Sari la conținut

HONDA X-ADV 750 scuter sau mocicleta


ianachim
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 ore, RuInCV a spus:

Spitele sunt o tampenie, un combo de 19/17 turnate se va descurca mai bine in off in marea majoritate a timpului decat un combo 17/15 spitate.

 

@ianachim Daca el afiseaza 5% consum si vad ca are 13.2 litri rezervor, te-ai risca sa faci 250 km intre alimentari ?

sunt inca in rodaj nu pot face un calcul real si corect  ref la consum 

nu fac off daca ajung si trebuie intru sa trec pana la asfalt … altfel nu 

Acum 3 ore, Adrian M. a spus:

Ti-ai luat motocicleta cu cutie automata DCT,  o sa  mix intre moto si scuter, si lant.. Pe romaneste, strutocamila :D

Ai pierdut toate avantajele pe care le ofera scuterul, si anume cv, consum, spatiu stocare sub sa, etc etc.

Sa nu mai zic de pretul astronomic. 

Eu le vad ca niste gaselnite de marketing, x adv urile astea. Sa poata cere un pret avion...

 

PS :spor la uns lantul la scuter :)))

multam de grija ….😂😂

mi am luat ca pot …😜

tu vezi niste lucruri din fotoliu…. eu din sute de mii km parcursi

avantajele pentru mine sun dezavantaje pentru 100 de motociclisti

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 9 minute, ianachim a spus:

multam de grija ….😂😂

mi am luat ca pot …😜

tu vezi niste lucruri din fotoliu…. eu din sute de mii km parcursi

avantajele pentru mine sun dezavantaje pentru 100 de motociclisti

 

Foarte bine, banu tau, bucuria ta. Daca tu esti multumit, restul e cancan. Dam si noi din taste sa nu ne plictisim, bagam km. Nu suntem toti motociclisti tru, aia e :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, Adrian M. a spus:

Foarte bine, banu tau, bucuria ta. Daca tu esti multumit, restul e cancan. Dam si noi din taste sa nu ne plictisim, bagam km. Nu suntem toti motociclisti tru, aia e :P

 

daca ai ocazia probeaza o strutocamila din asta …. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.07.2022 la 17:00, ianachim a spus:

 

ciclistica ok 

Inca sunt în turații de standard deci puterea nu este la maxim

pozitie de pilotat ok

protectie la vant ...intre un scuter si un street

undeva la 5 % consum afisat

sub sa intra doar o casca integrala

 

și pentru cârcotași......de ce am făcut schimbarea..... l am schimbat ca pe drumurile de munte ...GROSSGLOCKNER... de exemplu îmi doream o putere mai mare sa mă dau pe curbe....dar nu era ceva OBLIGATORIU

 

 

 

IMG_1150.jpg

Sa o stapanesti sanatos! Foarte frumos scuter, exotic as spune, in RO nu am vazut asa ceva.

Prima oara cand am vazut un asemenea scuter a fost acum ceva ani in Croatia si am ramas uimit de design-ul sau, eu nefiind adeptul unor asemenea vehicule.

 

Pe GROSSGLOCKNER nu e ciudat sa nu ai tu ambreiaj, pt acele de par, sa nu schimbi tu treptele la iesire din viraje in functie de viraj?

La 05.07.2022 la 10:03, RuInCV a spus:

Spitele sunt o tampenie, un combo de 19/17 turnate se va descurca mai bine in off in marea majoritate a timpului decat un combo 17/15 spitate.

 

@ianachim 

 

La 02.07.2022 la 17:59, mobiletron a spus:

 

Oare de ce i-au pus spite? De imagine sau o fi mai ieftin? 

 

Rotile SPITATE au avantaje serioase fata de jantele pline:

1) Spitele flexeaza in momentul in care roata preia un soc, o groapa, o saritura.

Rezistenta acestor jantelor spitale este NET superioara, oricarei solutii de jante turnate.

