Sari la conținut

14. Gran Premio Gryfyn di San Marino e della Riviera di Rimini 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 37 minute, apriliacluj a spus:

lasa lasa, tu sa te pregatesti, baga berile la rece!

 

ai vrea tu sa ia Pecco titlul, hahahaha!

Cum am zis... berile sunt la rece☺️.  As vrea sa ia Peco titlul, dar nu cu ducati😂😂😂😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 226
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

26 minutes ago, frigider said:

si a iesit destul de rau pt ei.

 

Nu neapărat. Lorenzo a plecat pentru că i se pregătea înlocuitor. Dar a confirmat (într-un final) la Ducati. Au fost ăia cretini că l-au dat afară.

 

Rossi la fel, a plecat din ambiție de la Honda, pentru că avea ceva de demonstrat. Și a făcut-o. Știu că nu te refereai la mișcarea aia, dar a existat.

 

1 hour ago, damager said:

in momrntul de fata mi-i se pare cel mai bun pilot din grila, dar testul super ar fi sa schimbe mobra peste 2 ani si sa vedem ca tot sus se bate☺️

 

Și eu sunt de părere că este cel mai bun la ora actuală. Dar asta și datorită competiției care nu mai este la același nivel: Bastianini, Bagnaia sau Martín sunt piloți buni dar nu sunt la nivelul lui Rossi, Lorenzo sau Márquez din epoca lor de glorie. Singurul care ar putea fi, poate, este BBBB. Dar este o necunoscută.

 

Cât despre plecat, de văzut cum arată peisajul competițional peste 2 ani. Deocamdată nu are opțiuni mai bune decât Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, PzKpfW a spus:

 

Nu neapărat. Lorenzo a plecat pentru că i se pregătea înlocuitor. Dar a confirmat (într-un final) la Ducati. Au fost ăia cretini că l-au dat afară.

 

Rossi la fel, a plecat din ambiție de la Honda, pentru că avea ceva de demonstrat. Și a făcut-o. Știu că nu te refereai la mișcarea aia, dar a existat.

 

 

Și eu sunt de părere că este cel mai bun la ora actuală. Dar asta și datorită competiției care nu mai este la același nivel: Bastianini, Bagnaia sau Martín sunt piloți buni dar nu sunt la nivelul lui Rossi, Lorenzo sau Márquez din epoca lor de glorie. Singurul care ar putea fi, poate, este BBBB. Dar este o necunoscută.

 

Cât despre plecat, de văzut cum arată peisajul competițional peste 2 ani. Deocamdată nu are opțiuni mai bune decât Yamaha.

Nu am zis de plecat, dar ar fi intresant de vazut daca se si poate adapta.

deocamdata este clar ca a inteles yamaha si cum tb sa mearga cu ea ca sa scoata maximul de performanta.

 

duminica prognoza e cu ploaie, o sa fie o cursa intresanta☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Method a spus:

Yamaaha....Yamaha nu are piloti care sa o puna in valoare.Faptul ca Yamaha poate este subliniat la fiecare cursa de Q.

Încă un pic și o scoateți cea mai tare de pe grilă, când ea e cea mai lentă 🏍️ într-o competiție de VITEZĂ!! 

:moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Method a spus:

 ....insa Gigi are acea strategie cu maximizarea franarii si accelerarii si nu a vitezei pe viraj si deja a ajuns departe cu progresele in acest domeniu.

 

Ce a facut aprilia insa in....2 ani?3? e ...wow.

Nu pot sa nu recunosc - Aprilia a ajuns in 2 ani aproape unde a ajuns Ducati in 7-8 ani cu resurse mult superioare si cu investitii fantastice in piloti

Faptul ca Yamaha poate este subliniat la fiecare cursa de Q.

 

Insa un lucru ciudat - spre deosebire de anii trecuti cand cam orice pilot mergea decent pe Yamaha - Yamaha tech3 era de exmplu o echipa care puncta solid etapa de etapa,acum toate Yamaha sunt pe niciunde.

