Sari la conținut

Postări Recomandate

La 16.12.2023 la 11:06, ERU a spus:

He sings at another table because I don't take into account the clones. 

GT because is funny as hell.

 

Asta ce e, Google Translate dupa brief-ul chinezului? Vezi sa nu cheltuiesti cei 100 de yuani intr-un singur loc, sa ai ce manca si maine. 🤣

Acum 38 minute, ERU a spus:

1 Pret: daca o compari cu KTM 450 RALLY REPLICA ei bine KTM nu are pret public la mobra aia,

 

Bah, ce minciuni sinistre poti sa debitezi. Uite aici, exemplu:

 

https://www.ktm-moto.lv/en/models/rally/450-replica

 

Sau

 

https://www.google.com/amp/s/www.speedweek.com/amp/katalog/news/213643/KTM-450-Rally-Replica-Rallyemotorrad-fuer-35995-Euro.html%3flang=en

 

Apropo, sper ca ati vazut la Dakar... 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 357
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1 oră în urmă, ERU a spus:

2 Intervale de service si  mentenanta: sta mai bine decat majoritatea 450-urilor de enduro in principal pentru ca motorul ala nu e asa de chinuit si pentru ca are mai mult ulei decat orice 450 de care stiu eu. Daca o compari cu 690 da sta mai prost dar tine cont ca acel interval de service e dat pentru racing in cazul Kove pe cand la KTM e dat pentru plimbare si chiar si asa orice detinator de KTM care vrea sa tina mobra ala mai mult timp injumatateste inervalul dat de producator.

 

https://www.kovepower.com/uploads/8/0/6/7/8067174/450-rally-owners-manual_revised.pdf

pagina 28

Citat

3.The motorcycle maintenance interval should be reduced by 50% when the motorcycle is frequently used in harsh conditions.

 

Din pacate pare ca demontarea evacuarii e necesara, sunt doua filtre in spatele ei. In interviurile cu echipa de la dakar o tema recurenta e cum ei incercau sa nu tureze prea tare motoarele ca sa le protejeze (probabil voiau sa micsoreze sansele unei biele prin cilindru, nu ar fi dat bine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, prafrau a spus:

 

https://www.kovepower.com/uploads/8/0/6/7/8067174/450-rally-owners-manual_revised.pdf

pagina 28

 

Din pacate pare ca demontarea evacuarii e necesara, sunt doua filtre in spatele ei. In interviurile cu echipa de la dakar o tema recurenta e cum ei incercau sa nu tureze prea tare motoarele ca sa le protejeze (probabil voiau sa micsoreze sansele unei biele prin cilindru, nu ar fi dat bine).

Am primit chiar de la Kove tabelul cu intervalele de service, deci stiu exact despre ce e vorba. Suplimentar stiu si de la posesorii care au apucat sa mearga cu ele si sa testeze uleiul scos din motor, cam cum zic ei ca stau lucrurile. 

in ceea ce priveste schimbul de ulei, posesorii zic ca e "15 min job", daca vrei sa te legi de ceva in ceea ce priveste uleiul, eu as zice ca e de cacao sa nu ai fereastra de vizitare.

Referitor la Dakar, clar nu au tras la victorie, telul lor pentru anul trecut a fost sa termine toti. Nea chinezul ala, CEO-ul lor, a spus care e planul cincinal. Totusi cred ca realizezi ca ei au concurat cu niste mobre care aveau cam 20% mai putini cai decat ceilalti si pe mobre stoc, ca sa zic asa. Noua lor mobra are parca 65 de cai si e mai usoara decat alea cu care vine KTM, curios si dubios este ca din ce am inteles echipa lor de uzina va merge pe astea "vechi" numai Mason a declarat ca alege noul model, dar ala vrea pe podium.

 

BTW cum se facea sa bagi pe cineva la ignore ca nu-mi mai aduc aminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, ERU a spus:

...BTW cum se facea sa bagi pe cineva la ignore ca nu-mi mai aduc aminte.

La chinezarii nu ma bag, dar cu ultima doleanta te pot ajuta cu o poza:

IMG_6575.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, ivan pedala a spus:

La chinezarii nu ma bag, dar cu ultima doleanta te pot ajuta cu o poza:

 

Multumesc mult, rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totuși sunt păreri de la unii care au avut ocazia sa pună mâna pe el, că este oribil.

