ianachim Postat Martie 23 Share Postat Martie 23 1 oră în urmă, do_it a spus: Salutare tuturor revin cu ceva noutati; Inca un pic si plec in vacanta, doar ca dupa ce am vorbit cu vecinul meu care are (avea) un Suzuki Burgmann 400, s-a hotarit si a schimbat jucaria. Si-a luat si el Honda Forza 750 dar pe culoarea Rosie. Ar fi vrut sa vina cu mine in vacanta cu Forza lui sa "fim doi" dar e inca in rodaj. Ptr. comparatie, pun o poza cu H. Forza lui pe culoarea Rosie (Candy Chromosphere Red) si una cu a mea pe culoare Blue Jeans (Matt Jeans Blue Matallic)... ce parere aveti ? salutare ce curiozitate ai testat și un xadv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Martie 24 Autor Share Postat Martie 24 Acum 14 ore, ianachim a spus: salutare ce curiozitate ai testat și un xadv? Hi. Da am testat una dupa alta in aceasta ordine: X ADV si apoi Forza 750. Pe X ADV ai o pozitie mai enduro esti mai drept, mai activ. Te indeamna la un condus mai sportiv / agresiv, arata mai misto si arata din prima ca nu e o gluma si este sportiva deci ceilanti vor stii ca esti rapid / agresiv. Repet cuvintul "agresiv" in sensul placut, ptr ca e tipul de motor misto, care te impinge la sportivitate/agresivitate, cere sa conduci tare, e agil in oras mai ales din cauza cutiei DCT care (din nou ma repet) este comoda dar in acelasi timp iti confera sportivitate ( mai ales in modul Sport). Ai o protectie la vint mai mica. oglinzile fiind montate pe ghidon sunt mai usor la lane filtering. Pe Forza 750 stai mai asezat, te simti / esti mai protejat (la vint cu siguranta este un plus de protectie ptr Forza 750 - vezi foto). Deasemeni, Forza 750 are saua o idee mai jos si atingi pamintul mai sigur cind stai pe loc. Te indeamna la un condus mai prudent, arata mai a scooter ptr majoritatea ochilor si se va intimpla des sa fi luat in gluma de masini si alte moto, dar daca iti scapa mana in gaz le vei creea multora o surpriza. Ca performante sunt exact la fel. Era sa uit; pe Forza poti sa stii picioarele mai intinse si la drum lung conteaza. Am prieten Italian care a fost cu X ADV de 2 ori acasa in Sicilia. Probeaza pe amindoua si vezi care ti se potriveste mai bine. Preturile sunt asemanatoare... Foto cu Forza 750 si prietenul meu Italian cu X ADV... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 24 Share Postat Martie 24 Acum 10 ore, do_it a spus: Hi. Da am testat una dupa alta in aceasta ordine: X ADV si apoi Forza 750. Pe X ADV ai o pozitie mai enduro esti mai drept, mai activ. Te indeamna la un condus mai sportiv / agresiv, arata mai misto si arata din prima ca nu e o gluma si este sportiva deci ceilanti vor stii ca esti rapid / agresiv. Repet cuvintul "agresiv" in sensul placut, ptr ca e tipul de motor misto, care te impinge la sportivitate/agresivitate, cere sa conduci tare, e agil in oras mai ales din cauza cutiei DCT care (din nou ma repet) este comoda dar in acelasi timp iti confera sportivitate ( mai ales in modul Sport). Ai o protectie la vint mai mica. oglinzile fiind montate pe ghidon sunt mai usor la lane filtering. Pe Forza 750 stai mai asezat, te simti / esti mai protejat (la vint cu siguranta este un plus de protectie ptr Forza 750 - vezi foto). Deasemeni, Forza 750 are saua o idee mai jos si atingi pamintul mai sigur cind stai pe loc. Te indeamna la un condus mai prudent, arata mai a scooter ptr majoritatea ochilor si se va intimpla des sa fi luat in gluma de masini si alte moto, dar daca