Gigi, acest Darth Sidious al MotoGP-ului, nu stie sa faca o motocicleta care sa ia curbe. El este precum Bula, care voia sa faca un CFR-ist din rahat si i-a iesit un politist. Asa si el.. avrut sa faca un GP-eu si i-a iesit motoreta de liniute. Poweeerrr!!! More Poweeerrr!!! Cand a vazut el ca circuitele au viraje, upsss.. ce sa faca, s-a apucat de inovat. Si a tot inovat, pana cand din politist i-a iesit Frankenstein.. ;) Si titlul mult visat tot nu a aparut.

 

Aprilia nu este Ducati. Ducati, cand a venit in competitie, era 0. Sansa lor a fost ca l-au adus repede pe Stoner, intr-o era cand mana pilotului inca conta. Aprilia, insa, are experienta, cu titluri castigate la clasele mici, astfel ca stiu reteta succesului in MotoGP si au stiut cum sa organizeze o echipa functionala,sa gaseasca oameni cheie,etc. Banii erau problema. Ceea ce vreau sa spun,este ca Aprilia are pedigree, in competitia asta si incepe sa se vada.

 

Intr-u totul de acord. Cum spuneam si in alt topic, Yamaha nu mai este arma universala de acum 12-13 ani, insa este suficient de competitiva cat sa ofere pilotului o sansa la titlu. Intr-o era in care motoreta prevaleaza, nu poti sa ai pretentii la titlu, daca nu ai cu ce, oricat de genial ai fi.

 

Si nu este evident, de ce numai Q poate face ceva cu mobra aia? Dezvoltarea a luat-o in directia dorita de primadona. Ceilalti sunt nevoiti sa imbrace niste chiloti prea stramti pentru ei. Sau prea largi. Intrebare de cultura generala: poti gasi o situatie similara in istoria recenta a MotoGP? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, xt600 a spus:

Gigi, acest Darth Sidious al MotoGP-ului, nu stie sa faca o motocicleta care sa ia curbe. El este precum Bula, care voia sa faca un CFR-ist din rahat si i-a iesit un politist. Asa si el.. avrut sa faca un GP-eu si i-a iesit motoreta de liniute. Poweeerrr!!! More Poweeerrr!!! Cand a vazut el ca circuitele au viraje, upsss.. ce sa faca, s-a apucat de inovat. Si a tot inovat, pana cand din politist i-a iesit Frankenstein.. ;) Si titlul mult visat tot nu a aparut.

 

Aprilia nu este Ducati. Ducati, cand a venit in competitie, era 0. Sansa lor a fost ca l-au adus repede pe Stoner, intr-o era cand mana pilotului inca conta. Aprilia, insa, are experienta, cu titluri castigate la clasele mici, astfel ca stiu reteta succesului in MotoGP si au stiut cum sa organizeze o echipa functionala,sa gaseasca oameni cheie,etc. Banii erau problema. Ceea ce vreau sa spun,este ca Aprilia are pedigree, in competitia asta si incepe sa se vada.

 

Intr-u totul de acord. Cum spuneam si in alt topic, Yamaha nu mai este arma universala de acum 12-13 ani, insa este suficient de competitiva cat sa ofere pilotului o sansa la titlu. Intr-o era in care motoreta prevaleaza, nu poti sa ai pretentii la titlu, daca nu ai cu ce, oricat de genial ai fi.

 

Si nu este evident, de ce numai Q poate face ceva cu mobra aia? Dezvoltarea a luat-o in directia dorita de primadona. Ceilalti sunt nevoiti sa imbrace niste chiloti prea stramti pentru ei. Sau prea largi. Intrebare de cultura generala: poti gasi o situatie similara in istoria recenta a MotoGP? :D

Sunt curios care dezvoltare? Asta cand ei deja au declarat ca e mobra de anul trecut?

nu mai deschid discutia asta, ca deja am mai avut-o, Q a cerut mai mult power si top speed. Si nu i-au dat.... inca. Deci? Care e directia? 
vezi ca e un interviu intresant de ce si cum reuseste sa mearga cu ea si Mor nu a lui Zeelengerg.

 

Fabio [Quartararo] carries more corner speed at times but also doesn't overheat the tyres, he rides with less lean angle. He avoids the problems that the other riders have. His teammates ride with a more 'old-fashioned' style. They brake hard and go into the corner with the brake on. Fabio brakes straight, releases the brake and then turns. He does this in every corner, and manages to be one or two km/h faster in every corner.

