Sari la conținut

10. CryptoDATA Motorrad Grand Prix von Österreich


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

Instant a fost pe jos Marini.pacat.teoretic mi se pare Martin vinovat.practic Marini s.a culcat peste el.

E cu dus și întors.nu ma bag.

 

Maravilla iar a luat un start fulminant.facepalm

Iar a luat.o Q?wtf?

Asta e razna rău.nu se poate asa ceva.

A

Acum am văzut incidentul cu Salvadori.pt ala da...a dat cu ciubotica cum făceau alții mai demult sau mi s.a părut mie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 174
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 9 minute, Method a spus:

Instant a fost pe jos Marini.pacat.teoretic mi se pare Martin vinovat.practic Marini s.a culcat peste el.

E cu dus și întors.nu ma bag.

 

Martinator, vedeta circuitului.:lool:

 

Pecco merge blana :10:

 

Japonia s-a resemnat in privinta motocicletelor. Asteapta viitoarea epoca 850cmc :ok:

Editat de nike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Method a spus:

Instant a fost pe jos Marini.pacat.teoretic mi se pare Martin vinovat.practic Marini s.a culcat peste el.

E cu dus și întors.nu ma bag.

 

Maravilla iar a luat un start fulminant.facepalm

Iar a luat.o Q?wtf?

Asta e razna rău.nu se poate asa ceva.

A

Acum am văzut incidentul cu Salvadori.pt ala da...a dat cu ciubotica cum făceau alții mai demult sau mi s.a părut mie?


Discutabil, dar in schimb la start imi pare vina lui pt carambol. Intrase drept la interior, parerea mea e ca merita penalizare. Dar e doar parerea mea.

hahahaha, pana si el se astepta la penalizare😂😂😂😂😂

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Speedy.K a spus:

Cu Printul mi se pare incident de cursa, nu a fost vina nimanui. 
Dar in carambol mi se pare evident ca JM a fost primul care a intrat prea optimist si l-a acrosat pe Q sau cine era acolo...

Plus ca era drept, deci nici urma de trasa pe viraj. Q, Vin si Bez deja erau inclinati inspre viraj, iar el era drept. Cel putin mie asa mi-i s-a parut pe reluarile din spate.

Acum 9 minute, ENEOS a spus:

:lol:

Pe mm l-a depășit mortadelli, e clar pe drumul cel bun. 🤦‍♂️

Prima japoneza pe locul 9..... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi s-a parut la fel, JM a venit prea tare, prea optimist in primul viraj si a facut popice cu restul, obligandu-l pe Q sa ridice motoreta de pe viraj, scotandu-l si in exterior si mai departe domino... 

 

mare pacat de ambii piloti Vr46

 

La Marini a fost contact nu inteleg cum de a cazut si nu s-a indreptat acolo. pacat ca a tinut atat de tare sa ramana paralel cu JM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, damager a spus:


Discutabil, dar in schimb la start imi pare vina lui pt carambol. Intrase drept la interior, parerea mea e ca merita penalizare. Dar e doar parerea mea.

hahahaha, pana si el se astepta la penalizare😂😂😂😂😂

A cam mers drept intradevar.

Eu m.am enervat în prima faza zic cum naiba iar Q e de vina???

După aia am văzut ca pt incidentul cu Salvadori i.au dat LLP.

 

LLP și la Martinator.

Gata și cursa de mâine.

Poate Binder sa miște ceva dar slabe șanse...

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

La Marini a fost contact nu inteleg cum de a cazut si nu s-a indreptat acolo. pacat ca a tinut atat de tare sa ramana paralel cu JM.

Nu e genul sa facă voinicească umăr la umăr Marini,eu cred ca nu l.a văzut pe JM sau a crezut ca baga doar roata la intimidare nu întra pe interior.

Ma bucur ca s.a dat incident de cursa acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a părut incident de cursă. Quartararo nu s-a așteptat să îl depășească cineva pe interior. Oliveira, care a spus tranșant că vina e a lui Martin, a mai zis și că e incredibil cum Martin și-a păstrat trasa la viteza cu care a intrat în viraj. Normal e ca piloții care vin pe exterior să nu strângă trasa până prind apexul în primul viraj, care și așa e foarte strâns. Părerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Speedy.K a spus:

din reluarile pe care le-am vazut atunci, imediat, mi se pare ca Martin a intrat drept in ala din fata stanga lui si abia datorita contactului si-a putut reveni pe viraj.