La 17.12.2023 la 14:42, ERU a spus:

2 Intervale de service si  mentenanta: sta mai bine decat majoritatea 450-urilor de enduro in principal pentru ca motorul ala nu e asa de chinuit si pentru ca are mai mult ulei decat orice 450 de care stiu eu. Daca o compari cu 690 da sta mai prost dar tine cont ca acel interval de service e dat pentru racing in cazul Kove pe cand la KTM e dat pentru plimbare si chiar si asa orice detinator de KTM care vrea sa tina mobra ala mai mult timp injumatateste inervalul dat de producator.

ktm690 a fost la dakar și a cam câștigat, 2008-2010 parcă.  Acum este încadrat la categoria "travel"

Începând cu 4600 km am găsit șpan in ulei, fin și grosier că te înțepai in deget cu el. Probabil de pe dinții pinioanelor din cutie.

După 20 mii km avea joc/uzură la culbutori 0,06 in interiorul jocului supapelor de 0,07. Altii au găsit jocuri grosolane la rolele culbutorilor la 12-13 mii km, deși are relantiul mare și pompa de ulei ar trebui sa trimită repede ulei sus in chiulasă. Zic un ulei scump 10w60 sau 10-15w50

La 17.12.2023 la 14:42, ERU a spus:

2 Intervale de service si  mentenanta: sta mai bine decat majoritatea 450-urilor de enduro in principal pentru ca motorul ala nu e asa de chinuit si pentru ca are mai mult ulei decat orice 450 de care stiu eu. Daca o compari cu 690 da sta mai prost dar tine cont ca acel interval de service e dat pentru racing in cazul Kove pe cand la KTM e dat pentru plimbare si chiar si asa orice detinator de KTM care vrea sa tina mobra ala mai mult timp injumatateste inervalul dat de producator.

ktm690 a fost la dakar și a cam câștigat, 2008-2010 parcă.  Acum este încadrat la categoria "travel"

Începând cu 4600 km am găsit șpan in ulei, fin și grosier că te înțepai in deget cu el. Probabil de pe dinții pinioanelor din cutie.

După 20 mii km avea joc/uzură la culbutori 0,06 in interiorul jocului supapelor de 0,07. Altii au găsit jocuri grosolane la rolele culbutorilor la 12-13 mii km, deși are relantiul mare și pompa de ulei ar trebui sa trimită repede ulei sus in chiulasă. Zic un ulei scump 10w60 sau 10-15w50.

Urmatoarele schimburi de ulei era tot mai puțin șpan, cam cum gaseam la 350 2017 care are 1 litru/ 15 ore

La 17.12.2023 la 14:42, ERU a spus:

2 Intervale de service si  mentenanta: sta mai bine decat majoritatea 450-urilor de enduro in principal pentru ca motorul ala nu e asa de chinuit si pentru ca are mai mult ulei decat orice 450 de care stiu eu. Daca o compari cu 690 da sta mai prost dar tine cont ca acel interval de service e dat pentru racing in cazul Kove pe cand la KTM e dat pentru plimbare si chiar si asa orice detinator de KTM care vrea sa tina mobra ala mai mult timp injumatateste inervalul dat de producator.

ktm690 a fost la dakar și a cam câștigat, 2008-2010 parcă.  Acum este încadrat la categoria "travel"

Începând cu 4600 km am găsit șpan in ulei, fin și grosier că te înțepai in deget cu el. Probabil de pe dinții pinioanelor din cutie.

După 20 mii km avea joc/uzură la culbutori 0,06 in interiorul jocului supapelor de 0,07. Altii au găsit jocuri grosolane la rolele culbutorilor la 12-13 mii km, deși are relantiul mare și pompa de ulei ar trebui sa trimită repede ulei sus in chiulasă. Zic un ulei scump 10w60 sau 10-15w50.

Urmatoarele schimburi de ulei era tot mai puțin șpan, cam cum gaseam la 350 2017 care are 1 litru/ 15 ore. 

Uite aici un link cu doua ktm450 2019 si 2012, de raliu , cam 35k ambele

 

📸 Vezi această postare pe Facebook
https://www.facebook.com/groups/1686906268199086/permalink/3441117146111314/?ref=share

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, yuk a spus:

totuși sunt păreri de la unii care au avut ocazia sa pună mâna pe el, că este oribil.

ktm690 a fost la dakar și a cam câștigat, 2008-2010 parcă.  Acum este încadrat la categoria "travel"

Începând cu 4600 km am găsit șpan in ulei, fin și grosier că te înțepai in deget cu el. Probabil de pe dinții pinioanelor din cutie.

