Sari la conținut

4. Gran Premio MotoGP™ Guru by Gryfyn de España 2023


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 337
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Makes sense dacă stai sa te gândești - corpul pilotului e o suprafață mare care ia destul de mult contact cu aerul.

Aprilia man...idei foarte mișto.De asta zic eu ca sunt de viitor - au progresat în 3 ani cât Ducati în 10...cat japonezii in 15 😅...vorba vine,dar se înțelege sper ce vreau sa zic - curba lor de progres e fantastică.

Acuma le mai trebuie niște piloți gen Oliveira,de ce nu gen Binder sau JM.

Fingers crossed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 minutes ago, Method said:

curba lor de progres e fantastică.

 

De admirat ce face Aprilia pe partea de dezvoltare, dar ca performanță a pierdut puțin față de anul trecut. În același punct al sezonului 2022 (după 5 etape), avea un podium și o victorie și erau pe locul 2 în campionat. Acum au doar un podium și sunt pe 5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.05.2023 la 16:31, PzKpfW a spus:

 

Nu este mai slabă, progresează doar într-un ritm mai lent decât competiția. Celor de la Yamaha le este mai greu să introducă inovații, M1 fiind un concept deja învechit care se potrivea foarte bine contextului din MotoGP de acum 10-15 ani dar care acum și-a atins limitele. Desmosedici, RS-GP și RC16 sunt motociclete care încorporează aspectul aerodinamic la nivel de concept. În contrast, M1 pare aceeași motocicletă ca acum 10 ani, cu niște apendice aerodinamice nituite pe ea. Motorul la fel, nu mai este potrivit realității din MotoGP.

 

Yamaha au o decizie grea de luat: fie continuă cu conceptul actual sperând că se schimbă ceva din punctul de vedere al regulamentului (șanse relativ mici), fie aruncă totul la coș și vin cu o motocicletă complet nouă. Varianta a doua presupune o investiție majoră și asumarea faptului că nu vor mai avea sucess cel puțin câțiva ani. Totuși, pare o soluție din ce în ce mai realistă.

Atat honda cat si yamaha incearca sa adapteze o motocicleta veche ca si concept la actualitatea aero de acum.

cred ca au putine sanse.

 

la yamaha, investitia majora cel mai probabil inseamna treceea la V.

doar ca, in momentul in care esti condus de finantisti, si actionar majoritar un fond de investitii, destul ee greu sa iti asumi o asemenea investitie. 
vom vdea dupa jumatatea sezonului daca reusesc sa gaseasca ceva in materie de setari, dar si asa, fereastra de performanta la yamaha este foarte foarte mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

Makes sense dacă stai sa te gândești - corpul pilotului e o suprafață mare care ia destul de mult contact cu aerul

Deci motopterodactili cu aripi și aripuțe - NU, pt că a pornit de la Ducati

Piloți tip Batman cu accesorii aerodinamice - DAAAA! Pt că provin de la Aprilia.

😳🙃 :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

 

De admirat ce face Aprilia pe partea de dezvoltare, dar ca performanță a pierdut puțin față de anul trecut. În același punct al sezonului 2022 (după 5 etape), avea un podium și o victorie și erau pe locul 2 în campionat. Acum au doar un podium și sunt pe 5.

Tine și de pilot.

Unde era Peco anu trecut pe vremea asta?

Acum 3 minute, ENEOS a spus:

Deci motopterodactili cu aripi și aripuțe - NU, pt că a pornit de la Ducati

Piloți tip Batman cu accesorii aerodinamice - DAAAA! Pt că provin de la Aprilia.

😳🙃 :moron:

Trolololol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

De admirat ce face Aprilia pe partea de dezvoltare, dar ca performanță a pierdut puțin față de anul trecut. În același punct al sezonului 2022 (după 5 etape), avea un podium și o victorie și erau pe locul 2 în campionat. Acum au doar un podium și sunt pe 5.

Ai dreptate si intotdeauna am zis ca rezultatele sunt cele care spun adevarul...insa vorba colegului - tine si de pilot,si la aprilia pilotii...

Iar Vinales - am vazut si revazut acel start fulminant al sau de pe shoulder cam in care din pozitia 10? a ajuns dupa 200m sa fie ultimul.Sa nu-mi zica cineva ca e vina motoretei.A umplit-o de sange.C'mon.

