Sari la conținut

10. CryptoDATA Motorrad Grand Prix von Österreich


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

Acum 12 ore, xt600 a spus:

Felul in care a castigat titlul FB1, mi-a lasat un gust de agurida... in fiecare cursa castigata de Bag, mai ales dupa jumatatea sezonului, s-a vazut clar cum alt pilot Ducati (prin roatatie) a fost mai rapid decat el. Pe o motocicleta inca dezvoltata "la comun", Peco nu a aratat neaparat ca ar fi fost superior celorlalti piloti Ducati. Au fost curse in care Miller a fost clar mai rapid, In altele Bastianini, JM la fel.. insa datorita ordinelor de echipa, s-au aliniat toti in spatele italianului si i-au facut titlul cadou. Personal, ca pilot si ca om imi place mai mult Martin. Este mai combativ, mai agresiv (fara a fi unfair, ca stim noi cine), e mai simpatic, etc, dar din pacate nu este la echipa si pe motoreta care trebuie.  Marea lui problema: inconstanta, desi anul asta pare ca a mai remediat putin. Sa vedem pana la sfarsit. 

Una e sa fi mai rapid in spate, alta e sa poti sa depasesti.

in ultimii 2 ani, a-pro-pos de mapping 8, singurul circuit unde mi-i s-a parut ca Bas ar fo putut sa-l depaseasca pe Bag a fost la Sepang, si acolo intr-un singur loc, pe franarea de pe ultimul viraj, dar nu sunt sigur ca ar fi putut sa castige. L-a depasit si Bag a revenit.

 

dar e doar impresia mea. Cert e ca Bag e maestru in a tine distanta fata de urmaritor fara sa forteze peste limita. Si asta se vede cand pe locul 2 e aprilia sau ktm. Cand nu sunt "ordine de echipa" cum ziceti voi. Deocamdata o singura cursa Esp a reusit sa-l depaseasca in condtiii clare, mult mai rapid decat ducati pe virajele de viteza medie si lungi unde aprilia are tractiune mai buna. 
in rest, cand Bag a fortat un pic imediat a pus 2 sec fata de urmaritor si de acolo a controlat.

degeaba esti rapid 10 tururi dupa care diatrugi gumele(JM) sau esti rapid pe final ca ai gume(Bas) daca Bag are 5 sec in fata. 
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 174
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 9 ore, therocketscientist1 a spus:

FQ20 a avut sansa sa castige campionatul din pozitia de pilot in echipa de client in 2020. La fel si FM21. 

FQ20 a avut momente grele dpdv psihic, chiar el a vorbit despre asta, iar FM21 s-a apucat cam tarziu de castigat si urcat pe podium.

Perfect de acord despre Q - insa nu uita circumstantele din 2020 - Covid (o treime de sezon taiata) plus toate echipele de uzina praf ca si performanta : HRC - MM out,AM pe niciunde,Ducati cu Dovi si Petrux zero barat,KTM si Aprilia nici nu meritau luate in discutie,Yamaha factory - Rossi aproape juma de sezon out,Vinales nu gasea ambreiajul samd.A fost un vid de putere nemaintalnit.

De aia a luat Mir campionatul,de aia s-a putut bate Q pt campionat de la o echipa de client.

Morbi nu s-a batut la nici un campionat,doar a iesit pe 2.La mare distanta de Mir.A fost foarte inconstant si oricum nu avea decat sanse matematice.

Acum 9 ore, therocketscientist1 a spus:

Raman la parerea ca Pramac ar putea castiga titlul la piloti daca ar avea un pilot constant. Sau ar fi avut ocazia, ca nu stim in ce se transforma FB1 daca are grija sa nu mai cada de pe primul loc.

La fel are sansa si VR46. Daca scoatem prostioarele facute de MB72 este acolo. Aproape de FB1. 

 

Gigi cred ca ar putea sa se retraga linistit daca motocicleta lui castiga pentru prima data in era MotoGP titlul alaturi de un pilot din echipa de client. In ciuda teoriilor de pe aici il vad foarte atasat de proiect si de ideea ca o motocicleta Ducati sa castige, nu neaparat cine o piloteaza si castiga. Ar fi glorie curata. Sper totusi sa nu o faca.

