theogs Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 poti incerca si un tdm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_tuning Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 recomand honda cb ! foarte fiabil , ciclistica f ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Te-ai gandit la ce vrei de la moto? Pt ce fel de plimbari vrei? Asta conteaza cel mai mult. In functie de segmentul pe care vrei sa te axezi, asa iti alegi si mobra, plus dimensiunile tale si dorinta de cai putere. Ar mai fi si perioada cat vrei s-o pastrezi sau sa treci la altceva. Toata lumea iti recomanda o anumita marca sau un anumit model, in functie de ce considera ca i se potriveste cel mai bine. Iti recomand sa tii cont in prima faza doar de ceea ce ti-am zis deja, abia apoi sa te orientezi dupa ceea ce ti se spune. Totusi, ideea de baza este sa incerci sa te dai cu mai multe mobre, pana sa o cumperi pe a ta, in felul asta alegerea fiind mult mai usoara. Cat despre banuti... ei spun ultimul cuvant. Si eu am salivat destul dupa Tiger si Multistrada iar in final m-am ales cu cAprilia, ca deh, a trebuit sa fac unele compromisuri. Cu toate astea, facand un raport pret/calitate/satisfactie personala, alegerea mea s-a dovedit OK. Sper sa nu fiu luat pestepicior de cei mai experimentati, dar sfaturile astea le-am primit si eu si mie mi se par utile. » Post actualizat in 23 Apr 2015 16:02 P.S. Ca de ex., eu am inceput cu un Kawa KLE500, care mi s-a parut super pt inceput. Facea tot ce imi doream cu el, adica mergeam pe toate categoriile de drumuri, mai putin off. L-am schimbat numai dupa ce am simtit nevoia de mai multa putere si frane mai bune, dar pastrand clasa enduro-stradale/touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danciunicu Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Transalp 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menseph Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 (editat) kapo, exact asa am ajuns la deciziile acestea. Vreau sa pot sa merg la munca cu ea, însă dorinta mea adevarata e sa reziste la drumurile noastre ca sa pot face plimbari mai lungi. De schimbat as vrea dupa cam 2 sezoane cel mai devreme datorita drumului prin oras mă gândeam la un naked. Insa pt ce vreau eu cred ca s-ar preta mai bine un adventure/enduro care ar fi dezavantajele unui monocilindru, înafara de vibratiile mai pronuntate Editat Aprilie 23, 2015 de menseph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 (editat) V strom stiu ca nu gasesc am spus doar ca exemplu. Si transalp am luat in calcul insa poate este prea grea/inalta pentru mine (am 1,80 aprox. 80 kg). din cele enumerate mai sus am mai stat (nu condus) un BMW f650 si ajungeam bine cu picioarele plate jos. Transalpul e bicicleta, iar la fizicul tau nu ai probleme cu absolut nici o categorie de motociclete. Motoreta asta nu e inalta deloc pentru tine si nici grea, e numai buna, si foarte manevrabila. Editat Aprilie 23, 2015 de George M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Sorry, am uitat sa mentionez ca eu mi-am luat KLE-ul pentru ca era ca nou,din 2007 si.... nu am avut destui bani de un Transalp mai tanar de 2000. Tinand cont si de ce zic ceilalti.. se pare ca Transalpista e pt. tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menseph Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 George, poate pe viitor nu obsa am probleme. Dar când m-am suit pe un bmw f1000 desi ajungeam jos cu vf picioarelor pt început nu as vrea sa am si grija asta. Daca transalpul nu e cu mult mai mare decât bmw f659 o sa ii dau obsansa saca pot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 F650-ul mi s-a parut mai inalta decat TA650. Cauta un TA in Bucuresti sa te sui putin pe el, sigur gasesti pe cineva amabil sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menseph Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 o sa încerc si asta cred. Si scuze pt cum am scris mai sus. De pe telefon si in graba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Citeste si asta, multumita colegului TAZ (Adrian Berescu), care nu mai este... In primul rind te sfatuiesc sa faci o foarte atenta verificare a actelor si a corespondentei intre seria