Unul face pole,e depasit dupa primele viraje si ajunge pe 5-6 ca apoi sa ajunga in tarana la jumatatea cursei,celalalt dupa 200m e ultimul si normal ca nu mai poate avea un rezultat decent.

Deci nu ai ce performante sa ai cu baietii astia 2 - Aleix e a good second pilot,iar Vinales...e bun de teste :) Le trebuie unul meserie.

Acum 44 minute, ENEOS a spus:

Deci motopterodactili cu aripi și aripuțe - NU, pt că a pornit de la Ducati

Piloți tip Batman cu accesorii aerodinamice - DAAAA! Pt că provin de la Aprilia.

😳🙃 :moron:

Tu iar esti hater doar de dragul de a fi hater - mie imi place Ducati,imi place ce fac ei pe aero,nu am criticat Ducati nici gizmos lor ba dimpotriva am aplaudat tot timpul pe Gigi si faptul ca gandesc outside the box.

Poate vroiai sa adresezi acest hate colegului xt ca el critica Ducati si "gizmourile" lui.Ne confunzi ma frend 😉

1 oră în urmă, damager a spus:

Atat honda cat si yamaha incearca sa adapteze o motocicleta veche ca si concept la actualitatea aero de acum.

cred ca au putine sanse.

 

la yamaha, investitia majora cel mai probabil inseamna treceea la V.

doar ca, in momentul in care esti condus de finantisti, si actionar majoritar un fond de investitii, destul ee greu sa iti asumi o asemenea investitie. 
vom vdea dupa jumatatea sezonului daca reusesc sa gaseasca ceva in materie de setari, dar si asa, fereastra de performanta la yamaha este foarte foarte mica.

Eu cred ca daca ai un base bun poti adapta.Honda nu are....dar Honda are atata forta incat poate face o motoreta ground-up in cateva luni,si lucreaza incontinuu tot timpul aduce update'uri gen sasiu nou (vezi Jerez Kalex de ex),bascula noua,etcetc adica update-uri majore foarte rapid.Doar ca nu prea au directie.

Nu e cazul Yamaha,ei aduc update la Brno (acum Missano) si inca maxim o data in an.Insa "i still believe" ca Yamaha are un base bun.Doar ca au ramas cu el si atat.Progres zero...de la jumatatea anului trecut incoace.Ceea ce,in 2023...nu ai cum sa nu ramai in urma daca o arzi asa.Nu mai e 2008.

 

Repet,si eu si colegul am dat quote'uri din interviuri mai demult - Yamaha nu intentioneaza sa treaca la V.Cel putin asa au declarat mai marii lor din gp.

O moto in V nu e neaparat o rezolvare,iar a trece la V inseamna a arunca toata filozofia lor cu acel "Yamaha core" sau cum naiba ii zice la gunoi.Stiu - filozofia lor nu mai functioneaza din moment ce Ducati are cam aceeiasi viteza pe viraje ca si ei,iar Ducati numa "core" nu are cu rezervorul in spate,motorul V samd.Dar eu zic ca daca vor baga niste bani,vor avea rezultate cu ideea lor,pt ca nu e proasta.

Doar ca nu mai tine vrajeala sa ai aceeiasi motoreta 3-4 ani la rand fara sa bagi un leu,doar niste mici tweaks.Ei trebuie sa inteleaga ca schema aia nu mai merge efectiv,progresul europenilor e galopant si ei trebuie sa tina pasul.

 

Insa exact precum zici,cand esti condus de un fond de investitii pe fondul unei recesiuni eminente,numa bani de facut un proiect de gp de la zero nu le va da nimeni.Nu mai zic de faptul ca asta e un sport de nisa si sunt convins ca raman in el doar pt rivalitatea cu Honda si pt traditie,nu pt brand awareness,pt ca daca vrei brand awareness...piata motoretelor sport si publicul motogp e deja derizoriu ca si procent.Deci nu se justiifica financiar.

