DonFlamingo Postat Septembrie 22, 2021 Share Postat Septembrie 22, 2021 (editat) Ziua buna, Intrucat nu am vazut vreun topic similar m-am gandit sa deschid eu un astfel de topic cu si despre ultimele noutati moto (daca mai exista atunci se poate sterge). Pun eu aici un video cu ultima lansare de la Suzuki - GSX-S1000 GT: Editat Februarie 23, 2023 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 22, 2021 Share Postat Septembrie 22, 2021 +1! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 22, 2021 Autor Share Postat Septembrie 22, 2021 Nu e rea deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 22, 2021 Share Postat Septembrie 22, 2021 1 hour ago, VyXxer said: Prima motocicletă de serie cu aerodinamică activă. Interesant. În rest, meh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 22, 2021 Autor Share Postat Septembrie 22, 2021 (editat) Alta, Triumph Speed triple RR: https://m.youtube.com/watch?v=fgApseuWmNI&feature=youtu.be Acum 7 minute, PzKpfW a spus: Prima motocicletă de serie cu aerodinamică activă. Interesant. În rest, meh. Parca e ușor fitulica totuși. Eleroane d-alea de se închid se deschid sunt și pe K1600 doar că manuale. Editat Septembrie 22, 2021 de SenorPink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 22, 2021 Share Postat Septembrie 22, 2021 Ducati Multistrada V4 Pikes-Peak (sau cum i-or zice) și Streetfighter V2 peste două luni la EICMA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 22, 2021 Autor Share Postat Septembrie 22, 2021 Mai scot o versiune de V4? De parcă nu erau destule versiuni. Să vedem ce aduce in plus fata de ce e acum Inca un clip cu Guzzi-ul și mai multe detalii: https://youtu.be/QDXpcA1yZPk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 22, 2021 Share Postat Septembrie 22, 2021 Eu astept K1600 cu bord full TFT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 22, 2021 Share Postat Septembrie 22, 2021 Despre noul Transplant se mai aude ceva? Sau despre noul Tuareg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 23, 2021 Autor Share Postat Septembrie 23, 2021 Acum 8 ore, _Raul_ a spus: Eu astept K1600 cu bord full TFT Ptiu drace cu bordul ăla. Daca îl fac la fel că RT va fi oribil. L-ai văzut live cum arată? Zici că nu s-au mai chinuit sa o găndeasca să îl integreze frumos acolo doar au lipit in tableta de bord și aia e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 23, 2021 Share Postat Septembrie 23, 2021 18 hours ago, SenorPink said: Mai scot o versiune de V4? De parcă nu erau destule versiuni. Să vedem ce aduce in plus fata de ce e acum Deocamdată sunt doar două versiuni de Multi V4 - normal și S. Diferență doar de nivel de echipare între ele (suspensii, electronică, accesorii), sunt orientate spre enduro-touring (i.e. GS). Versiunea nouă va fi un sport touring (suspensii mai rigide, roată de 17 pe față, etc.) în clasă cu S1000XR, Versys 1000, Tracer 9, Super Duke GT, etc. Tot legat de Ducati: în decembrie vine și versiunea de serie pentru conceptul DesertX. Există topic dedicat, dar pun și aici: vine și versiunea de serie pentru Husqvarna Norden 901. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Septembrie 23, 2021 Share Postat Septembrie 23, 2021 https://www.cyclenews.com/2021/09/article/2022-kawasaki-klr650-review/ Sună interesant. Verzii își pot repara, in sfârșit, greșeala făcută acum ani de zile când au scos din producția un model atât de îndrăgit. Versysul a fost și este în continuare o motocicletă foarte faina, dar veleitățile de off-road sunt, sa zicem așa, lăsate in planul secund. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 23, 2021 Share Postat Septembrie 23, 2021 Problema e că acum nișa asta este mult mai populată și competitivă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Septembrie 23, 2021 Share Postat Septembrie 23, 2021 Acum 2 ore, Bart Bz a spus: https://www.cyclenews.com/2021/09/article/2022-kawasaki-klr650-review/ Sună interesant. Verzii își pot repara, in sfârșit, greșeala făcută acum ani de zile când au scos din producția un model atât de îndrăgit. Versysul a fost și este în continuare o motocicletă foarte faina, dar veleitățile de off-road sunt, sa zicem așa, lăsate in planul secund. au reparat doohickey? chestia aia are greutatea tenere-ului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 23, 2021 Share Postat Septembrie 23, 2021 Honda a patentat propriul sistem de menținere automată a distanței, pe bază de camere (spre deosebire de sistemul radar fabricat de Bosch și folosit deja de BMW, Ducati și KTM). