Bart Bz Posted November 29, 2022 Share Posted November 29, 2022 https://www.rideapart.com/news/623776/schuberth-e2-modular-adv-helmet/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsi Posted November 29, 2022 Share Posted November 29, 2022 1 oră în urmă, DesertEagle a spus: Ok. Si sarakia aia cu poseta pe post de topcase ce-i? Ca nu e big adventure si nici nu pare sa aiba mare garda la sol cu tot cu toba lui Che Guevara... cutia acea pe spate ar trebui sa contina ceva echipament pt inregistrat parametri, evenimente de pe moto in timpul testelor. iar dupa toba acea sub bascula, probabil mai vine o finala, asa e la toate 390 / 790. Altfel nu o vad bine cand trece prin apa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 30, 2022 Share Posted November 30, 2022 18 hours ago, Bart Bz said: https://www.rideapart.com/news/623776/schuberth-e2-modular-adv-helmet/ Este a doua oară când se pune link-ul. E ceva atât de special la modelul ăsta? Nu sunt primii care fac așa ceva. Moto Morini X-Cape 1200. Primul model de enduro touring mare, de la Granpasso 1200 (acum vreo 15 ani) încoace. Încă un adventure chinezesc - MBP T 1002 V (super nume). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 KTM RC 990: Nici asta nu cred că are blocul optic finalizat. Nu de alta, dar e fix în fața prizei de asmisie. În ultima poză se vede cum lucrează încă la poziție. Super Duke GT: Din nou cu șasiul de pe R - pe care l-au testat de prin 2020 deja dar care nu s-a materializat în model de serie deocamdată. Stopul pare fi integrat în semnale, pe stilul S1000R/RR/XR. Minimalist dar urât. Honda se pare că pregătește un nou CBR1000RR-R care să-i permită să se bată pentru titlu în WSBK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exilatu' Posted December 30, 2022 Share Posted December 30, 2022 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted December 30, 2022 Share Posted December 30, 2022 Acum 8 minute, exilatu' a spus: Nu stau să mă benoclez 13 min! Numele ăstora ce chinez l-a cumpărat ? Prin anii 70 citeam de ei prin reviste, ulterior au dispărut și acum s-au reîncărcat, miroase a ceuncen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted December 30, 2022 Share Posted December 30, 2022 (edited) 7 minutes ago, ENEOS said: Numele ăstora ce chinez l-a cumpărat ? QJMotor (Qianjiang Motorcycle), subzidiar al Geely automobiles (care dețin la rândul lor mărci precum Lotus sau Volvo). Errata, credeam că este vorba despre Benelli. Moto Morini aparțin chinezilor de la Znen (Zhongneng Vehicle Group). După R7, Yamaha carenează și MT-09 și face un R9. Dacă nu era clar deja, R6 a murit de tot. Edited December 30, 2022 by PzKpfW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escanor Posted December 30, 2022 Author Share Posted December 30, 2022 Se orientează bine chinezii, cumpără branduri consacrate care au decedat și le readuc la viață. Buna strategie pentru a intra pe piata din Europa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted December 30, 2022 Share Posted December 30, 2022 Dacă pune botu' vreun boșorog care a auzit de ele! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted December 30, 2022 Share Posted December 30, 2022 Nu se rezumă doar la achiziția unui brand, ci la prezența fizică în țara respectivă/Europa, angajați, experiență, tradiție, furnizori, etc. Chinezii au fost destul de deștepți (până acum) încât să nu se bage în managementul firmelor europene (auto sau moto) pe care le-au cumpărat. Știu că oamenii sunt capabili. Le pun doar fondurile la dispoziție și se bucură de dividende ulterior. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escanor Posted December 30, 2022 Author Share Posted December 30, 2022 Daa nu știu ce să zic, benelli și toate astea sunt made in China. Nu zic că or fi proaste doar că am rețineri în privința asta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted December 30, 2022 Share Posted December 30, 2022 Acum 3 minute, PzKpfW a spus: Nu se rezumă doar la achiziția unui brand, ci la prezența fizică în țara respectivă/Europa, angajați, experiență, tradiție, furnizori, etc. Chinezii au fost destul de deștepți (până acum) încât să nu se bage în managementul firmelor europene (auto sau moto) pe care le-au cumpărat. Știu că oamenii sunt capabili. Le pun doar fondurile la dispoziție și se bucură de dividende ulterior. Morini mai avea vreun om, ceva?!? Se cumpără numele și basta . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted December 30, 2022 Share Posted December 30, 2022 (edited) 11 minutes ago, Escanor said: Daa nu știu ce să zic, benelli și toate astea sunt made in China. Nu zic că or fi proaste doar că am rețineri în privința asta. Nu știu care se fac în China și care în Italia. Dar sediul clar a rămas în Pesaro. 9 minutes ago, ENEOS said: Morini mai avea vreun om, ceva?!? Se cumpără numele și basta . Aveau fabrică și produceau motociclete până să fie cumpărați de chinezi acum 4 ani. Edited December 30, 2022 by PzKpfW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exilatu' Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 (edited) Sediul e în continuare în Italia, chinezii vin cu fondurile, designerii, inginerii sunt europeni, motorizare Kawasaki,frane brembo, suspensii kayaba, pneuri Pirelli etc. 7000 roadsterul și 7400 scramblerul, garanție 3 ani Edited December 31, 2022 by exilatu' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 Acum 16 minute, exilatu' a spus: Sediul e în continuare în Italia, chinezii vin cu fondurile, designerii, inginerii sunt europeni, motorizare Kawasaki,frane brembo, suspensii kayaba, pneuri Pirelli etc. 7000 roadsterul și 7400 scramblerul, garanție 3 ani Motorizarea mie-mi pare Suzuki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 Tot un ceuncen e! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exilatu' Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 Păi voinicul ăla in videoclip zice kawa. Mă gândesc poate știe ce zice, e meseria lui ,jurnalist moto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 Fa ochiometric comparatia motorului de pe Morini cu cel de pe SV sau Strom,ai sa vezi ca doar emblema difera(la fel ca si la XT 660 (si MT-03) cu Pegaso 650 dupa 2005 si Mulhacen 659,de exemplu).E drept ca exista si Kawa-ul ala ca Strom-ul,care e tot cu acelasi motor. Cred ca nu am fost destul de explicit legat de motor,el a fost proiectat si fabricat de Suzuki,Kawasaki a beneficiat de el in parteneriat pentru KLV.Asa stiu eu. Nu sustin ca stiu mai bine decat nenea ala jurnalistul moto,spun ce vad cu ochii.Un posesor sau fost posesor de SV sau V Strom poate confirma(sau infirma)aspectul extern al motorului. Iar faptul ca Kawa face acel motor de la Suzuki,probabil ca-l face Kawa in viziunea voinicului mentionat de tine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 (edited) Acum 1 oră, Kristian K a spus: Fa ochiometric comparatia motorului de pe Morini cu cel de pe SV sau Strom,ai sa vezi ca doar emblema difera Poate am eu ochiu' strâmb, dar ăla pare motor de ERN6, Vulcan S 650, Versys 650... Nu prea are treabă cu motorul de SV, V-Strom... Edited December 31, 2022 by vis-a-vis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 Dacă vorbim despre V2-ul de 1200, este concept și producție proprie Moto Morini, apărut pentru prima dată pe Corsaro în 2005. Este complet diferit față de V2-ul Suzuki, nici unghiul dintre cilindrii nu este la fel (87° vs. 90°) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 Nicio treabă și la 1200... Numai zona de filtru de ulei (extra mega expus la Suzuki) și nu e la fel deloc... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 (edited) Acum 35 minute, vis-a-vis a spus: Poate am eu ochiu' strâmb, dar ăla pare motor de ERN6, Vulcan S 650, Versys 650... Nu prea are treabă cu motorul de SV, V-Strom... ER6N,Versys is cam acelasi motor,dar 2L,nu 2 V.Eu spuneam de pozele de mai jos cu modelele Moto Morini,nu de cea pusa de tine. Acum 34 minute, PzKpfW a spus: Dacă vorbim despre V2-ul de 1200, este concept și producție proprie Moto Morini, apărut pentru prima dată pe Corsaro în 2005. Este complet diferit față de V2-ul Suzuki, nici unghiul dintre cilindrii nu este la fel (87° vs. 90°) Cum spui.mai invatam. ✌ Edited December 31, 2022 by Kristian K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 3 hours ago, Kristian K said: Kawasaki a beneficiat de el in parteneriat pentru KLV.Asa stiu eu. KLV-ul era fix un V-Strom cu embleme de Kawasaki, inclusiv pe cadru avea eticheta cu Suzuki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 Acum 1 minut, DKW a spus: KLV-ul era fix un V-Strom cu embleme de Kawasaki, inclusiv pe cadru avea eticheta cu Suzuki. Stiu,asta spusesem de fapt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 Ca fapt divers, acum cativa ani erau 2 KLV-uri in Bucuresti, una detinuta de un amic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.