De exemplu, cu o janta spitata daca iei o groapa, bolovan, piatra la viteza mare, in cel mai rau caz se indoaie janta (cercul) insa integritatea rotii ramane intacta, datorita spitelor, VS o janta plina/turnata care se sparge precum o farfurie.

2) Rotile spitate sunt cele mai usoare, vs jantele turnate.

Exista si roti, pline, jante din magneziu, care sunt foarte usoare, insa NU au nici pe departe rezistenta structurala la socuri si stres precum solutia rotilor spitate.

 

De aceea in cazul unor discipline precum Trial/Motocross/Enduro/Supermoto, unde este nevoie de o rezistenta structurala foarte buna si o masa redusa, se folosesc roti spitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.07.2022 la 15:37, ianachim a spus:

...

pai am facut cu sym cruisym 24000 km in 2 ani si in acelasi timp aproape cu sym jet 14 25000 km 

 

Sa te bucuri de X-ADV.

 

Totusi, nu inteleg de unde afinitatea asta pentru scutere, din moment ce posezi si un 1200GSA.

Ma refer (daca nu e evident), la faptul ca le iei la drum lung...(mie logica imi spune ca e mai ok GS-ul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Așa se întâmplă când te zgarcești să dai 200 euro pe piesa originală.

Ce oameni!

am baut o bere cu omul la coada CNC ului

ne am depanat amintiri din tinerete si am decartat 200 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari @ianachim Daca am face majoritatea asa, am avea si noi preturi normale, nu d-alea gen 200 E cum zice @l.u.v... Da-o-n-colo de treaba ....

 

PS : lasa nr omului de telefon si pentru altii care poate vor sa faca la fel 👍

Editat de Mariusik85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IMG_20220720_110246.thumb.jpg.39a4c0c70dd580f0e75d997e855f3bd1.jpg

Aici a fost fișierul corupt? 🧐

Hai că placa aia se putea face f bine și fără cnc, clasic, cu șablon, că nu e rocket science și nici toleranțe de miimi nu sunt. Dar dacă a fost la îndemână utilajul... 

Luv acum propovăduiește achiziția de lucruri noi, acum câțiva ani își înlocuise parțial la un cizmar talpa cizmei și era încântat... Eu zic că trebuie păstrat un echilibru, să nu fim nici sclavii societății de consum dar nici să nu exagerăm cu cârpelile. Pe vremuri se confecționa și se repara aproape orice pt că 1. nu aveai de unde să cumperi, 2. mâna de lucru era ieftină, 3. în mare parte se lucra în întreprinderi, în timpul programului și cu material "furgăsit", acum găsești aproape orice, mâna de lucru calificată dacă o găsești e scumpă + am devenit snobi și musai să avem numa' wunderlichuri și touratece. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Mariusik85 a spus:

felicitari @ianachim Daca am face majoritatea asa, am avea si noi preturi normale, nu d-alea gen 200 E cum zice @l.u.v... Da-o-n-colo de treaba ....

 

PS : lasa nr omului de telefon si pentru altii care poate vor sa faca la fel 👍

Sincer nu am inteles daca placa asta va tine un topcase sau daca are alt rost.

In principiu ai dreptate. Doar ca acei 200 € nu reflecta valoarea fizica a piesei: cat a costat tabla si cat a costat prelucrarea. Mai contine un proiect, niste bani pentru dezvoltare produse viitoare si cel mai important o omologare. Basca ca mai contin si partea leului adica taxele de platit statului.

Noi oricum ca natie ne pisam pe ele de reguli si reglementari asa ca nimeni nu vede o problema in lipsa unei omologari.

