Sari la conținut

2. Pertamina Grand Prix of Indonesia 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 220
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

 

Legat de "cât de terminată este cariera lui Márquez", David Emmett are probabil o perspectivă și o părere mai relevantă:

 

Addendum: We mere mortals fail to understand the sheer incredible force of will these athletes have, their desire to compete and to win. 

 

 He is still hungry.

Being willing to sacrifice literally everything, including your health and potentially your life, just to prove you can ride a motorbike round in circles faster than anyone else is not a sensible or psychologically healthy attitude, in any way, shape or form. Yet racers do it.

 

This is what people who aren't elite athletes don't understand.   .....

 

It is foolish to expect them to make rational decisions.

Imi place Emmett cum scrie si de multe ori o face relevant. Nu si de data asta. Ma asteptam de la el la o analiza care sa aduca in discutie elemente concrete legate de situatia lui MM dar si a echipei. Ori toata demonstratia lui Emmett se bazeaza pe niste afirmatii cu incarcatura emotionala, precum cele pe care le-am selectat mai sus. Parerea unui medic oftalmolog si/sau neurolog ar fi fost mai utila. De asemenea, utila ar fi fost si parerea cuiva din interior, care stie cu ce se mananca clauzele din contractele baietilor astora, in asemenea situatii sau care stie/intelege chestiunile financiare pe care le implica noua accidentare a lui Mimisor, felul in care ar putea fi afectat proiectul HRC in urmatorii 3 ani, lipsa performantelor in ultimii trei ani, etc, etc, etc. Sunt multe variabile in discutie, nu numai dorinta arzatoare, dincolo de ratiune, a lui MM de a concura si de a fi cel mai bun. In conditiile astea, ceea ce spune David este aproape tot atat de relevant, cat este ceea ce spunem noi. Relevant ar fi ceea ce spun cei implicati in fenomen, ori este putin probabil ca cineva sa ofere astfel de informatii, in acest moment. Articolul este scris pentru a mentine treaz interesul publicului pentru fenomenul MotoGp si pentru blogul personal. Este o stire calda, care face rating si asa trebuie inteleasa. In rest, vom trai si vom vedea. 

Acum 2 ore, danypop a spus:

Excelent spus. Gălbenuțele nu înțeleg 😂😂

Deep wisdom!!! 👍👌😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.gpone.com/en/2022/03/22/motogp/taramasso-surprised-by-puigs-declarations-safety-comes-first.html

 

Michelin zic ca problema nu e de la ei. Honda cauta scuze pentru performantele slabe si pentru accidentul lui MM, dar nu le cauta unde trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, ioio_viola a spus:

 

Te așteptai să zică bibendumii altceva?!? Gen "facem cauciucurile ca să câștige cine vrem noi"? 

:moron:

După ce au inventat altă 🏍️ și au fost iar pe nicăieri hondarii ar putea face sepukku... 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

43 minutes ago, ioio_viola said:

https://www.gpone.com/en/2022/03/22/motogp/taramasso-surprised-by-puigs-declarations-safety-comes-first.html

 

Michelin zic ca problema nu e de la ei. Honda cauta scuze pentru performantele slabe si pentru accidentul lui MM, dar nu le cauta unde trebuie.

 

Also, some riders (referring to Pol Espargarò, ed.) believed that the tyres were from 2018, in the sense that they had been in the warehouse for 4 years (laughs). It takes a lot of imagination to think that, these tyres were produced after testing.

 

Dacă ceea ce spune este serios, Pol nu e foarte isteț.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

 

Also, some riders (referring to Pol Espargarò, ed.) believed that the tyres were from 2018, in the sense that they had been in the warehouse for 4 years (laughs). It takes a lot of imagination to think that, these tyres were produced after testing.

 

Dacă ceea ce spune este serios, Pol nu e foarte isteț.

