da jos daca nu dau jamba efectiv jos....Sau ce solutie as avea sa imi pun o semnalizare nu neaparat originala? Ca nu gasesc variante de nici un d-zeu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CEMAAPUCAT Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 Ai rezolvat problema? http://www.motoretail.ro/cumpara/semnalizator-en500-vn800-vn1500-dreapta-fata-9821 au si de stanga in pagina mai jos Salut!Caut o semnalizare fata - stanga pentru VN800 Clasic ('96). Am impresia ca sunt la fel stanga cu dreapta. Aveti idee de unde as putea cumpara una? Sau cineva pe aici care are? A mea era fisurata si de la vant / viteza a cedat de tot, mai sta in fire,,, Merci! » Post actualizat in 16 Jun 2015 06:16Salut! Cum pot inlocui semnalizarea asta? Pare complicat, ca nu iese din cauza tablei de protectie de pe jamba....tabla pe care nu o pot da jos daca nu dau jamba efectiv jos....Sau ce solutie as avea sa imi pun o semnalizare nu neaparat originala? Ca nu gasesc variante de nici un d-zeu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Salut Vulcanistilor Sunt in cautare de un set nou de anvelope si nu sunt in masura sa spun care e mai bun producator sa ma decid ce sa cumpar. Apelez la cunostintele voastre pt a ma orienta. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.