Bai frate,nu nu,nu e Martin de vina, si eu am zis la fel dupa reluarile din fata,dar m-am sucit total dupa ce am vazut acum reluarile de sus,care mi se par cele mai elocvente :

 

"It's not my fault" - Multi-rider crash analysed by those involved

Lumea mananaca calcat cu polonicul wtf.Sunt 2 care au comis-o acolo si din cauza lor s-a intamplat accidentul.Se vede la inceput de sus,dar si la min.2.00 in slo-mo :

- Martin e singurul care isi mentine trasa pe care o avea.Omul avea interiorul.Punct.I-a strans pe ceilalti spre exterior in prealabil pe accelerare (tactica foarte smart si deloc interzisa),si apoi si-a luat interiorul (era gol in dreapta lui da?),a atins vibratorul pe apex,deci interior perfect da?Iar accidentul s-a intamplat pe intrare,deci nu se poate spune nici ca a intrat kamikaze pe frane si nu a mai putut tine trasa iesind pe exterior,dimpotriva,trasa lui pe iesire a fost perfecta.Omul a fost beton pe plecare,beton pe frane,nu s-a miscat pe franare,nu a intrat in fata nimanui,si-a tinut trasa si interiorul pe care il avea de drept.Eu vad ZERO vina la JM.

 

- Quartararo nu mi se pare ca a facut nimic gresit,DAR s-a miscat pe franare insa fara urmari pt ca s-a repliat imediat.A incercat sa vina spre interior sa atinga si el apex'ul,dar stia clar ca JM e fix langa umarul lui,cred ca a facut initial miscarea sa intre,dar apoi si-a dat seama ca JM nu e gugustiuc si va frana cel putin la fel de tarziu si se vor lovi daca ii taie trasa lui JM,deci s-a repliat (foarte bine) si a incercat sa stea lipit de JM pe apex,insa a fost lovit de 2 baieti din partea stanga.

 

- Villa-Maravilla e cel mai vinovat,pt ca pe ultima parte a franarii se misca pe franare,isi si paraseste trasa si ii taie total fata lui Quarta,francezul efectiv neavand ce sa faca decat sa dea in el.Fara discutie - Vinales vine de la 1m de vibratorul din stanga pana langa JM care era pe vibratorul din dreapta.DECI? A cui e vina?Cu 4 chiar 5 rideri angrenati in acelasi viraj tu maturi toata curba pe frane si te miri ca te loveste lumea ba mai si tipi ca te-a lovit Martin?WTF.

 

- Bezzechi face acelasi lucru ca si Vinales - matura curba din stanga spre dreapta iar dupa aia se mira ca e lovit - insa Bezzechi macar nu vorbeste prostii,zice ca nu e el cel care trebuie sa judece si ca a fost lovit,atat tot.Si Bezzechi mi se pare si mai putin vinovat pt ca,fiind bine in fata lui Vinales si vazand ca e loc la interior (normal,pt ca Vinales se comporta ca si cum ar fi singur pe pista si a incercat sa ia apex fiind perfect constient ca roata lui lui Q e la umarul lui),incearca si el sa "close the line" dupa cum zice.

Intradevar insa atuul lui Bezzechi e ca el era in fata tuturor dupa cum a zis,si pe deasupra el nu il vedea decat pe Vinales,dar sunt convins ca ii auzea si pe ceilalti.Foarte greu de judecat din afara,insa eu cred ca ei au mai avut parte de asemenea inghesuieli si cred ca Bezzechi ar fi trebuit sa fie putin mai prudent,nu sa inchida asa dur cu toate ca avea dreptul,fiind in fata...

 

- Oliveira era in mijlocul actiunii ,nu s-a miscat pe franare si a lasat si spatiu la interior, insa mi se pare ca vorbeste prostii cand trage concluzia ca JM e de vina : dupa cum bine zice perspectiva lui e cea mai confuza,n-a inteles nimic,nici nu stie cine l-a lovit (Zarco si apoi Bezzechi),zice ca Martin "was too optimistic,but he actually made the corner" - pai cum era prea optimist daca he made the corner?Oli se contrazice singur,si dupa cum ne-a obisnuit anul asta,din pacate iarasi e dat pe jos fara sa aiba absolut nici o vina.