După 20 mii km avea joc/uzură la culbutori 0,06 in interiorul jocului supapelor de 0,07. Altii au găsit jocuri grosolane la rolele culbutorilor la 12-13 mii km, deși are relantiul mare și pompa de ulei ar trebui sa trimită repede ulei sus in chiulasă. Zic un ulei scump 10w60 sau 10-15w50

ktm690 a fost la dakar și a cam câștigat, 2008-2010 parcă.  Acum este încadrat la categoria "travel"

 

 

📸 Vezi această postare pe Facebook
https://www.facebook.com/groups/1686906268199086/permalink/3441117146111314/?ref=share

 

"You cannot please all ppl all the time. " e o zicala de la britiseni, dar din ceea ce am vazut pana acum, parerile posesorilor si nu daor ale lor ci si ale celor care au testat mobra sunt covarsitor pozitive.

In ceea ce priveste 690-ul si Dakarul, cred ca te inseli. Cu siguranta in legatura cu perioada. In 2008 Dakarul a fost anulat si din 2009 a fost mutat in America de Sud. Din ce imi aduc aminte din 2005 a fost introdusa limita de 450cmc.

Fiabilitatea monocilindrului LC4 de la KTM a fost mereu subiect de discutii aprinse si cum se spune, nu iese fum fara foc, asa cum 650-ul de la BMW se stie ca e super fiabil, dar de asemenea e si foarte mort, cumva pana anul asta KTM au fost singurii care au facut un monocilindru mare.

Cu linkul ala nu stiu ce vrei sa zici nu am FB.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, ERU a spus:

 

Cu linkul ala nu stiu ce vrei sa zici nu am FB.

pretul 'j dă mii de euro

Acum 12 ore, ERU a spus:

 

Cu linkul ala nu stiu ce vrei sa zici nu am FB.

pretul 'j dă mii de euro

 

varianta rally se găsește in catalogul de piese ktm , in cel mai rau caz o iei ca la ikea

20231221_102151.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.12.2023 la 23:50, prafrau a spus:

 

2011, 450 pt twin din 2005

2007-2010 a fost 690

I stand corrected.

La 21.12.2023 la 10:12, yuk a spus:

pretul 'j dă mii de euro

pretul 'j dă mii de euro

 

varianta rally se găsește in catalogul de piese ktm , in cel mai rau caz o iei ca la ikea

20231221_102151.jpg

Eu am cautat sa vad daca o gasesc pe undeva de cumparat nu sa o fac din piese, ca zicaeu niste americani de 35~40k USD ceea ce mi-a parut cam mult.

 

Si ca sa nu scriu doar offtopic: 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, prafrau a spus:

Zice in interviu ca el merge pe un 450 rally ex, care aparent e 20k euro si o sa faca doar 50. Se apropie.

Da, EX este noua lor mobra de Dakar, care e cu mult mai usoara decat varianta anterioara, uite linkul aici: https://www.kovemoto.com/index.php?c=show&id=90

Astea vor fi facute doar pt Dakar si competitiile serioase si de aia vor face un nr limitat, banuiesc ca nu sunt  multi care sa dea banii pe ele, s-au inspirat probabil din "business modelul " celor de la KTM.

Celelalte se vor produce in continuare pentru publicul larg. Cred ca pe site este o eroare in ceea ce priveste puterea noului model, eu intelesesem ca are 65 de cai si o vad listata la 56. Poate am inteles eu prost cine stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a placut tare abordarea tanarului si entuziasmul. Dar mi-a placut si ce au zis ei despre Kove. Chiar isi dau interesul sa iasa in frunte sau macar in fata si sa isi faca un nume. Cum Benelli, CFMotosi altii reusesc incetsa isi faca loc in nisa, la fel si Kove merge incet, dar totusi la pas grabit. Da, nu o sa fie durabile ca si o Honda si nu o sa zboare ca un Ktmeu, dar eu zic ca in % ani o sa fie exact unde au vrut. Si sunt sigur ca ei nu vor sa fie in top vanzari in primii 2 ani. Nu-s condusi de un pictor si nu au ganduri marete sa faca milionul din primul tablou. Mie imi place si astept urmatorii ani sa vad o maturizare frumoasa. Pana atunci, stau si ma uit la voi cum va certati si degeaba. Sanatate si sarbatori fericite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.12.2023 la 19:26, Patrick_M a spus:

