Sari la conținut

2. Pertamina Grand Prix of Indonesia 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 6 minute, ENEOS a spus:

 

Hai că exagerezi puțin, mereu s-a inovat în sport, mai ales în cele tehnice motorizate. 

Da, am exagerat putin, tocmai ca sa subliniez mai bine ideea. Desigur, se poate inova in limita regulamentului, fara a-l ocoli sau "interpreta" dupa bunul plac. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 220
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  Daca pe un circuit fara linii drepte lungi si pe ploaie de abia a iesit pe 2, atunci nu-l vad bine in campionat pe Q.

 Ma intreb cum naiba a reusit sa ia atatea titluri MM. Din punctul meu de vedere omul nu stie sa piloteze in adevaratul sens ci stie sa se tina foarte bine pe motocicleta.

  Cred ca daca era la o echipa mai mica gen Suzuki sau Aprilia nu cred ca ii ajungeau motocicletele un sezon intreg. Acum intrebare serioasa : Cam cate motociclete sau de cate ori isi permite o echipa echipament avariat sau complet distrus , una pe fiecare cursa? Intr-un accident de genul lui MM motorul e afectat in vreun fel? Motoarele au voie sa fie refacute gen schimbat acolo segmenti, supape sau alte elemente supuse mai mult uzurii?

 

 Cred ca iara o sa fie 10 castigatori in 11 curse.

Editat de Dan_06
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Dan_06 said:

Ma intreb cum naiba a reusit sa ia atatea titluri MM. Din punctul meu de vedere omul nu stie sa piloteze in adevaratul sens ci stie sa se tina foarte bine pe motocicleta.

 

Probabil nu te uiți de destul timp la MotoGP. Nu sunt fanul nimănui, dar Marc Márquez este printre cei mai talentați piloți pe care i-a avut competiția asta vreodată. Singurul pilot care a câștigat titlul la clasa mare ca rookie, 6 titluri MotoGP obținute până la 26 de ani dintre care 4 consecutive. A avut însă și un noroc enorm cu accidentările până în 2019 (singura excepție fiind accidentarea din 2011 care l-a făcut să piardă titlul la Moto2).

 

1 hour ago, Dan_06 said:

Cam cate motociclete sau de cate ori isi permite o echipa echipament avariat sau complet distrus , una pe fiecare cursa? Intr-un accident de genul lui MM motorul e afectat in vreun fel? Motoarele au voie sa fie refacute gen schimbat acolo segmenti, supape sau alte elemente supuse mai mult uzurii?

 

Echipele cară după ele vreo 2-3 motociclete în piese, în afară de cele 4 asamblate. Elementele care se distrug cel mai ușor sunt și cele mai ieftine (manete, scărițe, carene, etc.). Altele se recondiționează (suspensii, frâne, elemente de electronică, etc.). Motoarele sunt rar afectate, dar dacă trebuiesc schimbate se schimbă cu totul, nu se desfac. Sunt sigilate la început de sezon, iar echipele fără concesii (toate în afară de Aprilia în acest moment) au la dispoziție un număr de 7 motoare per sezon, per pilot. Costurile căzăturilor pot să ajungă să fie destul de importante mai ales la MotoGP, dar sunt convins că HRC are buget destul și că i-a costat mult mai mult contractul pe 4 ani cu Márquez.

  

4 hours ago, xt600 said:

Este suficient ca Miller sa termine constant in fata lui si sa o tranteasca mai putin decat Martin.

 

Personal sunt destul de convins că nu va fi de ajuns. Cred că și Miller știe deja că zilele îi sunt numărate dacă nu reușește ceva spectaculos anul ăsta. În afara faptului că Martín a reușit 4 pole-uri și o victorie ca rookie (!), are 24 de ani și reprezintă viitorul. Miller este cu 3 ani mai bătrân și deși mi se pare cel mai simpatic de pe grilă, ca pilot și-a arătat limitele.

 

Oricum, observ cum ploaia de la Mandalika a închis discuția încinsă despre guma spate spec 2018 care-i avantaja pe unii și-i penaliza pe alții.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

Oricum, observ cum ploaia de la Mandalika a închis discuția încinsă despre guma spate spec 2018 care-i avantaja pe unii și-i penaliza pe alții.

:D

 

 

cand am tras torentu si am vazut acolo cu rain delay zic gata, castiga MM.

dau play, MM nu era pe grila zic ce plm frate, apoi aflu de highside de nu prea vroiam sa-l vad. \

apoi l-am vazut si am regretat ca l-am vazut.

nu e ok, incep si eu sa cred ca are zile numarate si ca nu o mai duce mult asa.