cadrului/motorului cu cele inscrise pe certificat si pe cartea de identitate.Atentie la anul real al modelului,se intimpla des ca vinzatorul sa iti spuna de ex.ca este un model '91 si sa descoperi dupa cumparare ca e iscrisa ca model'89.Starea generalaDupa aceea poti trece la verificarea starii generale a motocicletei;curatenie,zgirieturi,lovituri.Semne de cazaturiPrimele semne de cazaturi pot fi reperate la-pedale-capete ghidon-leviere-interior carenaj "aranjat"(daca e cazul)etc.Nr real de kmIncearca sa-ti dai seama de corespondenta dintre numarul pretins de chilometri si anumite amanunte care pot demasca o eventula minimalizare a acestei valori:-rosaturi exagerate a cauciucului de pe pedale-a minerelor de ghidon-a vopselei de pe leviere-in general a tuturor locurilor care intra in contact frecvent cu motociclistul in cadrul unei utilizari normale.Daca unele din aceste elemente sunt noi,intreaba de ce.Urme de maltratareVei verifica atent deasemenea eventualele urme de maltratare cm ar fi-leviere rupte-leviere indoite-cauciuc topit in pasajul rotii de tractiune-discuri de frina albastrite(semn de supraincalzire),etc.Daca pina aici nu sunt probleme,poti trece la verificarea cadrului.CadrulSe verifica aspectul general,aliniamentele. Atentie la-vopsea sarita(daca e cazul),-suduri neoriginale,-urme de soc!Acestea de obicei indica un accident.Se verifica atent cadrul in jurul coloanei de directie,unde trebuie sa lipseasca orice fel de torsiuni,umflaturi,suduri,sarituri de vopsea sau vopsea proaspata.Daca cadrul a fost revopsit,(de ce?)se poate vedea usor pt.ca de obicei cadrele la motocicletele mai moderne intii se vopsesc si apoi se stanteaza,deci seria trebuie sa fie vizibila in culoarea metalului,acolo unde nu sunt placute cu seria.Se verifica atent prinderile motorului si a cutiei pe cadru!Se verifica starea bratului oscilant spate,in special lipsa jocului rulmentilor de ghidaj.Atentie la urmele de prindere a cadrului cu menghine sau alte instalatii posibila indreptare!Aliniamentul rotilorSe incearca verificarea aliniamentului rotilor prin ingenuncherea in spatele motorului,cineva trebuind sa tina motorul drept si roata fata dreapta.Metoda este empirice,dar permite depistarea unor dezaliniamente grave.CarenajulSe verifica punctele de prindere ale carenajului pe cadru(daca e cazul)si eventualele perforatii.Carenajul nu trebuie sa stea tensionat pe prinderi(posibila torsionare a cadrului): se desfac 2-3 prinderi din puncte vitale si se remonteaza pt. verificare.Alte semne posibile de accidente serioase pot fi un radiator de apa strimbat (atentie!) sau un suport de instrumente de bord deformat/rupt/sudat(!).Coloana de directieSe verifica atent rulmentii coloanei de directie,cu roata din fata ridicata; se depisteaza eventualul joc in coloana sau eventualele puncte dure la invirtire.Coloana nu trebuie sa aiba joc sau zgomote si ghidonul trebuie sa se invirta usor sub efectul propriei greutati a trenului fata.In final se face un test de tinuta de drum si se incearca depistarea comportamentelor "curioase" cum ar fi instabilitate pe linii drepte bine asfaltate fara vint lateral sau tendinta motocicletei de a "trage" intr-o parte sau alta.MotorulMotorul de preferinta,acesta trebuie sa fie curat,dar nu sters chiar atunci,pe loc,ca tu sa poti verifica eventuale scurgeri de ulei la rece.Daca s-a sters nu-i bai,vei putea verifica la cald,dupa o testare mai prelungita aceste scurgeri.Pornirea la receEste obligatoriu sa asisti la prima pornire a motorului la rece(verifica cu mina!). Aici vei vedea in cazul demarorului electric starea bateriei, electromotorului de pornire, a dispozitivului de roata libera care scoate demarorul din tractiune dupa pornirea motorului.Vei asculta la relanti si la acceleratie usoara eventualele batai sau clantanituri la rece(cele mai evidente)ale: cuzinetilor de biela si palier, bolturilor de piston(nasol!), si in cazul motoarelor de 4 timpi, zgomotul supapelor(posibil reglaj incorect al supapelor) si al lantului de distributie (daca nu cumva distr. este cu tren de pinioane). Acesta din urma in caz de uzura emite un zgomot metalic de fierarie asemanator cu un suierat.FumExista motoare de 4 timpi ca de ex.multicilindricele japoneze in stare perfecta,care nu au voie sa scoata fum chiar din prima secunda.Altele precum boxerele mari BMW au voie in primele secunde sa emita o cantitate minuscula de fum pina la refacerea jocurilor normale intre piesele componente.In orice caz(bineinteles regula nu se aplica la 2 timpi), la foarte putin timp dupa demaraj, fumul trebuie sa dispara.Daca nu:- Aburul e normal pe timp rece si umed, a nu se confunda!