Mda,asta e mai mult e wishful thinking.Si eu mi-as dori sa castige JM sau Bezzechi titlul asta de pe o echipa de client,ca sa ii dea peste mustacioara lui Bagnaia,dar nu vad intamplandu-se asa ceva.Gigi nu va interveni...ceilalti 2 insa...

Ahaahha,"daca Bezzechi nu cadea de 2 ori de pe 1,era langa Bagnaia"....da,pai si daca Q nu cadea anul trecut la Philip Island de pe 2,probabil era campion acum.Daca...

 

Acum 17 minute, damager a spus:

Cert e ca Bag e maestru in a tine distanta fata de urmaritor fara sa forteze peste limita.

Perfect de acord.Cu 2 observatii insa :

- asta se intampla DOAR de anul asta,anul trecut era maestru in a se imprastia din fata urmaritorilor...a facut-o de atat de multe ori incat se specializase :bounce:

- ii tine la distanta pt ca are (de departe) cea mai buna motoreta de pe grila dublata de (de departe) cel mai bun track team.

Are un avantaj major sub fund si stie asta.Si de aia a devenit atat de sigur pe el - stie ca nu il poate ajunge nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Method a spus:

Perfect de acord despre Q - insa nu uita circumstantele din 2020 - Covid (o treime de sezon taiata) plus toate echipele de uzina praf ca si performanta : HRC - MM out,AM pe niciunde,Ducati cu Dovi si Petrux zero barat,KTM si Aprilia nici nu meritau luate in discutie,Yamaha factory - Rossi aproape juma de sezon out,Vinales nu gasea ambreiajul samd.A fost un vid de putere nemaintalnit.

De aia a luat Mir campionatul,de aia s-a putut bate Q pt campionat de la o echipa de client.

Daca echipele factory sunt praf inseamna ca si ceea ce cascadeaza catre echipele client este de la praf in jos. Desi in cazul Yamaha nu se aplica pentru ca ei oricum au traditia de a oferi moto spec vechi.

Nu inteleg de ce este minimizat campionatul din 2020. HRC si MM s-au facut pulbere, ok. Dar ce vina au ceilalti? Data viitoare sa se opreasca tot ce inseamna cursa pana isi revine cel care trebuie sa castige. 

Acum 14 minute, Method a spus:

Morbi nu s-a batut la nici un campionat,doar a iesit pe 2.La mare distanta de Mir.A fost foarte inconstant si oricum nu avea decat sanse matematice.

Da. 13 puncte diferenta intre JM36 si FM21 la final de campionat chiar reprezinta o eternitate.

 

Acum 15 minute, Method a spus:

Ahaahha,"daca Bezzechi nu cadea de 2 ori de pe 1,era langa Bagnaia"....da,pai si daca Q nu cadea anul trecut la Philip Island de pe 2,probabil era campion acum.Daca...

 

Exact. Daca. MB72 este la distanta la care este pe greselile lui, nu pe interventiile altora, nu pe moto care isi ia fum de la factory spec. E ok sa vedem lumea si altfel decat ca o mare conspiratie. 

*Greselile lui sau ale altor copii minune despre care se mai discuta pe aici.

Editat de therocketscientist1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, damager a spus:

Una e sa fi mai rapid in spate, alta e sa poti sa depasesti.

 

 Cert e ca Bag e maestru in a tine distanta fata de urmaritor fara sa forteze peste limita. 
 

De acord. Numai ca nu discutam de situatiile in care fiecare isi joaca sansa corect si vrea dar nu poate. Discutam de situatiile alea in care se vedea clar cum piloti Ducati, mai rapizi ca el, se aliniau in spatele lui si schimbau pe mapping "no combat". 

 

Da, este maestru pentru ca i s-au aliniat bine planetele. Method a explicat destul de bine de ce. 

Acum 14 ore, therocketscientist1 a spus:

 In ciuda teoriilor de pe aici il vad foarte atasat de proiect si de ideea ca o motocicleta Ducati sa castige, nu neaparat cine o piloteaza si castiga. 