 

Q a fost genial ca a scos loc 2 dar nu este edificatorie treaba ref skills pe ploaie - are f multa aderenta circuitul si pe ud.

Oricum merge decent pe ud zic eu, nu e ultimul, e acolo si el in pluton.

 

Ref depasiri, din nou am vazut ca stie sa depaseasca, culmea, ducatiuri care "se pun pe trasa si nu poti sa treci de ele LOL" 

 

Peco - inceput jenant de sezonm 1 punct in 2 curse.

Martin pacat, 2 DNF pana acum 😐  

 

iar o sa fie haos total in campionat.

 

E totusi runda 2, eu tot sper ca isi revine MM si ia camp. Daca nu mai cade in cap de 2-3-4-5-6-10-20 de ori de la 2-3-4-5m.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, frigider a spus:

eu tot sper ca isi revine MM si ia camp. Daca nu mai cade in cap de 2-3-4-5-6-10-20 de ori de la 2-3-4-5m.

 

Wishful thinking...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, frigider a spus:

Normal, dar campionatul e lung și el poate fi sus cursă de cursa.

Poate sa câștige și fără 1 victorie de etapă. 

 

Categoric isi pastreaza sansele lui, matematic cel putin. Ca nu vad eu sa se alinieze astrele in felul asta, e altceva. Eu am zis-o demult, de acum accidentarile vor veni in incercarea lui de a-si regasi edge-ul. Pentru ca ambitie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, TETEA. a spus:

 

Categoric isi pastreaza sansele lui, matematic cel putin. Ca nu vad eu sa se alinieze astrele in felul asta, e altceva. Eu am zis-o demult, de acum accidentarile vor veni in incercarea lui de a-si regasi edge-ul. Pentru ca ambitie.

 

si ambitie dar si limita. el asa gaseste limita, cade in FP-uri sa nu cada in cursa gen.

dar dracu, mereu cade naspa si la viteze mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, ENEOS a spus:

Și Martin s-a lansat cam nesăbuit, viteză mai mare pe drept, frână târziu și în baltă, nu se putea termina bine! 

Pe mm îl întrec doar comentatorii digi, în rest e campeonul tâmpeniei. 🙄

Circuitul în schimb prost, nu drenează deloc aa, e inadmisibil să ai bălți și râuri în halul ăsta... 

Nush,mie la Martin mi s-a parut ca a inceput franarea mai devreme si cand a dat de paraul ala a fost instant jos.Insa tot vina lui e pt ca toti franau acolo si nu cadeau,deci clar a facut ceva aiurea.Eh,sa zicem ca e semi-rookie,mai poate gresi si el.

Colegul Zarco insa slabut - atata s-a calcat pe el ca sa il depaseasca pe Miller - efectiv nu pregatea bine depasirea.A venit Q si i-a aratat cum se face.

Cine stie - poate e si problema cantitatilor de apa -sa nu uitam ca acolo e clima tropicala,nu?Pot cadea cantitati enorme de apa in timp f scurt,nu sunt ploile din europa.

Acum 20 ore, PzKpfW a spus:

Așa este stilul lui. A și spus de ieri că va fi pe full-attack astăzi pentru a putea recupera poziții în cursă. Probabil a vrut să vadă care este limita în WUP.

Asta este tampenia si obsesia compulsiva din el.Trebuie pastrate proportiiile - una inseamna full attack alta inseamna o accidntare care sa oblige la retragere,nu se poate pune egal intre a forta la 100% si nebunia pe care a facut-o in acest weekend.

Sau ok - poate face asta insa mai face de 2-3 ori asa si bye-bye cariera.E simplu.

Am mai zis de anii trecuti - omul e imbatabil,o singura crapatura in armura are - atunci cand nu ii iese totul conform planului,o ia razna.Planul nu inseamna neaparat sa castige,ci target'ul pe care il face el cu Xavi.Eh,cand nu iese ce au vorbit ei la boxe,cand se iveste ceva neprevazut din care pierde,atunci o ia razna si face prostii din astea.

Exemplul cel mai graitor - Jerez 2020.

Acum 20 ore, xt600 a spus:

Nu stiu daca termenul "competitiv" l-a caracterizat vreodata pe Vinales. 