iti scapa mana in gaz le vei creea multora o surpriza. Ca performante sunt exact la fel. Era sa uit; pe Forza poti sa stii picioarele mai intinse si la drum lung conteaza. Am prieten Italian care a fost cu X ADV de 2 ori acasa in Sicilia. Probeaza pe amindoua si vezi care ti se potriveste mai bine. Preturile sunt asemanatoare... Foto cu Forza 750 si prietenul meu Italian cu X ADV... Salutare, ai punctat f bine aspectele legate de x adv in cei 25000-26000 km rulati cu ea asta am simtit si eu un scurt’ drum a fost tura din creta unde de la drumuri de viteza pana la poteci de munte sa dovedit excelenta eram curios daca le ai testat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Martie 25 Autor Share Postat Martie 25 Acum 23 ore, ianachim a spus: Salutare, ai punctat f bine aspectele legate de x adv in cei 25000-26000 km rulati cu ea asta am simtit si eu un scurt’ drum a fost tura din creta unde de la drumuri de viteza pana la poteci de munte sa dovedit excelenta eram curios daca le ai testat Da super si sper sa pun si eu tot atati km citi ai pus tu pe X ADV. Felicitari. Daca ceva ma enerveaza la Forza (in comparatie cu X ADV) sunt oglinzile. Inca nu m-am obisnuit cu amplasare lor pe carena (la SYM Maxsym 508 LT am avut la fel dar parca erau la o inaltime mai mare si treceau oarecum peste majoritatea oglinzilor de masina). Ar fi o solutie sa cumpar aftermarket (am vazut pe la LOUIS ceva ce as lua) si se monteaza simplu pe ghidon, dar sa vad. Pacat ca nu au pus la modelele astea un Cruise Control (Tempomat) si eventual parbriz (poate chiar si ajustabil electric cum are T Max sau AK 550 GT)... Cred ca la urmatorul model vor pune aceste accesorii... Posibilitate exista (vezi turingul Honda NT 1100)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
longilinul Postat Aprilie 7 Share Postat Aprilie 7 (editat) Salutare, tuturor! Vă felicit pentru această comunitate și pentru faptul că împărtășiți din experiențele voastre. Toate informațiile sunt extrem de folositoare! Sunt un membru nou și mi-am făcut cont datorită acestui topic. Am citit cu mare interes subiectele dezbătute și, chiar dacă subiectul a mai fost cumva atins, aș veni și eu cu o rugăminte la voi. Deși am 38 de ani, sunt un posesor recent de permis A. Inițial am decis să îmi iau A-ul pentru un Xmax de 125 cm3(anul trecut nu era în vigoare legea cu B-ul). Bun, am luat și permisul, am achiziționat și scuterul, s-a dat și legea. :)) Acum, dacă tot am permisul, m-am gândit să merg mai sus în putere. Motiv pentru care, undeva prin noiembrie, anul trecut, mi-am comandat un Forza 750 MattBlack edition, care urmează să îmi ajungă undeva la început de iunie. Între timp, am început să studiez din ce în ce mai mult piața moto depoarece tot ceea ce știam despre lumea moto era Kawasaki-ul pe care am dat școala și Xmax-ul meu de 125. Atât. Așa am descoperit mai multe motoare care au început să îmi facă cu ochiul. După ce m-am autoconvins să renunț la gama naked(am reușit să conduc un MT07 2023 și, față de scuterul meu, mă simțeam la 80km/h ca și cum aș alerga cu o pungă în vânt, eu fiind punga) am ochit Yamaha Tracer 7. Iar acum sunt în mare dilemă, Forza 750 sau Yamaha Tracer 7? Alte detalii care ar putea ajuta. Locuiesc într-un oraș mic de provincie pe care îl parcurgi în 15 minute pe jos. Deci aglomerațiile de tip București sau congestionările în trafic cam lipsesc. Deci zona de oraș ar cam fi acoperită de oricare. Mă deplasez