Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut , sunt nou in aria asta ( am mers 2 ani pe un F650 - grea pentru mers singur ). Caut de ceva vrema un drz 400 ( bune sunt rare, care sunt,  au preturi de colectie ). Intrebarea mea pentru cei care au experienta , care ar fi alternativa ? Ce vreau eu de la ea : - greutate pana in 155 kg ( sa poata offroad , nu extrem )

       - decenta pe sosea ( sa pota tine 100 km/ora )

      - schimburi ( ulei in special ) minim 2000 km

      - pornire buton ( nu-i musai , da-i mai usor )

     - nu ma intereseaza daca ii carburatie sau injectie .

Buget undeva pana in 4000 ( nu mai pun , ca daca mai puneam luam  noua si nu intrebam )  Multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai timp si om sa caute,da,in Italia poate gasesti Beta,eventual WR250 in Grecia etc dar nu lua modele mai vechi ;

daca nu,solutia buna si sigura e CRF250/300

depinde si ce inaltime ai;eu am gasit cu putin noroc un DRZ400 aici,in stare perfecta,si neumblat la motor,cu 2700 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greutate vreo 66-67 kg 1,73 m, experiența , drumuri mai cunoscute Raul sadului Transalpina, strategică , Petrimanu-valea Oltețului - Polovragi .viteza pe drumuri de sonda și 80 , normal 30-40

Editat de danm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, mihai c a spus:

daca ai timp si om sa caute,da,in Italia poate gasesti Beta,eventual WR250 in Grecia etc dar nu lua modele mai vechi ;

daca nu,solutia buna si sigura e CRF250/300

depinde si ce inaltime ai;eu am gasit cu putin noroc un DRZ400 aici,in stare perfecta,si neumblat la motor,cu 2700 euro.

Acum 2 saptamani observam ce omor le dau atenienii atelajelor pe 2, 3 sau 4 roti.

Nu as lua din Grecia niciodata indiferent de pret.

 

DR350 gasesti si bune prin Europa, dar la preturi exorbitante. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa mai pui, sa iei noua. Chiar nu ai ce sa iei si sa merite diferenta dintre SH si nou.

Ia un Crf300L sau rally si aia e. 4k pui, restul credit sau cum poti imprumuta si sti ca ai moto pe care te bazezi, consuma putin, si o ai pentru ani buni fara probleme.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, danm a spus:

 

Buget undeva pana in 4000 ( nu mai pun , ca daca mai puneam luam  noua si nu intrebam )  Multumesc .

 

Acum 9 minute, arcgotic a spus:

Eu zic sa mai pui, sa iei noua. 

 

Dpmdv enunțul e cât se poate de clar... 

:moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si posesor de Transalp, care a trecut la un Dual Sport (Huqvarna TE610) apoi la un enduro pur in niciun an, iti pot spune ca dual sport-uri sunt ceva intre cal si magar. Adica sunt cat de cat OK si aici, si acolo, dar fara a excela in vreun domeniu. Eu unul m-am plistisit foarte repede de ele.

Plus fata de enduro-touring-uri, intr-adevar, e greutatea mai mica. 

Minus: te bate vantul rau de tot. Cand esti la 100km/h si trece vreun tir din sens opus, trebuie sa te tii bine de ghidon. Oricum, din cauza greutatii mici nu mai ai in niciun caz aceeasi directie si acelasi confort la drum lung.

Apoi, vrei enduro, ce iti pui? Cauciucuri cu crampoane sau cauciucuri dual sport? Daca-ti pui duale, faci off-road destul de putin, ca nu te ajuta. Daca iti pui crampoane, faci OK off-road, dar e un chin pe sosea, zici ca mergi cu tractorul. i nici cine stie ce aderenta nu ai pe sosea

 

Per total, eu vad un dual-sport ca o motocicleta de oras, cu care te strecori prin trafic foarte usor, cu cauciucuri duale. Sau o motocicleta de enduro, daca ii pui crampoane si mergi pe off-road. Insa legatura intre casa ta si off-road sa fie destul de mica, 10-20 km, altfel e chin pe sosea. Eu mergeam 40 km dus si 40 intors pana la locul de joaca, direct cu crampoane, si recunosc ca ma obosea foarte mult soseaua. Am ajuns in prima faza sa-mi iau remorca. Apoi, daca tot aveam remorca, am trecut direct la un enduro pur-sange.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, mircea.cazachevici a spus:

Ca si posesor de Transalp, care a trecut la un Dual Sport (Huqvarna TE610) apoi la un enduro pur in niciun an, iti pot spune ca dual sport-uri sunt ceva intre cal si magar. Adica sunt cat de cat OK si aici, si acolo, dar fara a excela in vreun domeniu. Eu unul m-am plistisit foarte repede de ele.

 

Sunt mai bune daca te duci pentru plimbare sau fotografie, nu sa te dai, daca vrei sa poti pleca cate 2-3-15 zile cu bagaje minime, daca nu vrei sa te duci in aceleasi 10 locuri din zona ta mereu, daca nu vrei sa trebuiasca mereu sa te intorci in acelasi loc la remorca, daca nu iti place sa schimbi uleiul dupa fiecare plimbare si tot asa. Tu nu le vezi scopul asa cum altii nu vad deloc scopul motocicletelor, pareri diferite, nimeni nu are dreptate la modul absolut.

Mai greu cu dual sport in oras pe caramele, ti se taie calea des, uneori pe ploaie. Rotile supermoto sunt de preferat, ar fi cam 1000 de euro in plus si o ora de fiecare data cand vrei sa le schimbi.

 

Catre initiator, la greutatea aia suspensiile de crf250l sunt destul de bune. La inaltimea aia o sa iti fie mai greu sa inveti offroad, nu ajungi cu ambele varfuri jos pe mai nimic enduro, doar pe unele dintre dual-sport-uri. Crf250l e o varianta decenta daca nu te grabesti pe asfalt, dar e de incepatori, batrani sau oameni mai linistiti. Daca ai 20 de ani devine repede plictisitoare. 690 e opusul, cam inalta si la 4000 de euro nu o sa fie in cea mai buna stare.

Daca nu iti place mecanica sau nu ai unde sa lucrezi la el as cam evita motoare de peste 10-15 ani cumparate de la necunoscuti, tine de noroc.

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, mihai c a spus:

la inaltimea ta evita DRZ,WR,KTM 690 etc.si cauta ceva cu motor mai mic si inaltime cit mai mica,poate DR ...unele se mai  coboara la nevoie dar sa fie "nativ" mai joasa ar ajuta

DR250/350 la 1.73m este la limita daca nu ai "tocuri".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DR650 SE poate fi o partida buna, cu inca un set de roti. Ca upgrade-uri imediate, schimbate aripa fata si ghidonul. aripa fata este o porcarie care flexeaza ca toti dracii iar ghidonul original este cam firav si se indoaie la o tranta mai sanatoasa. Suspensii mediocre spre proaste dar se pot imbunatati, iar saua este mizerabila. O finala de carbon rezolva problema catorva kg in minus. Per total o motocicleta decenta, cu potential de upgrade maricel.

A si are un fun factor mult mai mare decat G650 Sertao sau 1200GS, celelalte fiare din garaj.

IMG_20220930_164622111.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...