Ala a fost un "rautacism" al boss-ului bibendumilor. Doar nu iti imaginezi ca Pol a crezut ca merge pe circuit cu DOT 2018.. 🤣 .  Pol a fost foarte explicit in ceea ce a spus: anume ca ei au construit motocicleta in jurul pneurilor folosite acest sezon, ca in teste erau rapizi, pentru ca in FP-uri sa se taraie, in timp ce Ducati zburau pe circuit. Lucru confirmat si de Puig.  Michelin a ocolit problema, pedaland pe siguranta. Daca erau corecti, puteau foarte bine sa aduca ambele specificatii de pneuri, cu recomandarea de a fi folosite cele din 2018. Echipele puteau alege ce doreau, pe riscul lor. Plus ca chestia cu siguranta nu tine, pentru ca pilotii Honda au cazut de au rupt, pe "pneurile de siguranta". Unde mai pui ca bolovanul de Mimi a facut din nou double vision. Deci, unde drk este siguranta trambitata de bibendumul sef? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform articolului, incidentul lui Márquez nu a avut legătură cu guma spate. Mai mult, nu am văzut acuze oficiale din partea niciunui constructor implicat. Așadar, ajungem la teorii ale conspirației și devine ușor ridicol.

 

Majoritatea s-au descurcat bine cu guma nouă/veche (Ducati, Yamaha, KTM, Aprilia), restul (Suzuki și Honda) nu. Singurii care au fost vocali au fost Pol Espargarò și șeful lui - un tip cunoscut pentru ieșirile pe care le are. La final doar calificările au fost impactate, iar guma în cauză nu se va mai folosi de acum înainte. Cred că se poate închide subiectul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

Conform articolului, incidentul lui Márquez nu a avut legătură cu guma spate. Mai mult, nu am văzut acuze oficiale din partea niciunui constructor implicat.

Puig :

“Point One: Marc had many crashes and could not race. Point Two: In the pre-season we were very fast and then suddenly Michelin changed the tyre and our bike was also changed completely," Puig said.

"We still don’t fully understand what happened and we will have to discuss deeply with Michelin the tyre situation.

"To go from being very, very fast one month ago to the situation we are in this weekend, it’s very difficult for our riders to be consistent and have confidence. Overall, we can’t be happy.”

 

E o acuza cat se poate de clara din partea Honda.Bine ca nu il vor mai folosi la alte curse.Honda are dreptate - e o guma total diferita si veche din 2018.

Deci eu nu inteleg cum naiba Bridgestone putea dura toata cursa la 100% si sa ofere si acele nivele superioare de grip,iar porcariile astea sa fie atat de praf incat sa nici nu ofere grip nici sa nu dureze toata cursa.Nu pricep de ce s-au bagat in ceva ce,dupa 6?ani inca ii depaseste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puig este șef de echipă, nu reprezintă constructorul. Apoi sunt sigur că tăcea mâlc dacă motocicleta lor era competitivă cu guma respectivă. Cum spuneam, cei care au comentat public au fost el și Pol. Atât. Márquez (probabil cel mai afectat în cazul de față) n-a spus nimic. Cei de la Suzuki n-au spus nimic - doar Mir (pentru că Rins s-a descurcat binișor), puțin voalat. Punct. Nu se va opri lumea MotoGP-ului pentru că un pilot și un șef de echipă au făcut gură în presă despre o situație izolată cu pneurile. Dar înțeleg că teoriile conspirației atrag interes.

 

8 minutes ago, Method said:

Deci eu nu inteleg cum naiba Bridgestone putea dura toata cursa la 100% si sa ofere si acele nivele superioare de grip,iar porcariile astea sa fie atat de praf incat sa nici nu ofere grip nici sa nu dureze toata cursa.Nu pricep de ce s-au bagat in ceva ce,dupa 6?ani inca ii depaseste.

 

Nu avem toate datele pentru a avea o părere pertinentă despre subiect. Să-i acuzi pe Michelin în acest fel este echivalent cu a-i acuza pe Pirelli că nu fac gume bune în F1. Situația este mai complicată de atât. Până la urmă toată lumea a avut aceleași pneuri la dispoziție.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, PzKpfW a spus:

Conform articolului, incidentul lui Márquez nu a avut legătură cu guma spate.

