Bart Bz Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Uita-te la finalele tobelor. Daca sunt negre, înseamnă că îți arunca benzina nearsa, si de-aici mirosul. Ca să fii sigur, șterge-le bine înainte, iar dacă se înnegresc înapoi f repede, aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus2016 Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Salutare - caut parbriz si proiectoare pt un VN2000 Clasic 2008. Daca aveti ceva idei/sugestii in aceasta privinta, sunt f binevenite. Multumesc. PS: si o "cravata" de rezervor cu buzunar eventual... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 De vanzare guma spate Pirelli Route 66,140/90-16,noua,tinuta in depozit de anvelope ,dot Noiembrie 2013 ,la jumatate de pret.350 de lei cu transport inclus. 0721377166 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Noiembrie 22, 2016 Share Postat Noiembrie 22, 2016 Salutare. Am un set de suporti de cob-uri pentru VN1500, poate are cineva nevoie. Sunt in stare perfecta. Pret 100 Ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Eu la VN800 am folosit Repsol Rider 10W40 sintetic, iar la VN1500 folosesc tot Repsol dar 15W50 (cu 10W40 se cam auzeau tachetii).Mi s-a parut raportul calitate-pret cel mai echilibrat fata de alti producatori. Il schimb la sezon sau 9000-10.000 km. Am prieteni care au incercat pe mobrele lor toate neamurile de ulei (ca marci ma refer) si nu au simtit nici o diferenta, atata timp cat a respectat vascozitatea data in graficul din manual. Nu a contat ca e Liqui Moly de 60 de lei litru sau Valvoline de 25.Dpmdv, diferentele astea de marci de ulei pentru motoare normale, de strada, nu o sa fie simtit niciodata de utilizator, atata timp cat e respectata vascozitatea si intervalul de schimb. Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 [vandut motoru si luat altceva mai tzapan Deci Vulcanul 1500 a fost noua alegere? Cum e, esti mulțumit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 (editat) Cui ii este adresata intrebarea? Editat Decembrie 5, 2016 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vn50 Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Sunt multe! Poti intra, spre exemplu, pe Vulcan riders Romania....si ai sa vezi acolo....sau pe fb... » Post actualizat in 05 Dec 2016 11:49S-a vandut parbrizul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Cui ii este adresata intrebarea? Cam tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 De vanzare motor de pe un Kawasaki VN800 (propulsor) ,complet servisat acum 15000 de km ( Pistoane noi,segmenti noi,axe cu came noi,termocupla,garnituri ,etc.Porneste la sfert,cu proba inclusiv la compresie pentru cine doreste.Ridicare doar personala,sau prin curier doar cu plata integrala in avans. Dupa ce se vinde motorul,si restul pieselor de pe motocicleta se vor vinde la dezmembrare,dar nu inainte. Pret - 1000 euro ,usor negociabil. Contact la telefon - 0721 377 166 - Stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_op Postat Decembrie 22, 2016 Share Postat Decembrie 22, 2016 Caut aripa fata cu tot cu prindere pentru Kawasaki Vulcan 800 Classic.Oare are cineva de vanzare?Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 22, 2016 Share Postat Decembrie 22, 2016 (editat) Eu la VN800 am folosit Repsol Rider 10W40 sintetic, iar la VN1500 folosesc tot Repsol dar 15W50 (cu 10W40 se cam auzeau tachetii). Mi s-a parut raportul calitate-pret cel mai echilibrat fata de alti producatori. Il schimb la sezon sau 9000-10.000 km. Am prieteni care au incercat pe mobrele lor toate neamurile de ulei (ca marci ma refer) si nu au simtit nici o diferenta, atata timp cat a respectat vascozitatea data in graficul din manual. Nu a contat ca e Liqui Moly de 60 de lei litru sau Valvoline de 25. Dpmdv, diferentele astea de marci de ulei pentru motoare normale, de strada, nu o sa fie simtit niciodata de utilizator, atata timp cat e respectata vascozitatea si intervalul de schimb. Parerea mea... Repsol Rider este MINERAL iar daca il schimbi la 9000 km probabil o sa apuci sa faci un schimb de ulei dupa care o sa vinzi motorul. Cand o sa faca al doilea schimb de ulei REPSOL MINERAL tot la 9000 km deja motorul o sa aiba JUMATATE din compresie , adica deja cu un picior in groapa. Cine te-a invata prostia asta? O faci dupa capu' tau ca altfel nu inteleg... Intervalul de schimb la un ulei mineral este de maxim 5000 km, deja tras de par, ideal ar fi pe la 3000. Editat Decembrie 22, 2016 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Decembrie 