Jump to content

4. Gran Premio Red Bull de España


Recommended Posts

Gran Premio Red Bull de España, 30 aprilie - 2 mai, Circuito de Jerez - Angel Nieto

 

image.thumb.png.80c91b073ed599a835a962e6e23ef5f0.png

 

image.thumb.png.da36762a347f3a867e9a2f54e330b3b9.png

 

image.thumb.png.c8b81a8005c534e9c7241e80e11dd7fa.png

 

image.thumb.png.18b9346439da2b860081381da6c52960.png

 

Ora României.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ii place circuitul,in mod normal ar trebui sa fie intr-o crestere de forma mai ales ca se reface din ce in ce mai mult.

S-ar putea pe de alta parte sa se resimta la mana dupa un asemenea circuit.We never know...

Circuit "Lorenzo" - tehnic si intortocheat.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, frigider a spus:

MM a term pe 7 cursa trecuta, acum sa zicem ca termina pe 5 sau mai sus :) 

MM a terminat pe 7 pentru ca au cazut trei in fata lui. Deci ar fi excelent daca ar termina undeva in zona locurilor 6-7 fara alte abandonuri. Lucru posibil, pentru ca ii place circuitul, dar sa nu uitam ca este un circuit mic, cu multe viraje de dreapta, ceea ce nu il avantajeaza in situatia data. Deci se poate si mai jos, astfel ca e bine sa nu ne grabim cu pronosticurile excesiv de optimiste. 

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, apriliacluj a spus:

sau mai jos... ;)

 

 

 

 

diiiiii!

Depinde de flow,

"după show vezi steaguri in metrou

 îți pui airbag-uri in birou"

 

🙃

 

Ideea e sa nu fie cu frânări agresive și nici curbă dreapta după frânare agresivă 😁

 

 

 

 

 

Acum 48 minute, xt600 a spus:

MM a terminat pe 7 pentru ca au cazut trei in fata lui. Deci ar fi excelent daca ar termina undeva in zona locurilor 6-7 fara alte abandonuri. Lucru posibil, pentru ca ii place circuitul, dar sa nu uitam ca este un circuit mic, cu multe viraje de dreapta, ceea ce nu il avantajeaza in situatia data. Deci se poate si mai jos, astfel ca e bine sa nu ne grabim cu pronosticurile excesiv de optimiste. 

Da, greșeala mea.

 

Deci termina pe 7 sau mai sus.

Acum 55 minute, xt600 a spus:

cu multe viraje de dreapta

well f#ck.

Să vedem.

 

 

Edited by frigider
Link to post
Share on other sites
Acum 4 minute, frigider a spus:

 

Da, greșeala mea.

 

Deci termina pe 7 sau mai sus.

Da, daca ar termina pe 6-7, fara alte abandonuri, in fata lui, ar fi un progres. Mai importanta, decat locul in cursa (ala conteaza pentru puncte), ar fi reducerea gap-ului, de timp, fata de primul clasat. La Portimao a terminat la peste 13 sec de lider. Dar a fost foarte important ca a terminat cursa. Acum ar trebui sa fie pe o panta ascendenta. Sa vedem... 

Link to post
Share on other sites

Cum ziceam, talentul e tot ăla, trebuie la rezistență sa lucreze.

 

Sper sa revină cat de repede sa ii pună la locul lor pe ceilalți, civilizat daca se poate.

 

In primul an al lui Q țineam cu el, părea challenger real.

Apoi fassssss.

 

Q are viteza dar psihic a picat rău.

Pe viitor poate nu mai pica.

 

Dar alții în poziția lui nu au cedat psihic. 

Link to post
Share on other sites
La 28.04.2021 la 16:42, xt600 a spus:

 Dar a fost foarte important ca a terminat cursa. Acum ar trebui sa fie pe o panta ascendenta. Sa vedem... 

:agree:

Acum 20 ore, frigider a spus:

In primul an al lui Q țineam cu el, părea challenger real.

Apoi fassssss.

 

Q are viteza dar psihic a picat rău.

Pe viitor poate nu mai pica.

 

Dar alții în poziția lui nu au cedat psihic. 

Exact.

Q a cedat in primul rand psihic,dupa cum a si zis chiar el. A avut sansa vietii anul trecut.Yamaha ne-Yamaha a avut o super sansa.Si i-a furat-o Mir de sub nas.