In teorie nu spui rau. In teorie. In practica, peste Jiji este Domenicali, care, cu siguranta, are alta parere, apoi sunt sponsorii, imaginea brandului, politichia, etc, etc. Din punctul lui Jiji, poate castiga oricine, Ducati sa fie, insa in ecuatia victoriei intra multe alte variabile. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, therocketscientist1 a spus:

Daca echipele factory sunt praf inseamna ca si ceea ce cascadeaza catre echipele client este de la praf in jos. Desi in cazul Yamaha nu se aplica pentru ca ei oricum au traditia de a oferi moto spec vechi.

Nu inteleg de ce este minimizat campionatul din 2020. HRC si MM s-au facut pulbere, ok. Dar ce vina au ceilalti? Data viitoare sa se opreasca tot ce inseamna cursa pana isi revine cel care trebuie sa castige. 

Da. 13 puncte diferenta intre JM36 si FM21 la final de campionat chiar reprezinta o eternitate.

Nu "este minimizat" campionatul 2020,este insa un contraexemplu,e total atipic.Ma uit din 2000 de cand a venit Rossi in gp si de atata amar de ani n-am vazut niciodata asa o debandada,si la capitolul constanta,si la capitolul performante echipe de uzina si la capitolul organizare,nimic.Plus ca e (probabil) cel mai scurt campionat din era moderna.Toate astea adunate...duc la rezultatele respective.

Eu m-am exprimat finut cand am zis ca "echipele sunt praf",pilotii au gresit masiv,aproape toti pilotii de uzina au fost prin balarii,mai ales pilotii Ducati si Honda,dar si la Yamaha Vinales as usual,Rossi a mers bine juma de sezon chiar superb,insa pe la jumate a si cazut parca s-a si accidentat nitel si a si luat Covid si s-a terminat,dar daca continua parcursul lua titlul 10 zic eu.

Yamaha era buna atunci si aia le-a permis lui Q si Morbi sa atace titlul.Eh,sa nu exageram cu Morbi,imi aduc aminte f bine ca Mir a castigat titlul cu cel putin 2 curse inainte,si dupa aia a inceput ca MM dupa ce castiga titlul sa faca tot felul de fortari si de haiducii,nu mai mergea la rezultat,ci la win/loose.Si a si cazut in ultima cursa parca asa imi aduc aminte.Acele 13 puncte nu reprezinta punctajul care ar fi putut fi daca Mir tinea stacheta ridicata.

Acum 4 ore, therocketscientist1 a spus:

Exact. Daca. MB72 este la distanta la care este pe greselile lui, nu pe interventiile altora, nu pe moto care isi ia fum de la factory spec. E ok sa vedem lumea si altfel decat ca o mare conspiratie. 

*Greselile lui sau ale altor copii minune despre care se mai discuta pe aici.

Nu are nici o legatura cu teoria conspiratiei,eu de ex nu cred ca anul trecut cei de la Ducati au fost impiedicati in a se lupta cu Bagnaia,doar ca omul era peste ei,Enea chiar l-a calarit grav,mult mai grav decat se astepta oricine.

Spun ca nu pot accede piloti de la echipe de client la titlu pt ca nu au mijloacele echipelor factory - buget,piese,manpower,logistica.Toate impreuna,desi nu se vad la tv,fac o diferenta majora.

Si btw sa stii ca si ttilul 2020 a fost castiga tot de o echipa factory,deci nu e deloc un argument in favoarea teoriei tale :P

 

Lucrezi cu prea multi "daca" - Bezzechi e un pilot foarte bun,dar daca facem comparatia intre lupii tineri de la Ducati,intre el si JM,il vad pe ultimul superior.De ce?Datorita vitezei,motoretei superioare,si parcursului anterior in clasele mici.JM e campion,Bezzechi nu.Ii urmaresc pe amandoi de la moto3,Bezzechi era super ok,dar niciodata acolo.

Iar faza cu "lasa ca si Q a reusit sa iasa campion fara performante la clasele mici",mai,mie se pare ca Q e exceptia care confirma regula.

 

In alta ordine de idei,Dixon ramane la moto2 la anul.Poate e mai bine zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.08.2023 la 22:02, Speedy.K a spus:

Mie nu mi se par deloc in regula penalizarile astea. Adica...depasesti cu 5 cm marginea pistei LLP, dai pe jos si scoti din cursa 1-2-3-4 oameni, tot LLP. 

