Sari la conținut

Yamaha NMax 155, md.2022


Rares42
 Share

Postări Recomandate

19 minutes ago, Ruginel said:

parbrizul de la PUIG este cam slab conceput

Buna informație. Mersi! Despre cel de la givi știi ceva?

20 minutes ago, Ruginel said:

10w40

Aia zice și manualul doar ca ce bag în motor, aia bag și în transmisie nu-mi pare prea ok. Dar sigur inginerii de la yamaha știu mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 93
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 9 minute, TA700VA a spus:

Aia zice și manualul doar ca ce bag în motor, aia bag și în transmisie nu-mi pare prea ok. Dar sigur inginerii de la yamaha știu mai bine

Daca la fiecare schimb de ulei schimbi și uleiul in transmisie, totul e ok.

Eu in actualii 20.000km am schimbat uleiul la fiecare 3000-3500km, și 900ml intra in motor și 100ml in transmisie. Yamalube îl gasesc la Dual Motors.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, TA700VA a spus:

Buna informație. Mersi! Despre cel de la givi știi ceva?

Aia zice și manualul doar ca ce bag în motor, aia bag și în transmisie nu-mi pare prea ok. Dar sigur inginerii de la yamaha știu mai bine


Motocicletele in general au cutia in aceeasi baie de ulei cu propulsorul in sine si tot uleiuri 10w folosesc. Pune fara grija ce zice producatorul. Nu stiu nimic de ce de la Givi, eu l-am cumparat pe cel original dupa ce am luat PUIG si l-am pus la vanzare a doua zi.

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
La 09.01.2023 la 11:17, Rares42 a spus:

Ieri scuterica a atins pragul de 5000km parcursi, si merge la fel de bine ca-n prima zi.

432534587_WhatsAppImage2023-01-09at11_13.36(1).thumb.jpeg.1d2cecb6aac4d71336707509d8af5fff.jpeg

 

Si mai jos veti gasi consumul mediu lunar si alte informatii legate de consum si distante parcursa.

 

1282342573_WhatsAppImage2023-01-09at11_13_36.thumb.jpeg.71d8d30aa0b1880a47b9126f10a9a3b7.jpeg

Salut, ce program este ăsta?

Ce program ai folosit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Scuterul a ajuns la 20.000km, fără probleme, și a primit următoarele:

- ulei, curățare filtru ulei, filtru aer

- bujie

- anvelope noi Michelin CityGrip 2

- kit ambreiaj+variator Malossi

- curea Malossi

- plăcuțe frână Ferodo

- lichid frână DOT4 ATE

- bară Led cu întrerupător separat

- vaselina albastră la toate încheieturile și piese mobile

Screenshot_20250426_090725_Gallery.jpg

Screenshot_20250426_090737_Gallery.jpg

Screenshot_20250426_090940_Gallery.jpg

Screenshot_20250426_090946_Gallery.jpg

Editat de Rares42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare..care e viteza maxima la voi? ma uitam zilele astea la ceva vlogger cu un kymco de 125cc ajungea la 120km/h destul de usor.  eu cu 85kg ale mele nu trec de 115km/h cu nmaxul de 155cc. o fi de la rotile mici pe 13 sau asa merge nmaxul mai incet?

apropo de roti si suspensie oribila...a pus cineva ceva aftermarket?

 

update si din partea mea cu consumul: in cei 2200km 99% in oras am consum de 3l/100km ceea ce nu mi se pare putin deloc pentru un scooter dar totusi inca acceptabil :)

Editat de TA700VA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, TA700VA said:

intrebare..care e viteza maxima la voi? ma uitam zilele astea la ceva vlogger cu un kymco de 125cc ajungea la 120km/h destul de usor.  eu cu 85kg ale mele nu trec de 115km/h cu nmaxul de 155cc. o fi de la rotile mici pe 13 sau asa merge nmaxul mai incet?

 

Scuterele de 125 si 150cc ajung destul de greu la 120km/h, unele nici nu ajung la viteza asta si nici nu este recomandat sa le tii la maxim.

 

1 hour ago, TA700VA said:

apropo de roti si suspensie oribila...a pus cineva ceva aftermarket?

 

Orice scuter cu roti mici simte gropile.

