vis-a-vis Postat August 8, 2022 Share Postat August 8, 2022 (editat) Bre, am aceeași problemă (la căpuț) ca mătăluță. Cel mai mult am umblat cu Supertenere 750, unde intrau dacă aveai răbdare, 30 de litri. Cu o medie de 5 și ceva, mă duceam în 600 de kilometri aproape autonomie. Apoi am trecut pe Honda XR650R cu 9 litri de rezervor. Din București până la Breaza intra pe rezervă. Deh, consum de aproape 7. Deja aveam panică prin munți. După ce am cărat bidonul de 5 litri după mine, din care am alimentat aproape niciodată, am luat, bineînțeles, ca bun român ce sunt, cel mai mare rezervor, de 24 de litri. Culmea e că nu l-am montat niciodată, pentru că în timp am învățat să merg cu dirt bike (înainte de a se strica) și nici bidonul nu l-am mai cărat aiurea după mine. În marea majoritate a cazurilor nu trebuie să cari benzină după tine. Mai îngreunează și mobra inutil. Un 150 km de autonomie e arhisuficient în majoritatea cazurilor. Dacă pleci la drum lung, prin alte țări, e bun un rezervor mai mare. Dar tu și încă câțiva sunteți cazuri particulare, nicidecum norma... Când se aprinde becu', e posibil să mai mergi liniștit 50 de kilometri. La 200 de kilometri de autonomie, deja panica cu rămas fără benzină e aiurea, pentru că trebuie să te setezi să alimentezi înainte de a intra pe off-road și eventual, imediat după. E simplu! Scenariul ăsta-l am la X-Challenge, 9 litri benzină și vreo 4.5 consum, indiferent de drum. N-am trecut de 180 km niciodată să nu găsesc benzinărie, poate doar să o fi ignorat, fiind sub 150 de kilometri de la ultimă alimentare... Editat August 8, 2022 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 8, 2022 Share Postat August 8, 2022 Pentru Romania, autonomia la L este suficienta. Sambata am fost la o tura de Curmatura Malitiei, aproximativ 400 km. Am alimentat atat la dus cat si la intors la Mioveni. Consumul mediu a fost 2.7 , dar e drept ca am mers mai incet decat de obicei. Daca nu te da dai la ea scoti sigur peste 250 km autonomie, la risc chiar 300 km as spune. Pentru alte tari, da poate ai nevoie de carat benzina, dar la noi gasesti sigur in 150 km o benzinarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat August 8, 2022 Share Postat August 8, 2022 Acum 57 minute, vis-a-vis a spus: Bre, am aceeași problemă (la căpuț) ca mătăluță. Asta nu ai de unde sa o stii. Putem afla doar daca ne dam impreuna. Poate eu stau chiar mai rau la mansarda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 8, 2022 Share Postat August 8, 2022 Era vorba de "range anxiety". Dar da... nu se știe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat August 8, 2022 Share Postat August 8, 2022 Din punct de vedere al range anxiety sunt regele ... incepe cand se duce prima liniuta(dupa 50km) . Am fost acum cateva weekenduri la Cerna sat. Am alimentat in Herculane si am facut cei 60km pana la locul de campare. 180-60 = 120km. Avand in vedere ca benzinaria de la Herculane era cea mai apropiata insemna ca aveam nevoie de minim 60km range ca sa ajung la ea ruzulta ca din 120 am mai ramas cu 60km. Deci cel mai lung traseu pe care l-as fi putut face era de 30km ... acum inteleg ca aia 180 sunt teoretici si ca e posibil sa mai fine inca 20-30 km de cand se aprinde becul in bord dar nu vrea sa risc si sa ramai fara benzina, sa imping la mobra. Chestia e similara si prin zona Obârşia Lotrului sau unele zone din apuseni. Punctul numarul 2 este lagat si de grup. Cand toti din grup au range de 300-400km si tu esti cu 180 e super aiurea sa tot scoti grupul de pe forestier ca tu ai nevoie de benzina. Chiar si 20-30 km conteaza. Prima data or sa zica hai ca e ok, a doua oara or sa zica lasa ca merge dar la un moment dat se gaseste unu sa iti zica vreo 2 in gand si sa fie deranjat... Asta se intampla mai ales cand te abati de la traseu doar pt benzinarie. Multe din traseele din RO de off sunt pe langa o benzinarie sau ai posibilitatea sa ajungi la una destul de repede, dar e mult mai linistitor cand sti ca ai un range de ~300km sa nu stai cu gandul la cat ai consumat, cat mai ai si asa mai departe. Am dat comanda de canistra de 3l. Stiu ca o sa ingreunez mobra, stiu ca nu e bine sa pun greutate pe codita dar pentru linistea mea interioara o sa merg cu ea. Oricum de obicei sunt la drum cu prieteni care au vaci. O sa mut canistra de la mine la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 8, 2022 Share Postat August 8, 2022 Asta cu grupul e reala. Acum vreo 10 ani am plecat prin Europa cu inca 2 tipi, unul cu un Transalp care la fiecare 180km trebuia sa alimenteze. Ceilalti mergeam peste 300km cu un plin. La un moment dat ne-am uitat la motocicleta