Nocturnus85 Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Vand kit bobber ce a fost montat pe un VN 800. Pozele se pot vedea aici: /index.php?/topic/739811-accesorii-bobber/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t-bell Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Salut, O intrebare pentru cei care au footboards pe motocicleta, sunt confortabile sau sunt doar de efect? Ma bate gandul sa-mi pun si eu, dar vreau sa stiu daca ofera un confort mai bun fata de footrest-ul clasic. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Salutare ...are careva de vanzare finalele de pe vulcan de 750 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Salutare. Azi am desfacut ambreiajul la Vulcanul de 800 sa vad de ce schimba vitezele greu la rece si am descoperit 2 placi metalice albastrite si putin strambe. Am vrut sa le comand dar nu sunt in stoc in Romania si nu as vrea sa astept o saptamana (cel putin). Daca este cineva care a schimbat placile metalice si mai are 2-3 bucati care sa mai poata fi folosite, il rog sa posteze aici. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Nu am placi metalice dar am noi garnitura capac ambreiaj,arcuri ambreiaj si kit ambreiaj..daca te ajuta.Preturi retail din pacate,dar sub piata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 Salutare. Azi am desfacut ambreiajul la Vulcanul de 800 sa vad de ce schimba vitezele greu la rece si am descoperit 2 placi metalice albastrite si putin strambe. Am vrut sa le comand dar nu sunt in stoc in Romania si nu as vrea sa astept o saptamana (cel putin). Daca este cineva care a schimbat placile metalice si mai are 2-3 bucati care sa mai poata fi folosite, il rog sa posteze aici. Multumesc am eu tot setul de ambreaj second.stare f buna.eu le-am schimbat pt,ca am fost cumparate un kit nou,inainte sa desfac.si la mine era aceas simptom.adica pana nu se incalzea motorul,schimbam greu.dar cand am desfacut tot,am observat ca piulita aia mare,care tine tot ambreajul nu era strans pana in capat.a mai fost schimbat de primul proprietar si nu au facut treaba buna,asa ca , dupa ce am strans piulita ( cu pistol pneumatic , si loctite ) am montat kitul ambreaj nou,daca tot l-am cumparat.asa ca verifica piulita inainte sa schimbi una alta.vezi daca are joc longitudinal oala aia din aluminiu pe ax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 am eu tot setul de ambreaj second.stare f buna.eu le-am schimbat pt,ca am fost cumparate un kit nou,inainte sa desfac.si la mine era aceas simptom.adica pana nu se incalzea motorul,schimbam greu.dar cand am desfacut tot,am observat ca piulita aia mare,care tine tot ambreajul nu era strans pana in capat.a mai fost schimbat de primul proprietar si nu au facut treaba buna,asa ca , dupa ce am strans piulita ( cu pistol pneumatic , si loctite ) am montat kitul ambreaj nou,daca tot l-am cumparat.asa ca verifica piulita inainte sa schimbi una alta.vezi daca are joc longitudinal oala aia din aluminiu pe ax. Am verificat oala si este stransa, fara joc. Placile metalice l-am comandat de la Lucas-TRW. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 cred ca de lene... Colegii sper ca doar au apropiat cu pistolul si au strans la final cu o cheie dinamometrica... de lene,ca de altceva nu are de ce.ca sa ma io nu am cand acolo cand aici ca sa ma io la o adica...deci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Free call o simple verificare a arcurilor era mail mult decay sufficient. Nu stiu cum e la masini dar la motoarele de motocicleta nu exists surub say piulita care sa fie necesar sa-l strangi LA pistol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockfest Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 A mai avut cineva vreo problema cu mirosul de benzina care emana un Vulcan 800 Classic (din 2001)? Nu are semne ca ar scapa benzina pe undeva, nu scoate fum alb in schimb toate hainele mele sunt impregnate cu mirosul respectiv de prima data cand ma urc pe el. Nu am idee de la ce ar fi, am intrebat si un tip la un service si a zis ca nu ar fi ceva evident. El banuia ca ar fi tobele dar sunt stock. Am schimbat si filtrul de aer la inceputul sezonului. Avea un K&N, i-am pus stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 A mai avut cineva vreo problema cu mirosul de benzina care emana un Vulcan 800 Classic (din 2001)? Nu are semne ca ar scapa benzina pe undeva, nu scoate fum alb in schimb toate hainele mele sunt impregnate cu mirosul respectiv de prima data cand ma urc pe el. Nu am idee de la ce ar fi, am intrebat si un tip la un service si a zis ca nu ar fi ceva evident. El banuia ca ar fi tobele dar sunt stock. Am schimbat si filtrul de aer la inceputul sezonului. Avea un K&N, i-am pus stock. Salut. Mai ai filtrul K&N? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockfest Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Salut. Mai ai filtrul K&N? S-ar putea. Ma uit cand ajung acasa. Era tare ca piatra si mirosea a benzina. Nu stiu daca asa ar trebui sa fie sau nu. In orice caz, daca-l mai am si il vrei ti-l dau dar foarte posibil sa-l fi aruncat la o curatenie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Uita-te la finalele tobelor. Daca sunt negre, înseamnă că îți arunca benzina nearsa, si de-aici mirosul. Ca să fii sigur, șterge-le bine înainte, iar dacă se înnegresc înapoi f repede, aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus2016 Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Salutare - caut parbriz si proiectoare pt un VN2000 Clasic 2008. Daca aveti ceva idei/sugestii in aceasta privinta, sunt f binevenite. Multumesc. PS: si o "cravata" de rezervor cu buzunar eventual... