PzKpfW Postat Iulie 1, 2023 Autor Share Postat Iulie 1, 2023 [Spoiler] Până și aici i-a bătut Bautista pe Rea și Razgatlıoğlu. Era probabil cel mai slab circuit pentru el. Dacă nu se accidentează nasol nu mai are cum să piardă titlul. Cursă bună și pentru Petrucci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iulie 2, 2023 Share Postat Iulie 2, 2023 Colegu binevoitor, poți pune cursele de azi aici?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 2, 2023 Autor Share Postat Iulie 2, 2023 Cursa 1. Cursa de Superpole abia s-a terminat de vreo 2h. O pun când apare. Cursă foarte faină, de văzut. Nu fac spoiler încă. Urmează cursa 2, se poate vedea live aici. Cursa Superpole Cursa 2 Enjoy, sunt faine. Până și britanicii se bucură la depășirile lui Petrucci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iulie 3, 2023 Share Postat Iulie 3, 2023 Bune toate cele 3 curse. Mă miră faptul că Bau a stat toată cursa de sprint pe 3 fără sa schițeze măcar un semn de depășire, probabil ca nu ar fi depășit nici în ultimul tur dacă turcul nu-l depășea pe Rea. Oricum per total wsbk e de departe mai spectaculos decât motogp https://www.crash.net/wsbk/news/1030550/1/tom-sykes-breaks-ten-ribs-suffers-thoracic-and-left-ankle-injuries Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 3, 2023 Share Postat Iulie 3, 2023 1 oră în urmă, danypop a spus: Oricum per total wsbk e de departe mai spectaculos decât motogp cursele astea 3 ca alea de dinainte se duceau bau in fata si aia era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iulie 3, 2023 Share Postat Iulie 3, 2023 Măcar avem cursă de cursă minim 3 constructori in top5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 3, 2023 Autor Share Postat Iulie 3, 2023 6 hours ago, danypop said: Bune toate cele 3 curse. Mă miră faptul că Bau a stat toată cursa de sprint pe 3 fără sa schițeze măcar un semn de depășire, probabil ca nu ar fi depășit nici în ultimul tur dacă turcul nu-l depășea pe Rea. A spus că nu a avut încredere în față până nu s-a încălzit bine guma. Apoi, când s-a încălzit destul, i s-a dus spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iulie 10, 2023 Share Postat Iulie 10, 2023 https://www.crash.net/wsbk/news/1031142/1/tom-sykes-released-hospital-suffering-13-fractures-right-rib-cage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Iulie 13, 2023 Share Postat Iulie 13, 2023 Sunt curios daca se schimba ceva cu aceste modificari: Following the latest analysis of the relative performance of the machines over the last three rounds, the maximum rev limit for Ducati will be decreased by 250 rpm - as per article 2.4.2.2-3* of the regulations. Ahead of Round 7 in Italy, Kawasaki has elected to use five concession points to benefit from a 250-rpm rev limit increase as per article 2.4.3.3 of the regulations. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 13, 2023 Share Postat Iulie 13, 2023 Ma tem ca nu se mai schimba mare lucru. Diferentele de turatii nu trebuiau sa existe de la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 13, 2023 Share Postat Iulie 13, 2023 1 oră în urmă, ioio_viola a spus: Sunt curios daca se schimba ceva cu aceste modificari: Following the latest analysis of the relative performance of the machines over the last three rounds, the maximum rev limit for Ducati will be decreased by 250 rpm - as per article 2.4.2.2-3* of the regulations. Ahead of Round 7 in Italy, Kawasaki has elected to use five concession points to benefit from a 250-rpm rev limit increase as per article 2.4.3.3 of the regulations. Ciudată chestie asta la wsbk sa impună în timpul campionatului restricții etc. Dar bun pt spectacol presupun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 13, 2023 Autor Share Postat Iulie 13, 2023 Teoretic da. Pratic sunt fără sens și (cel puțin deocamdată) fără rezultate. Ducati nu are avantaj tehnic. Pe locurile 2, 3, și 4 în campionat sunt motociclete japoneze. Bautista merge pur și simplu excepțional de bine pe motocicleta aia. Fără el, ar fi doar 3 Ducati-uri în top 10, primul pe locul 5. Imola: Cursa 1 Cine vede cursa asta și are impresia că Ducati are vreun avantaj tehnic nu prea înțelege motorsportul. Ceea ce face Bautista cu motocicleta aia este la fel de impresionant ca ceea ce face Razgatlıoğlu cu Yamaha. Între timp, șoarecul intră încet în cămară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iulie 16, 2023 Share Postat Iulie 16, 2023 Ups Baubau a cedat ceva puncte în acest weekend. Încă 2-3 curse de genul și avem campionat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 16, 2023 Autor Share Postat Iulie 16, 2023 Toprak este impresionant de constant. Iar în cursele de Superpole tinde să se descurce foarte bine, câteodată mai bine decât Bautista. Și asta cel mai probabil datorită naturii motocicletei lui "inferioare". Problema este că Bautista câștigă (când nu cade) fără probleme cursele principale, acolo unde se dau cele mai multe puncte. Razgatlıoğlu trebuie doar să spere la cât mai multe astfel de greșeli din partea lui Álvaro pentru a avea aspirații la titlu. Partea proastă este că în a 2-a jumătate a campionatului sunt multe circuite care-i plac sau îl avantajează pe Bautista: dintre toate etapele rămase, doar la Magny-Cours îl mai văd pe Toprak cel puțin la fel de competitiv ca la Imola sau Donington, circuite pe care clar le apreciază mai mult. Restul etapelor (Most, Aragón, Portimão și San Juan) sunt pe