Sari la conținut

Grupul posesorilor de Moto Guzzi V7


stopBeingSad77
 Share

Postări Recomandate

3 minutes ago, _Raul_ said:

Părerea mea este ca informații importante/utile vei găsi pe site-uri sau pagini FB ale posesorilor. 

Ultimele sunt o varza cu desert și trebuie sa răsfoiești la ele zile întregi pana găsești chestii faine.

Asta se întâmplă din cauza ca informația nu este structurata, aparand ca răspuns la întrebări ad-hoc. 

Pe paginile de FB vei găsi chestii oportune și doar uitându-te la poze postate de posesori din plimbări, din garaj, etc. Ma refer în principiu la accesorii și modificări. 

Suficient sa ii întrebi pe oameni ce au montat. 

 

Anyway, spor și km faini impreuna. 

Multumesc mult de sfaturi ! Sper azi, maine sa ma sune sa vin sa o iau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 161
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1 oră în urmă, stopBeingSad77 a spus:

image.thumb.png.8da41ba9c55df2b88f974045596ddf26.pngCaut ceva de genu, asta e pentru 85TT, doar ca eu vreau pentru V7 stone. Am vorbit cu ei si mi-au zis ca nu se gasesc pentru modelul asta de stone (seria IV) ci pentru seria precedenta. Are careva vre-o idee unde as putea gasi asa ceva? Aaa da si quadlock nu au, stie cineva daca quadlock-ul se potriveste pe moto guzzi?

 

Eu mi-am luat crash-bar OEM, scut nu este neaparat necesar, probabil si racirea este putintel limitata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, GoodKat said:

 

Eu mi-am luat crash-bar OEM, scut nu este neaparat necesar, probabil si racirea este putintel limitata.

Un prieten mi-a recomandat sa imi iau un scut ca sa opresc eventualele pietricele care mi-ar atinge partea din fata a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, stopBeingSad77 a spus:

Un prieten mi-a recomandat sa imi iau un scut ca sa opresc eventualele pietricele care mi-ar atinge partea din fata a motorului.

 

De acord cu prietenul tau, dar ala poate fi un scut minimalist, nu neaparat ce este pe V85 TT. Cu V7-le ramai pe asfalt in principal...

 

Dupa ce ajunge la mine, o sa vad daca nu cumva pot sa fac eu un scut :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa strici aspectul motoretei cu scutul. plus ala e util daca mergi pe alte drumuri decat cele asfaltate si acolo te poti deplasa linistit fara scut. 

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns acum 20 de minute de la Iasi, am tras un frig mama mama..partea buna e ca pare totul ca s-a rezolvat la cardan, mecanicul mi-a spus ca a fost garnitura pusa stramb si el doar a montat-o corect plus i-a mai pus nu stiu ce adeziv maro nu mai tin minte exact cum se cheama. Totul pare super ok. Multumesc celor de la Mardas, sa fie de acuma fara incidente. Mai pe dupeameaza ma duc sa-i fac prima baie la fetita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Moto Guzzi V7
Acum 6 ore, stopBeingSad77 a spus:

a fost garnitura pusa stramb si el doar a montat-o corect plus i-a mai pus nu stiu ce adeziv maro 

FIX conform procedurii de reparație a fabricantului, că doar e în garanție și niște șefi au făcut chiar și cursuri în străinătate, dar Dorel întotdeauna știe mai bine! 🤦‍♂️ Bine, nu mă așteptam oricum să aibă simering în stoc, și ar fi durat probabil vreo 3 luni să-l aducă. 

Dacă într-adevăr a fost simeringul strâmb și l-a repoziționat + etanșat cu mascâz eu zic că nu durează mult și va zemui din nou... Dar poate totuși a fost doar prea mult ulei. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

semeringul ala trebuia inlocuit, logica de bun simt.. facei economie la piesa de 40-50lei.. hai 100....

 

eu zic sa le spui sa comande pe stoc semeringul ca o sa ajungi acolo din nou.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, stopBeingSad77 a spus:

Am ajuns acum 20 de minute de la Iasi, am tras un frig mama mama..partea buna e ca pare totul ca s-a rezolvat la cardan, mecanicul mi-a spus ca a fost garnitura pusa stramb si el doar a montat-o corect plus i-a mai pus nu stiu ce adeziv maro nu mai tin minte exact cum se cheama. Totul pare super ok. Multumesc celor de la Mardas, sa fie de acuma fara incidente. Mai pe dupeameaza ma duc sa-i fac prima baie la fetita.

Tipic celor de acolo, am văzut la mobrele care vin pe la mine niște lucrături de numa-numa...

Un amic și-a luat (din zonă) cmx500 cu 700 km, în garanție, sună la celebra locație să facă revizia de 1000 km. După două săptămâni de telefoane, SMS, mail- își bagă picioarele și mă pune să-i cumpăr ulei și filtru. Adio garanție, mulțumită seriozității și promptitudinii cui se ocupă de PR.

Alt amic duce un R6 la ei să rezolve cutia și motorul, dar le transmite să verifice cap-coada mobra, iar dacă văd ceva, să spună și să repare. Frâne praf, furcă praf (până și siguranțele de la simeringuri erau putrede, le-am scos pe bucăți), switch frână mort + alte chestii de care nu-mi amintesc la ora asta. Nu mai am pozele, din păcate. Dar i s-a comunicat că "mobra e stas, boss". Iar omul e cu bani și nu a făcut economie la reparație, a pus toate piesele noi (care au costat multișor, manopera la fel).

