motomoto Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Ma bucur ca v-am amuzat....dar concret spre ce sa ma indrept... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 incearca un Suzuki dl-650 v-strom, protectie la vant f buna, consum mic , foarte manevrabila si relativ ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomoto Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Multumesc. Cum ti se pare pare Suzuki Inazuma 250? Ma sperie sa plec cu 600 cc. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Are dreptate bec... esti prea mare (fizic) pt o motocicleta mica. Poate face exceptie un chopper cu comenzi avansate... O sa stai incomod, chinuit si o sa arati ca un urs pe trotineta. Un chopper de ~600cmc nu are atat de multi cp incat sa te sperie si nici nu se simte grea, fiind centrul de greutate jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Multumesc. Cum ti se pare pare Suzuki Inazuma 250? Ma sperie sa plec cu 600 cc. Multumesc nu trebuie sa te sperii de capacitatea cilindrica, nu te mai uita sub 600 ca sunt numai mobre de femei si japonezi/italieni pitici ca incepator nu-ti dai seama de ergonomia motocicletei, de mers poti merge si pe 125cc asta nu inseamna ca ti se potriveste poti incepe linistit pe oricare ~600 NON SS si nici ss-urile nu trag de speriat doar ca sunt mai greu controlabile pentru un incepator din toate mobrele cu care am mers eu v-stromul asta mi se pare cel mai manevrabil si noob friendly , e o mobra de nota 10 si eu nu suport suzuki in general Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 nu te mai uita sub 600 ca sunt numai mobre de femei si japonezi/italieni pitici nu-mi dau seama ce ai vrut sa zici las' ca ma mandresc cu ea, mica asa cum e, de pitici japonezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 nu-mi dau seama ce ai vrut sa zici las' ca ma mandresc cu ea, mica asa cum e, de pitici japonezi nu-ti spun ca stric supriza ai apucat sa mergi pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 nu-ti spun ca stric supriza ai apucat sa mergi pe ea? daca o ud mai creste? nu, s-a dus sezonul asta... vezi ca am topic la "motocicleta mea" daca esti curios ce-a fost si ce-a ajuns (si ca sa nu mai facem offtopic aici)... zic eu, mai bine. acum ceva timp glumeam spunand ca de craciun o pornesc... acum am inceput sa vorbesc serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomoto Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Va multumesc foarte mult si apreciez sfaturile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian_S Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Salutare,de azi am reusit sa intru si eu in randul celor pasionati de 2 roti(dpdv legal),promovand examenul practic. ,,Problema" mea : 1,94 si 107 kg. Categoria A2,deci limitat la 48 de cai.Ma gandeam la un Gs500F,Gs500e sau CB500(limitat).Imi plac mai mult naked-urile.Ce alte variante as mai avea si sa nu ma simt aiurea pe el/arat aiurea? Mersi baieti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Salutare,de azi am reusit sa intru si eu in randul celor pasionati de 2 roti(dpdv legal),promovand examenul practic. ,,Problema" mea : 1,94 si 107 kg. Categoria A2,deci limitat la 48 de cai.Ma gandeam la un Gs500F,Gs500e sau CB500(limitat).Imi plac mai mult naked-urile.Ce alte variante as mai avea si sa nu ma simt aiurea pe el/arat aiurea? Mersi baieti ! Vezi cum e cu limitarea, daca se poate face ulterior.. re-omologare RAR ceva de genul... ai cateva optiuni daca trebuie sa importi mobra deja limitata ai mult mai putine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Ma bucur ca v-am amuzat....dar concret spre ce sa ma indrept... Multumesc Este chiar micuta pt. tine, si nu trebuie s-o cauti, este aproape la fel cu 250 - aia o gasesti peste tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEK!!! Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Buna ziua, De cativa ani imi doresc sa imi iau carnetul pentru categoria A. .................................................................................................................................. Am categoria B de 17 ani si nici asa nu am facut excese de viteza. De asta si spun ca mi se pare o motocicleta buna pentru incepator. Totodata va rog daca puteti recomanda o scoala moto sau instructor. Cu multumiri, Motomoto Salut, Nu cred ca este o regula generala pentru o prima motocicleta. Eu de exemplu la 1.91m si 102 kile, aratam si ma simteam ridicol pe supersporturi, Asa ca mi-am ales motorul exclusiv cu inima. Nu m-a interesat cilindreea, marca sau categoria. Am vazut-o in reviste si mi-a placut forma si mi-am imaginat ca o sa ma simt bine pe ea. Precizez ca niciodata nu am vazut modelul dorit pe viu si nu stiam la ce sa ma astept mai ales ca experienta mea pe moto era zero. Mi-am dorit motoreta asta de trei ani si am muncit din greu pana am reusit sa o cumpar. Anul asta am inlocuit-o cu acelasi model dar mai noua. Experienta cu B m-a ajutat sa raman intreg pe parcursul celor 30000 de km cumulati pe cele doua motociclete si nu am avut surprize in trafic, mai ales in primii kilometri. Daca citesti review-urile despre Kawasaki ZZR 1400, ramai cu impresia ca este o motocicleta destinata numai celor cu multi ani pe motor in spate sau sinucigasilor. Adevarul este ca primul drum a fost un vis, nu am avut nici un soc sau surpriza neplacuta, am aruncat recenziile pe geam imediat ce am stiut ca am dat lovitura si mi-am ales motorul care trebuia. Ambreiajul se simtea bine, livrarea puterii era foarte liniara, ciclistica nemaipomenita iar franele si aderenta, fenomenale. Punctul pe care inisist este sa gandesti cu inima si ia-ti exact motorul dorit. Efectuarea pasilor intermediari sunt strict alegerea ta, eu i-am sarit si nu am regretat. Nu face compromisuri fudamentate pe prejudecati, lasa inima sa te ghideze, in fond motociclismul este un hobby de suflet. PS: Daca te intreseaza doar sa faci naveta si sa consume putin, ia-ti scuter, un motor nu are rost Multa bafta Motanu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonim13 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 salut..astazi am vazut un anunt cu un chopper royal de la first bike..este de 200cc din 2008 si are 1200 km..pretul este atractiv si ma gandeam ca mi s-ar potrivii,deasemenea este si inmatriculata dar am mai auzit de la alti prieteni ca nu ar fi prea buna ,la calitate se refereau..astept sfaturile voastre si va multumesc anticipat.. ps: motocicleta este inmatriculata in BV si eu sunt din CT..cat ma va costa trecerea ei pe cta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talibanu Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Salut uite ai si eu o mobra poate esti intersat ? http://www.publi24.ro/anunturi/diverse/anunt/honda-hornet-cbf-600/7b0c6c7f70686a50.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit-din-1996-549856.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Salut ! Am o intrebare: Am 16 ani si in februarie ma apuc de scoala pt categoria A1. Este bine sa cumpar o Aprilia RS 250 cu acte de RS 125 sau sa cumpar o Aprilia RS 250 cu acte de RS 250 si sa schimb actele si seriile de pe cadru cu niste serii si acte de la o Aprilia RS 125 de la dezmembrari ? Este oare in regula ? Poate observa vreun politist ceva ? Daca observa si sunt prins cu ce ma aleg ? Cu fals in acte si conducere fara permis ? Este mai bine sa cumpar o Aprilia RS 125 cu acte de RS 125 si sa stau linistit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 ultima varianta este cea corecta !!! nu va mai complicati vietile, varianta cea mai simpla e si cea mai buna .