Sari la conținut

Frâna cross


Postări Recomandate

Incearca sa aerisesti si pe la banjo bolt-uri(suruburile care conecteaza racordul flexibil), mai ales la cel de la etrier.

Din cate vad eu in poza, aerisitorul de pe etrier este mai jos decat banjo bolt-ul , aerul prins acolo nu va iesi pe aerisitor.

 

 

Folosesti aceeasi procedura ca la aerisitul clasic,  doar ca in loc de furtunas pe aerisitor folosesti o carpa  sa preia lichidul care va curge pe langa banjo bolt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, binox a spus:

aerisitorul de pe etrier este mai jos decat banjo bolt-ul , aerul prins acolo nu va iesi pe aerisitor.

👍

Eventual aerisești cu etrierul "în mână", astfel încât aerisitorul să fie sus. Apoi îl fixezi la loc, dar el clar nu e "de acolo". Nu uita să bagi ceva între plăcuțe când aerisești dacă o faci dând pedale. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 29.03.2021 at 8:23, MotoS Garage said:

ala nu e cross, e o mizerie chinezeasca stricata din fabrica... arunca-l ca de mers nu va merge nici bine, nici des. foc!

Doar motocicleta ta e cea mai buna si repari doar motociclete de 25.000 Euro in sus. M-am prins acum

Halal service si om. Mai bine nu scriai nimic decat o batjocura, fara sa cunosti circumstantele. 

Sanatate la toti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încearcă să dai câteva lovituri rapide în pedală, acţionarea cu piciorul e prea lentă, aşa s-ar putea debloca supapa dinpre rezervor. Asigură-te înainte că ai suficient lichid de frână în bazin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23 minutes ago, Patrick_M said:

Doar motocicleta ta e cea mai buna si repari doar motociclete de 25.000 Euro in sus. M-am prins acum

Halal service si om. Mai bine nu scriai nimic decat o batjocura, fara sa cunosti circumstantele. 

Sanatate la toti

 

Intamplator ai partial dreptate. Nu primesc nici in curte gunoaie chinezesti sau socialiste, d-apoi in hala... Sunt niste mizerii care nu sunt bune nici de foc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, taong_mapagbiro said:

Ceva constructiv se poate

I-au recomandat @john17 și @binox

 

Întrebare pentru miștocari: Cum și unde stă aerul ăla sus în instalație?  Se leagă cu cătușe de partea de sus a furtunului sau etrierului și nu poate fi eliminat? Sper că înțelegeți sensul. La nevoie vă pot desena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 minutes ago, Kagemusha said:

I-au recomandat @john17 și @binox

 

Întrebare pentru miștocari: Cum și unde stă aerul ăla sus în instalație?  Se leagă cu cătușe de partea de sus a furtunului sau etrierului și nu poate fi eliminat? Sper că înțelegeți sensul. La nevoie vă pot desena.

IOI ( de la Cluj), dacă nu te-ai lovit direct de acesta problema, nu întreba. Aerul și apa sunt inamicul și intra prin orice gaura. La restul de chimie nu ne băgăm, pt ca nu e cazul. Dar da, aerul nu iese ușor. Trebuie fortat 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

26 minutes ago, easy ride on! said:

Aerul ăla tinde să stea în cel mai înalt punct din instalaţie, principiu folosit şi la nivela cu bulă de aer (boloboc).

....... 

 

Frumos spus... și egal cu zero.

Urmand principiul ăsta ar trebui ca etrierul să fie la o înălțime mai mare decât pompa și celelalte acareturi ca să putem aerisi instalația, nu? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e strict din cauza "sacului" de aer din etrier acumulat în zona aflată mai sus decât aerisitorului. Rezervorul e acolo, comunică cu pompa prin orificiul care oricum se închide de îndată ce pistonul începe să se deplaseze. Pompa nu e musai să fie mai sus decât conductele sau cilindrul receptor. 

Știu injineri care au montat etrierele stg pe dr (cu aerisitoarele jos) și au schimbat apoi pompa pt că nu s-au prins care e buba. 🤦‍♂️

:moron:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, john17 a spus:

Problema e strict din cauza "sacului" de aer din etrier acumulat în zona aflată mai sus decât aerisitorului. Rezervorul e acolo, comunică cu pompa prin orificiul care oricum se închide de îndată ce pistonul începe să se deplaseze. Pompa nu e musai să fie mai sus decât conductele sau cilindrul receptor. 

Știu injineri care au montat etrierele stg pe dr (cu aerisitoarele jos) și au schimbat apoi pompa pt că nu s-au prins care e buba. 🤦‍♂️

:moron:

și rezolvare ar fi  luat etrirul jos și ținut cu aerisitorul în sus? 

 

Acum 18 ore, Penetru a spus:

Încearcă să dai câteva lovituri rapide în pedală, acţionarea cu piciorul e prea lentă, aşa s-ar putea debloca supapa dinpre rezervor. Asigură-te înainte că ai suficient lichid de frână în bazin.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Penetru a spus:

Nu ai spus dacă la acţionare se simte ceva sau e pedala complet bleagă şi dacă ai verificat nivelu de lichid.

ii moale. destul de bleaga.. plăcuțele mișca când o acționez însă nu destul cât sa stringa discul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reușit într-un final... sistemu de frâna dat jos , etrirul lasat în jos și tinut de vas și făcut pedale în timp ce completam în mod continu și desfacem aerisitorul din când în când. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...