"We share all the data and we see exactly what he is doing. Thanks to his talent and his height, he handles the bike better. He is very tall and can keep traction on the rear wheel at all times. He does it better than the others. It's a combination of factors."

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, damager a spus:

Si eu sunt de parere ca Bag tb sa ia titlul anul asta. Si daca nu-l ia e in mare masura vina lui.


berile tot le dau dc castiga Q😂...

Cu ajutorul celor 7 colegi, Bag ii poate lua titlul lui Q, anul asta. Fara ajutor, Q se joaca cu el. Nu il vad pe Q un pilot de talia celor enumerati de colegul Panzer, dar clar are alta clasa fata de Bag.

 

Ca tot veni vorba de beri... sub ce forma se prezinta ele? Sub forma de butoiase de 5l sau de fiole de 330-500? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, xt600 a spus:

Cu ajutorul celor 7 colegi, Bag ii poate lua titlul lui Q, anul asta. Fara ajutor, Q se joaca cu el. Nu il vad pe Q un pilot de talia celor enumerati de colegul Panzer, dar clar are alta clasa fata de Bag.

 

Ca tot veni vorba de beri... sub ce forma se prezinta ele? Sub forma de butoiase de 5l sau de fiole de 330-500? :D

Cand ne apropiem de finala, vedem unde le bem☺️, sticle, butoaie, vedem ce or sa aibe☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, damager a spus:

Sunt curios care dezvoltare? Asta cand ei deja au declarat ca e mobra de anul trecut?

nu mai deschid discutia asta, ca deja am mai avut-o, Q a cerut mai mult power si top speed. Si nu i-au dat.... inca. Deci? Care e directia? 
vezi ca e un interviu intresant de ce si cum reuseste sa mearga cu ea si Mor nu. Ca sa citez din interviu," in such a narrow window of performance"

In afara de motor, care este inghetat in timpul sezonului, se poate lucra pe partea de sasiu, modificari de distributie a maselor, chiar pe partea de "arhitectura" care sa o faca mai suitable pentru particularitatile lui morfologice (de pilda,atat el, cat si Rossi, inaitea lui, sut piloti inalti, Dovi, cand a venit, a gasit motocicleta ca fiind mare pentru el si greu de adaptat la dimesiuile lui, de ex.), electronica, etc, etc. Motocicletele evolueaza mult de-a lungul sezonului. Ori toate aceste modificari subtile sunt facute sa se potriveasca unui anumit stil de pilotaj. Al cui altul, decat al lui Q, in cazul de fata? De pilda, am inteles ca in Austria, Yamaha a venit cu alta etajare a cutiei de viteze. Crezi ca noua etajare a fost facuta la sugestia si dupa datele lui Morbi?

Acum 20 minute, damager a spus:

 

Fabio [Quartararo] carries more corner speed at times but also doesn't overheat the tyres, he rides with less lean angle. He avoids the problems that the other riders have. His teammates ride with a more 'old-fashioned' style. They brake hard and go into the corner with the brake on. Fabio brakes straight, releases the brake and then turns. He does this in every corner, and manages to be one or two km/h faster in every corner.

"We share all the data and we see exactly what he is doing. Thanks to his talent and his height, he handles the bike better. He is very tall and can keep traction on the rear wheel at all times. He does it better than the others. It's a combination of factors."

Foarte interesant articolul asta. Q are un stil de a frana foarte, foarte asemanator cu al lui Lorenzo. As zice ca este varianta imbunatatita si adaptata la M1/'22 al stilului spaniolului. Lorenzo frana tot straight, numai ca, spre deoseire de Fabio, frana mai devreme si mai smooth. Q franeaza foarte tarziu si elibereaza frana repede.. cum plm reuseste sa opreasca mobra, este un mister, dar ii iese. Asta apropo de ce se discuta pe aici, despre cat de bune sunt Ducati pe franare si cat de instabila este Yamaha.. ;)

 

 

"He was the only one fighting with Marc [Marquez] in the moment where Marc was at the top.  https://www.crash.net/motogp/news/1011096/1/dovizioso-only-one-fighting-marquez-his-prime-motogp-losing-big-name

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

E drept că nu au nici piloți, dar tot vina lor este. E băiat simpatic Morbidelli, dar dacă vezi că nu merge trebuie să cauți soluții alternative. Alt aspect al problemei ar fi și faptul că rămân cu doar 2 motociclete pe grilă.

