Sari la conținut

Conflictul dintre generații și paradele moto


Kosh
 Share

Postări Recomandate

Acum 42 minute, Kosh a spus:

Corect!
Iată și de la mine, pe ultimile 365 de zile, ca să nu se creadă că ești un caz izolat:

1.thumb.jpg.20df300ffcaeb66ae6831d1c00201f69.jpg

Daca iei in calcul faptul ca majoritatea userilor declara o varsta falsa din diferite motive, ai demonstrat nimicul foarte bine argumentat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 83
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator _Raul_
Acum 4 ore, SenorPink a spus:

Observ ca ala a fost un an critic 2010. Tot atunci am renuntat si eu la mersul in grupuri, comunitati si am inceput sa merg solo doar cu pasagera. 

 

Si acum ocazional mai merg cu altii dar maxim 3-4 motoare. 

Pai in 2007 s-au scos taxele alea imense la moto importate. 

Și in trei ani a crescut radical numărul motoarelor inmatriculafe și al posesorilor, pasionați sau nu.

Am avut noroc sa nu devin o statistica în anii aia de triaj, dar deveniseră triste rău numărul inmormantarilor si prezenta "posesorilor". In majoritatea cazurilor mergeau mana în mana. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Quote

Daca iei in calcul faptul ca majoritatea userilor declara o varsta falsa din diferite motive, ai demonstrat nimicul foarte bine argumentat.


Dacă pentru minori pot înțelege declararea unei vârste false, nu văd de ce o persoană peste 18 ani ar face acest lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru reclame targetate pe care vrei sa le eviti si alte motive, gen privacy. Daca nu ai auzit de cazul in care o companie i-a trimis pampersi unuia pentru ca din activitatea online a fiica-si (de 15 ani) rezulta ca e gravida ... si fata chiar era, fara ca taica-su sa stie ... poti sa iti faci o idee despre de ce unii fac cautari randomizate si declara varste si sex diferite de cele reale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Și ca să fiu cât se poate de constructiv pentru voi și consumatorii voștri, aka "obiectul criticii noastre" :

- cumpărate cursuri online de învățat skilluri și puse în practica/filmate/comentate (un motojitsu mai balcanic asa) 

- mers la cursuri moto în Ro 

- explicate echipamentele per categorii moto

- explicat chestii de tehnica moto pe înțelesul începătorilor (abs, cutii de viteze, tobe, gume). Cum făceau în vremurile bune băieții aia de la Motorcycle com de au migrat la revzilla

- Închiriat motoare (după ce faceți cursuri moto și știți sa "ascultați" motoare) min o zi și min 500 km. 

 

Acum 1 oră, AdrianB1 a spus:

Nu i-am dat ca exemple de excelenta, ci ca exemple de chestii concrete. Itchy Boots e proasta (s-a dus la raliu cu bagajele pe moto si a rupt codita din cauza asta, ca exemplu de prostie), dar vezi niste locuri pe unde umbla pe motocicleta mai bine prezentate decat un vloger care se plimba prin oras in timp ce debiteaza filozofii despre foile de sfecla furajera. FortNine discuta despre chestii cu exemple si demonstratii, nu doar vorbe in vant. Revzila iti arata produsele despre care vorbesc, nu prea bine dar macar iti faci o idee despre produs mai buna decat 3 poze din catalog. Exista mult mai multa informatie utila, iar pentru cine poate sa discearna informatia de showbiz e mult mai bine decat nimic.

 

Eu de la Fortnite in afara de video ala cu soluțiile de curățat lanțuri pot spune ca am pierdut vremea degeaba. 

Da, scenarii mișto, replici mișto, informații utile...hm, not impressed, nu am avut vreo revelație. 

 

M-am uitat special la revzilla la review uri de echipamente ce le am. După care am pus botul stellar level la niște Review-uri de echipamente ale lor, echipamente pe care le-am luat de la Louis. Un costum al dracu de scump. Probabil deasta nu zice nimeni nimic, ca vor sa scape de ele. 