Nu cred ca se va mai intalni (nici unul din ei) cu asa sansa.

Pe viitor (cum a fost si din 2013 incoace),oricine are pretentii la titlu va trebui sa treaca de MM.Ceea ce se pare ca e al naibii de dificil.

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Method a spus:

 

Q a cedat in primul rand psihic,dupa cum a si zis chiar el. A avut sansa vietii anul trecut.Yamaha ne-Yamaha a avut o super sansa.Si i-a furat-o Mir de sub nas.

Anul trecut Q nu a stiut sa gestioneze, este drept, dar Yamaha a avut problemele de fiabilitate cunoscute si a mers aproape tot campionatul cu motoarele gatuite. Obiectiv vorbind, nu avea cum sa castige campionatul in conditiile alea. Pe de alta parte, Suzuki a avut o motocicleta excelent echilibrata si, sub bagheta lui Brivio, au stiut sa traga foloase. Asa ca sa nu dam cu pietre in Q pentru ca vina cea mai mare nu este la el. Noi nu stim cat din acea "cadere" psihica, despre care se tot vorbeste, se datoreaza situatiei create de problemele tehnice si de incapacitatea echipei de a gestiona cat mai bine situatia. Personal, nu prea il vad pe Q un pilot care sa cedeze la presiune, iar cursa trecuta a fost un bun exemplu in acest sens. Poate il confundati cu Vinales. 

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, xt600 a spus:

Anul trecut Q nu a stiut sa gestioneze, este drept, dar Yamaha a avut problemele de fiabilitate cunoscute si a mers aproape tot campionatul cu motoarele gatuite. Obiectiv vorbind, nu avea cum sa castige campionatul in conditiile alea. Pe de alta parte, Suzuki a avut o motocicleta excelent echilibrata si, sub bagheta lui Brivio, au stiut sa traga foloase. Asa ca sa nu dam cu pietre in Q pentru ca vina cea mai mare nu este la el. Noi nu stim cat din acea "cadere" psihica, despre care se tot vorbeste, se datoreaza situatiei create de problemele tehnice si de incapacitatea echipei de a gestiona cat mai bine situatia. Personal, nu prea il vad pe Q un pilot care sa cedeze la presiune, iar cursa trecuta a fost un bun exemplu in acest sens. Poate il confundati cu Vinales. 

Da Man dar s a clasat pe niște locuri penibile.

 

7,8 doua ori,9,13,14 de 2 ori, 18

Retras de 2 ori.

 

Nu poți da vina pe moto așa mult parca?

 

Morbi avea aceeași moto? Sau mai veche cu 1 an?

 

 

*Nu m am uitat la maravilia :)) dar băiatul ăla e penibil prin definiție.

 

oara a existat duel Maravilia cu MM ever? La gp zic.

Link to post
Share on other sites
La 28.04.2021 la 15:30, xt600 a spus:

MM a terminat pe 7 pentru ca au cazut trei in fata lui. 

Pai și ce, cursa asta n-o sa fie Zarco și Miller in fața lui? Eventual Maveric, n-a căzut anul ăsta. 😁😁

Edited by B.B.
Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, frigider a spus:

Da Man dar s a clasat pe niște locuri penibile.

 

7,8 doua ori,9,13,14 de 2 ori, 18

Retras de 2 ori

Da, drept este, nu il exonerez de partea lui de vina. Dar cand mergi cu motorul gatuit, intr-o competitie in care in 0,5 sec sunt clasati 10 piloti, un loc 7, 8, 9, este mana cereasca. Inconstanta lui este alta poveste, dar aia nu se datoreaza neaparat unui psihic mai labil, cum s-a spus, ci poate fi rezultatul mai multor factori: inteligenta tactica, care poate sa nu fie tocmai punctul lui forte, ca si in cazul lui Maravilla, alegeri de pneuri nefericite (se pare ca alegerea pneurilor este si o loterie, intr-o oarecare masura, dupa cum se sugera intr-un articol, pe undeva), strategia de echipa gresita (si Javris ala nu mi se pare vreun geniu la asa ceva), stilul lui de pilotaj, care are avantaje in anumite situatii, dar este foarte pagubos in altele, etc, etc. 

Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, frigider a spus:

oara a existat duel Maravilia cu MM ever? La gp zic.

A existat....dar a fost de la distanta.Cota 2017 daca imi mai aduc aminte bine.

Vinales tocmai se transferase la Yamaka la inceputul anului si parca si castigase vreo 2 curse.A inceput sezonul perfect.Si la Cota s-a rupt filmul.

 

Vinales a fost foarte rapid de vineri din fp si parca a luat si pole sau oricum front row.

MM i-a suflat in ceafa la fiecare sesiune a facut timpi apropiati la sutime samd.

In cursa parca a plecat bine (atunci stia sa plece inca),dar a cazut neatins de nimeni dupa juma de tur?MM n-a avut cu cine sa se mai bata.

 

S-a vazut clar ca MM l-a presat tot weekendul iar Maravilla a cedat la perfect ca sa zic asa.

De atunci nu s-au mai intalnit.In cele mai multe cazuri MM se lupta la victorie/podium iar Vinales era in spate luptandu-se cu rezervorul plin sau mai stiu eu ce.

In unele cazuri insa e mult mai rapid decat toata lumea.Dar degeaba esti rapid 2 curse pe an ca Pedrosa si restul esti anonim.Asta de fapt e si mai regretabil - arata ca ai potential dar nu il exploatezi.

Edited by Method
Link to post
Share on other sites
Acum 52 minute, Method a spus:

A existat....dar a fost de la distanta.Cota 2017 daca imi mai aduc aminte bine.

Vinales tocmai se transferase la Yamaka la inceputul anului si parca si castigase vreo 2 curse.A inceput sezonul perfect.Si la Cota s-a rupt filmul.

 

Vinales a fost foarte rapid de vineri din fp si parca a luat si pole sau oricum front row.

MM i-a suflat in ceafa la fiecare sesiune a facut timpi apropiati la sutime samd.

In cursa parca a plecat bine (atunci stia sa plece inca),dar a cazut neatins de nimeni dupa juma de tur?MM n-a avut cu cine sa se mai bata.

 

S-a vazut clar ca MM l-a presat tot weekendul iar Maravilla a cedat la perfect ca sa zic asa.

De atunci nu s-au mai intalnit.In cele mai multe cazuri MM se lupta la victorie/podium iar Vinales era in spate luptandu-se cu rezervorul plin sau mai stiu eu ce.

In unele cazuri insa e mult mai rapid decat toata lumea.Dar degeaba esti rapid 2 curse pe an ca Pedrosa si restul esti anonim.Asta de fapt e si mai regretabil - arata ca ai potential dar nu il exploatezi.


de fapt arata ca ai potential dar nu sti de ce😂😂😂😂
 

dupa cota michelin a venit cu noua guma fata si de atunci Vin incearca se adapteze la ea😂😂😂😂

Edited by damager
Link to post
Share on other sites
Acum 56 minute, damager a spus:

dupa cota michelin a venit cu noua guma fata si de atunci Vin incearca se adapteze la ea😂😂😂😂.

Legenda spune că nu se va adapta niciodată? :D

Link to post
Share on other sites

Ahhahah

Da.

Si probabil Yamaha a venit cu rezervorul plin si cu o maneta de ambreiaj ciudata....samd.

 

MM a mers 20 de ture.Si e tot mai zambareț....din pacate sau din fericire....depinde de cum privești.

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, damager a spus:

 

dupa cota michelin a venit cu noua guma fata si de atunci Vin incearca se adapteze la ea😂😂😂😂

Intre timp, Michelin a venit cu unul nou. Asimetric parca. Maravilla se adapteaza inca la cel vechi.. :D :D 

https://resources.motogp.com/files/results/2021/SPA/MotoGP/FP1/Classification.pdf?v1_6b773b81&_ga=2.31231423.1008435807.1619780204-1929328861.1614112116

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, xt600 a spus:

Intre timp, Michelin a venit cu unul nou. Asimetric parca. Maravilla se adapteaza inca la cel vechi.. :D :D 

https://resources.motogp.com/files/results/2021/SPA/MotoGP/FP1/Classification.pdf?v1_6b773b81&_ga=2.31231423.1008435807.1619780204-1929328861.1614112116

Cred ca ar tb sa ii spuna si lui cineva asta, xa el saracu ae tot chinuie cu cel vechi😃😃😃😃

Link to post
Share on other sites

Fun fact din auzite:

 

Anu trecut Mir pe vremea asta era pe 14 in campionat, apoi a luat titlul.

