Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

O intrebare pentru cei care au footboards pe motocicleta, sunt confortabile sau sunt doar de efect?

Ma bate gandul sa-mi pun si eu, dar vreau sa stiu daca ofera un confort mai bun fata de footrest-ul clasic.

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare. Azi am desfacut ambreiajul la Vulcanul de 800 sa vad de ce schimba vitezele greu la rece si am descoperit 2 placi metalice albastrite si putin strambe. Am vrut sa le comand dar nu sunt in stoc in Romania si nu as vrea sa astept o saptamana (cel putin). Daca este cineva care a schimbat placile metalice si mai are 2-3 bucati care sa mai poata fi folosite, il rog sa posteze aici. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Azi am desfacut ambreiajul la Vulcanul de 800 sa vad de ce schimba vitezele greu la rece si am descoperit 2 placi metalice albastrite si putin strambe. Am vrut sa le comand dar nu sunt in stoc in Romania si nu as vrea sa astept o saptamana (cel putin). Daca este cineva care a schimbat placile metalice si mai are 2-3 bucati care sa mai poata fi folosite, il rog sa posteze aici. Multumesc

am eu tot setul de ambreaj second.stare f buna.eu le-am schimbat pt,ca am fost cumparate un kit nou,inainte sa desfac.si la mine era aceas simptom.adica pana nu se incalzea motorul,schimbam greu.dar cand am desfacut tot,am observat ca piulita aia mare,care tine tot ambreajul nu era strans pana in capat.a mai fost schimbat de primul proprietar si nu au facut treaba buna,asa ca , dupa ce am strans piulita ( cu pistol pneumatic , si loctite ) am montat kitul ambreaj nou,daca tot l-am cumparat.asa ca verifica piulita inainte sa schimbi una alta.vezi daca are joc longitudinal oala aia din aluminiu pe ax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu tot setul de ambreaj second.stare f buna.eu le-am schimbat pt,ca am fost cumparate un kit nou,inainte sa desfac.si la mine era aceas simptom.adica pana nu se incalzea motorul,schimbam greu.dar cand am desfacut tot,am observat ca piulita aia mare,care tine tot ambreajul nu era strans pana in capat.a mai fost schimbat de primul proprietar si nu au facut treaba buna,asa ca , dupa ce am strans piulita ( cu pistol pneumatic , si loctite ) am montat kitul ambreaj nou,daca tot l-am cumparat.asa ca verifica piulita inainte sa schimbi una alta.vezi daca are joc longitudinal oala aia din aluminiu pe ax.

Am verificat oala si este stransa, fara joc. Placile metalice l-am comandat de la Lucas-TRW. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Free call o simple verificare a arcurilor era mail mult decay sufficient. Nu stiu cum e la masini dar la motoarele de motocicleta nu exists surub say piulita care sa fie necesar sa-l strangi LA pistol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

A mai avut cineva vreo problema cu mirosul de benzina care emana un Vulcan 800 Classic (din 2001)? Nu are semne ca ar scapa benzina pe undeva, nu scoate fum alb in schimb toate hainele mele sunt impregnate cu mirosul respectiv de prima data cand ma urc pe el. Nu am idee de la ce ar fi, am intrebat si un tip la un service si a zis ca nu ar fi ceva evident. El banuia ca ar fi tobele dar sunt stock. Am schimbat si filtrul de aer la inceputul sezonului. Avea un K&N, i-am pus stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai avut cineva vreo problema cu mirosul de benzina care emana un Vulcan 800 Classic (din 2001)? Nu are semne ca ar scapa benzina pe undeva, nu scoate fum alb in schimb toate hainele mele sunt impregnate cu mirosul respectiv de prima data cand ma urc pe el. Nu am idee de la ce ar fi, am intrebat si un tip la un service si a zis ca nu ar fi ceva evident. El banuia ca ar fi tobele dar sunt stock. Am schimbat si filtrul de aer la inceputul sezonului. Avea un K&N, i-am pus stock.

Salut. Mai ai filtrul K&N?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mai ai filtrul K&N?