Băieții de la R uita, stranie coincidenta, sa enumereze exact punctele slabe ale echipamentelor rcenzate.

Pe undeva normal, ca sunt sigur ca nu s-au dat nici cu 10% din ce vând.

Deci, pt mine, ruie mevzilla, never again. 

 

Itchy boots e de pus în rama la un seminar despre creșterea alarmanta a homosexualității. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Revzila m-am uitat sa vad cum arata sau functioneaza niste chestii, nu sa aud parerile lor pozitive despre produse. E normal ca vor sa le vanda. Daca poti discerne ce insira pe-acolo, sunt utili, la fel ca 99% din ce gasesti pe Internet si chiar in lumea reala. Lucrez intr-o companie cunoscuta in primul rand pentru marketing, stiu cu ce se mananca si care sunt limitele in care poti sa infrumusetezi situatia. Da, pe Itchy Boots nici macar machiajul nu ar ajuta-o, dar nu de-aia ma uit din 3 in 3 episoade, ma interesa cum e prin niste locuri prin care nu am fost (ex. Columbia, Panama) sau am fost pentru prea putin timp (Costa Rica), pentru a confirma sau infirma niste impresii pe care le am despre zona si, in primul rand, pentru ca ma bate gandul sa imi iau si o Honda CRF300L si vreau sa vad cum se comporta la drum lung sau ce se strica.

 

Oricum ar fi, tot imi sunt mai utili decat logosul pe moto.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu la Ichy ma uit mai mult pt tarile prin care invarte roata

 

un canal care l-am urmarit mult timp cu inters a fost cel al lui Lyndon Poskit, un om care imbina aventura cu rally raidurile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Quote

Și ca să fiu cât se poate de constructiv pentru voi și consumatorii voștri, aka "obiectul criticii noastre" :

- cumpărate cursuri online de învățat skilluri și puse în practica/filmate/comentate (un motojitsu mai balcanic asa) 

- mers la cursuri moto în Ro 

- explicate echipamentele per categorii moto

- explicat chestii de tehnica moto pe înțelesul începătorilor (abs, cutii de viteze, tobe, gume). Cum făceau în vremurile bune băieții aia de la Motorcycle com de au migrat la revzilla

- Închiriat motoare (după ce faceți cursuri moto și știți sa "ascultați" motoare) min o zi și min 500 km. 


Adică cum să investești poate mii de euro pentru a creea video-uri la care nu se uită nici draq.
Are un motovloger mare de la noi, un astfel de canal adiacent unde face review la diverse echipamente moto. Și, într-un an de postat cam 65 de video-uri de tip talking head, abia a strâns 15,8K abonați în condițiile în care, canalul de bază al său are peste 630 de mii de abonați și mai mereu aduce aminte prin video-uri de canalul de reviews.
Și până acum, canalul de reviews despre care vorbeam a făcut 134,402 de vizualizări, adica cam cât face un singur video de-al lui de pe canalul principal în maxim 2 săptămâni.

Riscul cu aceste canale de reviews este că vizitatorul dă peste un video despre un produs, apoi nu mai este interesat după ce și l-a cumpărat.
La fel și cu reviews la motociclete. 
Canalele cu content de tip reviews se pretează dacă ai o afacere în acest domeniu și vinzi produse/servicii și/sau chiar motociclete.

Restul de motive pentru care ți-ai face un astfel de canal este doar ca o pasiune să zicem, dar pasiune susținută deja de o sursă constantă de venit.

În ceea ce privește conținut cu "explicații" despre tehnică de pilotat etc. au mai încercat unii pe la noi și s-au umplut de baloane pentru că respectivii erau începători în lumea moto.
Și ca veteran e dificil să-ți asumi responsabilitatea ca un începător să facă ceva ce i-ai arătat tu pe video ptr ca apoi să-și rupă gâtul și să te trezești frumos dat în judecată.
Sigur, poți pune un disclaimer dar dacă te degrevezi de responsabilitate, automat te degrevezi și de autoritate în domeniu.