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Este bine sa cumpar o Aprilia RS 250 cu acte de RS 125 sau sa cumpar o Aprilia RS 250 cu acte de RS 250 si sa schimb actele si seriile de pe cadru cu niste serii si acte de la o Aprilia RS 125 de la dezmembrari ? Este oare in regula ? Nu e chiar in regula dar se poate. Poate observa vreun politist ceva ? Daca faci treaba calumea f greu te prinde, trebuie sa ai ghinion nu gluma. Este mai bine sa cumpar o Aprilia RS 125 cu acte de RS 125 si sa stau linistit ? Este cel mai corect din punct de vedere legal dar te va plictisi repede din cauza lipsei de putere. Ca sa stai linistit si sa mergi relax asta ar fi varianta castigatoare. Multa bafta in orice ai alege si sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Dar de ce nu iti iei un RS125 cu actele lui... mergi pe el cat mergi si cand se strica ii schimbi motorul cu unul de 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 (editat) 1000% te alegi cu o vizita la camera de garda de la vreun spital. Restul, nu conteaza. Si dupaia, dai cu subsemnatul la politie, ca la accidente cu vatamare ajunge si politia acolo. Editat Decembrie 25, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Salut ! Am o intrebare: Am 16 ani si in februarie ma apuc de scoala pt categoria A1. Este bine sa cumpar o Aprilia RS 250 cu acte de RS 125 sau sa cumpar o Aprilia RS 250 cu acte de RS 250 si sa schimb actele si seriile de pe cadru cu niste serii si acte de la o Aprilia RS 125 de la dezmembrari ? Este oare in regula ? Poate observa vreun politist ceva ? Daca observa si sunt prins cu ce ma aleg ? Cu fals in acte si conducere fara permis ? Este mai bine sa cumpar o Aprilia RS 125 cu acte de RS 125 si sa stau linistit ? Din ce in ce mai mici si mai combinetozauri si smecherasi. Lasa ideile astea si ia-o pe aia de 125 cu acte de 125, la 16 ani nu iti trebuie mult. E de ajuns si una in 4 timpi cu 10-13 cai, cat sa dai o tura pe bulevard si sa mai plimbi cate una. Te opreste politia, arati frumos actele in regula, te saluta si el si ai taiat-o inapoi la plimbare. Nu esti cu actele in regula, dai din colt in colt, te mai consumi si cu tot felul de idei sa scapi si nu stiu ce, ca sa ajungi unde zice jagi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Daca-ti iei Aprilia,nu-ti lua RS125, ia-ti RSV !!!!!!! aia de 125 e pt fatalai......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iFeel Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Din ce in ce mai mici si mai combinetozauri si smecherasi. Lasa ideile astea si ia-o pe aia de 125 cu acte de 125, la 16 ani nu iti trebuie mult. E de ajuns si una in 4 timpi cu 10-13 cai, cat sa dai o tura pe bulevard si sa mai plimbi cate una. Te opreste politia, arati frumos actele in regula, te saluta si el si ai taiat-o inapoi la plimbare. Nu esti cu actele in regula, dai din colt in colt, te mai consumi si cu tot felul de idei sa scapi si nu stiu ce, ca sa ajungi unde zice jagi. Nu subestima motoarele de 125. Am vazut o gramada de motociclisti(si de forumisti) care rup Romania cu motoare de 125...varadero,rs125,r125 samd. Pentru inceput o vmax de 130-140 mi se pare arhisuficient,iar o viteza de 90-100 la mers constant iarasi e super ok. Oricum daca Cristi pleaca de acum cu mentalitatea asta sigur nu va ajunge nicaieri,probabil la rubrica accidente PS:RS nelimitat e bomba fata de cele in 4timpi asa ca nu inteleg de ce ai vrea 250... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 troll mode: Nu te complica cu 125, aia de 250 e ce trebuie. ON : ceea ce vrei tu sa faci e gresit din multe puncte de vedere: 1. Daca te prine politia, ai bestelit-o, sa vezi pe urma ce frumos iti sta cu un dosar de cercetare penala. 2: fara nici un misto RS-ul de 250 e racheta, e un motor in 2 timpi care mananca jar, mari sanse sa te aunce in primul copac. Asta cu " sunt un tip calculat, nu merg cu viteza " tine-o pentru tine, o sa-mi multumesti mai incolo. Rs125 e ce iti trebuie, cam cel mai nervos 125 iar pana la 18 ani cand poti da de A2 este arhisuficient. Salut! Daca ii spui unuia asta, in subconstientul lui se creaza automat o portita de ocolire : "da, e asa cum zic astia, dar eu sunt altfel, nu ma incadrez in majoritate, eu sigur voi face treaba buna cu racheta si le arat la toti ce potential am. Aia care au patit o erau neatenti, netalentati, ghinionisti etc. " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.