Parerea mea este ca Aprilia va fi capat de linie, in cariera lui de racer.

True that.Muream cand era la Yamaha si multi il citau cu quote dandu-l ca pe un argument.El avea el pareri despre motocicleta.facepalm.E oarecum multumitor insa ca acum maestrul Vinales ne arata  acum adevarata sa valoare :)

Am vazut si in documentarul de pe amazon prime - cand spui ca dupa despartirea (aberanta ) de Yamaha (in care l-a acuzat in fata pe Jarvis ca i-a modificat ceva la motoreta si de aia a calat-o el pe linia de start,ca dupa aia sa o tureze in gol special ca sa rupa motorul),deci cand spui ca tu erai perfect multumit sa stai acasa cu nevasta si copilul si "they dragged me out of my home again to come to aprilia"....bai sa se lase.Adica omul are probleme maxime de atitudine daca vede participarea la motogp de la o echipa de uzina drept corvoada.Iar problemele lui de atitudine cred ca izvorasc din probleme mentale mult mai serioase.In fine,sa fie sanatos,dar sa lase locul cuiva care vrea sa fie acolo si care chiar isi da silinta si care nu e labil psihic.

 

Si o intrebare - se renunta pana la urma asa brusc la suspensia adaptiva si holeshots samd?Ducati am inteles ca e singura care se opune,restul sunt pentru.

E de inteles de ce se opune Ducati si clar ii va leza cel mai mult asta pe ei,insa cred ca e o masura de bun augur,adica deja treaba devenea f complicata si pt piloti si pt toata lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, frigider a spus:

Normal, dar campionatul e lung și el poate fi sus cursă de cursa.

Păi a fost și acum sus, că doar l-au dus cu 🚁! :crack: Doar că dacă o s-o țină tot așa ajunge muuuult mai sus... 👼

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

38 minutes ago, Method said:

Am mai zis de anii trecuti - omul e imbatabil,o singura crapatura in armura are - atunci cand nu ii iese totul conform planului,o ia razna.Planul nu inseamna neaparat sa castige,ci target'ul pe care il face el cu Xavi.Eh,cand nu iese ce au vorbit ei la boxe,cand se iveste ceva neprevazut din care pierde,atunci o ia razna si face prostii din astea.

Exemplul cel mai graitor - Jerez 2020.

 

Așa a fost stilul lui dintotdeauna, așa a fost competitiv, așa a câștigat titluri și a făcut istorie. Nu are cum să se schimbe radical. Oricum s-a mai temperat față de acum era acum 5-6 ani. Exemplu concret cursa trecută, când a stat cuminte și a terminat cursa pe un relativ anonim loc 5.

 

Ceea ce nu înțeleg eu este de ce ne deranjează pe noi faptul că este agresiv și că își riscă integritatea corporală și cariera. Dacă lui nu-i pasă, de ce le pasă altora?! Mie unul îmi convine, face spectacol. Mi-ar părea rău să-l văd out sau în scaun cu rotile, dar este alegerea lui.

 

44 minutes ago, Method said:

Si o intrebare - se renunta pana la urma asa brusc la suspensia adaptiva si holeshots samd?Ducati am inteles ca e singura care se opune,restul sunt pentru.

E de inteles de ce se opune Ducati si clar ii va leza cel mai mult asta pe ei,insa cred ca e o masura de bun augur,adica deja treaba devenea f complicata si pt piloti si pt toata lumea.

 

Nu-mi este clar încă. Se va renunța la anul la coborârea suspensiei spate - nu știu însă dacă de tot sau doar în timpul cursei (i.e. va fi permisă la start). Holeshot-ul (blocarea suspensiei față la start) cred că va rămâne.

 

Ducati se opune în primul rând prin prisma investiției pe care au făcut-o și care acum se pierde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

 

Colegul Zarco insa slabut - atata s-a calcat pe el ca sa il depaseasca pe Miller - efectiv nu pregatea bine depasirea.A venit Q si i-a aratat cum se face.

 

 

https://www.crash.net/motogp/news/999090/1/he-better-watch-tv-i-did-nothing-wrong-quartararo-hits-back-miller

 

putem zice ca Zarco nu l-a depasit pentru ca era sigur ca nu reuseste sa o faca curat, pe cand pe Fabio nu l-a interesat.

Oricum ciudat ca Miller se plange de depasirea aia, mie nu mi s-a parut asa grava cum zice el.