 

Deloc. Este la al 4-lea sezon în MotoGP, al 4-lea an cu Ducati, este 100% fizic, prim pilot la cea mai bună echipă, cu un coechipier relativ competitiv care s-ar sacrifica pentru a-l ajuta. Are probabil cea mai dorită poziție dintre toți piloții. Dacă nu câștigă titlul anul ăsta va fi exclusiv vina lui. Greșeli precum cele de la Le Mans sau Sachsenring sunt inexcuzabile.

De acord cu privire la vina lor - vina e a managementului,asta am spus intotdeauna.

Nu ii hateresc in legatura cu Morbi - omul e campion iar in 2020 a mers tzipla.Adica eu zic ca mai merita o sansa.Poate poate.

 

E adevarat oarecum ca Bag are 3 ani si exp la gp,insa nici Ducati'ul 2022 nu l-a ajutat,l-a cam driblat.Parea ca se descurca mai bine pe 2021,TOTI pareau ca se descurca mai bine pe 2021.Cred ca a gresit-o si Gigi acolo nitel.

Acum 16 ore, damager a spus:

referitor la pilotii yamaha, ei fac timpii de anul trecut/acum 2 ani in cazul Mor. Putin mai buni. Problema e ca ceilalti au avansat f mult. un mare avantaj a lui Q este ca reuseste sa scoata din joben un tur bun in calificare si sa ramana sus.

cum cade in pluton este extrem de dificil sa mai faca ceva. Si cam asta e marea pb a lui Mor... plecand de jos din grila ii este practic imposibil sa depaseasca.

DA,good point.

Problema (privita simplist) insa e faptul ca Q poate sta on top cu acea Yamaha aproape pe orice circuit.Si la fel a putut si anul trecut.

Uite,Q ne-a aratat deunazi ca Yamaha poate pleca raketa la fel ca Ducati'urile desi nu are nici apasarea pe spate nici forta nici gizmo'urile Ducati,ba chiar ne-a aratat ca le poate depasi la start.

Si in Austria ne-a aratat ca se poate descurca si in pluton.Greu,dar o rezolva.

Morbi nu poate.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, PzKpfW a spus:

Nu neapărat. Lorenzo a plecat pentru că i se pregătea înlocuitor. Dar a confirmat (într-un final) la Ducati. Au fost ăia cretini că l-au dat afară.

de acord aici, el a mers f bine pe final si avea potential dar ducati l-au ingropat.

Acum 15 ore, PzKpfW a spus:

Rossi la fel, a plecat din ambiție de la Honda, pentru că avea ceva de demonstrat. Și a făcut-o. Știu că nu te refereai la mișcarea aia, dar a existat.

 

ha, de asta am uitat.

dar atunci electronica nu era ce e acum, nici aero nici plm etc.

Acum 12 ore, xt600 a spus:

"He was the only one fighting with Marc [Marquez] in the moment where Marc was at the top

asta am zis si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, PzKpfW a spus:

Nu neapărat. Lorenzo a plecat pentru că i se pregătea înlocuitor. Dar a confirmat (într-un final) la Ducati. Au fost ăia cretini că l-au dat afară.

 

Rossi la fel, a plecat din ambiție de la Honda, pentru că avea ceva de demonstrat. Și a făcut-o. Știu că nu te refereai la mișcarea aia, dar a existat.

:agree:

Acum 13 ore, ENEOS a spus:

Încă un pic și o scoateți cea mai tare de pe grilă, când ea e cea mai lentă 🏍️ într-o competiție de VITEZĂ!!

Nu noi o scoatem,ci Q :)

Cand va castiga (si clar va castiga) campionatul mondial de pe Yamaha,vei spune....ce?

Motoreta cea "lenta" a invins?Al doilea an consecutiv (desi si in 2020 trebuia sa invinga dar o lasam asa).

Regula e simpla - cine are rezultate are dreptate.Cand ei castiga campionatul,motoreta e buna.

Acum 13 ore, xt600 a spus:

Gigi, acest Darth Sidious al MotoGP-ului, nu stie sa faca o motocicleta care sa ia curbe. 

