alex_dr Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 suzuki van van de 125 sunt mortale, am vazut foarte multe in spania, royal enfield nou este 5000 si ceva de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Ducati Monster O idee mai mare de 250 cmc, dar merge! E deja un clasic in viata. Si daca nici pe Ducati nu inveti mecanica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Ba, ej nebun, habar n-aveam ca au inviat Enfield-ul... Mda, si mie mi se cam scurge o bala dupa el 21,4 kW... puturoasa rau. Pacat de ea, ca e frumoasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Ducati Monster O idee mai mare de 250 cmc, dar merge! E deja un clasic in viata. Si daca nici pe Ducati nu inveti mecanica.... Monster există și de 400cc, însă e destul de scump, fiind rar. Un Monster 600 (carb) sau 620 (injecție) începe pe la 1800-2000. Sunt și pe la 1500 dar... nu! În mod surprinzător (sau nu), problemele sunt legate de buba italienelor în general: electrica. Însă la cât de puțină electrică/electronică au pe ele (mai ales modelel carb), nu e sfârșitul lumii. Partea mecanică (2 supape/cilindru, răcire aer/ulei) este simplă și trainică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian8800 Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 suzuki van van de 125 sunt mortale, am vazut foarte multe in spania, royal enfield nou este 5000 si ceva de euro. Da, e foarte draguta RV125, dar nici pe-astea nu le-am vazut deloc pe la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Van van , a aparut de curind si in varianta 200cc , nu stiu daca este disponibil si in Eu. Daca as fi in cautare de un motor din categoria asta , as da cu banu intre Van van si TU250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Mai spre chopper exista si Virago cu motor mic, 250cmc parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 (editat) Nu e caz de operatie Si oricum nu mai esti om intreg dupa asa ceva. Nu as mai avea voie nici macar MTBtin sa te contrazic, eu am avut o fractura de L4. Bajetii si-au facut treaba excelen si acum, iata-ma practcand enduro si hardenduro la un nivel destul de ridicat. deci lasa vrajeala si investeste in tine in primul rand in alta ordine de idei tu inca nu ti-aai luat motoreta si deja te gandesti la modificari... bani muuulti iti trebuiesc pentru astfel de proiecte. clasa endure-touring ti se va potrivi cel mai bine. suspensiile moi si cursa lunga + roata de 21 pe fata te vor ajuta enorm. fiind practicant de mtb cu siguranta o sa te manance pielea sa iesi si in offroad usor si aici iarasi endurotouringul e castigator in fata neked-ului. mie nu imi place pe asfalt uscat, nu e fun!! )) Editat Ianuarie 24, 2016 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fredy_rock86 Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 Inca nu am probleme cat sa necesite cutit, cu ceva exercitii ma voi mentine intreg. Legat de mobra, eu de fel sunt cam sucit. Cazul asta nu face exceptie )) Am vrut naked, ochisem un Kawasaki er-5 in Craiova, aproape de mine, dar dupa ce am analizat mai atent pozele am vazut ca are janta indoita. Deci il tai de pe lista. Era pret bunicel, 950 euro. Acum am gasit fix la mine in oras un CBR 600 F3. Si imi place, dar mai am de strans ceva $$. Enduro nu ma atrage ca si mobra si nu prea are priza la "public" In plus, probabil daca l-as avea m-ar manca sa ma duc sa ma dau cu el pe toate gropile posibile, ceea ce nu-mi face bine. Daca nu ma sucesc iar, probabil va fi acel CBR, ramane sa reusesc sa vand mtb-ul si aia-s banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 aaa, deci tu vrei mobra ca sa dai bine la "public"... pacat, credeam ca te intereseaza motociclismul... cat despre "public" d-asta, mai bine ma lipsesc!! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fredy_rock86 Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 normal ca ma intereseaza motociclismul, era o gluma cu publicul )) motorul il iau strict pentru mine, dar trebuie sa-mi placa si aspectul. ori un enduro pe gustul meu costa, cele vechi arata ca lucrate din topor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin12 Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Multumesc celor care si-au facut timp sa-mi raspunda ! In final am achizitionat un sv din 2004 semicarenat. Ne vedem in primmavara! ;-) . Asfalt uscat sidistractie cat cuprinde!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Multumesc celor care si-au facut timp sa-mi raspunda ! In final am achizitionat un sv din 2004 semicarenat. Ne vedem in primmavara! ;-) . Asfalt uscat sidistractie cat cuprinde!!! Felicitări pentru achiziție. Să te bucuri de ea. Am o scurtă întrebare totuși: ai reușit să cumperi așa ceva cu bugetul alocat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin12 Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Da . Mai are nevoie de un set de gume si schimbul de ulei ...etc . O sa pun si poze cand mă prind cum să o fac ;-) . Niciodata nu am asteptat asa primavara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rusu Sorin Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 care sunt diferentele intre aceste 2 motociclete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Serios ca trebuia sa faci un topic pt asta? Adica daca gugaleai nu vedeai? Prima e full cross,a 2 a are far,stop,semnalizari,oglinzi,etc, adica o poti inmatricula.