Mi-a placut tare abordarea tanarului si entuziasmul. Dar mi-a placut si ce au zis ei despre Kove. Chiar isi dau interesul sa iasa in frunte sau macar in fata si sa isi faca un nume. Cum Benelli, CFMotosi altii reusesc incetsa isi faca loc in nisa, la fel si Kove merge incet, dar totusi la pas grabit. Da, nu o sa fie durabile ca si o Honda si nu o sa zboare ca un Ktmeu, dar eu zic ca in % ani o sa fie exact unde au vrut. Si sunt sigur ca ei nu vor sa fie in top vanzari in primii 2 ani. Nu-s condusi de un pictor si nu au ganduri marete sa faca milionul din primul tablou. Mie imi place si astept urmatorii ani sa vad o maturizare frumoasa. Pana atunci, stau si ma uit la voi cum va certati si degeaba. Sanatate si sarbatori fericite

 

Pai asta am zis si eu, chinezii exploateaza nisele lasate libere de ceilalti, sau mai bine zis clientii ignorati de ani de zile. In principiu durabilitatea [fiabilitatea] si zborul [performanta] sunt ca un slider, poti sa o faci foarte fiabila dar neperformanta sau ultra performanta si nefiabila, sau poti gasi un happy medium, pe vremuri BMW monopolizase zona asta.

Uite aici un filmulet ca sa vezi cum se misca baietii:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La multi ani si multi km pe 2 roti!!!

He rode the shit out of it!

https://m.facebook.com/groups/257064663124932/permalink/741816087983118/?mibextid=WC7FNe

La multi ani si multi km pe 2 roti!!!

He rode the shit out of it!

https://m.facebook.com/groups/257064663124932/permalink/741816087983118/?mibextid=WC7FNe

 

Ma uitam acum ca motocicletele din Dakar au intre 51 si 60 cai putere la 170 kg ca aia trebuie sa mearga cu 30L de combustibil si apa, nu ca noi carora nu ne trebuie mai mult de 12-15L.
In cazul asta nici nu puteau face mai mult chinezii, sau oricare altii cu cele de strada limitate de la 52 cai la 43.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

Ma uitam acum ca motocicletele din Dakar au intre 51 si 60 cai putere la 170 kg ca aia trebuie sa mearga cu 30L de combustibil si apa, nu ca noi carora nu ne trebuie mai mult de 12-15L.

In cazul asta nici nu puteau face mai mult chinezii, sau oricare altii cu cele de strada limitate de la 52 cai la 43.

 

ktm zice 68 la ale lor. Daca te-ai uitat la interviurile de anul trecut cu piloti kove se plangeau ca erau depasiti in linie dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.01.2024 la 15:03, prafrau a spus:

 

ktm zice 68 la ale lor. Daca te-ai uitat la interviurile de anul trecut cu piloti kove se plangeau ca erau depasiti in linie dreapta.

Cica mobra de anul asta a celor de la Kove are 65 de cai. Vedem ce o face Zidarul cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparent anul asta Kove are 6 motociclete la Dakar, sau avea, umbla zvonul ca unul din pilotii echipei de uzina, a avut un accident in urma caruia a abandonat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.01.2024 la 18:01, Cavaleru a spus:

zidaru?

 

Zidaru face bine. S-a stricat trocariciu' (problema cu o conducta/ radiator de ulei plus ceva pe la cutia de viteze)

Mai interesanta e explicatia: s-a stricat pt ca in desert e cald :) . Cumva informatia asta nu a ajuns la chinez.

 

https://www.moto.it/dakar/dakar-24-kove-rompe-il-motore-il-capo-spiega-il-perche-la-responsabilita-e-mia-video.html?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR272pcKVHQ3iYzBWXSMYCM-qdxQLfp7lzRhbFK0XIhle9g_j_GNpKCtJNk#Echobox=1704716255

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu rămân la părerea ca e necopt... Să declari ca nu-ți plac dunele, înseamna ca nu prea ai ce cauta la Dakar... Altfel merge bine pentru vârsta și experiența lui, dar n-aș pune banii pe el, cel puțin deocamdată. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 1/9/2024 at 1:31 PM, DesertEagle said:

 

Zidaru face bine. S-a stricat trocariciu' (problema cu o conducta/ radiator de ulei plus ceva pe la cutia de viteze)

Mai interesanta e explicatia: s-a stricat pt ca in desert e cald :) . Cumva informatia asta nu a ajuns la chinez.

 

https://www.moto.it/dakar/dakar-24-kove-rompe-il-motore-il-capo-spiega-il-perche-la-responsabilita-e-mia-video.html?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR272pcKVHQ3iYzBWXSMYCM-qdxQLfp7lzRhbFK0XIhle9g_j_GNpKCtJNk#Echobox=1704716255

Buna asta cu informatia🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...