Cât despre cursuri moto, sigur. Dar te duci odată pe an să zicem. Și conținutul devine repetitiv și iar, nu se mai uită nici draq.

Vezi tu... nu-i chiar așa ușor treaba asta cu youtube-ul, mai ales când o faci din plăcere și pe banii tăi.
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Kosh

Din toate filmuletele tale pe care le-am frunzarit, asta cu ghidul despre Turcia chiar consider ca e fost util, cel mai bine ar fi fost sa pui preturile in Euro, pentru ca la ce inflatie au aia preturile in lire sunt cam irelevante de la un an la altul. Dar pana la urma nu e rau, are foarte putine opinii de-ale tale despre motociclism :)) si poate de aia, e despre calatorie. Imi place sa vad imagini de la locurile vizitate mult mai mult decat acea rulare pe moto in gol, cu vocea ta pusa peste, in care orice are mai mult de 50cc te depaseste, ca tot iti plac criticile astea! :))

Deci, eu ca veteran acru iti voi urmari doar calatoriile in sine, partea despre parerile tale despre motociclism o derulez foarte repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu mă așteptam să te impresionez cu video-urile mele despre motociclismul în sine, având în vedere că ai permis moto cu mult înaintea mea.
Sunt foarte puține chestii legat de pilotatul motocicletei care-s necunoscute ptr un motociclist cu minim 10-15 ani de mers efectiv, chiar dacă n-a făcut anual jdemii de km.

Cât despre prețurile din video-urile cu călătorii, este adevărat că nu mai sunt valabile poate nici de la lună la lună, dar trebuie să furnizez măcar un punct de plecare.
După cum am spus, benzina era 18lire/litru în Turcia la vremea când am făcut acel "ghid"... acum nici nu mai știu.
Costurile cu HGS-ul pentru o tură lungă, distanță de minim 3000 de km, s-ar fi dublat din ce zvonuri am auzit eu...

....

Am văzut menționat motojitzu.
Păi stai așa că respectivul are minim 15 ani de lucru pe ambulanță de urgențe...
MCRider, deasemenea, este instructor moto retras din activitate, însă cu 20 de ani de experiență în spate....
Adică sunt autorități în domeniu.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, Kosh a spus:

Nici nu mă așteptam să te impresionez cu video-urile mele despre motociclismul în sine, având în vedere că ai permis moto cu mult înaintea mea.
Sunt foarte puține chestii legat de pilotatul motocicletei care-s necunoscute ptr un motociclist cu minim 10-15 ani de mers efectiv, chiar dacă n-a făcut anual jdemii de km.

Cât despre prețurile din video-urile cu călătorii, este adevărat că nu mai sunt valabile poate nici de la lună la lună, dar trebuie să furnizez măcar un punct de plecare.
După cum am spus, benzina era 18lire/litru în Turcia la vremea când am făcut acel "ghid"... acum nici nu mai știu.
Costurile cu HGS-ul pentru o tură lungă, distanță de minim 3000 de km, s-ar fi dublat din ce zvonuri am auzit eu...

....

Am văzut menționat motojitzu.
Păi stai așa că respectivul are minim 15 ani de lucru pe ambulanță de urgențe...
MCRider, deasemenea, este instructor moto retras din activitate, însă cu 20 de ani de experiență în spate....
Adică sunt autorități în domeniu.

 

Cum se face ca toti platiti HGS cu motoarele nu mai eu nu am platit nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar n-am. Când ți s-a întâmplat asta?
Noi am dat de barieră cu plată chiar înaintea de intrare pe podul ăla celebru de la Istanbul.
Am și video pe canal, ca să nu crezi că te mint.

2.thumb.jpg.9fa621d28c48d18ef8a8ab7a7b1bad81.jpg

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

1 oră în urmă, Kosh a spus:

Am văzut menționat motojitzu.
Păi stai așa că respectivul are minim 15 ani de lucru pe ambulanță de urgențe...
MCRider, deasemenea, este instructor moto retras din activitate, însă cu 20 de ani de experiență în spate....
Adică sunt autorități în domeniu.