 

Miller said: “Well it wasn’t a fight. I just passed him and he rode his motorcycle into the side of my leg. Quite clearly like he did to Johann [Zarco]. 

“I don’t think it’s necessary when someone passes you to immediately accelerate towards their front tyre. I will quite happily have a word with him about this because it’s not on. 

 

 

Quartararo hit back saying: "I don’t care! I don’t care because he’s the one in the past that has some aggressive moves. 

"I think my move was also not aggressive, just I didn’t expect to touch. My touch was not something big, it was a really small touch and I don’t know if he watched on TV, but he better watch because I did nothing wrong. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Nush,mie la Martin mi s-a parut ca a inceput franarea mai devreme si cand a dat de paraul ala a fost instant jos.Insa tot vina lui e....

 

Colegul Zarco insa slabut - atata s-a calcat pe el ca sa il depaseasca pe Miller

 

Am mai zis de anii trecuti - omul e imbatabil,o singura crapatura in armura are 

 

Si o intrebare - se renunta pana la urma asa brusc la suspensia adaptiva si holeshots samd?Ducati am inteles ca e singura care se opune,restul sunt pentru.

E de inteles de ce se opune Ducati si clar ii va leza cel mai mult asta pe ei,insa cred ca e o masura de bun augur,adica deja treaba devenea f complicata si pt piloti si pt toata lumea.

Imi pare rau pentru Martin... nu merg bine treburile pentru el. Sper sa isi revina. 

 

Mie chiar mi-a placut cursa lui Zarco. Da, s-a chinuit acolo, dar ma gandesc ca, in conditiile date, risca sa il dea jos pe colegu'.. stii si tu cum este Zarco :D, de aici si ezitarile. Probabil i s-a pus in vedere. 

 

Nu mai este, Method... nu mai este.. Ma uitam si in FP-uri (ma refer la FP-urile ambelor curse), face greseli pe care nu le facea inainte. Sau le facea, dar cand tragea mult peste limite si se afla  in fata celorlati, la (multe) zecimi de secunda. Acum se chinuie in pluton si le face. Plus numarul de cazaturi, erori. Prea multe chiar si pentru el. 

 

Sper sa fie banate. Ducati, normal, se opune. Se foloseste de dreptul de veto, pentru a impune o masura care nu este dorita de nici un alt constructor. Vezi, asta nu imi place la ei, lipsa de fairplay si de corectitudine in respectarea regulamentelor. Ei sunt cei care interpreteaza "peste limite" regulamentele si apoi tot ei se plang ca baga bani in gizmo-uri, pe care ceilalti le vor interzise. Nu i-a pus nimeni sa duca MotoGp-ul intr-o directie fara nici o continuitate comerciala. Mai sper ca , in anii urmatori, sa se restrictioneze si partea de aero. S-a mers prea departe cu costurile. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi vad ca exista tendinta ca sa se planga tot mai multi piloti de cum merg altii. de cand motociclismul a devenit un sport de "pussies"?

 

https://www.gpone.com/en/2022/03/21/motogp/bastianini-overtaking-darryn-binder-is-risky-he-made-me-go-wide-at-turn-2.html

"It took me a lot of time to become familiar with it. I started out badly and, unfortunately, I struggled in the first few laps, because I couldn’t see anything at all. Gradually, I started to set my pace. In fact, in the last ten laps, I was really fast. Getting past Darryn Binder was pretty dangerous. He made we go wide at turn two, making me lose ground again. Fortunately, I was able to make a comeback, so the position is good after all. It’s too bad because an eighth place was within our reach, but the important thing is to be in the points area and have had a good race," he said.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, ioio_viola a spus:

totusi vad ca exista tendinta ca sa se planga tot mai multi piloti de cum merg altii. de cand motociclismul a devenit un sport de "pussies"?

 

https://www.gpone.com/en/2022/03/21/motogp/bastianini-overtaking-darryn-binder-is-risky-he-made-me-go-wide-at-turn-2.html

"It took me a lot of time to become familiar with it. I started out badly and, unfortunately, I struggled in the first few laps, because I couldn’t see anything at all. Gradually, I started to set my pace. In fact, in the last ten laps, I was really fast. Getting past Darryn Binder was pretty dangerous. He made we go wide at turn two, making me lose ground again. Fortunately, I was able to make a comeback, so the position is good after all. It’s too bad because an eighth place was within our reach, but the important thing is to be in the points area and have had a good race," he said.

Da, asta este trendul in MotoGp... fatalai!

