Jump to content

Stiri si noutati din lumea moto


Escanor
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, DesertEagle a spus:

Ok. Si sarakia aia cu poseta pe post de topcase ce-i? Ca nu e big adventure si nici nu pare sa aiba mare garda la sol cu tot cu toba lui Che Guevara...

cutia acea pe spate ar trebui sa contina ceva echipament pt inregistrat parametri, evenimente de pe moto in timpul testelor.

 

iar dupa toba acea sub bascula, probabil mai vine o finala, asa e la toate 390 / 790.

Altfel nu o vad bine cand trece prin apa

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Bart Bz said:

 

Este a doua oară când se pune link-ul. E ceva atât de special la modelul ăsta? Nu sunt primii care fac așa ceva.

 

Moto Morini X-Cape 1200. Primul model de enduro touring mare, de la Granpasso 1200 (acum vreo 15 ani) încoace.

 

image.thumb.png.3d6abc8b80e0d3fc1857762440c5cdf7.png

 

Încă un adventure chinezesc - MBP T 1002 V (super nume).

 

image.thumb.png.03e81d6b7cd910502e4c22eb3bd1e926.png image.thumb.png.1b99889675538da87564805da4963a8a.png image.thumb.png.a06778f5a282471d44d614368b0504a4.png image.thumb.png.5b740c6db20efbea9a8c678c7d300088.png

 

Link to comment
Share on other sites

KTM RC 990:

 

image.thumb.png.221480eda0b1c10d29a38df32ee92e4d.png image.thumb.png.b20d6de88526ac5dd47dd98607bdd238.png image.thumb.png.1691a208d23c9099564ca1dd61ce8bf7.png image.thumb.png.a2e344889411ca15ebdb192512c5e5a2.png

 

Nici asta nu cred că are blocul optic finalizat. Nu de alta, dar e fix în fața prizei de asmisie. În ultima poză se vede cum lucrează încă la poziție.

 

Super Duke GT:

 

image.thumb.png.bae3b6492245253fa2bcf2556f3c4ab2.png image.thumb.png.3264c1f6d51e025a28c2a02dc1faa383.png image.thumb.png.714fc6948af00f95dfb417d13aff585f.png image.thumb.png.fbc090b318512356b6515e4528dd0c03.png

 

Din nou cu șasiul de pe R - pe care l-au testat de prin 2020 deja dar care nu s-a materializat în model de serie deocamdată.

 

image.thumb.png.5b12a52fff104a2cf0ad431fbe3c6761.png

 

Stopul pare fi integrat în semnale, pe stilul S1000R/RR/XR. Minimalist dar urât.

 

Honda se pare că pregătește un nou CBR1000RR-R care să-i permită să se bată pentru titlu în WSBK.

 

image.thumb.png.bea8af51cf390e4d62e80ec303d3ac6d.png

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Acum 8 minute, exilatu' a spus:

 

Nu stau să mă benoclez 13 min!

Numele ăstora ce chinez l-a cumpărat ? :huh:  Prin anii 70 citeam de ei prin reviste, ulterior au dispărut și acum s-au reîncărcat, miroase a ceuncen...

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, ENEOS said:

Numele ăstora ce chinez l-a cumpărat ?

 

QJMotor (Qianjiang Motorcycle), subzidiar al Geely automobiles (care dețin la rândul lor mărci precum Lotus sau Volvo). Errata, credeam că este vorba despre Benelli. Moto Morini aparțin chinezilor de la Znen (Zhongneng Vehicle Group).

 

După R7, Yamaha carenează și MT-09 și face un R9. Dacă nu era clar deja, R6 a murit de tot.

 

image.thumb.png.97077300a0b70ebb9ed2976f1aac7b06.png

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Se orientează bine chinezii, cumpără branduri consacrate care au decedat și le readuc la viață. Buna strategie pentru a intra pe piata din Europa. 

Link to comment
Share on other sites

Nu se rezumă doar la achiziția unui brand, ci la prezența fizică în țara respectivă/Europa, angajați, experiență, tradiție, furnizori, etc. Chinezii au fost destul de deștepți (până acum) încât să nu se bage în managementul firmelor europene (auto sau moto) pe care le-au cumpărat. Știu că oamenii sunt capabili. Le pun doar fondurile la dispoziție și se bucură de dividende ulterior.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

Nu se rezumă doar la achiziția unui brand, ci la prezența fizică în țara respectivă/Europa, angajați, experiență, tradiție, furnizori, etc. Chinezii au fost destul de deștepți (până acum) încât să nu se bage în managementul firmelor europene (auto sau moto) pe care le-au cumpărat. Știu că oamenii sunt capabili. Le pun doar fondurile la dispoziție și se bucură de dividende ulterior.

Morini mai avea vreun om, ceva?!? Se cumpără numele și basta .

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Escanor said:

Daa nu știu ce să zic, benelli și toate astea sunt made in China. Nu zic că or fi proaste doar că am rețineri în privința asta. 

