Stefan123 Postat Martie 22, 2021 Share Postat Martie 22, 2021 Salut, am un motor First Bike Mega fabricat in 2013 de 162 cc. In manualul de utilizare viteza maxima pe care producatorul a scris-o este de 90 km/h, si intradevar asta e. Intrebarea mea este acum daca cumva motorul are o limitare deoarece imi vine greu sa cred ca la aceasta capacitate cilindrica sa ajunga doar la aceasta viteza. Tin sa mentionez ca modelul este pe carburatie si limitarea, daca ar exista nu se afla la maneta de acceleratie deoarece are o cursa completa pana jos. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezicealae Postat Martie 22, 2021 Share Postat Martie 22, 2021 Lasa-l asa si o sa mearga km multi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan123 Postat Martie 23, 2021 Autor Share Postat Martie 23, 2021 12 hours ago, easy ride on! said: Limitarea se face de obicei din CDI. Mersi pentru raspuns, si acum solutia ar fi sa ii cumpar un CDI nou? Banuiesc ca CDI-ul in aleg in functie de cilindrie si numarul de pini nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 23, 2021 Share Postat Martie 23, 2021 Am avut un scuter First Bike si limitarea era intr-o cutiuta cu maimute, nu cred ca era cdi-ul. La soliciatrea mea cei de la First Bike au scos limitarea cu un pistol de lipit, au topit practic o punte intre niste componente din cutiuta aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan123 Postat Martie 23, 2021 Autor Share Postat Martie 23, 2021 Am verificat acum CDI-ul si e putin deteriorat adica invelisul de plastic este zgariat in gros si ma inteb daca modifica cu ceva functionarea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert23mg Postat Martie 23, 2021 Share Postat Martie 23, 2021 (editat) zgarietura? putin probabil, mai bine pune o poza cu el, daca ai telefon cu camera Editat Martie 23, 2021 de robert23mg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan123 Postat Martie 23, 2021 Autor Share Postat Martie 23, 2021 40 minutes ago, robert23mg said: zgarietura? putin probabil, mai bine pune o poza cu el, daca ai telefon cu camera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 23, 2021 Share Postat Martie 23, 2021 Da, acolo au umblat la mine, pe fața unde intra mufa alba. Totusi arata ca si cum ai avut dusmanie pe el... :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 23, 2021 Share Postat Martie 23, 2021 Acum 14 minute, easy ride on! a spus: Acela (din poză) este chiar CDI-ul (cu două mufe albe). După dimensiuni (mai mic) este un model de AC (de curent alternativ). Au limitare internă de turaţie. Da, mi-am dat seama acum cand l-am vazut. Nu prea stiam eu ce e ala acum 17 ani. In rest, m-ai pierdut (adica nu inteleg). In concluzie, se poate scoate limitarea in cazul de fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 23, 2021 Share Postat Martie 23, 2021 La cum arată ăla ori motoreta a fost zdravăn terfelită, ori cdi a fost transplantat de pe vreo epavă din motive necunoscute. Caz în care poate nici nu e fix ce trebuie pt agregatul în cauză. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan123 Postat Martie 23, 2021 Autor Share Postat Martie 23, 2021 (editat) 22 minutes ago, john17 said: La cum arată ăla ori motoreta a fost zdravăn terfelită, ori cdi a fost transplantat de pe vreo epavă din motive necunoscute. Caz în care poate nici nu e fix ce trebuie pt agregatul în cauză. Arata asa deoarece dupa ce a fost data carena jos cdi-ul nu avea un suport, statea lipit de carena, aproape de roata din spate asa ca odata dupa ce am schimbat filtrul de aer am uitat complet de cdi iar acesta a frecat de roata in mers in jur de 5 min dupa care l-am vazut si l-am pus la loc. Editat Martie 23, 2021 de Stefan123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert23mg Postat Martie 23, 2021 Share Postat Martie 23, 2021 priveste si partea buna, inca mai functioneaza ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 23, 2021 Share Postat Martie 23, 2021 Acum 11 ore, robert23mg a spus: zgarietura? putin probabil, mai bine pune o poza cu el, daca ai telefon cu camera numai "zgarietura" nu e aia, pare ca lipsesc bucati din el Acum 9 ore, Stefan123 a spus: Arata asa deoarece dupa ce a fost data carena jos cdi-ul nu avea un suport, statea lipit de carena, aproape de roata din spate asa ca odata dupa ce am schimbat filtrul de aer am uitat complet de cdi iar acesta a frecat de roata in mers in jur de 5 min dupa care l-am vazut si l-am pus la loc. am patit asa cu un lant, prins printre scaritele pasagerului, la gropi / denivelari atingea cauciucul si da, era > cald la atingere - un fel de incalzitor artificial, in mers, sa tina pneul cald si aderent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Martie 25, 2021 Share Postat Martie 25, 2021 La 22.03.2021 la 20:12, Stefan123 a spus: .... modelul este pe carburatie..... vezi daca la admisie nu e obturat cu o saiba / flansa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan123 Postat Martie 27, 2021 Autor Share Postat Martie 27, 2021 Salut, am un First Bike Mega de 150 cc azi cand mergeam cu motorul cam la 80 km/h motorul a inceput in mers sa nu mai "traga" adica