 

- Zarco vine de la exterior,e perfect constient ca are in dreapta lui cel putin 2 piloti,lasa loc destul la interior si ia curba intarziat (dar totusi ii taie fata destul de dur lui Oli si se ating insa fara urmari) insa e atins pe iesire in roata spate de Bezzechi care fusese lovit de Maravilla si deja pierduse controlul motoretei.

- Bastianini e cel mai in exterior,lasa loc cum e normal nu matura trasa ca altii si vazand ca e deranj mare,trage drept si incearca sa evite,e cel mai putin implicat.

 

In concluzie,parerea mea e ca JM a fost agresiv - da,insa nu a gresit franarea nici nu s-a miscat pe franare si nici nu a intrat in fata altcuiva,si era indreptatit la linia pe care a luat-o.Q desi a batait putin pe frane nu i-a taiat fata lui JM si cei 2 sunt convins ca nu s-ar fi lovit daca Maravilla nu i-ar fi inchis total trasa.Iar Bezzechi a maturat si el binisor virajul,insa fiind nitel mai in fata macar el nu stia ca in stanga pe langa Vinales mai sunt inca 2 la interior,insa totusi putina prevedere n-ar fi stricat.(Tot nu cred ca ar fi scapat pt ca Maravilla acrosat de Q ar fi intrat oricum in el).

Si parerea mea e ca inainte sa dea penalizari,ar fi bine ca domnii comisari nu sa se uite ca noi la 2 reluari de la firul ierbii ci sa priveasca atent filmarile de sus care sunt cele mai elocvente si de unde se vede clar cine avea trasa si cine s-a miscat pe frane si cine a maturat virajul.Sunt de parere ca JM ar trebui sa conteste,nu poti penaliza un rider pt ca a franat bine !

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Method a spus:

Bai frate,nu nu,nu e Martin de vina, si eu am zis la fel dupa reluarile din fata,dar m-am sucit total dupa ce am vazut acum reluarile de sus,care mi se par cele mai elocvente :

 

"It's not my fault" - Multi-rider crash analysed by those involved

Lumea mananaca calcat cu polonicul wtf.Sunt 2 care au comis-o acolo si din cauza lor s-a intamplat accidentul.Se vede la inceput de sus,dar si la min.2.00 in slo-mo :

- Martin e singurul care isi mentine trasa pe care o avea.Omul avea interiorul.Punct.I-a strans pe ceilalti spre exterior in prealabil pe accelerare (tactica foarte smart si deloc interzisa),si apoi si-a luat interiorul (era gol in dreapta lui da?),a atins vibratorul pe apex,deci interior perfect da?Iar accidentul s-a intamplat pe intrare,deci nu se poate spune nici ca a intrat kamikaze pe frane si nu a mai putut tine trasa iesind pe exterior,dimpotriva,trasa lui pe iesire a fost perfecta.Omul a fost beton pe plecare,beton pe frane,nu s-a miscat pe franare,nu a intrat in fata nimanui,si-a tinut trasa si interiorul pe care il avea de drept.Eu vad ZERO vina la JM.

 

- Quartararo nu mi se pare ca a facut nimic gresit,DAR s-a miscat pe franare insa fara urmari pt ca s-a repliat imediat.A incercat sa vina spre interior sa atinga si el apex'ul,dar stia clar ca JM e fix langa umarul lui,cred ca a facut initial miscarea sa intre,dar apoi si-a dat seama ca JM nu e gugustiuc si va frana cel putin la fel de tarziu si se vor lovi daca ii taie trasa lui JM,deci s-a repliat (foarte bine) si a incercat sa stea lipit de JM pe apex,insa a fost lovit de 2 baieti din partea stanga.

 

- Villa-Maravilla e cel mai vinovat,pt ca pe ultima parte a franarii se misca pe franare,isi si paraseste trasa si ii taie total fata lui Quarta,francezul efectiv neavand ce sa faca decat sa dea in el.Fara discutie - Vinales vine de la 1m de vibratorul din stanga pana langa JM care era pe vibratorul din dreapta.DECI? A cui e vina?Cu 4 chiar 5 rideri angrenati in acelasi viraj tu maturi toata curba pe frane si te miri ca te loveste lumea ba mai si tipi ca te-a lovit Martin?WTF.