pe autostradă în schimb aproximativ 45 de km spre Târgu Mureș sau vreo 60 spre Cluj, dus. Deci vreo 90/120 per tură. Bineînțeles, odată ce aș avea ceva mai puternic aș ieși inclusiv la plimbări și distanțe mai mari. Locuiesc de 20 de ani și în București, unde mai am treburi, dar majoritatea timpului mi-o petrec în Ardeal. Așa că și drumurile de București ar trebui incluse. Nu aș pune la socoteală aglomerația din București, deoarece așa cum ziceam, stau prea puțin acolo. Nu am vreo parteneră sau partener cu care să călătoresc, așa că am eliminat și discuția despre confortul pasagerului. Iar în ultimul rând, să nu uităm că ar fi primul meu moto/scuter adevărat. E adevărat că Tracer7 e mai ieftin și poate mai masculin (cum spunea cineva de aici că lumnea râde de tine dacă te vede pe scuter, trebuie să ai motor adevărat să fii bărbat). Recunosc, poate că fiind primul meu motor, sunt ușor mai atras de look-ul de moto al lui Tracer. Dar nu știu dacă aș lua decizia bazându-mă doar pe asta. Tracer 7 e mai ieftin dar nu ai deloc spațiu de depozitare sau vreun ajutor electronic în afară de ABS. În schimb ai USB-ul și priza în față, la ecran și ecran ajustabil. FORZA 750 are spațiu de depozitare și riding mode-uri (dar poate și asta poate fi reglata din mână?!) dar priza e în spate, și nu ai ecran ajustabil. Urmărind niște clipuri pe Youtube, am văzut că lumea era extrem de mulțumită de protecția la vânt/ploaie a lui Tracer 7, spunând că e cam cel mai bun din gama asta de sport tourer de 700. Acum și pe Forza ai o protecție bună anti vânt. Nu știu care o fi mai bună. FORZA ar fi cu siguranță o mai mare surpriză. Cum mai spunea cinveva de aici, nu te cam bagă lumea în seamă până ce nu accelerezi și atunci le faci o supriză, cu Tracer-ul cred că toți de așteaptă că fuge. Așadar pros and cons cu fiecare. Iar momentan am această dilemă. Forza sau Tracer? Am vorbit la dealer și mi-au spus că nu ar fi o problemă să trec de la una la alta vizavi de avansul pe care l-am plătit. E adevărat că proba finală va fi după ce le încerc pe amândouă dar până atunci poate reușiți să mă ajutați. Salutare! Editat Aprilie 7 de longilinul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 au dreptate colegii care rad de astia pe scuter. daca vrei sa fii in cel mai bun caz confundat cu un hipster metrosexual ia-ti wc din ala. eu cand vad pe vreunu' pe scuter il intreb de unde-si ia tampoanele mai ieftin, ca sa-i spun si nevesti-mii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Acum 2 ore, MotoS Garage a spus: au dreptate colegii care rad de astia pe scuter. daca vrei sa fii in cel mai bun caz confundat cu un hipster metrosexual ia-ti wc din ala. eu cand vad pe vreunu' pe scuter il intreb de unde-si ia tampoanele mai ieftin, ca sa-i spun si nevesti-mii... Dacă e cu ironie, e "tare" subtilă... @longilinul- tu vrei să dai bine la galerie sau vrei ceva care să îți facă plăcere, răspunzând criteriilor pe care le-ai menționat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Eu personal am trecut prin aceleasi "trairi" ca tine, permis, 125....tracer7....si in final am ales forza 750 black...care tot in iunie vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Acum 5 ore, MotoS Garage a spus: au dreptate colegii care rad de astia pe scuter. daca vrei sa fii in cel mai bun caz confundat cu un hipster metrosexual ia-ti wc din ala. eu cand vad pe vreunu' pe scuter il intreb de unde-si ia tampoanele mai