Asa ca sa fim fericiti pana mai sunt in gp,ca daca se retrag si Honda si Yamaha...va fi un peisaj cam dezolant.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, apriliacluj a spus:

cocoasa de pe combinezon ce rol are, ce crezi?

si e acolo de zeci de ani

deci n-ar fi o minune nici eleronul pe combinezon :)

Pai da, are rol aerodinamic, efectiv continua forma castii spre spatele pilotului, dar de la cocoasa la eleroane e cale lunga.

Am mai scris undeva, motocicleta + pilot au proprietatile aerodinamice are unui frigider pus culcat cu 2 roti. Sa ii pui tot felul de elemente aero mi se pare cel mai de prost gust trend si din pacate vine din partea Ducati care nu au reusit sa flexeze scandura altfel.

 

Abia astept sa faca Honda sau Yamaha ceva si sa se pishe peste toti cu aero-urile lor cu tot, asteptati numa un pic si vom vedea. Time will tell  :wink: 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, damager said:

Atat honda cat si yamaha incearca sa adapteze o motocicleta veche ca si concept la actualitatea aero de acum.

cred ca au putine sanse.

 

la yamaha, investitia majora cel mai probabil inseamna treceea la V.

doar ca, in momentul in care esti condus de finantisti, si actionar majoritar un fond de investitii, destul ee greu sa iti asumi o asemenea investitie. 
vom vdea dupa jumatatea sezonului daca reusesc sa gaseasca ceva in materie de setari, dar si asa, fereastra de performanta la yamaha este foarte foarte mica.

 

Absolut de acord. Honda sunt însă mai deschiși la schimbări: anul trecut au venit cu o motocicletă complet nouă și care arăta foarte promițător la prima etapă din Qatar; au renunțat la orice formă de "excelență internă" și s-au deschis spre exterior, de la oameni (Ken Kawachi) la tehnică (Kalex); sunt destul de rapizi în a adopta soluțiile aerodinamice ale concurenței (deși vociferau împotriva abordării acum câțiva ani), de la aripile Ducati, la carena de ground effect de la Aprilia; după cum arată coada, cel mai probabil folosesc și ei mass-damper, la fel ca și Ducati sau Aprilia.

 

image.thumb.png.18b7c53efd3886c4ae2550156ce074e0.png

 

Adevărat, le este mai ușor să se inspire de la concurență, având aceeași tipologie de motocicletă. Yamaha în schimb sunt singuri pe direcția lor. Chiar și adoptarea unor elemente aero simple presupune un compromis specific: Quartararo spunea că ar putea să mai adauge apendice sau aripi, dar că asta i-ar dezavantaja pe palierele de viteză pentru că (în continuare) nu au puterea motoarelor V4, iar un 4 în linie niciodată nu o va avea.

 

Yamaha s-au băgat oarecum într-un colț și sunt limitați din două direcții: conceptul în sine care pare să-și fi atins limita de dezvoltare pe de-o parte (1) și lipsa dorinței celor din Japonia de a investi în ceva atât de radical cum ar fi dezvoltarea unui motor complet nou pe de alta (2).

 

6 hours ago, frigider said:

Tine și de pilot.

 

Așa este. Dar Aprilia au aceiași piloți ca în 2022. Circuite puțin diferite în primele 4 etape anul ăsta, dar la Jerez așteptarea era clar de o clasare mai bună - un podium cel puțin.

 

23 minutes ago, B.B. said:

motocicleta + pilot au proprietatile aerodinamice are unui frigider pus culcat cu 2 roti.

 

Aș argumenta că este mai rău decât atât: forma frigiderului este fixă, știi cu ce lucrezi și care sunt limitările. Pilotul pe motocicletă este un element constant mobil pe mai multe axe, un coșmar pentru orice specialist de dinamică a fluidelor.

 

23 minutes ago, B.B. said:

Sa ii pui tot felul de elemente aero mi se pare cel mai de prost gust trend si din pacate vine din partea Ducati care nu au reusit sa flexeze scandura altfel.

 

Dacă era atât de simplu și ar fi fost doar o modalitate de a corecta niște limitări pe care le aveau pe alte planuri, conceptul nu ar fi fost copiat de cei care știau cum să "flexeze scândura". Este clar că aerodinamica aduce un avantaj competițional pentru toată lumea acum.