Pai nu se da pentru o depasire a limitelor circuitului, se da pentru MAI MULTE, cred ca 5? Intai le da warning de cateva ori si daca nu se potolesc abia apoi vine LLP.

 

La 20.08.2023 la 8:21, Method a spus:

Bai frate,nu nu,nu e Martin de vina, si eu am zis la fel dupa reluarile din fata,dar m-am sucit total dupa ce am vazut acum reluarile de sus,care mi se par cele mai elocvente :

 

"It's not my fault" - Multi-rider crash analysed by those involved

Lumea mananaca calcat cu polonicul wtf.Sunt 2 care au comis-o acolo si din cauza lor s-a intamplat accidentul.Se vede la inceput de sus,dar si la min.2.00 in slo-mo :

- Martin e singurul care isi mentine trasa pe care o avea.Omul avea interiorul.Punct.I-a strans pe ceilalti spre exterior in prealabil pe accelerare (tactica foarte smart si deloc interzisa),si apoi si-a luat interiorul (era gol in dreapta lui da?),a atins vibratorul pe apex,deci interior perfect da?Iar accidentul s-a intamplat pe intrare,deci nu se poate spune nici ca a intrat kamikaze pe frane si nu a mai putut tine trasa iesind pe exterior,dimpotriva,trasa lui pe iesire a fost perfecta.Omul a fost beton pe plecare,beton pe frane,nu s-a miscat pe franare,nu a intrat in fata nimanui,si-a tinut trasa si interiorul pe care il avea de drept.Eu vad ZERO vina la JM.

 

- Quartararo nu mi se pare ca a facut nimic gresit,DAR s-a miscat pe franare insa fara urmari pt ca s-a repliat imediat.A incercat sa vina spre interior sa atinga si el apex'ul,dar stia clar ca JM e fix langa umarul lui,cred ca a facut initial miscarea sa intre,dar apoi si-a dat seama ca JM nu e gugustiuc si va frana cel putin la fel de tarziu si se vor lovi daca ii taie trasa lui JM,deci s-a repliat (foarte bine) si a incercat sa stea lipit de JM pe apex,insa a fost lovit de 2 baieti din partea stanga.

 

- Villa-Maravilla e cel mai vinovat,pt ca pe ultima parte a franarii se misca pe franare,isi si paraseste trasa si ii taie total fata lui Quarta,francezul efectiv neavand ce sa faca decat sa dea in el.Fara discutie - Vinales vine de la 1m de vibratorul din stanga pana langa JM care era pe vibratorul din dreapta.DECI? A cui e vina?Cu 4 chiar 5 rideri angrenati in acelasi viraj tu maturi toata curba pe frane si te miri ca te loveste lumea ba mai si tipi ca te-a lovit Martin?WTF.

 

- Bezzechi face acelasi lucru ca si Vinales - matura curba din stanga spre dreapta iar dupa aia se mira ca e lovit - insa Bezzechi macar nu vorbeste prostii,zice ca nu e el cel care trebuie sa judece si ca a fost lovit,atat tot.Si Bezzechi mi se pare si mai putin vinovat pt ca,fiind bine in fata lui Vinales si vazand ca e loc la interior (normal,pt ca Vinales se comporta ca si cum ar fi singur pe pista si a incercat sa ia apex fiind perfect constient ca roata lui lui Q e la umarul lui),incearca si el sa "close the line" dupa cum zice.

Intradevar insa atuul lui Bezzechi e ca el era in fata tuturor dupa cum a zis,si pe deasupra el nu il vedea decat pe Vinales,dar sunt convins ca ii auzea si pe ceilalti.Foarte greu de judecat din afara,insa eu cred ca ei au mai avut parte de asemenea inghesuieli si cred ca Bezzechi ar fi trebuit sa fie putin mai prudent,nu sa inchida asa dur cu toate ca avea dreptul,fiind in fata...