In occident (aia cu WC in casa si apa calda la robinet, acolo unde ne minunam ce frumos, ordonat si curat este) cand montezi o piese ''home edition'' si iti cade cutia pe drum si se petrece vreo nefacuta, te trezesti ca dai cu subsemnatul pe la un procuror. Repet nu vorbim de RO, dar si aici poti gasi un procuror incapatanat. Nu intamplator toate piesele care se pun pe  o masina, moto etc au fie o omologare marcata cu Exx intr-un cerc, fie primesti un document gen AGB care atesta ca piesa cu pricina este buna pentru modelul X de masina sau mobra. Adica toate sunt bune si frumoase pana se intampla ceva. Normal ca la roman se aplica regiula ''mie nu mi se poate intampla''.

 

Cat despre piesa de fata: a facut suportul dintr-o tabla plina, ceea ce va incarca suportul mobrei cu o sarcina moarta, si iti va lua din sarcina utila a cutiei (daca placa este un suport de topcase).

Asta la fel daca intereseaza pe cineva sa citeasca cat poti pune intr-o cutie (sarcina maxima a cutiei este cea pentru care s-a facut omologarea).

Din punctul meu de vedere suportul trebuia facut cu decupaje.

Dar nu imi permit sa contest proiectul facut de cel care a vazut cutia si suportul.

 

Dar  cele de mai sus fiind pareri personale, aceasta postare poate fi ignorata si eu bagat la categoria franar.

 

@patrick1 in tarile de unde vin piesele astea cu 200€, banii statului au un rost, vezi ca se petrece ceva si pentru tine. In RO, sunt de acord ca taxele sunt bani folositi exclusiv ca sa functioneze statul (adica lefuri de functionari + cheltuilei administrative) iar populimea primeste in loc o plua. De fapt nu,  populimea primeste un cod fiscal nou cu taxe mai mari :crack:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Silver Arrow a spus:

 

Nenea Silver, cate kg crezi ca are placa asta, si cam cat crezi ca o usurezi daca faci niste decupaje? Givi/shad, and CO, fac asta pentru economia de material, dar placa aia nu are mai mult de 1.5kg. vorbim de 100, 200g? Bataie de cap inutila :P

 

Si nu, o placa de montaj topcase nu costa 200 euro! 200 euro costa suportul complet, aici vorbim de o placa de montaj, caaare, druuuuum rooooll, costa intre 30 si 60 euro! Si aici s-a platit 200 lei :P

Ca idee...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a căzut cutia Givi omologată, de pe placa ei originală, omologată! Și era aproape goală, deci nu e vorba de utilizare necorespunzătoare. Așa că acum umblu cu topcase-ul asigurat cu o chingă, bineînțeles neomologată! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, ENEOS a spus:

Mie mi-a căzut cutia Givi omologată, de pe placa ei originală, omologată! Și era aproape goală, deci nu e vorba de utilizare necorespunzătoare. Așa că acum umblu cu topcase-ul asigurat cu o chingă, bineînțeles neomologată! :blbl:

ceva de vis!

s-a desfacut cutia din placa vietii? adica din clema aia care tine topcase ul blocat pe pozitie? sau vorbim de forfecat suruburi, prinderi etc?

Un prieten  lasat in urma un topcase pe fjr-oem, dar la 130, pe centura, cum vii dinspre pitesti, dupa ce coborai pasarela aia, in zona iesire spre buftea. erau niste linii de cale ferata ingrlobate, a venit cu 130, a comprimat suspensia spate,si a facut tzusti topcaseul :)))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, Adrian M. a spus:

s-a desfacut cutia din placa vietii? adica din clema aia care tine topcase ul blocat pe pozitie? sau vorbim de forfecat suruburi, prinderi etc?

 

A sărit din sistemul de închidere, și o pusesem înainte să plec, trăgând de ea să mă asigur că e clipsată așa cum fac mereu de >15 ani de când călăresc 🏍️🏍️ cu topcase-uri. A sărit la un dâmb din fața rar Grivița, în condițiile în care fusesem oprit la semaforul ăla, deci cât de 🚀 să fi fost?!? Și goală, aveam un chiloțel cu acte, sacul căștii și șapca înăuntru. Cutia și placa nouțe (așa am cumpărat 🏍️), montasem tampoane din alea originale mai înalte să nu joace deloc, treabă socoteală omologată.🤬

Mai râdeam de d-na Cârlan cu topcase-ul cu mici... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 8 ore, ENEOS a spus:

Luv acum propovăduiește achiziția de lucruri noi, acum câțiva ani își înlocuise parțial la un cizmar talpa cizmei și era încântat...

