Jump to content

Stiri si noutati din lumea moto


Escanor
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

33 minutes ago, PzKpfW said:

R1200C a fost fix așa ceva. Și a avut atât de mult succes încât i-a împins pe BMW în afara segmentului de cruiser-e. Ce-i drept, era și urât ca naiba.

 

Era urat cu spume, + concurenta din anii respectivi. Trebuia sa fi batut in cap sa iei hidosenia aia, care la momentul respectiv era mai scump ca un Intruder 1800.

 

Dar uite ca tot ce inseamna japonia a disparut din acest segment, a mai ramas Harley si nou intratul Indian. Mai sunt ceva variante gen Rebel 1100, dar alea is cam glume in comparatie. 

 

Vedem cum va arata, dar acuma au sansa sa devina un player important in segment...daca o fac cu cap bineinteles

1 hour ago, Nguyen said:

Deci am avut dreptate cand am afirmat ca R18 e o basina de motocicleta mare si grea care nu are legatura cu R5 asa cum sustineau ei. R12 e o intentie de a corecta prostia facuta cu R18 dar raul a fost deja facut si nu cred ca pot sa mai repare ceva.

 

R18 a fost facuta pentru bosorogii care veneau in showroom sa-si cumpere seria 7 sau X7. Motocicleta de pus undeva, admirat si cam atata. Daca faceam parte din categoria milionarilor, aveam si eu un R18 in garaj, sau in living.

41 minutes ago, PzKpfW said:

Au deja, se numește R nineT.

 

image.thumb.png.b688bf86a7730a1e5ab186317a54c2e9.png

 

Asta este un scrambler...nici macar nu au loc 2 pe ea.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Este o platformă modulară și foarte deschisă modificărilor, scrambler-ul fiind doar o variantă.

 

image.thumb.png.f81d36f257f72b44eabdc15c6c779e2e.png

 

R nineT este modelul de naked cu design retro al seriei R (boxer), celălalt fiind R-ul (varianta mai sportivă). Având în vedere versatilitatea gamei nineT, nu văd unde ar avea loc încă un model clasic/naked neo-retro cu motor boxer.

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Stati usor sa ne intelegem: Sunt 2 variante de R18, 4 subvariante ca sa zic asa. 

 

R18 si R18 Classic 

R18 Transcontinental si R18 Bagger. 

 

R18 Classic este foarte misto si duce bine si la drumuri mai lungi, nu este prea grea. Singurul dezavantaj ar fi ca nu se poate inclina prea mult din cauza cilindrilor.

 

Cele despre care spuneti voi ca sunt pentru bosorogi care si le iau sa le tina in vitrina sunt Transcontinental si Bagger. Sunt foarte grele, foarte scumpe. Dau au groaza de briz-brizuri de pe ele dar sunt excesiv de grele ceea ce le face si usor de scapat pe jos de pe loc > costuri de reparatii prohibitive. 

 

Dar dupa cum ziceam R18 Classic <= DA!

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, PzKpfW said:

Este o platformă modulară și foarte deschisă modificărilor, scrambler-ul fiind doar o variantă.

 

image.thumb.png.f81d36f257f72b44eabdc15c6c779e2e.png

 

R nineT este modelul de naked cu design retro al seriei R (boxer), celălalt fiind R-ul (varianta mai sportivă). Având în vedere versatilitatea gamei nineT, nu văd unde ar avea loc încă un model clasic/naked neo-retro cu motor boxer.

 

Now you are talking :)

 

Poate seria R12 cu multiple subvariante va inlocui aceasta serie, care a avut si are in continuare succes.

 

https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0364578EN/in-2021-bmw-motorrad-achieves-the-best-sales-result-in-its-history-with-an-increase-of-14-8-percent?language=en

 

Daca si 2022 va fi la fel de bun pentru BMW, ne putem astepta la niste surprize frumoase.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sasesase said:

Poate seria R12 cu multiple subvariante va inlocui aceasta serie, care a avut si are in continuare succes.

 

Să renunțe BMW la un model de succes pentru a-l înlocui cu o derivată a lui R18 care se pare că nu se vinde bine? Puțin probabil.

 

MT-10 nu a fost niciodată o motocicletă arătoasă, dar Yamaha reușește cumva s-o facă din ce în ce mai urâtă.

 

image.thumb.png.75287a33b8afb61f2703365fe095bf23.png

 

On 11/20/2022 at 7:56 PM, PzKpfW said:

DesertX în forma actuală este o Multistrada 950 cu alte suspensii, roți și plastice.

 

Cam asta reiese și din ce spun băieții ăștia.

 

Ducati pregătește un motor monocilindru de 659cc. Cel mai probabil pentru un supermoto (adevărat, hypermotard nu este SM) și un Monster compatibil A2.