ieftin, ca sa-i spun si nevesti-mii... De la DM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Acum 7 ore, longilinul a spus: Salutare, tuturor! .... Forza 750 sau Yamaha Tracer 7? Depinde ce iti place, ca asta este argumentul suprem. Daca mergi des prin orase/zone aglomerate (altele decat oraselul tau) atunci poate te coafeaza scuterul (ca nu mesteci in cutia de viteze) Daca bagi ture lungi poti alege oricare dintre variante. Eu am avut Tracer 7 si am bagat ture lungi (cea mai frumoasa excursie facuta cu Tracer 7 a fost in Polonia). Avantaje:-usurica (desi pe hartie nu pare, in realitate are centrul de greutate foarte jos), consum mic, supla si foarte manevrabila (in oras, pe unde vedeam un biciclist, ma strecuram si eu), frumoasa. Totusi, n-am inteles de ce la un sport-touring pui un rezervor de doar 17 litri. In excursii plecam cu topcase, 2 genti laterale textile si pasagera. De scuter nu pot sa iti spun mare lucru(am avut doar un Burgman 400 pe care nu il recomand ca e mare si lataret, simti fiecare denivelare/groapa si consuma peste 5% in oras) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
longilinul Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 (editat) 10 hours ago, MotoS Garage said: au dreptate colegii care rad de astia pe scuter. daca vrei sa fii in cel mai bun caz confundat cu un hipster metrosexual ia-ti wc din ala. eu cand vad pe vreunu' pe scuter il intreb de unde-si ia tampoanele mai ieftin, ca sa-i spun si nevesti-mii... Era în ''Ziua Cârtiței'' Di Caprio care mergea cu mafioții în bar și își comanda suc de merișoare de îl întrebau toți dacă i-a venit ciclul. 7 hours ago, pierrotlefou said: @longilinul- tu vrei să dai bine la galerie sau vrei ceva care să îți facă plăcere, răspunzând criteriilor pe care le-ai menționat? Sincer, ambele. Repet, ar fi primul meu motor și încerc în primul rând să îmi și placă la nebunie, să deschid garajul și să zic ''ce faci, iubire, unde mergem astăzi?''. Dar în același timp sunt și un tip practic și aș alege ceva practic. Dacă ar fi să merg doar pe practic, Tracer 7 caștigă cu USB și priză la ecran, cu windscrceen ajustabil iar Forza caștigă cu spațiu de depozitare și poate poziția picioarelor la drum lung? Nu știu ce înseamnă lung ... dacă vorbim de peste 5 6 ore, atunci nu prea fac din astea. Dacă vorbim de 3-5 ore, atunci poate face față și Tracer-ul? Sunt detalii pe cre nu le știu. Iar la spațiu, Tracer-ul ar putea recupera cu un top case sau, am văzut mai nou, tail bag. https://www.amazon.com/Nelson-CL-1060-ST2-Black-Commuter-Motorcycle/dp/B07M719PW9 Și aș ieși tot mai ieftin decât Forza cu vreo 1000 euro. Nu imens, dar ca idee. 6 hours ago, enopul said: Eu personal am trecut prin aceleasi "trairi" ca tine, permis, 125....tracer7....si in final am ales forza 750 black...care tot in iunie vine. Ai ales direct Forza sau ai avut și Tracer? 4 hours ago, Leon said: Depinde ce iti place, ca asta este argumentul suprem. Daca mergi des prin orase/zone aglomerate (altele decat oraselul tau) atunci poate te coafeaza scuterul (ca nu mesteci in cutia de viteze) Daca bagi ture lungi poti alege oricare dintre variante. Eu am avut Tracer 7 si am bagat ture lungi (cea mai frumoasa excursie facuta cu Tracer 7 a fost in Polonia). Avantaje:-usurica (desi pe hartie nu pare, in realitate are centrul de greutate foarte jos), consum mic, supla si foarte manevrabila (in oras, pe unde vedeam un biciclist, ma strecuram si