Oricum, seriozitatea la ea acasă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Railor si invidiosilor care ieste pe "mecanicii" care stie sa repara chestii (socoteli) pe 2 roti. Adica iei, care stie mai bine sa lipeste cu mastic acolo unde injineru talian a studiat la greu, vine si va da clasa si voi ie ofticati?

Lasand gluma la o parte, in Bucuresti am testat vreo 5 ateliere/meseriasi, pana i-am gasit pe cei la care imi intretin/repar parcul moto: sunt decenti si (aproape) de incredere. Sunt convins ca la satisfactie contribuie si faptul ca poti sa ai un dialog civilizat, sunt atenti la ce fac, sunt transparenti. Asta are un pret, dar vorba reclamei "pentru restul, exista Mastercard..."

Pentru proaspatul (si sigur fericitul) posesor de Moto Guzzi, am testat si eu una de la baietii de la The Bike Hub. Amuzanta "la macchina", mai ales partea cu ruliul datorat motorului V2. Trec peste cautatul punctului neutru la cutie (tipic pentru Moto Guzzi) si faptul ca daca nu esti atent, iti lasi talpa piciorului drept pe esapamentul incins. Si blugii pe cilindri :D Pana la urma, important este ca ti-ai facut o bucurie. "Pentru restul, exista...". Sa te bucuri de ea si neplacerea cu pierderea de ulei sa fie singura problema. Sunt convins ca asa s-a spart ghinionul ;) 

Asfalt uscat, ca incepe sezonul.
P.S. Azi ma duc sa scot racheta de la iernat...

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, pierrotlefou a spus:

Railor si invidiosilor care ieste pe "mecanicii" care stie sa repara chestii (socoteli) pe 2 roti. Adica iei, care stie mai bine sa lipeste cu mastic acolo unde injineru talian a studiat la greu, vine si va da clasa si voi ie ofticati?

 Talianu injiner n-o fi studiat rău, dar Dorello sicilian (cu ochii oblici) care a asamblat pasta pepperoni n-a respectat la ricetta. 

Il sigillante per guarnizioni e il migliore amico al dorelului român (alături de negresa de rigips și "baibarace", fașete sau șoricei cum li se mai spune), și, așa cum ziceam, 100% simeringul nu îl aveau în stoc, trebuia comandat de la mamma Italia (recte China), iar cum sigur importă paleți întregi de piese pt Guzzi, transportul ar fi depășit valoarea piesei. And guess what, la garanzia non copre cheltuielile de transport. Asta pe larg pt că tot e Red flag la gp. 😜

 

Acum 44 minute, pierrotlefou a spus:

Lasand gluma la o parte, in Bucuresti am testat vreo 5 ateliere/meseriasi, pana i-am gasit pe cei la care imi intretin/repar parcul moto: sunt decenti si (aproape) de incredere. Sunt convins ca la satisfactie contribuie si faptul ca poti sa ai un dialog civilizat, sunt atenti la ce fac, sunt transparenti. Asta are un pret, dar vorba reclamei "pentru restul, exista Mastercard..."

Acum spune-le și răilor și invidioșilor unde să își ducă armăsarii, împărtășește din experiența cu greu acumulată! 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, ENEOS a spus:

Acum spune-le și răilor și invidioșilor unde să își ducă armăsarii, împărtășește din experiența cu greu acumulată! 

Daca nu va fi considerata reclama mascata... Pregatiti rosiile si ouale, evident stricate. Dar inainte de a arunca, sa nu uitam ca fiecare are experienta lui. :)
De 3 sezoane merg la RAMS Service Moto - Otopeni. Si am inaugurat al 4-lea, pentru ca saptamana viitoare duc motocicleta (ocazie cu care recuperez scuterul).
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, Kristian K a spus:

Va rog sa va opriti cu off topicul,cautati topicul dedicat sau faceti unul pe tema respectiva. :)

Eu am zis că nu vreau să fie considerată reclamă mascată...

Vrem poze cu motorul, că tot e topic de Moto Guzzi V7

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mobre noi la care se desfac șuruburile în mers.

Acu ceva timp și la Passatul nevesti-mii - mașină nou nouță de servici - se desfaceau șuruburile la o balama la ușa șoferului.

Viitorul sună bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, nu stiu ce sa zic de cardan si de ce treaba a facut omu de la service (mi-a zis ca il cheama Daniel si ca e director la service) dar eu nu am mai observat absolut deloc sa mai improaste ulei. Am fost destul de atent de atunci la cardan si am facut 129 de km fara nici un fel de incidenta. Vom vedea cat tine reparatia. Spuneti ca ar fi trebui schimbat simeringul cu totul ?

poza2.jpg

poza1.jpg

Editat de stopBeingSad77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, ENEOS a spus:

Prima dată Dorel, ăsta, Daniel, și apoi simeringul. 😈

Agregatul chiar arată porno, să-l călărești sănătos și fără incidente! 

 

Cu tobele alea Mistral suna si mai porno. Ah, si sunt omologate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in locul tau as verifica daca s-a pus cantitatea corecta de ulei in grup.

Inca o intrebare: Are incinte separate pentru uleiul de grup si uleiul de cardan, ca la airhead-urile BMW?

 

Sa te bucuri de ea!

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...