 

Ghici cine e pe 14 acum: MM. (Diferența mai mare de puncte fata de lider cred)

 

Cică e și o poza pe net dar nu o găsesc.

 

 

#minunedepasti

#înviere

#pefață

 

Haha

 

 

 

Nu inteleg Alex Marquez ce face.. anul trecut parea ca-i daduse putin de cap hondei, la fel si taka, dar acum AM e jos rau, Taka asa si-asa.

Bradl ala sincer mai bine vine in locul lui AM sau Taka :D  

 

Rossi ... rau tare iar.

Cica Qatar e ciudat si Portimao e nou..dar aici tre sa mearga bine.

 

Bagnaia ii da capat la moto aia.

 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 8 ore, frigider a spus:

Fun fact din auzite:

 

Anu trecut Mir pe vremea asta era pe 14 in campionat, apoi a luat titlul.

 

Ghici cine e pe 14 acum: MM. (Diferența mai mare de puncte fata de lider cred)

 

Cică e și o poza pe net dar nu o găsesc.

 

 

#minunedepasti

#înviere

#pefață

 

Haha

 

 

 

Nu inteleg Alex Marquez ce face.. anul trecut parea ca-i daduse putin de cap hondei, la fel si taka, dar acum AM e jos rau, Taka asa si-asa.

Bradl ala sincer mai bine vine in locul lui AM sau Taka :D

 

Rossi ... rau tare iar.

Cica Qatar e ciudat si Portimao e nou..dar aici tre sa mearga bine.

 

Bagnaia ii da capat la moto aia.

Aoleo,urat fun fact.Sper sa nu se adevereasca si anul asta.Pt ca si asa mi-a pus eticheta lumea ca sunt fan Marcel,acum (iar) zic o blasfemie - chiar nu as vrea sa ia MM (si) campionatul asta...

Lasa-l ca are destule,sa mai vedem si pe altii cum ies la rampa.Dar intradevar nu e exclus....

Daca merge din ce in ce mai bine iar dupa pauza de vara ajunge inapoi la old self,e pericol mare,la cat de inconstant merg majoritatea,o sa ii rupa pe genunchi.Sper ca totusi anul asta sa se refaca dar sa nu ia campionatul :P

 

AM face ce face de cand e in mondiale - o cursa buna zece anonim.Pilot de ocazie.Un fel de Canet...dar mai slow.Si cu nume rasunator.Anul trecut cand spuneam ca nu dau 2 bani pe el ca pilot in gp (si ca a luat campionatul la moto3 dand cu Miller pe aratura si la moto2 dupa ce au plecat Zarco Morbi,Bagnaia si oricine mergea tare acolo - si chiar si asa era sa si-o ia de la Oliveira),toata lumea ma injura.Dar deh...

Pe Canet daca il chema si pe el Aron Marquez de cand era si el in motogp cu contract Honda...nu ca l-as sustine ca si ala e ca ceaiul,doar subliniam ca sunt asemanatori.

 

Rossi n-are ce zice...vorba ta - Qatar e ciudat si atipic,Portimao e nou (si fizic)...Jerez e unul din favoritele lui.Sa speram ca poate duminica isi revine.

Ce e imbucurator e ca cica si la Portimao avea ritm de primii 5 pana sa se imprastie.

Bagnaia....e rapid,si asta e primul lucru pe Ducati,primul prag pe care trebuie sa-l treaca.Apoi tre sa fie constant.

Ar fi frumos ca din cele 2 "sperante" ale Ducati macar una sa se concretizeze intr-un candidat la titlu.Stie cu mingea,e campion moto2...are toate datele.

Hai Ducati Zarco :P

 

Acum 19 ore, danypop a spus:

A mers dar în dinți de fierăstrău, adică ritmul e haotic rău. Un tur bun, unul cu 3-4 secunde mai lent. Dar clar mai are mult de recuperat. 

E un filmulet (free) de 3 min pe motogp.com in care explica Zambilici ca vineri totusi s-a menajat fizic,de aia mergea o tura tare si 3-4 slow,zicea ca incearca sa forteze pe curbe,pe franari apoi pe sectoare de circuit,dar ca sambata nu mai are de ales si tre sa ii dea blanao.