 

1 hour ago, TA700VA said:

update si din partea mea cu consumul: in cei 2200km 99% in oras am consum de 3l/100km ceea ce nu mi se pare putin deloc pentru un scooter dar totusi inca acceptabil :)

 

3l/100km este un consum corect, cel mai mic consum pe care l-am scos cu scuter de 50cc a fost de 2.5l/100km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, mobiletron said:

3l/100km este un consum corect, cel mai mic consum pe care l-am scos cu scuter de 50cc a fost de 2.5l/100km.

image.thumb.png.7f41444e7e5b4210f0d62b421ab165f7.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu N-Max 155 scoteam undeva intre 2.7 si 3.3 litri la pompa. Ce-i drept mergeam oricum dar nu incet iar de obicei nu stia decat acceleratie deschisa la maxim. De ceva zile frec prin oras si pe langa un CRF 300L, inca in rodaj. Weekendul acesta am bagat 140 de km pe asfalt si coclau. Dupa fix 100 km am alimentat si au incaput 2.6 litri. Am fost placut surprins de treaba asta, nu ma asteptam la consumul asa mic avand in vedere ca am mers in conditii variate de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aste e consumul la pompă la NMax-ul meu de 155cc, făcut pe centura București și A0, mers maxim cu 105kmh, cât să fug de turbulențele tirurilor. 

Screenshot_20250428_170730_Alerte Masina.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23 hours ago, mobiletron said:

Scuterele de 125 si 150cc ajung destul de greu la 120km/h, unele nici nu ajung la viteza asta si nici nu este recomandat sa le tii la maxim.

E destul de general raspunsul :) eu zic specific despre N-max ul de 155cc din 2023. Si de ce am deschis subiectul asta este ca sa il compar cu un alt scooter de 125cc. La prima vedere observ ca am consumul ceva mai mare decat scooterele de 125. Cel putin am discutat cu cativa curieri pe PCX-uri de 125 si ei imi spun ca scot uneori si sub 2l/100km in oras. Exemplu bun si in poza postata de Kagemusha cu 2.2/100km. Nu ne zice clar ce scooter e si ce capacitate are dar totusi e mai putin de 3l/100.

Deci ce avem:

- consum mai mare 

- viteza maxima la fel sau chiar mai mica decat un scooter de 125cc

- acceleratia sau capacitatea de a transporta 2 persoane o fi mai buna la cel de 155cc, asta inca n-am comparat dar is curios daca la acceleratia de pe loc n-maxul de 125 pierde cu mult fata de cel de 155.

Sa nu se inteleaga gresit, imi place scooterul. Doar faceam o comparatie.

23 hours ago, mobiletron said:

Orice scuter cu roti mici simte gropile.

Din nou e cam general :) ma gandesc ca sunt scootere cu aceleasi dimenisiuni de roti cu o suspensie mai moale/confortabila.

Editat de TA700VA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, TA700VA said:

Nu ne zice clar ce scooter e si ce capacitate are dar totusi e mai putin de 3l/100.

Honda SH 150i. Folosit exclusiv în oraș pentru cumpărături, mers normal, peste viteza traficului dar nu mai mult de 95 km/h, chiar dacă el merge fără să pară că gâfâie și la un 105.

 

13 hours ago, TA700VA said:

ma gandesc ca sunt scootere cu aceleasi dimenisiuni de roti cu o suspensie mai moale/confortabila.

Nu sunt, dacă nu ai norocul de a fi mai ușor. Dacă ai peste 80 de kilograme, atunci e nevoie de un upgrade la suspensii. Dacă nu îmbunătățești suspensiile, atunci un mers mai grijuliu, care să îți dea posibilitatea să eviți gropi, denivelări etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Postat (editat)

am facut un test pentru mine. am vrut sa vad cat merge dupa ce incepe sa palpaie ultimul punct la alimentare...am mers 68km la consum de aprox 3l/100 si nu am mai continuat (am alimentat). Deci 50 km dupa ce palpaie sigur mai avem.

Stiu ca nu se recomanda sa mergi cu rezervorul gol si nu planific sa mai fac asta in viitor dar doar ca informatie sigur mai are vreo 1,5-2l ramasi cand incepe sa paplaie.

au intrat 7.17l in rezervor fortat - am mai turnat cat am putut dupa ce a sarit pistolul. specificatiile zic  ca are 7,1l rezervorul deci pare legit :)

Editat de TA700VA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, TA700VA a spus:

am facut un test pentru mine. am vrut sa vad cat merge dupa ce incepe sa palpaie ultimul punct la alimentare...am mers 68km la consum de aprox 3l/100 si nu am mai continuat (am alimentat). Deci 50 km dupa ce palpaie sigur mai avem.