- Fumul albastru = consum de ulei(segmenti sau ghiduri de supapa uzate);- Fum alb = posibila prezenta a lichidului de racire (daca e cazul racirii cu lichid) in camerele de combustie, adica garnitura de chilasa terminata,sau,mai rau,bloc motor fisurat.Cu motorul cald,dupa 2 minute de relanti se accelereaza brusc intii in punctul mort,dupa care dupa ale 2 min.se repeta procedeul in sarcina.(se evita totusi expunerea exagerata la relanti mai ales in cazul motoarelor racite cu aer).- Fum albastru=motor uzat- Fum negru=amestec prea bogat in benzina(posibile probleme de calamina)Toate acestea (repet)referitoare la fum =numai pt. 4 timpi.Se verifica buloneria motorului:un motor bun nu are nevoie de demontare profunda!UleiulTot pt.4 timpi:Se verifica cantitatea si calitatea uleiului(culoare,consistenta), se intreaba de filtru, frecventa schimbului de ulei si filtre.In anumite cazuri (motoare de mare performanta cu uleiuri inalt aditivate) culoarea aproape neagra este normala.Se verifica numai consistenta si "grasimea acestuia. Se poate scurge putin ulei la cald si se verifica dupa "asezare"prezenta de eventuale particole metalice:a se evita!Se verifica functionarea corecta a cablurilor de acceleratie si de soc (integritate, tensiune corecta, ungere). Acceleratia trebuie sa revina singura!Transmisia secundaraCardanDaca totul e bine; transmisia secundara:in cazul cardanului se verifica eventualele zgomote, puncte dure de invirtire, starea buna a cardanului, daca e vizibil (axialitate, lipsa de lovituri,marcaje,starea amortizorului de transmisie,daca exista)si prezenta uleiului in cantitate si consistenta corecte.De asemenea se poate verifica prezenta de particol metalice in ulei(dupa o minima invirtire).CureaDaca ar fi fost cazul curelei(Harley):starea curelei si a coroanelor de transmisie.LantIn cazul lantului:vezi aspectul general, lipsa de rugina, ungerea corecta (un lant poate ascunde rugina si sub un strat nou de ulei), curatenia, prezenta tuturor rolelor, lipsa totala a jocurilor de orice natura.Atentie la elemente gripate: ele se demasca prin "sarituri" ale lantului la invirtirea in relanti cu roata din spate libera, pe cricul central.Zgomotele de tip "clac" indica de asemenea de obicei un lant uzat.Vezi tensiunea corecta a lantului (un lant incorect tensionat se uzeaza f. repede, ca si coroana si pinionul).Verifici starea pinionului primar si a coroanei de transmisie: uzuri, prezenta tuturor dintilor, fixare, lipsa de batai laterale.La pinion, daca poti, vezi sa nu curga ulei pe linga simeringul axului acestuia.Daca exista amortizor de transmisie de cauciuc in roata din spate, verifica lipsa jocului, sau macar acesta sa fie foarte mic: invirte coroana fate de roata din spate si vezi ce se intimpla.Cutia de vitezeAcum, cutia de viteze: aceasta trabuie sa nu prezinte zgomote anormale, trebuie sa fie cit mai precisa si rapida, mai ales la motoarele sport.Punctele moarte trebuie sa fie usor de gasit si cele false trebuie sa lipseasca.Atentie la sariturile din viteza, mai ales prima si a 2-a (pinioane uzate sau furci de ghidaj torsionate) :se accelereaza puternic in toate treptele corect cuplate si se verifica de citeva ori acest lucru.Daca cutia este unsa separat, aceeasi verificare a uleiului.SuspensiileSuspensiile fata-spate:se verifica lipsa zgomotelor de culisare, infundarea trebuie sa fie progresiva si revenirea libera si neta, dupa un mic recul.La spate:starea amortizorului, scurgeri, functionarea reglajelor (daca e cazul), aspect general.La fata: aspect general, curatenie, urme de ulei, lovituri.Tuburile trebuie sa nu prezinte nici o zgirietura sau alte marcaje.Se verifica paralelismul prin compararea la ochi a reflectiilor tuburilor de furca.Se fac pompaje repetate si se verifica daca a aparut ulei pe tuburi (simeringuri terminate).Vezi starea simeringurilor de praf, daca sunt terminate, nici cele de ulei nu mai duc mult!Vezi comportamentul furcii la revenire, nu trebuie sa faca zgomote.Daca tuburile sunt curate dar nu amortizeaza de loc (oscilatii repetate) atunci s-ar putea sa nu ai decit putin ulei in tuburi sau chiar deloc! Intrebi daca s-a schimbat uleiul in tuburi si cind anume (maximum pt. Romania este de 10-12.000 km)Reglaje, daca sunt: functionarea corecta.FraneleEficienta la apasare: daca sunt cu tamburi se verifica lipsa ovalizarii fata si spate separat (frineaza neregulat la o apasare constanta a levierului sau pedalei.)Uzura tamburului, reglaj incorect.Daca sunt actionate prin cablu se verifica integritatea, lipsa griparii, ungerea corecta, starea camelor de actionare.Daca sunt hidraulice: Lichidul trebuie sa fie proaspat, transparent si la nivelul corect. Daca este brun, oxidat este vechi si are o posibila prezenta de apa (se schimba la max.2 ani-20.000 km)Verifica etanşeitatea garniturilor de pompa centrala, etriere conductele (stare generala)Cursa comenzilor trebuie sa fie ferma si sa nu atinga capetele(ex.minerul dreapta al ghidonului):aer in instalaţie!Se verifica funcţionarea becului de stop fata si spate.In cazul discurilor se verifica starea si tipul plăcutelor.Starea generala a discurilor: Lipsa adanciturilor in sensul pistei exagerate (max.0,2-0,3 mm), grosimea minima de siguranţa (de obicei inscrisa pe disc) se măsoară măcar cu un şubler.Se verifica cu rotile suspendate foarte atent lipsa absoluta a oricarei batai laterale a discurilor. Culoarea albăstrita a acestora este un semn de supraincalzire si posibila deformare a pistei.Uzura discurilor in functie de nr.total de km.sau de nr.de km de cind au fost schimbate este un indiciu asupra felului de utilizare la care a fost supusa motocicleta. Ex.disc de sub 20.000 km. cu plăcute standard si grosimea minima atinsa = utilizare supersportiva intensiva. Exista plăcute de mare perf. care uzeaza mai rapid discurile, ex. metal sinterizat. Intreabă!AmbreiajSe verifica lipsa patinarii la acceleratii f. puternice in treapta a 2-a-a 3-a (depinde de putere, poate chiar a 4-a in cazul motoarelor de mare putere): daca cauciucul nu patinează, dar turaţia motorului creste fara ca viteza sa faca acelasi lucru in mod proporţional, ambreiajul trebuie refăcut.O cursa activa exagerat de mica, chiar fără patinare inseamnă ca ambreiajul va trebui refacut curand.Hidraulica ambreiajului se verifică exact la fel ca la capitolul frine anterior.(lichid,etanseitate,etc.)Roti, jenţi, pneuriSe Ⲵe fiecare roata pe liber pt. verificarea axialitatii si a lipsei jocului din rulmenţi.In cazul franelor disc e posibil ca rotile sa fe foarte uşor franate din Ⲵirea lor libera(nu prea mult!): e normal.Daca exista suspiciuni cu privire la starea rulmenţilor, se demontează plăcutele si se invirt rotile pe liber.Se examinează jantele: urme şocuri, etanşeitate la tubeless (modul de schimbare a cauciucului).Se verifica valvele.Se verifica starea cauciucurilor.Se inreabă acum citi km. au fost schimbate pneurile si in functie de raspuns(sincer!?) si de tipul cauciucurilor se poate evalua din nou modul de utilizare a motocicletei.EşapamenteStare generala, lovituri, zgirieturi, rugina ascunsa; la motoarele in 4 timpi: culoarea interna trebuie sa fie apropiata de cea a betonului; se baga un deget in evacuai: urmele grase, negre+ motor cu carburatia dereglata sau uzat.Se verifica starea galeriilor: etanşare (zgomote ascuţite rapide "ps-ps-ps-ps" tip compresor de aer, sau motor care "ticaie" la frine de motor puternice), oxidare, integritate generala, etc.Instalaţia electricaInstalaţia electrica trebuie sa fie ne-"facuta", integra, fara urme de arsuri, topituri, dezizolari, etc.Se verifica funcţionarea tuturor echipamentelor electrice si a bordului (ex.aprinderea becului roşu de ulei la punerea contactului, si, apropo, stingerea lui imediat dupa pornirea motorului, adică presiune corecta la ulei!!)BateriaSe verifica starea bateriei si,daca e posibil incarcarea corecta(alternator!).Contacte baterie oxidate = intreţinere necorespunzătoare.Test de drumAcestea fiind făcute, faci un test de drum cu proprietarul la