Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Deci sa inteleg ca pentru deplasari in 2 revii la vechea sa? Sau adaugi inca o sa pentru pasager, pe care o prinzi de sistemul vechii sei?

 

Both si ambele amandoua.

 

In functie de cum vreau sa-i chinui spatele si kurul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nici eu nu ma omor dupa genul ala de aripa pe spate,dar nu poti sa zici ca arata urat. Arata mai bine ca inainte. Omul isi face motorul cum crede el ca este mai bine. Eu zic ca VN-ul asta este pe drumul cel bun.

 

Off topic - De unde ati scos-o pe asta cu "roata de bicicleta pe fata"? Am vazut ca a inceput sa se foloseasca tot mai des. Este o roata de motocicleta perfect normala si clasica. Aceeasi situatie ca si in cazul cuvantului "mobra" sau "motoreta" folosit pentru motocicleta. Nu mi se pare normal.Doar o parere,nu dati cu parul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu ma omor dupa genul ala de aripa pe spate,dar nu poti sa zici ca arata urat. Arata mai bine ca inainte. Omul isi face motorul cum crede el ca este mai bine. Eu zic ca VN-ul asta este pe drumul cel bun.

 

Off topic - De unde ati scos-o pe asta cu "roata de bicicleta pe fata"? Am vazut ca a inceput sa se foloseasca tot mai des. Este o roata de motocicleta perfect normala si clasica. Aceeasi situatie ca si in cazul cuvantului "mobra" sau "motoreta" folosit pentru motocicleta. Nu mi se pare normal.Doar o parere,nu dati cu parul...

 

:hug:

 

Salutare, am si eu o intrebare ca si incepator in ale vulcanologiei.

 

Oprit fiind (in viteza 2) mi sa intamplat sa nu pot sa scot din viteza, e normal comportamentul ?

 

sal,misca putin motorul inainte-inapoi si se deblocheaza....da de ce opresti in vit a2a?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu ai sa poti sa il scoti din viteza altfel. Altceva decat a-ntaia in liber si din liber si dintr-a intaia in liber nu ai sa reusesti nimic cu motorul stand. Iti trebe ceva inertie sa scoti dintr-a doua pe liber (sau orice treapta alta decat a-ntaia).

Nu stiu exact de ce. Daca eram mai destept aveam Intruder de 1800 acum.

 

Ma jur ca n-am inteles nimica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca iti explic eu live. Hai odata ca frec pulexul.

 

hai ca acu ma duc sa ma imbrac si plec. te sun inainte.

stiu ca e enervat dar daca nu ma lasa team leaderu sa plec nus daca o pot sterge englezeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Morpheus, stai, nu pleca, zi ce-ai facut la service!

 

un cacao am facut.

nu am putut sa imi iau liber dimineata asa cum speram ca nu m-a lasat sefu si nici acu dupa-amiaza nu reusesc sa plec sa ma vad cu awdu sa mergem sa imi dea coburii si sa-l vedem pe gelu, cum ii spune el

sunt plin de draci ca stau sa frec pixu aci la scarbiciu.

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un cacao am facut.

nu am putut sa imi iau liber dimineata asa cum speram ca nu m-a lasat sefu si nici acu dupa-amiaza nu reusesc sa plec sa ma vad cu awdu sa mergem sa imi dea coburii si sa-l vedem pe gelu, cum ii spune el

sunt plin de draci ca stau sa frec pixu aci la scarbiciu.

Sireacul de tine! Chipintaci atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima chestie notabila (in bine) la transmisia pe curea: rpm simtitor mai mic.

Si citind ulterior brosura cu cureaua, am constatat ca asta e una din urmari.

Bine, scade cuplul si puterea o idee in ture joase, dar la roata se transmite (zic ei) ceva mai mult (observat in pante, unde parca urca mai "din bulan".)

Se va vedea la drumuri mai lungi daca cureaua e o investitie buna au ba.

Sa inteleg ca "rpm" se refera la rotatiile motorului, sau doar ale pinionului de atac si, mai departe, ale rotii? Ca in mod normal, motorul e acelasi pana la pinionul de atac.

 

Ai idee, diametrele la pinionul de atac si la foaia de la roata sunt identice cu rotile dintate pt. curea? Poti masura diametrele in ambele cazuri (daca mai ai pionionul si foaia)? Vezi ca la lant diametrul se masoara la nivelul axului rolei de lant, iar la curea cred ca la varful dintilor rotilor sau la 1/3 de varf (nu stiu profilul dintilor ca sa imi dau seama unde se face efectiv angrenarea).

 

Daca rapoartele diametrelor (atentie, nu diametrele!) difera intre lant si curea ai explicatia la modificarile de putere si cuplu semnalate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Geo, din cate observ eu, ai facut 2 miscari care au crescut gradul de customizare, dar scazut puterea motorului tau: golirea tobelor si schimbarea transmisiei de pe lant pe curea. Tine-o tot ara si vei avea cel mai fain chopper de 1 (un) cal putere! :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai s-o luam putin inginereste. La axul pinionului de atac puterea este aceeasi in ambele cazuri. Diferenta o face randamentul fiecarui tip de transmisie. Din amintirile mele din facultate, cel mai bun randament il are cardanul, dar nu mai tin minte daca pe locul 2 e cureaua dintata sau lantul. Daca ma gandesc la faptul ca cureaua nu are "burta" lantului si daca materialul nu e foarte elastic, astfel incat sa nu se piarda energie pentru intinderea curelei, pana sa se miste roata, as inclina sa spun ca, intr-adevar, cureaua transmite mai bine (adica fara pierderi) puterea la roata. E foarte posibil ca prin curea sa se transmita 98% din putere (cardanul cred ca transmite 99,99%), dar nu cred ca lantul transmite doar 80%. Scootworks fac si kituri de lant? Daca da, ia vezi ce spun acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off-topic: In alta ordine de idei aveti idee ce trebe sa fac sa pot pleca cu motoru meu care e inca in leasing din tara? Vreau sa dau o fuga la bulgari de 1 mai si vreau sa stiu ce hartii imi trebe. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off-topic: In alta ordine de idei aveti idee ce trebe sa fac sa pot pleca cu motoru meu care e inca in leasing din tara? Vreau sa dau o fuga la bulgari de 1 mai si vreau sa stiu ce hartii imi trebe. Merci!

Cred ca iti trebuie un fel de procura de la proprietar (firma de leasing) ca ti-au dat motorul pe mana. Intreaba-i pe ei, cred ca s-au mai lovit de chestia asta. Acuma nu stiu in ce limba trebuie facuta procura, ca bulgarii sunt cam bata la limbi straine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca iti trebuie un fel de procura de la proprietar (firma de leasing) ca ti-au dat motorul pe mana. Intreaba-i pe ei, cred ca s-au mai lovit de chestia asta. Acuma nu stiu in ce limba trebuie facuta procura, ca bulgarii sunt cam bata la limbi straine.

 

am aflat ce e nevoie: niste copii sa-mi faca ei imputernicire sa pot iesi cu motoru din tara. acu nus daca trebe sa cer intr-o anumita limba... aia de la leasing nu au zis nimica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...