 

- Oliveira era in mijlocul actiunii ,nu s-a miscat pe franare si a lasat si spatiu la interior, insa mi se pare ca vorbeste prostii cand trage concluzia ca JM e de vina : dupa cum bine zice perspectiva lui e cea mai confuza,n-a inteles nimic,nici nu stie cine l-a lovit (Zarco si apoi Bezzechi),zice ca Martin "was too optimistic,but he actually made the corner" - pai cum era prea optimist daca he made the corner?Oli se contrazice singur,si dupa cum ne-a obisnuit anul asta,din pacate iarasi e dat pe jos fara sa aiba absolut nici o vina.

 

- Zarco vine de la exterior,e perfect constient ca are in dreapta lui cel putin 2 piloti,lasa loc destul la interior si ia curba intarziat (dar totusi ii taie fata destul de dur lui Oli si se ating insa fara urmari) insa e atins pe iesire in roata spate de Bezzechi care fusese lovit de Maravilla si deja pierduse controlul motoretei.

- Bastianini e cel mai in exterior,lasa loc cum e normal nu matura trasa ca altii si vazand ca e deranj mare,trage drept si incearca sa evite,e cel mai putin implicat.

 

In concluzie,parerea mea e ca JM a fost agresiv - da,insa nu a gresit franarea nici nu s-a miscat pe franare si nici nu a intrat in fata altcuiva,si era indreptatit la linia pe care a luat-o.Q desi a batait putin pe frane nu i-a taiat fata lui JM si cei 2 sunt convins ca nu s-ar fi lovit daca Maravilla nu i-ar fi inchis total trasa.Iar Bezzechi a maturat si el binisor virajul,insa fiind nitel mai in fata macar el nu stia ca in stanga pe langa Vinales mai sunt inca 2 la interior,insa totusi putina prevedere n-ar fi stricat.(Tot nu cred ca ar fi scapat pt ca Maravilla acrosat de Q ar fi intrat oricum in el).

Si parerea mea e ca inainte sa dea penalizari,ar fi bine ca domnii comisari nu sa se uite ca noi la 2 reluari de la firul ierbii ci sa priveasca atent filmarile de sus care sunt cele mai elocvente si de unde se vede clar cine avea trasa si cine s-a miscat pe frane si cine a maturat virajul.Sunt de parere ca JM ar trebui sa conteste,nu poti penaliza un rider pt ca a franat bine !

Mi-a placut tare mult analiza ta si daca nu as fi vazut cursa de sprint chiar te-as fi crezut!

Explica de ce atunci cand a ajuns pe "podiumul" lui Tissot Sprint, domnul Martinator si-a scos casca si a inceput efectiv sa planga? De frica, de emotii, e de inteles!

De ce? Pentru ca stia ca a provocat un mare carambol si ca un copil care a facut o boacana fara sa vrea il apuca plansul inainte de a i se comunica pedeapsa! :D

JM e un baiat fantastic, mie imi place mult de el, dar cand pana si el stie ca ce a facut acolo nu a fost chiar OK.. ce rost mai au aceste analize? :D

 

 

La 20.08.2023 la 15:27, nike a spus:

Pecco domination!

Bestia mai slab decat Martinator cu long lap

 

Vedem cine termina pe 3. :)

 

 

 

Baiatul ala chiar merita o mobra mai buna. :10:

 

 

 

@B.B. crezi ca lui Marcel i s-a stins sclipirea?🤓 Ca in ritmul asta ajunge pilot de pulton 🕯️

 

Nu i s-a stins nimic, acum merge si rabda.. probabil arde de furie sub casca aia.. dar probabil s-a saturat de cazaturi. Eu daca as fi el exact asta as face, as da reset si as lua-o incet incet sa invat din nou sa merg cu cretinatatea de motocicleta asa cum e ea. Ca nu poti zice ca nu trage, trage, dar inca nu stie el cum sa mearga cu ea. O sa afle, si impotriva tuturor zvonurilor (eu sincer m-am saturat de cate articole imi apar pe FB despre ce mai face MM si cand deschizi e un mare fssssss despre ce a zis X ca e probabil ca o sa faca MM) eu cred sincer ca nu va pleca de la HONDA.. desi mi-ar fi placut sa il vad pe alta motoreta eu sincer nu cred ca mai devreme de 2025 nu va pleca si probabil nici atunci daca situatia cu motoreta se imbunatateste. 