Zice ca in teorie circuitul nu e solicitant dpdv fizic dar il solicita destul de mult franarile din 1,2 si 6.

Cica are ritm de 8-12 dar scopul e sa intre direct in "qiupi two" :crack: si sanse sunt 50-50.

 

...se aude ca Rossi isi va face intradevar echipa VR46 la clasa mare si ca va mai merge 1 an si acolo "pentru a asigura continuitate" si a da prestigiu echipei,na.Ok,numai sa nu mearga pe 12-15 ca atunci nush ce prestigiu ii da.

Problema e faptul ca nu prea are ce constructor sa ia - Yamaha are deja satelit,Suzuki a zis ca nu se baga decat cu uzina,Ducati are prea multe deja,aprilia....e aprilia.Probabil va cumpara una din echipele "afiliate" la Ducati?

 

In alta ordine de idei l-am auzit ieri pe dl.Florin Ion cum batea campii cu gratie spunand ca de aia nu vrea Espeleta sa vina Kawa cu superbike'ul ZX10R in motogp pt ca ar merge la nivel de podium si astfel ar face absolete prototipurile de gp.

Dl Florin Ion nu cred ca intelege legile fizicii daca are impresia ca un superbike ar merge la nivel de motogp :

- motogp'ul e la 157 kg wet,sbk la 175 parca?Deci stai cuminte.Nu mai zic de furci,swingarms de carbon samd.

- motogp are relativ cam 40-50 de cai peste..or avea ei un TC de calcat dar sa fim seriosi

- seamless vs qs

- motogp are frane de carbon.No contest.

- Aero - citeam un articol ca la motogp deja pe franare (din tehnica,pozitie si mai ales aero) cei din gp deja ating 2g - e enorm comparativ cu o moto "normala" cum e sbk...nu mai zic cat ii ajuta la accelerare aero

- Rea & Co. sunt piloti net inferiori pilotilor de gp (indiferent cat de spectaculoase ar fi duelurile dintre ei,n-are legatura cu capabilitatea lor de a fi rapizi)

Deci nici in visele cele mai ude ale dl.Florin Ion sbk'ul nu va fi la nivelul de performanta al gp'ului....nu e nmeni de la factories nebun sa bage zeci de milioane intr-un prototip si sa obtina performante cam ca un sbk cu piese de serie..dl.comentator uita din comparatia lui un factor crucial - gumele.Daca ar fi mers amandoua pe gume similare,il credeam ca ZX10R scoate timpi la nivel de pluton de gp.Asa,insa nu.

 

Iar Kawa daca se uita in ograda motogp,la cata monstrul de companie e KHI (fac printre altele sateliti,avioane de atac,elicoptere pt armata,bullet trains,locomotive,masini electrice,roboti industriali,centrale nucleare,nave etc), poate sa vina cu cateva meleoane sa faca si ei un amarat de prototip cu care sa se dea la gp.Daca poate Piaggio Group cu 3 lei si 2 mecanici sa participe cu aprilia,lasa ca poate si imensitatea care e Kawasaki - sa nu mai planga pe la usa lui Espeleta sa ii lase sa se dea si ei cu zx10'le.

Edited by Method
Link to post
Share on other sites
Acum 21 ore, xt600 a spus:

Intre timp, Michelin a venit cu unul nou. Asimetric parca. Maravilla se adapteaza inca la cel vechi.. :D :D 

https://resources.motogp.com/files/results/2021/SPA/MotoGP/FP1/Classification.pdf?v1_6b773b81&_ga=2.31231423.1008435807.1619780204-1929328861.1614112116

Ahhaha

Cică Bangaia reușește să intre tare in viraje, altfel spus reușește să ia curbe cu motocicleta(da, e motocicleta) aia Ducati, asta ar fi explicația pt blană.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

l

Acum 4 ore, Method a spus:

Aoleo,urat fun fact.Sper sa nu se adevereasca si anul asta.Pt ca si asa mi-a pus eticheta lumea ca sunt fan Marcel,acum (iar) zic o blasfemie - chiar nu as vrea sa ia MM (si) campionatul asta...

Lasa-l ca are destule,sa mai vedem si pe altii cum ies la rampa.Dar intradevar nu e exclus....