 

Și ce te oprește sa devii și tu ca ei? 

Multumesc pentru părerea despre canalele cu review-uri. Pe mine asa ceva ma tentează sa fac cândva, poate, daca, cine știe când, șamd. 

Cine este omul cu review-urile pe canalul de backup ? As fi curios sa arunc o privire. 

 

Subscriu la ce a zis Nico puțin mai sus.

 

Am văzut poze f mișto postate de tine, poate ar trebui sa (te) gândești (și) în direcția asta.

 

Off-topic + întrebare finala de prost crescut:

Ideea de touring cu pasagera pe Busa în Turcia mie îmi omoară interesul de la nivel de gând, nici nu mai ajung la actiune/click. 

Why Busa pt asta? De ce nu un touring Adv puternic și cu motor/cuplu mare. 1600gt, Triumph 1200, etc (Crosstourer DCT chiar). Versys 1000? Zzr 1400 parca cam prea sport și aplecata pt lumea treia

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aș deveni ca ei însă mă împiedică orientarea profesională și talentu' 🤪
Asta-i frumos la youtube că poți face absolut ce vrei (în limita termenilor și condițiilor).
E un canal românesc care se filmează cu amestecă slime într-un borcan de sticlă (nu își arată fața) și cred că-i cel mai mare din RO, face milioane de euro pe an.

Cât despre canalul de reviews, e vorba despre motorbike.
Uite canalul cu reviews: https://www.youtube.com/c/MotorBikeReviews
și canalul de bază: https://www.youtube.com/c/MotorBike27

 

Iar despre poze... doar cu telefonul apoi retușate în Photoshop.
Am început deja să-mi pun pozele pe site-uri unde pot să le vând (stock photos websites) însă până acum, nici o vânzare dar nah... nu se întâmplă peste noapte și abia dacă am pus 70 de poze acolo în două săptămâni.

De ce Busa? Ptr că asta am și asta-mi place. Și o voi ține cât îmi va permite sănătatea să pot struni motocicleta.
După aia vom mai vedea.
Nu-i nici greu nici ușor cu ea în ture lungi... dar nah.
Busa nu-i de dat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Kosh a spus:

Habar n-am. Când ți s-a întâmplat asta?
Noi am dat de barieră cu plată chiar înaintea de intrare pe podul ăla celebru de la Istanbul.
Am și video pe canal, ca să nu crezi că te mint.

2.thumb.jpg.9fa621d28c48d18ef8a8ab7a7b1bad81.jpg

2020 tur de Turcia, am întrebat și toată lumea a zis Moto yok! Și moto yok că nu am plătit nimic pe nicăieri. Bine și la ferry nu mi-au mai luat bani, dar ăla noroc. 

Acum 3 ore, _Raul_ a spus:

Și ca să fiu cât se poate de constructiv pentru voi și consumatorii voștri, aka "obiectul criticii noastre" :

- cumpărate cursuri online de învățat skilluri și puse în practica/filmate/comentate (un motojitsu mai balcanic asa) 

- mers la cursuri moto în Ro 

- explicate echipamentele per categorii moto

- explicat chestii de tehnica moto pe înțelesul începătorilor (abs, cutii de viteze, tobe, gume). Cum făceau în vremurile bune băieții aia de la Motorcycle com de au migrat la revzilla

- Închiriat motoare (după ce faceți cursuri moto și știți sa "ascultați" motoare) min o zi și min 500 km. 

 

 

Eu de la Fortnite in afara de video ala cu soluțiile de curățat lanțuri pot spune ca am pierdut vremea degeaba. 

Da, scenarii mișto, replici mișto, informații utile...hm, not impressed, nu am avut vreo revelație. 