ghidon: vei vedea cum se poarta acesta cu motocicleta, daca respecta timpii de incalzire a motorului, daca manuieşte corect cutia, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menseph Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 (editat) l-am citit in decursul cautarilor o sa reimprospatez.RIP TAZ Cam care ar fi diferentele dintre bmw f650 si honda transalp? Ma gandeam sa dau o incercare saptamana viitoare la una sau ambele dintre urmatoarele motociclete: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-transalp-din-2002-601087.html http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-bmw-f650gs-din-2000-597724.html Editat Aprilie 24, 2015 de menseph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 In primul rand, strunctura motorului. F650 e monocilindric, iar TA e V2. Restul detaliilor sa le spuna cei care stiu mai bine. Daca tot vrei sa probezi, testeaza ambele modele, nu doar pe unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Transalp e v2, f650 e mono, cum s-a zis mai sus. Vibratii mult mai putine, se simte diferenta la drumuri lungi. Transalpul e ceva mai inalt (vreo 3-4 cm) decat f650 (s-ar putea sa-ti vina mai bine la inaltimea ta). Transalp are cativa cai in plus fata de BMW, nu stiu cat s-ar simti. Consum mai mic pe F650 pe injectie fata de carburatie pe Transalp. Vorbind strict personal, Transalp-ul a fost super OK dpdv mentenanta (in afara de diverse extra-uri am bagat bani doar in benzina si consumabile). Nu stiu cum e BMW-ul din punctul asta de vedere. Transalp are doua discuri de frana pe fata, fata de BMW care are doar unul. N-am avut cum sa compar franele la amandoua, dar tind sa cred ca sunt ceva mai bune pe Transalp. S-a mai zis, pana la urma conteaza sa le incerci pe amandoua, daca la astea doua ai ramas, si care te atinge la corazon, pe aia s-o iei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 Daca as fi in locul tau as merge pe Virago. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 (editat) Salut ! Pentru ca am auzit atit de multe lucruri minunate despre Transalp , la un moment dat mi-a trecut prin cap sa cumpar una . Pentru mine o achizitie fara o testare mai lunga decit obisnuitul 5-10 minute pe strada pe care te intilnesti cu vinzatoru ,este o prostie. In consecinta , cind am vazut ca nu gasesc pe nimeni cu care sa fac un schimb de o ora - doua cum mi-as fi dorit , am inchiriat una pentru 24 de ore. Am fost dezamagit total probabil si pentru ca mi-a fost atit de laudata dar si dupa ce a trecut monentul initial am ramas cu parea ca este un motor ca un tank care face ce ii spui dar inca astepti sa te faca sa zimbesti si astepti degeaba. Mi se pare o alegere total neinspirata daca pe linga consum si costuri de intretinere ai pe lista de interese si " fun factor" . Este o impresie generala care nu are nimic deaface cu puterea sau pozitia sau alte chestii de acest gen. Pentru mine a fost taiata de pe lista pentru totdeauna si ma bucur ca am cheltuit acei 45-50 euro(nu mai stiu exact) pe inchiriere decit sa fi dat 2000 pe un motor care a doua zi l-as fi scos la vinzare pentru ca nu ma distreaza destul. Este doar o parere personala ca atunci cind esti interesat de un anumit model care este usor de gasit la inchirieri sa faci cheltuiala pentru ca te ajuta sa fi cu adevarat in cunostinta de cauza cind vine momentul deciziei. Multa bafta! » Post actualizat in 25 Apr 2015 08:20 Lua-ti Transalpul ca un exemplu ca se putea foarte bine sa mi se fi intimplat aceeasi experienta cu un alt model. Editat Aprilie 25, 2015 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Salut ! Pentru ca am auzit atit de multe lucruri minunate despre Transalp , la un moment dat mi-a trecut prin cap sa cumpar una . Pentru mine o achizitie fara o testare mai lunga decit obisnuitul 5-10 minute pe strada pe care te intilnesti cu vinzatoru ,este o prostie. In consecinta , cind am vazut ca nu gasesc pe nimeni cu care sa fac un schimb de o ora - doua cum mi-as fi dorit , am inchiriat una pentru 24 de ore. Am fost dezamagit total probabil si pentru ca mi-a fost atit de laudata dar si dupa ce a trecut monentul initial am ramas cu parea ca este un motor ca un tank care face ce ii spui dar inca astepti