Sari la conținut

World Superbike 2023


PzKpfW
 Share

Postări Recomandate

[Spoiler]

Până și aici i-a bătut Bautista pe Rea și Razgatlıoğlu. Era probabil cel mai slab circuit pentru el. Dacă nu se accidentează nasol nu mai are cum să piardă titlul. Cursă bună și pentru Petrucci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 281
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bune toate cele 3 curse. Mă miră faptul că Bau a stat toată cursa de sprint pe 3 fără sa schițeze măcar un semn de depășire, probabil ca nu ar fi depășit nici în ultimul tur dacă turcul nu-l depășea pe Rea. Oricum per total wsbk e de departe mai spectaculos decât motogp🙂🙄

https://www.crash.net/wsbk/news/1030550/1/tom-sykes-breaks-ten-ribs-suffers-thoracic-and-left-ankle-injuries

🤦‍♂️😔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, danypop said:

Bune toate cele 3 curse. Mă miră faptul că Bau a stat toată cursa de sprint pe 3 fără sa schițeze măcar un semn de depășire, probabil ca nu ar fi depășit nici în ultimul tur dacă turcul nu-l depășea pe Rea.

 

A spus că nu a avut încredere în față până nu s-a încălzit bine guma. Apoi, când s-a încălzit destul, i s-a dus spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios daca se schimba ceva cu aceste modificari:

 

Following the latest analysis of the relative performance of the machines over the last three rounds, the maximum rev limit for Ducati will be decreased by 250 rpm - as per article 2.4.2.2-3* of the regulations.

 

Ahead of Round 7 in Italy, Kawasaki has elected to use five concession points to benefit from a 250-rpm rev limit increase as per article 2.4.3.3 of the regulations.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ioio_viola a spus:

Sunt curios daca se schimba ceva cu aceste modificari:

 

Following the latest analysis of the relative performance of the machines over the last three rounds, the maximum rev limit for Ducati will be decreased by 250 rpm - as per article 2.4.2.2-3* of the regulations.

 

Ahead of Round 7 in Italy, Kawasaki has elected to use five concession points to benefit from a 250-rpm rev limit increase as per article 2.4.3.3 of the regulations.

Ciudată chestie asta la wsbk sa impună în timpul campionatului restricții etc.

Dar bun pt spectacol presupun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic da. Pratic sunt fără sens și (cel puțin deocamdată) fără rezultate. Ducati nu are avantaj tehnic. Pe locurile 2, 3, și 4 în campionat sunt motociclete japoneze. Bautista merge pur și simplu excepțional de bine pe motocicleta aia. Fără el, ar fi doar 3 Ducati-uri în top 10, primul pe locul 5.

 

Imola:

 

Cine vede cursa asta și are impresia că Ducati are vreun avantaj tehnic nu prea înțelege motorsportul. Ceea ce face Bautista cu motocicleta aia este la fel de impresionant ca ceea ce face Razgatlıoğlu cu Yamaha.

 

Între timp, șoarecul intră încet în cămară.

 

image.thumb.png.b8ccb3532ec3a57e7eed5f10ebcdc8ca.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toprak este impresionant de constant. Iar în cursele de Superpole tinde să se descurce foarte bine, câteodată mai bine decât Bautista. Și asta cel mai probabil datorită naturii motocicletei lui "inferioare".

 

Problema este că Bautista câștigă (când nu cade) fără probleme cursele principale, acolo unde se dau cele mai multe puncte. Razgatlıoğlu trebuie doar să spere la cât mai multe astfel de greșeli din partea lui Álvaro pentru a avea aspirații la titlu. Partea proastă este că în a 2-a jumătate a campionatului sunt multe circuite care-i plac sau îl avantajează pe Bautista: dintre toate etapele rămase, doar la Magny-Cours îl mai văd pe Toprak cel puțin la fel de competitiv ca la Imola sau Donington, circuite pe care clar le apreciază mai mult. Restul etapelor (Most, Aragón, Portimão și San Juan) sunt pe circuite favorabile lui Bautista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

Toprak este impresionant de constant. Iar în cursele de Superpole tinde să se descurce foarte bine, câteodată mai bine decât Bautista. Și asta cel mai probabil datorită naturii motocicletei lui "inferioare".