 

Cred că se poate închide subiectul.

Nu conform articolului, ci conform afirmatiilor boss-ului Michelin. Este cuvantul lui contra cuvantului unui team manager care are datele de telemetrie ale pilotilor sai. Sunt convins ca afirmatiile lui si ale lui Pol se bazeaza pe acele date. Vezi ca @Method ti-a pus mai sus citatele din declaratia lui Puig. Nu prea lasa loc de intors. Ca si ale lui Pol de altfel. Faptul ca ceilalti constructori nu s-au plans sau au facut-o voalat, tine de bucataria lor intima. Asta nu inseamna ca problema nu exista. Hai sa nu tragem presul peste mizeriile astea. Cert este ca principalii avantajati au fost piloti Ducati. Probabil daca erau avantajati Honda sau Yamaha de aceasta alocare de pneuri si faceau reclamatie Ducati sau KTM, ai fi fost in favoarea lor. 

 

Mda, cand nu avem argumente, inchidem subiectul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În acest caz, argumentele sunt păreri personale plus ieșirile în presă ale unui personaj dubios (Puig) și ale unui pilot care se simte presat să performeze. Argumente valide, dar total irelevante din moment ce toată lumea a a avut de înfruntat aceeași situație. Contraargumentele sunt literalmente toți ceilalți care nu s-au plâns. Dacă este vorba de "mizerii" iar constructorii "lezați" nu se sesizează oficial despre asta înseamnă că sunt părtași la situație. Cui nu-i convine și consideră competiția măsluită, să nu se mai uite zic.

 

7 minutes ago, xt600 said:

cand nu avem argumente, inchidem subiectul.

 

Este un subiect steril unde "argumentele" sunt subiective. Discuția nu mai are sens din moment ce (a) doar calificările au fost afectate, nu și cursa, și (b) guma respectivă nu se va mai folosi. Cât despre cât de "avantajați" au fost Ducati, uită-te în clasament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, Method a spus:

 

Deci eu nu inteleg cum naiba Bridgestone putea dura toata cursa la 100% si sa ofere si acele nivele superioare de grip,iar porcariile astea sa fie atat de praf incat sa nici nu ofere grip nici sa nu dureze toata cursa.Nu pricep de ce s-au bagat in ceva ce,dupa 6?ani inca ii depaseste.

Eh... filosofii diferite, know how diferit. Si, de ce nu, poate pentru ca unii sunt japonezi, ceilalti francezi (europeni). Mentalitati foarte diferite, care se reflecta in calitatea produselor. Daca iti amintesti, in 2007 cand se batea Stoner cu Rossi pt titlu, pneurile cu probleme erau tot Michelin. Nu este o noutate, in ceea ce ii priveste. 

Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

Cât despre cât de "avantajați" au fost Ducati, uită-te în clasament.

Relevanta este grila de start: patru Ducati in primele sase. Quod erat demonstrandum... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, xt600 said:

Relevanta este grila de start: patru Ducati in primele sase. Quod erat demonstrandum... 

 

În Qatar au fost trei Ducati în primele patru pe grila de start...

 

Cam proști ăștia de la Michelin/Dorna/FIM/oculta-care-i-vrea-pe-Ducati-campioni dacă s-au desconspirat aiurea cu "mizeria" asta tocmai aici și n-au putut să-i ajute decât în quali. Acolo nu se dau puncte. Atâta efort degeaba, doar două Ducati-uri în top 10 la final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, PzKpfW a spus:

 

În Qatar au fost trei Ducati în primele patru pe grila de start...

 

Noi discutam de FP-uri si Quali pentru cursa din Indonezia. Ce treaba are Qatarul? 

In alta ordine de idei, ei au mai facut o golaneala d-asta cu KTM.. deci nu sunt la prima abatere. Daca erau cinstiti, veneau la Mandalika cu doua randuri de gume. Nu mai erau discutii acum. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băi, lui memel nu îi pot pune un buton undeva, după ureche eventual, de care să răsucească până se suprapun imaginile de la cei 2 ochi? Și să-l regleze după fiecare izbă. 🤭 Parcă erau niște telemetre optice pe sistemul ăsta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, xt600 a spus:

Daca iti amintesti, in 2007 cand se batea Stoner cu Rossi pt titlu, pneurile cu probleme erau tot Michelin. Nu este o noutate, in ceea ce ii priveste. 