Tu ți-ai pierdut simțul umorului?

Nu sesizezi că am scris la mișto?

Cum dracu să dai 200 de euro sau cât o fi (suma am spus-o la nimereală) pe o amărâtă de placă din aluminiu? 🤣

Cât despre cizme, sunt făcute beton.

Eu țin la lucrurile bune și bine făcute, dacă era invers îmi luam o mașină nouă în loc de două vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, ENEOS a spus:

Mie mi-a căzut cutia Givi omologată, de pe placa ei originală, omologată! Și era aproape goală, deci nu e vorba de utilizare necorespunzătoare. Așa că acum umblu cu topcase-ul asigurat cu o chingă, bineînțeles neomologată! :blbl:

Nu ai raspundere legala. 😇

Stii ca aia cu asigurarile cauta orice motiv sa nu plateasca.

 

@Adrian M. Daca omul a facut tabla aia de 3 mm grosime estimez ca are am 2,2 kg.

Sper totusi ca a facut-o din 4 mm.

Daca o decupa, putea economisi cam 1 kg.

Un topcase are uzual admisibil 10 kg.

Iar 1 Kg din 10 kg inseammna 10%. Acuma fiecare face cum doreste.

Am spus ca este o parere personala.

 

Si presupunand ca vorbim doar de 500g.

Problema nu sunt gramele in sine ci cum se transforma ele in Newton. Mai ales la o "franare" brusca si nedorita.

 

Dar  nu mai insistam.

Este o lucrare faina si ieftina.

Cine are nevoie de chestii asemanatoare stie unde sa apleze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma cac si rad …. 

rad si ma cac

de cata PROSTIE este in jurul meu

plin de INGINERI si rude indepartate ale lui PITAGORA

dezbateri indelungi pe forma, unghiuri si gramaj la o bucata de tabla

BAAAAAA unul s a dus la RAR cu directia legata cu sfoara si aici la

o placa de aluminiu apar PROCURORII

vai de capul si mersul vostru pe 2 roti

am bagat 4200 ron in accesorii de la Givi  si am uitat sa comand placa curului …. trebuie sa mai stau 2-3 saptamani fara O PLACA OMOLOGATA pentru OLIMPIADA 2024 la ARUNCAREA CU DISCUL 

nu mai stau pentru ca fata de rudele lui PITAGORA eu merg zilnic cu moto si am nevoie de topcase

 si sa stati linistiti pentru siguranta voastra sa nu mi cada topcase in fata voastra pe curbele de pe GROSSGLOCKNER ii dau si 2 soricei la cap

cu ocazia asta maj bag cativa in BLOCK’ nu de alta dar mi a iesit cacatul fara mot ca m am enervat 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, ianachim a spus:

am bagat 4200 ron in accesorii de la Givi  

Scump, dincolo era mai ieftin! 

Acum 8 ore, ianachim a spus:

am uitat sa comand placa curului

Dacă n-ai făcut Excel... 

Acum 8 ore, ianachim a spus:

eu merg zilnic cu scuterul

Fixed! 

:crack:

Dar cu ciupitura aia de pe contur tot nu ai spus ce e. Dacă ar fi fost proiectată la planșetă aș fi zis că acolo a ținut injineru' deștu pe riglă, dar așa... 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciupitura aia am facut-o eu, sa ma tina minte ianachim.

Si ca sa nu existe dubii, placa e facuta din aluminiu 7075 T6 de 3mm, un material extrem de rezistent si usor (dar scump), mult mai bun decat o placa de otel S235J. Unde mai pui ca am si omologat-o impreuna cu ianachim cu o bere rece intr-o zi calda 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...