sa te faca sa zimbesti si astepti degeaba. Mi se pare o alegere total neinspirata daca pe linga consum si costuri de intretinere ai pe lista de interese si " fun factor" . Este o impresie generala care nu are nimic deaface cu puterea sau pozitia sau alte chestii de acest gen. Pentru mine a fost taiata de pe lista pentru totdeauna si ma bucur ca am cheltuit acei 45-50 euro(nu mai stiu exact) pe inchiriere decit sa fi dat 2000 pe un motor care a doua zi l-as fi scos la vinzare pentru ca nu ma distreaza destul. Este doar o parere personala ca atunci cind esti interesat de un anumit model care este usor de gasit la inchirieri sa faci cheltuiala pentru ca te ajuta sa fi cu adevarat in cunostinta de cauza cind vine momentul deciziei. Multa bafta! » Post actualizat in 25 Apr 2015 08:20 Lua-ti Transalpul ca un exemplu ca se putea foarte bine sa mi se fi intimplat aceeasi experienta cu un alt model. Desi am laudat Transalpul, exact aceeasi senzatie am avut si eu cand m-am dat cu el: iti faci treaba dar.... no fun. Plus banii mai multi, care se justifica doar prin fiabilitatea mobrei. Totusi, ca prima motocicleta, te poate ajuta mult sa iti dai seama ce vrei mai departe. Sa nu uitam ca sunt foarte multi care au ramas la Transalp si au motive foarte bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Pai sa vedem: consum destul de mare pentru ce ofera (5-6 litri la suta la 50 de caluti), greutate mare si centrul de greutate ridicat, cai putini care se simt pe autostrada (nu ii place la peste 6000 de ture, care sunt deja vreo120-130km/h, deci este pe acolo cu viteza legala ), protectie la vant slaba pentru oameni peste 1,70 m astea ca minusuri. Ca plusuri: fiabila in draci, merge si tot merge, capacitate de trecere ca o tancheta (am cauciucuri stradale dar ma bag cam pe oriunde, doar sa nu fie noroi sau padure deasa), foarte confortabila, poti sa o incarci cu bagaje si nu ii strici aspectul (nu ai prea mult de stricat din start, ca nu e o miss), suspensii cu cursa lunga, foarte bune pe drumurile patriei, motor si cutie de viteze foarte elastice, nu tot mesteci cu schimbatorul, extraordinar de manevrabila, merge pe viraje stranse si medii foarte bine, preturi bune (la 2000-2500 de euro iei un 650 bun). E motorul la care ii dai cheie si merge, un catar de povara nepretentios, motiv pentru care am decis sa mai raman cu el mult si bine, dupa tentative de vanzare si schimb nereusite (relativa lipsa de putere ma suparase). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menseph Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Multumesc pentru raspunsurile de pana acum. O sa incerc sa vad/testez ambele modele daca am cand. Despre aceste 2 anunturi ce abia am vazut ca au aparut ati avea ceva pareri de impartasit? http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=602018&selpic=1&zoom=1#foto http://www.motomus.ro/motociclete/motociclete-second-hand/k2462 (desi este tocmai la cluj sa zicem ca as putea sa fac un drum sa vad cateva modele din ce au) Kapo, cam in cat timp ai schimbat KLE-ul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amendatu` Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 xtz 750 te-ar interesa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Sau un BMW F650 : /index.php?/topic/726011-vandschimb-bmw-f650-funduro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menseph Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Ms pentru oferte dar pentru moment din lipsa de timp pentru deplasari caut doar prin bucuresti sau imediata apropiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dandavid Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Salut uite eu am un bmw f650 st pe carburatie ...daca vrei ne putem vedea sa testezi .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EduardSim Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Salut am 16 ani si jumatate si m-am gandit sa dau de carnet A1. As vrea sa ma îndrumați cam ce motor sa imi iau dintre Yamaha, Aprilia, Honda sau alte firme mai bune daca stiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Ia carnetul. Pana atunci, casca ochii prin scoala moto si incearca sa intelegi cat mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.