 

Problema este că Bautista câștigă (când nu cade) fără probleme cursele principale, acolo unde se dau cele mai multe puncte. Razgatlıoğlu trebuie doar să spere la cât mai multe astfel de greșeli din partea lui Álvaro pentru a avea aspirații la titlu. Partea proastă este că în a 2-a jumătate a campionatului sunt multe circuite care-i plac sau îl avantajează pe Bautista: dintre toate etapele rămase, doar la Magny-Cours îl mai văd pe Toprak cel puțin la fel de competitiv ca la Imola sau Donington, circuite pe care clar le apreciază mai mult. Restul etapelor (Most, Aragón, Portimão și San Juan) sunt pe circuite favorabile lui Bautista.

 Si Most ii place lui Raz. Dar, sanse mici la campionat oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, xt600 said:

 

Iar ulterior a obținut cel mai bun rezultat al sezonului, un loc 2 în cursa principală. Bautista a câștigat cursa 1 și avea probabil șanse foarte mari s-o câștige și pe a 2-a. Cu 250 500 ture mai puțin ca la începutul sezonului.

 

Mențin ceea ce am spus: nu doar că nu prea are niciun efect (deocamdată), dar Ducati nu are niciun avantaj tehnic evident. Altfel probabil că erau și alți câștigători în afară de Bautista. Soluția pentru ceilalți este să investească și să scoată motociclete mai bune, nu să spere la penalizările celor de la Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, PzKpfW a spus:

 

Mențin ceea ce am spus: nu doar că nu prea are niciun efect (deocamdată), dar Ducati nu are niciun avantaj tehnic evident

Tu stii mai bine. Basani vorbeste si el... 

 

 Doar ca concureaza cu o motocicleta derivata din modelul de GP, intr-o competitie dedicata motocicletelor dezvoltate din motociclete de serie. Clar, nici un avantaj tehnic evident. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenim la aceeași discuție sterilă: da, Panigale V4 este derivat (cel puțin motorul, în rest nu prea) din Desmosedici GP16. Dar de ce ar fi asta o problemă? Și Yamaha s-a inspirat din M1 când au dezvoltat modelul actual de R1 (în 2015!), chiar se mândreau cu asta. Diferențele majore sunt că motorul V4 s-a dovedit o arhitectură mai competitivă (1) și că cei de la Ducati au tot îmbunătățit platforma V4 R (2).

 

Mi se pare tragi-comic cum cei care aruncă acum cu pietre în ei pentru că "au avantaj tehnic" nu au spus nimic atât timp cât Rea și Kawasaki ne-au plictisit cu 6 (șase) titluri consecutive între 2015 și 2020. Ducati au deocamdată un singur titlul câștigat și "defilează" cu un singur pilot. Lucrurile vor deveni mai clar în momentul în care Bautista se va retrage, cel mai probabil la sfârșitul sezonului viitor.

 

On 7/13/2023 at 8:04 PM, PzKpfW said:

Imola:

*Cu scuzele de rigoare pentru audio, atât s-a putut.

 

Etapa de pe circuitul San Juan Villicum din Argentina ar putea fi anulată și înlocuită cu Jerez.

 

Scott Redding rămâne în WSBK și la anul - nu spune însă și unde.

 

Scott Redding

All I can tell you is that I will be staying in World Superbikes, and that is all I can give you.

 

Iar Rinaldi va fi cel mai probabil înlocuit de către Nicolo Bulega la echipa oficială Ducati în 2024.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Yamaha are in plus 250 revs....nu imi dau semaa daca doar pentru Most sau pentru restul campionatului

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca au limitat astia la ducati si au crescut la yamaha☺️.

dupa ce au scazut turele au inceput sa performeze mai multi la ducati☺️

 

IMG_7591.jpeg

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...