1.Nici nu trebuie.Strategia masinilor de raliu - datorita low grip pe viraje,accentueaza franarile si accelerarile.Asta e teoria lui.Si e gata gata sa dea roade - ii trebuie un Peco putin mai concentrat cu 10%.

2.Vezi ca Peco deja pe maj curbelor e f aproape de Q ca viteza pe apex,deci motoreta chiar ia curbe.Problema se reducea iarasi la maestrii emeriti Dovi si Petrux care nu stiau cu mingea.De cand a venit Peco ne-a aratat ca motoreta stie sa ia curbe...

Acum 12 ore, xt600 a spus:

Q are un stil de a frana foarte, foarte asemanator cu al lui Lorenzo. As zice ca este varianta imbunatatita si adaptata la M1/'22 al stilului spaniolului. Lorenzo frana tot straight, numai ca, spre deoseire de Fabio, frana mai devreme si mai smooth. Q franeaza foarte tarziu si elibereaza frana repede.. cum plm reuseste sa opreasca mobra, este un mister, dar ii iese. Asta apropo de ce se discuta pe aici, despre cat de bune sunt Ducati pe franare si cat de instabila este Yamaha.. ;)

Exact asta vroiam si eu sa subliniez - franarea in linie dreapta si smooth si apoi culcat pe viraj de departe ala era stilul lui Lorenzo despre care si Zarco in perioada tech3 cand avea acces la telemetria lui #99 si #46 a zis ca e cel mai potrivit pt Yamaha.Q il duce la alt nivel insa.

Si spre deosebire de Lorenzo care "propovaduia" finetea pe motoreta,Q spune ca el e f agresiv pe ea o bruscheaza si doar asa poate extrage timpii.

Acum 13 ore, xt600 a spus:

"He was the only one fighting with Marc [Marquez] in the moment where Marc was at the top.  https://www.crash.net/motogp/news/1011096/1/dovizioso-only-one-fighting-marquez-his-prime-motogp-losing-big-name

Ma lesi....Dovi e baiat bun...si atat.Asa a fost toata viata lui.

Au trecut pe langa el toti campionii.Poate daca ar fi fost peisajul mai golas,poate poate ar fi impuscat un titlu,altfel nici o sansa.

In 2017 a fost singurul an cand a avut o sansa reala,insa nici atunci nu a putut macar sa duca o lupta cat de cat in fata demonului.

Slab,imi pare rau sa zic dar slab.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, xt600 a spus:

Gigi, acest Darth Sidious al MotoGP-ului, nu stie sa faca o motocicleta care sa ia curbe. El este precum Bula, care voia sa faca un CFR-ist din rahat si i-a iesit un politist. Asa si el.. avrut sa faca un GP-eu si i-a iesit motoreta de liniute. Poweeerrr!!! More Poweeerrr!!! Cand a vazut el ca circuitele au viraje, upsss.. ce sa faca, s-a apucat de inovat. Si a tot inovat, pana cand din politist i-a iesit Frankenstein.. ;) Si titlul mult visat tot nu a aparut.

 

nu-l mai blamati pe Gigi atat. Sa nu uitam ca el a lucrat cu Aprilia in motoGP si au fost primii care au adus valvele pneumatice, care apoi au devenit standard. apoi Aprilia s-a retras din motogp si s-au focusat pe WSBK, acolo unde au castigat niste titluri la piloti si parca unul la constructori..

 

Apoi a venit la Ducati, iar au adus tot felul de fineturi tehnice care acum se regasesc pe toate mobrele de pe grila.

 

Ce are nevoie Ducati acum, e un pilot cu sange rece cum era Stoner. Peco are o sansa buna sezonu asta, o avea si mai buna daca nu caca steagu cateva curse.. dar na, titlu se da pe puncte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, Method a spus:

De acord cu privire la vina lor - vina e a managementului,asta am spus intotdeauna.

Nu ii hateresc in legatura cu Morbi - omul e campion iar in 2020 a mers tzipla.Adica eu zic ca mai merita o sansa.Poate poate.

