mihai_prd Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 Deci sa inteleg ca pentru deplasari in 2 revii la vechea sa? Sau adaugi inca o sa pentru pasager, pe care o prinzi de sistemul vechii sei? Both si ambele amandoua. In functie de cum vreau sa-i chinui spatele si kurul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 arata urat cu aripa aia de spate, si cu roata de bicicleta pe fata. pe un vn classic dadea perfect. spor la ciopartit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 Nici eu nu ma omor dupa genul ala de aripa pe spate,dar nu poti sa zici ca arata urat. Arata mai bine ca inainte. Omul isi face motorul cum crede el ca este mai bine. Eu zic ca VN-ul asta este pe drumul cel bun. Off topic - De unde ati scos-o pe asta cu "roata de bicicleta pe fata"? Am vazut ca a inceput sa se foloseasca tot mai des. Este o roata de motocicleta perfect normala si clasica. Aceeasi situatie ca si in cazul cuvantului "mobra" sau "motoreta" folosit pentru motocicleta. Nu mi se pare normal.Doar o parere,nu dati cu parul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Omul isi face motorul cum crede el ca este mai bine. Ca de aia se numeste si chopper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Salutare, am si eu o intrebare ca si incepator in ale vulcanologiei. Oprit fiind (in viteza 2) mi sa intamplat sa nu pot sa scot din viteza, e normal comportamentul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 20, 2007 Autor Share Postat Aprilie 20, 2007 Nici eu nu ma omor dupa genul ala de aripa pe spate,dar nu poti sa zici ca arata urat. Arata mai bine ca inainte. Omul isi face motorul cum crede el ca este mai bine. Eu zic ca VN-ul asta este pe drumul cel bun. Off topic - De unde ati scos-o pe asta cu "roata de bicicleta pe fata"? Am vazut ca a inceput sa se foloseasca tot mai des. Este o roata de motocicleta perfect normala si clasica. Aceeasi situatie ca si in cazul cuvantului "mobra" sau "motoreta" folosit pentru motocicleta. Nu mi se pare normal.Doar o parere,nu dati cu parul... Salutare, am si eu o intrebare ca si incepator in ale vulcanologiei. Oprit fiind (in viteza 2) mi sa intamplat sa nu pot sa scot din viteza, e normal comportamentul ? sal,misca putin motorul inainte-inapoi si se deblocheaza....da de ce opresti in vit a2a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 sal,misca putin motorul inainte-inapoi si se deblocheaza....da de ce opresti in vit a2a? Multumesc, :"> Cauza : avantul tineresc si nepriceperea. Pentru astea doar timpul are leac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Nu ai sa poti sa il scoti din viteza altfel. Altceva decat a-ntaia in liber si din liber si dintr-a intaia in liber nu ai sa reusesti nimic cu motorul stand. Iti trebe ceva inertie sa scoti dintr-a doua pe liber (sau orice treapta alta decat a-ntaia). Nu stiu exact de ce. Daca eram mai destept aveam Intruder de 1800 acum. Ma jur ca n-am inteles nimica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Lasa ca iti explic eu live. Hai odata ca frec pulexul. hai ca acu ma duc sa ma imbrac si plec. te sun inainte. stiu ca e enervat dar daca nu ma lasa team leaderu sa plec nus daca o pot sterge englezeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Morpheus, stai, nu pleca, zi ce-ai facut la service! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 (editat) Morpheus, stai, nu pleca, zi ce-ai facut la service! un cacao am facut. nu am putut sa imi iau liber dimineata asa cum speram ca nu m-a lasat sefu si nici acu dupa-amiaza nu reusesc sa plec sa ma vad cu awdu sa mergem sa imi dea coburii si sa-l vedem pe gelu, cum ii spune el sunt plin de draci ca stau sa frec pixu aci la scarbiciu. Editat Aprilie 20, 2007 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 un cacao am facut. nu am putut sa imi iau liber dimineata asa cum speram ca nu m-a lasat sefu si nici acu dupa-amiaza nu reusesc sa plec sa ma vad cu awdu sa mergem sa imi dea coburii si sa-l vedem pe gelu, cum ii spune el sunt plin de draci ca stau sa frec pixu aci la scarbiciu. Sireacul de tine! Chipintaci atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