eu), frumoasa. Totusi, n-am inteles de ce la un sport-touring pui un rezervor de doar 17 litri. In excursii plecam cu topcase, 2 genti laterale textile si pasagera. De scuter nu pot sa iti spun mare lucru(am avut doar un Burgman 400 pe care nu il recomand ca e mare si lataret, simti fiecare denivelare/groapa si consuma peste 5% in oras) Bine zis, asta încerc să aflu, ce îmi place. Nu prea merg prin orașe, mai mult la drum întins. Sau hai să spunem, chiar dacă ajung printr-un Cluj sau Mureș, dățile prin oraș sunt mult mai puține decât dățile la drum întins. Da, e mult mai ușoară. În jur de 190 kg iar Forza în jur de 240. Dar și la Forza mi s-a spus că e centrul de greutate jos și nu se prea simte. Asta e bine de știut, că e manevrabilă. Unul dintre argumentele scuterului e că e suplu și te strecori cu ușurintă printre mașini( în oraș). Zici că n-ai avut problema asta. Ce aș mai vrea să te întreb, cum e cu protecția la vânt? Am înțeles că ar fi super bună dar s-ar recomanda înlocuirea parbrizului cu unul after market. Dar la picioare? Zicea cineva pe Youtube că picioarele sunt foarte bine protejate și de vânt și de ploaie. Cam aici ar fi o bătălie mare cu scuterul, unde se știe că ai super protecție în zona picioarelor. Și ultima chestie, cam cu ce viteză mergeai? Nu sunt un vitezoman, dar cu un 130-150 km/h, cum mergea și colegul nostru cu FORZA în video, tot m-aș duce. Acolo e întrebarea legată de confort, unde la Forza se pare că nu sunt discuții. Mersi! Editat Aprilie 8 de longilinul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 (editat) Acum 13 ore, MotoS Garage a spus: au dreptate colegii care rad de astia pe scuter. daca vrei sa fii in cel mai bun caz confundat cu un hipster metrosexual ia-ti wc din ala. eu cand vad pe vreunu' pe scuter il intreb de unde-si ia tampoanele mai ieftin, ca sa-i spun si nevesti-mii... Daca esti ironic, cam meh ironia. Daca vorbesti serios, io nu folosesc, ca s mai curajos din fire. E bun raspunsul, se aproaba? On topic: @longilinul, Amesteci cam rau lucrurile! vrei o ciorba cu tarhon afumatura si smantana, dar vrei sa i pui si 2l de bors de casa ca in Moldova:))) Trebuie in primul rand sa te gandesti foarte bine la ce folosesti jucaria. Asta vad ca ai cam facut, naveta, ocazional drumuri lungi, iar in oras , doar oras mic, nu i cazul de aglomeratie, trafic, etc. Ambele utilaje pot face ce vrei tu. O fac insa foarte diferit. Forza 750 : Maxiscuter. Mare, gras, dodolotz, cu spatiu depozitare meh-22l doar-incape doar o casca, DCT. Centru de greutate jos, manevrabil, dar totusi maare-lung si lat. Protectie la vant la nivel de tourer mare. Pozitie asa si asa la drum lung-eu unul nu prea indragesc pozitia de pe scuter, pe distante lungi- stai ca pe scaun/sau ca pe un cruiser Nu e cea mai ok pozitie pentru coloana, toata greutatea se duce in noada, pt spate nu i grozav. SCUMP pentru un scuter, din punctul meu de vedere-mi se pare mult sa dai 11k pe ....un scuter Yamaha tracer 7 Motocicleta Supla, jucausa, manevrabila. Viteze Pozitie de pilotaj mai activa-esti usor aplecat pe ghidon, iar picioarele vin sub tine-asta face ca o parte din greutate se se duca pe scarite cat si rezervor-te sprijini cu genunchii de el. Pozitia asta este mult mai confortabila pentru timp mai indelungat in sa, sau pur si simplu la un drum Bucuresti-Cluj. Nu stiu specificatii la ambele, dar e de vazut si suspensia-cred ca totusi tracerul are ceva mai ok. Protctie la vant clar sub