 

M-am uitat special la revzilla la review uri de echipamente ce le am. După care am pus botul stellar level la niște Review-uri de echipamente ale lor, echipamente pe care le-am luat de la Louis. Un costum al dracu de scump. Probabil deasta nu zice nimeni nimic, ca vor sa scape de ele. 

Băieții de la R uita, stranie coincidenta, sa enumereze exact punctele slabe ale echipamentelor rcenzate.

Pe undeva normal, ca sunt sigur ca nu s-au dat nici cu 10% din ce vând.

Deci, pt mine, ruie mevzilla, never again. 

 

Itchy boots e de pus în rama la un seminar despre creșterea alarmanta a homosexualității. 

Itchy e ok doar pentru țările prin care se plimba și peisaje. 

Mai e un bulgaroi stabilit în Germania care face numai ture lungi și care se pricepe, dar am uitat cum îl cheamă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Păi în 2020 era pandemia în floare și probabil de aceea...

2. Pavlin: https://www.youtube.com/c/motorcycleadventures
A trecut pe la noi de nenumărate ori, odată în plină iarnă, pe zăpadă...
A se observa cum deși a depășit 120K abonați, dacă te uiți la ultimile 31 de video-uri postate, abia dacă găsești unu care să aibă peste 30K vizualizări, însă majoritatea sunt între 5 și 10mii, unele chiar mai jos. Dezastru.
Și e un dezastru prezent mai la toate canalele mari, foarte puține o duc bine. Și binele începe de la 15-20% număr de vizualizări din nr total de abonați existenți.
De la +50% deja ești pe val...

Așa el nu are cheltuieli cu youtube-ul, dar imaginează-ți canale profi, cu camere pro (Red, Arri Alexa etc) și cu editori, cameramani și sunetiști, canale care au peste 500k abonați care acum se chinuie să scoată 50mii de vizualizări pe video. Dezastru total.


 

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedeti ca sunteti deja pe aratura, topicul cu motovlogul lui Kosh e celalalt.

Aici era despre conflictul dinspre generatii, despre vajnicii participanti la parada care se accidenteaza, la veteranii acriti care nu fac nimic sa educe.

Imi aduc aminte ca am facut un topic, ceva gen 'Filmulete educative...' in care am cautat filme despre franare, curbe, pozitie pe motocicleta, etc, culese de pe net de la autoritati in domeniu, trecute si prin filtrul meu de validare ca fiind informatie corecta si importanta.

M-am trezit ca un modelator, nu mai eram moderator in acea vreme, mi-a unit tooicul cu unul cu accidente rutiere din care cica aveam de invatat- desi erau mai mult filmulete cu accidente gen ogrish. Toata informatia s-a mixat, nu stiu ce dreacu s-o fi intamplat, dar din nou mi-a venit scarba aia in gura si am decis sa termin cu 'instruirea' online. Sa faca cine vrea.

Sunt destui care acum fac cursuri practice, oricine vrea sa se perfectioneze in mersul cu motocicleta are unde sa apeleze. 

Eu am mai indrumat unii cunoscuti, care au progresat, apoi au ajuns in perioada in care prioritatile s-au schimbat, familia, copiiii, s-au lasat si drum bun.

La fel aveam un topic cu carti despre moto si aveam adresa de mail acolo, o data la cateva luni primeam cate un email de la careva care voia cartile moto stranse de-a lungul anillor, le-am trimis arhiva cu carti tuturor celor interesat. Nu stiu ce o mai fi si cu tooicul ala...

Deci, la un moment dat am fost tentat sa instruiesc si eu pe altii, asa cum altii mai vechi la vremea lor m-au indrumat pe mine.

S-a ajuns la genul de discutii, da cine esti tu mah, Rossi, sa dai tu sfaturi? Mi-am dat seama ca au dreptate, am zis sa imi vad de drumul meu si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow😱 ce topic💪.

Nu stiu cum este mai corect, sa spun ca generatia noastra, cei +30, SAU timpurile noastre in care suntem contemporani cu cei mai tineri sau mai batrani ca noi, au devenit niste timpuri extra sensibilie.