 

La 21.08.2023 la 9:47, ioio_viola a spus:

Zarco parea oricum pe faras de la Pramac

 

https://www.crash.net/motogp/news/1033704/1/johann-zarco-explains-lcr-move-honda-has-power-come-back

 

“I had to think for a few weeks about it,” Zarco told MotoGP.com. “[Despite] doing these good results for three years with the Pramac team, it has been tough to sign again now.

“There are many competitive Ducatis, many young guys, so it seems it was tough to have another signature and even it was not sure if we were going to be with Pramac or another team in Ducati.

“So the offer and discussion with Honda and Cecchinello was pretty interesting. I get the opportunity to have a project for two years, at 33 years old. It’s quite good to project yourself and, as a sportsman, do the best you can.

...

“I don't have the same character as Alex Rins and with the different experiences from Yamaha, KTM, the Honda for three races, I even tried the Suzuki seven years ago. And now I’ve got four years on the Ducati. So I try to adapt myself to many situations,” Zarco said.

“Alex won the race in Austin. That was incredible. But then he has been struggling and he got also the injury so has been a tough time for him.

“I don't know how things inside [HRC] was for him, but it's a challenge I take and I think with the experience I have, I'm ready to control the situation as well as possible.”

Zarco also insists he is much better prepared for the challenge ahead than when he made the short-lived switch to KTM.

“It's going to be different because my life is different now. I grew up as a sportsman, and I can see the situation with one step back. When I jumped from the Yamaha to the KTM, I wanted to win races at any cost, so that's why I've been feeling very bad when I was really back of the classification. That's why I said to KTM, ‘better to stop than pay me for nothing’.

“Now it's another mentality. And as I say, I take it as a project, that is pretty good, Because saving these two years in MotoGP is the best place to be, and is also the place I want to be because I'm very competitive.

“So that's why I want to live well this challenge and I will live it better than I did in KTM because I'm just more mature. So I know that in case of problems, I will handle myself much better than in the past.”

 

 

 

Bez nu cred ca "e lasat" sa plece de la VR46, desi pare ca si-ar dori lucrul asta

 

https://www.crash.net/motogp/news/1033700/1/bezzecchi-i-have-already-made-my-decision-soon-i-will-communicate-it

Speaking about his future after securing P3 in Austria, Bezzecchi said: “Vale is pushing a lot to be honest and I really appreciate this. To be pushed but the goat is something no one in the world can say this. 

“I have already made my decision but I cannot tell you what I will do. Soon I will communicate it but it was fantastic to have this celebration [post-race] with Pecco and the VR46 riders.”

When asked about Rossi pushing him and what he meant by that, Bezzecchi added: "I think Vale is pushing more to have me in the team. 

"We have spoken a lot and seen each other many times at home. He is pushing me a lot to stay and I’m happy for this."

 

Nu stiu cum se face ca desi a concurat mereu bine si a avut rezultate nimeni nu-l place pe baiatul asta, poate pt ca are fata aia de tamplar?

Sau poate ca om este la fel de prost ca si cum arata?

 

Nu stiu daca ati vazut documentarul ala de pe Amazon cu toti pilotii, faster, fastest, nu mai stiu cum se cheama, toti apar in filmul ala, MV, espargaro, fratii, MM, Alex Rins, JM, toti aproape mai putin Zarco? De ce oare? Va spun ce cred eu: pt ca e prea prost si probabil a cerut de la producatori mai multi bani decat merita..  sau ca e si mai prost si a refuzat pt a  nu i se dezvalui viata privata.. oricum ar fi e ciudat. 

 

La 22.08.2023 la 20:35, Geologu a spus:

N-ai ce să vezi. Plictiseală maximă.

Merci, eu am fost la pescuit si am avut ceva regrete, eram chiar pe drum cand a fost cursa... si a trebuit sa plec chiar atunci pt ca am avut treaba la servici.. mai devreme.

 

 

La 22.08.2023 la 21:46, xt600 a spus:

Asta poti sa o mai spui odata. Orice comparatie FB-Ducati cu MM-Honda sau Rossi -Yamaha mi se pare o gluma buna. Bagnaia este doar un pilot suficient de bun ca sa valorifice situatia privilegiata in care se afla: pilot nr1, la o echipa de uzina, pe cea mai buna motocicleta a momentului. Dar sa nu exageram. 

