mihai-mla Postat Martie 28, 2021 Share Postat Martie 28, 2021 Hey colegi.. am și eu o problema cu acest gen de frâna. nu reușesc sa fac sa functioneze. am încercat tot ce știam eu sa îl aerisesc. dacă îmi puteți da o mana de ajutor.( tot sistemul este nou.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 28, 2021 Admin Share Postat Martie 28, 2021 Fii te rog atent unde deschizi topicurile. Există arie de service, unde ți-am mai mutat unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai-mla Postat Martie 28, 2021 Autor Share Postat Martie 28, 2021 Acum 2 ore, l.u.v a spus: Fii te rog atent unde deschizi topicurile. Există arie de service, unde ți-am mai mutat unul. îmi cer scuze.. nu mi-am dat seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 28, 2021 Share Postat Martie 28, 2021 Incearca sa aerisesti si pe la banjo bolt-uri(suruburile care conecteaza racordul flexibil), mai ales la cel de la etrier. Din cate vad eu in poza, aerisitorul de pe etrier este mai jos decat banjo bolt-ul , aerul prins acolo nu va iesi pe aerisitor. Folosesti aceeasi procedura ca la aerisitul clasic, doar ca in loc de furtunas pe aerisitor folosesti o carpa sa preia lichidul care va curge pe langa banjo bolt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 28, 2021 Share Postat Martie 28, 2021 (editat) Acum 4 minute, binox a spus: aerisitorul de pe etrier este mai jos decat banjo bolt-ul , aerul prins acolo nu va iesi pe aerisitor. Eventual aerisești cu etrierul "în mână", astfel încât aerisitorul să fie sus. Apoi îl fixezi la loc, dar el clar nu e "de acolo". Nu uita să bagi ceva între plăcuțe când aerisești dacă o faci dând pedale. Editat Martie 28, 2021 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Martie 29, 2021 Share Postat Martie 29, 2021 ala nu e cross, e o mizerie chinezeasca stricata din fabrica... arunca-l ca de mers nu va merge nici bine, nici des. foc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 La 29.03.2021 la 11:15, easy ride on! a spus: Eventual cu puţin Chong-chong, qing-qing. Asta e termen tehnic, descris si in manual de service? :))))) Buna astaaa :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 On 29.03.2021 at 8:23, MotoS Garage said: ala nu e cross, e o mizerie chinezeasca stricata din fabrica... arunca-l ca de mers nu va merge nici bine, nici des. foc! Doar motocicleta ta e cea mai buna si repari doar motociclete de 25.000 Euro in sus. M-am prins acum Halal service si om. Mai bine nu scriai nimic decat o batjocura, fara sa cunosti circumstantele. Sanatate la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 Încearcă să dai câteva lovituri rapide în pedală, acţionarea cu piciorul e prea lentă, aşa s-ar putea debloca supapa dinpre rezervor. Asigură-te înainte că ai suficient lichid de frână în bazin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai-mla Postat Martie 30, 2021 Autor Share Postat Martie 30, 2021 o sa încerc sa vad și cu etrirul în mana. doar cu mana iam dat și rapid și lent dar. mai incef sa vad. frâna ii noua ma gândesc ca nu ii blocat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 23 minutes ago, Patrick_M said: Doar motocicleta ta e cea mai buna si repari doar motociclete de 25.000 Euro in sus. M-am prins acum Halal service si om. Mai bine nu scriai nimic decat o batjocura, fara sa cunosti circumstantele. Sanatate la toti Intamplator ai partial dreptate. Nu primesc nici in curte gunoaie chinezesti sau socialiste, d-apoi in hala... Sunt niste mizerii care nu sunt bune nici de foc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 6 minutes ago, taong_mapagbiro said: Ceva constructiv se poate I-au recomandat @john17 și @binox. Întrebare pentru miștocari: Cum și unde stă aerul ăla sus în instalație? Se leagă cu cătușe de partea de sus a furtunului sau etrierului și nu poate fi eliminat? Sper că înțelegeți sensul. La nevoie vă pot desena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 16 minutes ago, Kagemusha said: I-au recomandat @john17 și @binox. Întrebare pentru miștocari: Cum și unde stă aerul ăla sus în instalație? Se leagă cu cătușe de partea de sus a furtunului sau etrierului și nu poate fi eliminat? Sper că înțelegeți sensul. La nevoie vă pot desena. IOI ( de la Cluj), dacă nu te-ai lovit direct de acesta problema, nu întreba. Aerul și apa sunt inamicul și intra prin orice gaura. La restul de chimie nu ne băgăm, pt ca nu e cazul. Dar da, aerul nu iese ușor. Trebuie fortat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 Rezervorul pare că îl văd în corpul pompei, cel cu capac negru în 3 șuruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 26 minutes ago, easy ride on! said: Aerul ăla tinde să stea în cel mai înalt punct din instalaţie, principiu folosit şi la nivela cu bulă de aer (boloboc). ....... Frumos spus... și egal cu zero. Urmand principiul ăsta ar trebui ca etrierul să fie la o înălțime mai mare decât pompa și celelalte acareturi ca să putem aerisi instalația, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 I rest my case. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 Rezervorul e în lateral, partea lui inferioară trebuie să fie la nivelul garniturii principale a pistonașului în poziție de repaus. Se umple pe la capacul negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 31, 2021 Share Postat Martie 31, 2021 (editat) Problema e strict din cauza "sacului" de aer din etrier acumulat în zona aflată mai sus decât aerisitorului. Rezervorul e acolo, comunică cu pompa prin orificiul care oricum se închide de îndată ce pistonul începe să se deplaseze. Pompa nu e musai să fie mai sus decât conductele sau cilindrul receptor. Știu injineri care au montat etrierele stg pe dr (cu aerisitoarele jos) și au schimbat apoi pompa pt că nu s-au prins care e buba. Editat Martie 31, 2021 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai-mla Postat Martie 31, 2021 Autor Share Postat Martie 31, 2021 Acum 1 oră, john17 a spus: Problema e strict din cauza "sacului" de aer din etrier acumulat în zona aflată mai sus decât aerisitorului. Rezervorul e acolo, comunică cu pompa prin orificiul care oricum se închide de îndată ce pistonul începe să se deplaseze. Pompa nu e musai să fie mai sus decât conductele sau cilindrul receptor. Știu injineri care au montat etrierele stg pe dr (cu aerisitoarele jos) și au schimbat apoi pompa pt că nu s-au prins care e buba. și rezolvare ar fi luat etrirul jos și ținut cu aerisitorul în sus? Acum 18 ore, Penetru a spus: Încearcă să dai câteva lovituri rapide în pedală, acţionarea cu piciorul e prea lentă, aşa s-ar putea debloca supapa dinpre rezervor. Asigură-te înainte că ai suficient lichid de frână în bazin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 31, 2021 Share Postat Martie 31, 2021 Acum 4 minute, mihai-mla a spus: și rezolvare ar fi luat etrirul jos și ținut cu aerisitorul în sus? Da, așa îl poți aerisi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai-mla Postat Martie 31, 2021 Autor Share Postat Martie 31, 2021 Chiar acum, john17 a spus: Da, așa îl poți aerisi. ok. o sa încerc. și anunț dacă rezolv.. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 31, 2021 Share Postat Martie 31, 2021 Nu ai spus dacă la acţionare se simte ceva sau e pedala complet bleagă şi dacă ai verificat nivelu de lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai-mla Postat Martie 31, 2021 Autor Share Postat Martie 31, 2021 Acum 7 minute, Penetru a spus: Nu ai spus dacă la acţionare se simte ceva sau e pedala complet bleagă şi dacă ai verificat nivelu de lichid. ii moale. destul de bleaga.. plăcuțele mișca când o acționez însă nu destul cât sa stringa discul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai-mla Postat Aprilie 6, 2021 Autor Share Postat Aprilie 6, 2021 Am reușit într-un final... sistemu de frâna dat jos , etrirul lasat în jos și tinut de vas și făcut pedale în timp ce completam în mod continu și desfacem aerisitorul din când în când. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.