 

image.thumb.png.9b4c9a0e28d28ea44d5aec0f26eef598.png image.thumb.png.f7f71f78991a88f521d5680b924b507d.png

 

On 11/20/2022 at 7:56 PM, PzKpfW said:

Ducati nu prea au motoare mici. Cel mai mic pe care-l au este de 800. Nu prea au cum să facă enduroaice mici și agile.

 

...și probabil o variantă mai mică de DesertX.

Link to comment
Share on other sites

La 12.11.2022 la 20:45, DesertEagle a spus:

Design-ul italian e umflat de americani, fara ei si fascinatia lor pentru vechea Europa si Italia, Ducati, Ferrari si alte marci autopozitionate "premium" ar da de mult faliment.

In rest, fiecare cu gusturile lui.

Numai bine!

 

Ai sa ramai uimit de ce obsesie au japonezii fata de Moto Guzzi...

Acum 2 ore, therocketscientist1 a spus:

Un review cu surprize pentru DesertX

 



Mi-ai luat-o inainte, voiam sa postez si eu asta. Foarte bun reviewul!

Link to comment
Share on other sites

La 27.11.2022 la 21:40, GoodKat a spus:

 

Ai sa ramai uimit de ce obsesie au japonezii fata de Moto Guzzi...



Mi-ai luat-o inainte, voiam sa postez si eu asta. Foarte bun reviewul!

Aia mai lipsea sa ma roada acum sa vad cum e Desert X 🤯

Link to comment
Share on other sites

Acum 18 minute, apriliacluj a spus:

one way to find out.... :) :)

Nu e nici un way to find out ca "vine" vremuri grele si Africana cica nu pot sa o dau prea curand ca e luata prin rabla moto. 

 

Asa ca piei drace cu tentatia de aici 

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt convins că are de ce să-ți pară rău după DesertX. În afară de estetică (subiectiv) nu o văd cu nimic superioară față de CRF 1100L. Motorul de pe Honda e mai bun din toate punctele de vedere față de vechiul L2 Ducati. Apoi mai ai și aspectele practice gen servisare (care intervine mai des) sau lipsa CarPlay/Android Auto.

 

Noi modele de la KTM:

 

  • 390 Adventure:

image.thumb.png.159b6e9381ed44d15009b5972ad57435.png image.thumb.png.3cbe3b52d60f13c62eefdc6c79465586.png

 

  • 390 Enduro

image.thumb.png.3b102e5e522901a2aedb6192ed1bbe31.png image.thumb.png.029920a0d3b311010abf98c6a58b9f67.png

 

  • Super Adventure S

image.thumb.png.21721ce7526a107131311a08585d7503.png image.thumb.png.3f9ab3fae8920598abc947f639f8a57f.png

 

  • Super Adventure "SMC" (ceva pe stilul Multistrada Pikes Peak, SUV pe 2 roți)

image.thumb.png.3e5bd820716d2d911fc1587d02cca118.png image.thumb.png.23bf2f0301233ab25a02fbda9e4b9ade.png

 

  • Super Adventure "T" (Touring)

image.thumb.png.dbe5409b1cb01b20e6e2b6bd3ff0e8ac.png image.thumb.png.d41adfc5a5f7e83021e0b6167996e3e8.png

 

  • 990 Adventure (?)

image.thumb.png.929e1927e4ff3871fadc73305bece964.png

 

  • 990 Duke (?)

image.thumb.png.47a57e407fe1e82957906188664984eb.png image.thumb.png.b6773034aff9f71b9c8f5f2782dbeda8.png image.thumb.png.6cf4ea9c6e4aead2c7a084ddfbce863f.png image.thumb.png.5e50b575498f30f5ba4b0978a449ff96.png

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, GoodKat a spus:


Astia ce au facut, au luat designul de la noul SV650 cu copy-paste?

Nu, probabil au scos carenele fata cu farul "final" ca sa nu se vada in poze pre-productie. Produsul va arata ca si pana acum cu farurile alea ale lor caracteristice.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:
  • 390 Adventure:

image.thumb.png.159b6e9381ed44d15009b5972ad57435.png image.thumb.png.3cbe3b52d60f13c62eefdc6c79465586.png

 

  • 390 Enduro

image.thumb.png.3b102e5e522901a2aedb6192ed1bbe31.png image.thumb.png.029920a0d3b311010abf98c6a58b9f67.png

 

 

Nu stim inca daca o sa fie 390, par a fii diferente la motor (cel putin la capace), la cadru, la bascula fata de 390-ul actual.

Poate o sa fie 490-ul tot promis, dar in varianta monocilindru.

 

S0-essai-ktm-390-adventure-orange-globale-625949.thumb.jpg.d856800da663d3f599d3f914faa9748b.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Escanor said:

Nu, probabil au scos carenele fata cu farul "final" ca sa nu se vada in poze pre-productie. Produsul va arata ca si pana acum cu farurile alea ale lor caracteristice.

