Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 340
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 1 oră, prafrau a spus:

Zice in interviu ca el merge pe un 450 rally ex, care aparent e 20k euro si o sa faca doar 50. Se apropie.

Da, EX este noua lor mobra de Dakar, care e cu mult mai usoara decat varianta anterioara, uite linkul aici: https://www.kovemoto.com/index.php?c=show&id=90

Astea vor fi facute doar pt Dakar si competitiile serioase si de aia vor face un nr limitat, banuiesc ca nu sunt  multi care sa dea banii pe ele, s-au inspirat probabil din "business modelul " celor de la KTM.

Celelalte se vor produce in continuare pentru publicul larg. Cred ca pe site este o eroare in ceea ce priveste puterea noului model, eu intelesesem ca are 65 de cai si o vad listata la 56. Poate am inteles eu prost cine stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a placut tare abordarea tanarului si entuziasmul. Dar mi-a placut si ce au zis ei despre Kove. Chiar isi dau interesul sa iasa in frunte sau macar in fata si sa isi faca un nume. Cum Benelli, CFMotosi altii reusesc incetsa isi faca loc in nisa, la fel si Kove merge incet, dar totusi la pas grabit. Da, nu o sa fie durabile ca si o Honda si nu o sa zboare ca un Ktmeu, dar eu zic ca in % ani o sa fie exact unde au vrut. Si sunt sigur ca ei nu vor sa fie in top vanzari in primii 2 ani. Nu-s condusi de un pictor si nu au ganduri marete sa faca milionul din primul tablou. Mie imi place si astept urmatorii ani sa vad o maturizare frumoasa. Pana atunci, stau si ma uit la voi cum va certati si degeaba. Sanatate si sarbatori fericite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.12.2023 la 19:26, Patrick_M a spus:

Mi-a placut tare abordarea tanarului si entuziasmul. Dar mi-a placut si ce au zis ei despre Kove. Chiar isi dau interesul sa iasa in frunte sau macar in fata si sa isi faca un nume. Cum Benelli, CFMotosi altii reusesc incetsa isi faca loc in nisa, la fel si Kove merge incet, dar totusi la pas grabit. Da, nu o sa fie durabile ca si o Honda si nu o sa zboare ca un Ktmeu, dar eu zic ca in % ani o sa fie exact unde au vrut. Si sunt sigur ca ei nu vor sa fie in top vanzari in primii 2 ani. Nu-s condusi de un pictor si nu au ganduri marete sa faca milionul din primul tablou. Mie imi place si astept urmatorii ani sa vad o maturizare frumoasa. Pana atunci, stau si ma uit la voi cum va certati si degeaba. Sanatate si sarbatori fericite

 

Pai asta am zis si eu, chinezii exploateaza nisele lasate libere de ceilalti, sau mai bine zis clientii ignorati de ani de zile. In principiu durabilitatea [fiabilitatea] si zborul [performanta] sunt ca un slider, poti sa o faci foarte fiabila dar neperformanta sau ultra performanta si nefiabila, sau poti gasi un happy medium, pe vremuri BMW monopolizase zona asta.

Uite aici un filmulet ca sa vezi cum se misca baietii:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La multi ani si multi km pe 2 roti!!!

He rode the shit out of it!

https://m.facebook.com/groups/257064663124932/permalink/741816087983118/?mibextid=WC7FNe

La multi ani si multi km pe 2 roti!!!

He rode the shit out of it!

https://m.facebook.com/groups/257064663124932/permalink/741816087983118/?mibextid=WC7FNe

 

Ma uitam acum ca motocicletele din Dakar au intre 51 si 60 cai putere la 170 kg ca aia trebuie sa mearga cu 30L de combustibil si apa, nu ca noi carora nu ne trebuie mai mult de 12-15L.
In cazul asta nici nu puteau face mai mult chinezii, sau oricare altii cu cele de strada limitate de la 52 cai la 43.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

Ma uitam acum ca motocicletele din Dakar au intre 51 si 60 cai putere la 170 kg ca aia trebuie sa mearga cu 30L de combustibil si apa, nu ca noi carora nu ne trebuie mai mult de 12-15L.

In cazul asta nici nu puteau face mai mult chinezii, sau oricare altii cu cele de strada limitate de la 52 cai la 43.