 

23 minutes ago, B.B. said:

Abia astept sa faca Honda sau Yamaha ceva si sa se pishe peste toti cu aero-urile lor cu tot, asteptati numa un pic si vom vedea.

 

Așa se spunea și despre începuturile aerodinamicii în F1 în anii '60, că este doar un trend, că avantajele i se pot compensa prin mecanică. Cum spunea Enzo Ferrari la acea vreme: "aerodinamica este pentru cei care nu știu să facă motoare bune". Echipa Ferrari, câteva decenii mai târziu:

 

image.thumb.png.f4e1cb5d65e36dbb3fe02c5a8da4dbaa.png

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, PzKpfW a spus:

după cum arată coada, cel mai probabil folosesc și ei mass-damper, la fel ca și Ducati sau Aprilia.

 

Yamaha s-au băgat oarecum într-un colț și sunt limitați din două direcții: conceptul în sine care pare să-și fi atins limita de dezvoltare pe de-o parte (1) și lipsa dorinței celor din Japonia de a investi în ceva atât de radical cum ar fi dezvoltarea unui motor complet nou pe de alta (2).

 

Așa este. Dar Aprilia au aceiași piloți ca în 2022. Circuite puțin diferite în primele 4 etape anul ăsta, dar la Jerez așteptarea era clar de o clasare mai bună - un podium cel puțin.

 

Este clar că aerodinamica aduce un avantaj competițional pentru toată lumea acum.

 

Așa se spunea și despre începuturile aerodinamicii în F1 în anii '60, că este doar un trend, că avantajele i se pot compensa prin mecanică. Cum spunea Enzo Ferrari la acea vreme: "aerodinamica este pentru cei care nu știu să facă motoare bune". Echipa Ferrari, câteva decenii mai târziu:

+1

Progresul nu asteapta pe nimeni.Ori te conformezi ori pierzi,nu exista variante alternative.

 

Referitor la aprilia...Aleix a luat pole.Deci viteza (cel putin per tur) e acolo.Timpii lor din cursa mi se par competitivi.Performanta overall....idk,pacat ca Oli e tot accidentat,pt ca puteam sa ne facem o idee - nici acolo foarte clara pt Oli e la client nu la factory si e in primul an,dar totusi - despre performanta motoretei cu un pilot bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

 

Poate vroiai sa adresezi acest hate colegului xt ca el critica Ducati si "gizmourile" lui.Ne confunzi ma frend 😉

 

Repet,si eu si colegul am dat quote'uri din interviuri mai demult - Yamaha nu intentioneaza sa treaca la V.Cel putin asa au declarat mai marii lor din gp....

......iar a trece la V inseamna a arunca toata filozofia lor cu acel "Yamaha core" sau cum naiba ii zice la gunoi.

 

Stiu - filozofia lor nu mai functioneaza din moment ce Ducati are cam aceeiasi viteza pe viraje ca si ei

Da,eu sunt ala de critica "gizmourile" si felului in care Gigi si-a bagat plua in spiritul regulamentului. 

 

Asa declarau, acum nici un an in urma, si boss-ii de la KkTM, ca ei nu renunta la fer, ca ferul este KTM way, bla, bla. Si uite-i acum...  In lumea asta, declaratiile nu inseamna nimic. 

 

Adevarul este ca atata vreme cat Q + M1 se chinuie in pluton, nu poti sa stii cat de buna pe viraj este Yamaha, fata de Ducati, sau invers. Am oarece rezerve la afirmatia asta. 

Acum 7 ore, Method a spus:

Asa ca sa fim fericiti pana mai sunt in gp,ca daca se retrag si Honda si Yamaha...va fi un peisaj cam dezolant.

 

 

Poate ca Honda nu se va retrage, dar ma tem sa nu o faca Yamaha. Ar fi pacat. Dar daca decid sa se retraga, ii inteleg. Sper totusi ca toate zvonurile (vezi unele afirmatii ale lui Suppo), cum ca japonezii ar putea sa iasa din competitie, sa fie fara acoperire. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23 minutes ago, xt600 said:

Si uite-i acum...

 

...tot cu șasiu din oțel.

 

23 minutes ago, xt600 said:

Adevarul este ca atata vreme cat Q + M1 se chinuie in pluton, nu poti sa stii cat de buna pe viraj este Yamaha, fata de Ducati, sau invers. Am oarece rezerve la afirmatia asta. 