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 De vanzare guma spate Pirelli Route 66,140/90-16,noua,tinuta in depozit de anvelope ,dot Noiembrie 2013 ,la jumatate de pret.350 de lei cu transport inclus. 0721377166 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Noiembrie 22, 2016 Share Postat Noiembrie 22, 2016 Salutare. Am un set de suporti de cob-uri pentru VN1500, poate are cineva nevoie. Sunt in stare perfecta. Pret 100 Ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Eu la VN800 am folosit Repsol Rider 10W40 sintetic, iar la VN1500 folosesc tot Repsol dar 15W50 (cu 10W40 se cam auzeau tachetii).Mi s-a parut raportul calitate-pret cel mai echilibrat fata de alti producatori. Il schimb la sezon sau 9000-10.000 km. Am prieteni care au incercat pe mobrele lor toate neamurile de ulei (ca marci ma refer) si nu au simtit nici o diferenta, atata timp cat a respectat vascozitatea data in graficul din manual. Nu a contat ca e Liqui Moly de 60 de lei litru sau Valvoline de 25.Dpmdv, diferentele astea de marci de ulei pentru motoare normale, de strada, nu o sa fie simtit niciodata de utilizator, atata timp cat e respectata vascozitatea si intervalul de schimb. Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 [vandut motoru si luat altceva mai tzapan Deci Vulcanul 1500 a fost noua alegere? Cum e, esti mulțumit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 (editat) Cui ii este adresata intrebarea? Editat Decembrie 5, 2016 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vn50 Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Sunt multe! Poti intra, spre exemplu, pe Vulcan riders Romania....si ai sa vezi acolo....sau pe fb... » Post actualizat in 05 Dec 2016 11:49S-a vandut parbrizul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Cui ii este adresata intrebarea? Cam tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 De vanzare motor de pe un Kawasaki VN800 (propulsor) ,complet servisat acum 15000 de km ( Pistoane noi,segmenti noi,axe cu came noi,termocupla,garnituri ,etc.Porneste la sfert,cu proba inclusiv la compresie pentru cine doreste.Ridicare doar personala,sau prin curier doar cu plata integrala in avans. Dupa ce se vinde motorul,si restul pieselor de pe motocicleta se vor vinde la dezmembrare,dar nu inainte. Pret - 1000 euro ,usor negociabil. Contact la telefon - 0721 377 166 - Stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_op Postat Decembrie 22, 2016 Share Postat Decembrie 22, 2016 Caut aripa fata cu tot cu prindere pentru Kawasaki Vulcan 800 Classic.Oare are cineva de vanzare?Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 22, 2016 Share Postat Decembrie 22, 2016 (editat) Eu la VN800 am folosit Repsol Rider 10W40 sintetic, iar la VN1500 folosesc tot Repsol dar 15W50 (cu 10W40 se cam auzeau tachetii). Mi s-a parut raportul calitate-pret cel mai echilibrat fata de alti producatori. Il schimb la sezon sau 9000-10.000 km. Am prieteni care au incercat pe mobrele lor toate neamurile de ulei (ca marci ma refer) si nu au simtit nici o diferenta, atata timp cat a respectat vascozitatea data in graficul din manual. Nu a contat ca e Liqui Moly de 60 de lei litru sau Valvoline de 25. Dpmdv, diferentele astea de marci de ulei pentru motoare normale, de strada, nu o sa fie simtit niciodata de utilizator, atata timp cat e respectata vascozitatea si intervalul de schimb. Parerea mea... Repsol Rider este MINERAL iar daca il schimbi la 9000 km probabil o sa apuci sa faci un schimb de ulei dupa care o sa vinzi motorul. Cand o sa faca al doilea schimb de ulei REPSOL MINERAL tot la 9000 km deja motorul o sa aiba JUMATATE din compresie , adica deja cu un picior in groapa. Cine te-a invata prostia asta? O faci dupa capu' tau ca altfel nu inteleg... Intervalul de schimb la un ulei mineral este de maxim 5000 km, deja tras de par, ideal ar fi pe la 3000. Editat Decembrie 22, 2016 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Decembrie 26, 2016 Share Postat Decembrie 26, 2016 (editat) Am folosit repsol 10W40 sintetico, nu rider, am confundat denumirea. Repsol rider foloseam la alta mobra si e doar 15w50, si intr-adevar, este un ulei mineral, mediocru el asa...nicidecum de 9000 km pe care l-am bagat acum provizoriu, pentru ceva teste sa vad cum se aud culbutorii cu ulei ceva mai gros urmand sa revin la 10w40, sintetic. Cam tie. Am apucat sa fac doar 2000 km de cand l-am luat. Mi se pare o idee mai manevrabil in viraje si mult mai 'lipit' de asfalt decat cel de 800 si mult mult mai greoi. La misuneala prin oras ma cam descalta la consum, dar imi place. Pana acum am ramas cu o impresie buna, oi vedea dupa un sezon cap-coada cu tot felul de drumuri cu bagaje, pasager....Trebuie sa ii inlocuiesc garniturile de la capacele de culbutori ca, cam pisa ulei si discurile de ambreiaj ca simt cum patineaza in ultima treapta. Cred ca era de asteptat pt un motor de 72.000 km. Editat Decembrie 26, 2016 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.