Stiu ca nu se recomanda sa mergi cu rezervorul gol si nu planific sa mai fac asta in viitor dar doar ca informatie sigur mai are vreo 1,5-2l ramasi cand incepe sa paplaie.

au intrat 7.17l in rezervor fortat - am mai turnat cat am putut dupa ce a sarit pistolul. specificatiile zic  ca are 7,1l rezervorul deci pare legit :)

Toate autovehiculele au sistemul de avertizare gandit ca sa te mai tina benzina/motorina un minim de 50 km. 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, Silver Arrow a spus:

Toate autovehiculele au sistemul de avertizare gandit ca sa te mai tina benzina/motorina un minim de 50 km. 😉

nu este recomandat sa mergi pana la ultima picatura 

1. mizerie din rezervor ajunge in pompa si mai departe

2. poti strica pompa

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ianachim a spus:

nu este recomandat sa mergi pana la ultima picatura 

1. mizerie din rezervor ajunge in pompa si mai departe

2. poti strica pompa

 

Corect. Pompa de benzina se raceste cu combustibil si in lipsa lui se poate arde.

Legat de mizerie nu cred ca este vreo diferenta cu rezervorul plin sau gol, avand in vedere ca pompa trage combustibilul de pe fundul rezervorului.

Ceea ce am dorit sa spun a fost ca daca se aprinde becul , nu esti in pericol iminent sa ramai in pana de benzina. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut!

 

Dupa aprox 22.000 km pot sa emit si eu o parere:

- consum pe trip 2 neresetat de cand am luat scuterul 3%, cel mai mic consum a fost in rodaj 2.2% / primul plin

- raspuns la intrebarea "cat baga boss" - 120km/h, daca tot am fost intrebat la semafor am zis sa testez in we pe a3 :), dar prefer sa merg totusi cu 100km/h max unde consum e decent la 3%

- si eu am ramas surprins ca uneori anumite scutere de 125cc pleaca mai bine

- revizia 20.000 km, mai scumpa decat ma asteptam, efectuata la dealer cu tot cu schimb de anvelope 1.500 ron: role, ghidaje, curea, bujie, ulei, filtre, ulei cutie transfer si manopera

- revizia acasa ieftina, ulei la 2.500 - 3.000 km cu 1l schimbi tot, placute de frana la 4-5.000 km fata / 8-10.000 km spate si-o bere ;) 

- am montat amortiozoare YSS G-Sport, tot rigid e, nu chiar ca cele din fabrica, poate se vor mai lasa cu timpul , au doar 100km max de cand le-am montat, iar amortizoarele fata cred ca necesita un ulei mai gros

- pt cura de slabire (-4kg) am pus evacuare full de la "chineji" cu amortizor de sunet la intrare si unul la iesire, dar tot face galagie incat noaptea prefer sa nu ies, dar in timpul zile trec neobservat, pana acum nu am avut discutii cu garda

- pt protectie am montat parbriz si handguards tot de la "chineji" ca pe cel original mare l-am dat, mi se parea prea mare si nu ma ventilam vara plus ca imi dadea tot vantul in zona ochilor

- cheaplock (knockoff dupa quadlock) montat pe ghidon 

- mai am sa ii montez mansoanele cu incalzire, stau cu ele in dulap de 2 ierni... nici nu au mai fost ierni chiar asa de rele

- partea cea mai buna a fost ca l-am luat cu rabla si l-am facut pe din doua cu statul :) 

 

 

In rest benzina sa-i dai 5.5l la fiecare 200km si e ideal in oras unde rotile mici de 13" il ajuta, cat si greutatea, desi arata a maxi scuter, are doar 135 kg.

Am mers pe TransBucegi, am ajuns si pana la Veliko Tarnovo si daca nu il cumpara nimeni, ca e pe olx, o sa ajung si pe Transfagarasan si Transalpina cu el.

 

Dupa ce am testat mai multe scutere si maxi scutere de la noi si cu roti mari de 16" Beverly 400, ba chiar si de 17" pe Honda 750 xadv, 15" bmw c400x, 13" Sym si 12" Vespa 300 GTS am ajuns sa imi doresc Vespa

 

IMG_3227.JPEG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.05.2025 la 17:30, Silver Arrow a spus:

Corect. Pompa de benzina se raceste cu combustibil si in lipsa lui se poate arde.

Legat de mizerie nu cred ca este vreo diferenta cu rezervorul plin sau gol, avand in vedere ca pompa trage combustibilul de pe fundul rezervorului.

Ceea ce am dorit sa spun a fost ca daca se aprinde becul , nu esti in pericol iminent sa ramai in pana de benzina. 

 

la masina la MCV, 70.000km am mers din plin in rezerva si tot asa.. niciodata nu m-am gandit la treaba cu arsu pompei :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...