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seba Barlutiu Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Cer si eu parerea celor mai vechi in legatura cu un prim moto! Oscilez intre suzuki sv si gsx 600 f! Am cat A din vara si am mers doar pe moto mici(max 250 cc) si nu foarte mult si pe ,,coclauri" nu pe asfalt ! Zi faina la toti si numai bine!!! Eu zic să rămâi la coclauri...nu secompara cu asfaltu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Da . Mai are nevoie de un set de gume si schimbul de ulei ...etc . O sa pun si poze cand mă prind cum să o fac ;-) . Niciodata nu am asteptat asa primavara . 1500 pe un SV 650S din 2004? Ai verificat mobra inainte? La pretul asta deobicei se vinde modelul 99-03 in stare buna. In plus, setul de anvelope(daca sunt noi) si schimbul de ulei te costa cam 200 de euro, poate si mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin12 Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Motorul l-am luat din cj . Proprietarul e la munca in olanda,...a incercat sa-l vanda acolo si nu a reusit. Asa ca l-a adus inapoi la parinti care l-au pus pe olx si de acolo restul povestii.motorul suna bine ,nu are batai ,sarit din viteza nu se vede sa fi fost traznit de pamint . Dupa el am fost cu instructorul meu moto si inca cineva mecanic. Asa ca sper sa nu fiu eu cel mai ghinionist din lume. Fiscalul eliberat fara nici un bai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Motorul l-am luat din cj . Proprietarul e la munca in olanda,...a incercat sa-l vanda acolo si nu a reusit. Asa ca l-a adus inapoi la parinti care l-au pus pe olx si de acolo restul povestii.motorul suna bine ,nu are batai ,sarit din viteza nu se vede sa fi fost traznit de pamint . Dupa el am fost cu instructorul meu moto si inca cineva mecanic. Asa ca sper sa nu fiu eu cel mai ghinionist din lume. Fiscalul eliberat fara nici un bai . Nu era nevoie sa imi spui toata povestea. Ideea e ca daca te-a ajutat un mecanic, n-ar trebui sa iti iei teapa. Pe de-alta parte, avand in vedere preturile cerute pe piata, si faptul ca a trebuit sa ii inlocuiesti anvelopele si sa ii schimbi uleiul, te cam duce la cel putin 1700 euro, care e un pret foarte bun pentru un SV650 din anul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green_fox Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Salutare, colegi!Sunt incepator, am 30 de ani si am luat A-ul la sfarsitul anului trecut, urmeaza in mod firesc in primavara si motocicleta.Vreau sa incep cu un 125, mai ales ca inaltimea si greutatea nu ma avantajeaza si ma gandesc foarte serios la o motocicleta noua, desi stiu ca majoritatea voastra recomanda motoare produse de firme consacrate, chiar daca mai vechi.M-am oprit asupra a doua modele:http://www.keewayromania.ro/ro/prod/motociclete/motociclete-keeway/motocicleta-superlight-125-limited-76/http://www.kymco.ro/ro/produse/K-PW-125.jspPretul e similar si am rugamintea sa ma sfatuiti intre cele doua modele, criteriul de baza fiind fiabilitatea, dar si manevrabilitate & consum, usurinta gasirii pieselor si a asigurarii service-ului. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Eu zic sa te duci direct la 600cc,termina cu 125 ,150 etc.o sa mergi cel mult un an si deja nu iti mai place.apoi stai sa vinzi si aceste motoare se vand f greu.mergi incet cu atentie,o limitezi daca vrei sa nu fuga rau etc.asa am facut eu cu prima de 125cc de cross caci asa am inceput eu motociclismul,asta cu zeci de ani in urma.5-6 luni si dupa nu mai vream pe ea.moarta era.alegerea iti apartine.mult noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Pentu inceput a fi bine sa dai cateva detalii relevante cum ar fi greutatea si inaltimea, ce gen de motocicleta vrei si ce drumuri vei face cu ea. in functie de ele putem sa facem cateva recomandari. Eu unul de exemplu nu as lua nici una din cele puse de tine mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Salut eu iti recomand o motocicleta second-hand Honda cb 500, este super prietenoasa, faina, ieftina si la achiziție si in exploatare. Eu am una din 2000 si nu as schimba-o pentru nimic. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Alea le iei doar daca vrei musai ceva "nou" ,pentru naveta ,cu consum mic.Pentru orice altceva,avand in vedere ca ai 30 de ani nu le recomand,mai ales din cauza cilindreei.Ia-ti de inceput un 500cc,bun la toate.La naveta ,la drumuri lungi.Nu prea grea,nici prea usoara.Poti face o depasire relativ usor.Ah,si da,recomand second hand ,eventual de vreo 4-5 ani daca vrei sa nu ai probleme cu intretinerea.Second hand pentru ca inevitabil,ai s-o scapi. Eu stiu personal 3 exemple de motoare noi noute tavalite de incepatori,toti peste 30 de ani.Se intampla .Dar altfel plangi dupa una noua si altfel esti obligat sa o repari,decat una folosita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.