Pe de alta parte, cum remarcam si cu alta ocazie, DBind isi face tot mai multi prieteni in paddock.. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma nu ne place nici nebun ca Márquez, dar nici fătălăi ca Bastianini sau Stoner. E cam ușor de comentat de pe scaun/canapea. Băieții ăștia își cam riscă sănătatea și integritatea fizică prin activitatea lor zilnică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, PzKpfW a spus:

Acuma nu ne place nici nebun ca Márquez, dar nici fătălăi ca Bastianini sau Stoner. E cam ușor de comentat de pe scaun/canapea. Băieții ăștia își cam riscă sănătatea și integritatea fizică prin activitatea lor zilnică.

#93 mai mult decât ceilalți. Și acum e din frustrarea pe care o acumulează văzând că nu mai e cel mai rapid. 

My 0.02$ opinion. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

adica deja treaba devenea f complicata si pt piloti si pt toata lumea.

Nu am retinut numele pilotului dar spuneau ca i sa RATACIT motocicleta pe pista si nu livra puterea cum trebuie pe  diferite curbe, dao.n %$%&££6×7¥₩0=@!÷* de treaba, mai au un pik si merg astea sungure.Ce sa mai complice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Așa a fost stilul lui dintotdeauna, așa a fost competitiv, așa a câștigat titluri și a făcut istorie. Nu are cum să se schimbe radical. Oricum s-a mai temperat față de acum era acum 5-6 ani. Exemplu concret cursa trecută, când a stat cuminte și a terminat cursa pe un relativ anonim loc 5.

 

Ceea ce nu înțeleg eu este de ce ne deranjează pe noi faptul că este agresiv și că își riscă integritatea corporală și cariera. Dacă lui nu-i pasă, de ce le pasă altora?! Mie unul îmi convine, face spectacol. Mi-ar părea rău să-l văd out sau în scaun cu rotile, dar este alegerea lui.

 

Ducati se opune în primul rând prin prisma investiției pe care au făcut-o și care acum se pierde.

Eh,asa a fost stilul insa s-a temperat in ultimii ani dupa cum bine ai zis.Insa acum nu mai are iarasi rabdare.

Nu ma deranjeaza ca pana la urma pt mine se rupe sau nu se rupe MemMelu,semintele acelasi gust are.Mi-ar parea rau insa de el sa isi termine cariera asa,pt ca potential mai are de 10 ani de competitivitate.

 

Inteleg punctul de vedere al Ducati.Eu sunt pt progres care sa fie transpus pe strada dar chiar e buna ideea celor de la Dorna cu scoaterea acestor...complicatii.Orice motoreta cu asa ceva ar fi f scumpa pe strada si avantajele ar fi minime pt un utilizator normal.

Acum 1 oră, ioio_viola a spus:

Quartararo hit back saying: "I don’t care! I don’t care because he’s the one in the past that has some aggressive moves. 

"I think my move was also not aggressive, just I didn’t expect to touch. My touch was not something big, it was a really small touch and I don’t know if he watched on TV, but he better watch because I did nothing wrong. 

Zarco n-a vrut sa faca block-pass si nu avea ritm de depasiri in exterior / in forta.Asa ca s-a calcat pe el enspe tururi pana a venit Q si i-a luat pe genunchi.

 

De acord cu Q.Miller care o arde numa pe manly pe vanjosie acum a dat-o ca Stoner cand a trecut Rossi pe langa el in corkscrew si a zis ca le-a riscat viata la amandoi.Hai ca vorba colegului,de cand a devenit motociclismul badminton?A fost un mic contact acolo dar Q nu a facut nimic nelalocul lui.

Se vede ca nu mai e Marquez in floare sa treaca pe langa ei sa le mai sara o bucata de carena sa aiba o urma de roata pe combinezon samd,cum se facea in vremurile bune :)

Acum 1 oră, xt600 a spus:

.. Ma uitam si in FP-uri (ma refer la FP-urile ambelor curse), face greseli pe care nu le facea inainte. Sau le facea, dar cand tragea mult peste limite si se afla  in fata celorlati, la (multe) zecimi de secunda. Acum se chinuie in pluton si le face. Plus numarul de cazaturi, erori. Prea multe chiar si pentru el. 