 

E adevarat oarecum ca Bag are 3 ani si exp la gp,insa nici Ducati'ul 2022 nu l-a ajutat,l-a cam driblat.Parea ca se descurca mai bine pe 2021,TOTI pareau ca se descurca mai bine pe 2021.Cred ca a gresit-o si Gigi acolo nitel.

DA,good point.

Problema (privita simplist) insa e faptul ca Q poate sta on top cu acea Yamaha aproape pe orice circuit.Si la fel a putut si anul trecut.

Uite,Q ne-a aratat deunazi ca Yamaha poate pleca raketa la fel ca Ducati'urile desi nu are nici apasarea pe spate nici forta nici gizmo'urile Ducati,ba chiar ne-a aratat ca le poate depasi la start.

Si in Austria ne-a aratat ca se poate descurca si in pluton.Greu,dar o rezolva.

Morbi nu poate.

 

Da, doar ca, daca asculti inteviurile lui Q si a lui Simon C, o sa vezi ca aman2 zic ca a mers toata cursa peste limita ca sa fie acolo.

in momentul in care mergi peste 80% toata cursa cresc f mult sansele de greseala.

asta e un alt atu a lui Q, dupa parerea mea unul f mare, ca este extrem de constant si greseste f rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, damager a spus:

asta e un alt atu a lui Q, dupa parerea mea unul f mare, ca este extrem de constant si greseste f rar.

 

asa ajungi campion mondial. nu gresesti, chiar daca nu e ziua ta, motoreta merge prost, scoti maximum de puncte in situatia data, eviti sa ajungi in balarii (alde Martin cursa trecuta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Cavaleru a spus:

 

nu-l mai blamati pe Gigi atat. Sa nu uitam ca el a lucrat cu Aprilia in motoGP si au fost primii care au adus valvele pneumatice, care apoi au devenit standard. apoi Aprilia s-a retras din motogp si s-au focusat pe WSBK, acolo unde au castigat niste titluri la piloti si parca unul la constructori..

 

Apoi a venit la Ducati, iar au adus tot felul de fineturi tehnice care acum se regasesc pe toate mobrele de pe grila.

 

Ce are nevoie Ducati acum, e un pilot cu sange rece cum era Stoner. Peco are o sansa buna sezonu asta, o avea si mai buna daca nu caca steagu cateva curse.. dar na, titlu se da pe puncte


gigi a construit cea mai buna motoreta de pe grila in acest moment( parere personala). Are un pilot bun, Peco. Din pacate, ghinion, greseli, strategie, nu pot sa imi dau seama de ce nu reusesc. Intr-adevar, Peco a gresit, dar cred ca cea mai mare pb de acuma este faptul ca la inceputul campionatului au venit cu GP22 si pana sa reuseasca sa o faca sa mearga Peco, Bes avea 3 victorii cu GP22.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, ENEOS a spus:

Încă un pic și o scoateți cea mai tare de pe grilă, când ea e cea mai lentă 🏍️ într-o competiție de VITEZĂ!! 

:moron:

Nu cred ca e cea mai lenta☺️. Daca scapa in fata cred ca e destul de rapida. Din pacate nu avem al doilea pilot Yamaha care sa confirme ipoteze.

problema ei este ca" overtaking is a nightmare." Riscurile care tb sa ti-i le asumi ca sa depasesti sunt f mari.

Chiar acum, Cavaleru a spus:

Bestia are gp21

Gp21 vroiam sa zic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, damager a spus:

Nu cred ca e cea mai lenta☺️.

Este! Are de departe cea mai mică viteză de vârf, deci lipsă de putere. Parțial compensează ducând viteză pe viraje și, în mâinile lui Q, face uneori timpi pe tur competitivi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, ENEOS a spus:

Este! Are de departe cea mai mică viteză de vârf, deci lipsă de putere. Parțial compensează ducând viteză pe viraje și, în mâinile lui Q, face uneori timpi pe tur competitivi. 

Lenta la viteza de top, nu are cea mai buna acceleratie, dar cand castiga o cursa se ia timpul total. Daca Q castiga in 45.38 total time si locul 2 face 45.40  inseamna ca a fost mai rapida nu?:).

am inteles ce vrei sa zici, la nivel de top speed e de departe cea mai lenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

 

nu-l mai blamati pe Gigi atat. Sa nu uitam ca el a lucrat cu Aprilia in motoGP si au fost primii care au adus valvele pneumatice, care apoi au devenit standard. apoi Aprilia s-a retras din motogp si s-au focusat pe WSBK, acolo unde au castigat niste titluri la piloti si parca unul la constructori..