S-ar putea. Ma uit cand ajung acasa. Era tare ca piatra si mirosea a benzina. Nu stiu daca asa ar trebui sa fie sau nu. In orice caz, daca-l mai am si il vrei ti-l dau dar foarte posibil sa-l fi aruncat la o curatenie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te la finalele tobelor. Daca sunt negre, înseamnă că îți arunca benzina nearsa, si de-aici mirosul. Ca să fii sigur, șterge-le bine înainte, iar dacă se înnegresc înapoi f repede, aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Eu la VN800 am folosit Repsol Rider 10W40 sintetic, iar la VN1500 folosesc tot Repsol dar 15W50 (cu 10W40 se cam auzeau tachetii).
Mi s-a parut raportul calitate-pret cel mai echilibrat fata de alti producatori. Il schimb la sezon sau 9000-10.000 km. Am prieteni care au incercat pe mobrele lor toate neamurile de ulei (ca marci ma refer) si nu au simtit nici o diferenta, atata timp cat a respectat vascozitatea data in graficul din manual. Nu a contat ca e Liqui Moly de 60 de lei litru sau Valvoline de 25.
Dpmdv, diferentele astea de marci de ulei pentru motoare normale, de strada, nu o sa fie simtit niciodata de utilizator, atata timp cat e respectata vascozitatea si intervalul de schimb. Parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare motor de pe un Kawasaki VN800 (propulsor) ,complet servisat acum 15000 de km ( Pistoane noi,segmenti noi,axe cu came noi,termocupla,garnituri ,etc.Porneste la sfert,cu proba inclusiv la compresie pentru cine doreste.

Ridicare doar personala,sau prin curier doar cu plata integrala in avans.

Dupa ce se vinde motorul,si restul pieselor de pe motocicleta se vor vinde la dezmembrare,dar nu inainte.

Pret - 1000 euro ,usor negociabil.

Contact la telefon - 0721 377 166 - Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu la VN800 am folosit Repsol Rider 10W40 sintetic, iar la VN1500 folosesc tot Repsol dar 15W50 (cu 10W40 se cam auzeau tachetii).

Mi s-a parut raportul calitate-pret cel mai echilibrat fata de alti producatori. Il schimb la sezon sau 9000-10.000 km. Am prieteni care au incercat pe mobrele lor toate neamurile de ulei (ca marci ma refer) si nu au simtit nici o diferenta, atata timp cat a respectat vascozitatea data in graficul din manual. Nu a contat ca e Liqui Moly de 60 de lei litru sau Valvoline de 25.

Dpmdv, diferentele astea de marci de ulei pentru motoare normale, de strada, nu o sa fie simtit niciodata de utilizator, atata timp cat e respectata vascozitatea si intervalul de schimb. Parerea mea...

Repsol Rider este MINERAL iar daca il schimbi la 9000 km probabil o sa apuci sa faci un schimb de ulei dupa care o sa vinzi motorul. Cand o sa faca al doilea schimb de ulei REPSOL MINERAL tot la 9000 km deja motorul o sa aiba JUMATATE din compresie , adica deja cu un picior in groapa.

Cine te-a invata prostia asta? O faci dupa capu' tau ca altfel nu inteleg...

Intervalul de schimb la un ulei mineral este de maxim 5000 km, deja tras de par, ideal ar fi pe la 3000.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit repsol 10W40 sintetico, nu rider, am confundat denumirea. Repsol rider foloseam la alta mobra si e doar 15w50, si intr-adevar, este un ulei mineral, mediocru el asa...nicidecum de 9000 km pe care l-am bagat acum provizoriu, pentru ceva teste sa vad cum se aud culbutorii cu ulei ceva mai gros urmand sa revin la 10w40, sintetic.

 

Cam tie. :)

Am apucat sa fac doar 2000 km de cand l-am luat. Mi se pare o idee mai manevrabil in viraje si mult mai 'lipit' de asfalt decat cel de 800 si mult mult mai greoi. La misuneala prin oras ma cam descalta la consum, dar imi place. Pana acum am ramas cu o impresie buna, oi vedea dupa un sezon cap-coada cu tot felul de drumuri cu bagaje, pasager....
Trebuie sa ii inlocuiesc garniturile de la capacele de culbutori ca, cam pisa ulei si discurile de ambreiaj ca simt cum patineaza in ultima treapta. Cred ca era de asteptat pt un motor de 72.000 km.

Editat de bucsaadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...