 

correct-thats-right.thumb.gif.7b10df92caeab7a0b409d811300a3d22.gif

 

57 minutes ago, pepsi said:

Poate o sa fie 490-ul tot promis, dar in varianta monocilindru.

 

Posibil. Deocamdată este clar doar faptul că este monocilindru.

 

On 11/27/2022 at 7:19 PM, therocketscientist1 said:

Un review cu surprize pentru DesertX

 

Mă întrebam care e clientela pentru motocicleta asta. Acum am înțeles categoria (urmăresc F9 de mult). "Review-urile" lor sunt foarte bine regizate. Recomand și clipurile despre R1250GSTénéré 700 sau Vitpilen 701. Printre altele. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Escanor a spus:

Nu, probabil au scos carenele fata cu farul "final" ca sa nu se vada in poze pre-productie. Produsul va arata ca si pana acum cu farurile alea ale lor caracteristice.


Eu pariez pe un aspect FOARTE similar :))) 

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:
  • 390 Enduro

image.thumb.png.3b102e5e522901a2aedb6192ed1bbe31.png 

Dacă așa va arăta eșapamentul final, chiar va fi o revoluție. Nu vei mai prăji bagajele ca în cazul tobelor ridicate până la șa, nu vei mai turti toba sau n-o vei mai agăța ca în cazul tobelor în dreptul basculei și nici nu îți va mai veni să pui tobă after market ca să ragă și să ocupe loc inutil... 

 

 

Dacă așa va arăta eșapamentul final, chiar va fi o revoluție. Nu vei mai prăji bagajele ca în cazul tobelor ridicate până la șa, nu vei mai turti toba sau n-o vei mai agăța ca în cazul tobelor în dreptul basculei și nici nu îți va mai veni să pui tobă after market ca să ragă și să ocupe loc inutil... 

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, vis-a-vis a spus:

 

Dacă așa va arăta eșapamentul final, chiar va fi o revoluție. Nu vei mai prăji bagajele ca în cazul tobelor ridicate până la șa, nu vei mai turti toba sau n-o vei mai agăța ca în cazul tobelor în dreptul basculei și nici nu îți va mai veni să pui tobă after market ca să ragă și să ocupe loc inutil... 

 

Curat revolutie, coane Fanica! 🤣

Nici nu s-au mai vazut asa evacuari mai devreme de 2007. Hehe! 15 ani in urma.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, DesertEagle said:

Nici nu s-au mai vazut asa evacuari mai devreme de 2007. Hehe! 15 ani in urma.

 

Pe vremea Euro2...

 

1 hour ago, vis-a-vis said:

Dacă așa va arăta eșapamentul final, chiar va fi o revoluție. Nu vei mai prăji bagajele ca în cazul tobelor ridicate până la șa, nu vei mai turti toba sau n-o vei mai agăța ca în cazul tobelor în dreptul basculei și nici nu îți va mai veni să pui tobă after market ca să ragă și să ocupe loc inutil... 

 

Nici nu observasem. Pe mine mă descumpănea mai mult forma cricului în poza respectivă. Foarte posibil să fie forma finală. Văd două catalizatoare pe traseu oricum, iar motorul este mic. La modelele mai mari nu cred că vor putea folosi așa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Acum 32 minute, DesertEagle a spus:

 

Curat revolutie, coane Fanica! 🤣

Nici nu s-au mai vazut asa evacuari mai devreme de 2007. Hehe! 15 ani in urma.

E vorba de clasa adventure/dual sport, nu de biciclete de stradă unde nu contează garda la sol sau cât de lată-i mobra... Cel mai curat design e prin clasa trial, unde radiatoru-i incorporat in cadru și toba e un soi de airbox sub codița spate...

image.thumb.png.02aa18a9270562edbddac81783aeafa8.pngimage.thumb.png.3dcc108d501bea8509e3381255bb2876.png

 

La adventure, mărindu-se enorm cilindreea, s-a ajuns la niște evacuări monstruos de mari...

Edited by vis-a-vis
Link to comment
Share on other sites

Acum 17 minute, vis-a-vis a spus:

E vorba de clasa adventure/dual sport, nu de biciclete de stradă unde nu contează garda la sol sau cât de lată-i mobra... Cel mai curat design e prin clasa trial, unde radiatoru-i incorporat in cadru și toba e un soi de airbox sub codița spate...

image.thumb.png.02aa18a9270562edbddac81783aeafa8.pngimage.thumb.png.3dcc108d501bea8509e3381255bb2876.png

 

La adventure, mărindu-se enorm cilindreea, s-a ajuns la niște evacuări monstruos de mari...

 

Ok. Si sarakia aia cu poseta pe post de topcase ce-i? Ca nu e big adventure si nici nu pare sa aiba mare garda la sol cu tot cu toba lui Che Guevara...

Link to comment
Share on other sites

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...