 

Apoi a venit la Ducati, iar au adus tot felul de fineturi tehnice care acum se regasesc pe toate mobrele de pe grila.

 

Ce are nevoie Ducati acum, e un pilot cu sange rece cum era Stoner. Peco are o sansa buna sezonu asta, o avea si mai buna daca nu caca steagu cateva curse.. dar na, titlu se da pe puncte

True true.

 

Eh nu stiu daca Stoner e cel mai bun exemplu de pilot cu sange rece....mai degraba pilot cu talent nativ.

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

asa ajungi campion mondial. nu gresesti, chiar daca nu e ziua ta, motoreta merge prost, scoti maximum de puncte in situatia data, eviti sa ajungi in balarii (alde Martin cursa trecuta)

Exact.

Si Martin degeaba se bosumfla,dar cred ca acea semi-duda pe care a facut-o la RBR a fost cea care a inclinat balanta in favoarea lui Enea.Si pe buna dreptate,imi pare rau sa zic asta,insa asa e.

Sunt fan Martin si am fost inca de la titlul de moto3 dar o comite prea usor si prea des.Si deja nu mai e la nivelul la care e scuzabil.Pacat.

1 oră în urmă, damager a spus:

Lenta la viteza de top, nu are cea mai buna acceleratie, dar cand castiga o cursa se ia timpul total. Daca Q castiga in 45.38 total time si locul 2 face 45.40  inseamna ca a fost mai rapida nu?:).

am inteles ce vrei sa zici, la nivel de top speed e de departe cea mai lenta.

Viteza de top nu e un factor hotarator - conteaza acceleratia.Si viteza pe viraj.si franarea.

Sa te uiti la top speed e ca si cum te-ai uita la caii putere ai unei masini - o cifra undeva departe in capatul turometrului.Asta nu iti spune nimic despre comportamentul motorului.

Ok - logic - cine dezvolta cea mai mare top speed la capatul liniei drepte inseamna ca are caii cei mai multi si/sau ca si-a ales gearing'ul necesar pt asta.

Dar asta nu e un factor hotarator - daca o motoreta are cel mai mare top speed asta nu inseamna ca e cea mai rapida.Exact dupa cum ai spus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method Martin zicea ca nu ar fi dormit noptile daca nu ar fi incercat depasirea aia, acum nu doarme noptile ca tranta aia a usurat decizia de a nu-l lua la echipa de uzina.

 

asta e, inca e comisar, tre sa devina constantat, sa schimbe strategia asta de ori la bal ori la spital care a ingropat mai multe cariere decat Ducati :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Method a spus:

 

Viteza de top nu e un factor hotarator - conteaza acceleratia.Si viteza pe viraj.si franarea.

Sa te uiti la top speed e ca si cum te-ai uita la caii putere ai unei masini - o cifra undeva departe in capatul turometrului.Asta nu iti spune nimic despre comportamentul motorului.

Ok - logic - cine dezvolta cea mai mare top speed la capatul liniei drepte inseamna ca are caii cei mai multi si/sau ca si-a ales gearing'ul necesar pt asta.

Dar asta nu e un factor hotarator - daca o motoreta are cel mai mare top speed asta nu inseamna ca e cea mai rapida.Exact dupa cum ai spus.

Accelerația? A, chestia aia care face Yamaha să plece rachetă de lângă Ducati! Spre înapoi însă. 😖

Plm cu gearingu, dacă ar fi din gearing lipsa de viteză de top ar avea în plm demaraj, dar draq, nu vedeți ca nu are de nici unele?!? :moron:

Da, au făcut niște trepte mai scurte ca să compenseze nițel lipsa de putere și să accelereze și pianu', dar asta e altă poveste. Eu zic să-l luaț pe ngunoy să le proiecteze o cutie cu viteze, că inginerii Yamaha sunt prea proști și n-au făcut bine gearingu (la fel cum greșiseră și repartiția meselor) . Poate le face una automată, specialitatea lui! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...