1. Daca cineva isi exprima o opinie, verbal, in scris sau in video, automat 30% din cei ce aud/citesc/vad acea opinie se vor simti "Ready to war" by default/din reflex, sau vexati ca sa ma exprim mai academic.

2. In prezent daca ai o discutie in contradictoriu cu cineva 10% risti sa iti iei bataie sau sa fii reclamat. A se vedea pe forum, moda cu "rog un administrator sa inchida topicul"......si asta fara a include o discutie in contradictoriu cu injuraturi/poze deochiate sau chestii ironice de porc imorale.

3. Pe YT de exemplu au scos butonul pt impresie negativa. Pt ca "suntem sensibili". Noaptea logicii.

De multe ori butonul ala de "dislike" indica si calitatea celor ce vad clipul tau.

E usor sa fii bun si sa dai like INSA este al naibii de sofisticat mecanismul din spatele celui ce da "dislike".

Ca exemplu subtil dar ff eficient, incercati sa postati pe FB o poza cu masina in pana (eventual BMW/Mercedes) sa vedeti (baa baiatule) cata zarva va face acea poza, comentarii, sfaturi "deontologice" like-uri/reactii gramada.

In schimb daca pui o poza pe FB cu aceeasi masina la mare le faleza/plaja sau pe Transfagarsan, poate scoti 10like-uri.

Ideea e ca atunci cand te simti inferior (e de ajuns sa simti asta pe 1 sg subiect) fata de cineva, daca ai mingea de tenis la fileu, nu ca il "executi pe fraier" dar pui si racheta de tenis pe el. Aia e puterea ta.

 

Probabil ca din oftica/nesiguranta de sine se ajunge la asemenea situatii.

Pe de alta larte, ce e atat de greu, in mintea ta sa il bagi in pixxda masii, pe ala care sare la gat si sa spui "live" in discutie : "da este posibil sa ai dreptate, nu m-am confruntat cu asa ceva pana acum" si i-ai taiat benzina interlocutorului. Efectiv ii dai Error 404 / blue screen direct, se desumfla imediat atat interlocutorul cat si tensiunea discutiei.....mai ales daca esti face to face.

 

Nu castigi nimic daca interlocutorul te agreeaza sau te dispretuieste, nu "ala" iti plateste tie traiul, nu depinzi de el.

Daca stapanesti un subiect, spui ce ai de zis argumentat cu punct si virgula(nu gargara), cine aude,bine, cine nu, problema lui.

Te contrazice, go over it, nu pierde timpul.

Trebuie sa avem toti "dreptatea eterna". De unde atata energie si timp valabil pt asa ceva?

 

 

Cat despre veterani, eu la 16ani mergeam la Arc si recunosc ca ma simteam bine printre dansii, nu am simtit niciodata o "pizma" la adresa mea si nici nu m-am simtit dadacit sau luat de sus de catre dansii. Era de ajuns sa stai sa asculti si sa judeci singur in baza liberului tau arbitru fara sa intrii in ring gata de lupta.

Aici cred ca tine si de atitudinea si educatia fiecaruia.

Am avut ocazia sa stau si cu cei de varsta mea atat la 16 ani cat si la 30 de ani ultima oara cand am mers pe strada, ce sa zic.....

Cu veteranii exista atitudinea din partea lor "let's agree to dissagree" in 70% din cazuri.

In schimb cu generatia mea..... zici ca discuti cu sectanti radicalizati in minim 50% din cazuri. Aproape orice discutie sau polemica incepe cu ideea "Ready to war ..... fmm"🙄🤨.

Sufera lumea de judecata, haa ca nu mergi cu echipament in oras (eu mergeam urban in camasa sau tricou), haa ca BMW e de batrani, haa ca BMW e tractor, haa Honda e Honda.....asta fara ca eu sa ating 1% intentie/imbold de discutie.

Daca ii contrazici, ai Pelit Bula rau de tot, o generatie frustrata si toxica in proportie de minim 50%.