Daca merge din ce in ce mai bine iar dupa pauza de vara ajunge inapoi la old self,e pericol mare,la cat de inconstant merg majoritatea,o sa ii rupa pe genunchi.Sper ca totusi anul asta sa se refaca dar sa nu ia campionatul :P

 

AM face ce face de cand e in mondiale - o cursa buna zece anonim.Pilot de ocazie.Un fel de Canet...dar mai slow.Si cu nume rasunator.Anul trecut cand spuneam ca nu dau 2 bani pe el ca pilot in gp (si ca a luat campionatul la moto3 dand cu Miller pe aratura si la moto2 dupa ce au plecat Zarco Morbi,Bagnaia si oricine mergea tare acolo - si chiar si asa era sa si-o ia de la Oliveira),toata lumea ma injura.Dar deh...

Pe Canet daca il chema si pe el Aron Marquez de cand era si el in motogp cu contract Honda...nu ca l-as sustine ca si ala e ca ceaiul,doar subliniam ca sunt asemanatori.

 

Rossi n-are ce zice...vorba ta - Qatar e ciudat si atipic,Portimao e nou (si fizic)...Jerez e unul din favoritele lui.Sa speram ca poate duminica isi revine.

Ce e imbucurator e ca cica si la Portimao avea ritm de primii 5 pana sa se imprastie.

Bagnaia....e rapid,si asta e primul lucru pe Ducati,primul prag pe care trebuie sa-l treaca.Apoi tre sa fie constant.

Ar fi frumos ca din cele 2 "sperante" ale Ducati macar una sa se concretizeze intr-un candidat la titlu.Stie cu mingea,e campion moto2...are toate datele.

Hai Ducati Zarco :P

 

E un filmulet (free) de 3 min pe motogp.com in care explica Zambilici ca vineri totusi s-a menajat fizic,de aia mergea o tura tare si 3-4 slow,zicea ca incearca sa forteze pe curbe,pe franari apoi pe sectoare de circuit,dar ca sambata nu mai are de ales si tre sa ii dea blanao.

Zice ca in teorie circuitul nu e solicitant dpdv fizic dar il solicita destul de mult franarile din 1,2 si 6.

Cica are ritm de 8-12 dar scopul e sa intre direct in "qiupi two" :crack: si sanse sunt 50-50.

 

...se aude ca Rossi isi va face intradevar echipa VR46 la clasa mare si ca va mai merge 1 an si acolo "pentru a asigura continuitate" si a da prestigiu echipei,na.Ok,numai sa nu mearga pe 12-15 ca atunci nush ce prestigiu ii da.

Problema e faptul ca nu prea are ce constructor sa ia - Yamaha are deja satelit,Suzuki a zis ca nu se baga decat cu uzina,Ducati are prea multe deja,aprilia....e aprilia.Probabil va cumpara una din echipele "afiliate" la Ducati?

 

In alta ordine de idei l-am auzit ieri pe dl.Florin Ion cum batea campii cu gratie spunand ca de aia nu vrea Espeleta sa vina Kawa cu superbike'ul ZX10R in motogp pt ca ar merge la nivel de podium si astfel ar face absolete prototipurile de gp.

Dl Florin Ion nu cred ca intelege legile fizicii daca are impresia ca un superbike ar merge la nivel de motogp :

- motogp'ul e la 157 kg wet,sbk la 175 parca?Deci stai cuminte.Nu mai zic de furci,swingarms de carbon samd.

- motogp are relativ cam 40-50 de cai peste..or avea ei un TC de calcat dar sa fim seriosi

- seamless vs qs

- motogp are frane de carbon.No contest.

- Aero - citeam un articol ca la motogp deja pe franare (din tehnica,pozitie si mai ales aero) cei din gp deja ating 2g - e enorm comparativ cu o moto "normala" cum e sbk...nu mai zic cat ii ajuta la accelerare aero

- Rea & Co. sunt piloti net inferiori pilotilor de gp (indiferent cat de spectaculoase ar fi duelurile dintre ei,n-are legatura cu capabilitatea lor de a fi rapizi)

Deci nici in visele cele mai ude ale dl.Florin Ion sbk'ul nu va fi la nivelul de performanta al gp'ului....nu e nmeni de la factories nebun sa bage zeci de milioane intr-un prototip si sa obtina performante cam ca un sbk cu piese de serie..dl.comentator uita din comparatia lui un factor crucial - gumele.Daca ar fi mers amandoua pe gume similare,il credeam ca ZX10R scoate timpi la nivel de pluton de gp.Asa,insa nu.