Inainte de sezonul respectiv, timp de 4 ani campionul la clasa mare a mers pe Michelin, in conditiile in care mai existau 2 producatori de pneuri in campionat. Vorbim de 2 campioni diferiti, unul dintre ei cu 2 producatori moto diferiti.

In sezonul urmator, Rossi a schimbat, insa Lorenzo e mers cu Michelin. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, PzKpfW a spus:

Depinde. Personal cred că unor elemente aero derivate din MotoGP (veci cum are Panigale V4 de ex) le simți eficacitatea dacă te dai tare, pe circuit. Pe stradă sunt aproape irelevante. Cât despre preț, te las pe tine să vezi cât te poate costa o aripă din-aia ruptă :) 

 

Suspensiile adaptive din MotoGP sunt irelevante pentru stradă în primul rând prin acționare; regulamentul cere să fie un sistem mecanic, acționat manual de către pilot. Suspensiile electronice de stradă au deja sisteme anti-dive și anti-squat acționate automat, electric. Motiv pentru care ce fac ei în MotoGP nu are sens pentru stradă.

 

Supraestimezi puterea și dezvoltarea electricelor. Vezi cât de lente și limitate sunt monoposturile de Formula E. Iar hibridul mai are destule zile înainte: este mai frugal decât un motor termic simplu și nu are toate dezavantajele inerente ale electricelor (autonomie, timp și nevoie de încărcare). Pe termen lung electricul este viitorul, doar că este un viitor relativ îndepărtat încă.

La Ducati V4 normal ca orice costa scump.Nu despre cat de scumpa e o carena de Ducati era vorba,ci despre niste dispozitive simple si pasive vs niste suspensii f complicate si costisitoare.Si nu stiu cat de fiabile.De acord cu tine insa - ce fac ei in gp nu are sens pe strada,in materie de suspensii.La aero ii gasesc un folos datorita puterii deja prea mari care dupa cum am mai zis,deja e aproape imposibil de pus la sol.

 

Nu supraestimez nici puterea nici dezvoltarea electricelor - deja au o cota de piata de aproape 10% din vehiculele noi.Si toti producatorii marseaza masiv pe acest shift spre ele.Chiar si Toyota (plangand pt ca pierde bani) a inceput sa scoata electrice.De acord cu tine - hibridul mai are zile,dar asta doar pt ca beneficiaza de scutiri de taxe dupa cum am mai zis.Dpdv inginerie e un copil nascut mort - ok,consuma cu 1litru% mai putin insa e muuult mai complicat.Si in consecinta mai greu mai scump de produs si mai putin fiabil,si decat motorul clasic si decat cel electric.

Viitorul "indepartat" a fost fixat la 2030-2035 de Davos&Co.Si se va executa intocmai si la timp...10 ani e indepartat?

Acum 20 ore, PzKpfW a spus:

Legat de "cât de terminată este cariera lui Márquez", David Emmett are probabil o perspectivă și o părere mai relevantă:

:10:

Acum 17 ore, xt600 a spus:

Imi place Emmett cum scrie si de multe ori o face relevant. Nu si de data asta. Ma asteptam de la el la o analiza care sa aduca in discutie elemente concrete legate de situatia lui MM dar si a echipei. Ori toata demonstratia lui Emmett se bazeaza pe niste afirmatii cu incarcatura emotionala, precum cele pe care le-am selectat mai sus. Parerea unui medic oftalmolog si/sau neurolog ar fi fost mai utila. De asemenea, utila ar fi fost si parerea cuiva din interior, care stie cu ce se mananca clauzele din contractele baietilor astora, in asemenea situatii sau care stie/intelege chestiunile financiare pe care le implica noua accidentare a lui Mimisor, felul in care ar putea fi afectat proiectul HRC in urmatorii 3 ani, lipsa performantelor in ultimii trei ani, etc, etc, etc. Sunt multe variabile in discutie, nu numai dorinta arzatoare, dincolo de ratiune, a lui MM de a concura si de a fi cel mai bun.