 

- Bezzechi face acelasi lucru ca si Vinales - matura curba din stanga spre dreapta iar dupa aia se mira ca e lovit - insa Bezzechi macar nu vorbeste prostii,zice ca nu e el cel care trebuie sa judece si ca a fost lovit,atat tot.Si Bezzechi mi se pare si mai putin vinovat pt ca,fiind bine in fata lui Vinales si vazand ca e loc la interior (normal,pt ca Vinales se comporta ca si cum ar fi singur pe pista si a incercat sa ia apex fiind perfect constient ca roata lui lui Q e la umarul lui),incearca si el sa "close the line" dupa cum zice.

Intradevar insa atuul lui Bezzechi e ca el era in fata tuturor dupa cum a zis,si pe deasupra el nu il vedea decat pe Vinales,dar sunt convins ca ii auzea si pe ceilalti.Foarte greu de judecat din afara,insa eu cred ca ei au mai avut parte de asemenea inghesuieli si cred ca Bezzechi ar fi trebuit sa fie putin mai prudent,nu sa inchida asa dur cu toate ca avea dreptul,fiind in fata...

 

- Oliveira era in mijlocul actiunii ,nu s-a miscat pe franare si a lasat si spatiu la interior, insa mi se pare ca vorbeste prostii cand trage concluzia ca JM e de vina : dupa cum bine zice perspectiva lui e cea mai confuza,n-a inteles nimic,nici nu stie cine l-a lovit (Zarco si apoi Bezzechi),zice ca Martin "was too optimistic,but he actually made the corner" - pai cum era prea optimist daca he made the corner?Oli se contrazice singur,si dupa cum ne-a obisnuit anul asta,din pacate iarasi e dat pe jos fara sa aiba absolut nici o vina.

 

- Zarco vine de la exterior,e perfect constient ca are in dreapta lui cel putin 2 piloti,lasa loc destul la interior si ia curba intarziat (dar totusi ii taie fata destul de dur lui Oli si se ating insa fara urmari) insa e atins pe iesire in roata spate de Bezzechi care fusese lovit de Maravilla si deja pierduse controlul motoretei.

- Bastianini e cel mai in exterior,lasa loc cum e normal nu matura trasa ca altii si vazand ca e deranj mare,trage drept si incearca sa evite,e cel mai putin implicat.

 

In concluzie,parerea mea e ca JM a fost agresiv - da,insa nu a gresit franarea nici nu s-a miscat pe franare si nici nu a intrat in fata altcuiva,si era indreptatit la linia pe care a luat-o.Q desi a batait putin pe frane nu i-a taiat fata lui JM si cei 2 sunt convins ca nu s-ar fi lovit daca Maravilla nu i-ar fi inchis total trasa.Iar Bezzechi a maturat si el binisor virajul,insa fiind nitel mai in fata macar el nu stia ca in stanga pe langa Vinales mai sunt inca 2 la interior,insa totusi putina prevedere n-ar fi stricat.(Tot nu cred ca ar fi scapat pt ca Maravilla acrosat de Q ar fi intrat oricum in el).

Si parerea mea e ca inainte sa dea penalizari,ar fi bine ca domnii comisari nu sa se uite ca noi la 2 reluari de la firul ierbii ci sa priveasca atent filmarile de sus care sunt cele mai elocvente si de unde se vede clar cine avea trasa si cine s-a miscat pe frane si cine a maturat virajul.Sunt de parere ca JM ar trebui sa conteste,nu poti penaliza un rider pt ca a franat bine !


2 chestii, 1. Martin nu era pe trasa, era prea in interior, si tb sa se astepte ca o sa iasa larg in aglomeratia aia.

2. Apexul nu il atinge unde trebuie ci mult mai devreme dupa care il loveste pe Q si apoi intoarce motoreta. Era aproape drept incercat sa largeasca intrarea cand ii ia fata lui Q.

ca sa vezi diferenta, urmareste trasa lui Binder si o sa vezi.

parerea mea e ca tb sa franeze in spatele lui Q care frana in spatele lui Vin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, damager a spus:

2 chestii, 1. Martin nu era pe trasa, era prea in interior, si tb sa se astepte ca o sa iasa larg in aglomeratia aia.

2. Apexul nu il atinge unde trebuie ci mult mai devreme dupa care il loveste pe Q si apoi intoarce motoreta. Era aproape drept incercat sa largeasca intrarea cand ii ia fata lui Q.

ca sa vezi diferenta, urmareste trasa lui Binder si o sa vezi.

parerea mea e ca tb sa franeze in spatele lui Q care frana in spatele lui Vin.