Si inainte forta peste si cadea.Dar in quali si cursa respecta limita si mergea avion.Diferenta dupa cum a zis si el e ca :

1.nu mai poate salva fata (nu mai pune cotul jos in caz de pierdere a rotii fata)

2.motoreta asta are (probabil) mai putina apasare pe fata ceea ce face pierderea rotii fata o problema si mai mare

3.vede ca e ok dpdv fizic si nu mai are rabdare cu motoreta,vrea sa se lupte pt victorie.Si acum,nu la jumatea sezonului.Chiar daca motoreta e noua si mai au de lucru la ea.Nu il intereseaza.Totul acum.

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Pe de alta parte, cum remarcam si cu alta ocazie, DBind isi face tot mai multi prieteni in paddock.. :) 

F multi rookies veniti cu pluta.

Eu nici de Diggia nu sunt convins,dar al carui fan sunt,care si-a facut stagiul la moto2 totusi,dar cu rezultate meh...decum de neica nimeni fratele lui Brad care n-are nici o realizare la viata lui.

Dupa cum am mai zis,Q este exceptia care confirma regula,daca Q a reusit asta nu inseamna ca orice macalau care n-a facut nimic nici in moto3 da a facut 2 fastest laps are potential de motogp.

 

Hai Acosta (dar nu la Ktm).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Ceea ce nu înțeleg eu este de ce ne deranjează pe noi faptul că este agresiv și că își riscă integritatea corporală și cariera. Dacă lui nu-i pasă, de ce le pasă altora?! Mie unul îmi convine, face spectacol. Mi-ar părea rău să-l văd out sau în scaun cu rotile, dar este alegerea lui.

inceteaza sa iti mai pui intrebari ref cum ticaie alti oameni :) 

 

poate din grija pentru el vor sa o lase moale, le e drag.

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Extremele nu sunt bune. Cum spuneau latinii: "est modus in rebus", exista o masura in toate. ;) 

asta e un sport extrem :) 

Acum 57 minute, Djenavar a spus:

Nu am retinut numele pilotului dar spuneau ca i sa RATACIT motocicleta pe pista si nu livra puterea cum trebuie pe  diferite curbe, dao.n %$%&££6×7¥₩0=@!÷* de treaba, mai au un pik si merg astea sungure.Ce sa mai complice

cred ca de miller cursa trecuta e vb.

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

#93 mai mult decât ceilalți. Și acum e din frustrarea pe care o acumulează văzând că nu mai e cel mai rapid. 

My 0.02$ opinion. 

omg cand va aud cu frustrare.

frate te duci acolo sa fii primul nu sa fii "e ok sa termin pe 5"

 

gizas!

Acum 58 minute, Djenavar a spus:

Nu am retinut numele pilotului dar spuneau ca i sa RATACIT motocicleta pe pista si nu livra puterea cum trebuie pe  diferite curbe, dao.n %$%&££6×7¥₩0=@!÷* de treaba, mai au un pik si merg astea sungure.Ce sa mai complice

un exemplu tare e cand moto lui lorenzo a invatat in timpul cursei sa mearga pe ud, ceva de genul.

nu mai tin minte toate detaliile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

28 minutes ago, Method said:

Insa acum nu mai are iarasi rabdare.

 

A fost un caz izolat datorită problemelor pe care le-a avut Honda cu guma spate în Indonezia. A spus că va fi nevoit să forțeze, a forțat puțin prea mult, aia a fost.

 

29 minutes ago, Method said:

Orice motoreta cu asa ceva ar fi f scumpa pe strada si avantajele ar fi minime pt un utilizator normal.

 

Intră în aceeași categorie cu elementele aerodinamice. Dar făcând o paralelă, câte dintre invențiile din F1 se aplică la automobilele stradale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, PzKpfW said:

Acuma nu ne place nici nebun ca Márquez, dar nici fătălăi ca Bastianini sau Stoner. E cam ușor de comentat de pe scaun/canapea. Băieții ăștia își cam riscă sănătatea și integritatea fizică prin activitatea lor zilnică.

Interesanta afirmatia legata de CS27... sunt curios de ce ai impresia ca e fatalau/a fost?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Mihai66RUN a spus:

Interesanta afirmatia legata de CS27... sunt curios de ce ai impresia ca e fatalau/a fost?

 

Pentru ca au vazut si altii (nu doar noi pe forumul asta) atribuindu-i porecla de "Stoner the moaner", si ulterior pentru ca a parasit Moto GP-ul de tanar pentru motive neimportante pentru alti douazeci si ceva de rideri, care si-au continuat linistiti cariera.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 2. Pertamina Grand Prix of Indonesia 2022

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...