 

Cred că poți, comparând timpii pe sectoare, în calificări.

 

Oricum diferențele actuale între "cea mai bună" și "cea mai slabă" motocicletă sunt la un minim istoric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, xt600 a spus:

dar ma tem sa nu o faca Yamaha.

la cat de praf merge treaba pt uzina yama m-as cam teme sa nu faca o a-la-suzuki.

asta dupa ce "more power, more power" si acum au more power dar nimic din ce aveau inainte.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU SE COMPARA aerodinamica unei masini de F1 si rolul ei sau a oricarui alt vehicul pe 4 roti care este mai lat decat inalt cu aerodinamica unei motociclete.

Motocicleta nu este un autovehicul aerodinamic prin definitie. 

Mai vedem... :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot să nu observ o congergență tehnică și metodologică între F1 și MotoGP - motiv pentru care oameni cu experiență din F1 vin în MotoGP (Aprilia) și echipe de MotoGP care colaborează cu cele de F1 (KTM).

 

36 minutes ago, xt600 said:

Pana la urma, este tot fer? Ai ceva informatii suplimentare? 

 

Da, tot oțel.

 

On 5/2/2023 at 4:07 PM, Method said:

343430031-987252358933678-24342305937141 

 

Confirmat, este doar un capac de plastic peste stâlpul cadrului (de oțel). Miller a avut același capac la teste, dar portocaliu.

 

image.thumb.png.bdc5db35de35b6f825028dace75d6e83.png

 

Tot de la testele de la Jerez:

  • Bradl cu aripi pe basculă, ambreiaj de carbon și "eleron".

image.thumb.png.47f1af59641c9dd13704428eb59df82a.png image.thumb.png.d23f25430695b90637b9ca60a0ab07a2.png

  • Aprilia cu o finală îndreptată în sus (?!)

image.thumb.png.913d8828341c040f3d6b9a01e9c9e220.png

  • KTM cu elemente aero pe radiator.

image.thumb.png.910960bee84454312e9dbd2f8329dd83.png image.thumb.png.53e3522daea7d628a629643648965f8c.png

 

Diferențele între pachetul aero al lui Pedrosa (stg) și Miller: 

 

image.thumb.png.2685930ab2d10fec1aa5fdb2c90e2e00.png

 

Alte lamele pe radiator, alt profil al prizei de aer pe carena inferioară, altă aripă față.

 

Tot la KTM, axul spate stă aproape de maximul permis al lungimii basculei:

 

image.thumb.png.eae2df26726f415c31c86b95ae42610f.png

 

La fel, pivotul basculei stă cât de în spate posibil în spațiul alocat în cadru.

 

image.thumb.png.ee1c5b880e0bba6d27aae7085bcf96a5.png

 

Ampatament lung = stabilitate, accelerație mai bună și contact cu solul al roții spate pe frânare (i.e., eficiență pentru frâna de motor). De unde derapajele lui Binder și Miller pe frânare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, xt600 a spus:

Da,eu sunt ala de critica "gizmourile" si felului in care Gigi si-a bagat plua in spiritul regulamentului.

Da - nu te criticam,eu nu sunt de aceeiasi parere dar fiecare cu parerea lui,insa ii explicam colegului sa nu-mi dea peste nas mie invocand ceva ce nu sustin eu ci altcineva.

Acum 7 ore, xt600 a spus:

Asa declarau, acum nici un an in urma, si boss-ii de la KkTM, ca ei nu renunta la fer, ca ferul este KTM way, bla, bla. Si uite-i acum... 

Exact.

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

...tot cu șasiu din oțel.

Give them a little more time.It will come :)

Au facut fix tot ce a zis ala ca nu vor face - am mai discutat,la inceput de 2020? au renuntat la trellis'ul lor sfant,am subliniat atunci "nu nu ca de fapt tot din otel e",bine bine dar au ajuns sa faca acelasi frame ca japos doar ca din otel - s-a dus trellis'ul grinda cu zabrele la care Bierer a subliniat ca nu vor renunta si ca vor castiga campionate cu el - ori eu fix aia am contestat atunci si mi-am luat numa injuraturi.