JM era prea la interior pt ca l-a depasit pe Q - de acord.A fost agresiv pe frane ? in mod sigur.Ar fi reusit sa iasa bine din viraj?Pai Q crede ca da din moment ce i-a lasat spatiu deloc si s-a culcat peste el.Daca Q a avut incredere sa stea la milimetru langa el,eu merg pe mana lui Q.

Dar oricum nu conteaza pt ca nu cei 2 au cauzat accidentul !!!

Spune-mi daca gresesc : e adevarat ca JM si Q ar fi luat impreuna acel viraj nu s-ar fi lovit nici intre ei si nici pe altii daca Vinales nu matura pista si nu il lovea pe Q ???

 

Ca JM era prea inside,de acord.Ar fi iesit wide?Cine stie...Q se pare ca a avut incredere sa se culce fix langa el,nu s-a speriat.Dar oricum asta e alta discutie si ar fi fost cu totul alt incident - accidentul s-a intamplat inainte de apex din vina lui Vinales.Asta spun eu - cu toate ca a fost agresiv (si ar fi fost sanse mari sa il acroseze pe iesire pe Q),nu JM a provocat accidentul ,ci Vinales !

 

Si chiar daca JM nu l-ar fi depasit pe Q pe frane,DAR ar fi tinut roata la umarul lui dupa cum o avea (de drept) pe accelerare,si prin urmare Q nu ar fi putut sa ia trasa ideala pe vibrator,ci ar fi trebuit sa lase 50cm acolo de o roata,chiar si asa Vinales l-ar fi acrosat.Si Vinales nu poate spune ca nu l-a vazut pe Q - erau pe frane aprox unul langa altul,Vinales mai inaintat dar clar era constient de Q langa el.

Vinales mi se pare ca s-a comportat ca si cum era singur pe pista in acel viraj si de acolo a plecat totul.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 15 minute, Method a spus:

JM era prea la interior pt ca l-a depasit pe Q - de acord.A fost agresiv pe frane ? in mod sigur.Ar fi reusit sa iasa bine din viraj?Pai Q crede ca da din moment ce i-a lasat spatiu deloc si s-a culcat peste el.

Daca Q a avut incredere sa stea la milimetru langa el,eu merg pe mana lui Q.

Dar oricum nu conteaza pt ca nu cei 2 au cauzat accidentul !!!

Spune-mi daca gresesc : e adevarat ca JM si Q ar fi luat impreuna acel viraj nu s-ar fi lovit nici intre ei si nici pe altii daca Vinales nu matura pista si nu il lovea pe Q ???

Point proven zic eu.

 

Ca JM era prea inside,de acord.Ar fi iesit wide?Cine stie...Q se pare ca a avut incredere sa se culce fix langa el,nu s-a speriat.Dar oricum asta e alta discutie si ar fi fost cu totul alt incident - accidentul s-a intamplat inainte de apex din vina lui Vinales.

Asta spun eu - cu toate ca a fost agresiv (si ar fi fost sanse mari sa il acroseze pe iesire pe Q),nu JM a provocat accidentul ,ci Vinales !

Mie mi-i se pare ca, Q a franat in spatele lui Vinales, cand a fost impins de Martin a lovit spatele lui Vinales care l-a aruncat inapoi iar Vinales o indreptat motoreta maturandu-i pe restul. 
dintre Mar si Q, Vin vine pe cea mai corecta trasa, din exterior. Cred ca sin cauza asta Q a si franat inainte. Daca nu frana facea acelasi lucru ca si Mar. cand se intampla atingerile, Vin e cel mai in fata, deci cel care isi alege trasa.

e doar parerea mea.
Trebuie sa ai ceva diferenta ca sa vi pe interior asa in virajul 1 din primul tur, pt simplu motiv ca vi de la interior si vei iesi larg in conditiile in care mai ai 23 de piloti peste tot. Parerea mea e ca Mar trebuia sa franeze in spatele lui Q, care a franat in spatelele lui Vin.


iarasi nu inteleg LLP-ul lui Q, care a facut o manevra asemanatoare cu cea a lui Martin la Marini.

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Geologu a spus:

Ăla era Fabio, care a fost călărit de Vinales, disperat că a ratat startul.


E, atunci ala a fost prostu. Vin, nu Q. 
 

PS. M-ati luat tare de dimineata... Tre sa mai vad si io niste reluari.
 

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...