 

Nu știu care se fac în China și care în Italia. Dar sediul clar a rămas în Pesaro.

 

9 minutes ago, ENEOS said:

Morini mai avea vreun om, ceva?!? Se cumpără numele și basta .

 

Aveau fabrică și produceau motociclete până să fie cumpărați de chinezi acum 4 ani.

 

image.thumb.png.2e0138f1b578f6a8d138bc2c17721e06.png image.thumb.png.94261de5d3fcd97783d64968ea320218.png image.thumb.png.1b39802e2936c2765163b2bec64e2a3b.png 

 

 

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Sediul e în continuare în Italia, chinezii vin cu fondurile, designerii, inginerii sunt europeni, motorizare Kawasaki,frane brembo, suspensii kayaba, pneuri Pirelli etc. 7000 roadsterul și 7400 scramblerul, garanție 3 ani

Edited by exilatu'
Link to comment
Share on other sites

Acum 16 minute, exilatu' a spus:

Sediul e în continuare în Italia, chinezii vin cu fondurile, designerii, inginerii sunt europeni, motorizare Kawasaki,frane brembo, suspensii kayaba, pneuri Pirelli etc. 7000 roadsterul și 7400 scramblerul, garanție 3 ani

Motorizarea mie-mi pare Suzuki.

Link to comment
Share on other sites

Fa ochiometric comparatia motorului de pe Morini cu cel de pe SV sau Strom,ai sa vezi ca doar emblema difera(la fel ca si la XT 660 (si MT-03) cu Pegaso 650 dupa 2005 si Mulhacen 659,de exemplu).E drept ca exista si Kawa-ul ala ca Strom-ul,care e tot cu acelasi motor.

Cred ca nu am fost destul de explicit legat de motor,el a fost proiectat si fabricat de Suzuki,Kawasaki a beneficiat de el in parteneriat pentru KLV.Asa stiu eu. :)

Nu sustin ca stiu mai bine decat nenea ala jurnalistul moto,spun ce vad cu ochii.Un posesor sau fost posesor de SV sau V Strom poate confirma(sau infirma)aspectul extern al motorului.

Iar faptul ca Kawa face acel motor de la Suzuki,probabil ca-l face Kawa in viziunea voinicului mentionat de tine. :)

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Kristian K a spus:

Fa ochiometric comparatia motorului de pe Morini cu cel de pe SV sau Strom,ai sa vezi ca doar emblema difera

Poate am eu ochiu' strâmb, dar ăla pare motor de ERN6, Vulcan S 650, Versys 650...

 

image.thumb.png.4a9ca1cb30fd622d91267c6c0177d6e6.pngimage.thumb.png.c3d3ab3958d7d36c24595990927538cb.png

 

Nu prea are treabă cu motorul de SV, V-Strom... 

 

image.thumb.png.6c0b5fb3999761ebe47fa827229414d9.png

 

Edited by vis-a-vis
Link to comment
Share on other sites

Dacă vorbim despre V2-ul de 1200, este concept și producție proprie Moto Morini, apărut pentru prima dată pe Corsaro în 2005. Este complet diferit față de V2-ul Suzuki, nici unghiul dintre cilindrii nu este la fel (87° vs. 90°)

Link to comment
Share on other sites

Acum 35 minute, vis-a-vis a spus:

Poate am eu ochiu' strâmb, dar ăla pare motor de ERN6, Vulcan S 650, Versys 650...

 

image.thumb.png.4a9ca1cb30fd622d91267c6c0177d6e6.pngimage.thumb.png.c3d3ab3958d7d36c24595990927538cb.png

 

Nu prea are treabă cu motorul de SV, V-Strom... 

 

image.thumb.png.6c0b5fb3999761ebe47fa827229414d9.png

 

ER6N,Versys is cam acelasi motor,dar 2L,nu 2 V.Eu spuneam de pozele de mai jos cu modelele Moto Morini,nu de cea pusa de tine.

 

 

Acum 34 minute, PzKpfW a spus:

Dacă vorbim despre V2-ul de 1200, este concept și producție proprie Moto Morini, apărut pentru prima dată pe Corsaro în 2005. Este complet diferit față de V2-ul Suzuki, nici unghiul dintre cilindrii nu este la fel (87° vs. 90°)

Cum spui.mai invatam. :)

 

 

image.png.5bb40d7624092cc85abc85e52fb8ed41.png

image.png.18a27bf10863d347582c28f79f09e428.png

image.png.271dc7fd068c42c9b5611e6bdbe1531b.png

Edited by Kristian K
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Kristian K said:

Kawasaki a beneficiat de el in parteneriat pentru KLV.Asa stiu eu. :)

 

KLV-ul era fix un V-Strom cu embleme de Kawasaki, inclusiv pe cadru avea eticheta cu Suzuki.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, DKW a spus:

KLV-ul era fix un V-Strom cu embleme de Kawasaki, inclusiv pe cadru avea eticheta cu Suzuki.

Stiu,asta spusesem de fapt. :)

Link to comment
Share on other sites

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...