forza. cam toate motocicletele expun mai mult la vant pilotul, prin constructia lor-cu unele exceptii. Sigur ai ceva vant la picioare, sub genunchi, sigur si la umeri, cap, etc. Depinde si de inaltimea ta mult. Exista si parbriz touring mare, care rezolva problema in mare parte. Fun factor, clar mai mare la Tracer. Cu un quickshifter, un parbriz mai mare, si un topcase, e gata de touring foarte fun. Daca nu stii ce e un quickshifter-e un device ce iti permite sa schimbi vitezele fara ambreiaj. Si atunci ai rezolvat problema de ambreiaj-dupa ce te pui in miscare dai de schimbator in sus sau un jos, pentru treapta superioara/inferioara. Unul dintre cele mai reusite motoare a celor de la yamaha, impreuna cu cel in 3 cilindrii. NC 750 X DCT Ca sa te incurc si mai tare, ar trebui sa pui in discutie si NC 750 X DCT. Este fix definitia unei moto de naveta. Ai cutia DCT, si scapi de ambreiaj si viteze-dar poti schimba cand vrei tu. Ai o moto cu centru de greutate jos-sus unde e rezervorul ai un gol in care incape ceva gentura/rucsac mic. Ai o moto usurica si simpatica, buna pentru un inceptor care face naveta, si nu vrea 130 cai si 250 pe autostrada. NU SPUNE NIMIC, are putini CAI, nu e fun comparand cu Tracer. Dar e acelasi motor ca pe maxi, un pic chiar mai voios. Dar este o jucarie PRACTICA, utila, simpla. Daca esti pragmatic, poate fi o solutie. E de ales practic vs fun. Eu as merge pe fun, in cazul tau, si as lua tracer. Si eu sunt utilizator de scuter, dar forza 350. In oras si naveta legata cu orasul, e top. Uite, de exemplu eu am mereu 2 casti sub sa, plus topcase in care duc bagaje dupa caz-rucsac, cumparaturi, etc. Si in oras asta e foarte util. E agil si manevrabil, nu i de gabaritul lui 750. Eu nu vad rostul scuterului maare-maxi, dar care sub sa are loc doar de o casca, si aia inghesuita! IN FINAL< cel mai important, ar trebui sa faci cumva sa te sui pe ele, sa vezi cum ti se par. Apoi, poate sa te si dai cu ele, fie si 10 minute. Cam greu, ca nu prea am vazut sa fie la teste forza 750-tracer mai exista, la cluj il gasesti cel mai probabil. Si asa poate iti dai seama mai bine ce vrei de la jucarie... Editat Aprilie 8 de Adrian M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Acum 2 ore, Adrian M. a spus: Daca esti ironic, cam meh ironia. Daca vorbesti serios, io nu folosesc, ca s mai curajos din fire. E bun raspunsul, se aproaba? On topic: @longilinul, Amesteci cam rau lucrurile! vrei o ciorba cu tarhon afumatura si smantana, dar vrei sa i pui si 2l de bors de casa ca in Moldova:))) Trebuie in primul rand sa te gandesti foarte bine la ce folosesti jucaria. Asta vad ca ai cam facut, naveta, ocazional drumuri lungi, iar in oras , doar oras mic, nu i cazul de aglomeratie, trafic, etc. Ambele utilaje pot face ce vrei tu. O fac insa foarte diferit. Forza 750 : Maxiscuter. Mare, gras, dodolotz, cu spatiu depozitare meh-22l doar-incape doar o casca, DCT. Centru de greutate jos, manevrabil, dar totusi maare-lung si lat. Protectie la vant la nivel de tourer mare. Pozitie asa si asa la drum lung-eu unul nu prea indragesc pozitia de pe scuter, pe distante lungi- stai ca pe scaun/sau ca pe un cruiser Nu e cea mai ok pozitie pentru coloana, toata greutatea se duce in noada, pt spate nu i grozav. SCUMP pentru un scuter, din punctul meu de vedere-mi se pare mult sa dai 11k pe ....un scuter Yamaha tracer 7 Motocicleta Supla, jucausa, manevrabila. Viteze Pozitie de pilotaj mai