 

Iar Kawa daca se uita in ograda motogp,la cata monstrul de companie e KHI (fac printre altele sateliti,avioane de atac,elicoptere pt armata,bullet trains,locomotive,masini electrice,roboti industriali,centrale nucleare,nave etc), poate sa vina cu cateva meleoane sa faca si ei un amarat de prototip cu care sa se dea la gp.Daca poate Piaggio Group cu 3 lei si 2 mecanici sa participe cu aprilia,lasa ca poate si imensitatea care e Kawasaki - sa nu mai planga pe la usa lui Espeleta sa ii lase sa se dea si ei cu zx10'le.

Stai linistit, la cum sta cu mana, cand intra la boxa, ma tem ca anul asta nu va fi un contender la titlu. In plus, anul asta este important sa evolueze de la cursa la cursa, fara sa aibe presiunea rezultatului pe el.

 

AM, fratele Luca, Lecuona, Savatori, si mai gasesc unul, doi, daca imi pun mintea, ocupa motociclete in campionat, in timp ce altii s-au retras pentru ca nu au mai avut ghidon: Pedrosa, Lorenzo, Dovi, Cracilau... Altii se irosesc in WSBK, desi ar avea nivel de MotoGp.

 

Cu motoreta aia, nici o "speranta" de la Ducati nu are  sanse la titlu, decat daca se aliniaza perfect astrele, ca in 2007. Garnitura lor de piloti este foarte buna, zic eu, cu mult potential, dar bicla este sub nivelul pilotilor. Jiji demisia!!!! La cum a progresat Aprilia si la ce abordare au, mai degraba pun banii pe Noale, decat pe Bologna, in ceea ce priveste un viitor titlu luat de un brand italian. 

 

Nu fi asa sigur, ca un GP este cu mult superior unui WSBK. Testele comune si rezultatele din curse, pe aceleasi circuite (facem abstractie de conditiile diferite de desfasurare a curselor) au aratat diferente in medie de 2 sec. intre ele, cu toate inovatiile tehnice, cu bugetele exorbitatente si cu superpilotii din MotoGP. Hmm.. cam mica diferenta intre o bicla de 2 milioane de dolari si una de pana in 200000 + piloti care costa milioane fata de cei care castiga mai putin de o zecime, din salariul primilor. Desigur, diferenta exista si la valori egale ale pilotilor, motocicleta va face diferenta (cum s-a vazut cand a venit Ducati in WSBK cu GP-ul deghizat in motoreta de serie.. :D ), dar inca odata spun, mica diferenta, raportat la banii bagati.   

Da, nivelul pilotilor din WSBK este ceva mai scazut decat in MotoGp, dar nu atat de scazut pe cat vrei tu sa crezi. S-ar gasi acolo cativa piloti care au nivel de MotoGP. In orice caz, majoritatea au nivel mult peste cei enumerati de mine mai sus, care ocupa motociclete in MotoGp.

 

 

 

Pffff... ce cazatura a luat MM... 

1 oră în urmă, frigider a spus:

 

Cică Bangaia reușește să intre tare in viraje, altfel spus reușește să ia curbe cu motocicleta(da, e motocicleta) aia Ducati, asta ar fi explicația pt blană.

 

Hmmmm. Intrarea, parcurgerea, iesirea din viraj sunt etape/momente diferite in parcurgerea virajului. Desigur, o intrare buna in viraj, este o preconditie a

unei parcurgeri bune a virajului, dar nu se confunda una cu alta si nu se confunda nici cu capacitatea motoretei de a vira. Ducati, ca sa duca ceva viteza pe viraj, este nevoit sa aleaga o trasa mult mai larga decat Yamaha, Suzuki si mai nou Aprilia. Chiar si asa, parca doarme pe viraj, prin comparatie cu ceilalti. In plus caracterul subviratoriu al mobrei, obliga pilotul la un pilotaj mai fizic, ceea ce va duce la acumulare de oboseala, pe final de cursa. 

Edited by xt600
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...