circuite favorabile lui Bautista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Iulie 16, 2023 Share Postat Iulie 16, 2023 Acum 4 ore, PzKpfW a spus: Toprak este impresionant de constant. Iar în cursele de Superpole tinde să se descurce foarte bine, câteodată mai bine decât Bautista. Și asta cel mai probabil datorită naturii motocicletei lui "inferioare". Problema este că Bautista câștigă (când nu cade) fără probleme cursele principale, acolo unde se dau cele mai multe puncte. Razgatlıoğlu trebuie doar să spere la cât mai multe astfel de greșeli din partea lui Álvaro pentru a avea aspirații la titlu. Partea proastă este că în a 2-a jumătate a campionatului sunt multe circuite care-i plac sau îl avantajează pe Bautista: dintre toate etapele rămase, doar la Magny-Cours îl mai văd pe Toprak cel puțin la fel de competitiv ca la Imola sau Donington, circuite pe care clar le apreciază mai mult. Restul etapelor (Most, Aragón, Portimão și San Juan) sunt pe circuite favorabile lui Bautista. Si Most ii place lui Raz. Dar, sanse mici la campionat oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 18, 2023 Share Postat Iulie 18, 2023 Unii, care inteleg motorsportul (nota bene), spun ca plusul de turatii ale unui motor (Ducati ), nu ofera vreun avantaj, iar 250 turatii/min sunt neglijabile. Pilotii spun altceva: https://www.crash.net/wsbk/news/1031367/1/bassani-sound-different-not-normal-ducati-after-rev-cut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 18, 2023 Autor Share Postat Iulie 18, 2023 1 hour ago, xt600 said: Pilotii spun altceva: https://www.crash.net/wsbk/news/1031367/1/bassani-sound-different-not-normal-ducati-after-rev-cut Iar ulterior a obținut cel mai bun rezultat al sezonului, un loc 2 în cursa principală. Bautista a câștigat cursa 1 și avea probabil șanse foarte mari s-o câștige și pe a 2-a. Cu 250 500 ture mai puțin ca la începutul sezonului. Mențin ceea ce am spus: nu doar că nu prea are niciun efect (deocamdată), dar Ducati nu are niciun avantaj tehnic evident. Altfel probabil că erau și alți câștigători în afară de Bautista. Soluția pentru ceilalți este să investească și să scoată motociclete mai bune, nu să spere la penalizările celor de la Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 18, 2023 Share Postat Iulie 18, 2023 Acum 4 minute, PzKpfW a spus: Mențin ceea ce am spus: nu doar că nu prea are niciun efect (deocamdată), dar Ducati nu are niciun avantaj tehnic evident. Tu stii mai bine. Basani vorbeste si el... Doar ca concureaza cu o motocicleta derivata din modelul de GP, intr-o competitie dedicata motocicletelor dezvoltate din motociclete de serie. Clar, nici un avantaj tehnic evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 18, 2023 Autor Share Postat Iulie 18, 2023 Revenim la aceeași discuție sterilă: da, Panigale V4 este derivat (cel puțin motorul, în rest nu prea) din Desmosedici GP16. Dar de ce ar fi asta o problemă? Și Yamaha s-a inspirat din M1 când au dezvoltat modelul actual de R1 (în 2015!), chiar se mândreau cu asta. Diferențele majore sunt că motorul V4 s-a dovedit o arhitectură mai competitivă (1) și că cei de la Ducati au tot îmbunătățit platforma V4 R (2). Mi se pare tragi-comic cum cei care aruncă acum cu pietre în ei pentru că "au avantaj tehnic" nu au spus nimic atât timp cât Rea și Kawasaki ne-au plictisit cu 6 (șase) titluri consecutive între 2015 și 2020. Ducati au deocamdată un singur titlul câștigat și "defilează" cu un singur pilot. Lucrurile vor deveni mai clar în momentul în care Bautista se va retrage, cel mai probabil la sfârșitul sezonului viitor. On 7/13/2023 at 8:04 PM, PzKpfW said: Imola: Cursa 1 Cursa SP Cursa 2 *Cu scuzele de rigoare pentru audio, atât s-a putut. Etapa de pe circuitul San Juan Villicum din Argentina ar putea fi anulată și înlocuită cu Jerez. Scott Redding rămâne în WSBK și la anul - nu spune însă și unde. Scott Redding All I can tell you is that I will be staying in World Superbikes, and that is all I can give you. Iar Rinaldi va fi cel mai probabil înlocuit de către Nicolo Bulega la echipa oficială Ducati în 2024. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iulie 26, 2023 Share Postat Iulie 26, 2023 https://www.crash.net/wsbk/news/1032071/1/andrea-iannone-finalising-negotiations-join-goeleven-ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Iulie 27, 2023 Share Postat Iulie 27, 2023 (editat) Yamaha are in plus 250 revs....nu imi dau semaa daca doar pentru Most sau pentru restul campionatului Editat Iulie 27, 2023 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 27, 2023 Share Postat Iulie 27, 2023 Acum 10 minute, damager a spus: Yamaha are in plus 250 revs....nu imi dau semaa daca doar pentru Most sau pentru restul campionatului Cine e most? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geologu Postat Iulie 27, 2023 Share Postat Iulie 27, 2023 Acum 30 minute, frigider a spus: Cine e most? Most wanted. E un circuit din Cehia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Iulie 28, 2023 Share Postat Iulie 28, 2023 (editat) Bine ca au limitat astia la ducati si au crescut la yamaha. dupa ce au scazut turele au inceput sa performeze mai multi la ducati Editat Iulie 28, 2023 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 28, 2023 Share Postat Iulie 28, 2023 Acum 35 minute, damager a spus: Bine ca au limitat astia la ducati si au crescut la yamaha. Prea tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.