 

Sa speram ca nu. Cel mai probabil, Acosta va ajunge pe o motocicleta KTM, pictata Gas Gas. 

E blasfemie sa il compari pe Peco Bannana cu Rossi sau MM sau Stoner? Baiatul ala mi se pare asa "dull" ca atunci cand apare pe ecran imi vine sa inchid televizorul. 

Talent mediu, doar circumstante favorabile.

 

La 23.08.2023 la 19:10, RuInCV a spus:

Chestia asta cu nu a gresit JM e hilara. Din 10 curse Peco a castigat 5. Chiar daca ar fi cazut in celelalte 5 spaniolul ar avea nevoie de locuri 4 pe linie ca sa fie un pic in fata. Ori nu e acolo. Sezonul asta nu a obtinut nici macar un pole, iar sezonul trecut a avut 5.

 

Eu inteleg pilot constant = pilot care prinde podiumul in minim 3 curse din 5. JM are 3 podiumuri din 10 curse. Da, la sprint a performat mai bine, are 6, dar per total nu pot sa ii pun eticheta de constant sezonul asta. Bez are 5 podiumuri, iar Peco 7. E mai constant fata de sezonul trecut, dar ala in nici un caz nu poate fi o referinta rezonabila.

Nu ai cum sa-o compari pe Peco Bannana si pe Jorge Martin pentru ca nu beneficiaza de acelasi material de concurs oricat ne-ar spune ei asta!!

NICIODATA motocicleta echiei client nu va merge ca cea de uzina.. din foarte multe motive pe care cred ca Method deja le-a explicat in alt post! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe surse - se pare ca se pregateste debarcarea lui Miller de la KTM factory si inlocuirea lui cu Pedro Acosta.

Vorba ramasa legendara de la Vettel - It's the sillly season :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Pe surse - se pare ca se pregateste debarcarea lui Miller de la KTM factory si inlocuirea lui cu Pedro Acosta.

Vorba ramasa legendara de la Vettel - It's the sillly season :bounce:

Cam urât.

Nu merge rău Miller.

Nu fantastic dar nu rău.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Method a spus:

Pe surse - se pare ca se pregateste debarcarea lui Miller de la KTM factory si inlocuirea lui cu Pedro Acosta.

Vorba ramasa legendara de la Vettel - It's the sillly season :bounce:

Urat. Nu stiu ce pile au spaniolii, dar Miller e mult mai ok ca si Pol si ca si pilot si ca si carisma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

La 25.08.2023 la 12:44, B.B. a spus:

Nu i s-a stins nimic, acum merge si rabda.. probabil arde de furie sub casca aia.. dar probabil s-a saturat de cazaturi. ..... eu cred sincer ca nu va pleca de la HONDA.. desi mi-ar fi placut sa il vad pe alta motoreta eu sincer nu cred ca mai devreme de 2025 nu va pleca si probabil nici atunci daca situatia cu motoreta se imbunatateste. 

 

Daca ramane la Honda nu-l mai depaseste pe Rossi si asta este targetul lui. Altceva nu mai are ce demonstra.

 

La 25.08.2023 la 12:44, B.B. a spus:

Nu stiu cum se face ca desi a concurat mereu bine si a avut rezultate nimeni nu-l place pe baiatul asta, poate pt ca are fata aia de tamplar?

Sau poate ca om este la fel de prost ca si cum arata?

 

Nu stiu daca ati vazut documentarul ala de pe Amazon cu toti pilotii, faster, fastest, nu mai stiu cum se cheama, toti apar in filmul ala, MV, espargaro, fratii, MM, Alex Rins, JM, toti aproape mai putin Zarco? De ce oare? Va spun ce cred eu: pt ca e prea prost si probabil a cerut de la producatori mai multi bani decat merita..  sau ca e si mai prost si a refuzat pt a  nu i se dezvalui viata privata.. oricum ar fi e ciudat.

 

Zici ca a iesit din filmele lui Louis de Funès, direct in motogp!

 

La 25.08.2023 la 14:08, Method a spus:

Pe surse - se pare ca se pregateste debarcarea lui Miller de la KTM factory si inlocuirea lui cu Pedro Acosta.