Cumva generatia noastra trebuie sa fie tot timpul cu centimetrul pe Bula, chiar si la o simpla iesire/discutie. Probabil din lipsa de ocupatie/gandire.

 

In schimb la motocross / enduro unde activez mai intens in ultimii ani, cu placere observ ca cei de varsta mea pot discuta in contradictoriu fara a judeca sau a considera ca "ala" care da un sfat CLAR se considera superior lui si il desconsidera.

Probabil ca ideea de comunitate este mult mai corecta/sincera in cadrul unor grupuri sportive sau in cadrul unor competitii organizate, unde chiar dai de oameni frumosi in mare parte.

 

Cat despre accidentul din B de la parada pe blv. Unirii asta arata cat de usor se ia carnetul si cat de multa atentie dau traficului cei angajati in el. 

"E bine" ca se dau amenzi pt mers "agresiv" si cocolosim tolomacii si adormitii care merg cu 30km/h in oras si 70km/h inclusiv pe autostrada. Carnetul moto/auto se ia mult prea usor. 

Esti pe faza si te descurci poftim carnet, dormi pe tine esti nesigur si incapabil sa analizezi distantele (cazul in speta de la parada) continua orele la scoala si mergi la examen atunci cand NU reprezinti un factor poluant in trafic.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, _Raul_ a spus:

@Kosh

O sa crești calitatea începătorilor crescând-o pe a ta. 

 Parerea mea. 

 

Mihai Barbu este unul care a dus spiritul romanesc pe cele mai înalte culmi, respectiv primul motocalator milog profesionist. 

 

Am fost la lansarea cărții lui în TM acum vreo ff multi ani ca să nu am dubii. Event cu scriitori și tot felul de triști aduși acolo de editura ca să promoveze maculatura. Un fel de l.aba în cerc. 

Sa îl promovezi pe un asemenea individ și ideile lui este un deserviciu adus pasiunii asteia. 

Da, este un fotograf f mișto și atât. Ca motociclist pt mine este zero barat după strategia aia cu vandutul de km.  Tentativele alea cu Uralul și familia alte strategii de marketing românești. 

 

 

 

 

Bun, pentru a creste calitatea trebuie sa ne schimbam noi mai intai (in bine, evident). Foarte corect.

Din punctul meu de vedere afirmatiile de mai sus tocmai contrazic prima fraza. Este un atac total gratuit la adresa lui Mihai Barbu. Nu-l cunosc personal, asta ca sa intelegi ca nu ma transform in "avocatul" lui,  doar am urmarit cam toate materialele aparute in presa despre calatoriile lui, i-am citit cartea despre Mongolia, etc. 

Facand-ul milog, nu dai doi bani pe ideea lui (una de marketing interesanta) si ba mai mult si pe placerea de a ajuta, a celor care l-au sprijinit financiar pentru acea calatorie. Au existat multi oameni care nu l-ai considerat milog si tocmai de aceea l-au ajutat asa cum au putut.

Ca tie nu ti-a placut omul, prezentarea, ideea, etc este una, sa-l faci milog este alta. Prin ceea ce a facut a inspirat si alti oameni sa se puna in miscare, poate nu la acelasi nivel, dar totusi (caz concret Andrei cu blogul Turul complet a Romaniei...)

Daca asteptarile tale sunt la un nivel foarte ridicat, asta nu inseamna ca trebuie sa-l desconsideri pe om.

Poti sa incerci sa faci ceva mai bun daca asta-i scopul, tau sau pur si simplu sa privesti lucrurile cu mai multa ingaduinta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 13 ore, SenorPink a spus:

 

Mai e un bulgaroi stabilit în Germania care face numai ture lungi și care se pricepe, dar am uitat cum îl cheamă.

 Cel mai om simplu după vorba, după port. 

Pavlin.

Minte basic, logica de bulgar (simpla, rurala, cam ca a majorității vecinilor noștri). 

L-aș asculta implicat dacă m-aș muta la tara și m-as apuca de agricultura de subzistenta. 