Prima lectie a istoriei e ca se repeta - vine si aluminiul,stai linistit :)

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Foarte posibil. Motocicletele de Sprint și de GP sigur sunt diferite (dar asta cred că e la toată lumea).

Yamaha nu stiu daca are rezervoare diferite pt sprint si cursa.

M-a mirat tot timpul ca nu au rezervoare din cf - inainte regulamentul chiar incuraja asta.Acum de 1 an? e interzis - doar aluminiu.

Btw sunt curios care e diferenta de greutate intre rezervorul de sprint si cel mare de cursa - 500g?Asta pt toata lumea care intreaba ce conteaza cateva sute de grame ici si colo.

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Aprilia cu o finală îndreptată în sus (?!)

Astept monkey-seat'ul :bounce:Pariez ca vor ajunge pana la urma la ideea de exploatare a gazelor de evacuare cu ajutorul unui monkey-seat similar celor din F1.

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Nu pot să nu observ o congergență tehnică și metodologică între F1 și MotoGP

Da eu de cand ziceam ca inevitabil vor incepe sa preia idei din F1?si lumea zicea ca bat campii ca nu au legatura?Nu ca as fi eu clarvazator dar era prea logic - sunt foarte multe idei care dau rezultate in F1 iar in gp efectiv nu se foloseau,si in goana dupa performante  pana la urma le implementeaza o echipa.Si odata implementate,trebuie sa le preia tot plutonul,pt ca altfel ramane in urma - cel mai elocvent exemplu a fost seamless'ul Honda : odata ce l-au adus aia nu mai puteai merge cu qs ca iti dadeau 0.3s/ fiecare tur numai din schimbari.Cat a plans Rossi pana a catadicsit si Yamaha sa le faca una?La fel si cu aero,si cu ride height samd.Progresul...n-ai ce face,trebuie sa te conformezi,sau esti lasat in urma.

 

Trcand la lucruri mai actuale,se pare ca MM e destul de incert si pt LeMans :

The Repsol Honda rider targeted a comeback next week at Le Mans but has issued an update which admits his plan is in doubt :

"The doctors will decide,” he told Spanish TV. 

“On Tuesday (May 9) I have a CT scan and let's see if everything goes well and I can re-enlist in the championship."

“Being in Le Mans is a bit up in the air, but hopefully I can shoot in France to get to the right place.”

If he does miss Le Mans, there is then a month-long break until the Italian MotoGP at Mugello on June 11.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

On Tuesday (May 9) I have a CT scan and let's see if everything goes well and I can re-enlist in the championship.

Pana pe 9 mai nu dorm.

 

nu stiu de voi dar eu o sa beau un red bull in dimineata zile, pentru noroc :laugh:

*zilei

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Cu mm este altceva decât degețelul, și e mai mult decât incert!

Când a venit prea devreme forumul a criticat.

Vine prea greu,forumul critica. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Le Mertois a spus:

Foarte bine a punctat Rossi,citeam si eu acuma un articol similar :

Very well done,” Rossi said as he hugged Bagnaia. “You were the one who had tyre left at the end. You were perfect.”

Bagnaia replied: “I was careful.”

Rossi then told Ducati engineers: “I told him that it’s when he doesn’t start off well.When he’s bad in the practices, he struggles, Q1…”

Christian Gabbarini, Bagnaia’s crew chief, added: “If he starts the weekend off well, then he gets distracted.”

And Rossi emphatically agreed: “Exactly, that’s the problem! If he starts strong, gets pole, dominates, all that stuff, then his cockiness gets the better of him.

“He gets over-confident then he screws it up.

“If he starts far off, then he’s perfect.”

Rossi then said to Bagnaia: “Who knows, if they hadn’t given you that penalty, maybe…”

Bagnaia joked: “I would have crashed!”

Rossi: “You would have been ahead of everyone, alone, wondering what to do!”

Cred ca asta e slabiciunea lui Bagnaia - pierde concentrarea in cursa - iar vulpoiul obisnuit sa vada rapid punctele slabe ale pilotilor,a ochit-o imediat.

Acum 2 ore, frigider a spus:

Pana pe 9 mai nu dorm.

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...