 

Cand l am vazut pe Miller la moto3 chiar am crezut ca e un pilot ce va castiga cateva titluri. Din pacate a demonstrat ca e destul de redneck incat sa nu aiba diplomatia de a lucra cu el. Este inconstant cu o figura carismatica, se vinde bine dar nu castiga. Un fel de Iannone de Australia🤓

Editat de nike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, ioio_viola a spus:

Urat. Nu stiu ce pile au spaniolii, dar Miller e mult mai ok ca si Pol si ca si pilot si ca si carisma.

În ultimul timp merge invers. Pleacă din primul rând și apoi termină pe coișpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, nike a spus:

Cand l am vazut pe Miller la moto3 chiar am crezut ca e un pilot ce va castiga cateva titluri. Din pacate a demonstrat ca e destul de redneck incat sa nu aiba diplomatia de a lucra cu el. Este inconstant cu o figura carismatica, se vinde bine dar nu castiga. Un fel de Iannone de Australia🤓

100% perfect descris.

Cand era la moto3 si se lupta el cu AM (pe care il domina btw) si AM l-a impins (la Aragon?) pe jos in primul viraj si acolo a pierdut titlul de moto3 (si acum sunt de parere ca i s-a facut o mare nedreptate si ca AM trebuia sa ia penalizare pt "hitting an forcing another competitor out of the track" - era lupta dintre locurile 1 si 2 pt titlu),si dupa aia Miller a fost "vazut" si adus la motogp iar AM a ramas la clasele mici zic - iata,lumea a vazut si s-a facut (oarecum) dreptate.Baiatul asta it's going places.Dar...asta a fost tot pt Miller - un titlu pe care ar fi trebuit sa il ia la moto3 si cateva victorii (majoritatea circumstantiale in gp).In rest nada.

Acum 23 ore, Geologu a spus:

În ultimul timp merge invers. Pleacă din primul rând și apoi termină pe coișpe.

Exact.

Acum 20 ore, Cavaleru a spus:

dar care nu face ianonisme...

Nu...asta face Crutchlowisme - pleaca tare si dupa 5 ture pierde fata si ajunge in the dirt.Aproape de fiecare data.

Sau termina gumele cand mai e 30% din cursa.

In orice caz....rezultate...indoielnice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabarrini: I see similarities between Bagnaia and Jorge Lorenzo

 

"I hold a lot of affection for [Andrea] Dovizioso, but Pecco is more sensitive. Bagnaia clings more to certain things, let's put it that way. In my opinion, Andrea excelled a bit more in certain areas, while Pecco always aims for victory. I also saw this in Jorge Lorenzo, they try to give their utmost in the extreme. Truly, Bagnaia is very, very sensitive in all aspects: aerodynamics, chassis, engine... and many times, his comments have left us amazed.

He (Lorenzo) might appear arrogant, but in reality, it's the opposite. He doesn't have filters. He says what he thinks, but most of the time, his thoughts are technically sound. In my opinion, he deserved a Championship with Ducati. I must say that many of the things we have on our bike now stem from Jorge Lorenzo's ideas and feedback. He did a great job, alongside Andrea Dovizioso."

"He's a person with a terrifying humility because sometimes, when you're talking to him, he doesn't want to argue and he says, 'If you say it's like this, I have to try it and do it as you say.' It's something you don't expect from a five-time MotoGP World Champion."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.08.2023 la 8:44, nike a spus:

 

Zici ca a iesit din filmele lui Louis de Funès, direct in motogp!

:D:D:D 

 

La 27.08.2023 la 8:44, nike a spus:

Cand l am vazut pe Miller la moto3 chiar am crezut ca e un pilot ce va castiga cateva titluri. Din pacate a demonstrat ca e destul de redneck incat sa nu aiba diplomatia de a lucra cu el. Este inconstant cu o figura carismatica, se vinde bine dar nu castiga. Un fel de Iannone de Australia🤓

Da, foarte bine spus, s-a nascut talent si a murit speranta. 

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ioio_viola a spus:

Bez ramane la VR46. cel mai probabil o sa fie anuntat si Morbideli la Pramac weekend-ul asta

Pare că a avut mult noroc Morbi.

Deși cam era și cazul sa aibă, îl merită.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...