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 23, 2021 Autor Share Postat Septembrie 23, 2021 A testa careva sistemul de pe BMW, Ducati? Merge foarte bine asta radar și ce r foarte mișto este că frânarea este lina și nu bruschează Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 23, 2021 Share Postat Septembrie 23, 2021 Personal nu. Un coleg are Multi V4S și a spus că e foarte mulțumit - deși menționez că e cam fanboy Bologna. Funcționează bine și nu bruschează nici pe accelerări, nici pe frânări. Eu nu-i prea văd sensul pe motociclete precum 1290 Adv sau Multistrada, având în vedere scopul promovat al motocicletelor. Cu alte cuvinte, tech gimmick care ajută marketing. Pe un K1600 în schimb îi văd logica. Mi se pare însă foarte bun un sistem asociat (care cred că se găsește doar pe Multistrada V4 deocamdată) - și anume blind spot assist, care te avertizează prin niște led-uri pe oglindă când ai ceva în unghiul mort. Asta ar fi bun pe orice motocicletă. Funcționează tot prin sistemul de radare față-spate, dar nu este la fel de impresionant (i.e. nu are aceeași valoare de marketing) ca accelerarea/frânarea autonomă, și în consecință nu este la fel de promovat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 23, 2021 Autor Share Postat Septembrie 23, 2021 Ăla da, ăla mi se pare că ar trebui sa fie obligatoriu ca și ABS-ul. Testat pe multi V4 și e excelent. Pentru mine unul și cruise controlul adaptiv mi se pare foarte bun. După o tura de 7-809 de km, te urci pe autostrada, setezi viteza și te relaxezi activ până la destinație. Acum 1 oră, PzKpfW a spus: Honda a patentat propriul sistem de menținere automată a distanței, pe bază de camere (spre deosebire de sistemul radar fabricat de Bosch și folosit deja de BMW, Ducati și KTM). Oricum mișto ideea Honda și probabil ce dezvolta ei va fi mult mai de încredere decât Bosch (nu că astia nu ar fi de încredere dar mai pica prin comparație cu nipponezii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 23, 2021 Share Postat Septembrie 23, 2021 Depinde cum o privești. Honda o face în primul rând pentru facilitatea de integrare (Bosch face o chestie destul de voluminoasă și generică/universală) și pentru a controla producția și prețul. Nu cred că este neapărat superior în vreun fel sistemului radar. Este mai repede o alternativă, cu un alt mod de funcționare. Honda trăiește (încă) în epoca internalizării. Au achiziționat furnizorii de componente pe care le foloseau masiv (Nissin, Showa, etc.) ceea ce i-a ajutat cu costurile și dezvoltarea specifică pentru modelele lor. Dar când au încercat să-i compare în competiții cu rivalii (Öhlins, Brembo...), și-au arătat limitele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 24, 2021 Share Postat Septembrie 24, 2021 Acum 12 ore, Bart Bz a spus: https://www.cyclenews.com/2021/09/article/2022-kawasaki-klr650-review/ Sună interesant. Verzii își pot repara, in sfârșit, greșeala făcută acum ani de zile când au scos din producția un model atât de îndrăgit. Versysul a fost și este în continuare o motocicletă foarte faina, dar veleitățile de off-road sunt, sa zicem așa, lăsate in planul secund. Au ales prost, Versys prea touring, KLR prea off cu monocilindrul ala. Exact variante celui mai bun compromis, KLE, au ales sa n-o mai faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 24, 2021 Autor Share Postat Septembrie 24, 2021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 24, 2021 Share Postat Septembrie 24, 2021 2 hours ago, SenorPink said: Zice bine cu categoria middle-weight care merge mai mult spre off-road (notă către @Speedy.K) și cu motorul cu bicilindru paralel care a înlocuit V2-ul pe nișa asta. Dar compară în mod total eronat 125GS și 1290 Adv cu T7 și Africa Twin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 24, 2021 Autor Share Postat Septembrie 24, 2021 Probabil ca Africa Twin e comparat cu 1250GS si 1290 Adv ca fiind modelul de varf pe gama adv de la Honda. Acum se zvonea anul trecut, la inceputul anului asta, ca Honda va scoate un Aftica Twin supercharged ca sa concureze direct cu baietii mari. Intre timp nu s-a mai auzit nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 24, 2021 Share Postat Septembrie 24, 2021 Acum 13 ore, PzKpfW a spus: Eu nu-i prea văd sensul pe motociclete precum 1290 Adv sau Multistrada, având în vedere scopul promovat al motocicletelor. Cu alte cuvinte, tech gimmick care ajută marketing. Pe un K1600 în schimb îi văd logica. Probabil asa spun/au spus si altii despre cruise control. Ultima tura a fost destul de limitata ca numar de zile asa ca in prima si ultima am facut cate 800km, cam 600km de autostrada in care mi-ar fi placut grozav sa las cruise control-ul sa isi faca singur treaba cand voiam sa merg cu viteza traficului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 24, 2021 Share Postat Septembrie 24, 2021 Corect. Dar "sute de km de autostradă" pe genul ăsta de motocicletă (Multi V4, 1290 Adv) sunt excepția, nu norma. Aceeași logică cu cei care-și cumpără SUV pentru spațiul interior, deși merg în mare parte singuri sau cu un pasager: e util să-l ai ocazional, dar în mare parte nu-l folosești. Între timp, adaugă greutate, complexitate și cost (mă refer aici la sistemul radar, nu la cruise control). Depinde de fiecare până la urmă. Pentru mine nu se prea justifică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.