acceleram si se ineca la propriu sau nu se accelera si dupa cateva sute de metri s-a oprit in mers dupa a pornit foarte greu dar dupa un timp in care motorul a stat mai mult porneste usor ca si inainte. In drum spre casa mi s-a intamplat acelasi lucru inca de cateva ori. Motorul se opreste in mers cand nu il mai accelerez iar deseori cand il accelerez mai tare nu raspunde spontan si da semne ca s-ar ineca. Modelul este pe carburatie si ma intreb daca nu cumva este infundat carburatorul. Recent am desfacut toba din motor (chiuloasa) crezand ca ar avea o saiba sau ceva de genul care ar optura eliminarea gazelor fiind pusa acolo ca limitare a motorului, insa nu avea nimic si am pus-o la loc, insa nu cred ca are vreo importanta deoarece am prins toba la loc ca inainte. Acum daca puteti sa ma ajutati cu un sfat de la ce ar fi si cum as putea rezolva. Multumesc anticipat! Recent am schimbat si benzina, pana acum am alimentat de la o benzinarie locala care doar zicea ca benzina e fara plumb nu specifica si cifra octanica, presupun ca era 95 sau mai jos iar rececent am alimentat cu benzina de 98. Nu stiu daca asta ar fi problema deoarece logic arderea ar trebuii sa fie mult mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan123 Postat Martie 28, 2021 Autor Share Postat Martie 28, 2021 8 hours ago, easy ride on! said: Unele bobine de inducţie fac figuri d'astea când se încălzesc şi li se dilată fisurile din izolaţie. Iar dacă nu mai ai scânteie ... poţi să accelerezi cât vrei. Până se răceşte mustăria defectă. Şi ... replay. Imi poti recomanda o bobina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 28, 2021 Share Postat Martie 28, 2021 La first ceuncen sunt chiar imperios necesare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 29, 2021 Share Postat Martie 29, 2021 Acum 14 ore, john17 a spus: La first ceuncen sunt chiar imperios necesare! Dezamagirile? @ initiator, pot fi multe, de la carbelitor, la aprindere, etc. Trebuie dusa la mecanic, nu rezolvi nimic aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Martie 29, 2021 Share Postat Martie 29, 2021 @Stefan123 As incepe cu inlocuirea benzinei. Scuze, am citit acum ca ai inlocuit-o. La o masina am patit acelasi lucru ..... a fost benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan123 Postat Martie 30, 2021 Autor Share Postat Martie 30, 2021 Salut, recent am achizionat pentru motorul meu o bobina racing ce are in descriere : "Fata de bobinele de inductie uzuale ce au o tensiune de aproximativ 16,000V, aceasta bobina are un curent dublu - 33,000V." si ma intreb daca acum este necesar sa cumpar si un cdi racing, ceva de genul : https://www.okazii.ro/cdi-sport-racing-atv-150cc-200cc-a204295144 sau daca functioaneaza foarte bine si cu cel vechi, stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan123 Postat Martie 31, 2021 Autor Share Postat Martie 31, 2021 On 3/30/2021 at 12:38 PM, easy ride on! said: Ăştia sunt idioţi! Curentul nu se măsoară în V (Volt), ci tensiunea. Care tensiune (autoindusă) este funcţie de derivata (variaţia) curentului (din înfăşurarea primară) în raport cu timpul. Egal ... Volt, Amper sau mili ... CDI "racing" ar însemna unul fără limitarea internă de turaţie (de obicei fixată pe la 8-9.000 r/m). În rest, CDI-ul descarcă energia unui condensator, prin tiristor, în primarul "bobinei de inducţie" (un transformator la CDI-uri). Şi nu e nici "bobină de inducţie" (în sensul că nu acumulează energie magnetică / unghi Dwell). Daca firul de la bobina noua e mai scurt fata de cel vechi am vre-o sansa sa il schimb cu acela? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 31, 2021 Share Postat Martie 31, 2021 Il poti schimba dar nu e asa usor daca nu te pricepi. Ia-ti niste fise si pipe bune de la NGK sau Denso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan123 Postat Aprilie 2, 2021 Autor Share Postat Aprilie 2, 2021 (editat) On 4/1/2021 at 12:05 AM, easy ride on! said: Dacă nu sunt lipite cu răşină epoxidică (şi de obicei nu sunt) ... se desurubează conductorul de înaltă tensiune din bobină şi din fişă şi se înlocuieşte cu lungimea dorită sau cu altul. Mersi pentru sfatul cu bobina am reusit sa o schimb dar persista aceeasi problema, ca motorul sa nu mai traga si sa moara in mers, insa am observat ca acest lucru sa intampla cu benzina deschisa insa daca o pun pe rezerva merge perfect. Oare sa fie infundata chestia aia sau ceva prin rezervor? Sau daca imi poti explica cum functioneaza acel sistem de a o trece de pe deschis pe rezerva, ca as vrea sa desfac acel pahar decantor si sa il curat sau sa vad care o problema. Editat Aprilie 2, 2021 de Stefan123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 2, 2021 Share Postat Aprilie 2, 2021 Cica este "pana prostului" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan123 Postat Aprilie 2, 2021 Autor Share Postat Aprilie 2, 2021 2 hours ago, mircea_simson said: Cica este "pana prostului" Nu, rezervorul e ful. Problema a apărut după ce am făcut ful-ul cu benzina de 98 iar pana atunci am mers cu benzina de peco cred ca de 95 sau mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.