custom-blue Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 Dupa o lunga asteptare a venit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 Dupa o lunga asteptare a venit.... super super nice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 Dupa o lunga asteptare a venit.... Fratele mai mic la VN 2000. Bravo, buna alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sethcj Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 vazut , placut , cumparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 2 de-alde 900 intr-o zi! Daca ar fi sa le compar, imi place mai mult roscatul, ca are rooata groasa pe fata. Cred insa ca amandoua, la gabaritul pe care il au, meritau parca faruri ceva mai maricele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 Intradevar varianta clasica cea cu roata groasa pe fatza este mult mai faina, felicitari si sa-l stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 23, 2007 Autor Share Postat Aprilie 23, 2007 nu arata rau niciunul,dar ala cu spite e mai fain,iar roata pe 21"da mai bine,pacat ca nu e spitata...in rest,din pacate nu ma prea impac eu cu noile tendinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 Prima chestie notabila (in bine) la transmisia pe curea: rpm simtitor mai mic. Si citind ulterior brosura cu cureaua, am constatat ca asta e una din urmari. Bine, scade cuplul si puterea o idee in ture joase, dar la roata se transmite (zic ei) ceva mai mult (observat in pante, unde parca urca mai "din bulan".) Se va vedea la drumuri mai lungi daca cureaua e o investitie buna au ba. Sa inteleg ca "rpm" se refera la rotatiile motorului, sau doar ale pinionului de atac si, mai departe, ale rotii? Ca in mod normal, motorul e acelasi pana la pinionul de atac. Ai idee, diametrele la pinionul de atac si la foaia de la roata sunt identice cu rotile dintate pt. curea? Poti masura diametrele in ambele cazuri (daca mai ai pionionul si foaia)? Vezi ca la lant diametrul se masoara la nivelul axului rolei de lant, iar la curea cred ca la varful dintilor rotilor sau la 1/3 de varf (nu stiu profilul dintilor ca sa imi dau seama unde se face efectiv angrenarea). Daca rapoartele diametrelor (atentie, nu diametrele!) difera intre lant si curea ai explicatia la modificarile de putere si cuplu semnalate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 Draga Geo, din cate observ eu, ai facut 2 miscari care au crescut gradul de customizare, dar scazut puterea motorului tau: golirea tobelor si schimbarea transmisiei de pe lant pe curea. Tine-o tot ara si vei avea cel mai fain chopper de 1 (un) cal putere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 Hai s-o luam putin inginereste. La axul pinionului de atac puterea este aceeasi in ambele cazuri. Diferenta o face randamentul fiecarui tip de transmisie. Din amintirile mele din facultate, cel mai bun randament il are cardanul, dar nu mai tin minte daca pe locul 2 e cureaua dintata sau lantul. Daca ma gandesc la faptul ca cureaua nu are "burta" lantului si daca materialul nu e foarte elastic, astfel incat sa nu se piarda energie pentru intinderea curelei, pana sa se miste roata, as inclina sa spun ca, intr-adevar, cureaua transmite mai bine (adica fara pierderi) puterea la roata. E foarte posibil ca prin curea sa se transmita 98% din putere (cardanul cred ca transmite 99,99%), dar nu cred ca lantul transmite doar 80%. Scootworks fac si kituri de lant? Daca da, ia vezi ce spun acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 Off-topic: In alta ordine de idei aveti idee ce trebe sa fac sa pot pleca cu motoru meu care e inca in leasing din tara? Vreau sa dau o fuga la bulgari de 1 mai si vreau sa stiu ce hartii imi trebe. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 Off-topic: In alta ordine de idei aveti idee ce trebe sa fac sa pot pleca cu motoru meu care e inca in leasing din tara? Vreau sa dau o fuga la bulgari de 1 mai si vreau sa stiu ce hartii imi trebe. Merci! Cred ca iti trebuie un fel de procura de la proprietar (firma de leasing) ca ti-au dat motorul pe mana. Intreaba-i pe ei, cred ca s-au mai lovit de chestia asta. Acuma nu stiu in ce limba trebuie facuta procura, ca bulgarii sunt cam bata la limbi straine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 Cred ca iti trebuie un fel de procura de la proprietar (firma de leasing) ca ti-au dat motorul pe mana. Intreaba-i pe ei, cred ca s-au mai lovit de chestia asta. Acuma nu stiu in ce limba trebuie facuta procura, ca bulgarii sunt cam bata la limbi straine. am aflat ce e nevoie: niste copii sa-mi faca ei imputernicire sa pot iesi cu motoru din tara. acu nus daca trebe sa cer intr-o anumita limba... aia de la leasing nu au zis nimica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.