 

ktm zice 68 la ale lor. Daca te-ai uitat la interviurile de anul trecut cu piloti kove se plangeau ca erau depasiti in linie dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.01.2024 la 15:03, prafrau a spus:

 

ktm zice 68 la ale lor. Daca te-ai uitat la interviurile de anul trecut cu piloti kove se plangeau ca erau depasiti in linie dreapta.

Cica mobra de anul asta a celor de la Kove are 65 de cai. Vedem ce o face Zidarul cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparent anul asta Kove are 6 motociclete la Dakar, sau avea, umbla zvonul ca unul din pilotii echipei de uzina, a avut un accident in urma caruia a abandonat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu rămân la părerea ca e necopt... Să declari ca nu-ți plac dunele, înseamna ca nu prea ai ce cauta la Dakar... Altfel merge bine pentru vârsta și experiența lui, dar n-aș pune banii pe el, cel puțin deocamdată. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 1/9/2024 at 1:31 PM, DesertEagle said:

 

Zidaru face bine. S-a stricat trocariciu' (problema cu o conducta/ radiator de ulei plus ceva pe la cutia de viteze)

Mai interesanta e explicatia: s-a stricat pt ca in desert e cald :) . Cumva informatia asta nu a ajuns la chinez.

 

https://www.moto.it/dakar/dakar-24-kove-rompe-il-motore-il-capo-spiega-il-perche-la-responsabilita-e-mia-video.html?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR272pcKVHQ3iYzBWXSMYCM-qdxQLfp7lzRhbFK0XIhle9g_j_GNpKCtJNk#Echobox=1704716255

Buna asta cu informatia🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci korr ăsta e cu cobe? Că mă uitam ca prostu' și nu vedeam cobe nicăieri. :huh:

Susținătorii fervenți ai minunii tehnice chinezești ce părere au că a fătat cotețu'?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, lasati, ca au fost ani in care niciun KTM de fabrica nu a terminat din cauze tehnice. 
Asta e un motor nou nu cel cu care au terminat Dakar-ul anul trecut, dar nu trebuie sa le gasesc eu scuze. Daca era asa usor sa faci motoare cu care sa mergi in regim de competitie la Dakar, din prima, le faceau si la Mioveni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha ce au sarit haterii ca a crapat trocariciu? Ma intreb ce faceau acu'cativa ani, cand au crapat aproape toate Hondele prin America de Sud intr-un lac de sare, ah dar stiu ce faceau, gaseau scuze.

Dar anul asta, o fi singurul brand la care a crapat o mobra?

Poate de asta au avut un singur rider din echipa de uzina cu noua mobra, ca stiau ca nu e gata, si cu Mason, care a avut de ales, deci stia la ce se baga.

Acum 4 ore, chopperman a spus:

Vine ERU si va explica ca uneori unicornii fata cu cornul inainte, iese cu damage.

Tie si alora ca tine nu va explic nimic, ca n-ar avea sens.

Dar pentru ca asa sunt eu pozitiv, mi-am dat seama ca aveti si voi utilitatea voastra. Pai daca ar fi fost o parere unanim exceptionala fata de acest brand, cresetea pretul. Baga mare cu hatereala macar pana imi iau si eu una, iti scriu cand o  iau si dupa poti sa te opresti. "Hai mersi".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

niciun KTM de fabrica nu a terminat din cauze tehnice. 

Alt monument de fiabilitate! 🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

Ei, lasati, ca au fost ani in care niciun KTM de fabrica nu a terminat din cauze tehnice.

 

In timp ce ai dreptate in principiu, din cate stiu in ultimii 23 de ani mereu a fost un ktm de fabrica pe podium la final.

A cedat fiindca anul asta au fortat.

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceam să nu te mai bag în seamă, dar văd că habar n-ai... Ce i-au dat chinezii lui Mason e un prototip mai avansat, mai racing, cu alt regim de lucru și putere. Și a dat chix pe partea de "accesorii", nu interne. Mai dă-l dracu' de furtun, că nu a bubuit cilindrul ca la KTM-uri... Nu că fac apologia chinezăriei, dar hai să fim un pic echidistanți. S-a exportat tehnologie și mod de lucru la greu dinspre Europa și America către Asia și nu-i de neglijat că apare un Kove sau un Hero care usor, ușor, uite că începe să se bată acolo la nivel ridicat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...