26, 2016 Share Postat Decembrie 26, 2016 (editat) Am folosit repsol 10W40 sintetico, nu rider, am confundat denumirea. Repsol rider foloseam la alta mobra si e doar 15w50, si intr-adevar, este un ulei mineral, mediocru el asa...nicidecum de 9000 km pe care l-am bagat acum provizoriu, pentru ceva teste sa vad cum se aud culbutorii cu ulei ceva mai gros urmand sa revin la 10w40, sintetic. Cam tie. Am apucat sa fac doar 2000 km de cand l-am luat. Mi se pare o idee mai manevrabil in viraje si mult mai 'lipit' de asfalt decat cel de 800 si mult mult mai greoi. La misuneala prin oras ma cam descalta la consum, dar imi place. Pana acum am ramas cu o impresie buna, oi vedea dupa un sezon cap-coada cu tot felul de drumuri cu bagaje, pasager....Trebuie sa ii inlocuiesc garniturile de la capacele de culbutori ca, cam pisa ulei si discurile de ambreiaj ca simt cum patineaza in ultima treapta. Cred ca era de asteptat pt un motor de 72.000 km. Editat Decembrie 26, 2016 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 Man, să-l stăpânești sanatos si sa faci muuuulti kilometri fără incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Ianuarie 3, 2017 Share Postat Ianuarie 3, 2017 Merci!Daca te intereseaza modelul pe viitor, grija mare la cutia de viteze sa fie in apele ei, in special treapta 2. Si daca se poate modelul de dupa 99, sunt ceva imbunatatiri aduse motorului in urma unor rechemari in service pentru modelele din anii 96-98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 28, 2017 Share Postat Ianuarie 28, 2017 salut vulcanistilor are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 28, 2017 Share Postat Ianuarie 28, 2017 Dremmel, spiral micut si "confectionezi" un nou tamburus pe care-l prinzi cu poxipol in gaura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 29, 2017 Share Postat Ianuarie 29, 2017 salut vulcanistilor are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite dai gaura cu un burghiu mic, de 3 si bagi un holsurub taiat scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Ianuarie 29, 2017 Share Postat Ianuarie 29, 2017 (editat) dai gaura cu un burghiu mic de 3 ,o filetezi cu ajutorul unui tarod și pe urmă șurub tăiat cu crestez făcut la bomfraier pentru șurubelniță dreaptă! Așa e corect! Spor la bricolat! Editat Ianuarie 29, 2017 de Adrian Frigo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 29, 2017 Share Postat Ianuarie 29, 2017 N-ai material suficient ca sa faci si filet, e mult prea mic locul. Plus ca se complica inutil, e doar un tamburus care nu permite comenzii sa se invarta pe ghidon. Si cu holzsurubul risca sa rupa de tot materialul, cand forteaza infiletarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 cea mai ideala solutie e sa schimb tot capacul. gaura pot sa dau maxim cu burghiu de 2mm.nu prea este carne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Salutare. Azi am desfacut ambreiajul la Vulcanul de 800 sa vad de ce schimba vitezele greu la rece si am descoperit 2 placi metalice albastrite si putin strambe. Am vrut sa le comand dar nu sunt in stoc in Romania si nu as vrea sa astept o saptamana (cel putin). Daca este cineva care a schimbat placile metalice si mai are 2-3 bucati care sa mai poata fi folosite, il rog sa posteze aici. Multumesc Eu cred ca trebuie sa iti indrepti atentia catre arcurile ambreiajului,capacul nu mai elibereaza placile pe toata circumferinta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Intrebare: ma poate ajuta cineva cu segmentul de ungere pentru un VN800? Ideal ar fi nou, dar si SH e ok daca e bun. Sau daca v-a ramas un set de segmenti pentru un piston... Contra cost, evident. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Gasesti doar set de segmenti complet,e undeva la 70-80 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 9, 2017 Share Postat Februarie 9, 2017 salut vulcanistilor are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite pana la urma urmei am rezolvat problema cu un surub metric de 3 mm,pe care l-am pilit de filet,pana l-am de 2 mm diametru.si am dat o gaura de 2 in capac,si am presat surubul cu strangere.fara poxipol si alte lipiciuri.eu zic ca e okey. capul surubului intra perfect in gaura de pe ghidon. » Post actualizat in 15 Feb 2017 06:17 "alta intrebare" e normal s-a consuma atata benzina in relantii? vulcanu de 800 https://www.facebook.com/robert.szatmary/videos/vb.100000916465046/1499800720060462/?type=3&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.