De acord si cu ce zici tu,in articol nu se da vreun argument palpabil,doar consideratii emotionale.

Insa uiti/uitam ceva : de n ori Puig si chiar si cei peste Puig de la HRC au stipulat ca MM este si va ramane la HRC.Atata timp cat va putea merge.Au rabdare cu el,niciodata nu s-a pus in vreun fel problema debarcarii lui MM de catre nimeni.Doar presa (si unii "fani") vehiculeaza asemenea zvonuri.Deci datele palpabile cam sunt dar nu le bagam in seama,iar unii din noi au teoriile lor bazate pe nimic de fapt despre cum "nu-l mai tin pe MM si anul asta daca se accidenteaza"

Iar faptul ca HRC e in discutii cu Mir nu este un argument in favoarea acestei teorii cu debarcarea lui MM,ci a lui Pol.Dintotdeauna HRC a avut probleme cu pilotul 2 si acum vor sa faca un fel de super cuplu gen Rossi-Lorenzo la Yamaha,ceea ce ....nu ar fi deloc rau.

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Puig este șef de echipă, nu reprezintă constructorul.

Hai las-o in spumele marii....

Nuu,Puig nu vorbeste pt HRC,el reprezinta FCSB.

Toti pilotii care s-au perindat pe la HRC nu au fost contactati si anuntati de Puig,majoritatea declaratiilor HRC nu de Puig au fost facute,ci de Becali.

 

Ai dreptate,nu are rost sa mai discutam daca aducem argumente cum ca Puig nu reprezinta HRC.Tu ai nevoie probabil de declaratia lui Wakabayashi.Mda,asteapta-l ca vine si te elucideaza imediat,ca Puig nu are greutate 🤦‍♂️

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Băi, lui memel nu îi pot pune un buton undeva, după ureche eventual, de care să răsucească până se suprapun imaginile de la cei 2 ochi? Și să-l regleze după fiecare izbă. 🤭 Parcă erau niște telemetre optice pe sistemul ăsta. 

pun pariu ca la asta nu s-au gandit! da-le un mail :D  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Method said:

Iar faptul ca HRC e in discutii cu Mir nu este un argument in favoarea acestei teorii cu debarcarea lui MM,ci a lui Pol.Dintotdeauna HRC a avut probleme cu pilotul 2 si acum vor sa faca un fel de super cuplu gen Rossi-Lorenzo la Yamaha,ceea ce ....nu ar fi deloc rau.

Si crezi ca Mir ar fi cel mai potrivit pentru un combo de genul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare de 2 bani, de ce nu mai sunt Dunlop, Bridgejstone, draci, alegea fiecare nebun ce cauciucuri vrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Method said:

Viitorul "indepartat" a fost fixat la 2030-2035 de Davos&Co.Si se va executa intocmai si la timp...10 ani e indepartat?

 

2035 pentru Europa. Americanii nu au dată stabilită. Restul lumii nici atât (Japonia mai are în plan 2035, dar nu e oficial). Și nu, tehnologia electrică nu este unde trebuie. Electricele sunt împinse în față doar pentru a limita dependența Europei față de Rusia și pentru că sunt "la modă". Și pentru că Dieselgate, cu primul al doilea constructor mondial de automobile prins cu mâța în sac și disperat să-și salveze imaginea. Dar nu mai elaborez aici, există topic dedicat.

 

2 hours ago, Method said:

Nuu,Puig nu vorbeste pt HRC,el reprezinta FCSB.

Toti pilotii care s-au perindat pe la HRC nu au fost contactati si anuntati de Puig,majoritatea declaratiilor HRC nu de Puig au fost facute,ci de Becali.