omului si am descoperit ca avea niste probleme la carburator si robinetul de vacuum rezolvabile la marginea drumului cu un patent si o surubelnita (nu mai tin minte detaliile, desi eu m-am ocupat, la vacuum era un arc pus pe partea gresita a membranei, la carburator tragea aer fals pe la un surub rupt, parca) si i-a scazut omului consumul de alimenta la 250 km. Data urmatoare eram 3 motociclete din care una mergea 300km, una 350 si cealalta vreo 500 (GSA cu rezervor de vreo 33-34l). Intr-o zi prin Franta mergeam pe DN-uri si am prins benzinariile inchise la rand, ca era finala unu campionat de fotbal, si pe la 395km de la ultima alimentare am dat de o benzinarie automata. Eram toti cu mari emotii, in special varu-meu cu CB500F care chiar nu credea ca poate sa mearga atata cu un singur plin de benzina. Altfel trebuia sa alimentam toti o data cu moto cu autonomia cea mai mica, uneori eu alimentam la fiecare 2 opriri, tipul cu BMW-ul alimenta in functie de pretul benzinei, era destul de aiurea in special daca erau bucati de autostrada si trebuia sa iesim ca sa alimentam - benzina pe autostrada era 1.9 euro, la 5 km distanta era 1.4 euro. Ieri am facut plinul la moto, am intrebat localnicii unde gasesc benzina buna si m-au trimis la aproape 20 km distanta la Petrom. Sunt benzinarii si mai aproape, ceva marci locale, un Socar la vreo 12 km, un partener Rompetrol la vreo 5, dar localnicii nu alimenteaza de la astea decat in caz de urgenta, se cam plang de calitatea benzinei. Pentru mine astia 20 km nu sunt chiar o problema ca tot pe-acolo sunt si magazine cu mancare, dar dupa ce alimentez am deja 20km rulati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat August 9, 2022 Share Postat August 9, 2022 costa 430USD + trasnport ... eu am rezolvat-o cu 180RON. Trebuie sa torn eu in rezervor dar e ok. Pt diferenta asta de banii ma sacrific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 10, 2022 Share Postat August 10, 2022 Le-am scris la Hyperpro sa ii intreb de suspensia fata; am intrebat daca se potriveste ce vand ei pentru L si la Rally si mi-au raspuns cu codul pentru Rally. Nu au zis daca se potriveste sau nu, doar ca sunt coduri diferite - banuiesc ca sunt diferite, altfel nu ar vinde pe coduri diferite. Inca nu am gasit instructiunile de montaj ca sa vad daca trebuie data gaura in tub, cum e la Rallyraid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 10, 2022 Share Postat August 10, 2022 @AdrianB1 vezi in catalogul OEM daca e acelasi cod pt arcul original pt L si pt Rally. daca acolo e diferit inseaman ca si la producatorii aftermarket e diferit. Daca stai sa te gandesti la rece, are sens sa fie diferit fiind diferite greutati si distributii ale maselor intre cele 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Pimp my ride: done! Custom air brush ca sa fie in aceeasi tema cu echipamentul meu si cu casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 arata fantastic! pure porn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 1 oră în urmă, Garcya a spus: Pimp my ride: done! Custom air brush ca sa fie in aceeasi tema cu echipamentul meu si cu casca. arata bestial ... felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Ce vopsea e aia de stă lipită de plastic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Acum 53 minute, vis-a-vis a spus: Ce vopsea e aia de stă lipită de plastic? Nu știu să-ți zic ca nu eu am făcut. Am dat la cineva care face doar asa ceva, adica air brush. A fost totul dat jos de pe cele originale, șmirghel, grund și apoi făcut air brush apoi 5 straturi de lac. A făcut și pe interior, ca să fie negre. Acum 2 ore, Mihaif2000 a spus: arata bestial ... felicitari. Mulțumesc Acum 3 ore, Cavaleru a spus: arata fantastic! pure porn! Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Acum 58 minute, vis-a-vis a spus: Ce vopsea e aia de stă lipită de plastic? secretul unei vopsiri excelente sta in primul rand in pregatirea suprafetei de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Să văd un plastic vopsit de tine, că eu am vopsit zeci și tot nu ține... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Acum 2 minute, vis-a-vis a spus: Să văd un plastic vopsit de tine, că eu am vopsit zeci și tot nu ține... nu-s vopsitor de meserie, asta e singurul lucru care l-am invatat de la vopsitorii de la Bmw. sa pregatesti bine suprafata de lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Acum 42 minute, Cavaleru a spus: nu-s vopsitor de meserie, asta e singurul lucru care l-am invatat de la vopsitorii de la Bmw. sa pregatesti bine suprafata de lucru Îți arăt 2 bucăți vopsite la bavaria de pe care se ia lacul de zici că e piele arsă de soare? Ai găsit de la cine să înveți... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 La cine le-am făcut a zis din start ca dacă atunci când vede plasticul considera ca nu îl poate face, în asa fel încât sa țină, nu le face. A zis și el ca anumite plasticuri nu tine vopseaua pe ele orice le-ai face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Acum 2 ore, ENEOS a spus: Îți arăt 2 bucăți vopsite la bavaria de pe care se ia lacul de zici că e piele arsă de soare? Ai găsit de la cine să înveți... pai n-am invatat, una e teoria alta e practica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 11, 2022 Share Postat August 11, 2022 Tocmai am consumat o jumatate de rezervor prin imprejurimi; suspensia standard, a fost ok pe forestier plat ca in palma (80-90km/h in linii drepte, in curbe redus la 30km/h ca veneau camioane din directia opusa), a fost cam nasol prin zone denivelate, dar nu chiar asa de rau. Prin tinoave s-a comportat incredibil de bine cu cauciucurile de fabrica, doar pe criblura adanca a dansat. M astept la ceva febra maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 15, 2022 Share Postat August 15, 2022 Am o intrebare: aveti probleme cu racirea? Am vazut episodul cu Itchy, pe la aproape 4000 m altitudine i s-a aprins becul de temperatura. Mi se pare normal ca la altitudinea aia daca merge incet si turat nu are ventilatie si se incinge un pic motorul. Eu bantui de vreo saptamana intre 900m si ~ 2000m, la ultima urcare offroad la 1700m cam mergea ventilatorul permanent, desi mergeam cu a 2-a si a 3-a la 5-6000 rpm. Pe sosea la 1500m nu am avut nici un fel de probleme, dar mergeam cu 60-80 km/h pe urcare. Nu sunt ingrijorat, nu s-a aprins nici un bec, sunt doar curios daca a avut cineva probleme cu racirea, in afara de Itchy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat August 16, 2022 Share Postat August 16, 2022 Acum 6 ore, AdrianB1 a spus: Am o intrebare: aveti probleme cu racirea? Tocmai ne-am intors din tura din Bosnia. Am avut urcari cu diferente de nivel si de 1500 de metri, dintr-o bucata. Nici o problema cu racirea. Am avut si o bucata de vreo 10 km destul de aspra, pe un fel de “poteca” din padure, cu pietre mari si spalata de apa, cu sleauri, in care am cam fortat un pic motoarele, ca era si abrupt. Iar nici o problema. Ieri cind s-a terminat tura, pe retur am venit pe autostrada din HR pina la Belgrad. Am tinut motorul vreo 150 km la 7000 de ture. Nici o problema. Ventilatorul mergea, e adevarat, dar becul de temperatura nu s-a aprins deloc in nici unul dintre cazurile acestea. Poate are fata o problema cu moto, cine stie. Oricum, eu cind ma opresc, daca ventilatorul merge nu tai contactul imediat, las sa mai mearga o vreme ca sa raceasca radiatorul, ca apa fiind calda cred ca mai are tendinta sa circule prin instalatie in sistem termosifon, ca la centralele termice vechi, fara pompe de recirculare. Citeva poze:pe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 16, 2022 Share Postat August 16, 2022 Acum 29 minute, textoru a spus: Oricum, eu cind ma opresc, daca ventilatorul merge nu tai contactul imediat, las sa mai mearga o vreme ca sa raceasca radiatorul F corect, pt că temperatura componentelor motorului este mai mare decât a lichidului de răcire și oprind motorul încins este posibil ca lichidul să fiarbă atunci când încetează să mai circule prin sistem și nu mai cedează căldură prin radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat August 16, 2022 Share Postat August 16, 2022 Acum 55 minute, textoru a spus: Tocmai ne-am intors din tura din Bosnia. Am avut urcari cu diferente de nivel si de 1500 de metri, dintr-o bucata. Nici o problema cu racirea. Am avut si o bucata de vreo 10 km destul de aspra, pe un fel de “poteca” din padure, cu pietre mari si spalata de apa, cu sleauri, in care am cam fortat un pic motoarele, ca era si abrupt. Iar nici o problema. Ieri cind s-a terminat tura, pe retur am venit pe autostrada din HR pina la Belgrad. Am tinut motorul vreo 150 km la 7000 de ture. Nici o problema. Ventilatorul mergea, e adevarat, dar becul de temperatura nu s-a aprins deloc in nici unul dintre cazurile acestea. Poate are fata o problema cu moto, cine stie. Oricum, eu cind ma opresc, daca ventilatorul merge nu tai contactul imediat, las sa mai mearga o vreme ca sa raceasca radiatorul, ca apa fiind calda cred ca mai are tendinta sa circule prin instalatie in sistem termosifon, ca la centralele termice vechi, fara pompe de recirculare. Citeva poze:pe Foarte frumoasa tură! Invidia mă mănâncă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.