Acum 10 minute, MirceaB a spus:

Bun, pentru a creste calitatea trebuie sa ne schimbam noi mai intai (in bine, evident). Foarte corect.

Din punctul meu de vedere afirmatiile de mai sus tocmai contrazic prima fraza. Este un atac total gratuit la adresa lui Mihai Barbu. Nu-l cunosc personal, asta ca sa intelegi ca nu ma transform in "avocatul" lui,  doar am urmarit cam toate materialele aparute in presa despre calatoriile lui, i-am citit cartea despre Mongolia, etc. 

Facand-ul milog, nu dai doi bani pe ideea lui (una de marketing interesanta) si ba mai mult si pe placerea de a ajuta, a celor care l-au sprijinit financiar pentru acea calatorie. Au existat multi oameni care nu l-ai considerat milog si tocmai de aceea l-au ajutat asa cum au putut.

Ca tie nu ti-a placut omul, prezentarea, ideea, etc este una, sa-l faci milog este alta. Prin ceea ce a facut a inspirat si alti oameni sa se puna in miscare, poate nu la acelasi nivel, dar totusi (caz concret Andrei cu blogul Turul complet a Romaniei...)

Daca asteptarile tale sunt la un nivel foarte ridicat, asta nu inseamna ca trebuie sa-l desconsideri pe om.

Poti sa incerci sa faci ceva mai bun daca asta-i scopul, tau sau pur si simplu sa privesti lucrurile cu mai multa ingaduinta.

 

Îngăduința creează uneori victime cărora le facem topic și ii plângem și după n ani fiindcă erau oameni de treaba, dar s-au împrăștiat lamentabil/basic. 

Despre Barbu mi-am exprimat o părere personala. 

In 2008 m-am lăsat de fumat ca să am bani de benzina. 

Motoretismul este un hobby f scump. Nu ți-l permiți, te apuci de biciclit sau hiking. 

By default am o problema serioasa cu cei care cer. 

Dpmdv MB a prins doar la tfl-isti care motociclesc din canapele, visători cu ochi deschiși pe trecerea de pietoni. 

Și cred ca promovarea stilului asta de cerut și motociclit da cu firma în cap ideea de motocalatorit. 

Ii prefer pe John și Ana de 50k de ori și ii promovez pe unde pot. 

Cei care au fost inspirați de mb sau lwr sa iasă din casa sunt demni de mila dpmdv. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fim mai buni, nu?

Este parerea ta si ti-o respect. Asta nu inseamna ca sunt de acord cu ea. Asa cum spuneai ca-i preferi pe John si Ana, sunt altii, care motociclesc de pe canapea si il prefera pe Mihai Barbu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, _Raul_ said:

John și Ana

 

Da' cine e dinsii?

 

1 hour ago, _Raul_ said:

Despre Barbu

 

Buei, si mie mi s-a parut un fel de milogeala. Dar i-a mers. Asa ca am ramas hater fiindca mie nu mi-a dat prin cap sa fac asta la momentul oportun. Documentarul ala mi-a placut, mai putin faptul ca tre sa stai cu destiu pe volum ca vorbeste ala de zici ca e mort. Si cu tot respectul pt ma-sa, am avut amici carora le-am recomandat filmul si n-au trecut de primele 2 minute, cand sta mama respectabilului cu un caine pe canapea in fata unui perete desenat ca pesterile din epoca de piatra.

De la treaba cu Uralul, nu l-am mai urmarit. E clar ca omul a inteles cum se fac banii si din cat de activ a fost dupa faza asta (comparativ cu vremea cand era pe BMW) mi se pare ca nu mai am de ce sa-l urmaresc, tocmai ca o face ca sa se distreze, s-a dus pe plua spiritul de aventura si "nebunia" din prima perioada a motociclitului lui.

 

1 hour ago, MirceaB said:

Este parerea ta si ti-o respect

 

In sfarsit, pare ca forumul asta merge intr-o directie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...