 

Ai dreptate,nu are rost sa mai discutam daca aducem argumente cum ca Puig nu reprezinta HRC.Tu ai nevoie probabil de declaratia lui Wakabayashi.Mda,asteapta-l ca vine si te elucideaza imediat,ca Puig nu are greutate 🤦‍♂️

 

Exagerezi pentru efect tragic. Nu, Puig nu vorbește pentru Honda, nici măcar pentru HRC. Vorbește pentru Repsol Honda. Și ne referim la un individ care spunea acum 2 ani că:

 

I do not think that whoever wins the championship will be completely satisfied. Or should not be, knowing that the number one rider has not been fully present.

 

Conform logicii lui, campionii din 2020, 2021 (și probabil 2022 la cum arată lucrurile), nu sunt legitimi pentru că pilotul lui campion nu este în deplinătatea facultăților fizice. Nu ai cum să-l iei în serios cu astfel de derapaje. Și da, când sunt dispute tehnice și suspiciuni că un constructor ar fi avantajat, șefii/reprezentanții oficiali se implică. Vezi disputa KTM-Honda din Moto3 în 2016-2017, când Beirer și Nakamoto s-au implicat în mod direct. Chestia asta cu Puig și pneurile din Indonezia sunt la nivel de discuție de paddock.

 

13 minutes ago, Mihai66RUN said:

Si crezi ca Mir ar fi cel mai potrivit pentru un combo de genul asta?

 

Nu cred că mai este de actualitate treaba cu Mir, care și-a manifestat dorința de a continua cu Suzuki.

 

8 minutes ago, Djenavar said:

O intrebare de 2 bani, de ce nu mai sunt Dunlop, Bridgejstone, draci, alegea fiecare nebun ce cauciucuri vrea.

 

Reducere de costuri și evitarea unui război al pneurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

Au rabdare cu el,niciodata nu s-a pus in vreun fel problema debarcarii lui MM de catre nimeni.Doar presa (si unii "fani") vehiculeaza asemenea zvonuri.

 

Tu ai nevoie probabil de declaratia lui Wakabayashi.

Ai dreptate, in declaratii, sustinerea pentru MM este totala. Numai ca nu trebuie uitat ca majoritatea, acelor declaratii, a fost data pe vremea cand Mimisor facea oua de aur. De doi ani, insa MM trece printr-o drama, iar Repsol-Honda este in cea mai mare criza din istoria ei. Deocamdata Pugi il sustine, insa la un moment dat, vor trebui luate niste hotarari. Pana atunci nici un oficial Honda nu va da vreo declaratie altfel decat cele "corecte". Partea nasoala, pentru ei, este ca MM are contract pana in 2024 inclusiv si cine stie cat de mari sunt clauzele de reziliere. Probabil destul de mari, cat sa descurajeze orice tentativa si de o parte si de alta. Asa ca pana la finele lui 2024, tot declaratii de astea vom auzi. O eventuala intrerupere a contractului se va face doar "de comun acord", iar atunci vor iesi frumos de manute, intr-o conferinta de presa, unde se vor pupa pe gura, isi vor strange mainile si vor anunta ca au decis ca drumurile lor trebuie sa se desparta. De atatia ani urmaresti competitia asta, incat stii cum se fac lucrurile astea la japonezi. 

 

Care Wakabayashi? Akiko?? Nu ai gusturi rele... era frumusica rau babatia, la vremea ei.. :D :D 😍😜

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

Conform logicii lui, campionii din 2020, 2021 (și probabil 2022 la cum arată lucrurile), nu sunt legitimi pentru că pilotul lui campion nu este în deplinătatea facultăților fizice. Nu ai cum să-l iei în serios cu astfel de derapaje. 

Conform aceleiasi logici, Stoner, intr-o declaratie recenta, spunea ca titlurile lui au fost validate de lupta cu Rossi. In statistici si in istoria disciplinei, esti campion indiferent cum iei titlul, dar cand il iei in lupta cu NR.1, ai legitimitate. Mereu am spus si sustin in continuare ca titlurile lui Lorenzo din 2010 si 2015, nu au legitimitate, datorita circumstantelor. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 2. Pertamina Grand Prix of Indonesia 2022

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...