activa-esti usor aplecat pe ghidon, iar picioarele vin sub tine-asta face ca o parte din greutate se se duca pe scarite cat si rezervor-te sprijini cu genunchii de el. Pozitia asta este mult mai confortabila pentru timp mai indelungat in sa, sau pur si simplu la un drum Bucuresti-Cluj. Nu stiu specificatii la ambele, dar e de vazut si suspensia-cred ca totusi tracerul are ceva mai ok. Protctie la vant clar sub forza. cam toate motocicletele expun mai mult la vant pilotul, prin constructia lor-cu unele exceptii. Sigur ai ceva vant la picioare, sub genunchi, sigur si la umeri, cap, etc. Depinde si de inaltimea ta mult. Exista si parbriz touring mare, care rezolva problema in mare parte. Fun factor, clar mai mare la Tracer. Cu un quickshifter, un parbriz mai mare, si un topcase, e gata de touring foarte fun. Daca nu stii ce e un quickshifter-e un device ce iti permite sa schimbi vitezele fara ambreiaj. Si atunci ai rezolvat problema de ambreiaj-dupa ce te pui in miscare dai de schimbator in sus sau un jos, pentru treapta superioara/inferioara. Unul dintre cele mai reusite motoare a celor de la yamaha, impreuna cu cel in 3 cilindrii. NC 750 X DCT Ca sa te incurc si mai tare, ar trebui sa pui in discutie si NC 750 X DCT. Este fix definitia unei moto de naveta. Ai cutia DCT, si scapi de ambreiaj si viteze-dar poti schimba cand vrei tu. Ai o moto cu centru de greutate jos-sus unde e rezervorul ai un gol in care incape ceva gentura/rucsac mic. Ai o moto usurica si simpatica, buna pentru un inceptor care face naveta, si nu vrea 130 cai si 250 pe autostrada. NU SPUNE NIMIC, are putini CAI, nu e fun comparand cu Tracer. Dar e acelasi motor ca pe maxi, un pic chiar mai voios. Dar este o jucarie PRACTICA, utila, simpla. Daca esti pragmatic, poate fi o solutie. E de ales practic vs fun. Eu as merge pe fun, in cazul tau, si as lua tracer. Si eu sunt utilizator de scuter, dar forza 350. In oras si naveta legata cu orasul, e top. Uite, de exemplu eu am mereu 2 casti sub sa, plus topcase in care duc bagaje dupa caz-rucsac, cumparaturi, etc. Si in oras asta e foarte util. E agil si manevrabil, nu i de gabaritul lui 750. Eu nu vad rostul scuterului maare-maxi, dar care sub sa are loc doar de o casca, si aia inghesuita! IN FINAL< cel mai important, ar trebui sa faci cumva sa te sui pe ele, sa vezi cum ti se par. Apoi, poate sa te si dai cu ele, fie si 10 minute. Cam greu, ca nu prea am vazut sa fie la teste forza 750-tracer mai exista, la cluj il gasesti cel mai probabil. Si asa poate iti dai seama mai bine ce vrei de la jucarie... Pai așa mai bine face saltul spre Tracer 9 GT+ și are și mai multe gadgeturi pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Nu mergi in oras, tracer 7 . Btw, de banii de pe forza 750 iei un tracer 9gt in stare ffff buna. Asta pt ca ai zis ca nu prea mergi in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
longilinul Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 (editat) 7 hours ago, Adrian M. said: On topic: @longilinul, Amesteci cam rau lucrurile! vrei o ciorba cu tarhon afumatura si smantana, dar vrei sa i pui si 2l de bors de casa ca in Moldova:))) Trebuie in primul rand sa te gandesti foarte bine la ce folosesti jucaria. Asta vad ca ai cam facut, naveta, ocazional drumuri lungi, iar in oras , doar oras mic, nu i cazul de aglomeratie, trafic, etc. Ambele utilaje pot face ce vrei tu. O fac insa foarte diferit. Forza 750 : Maxiscuter. Mare, gras, dodolotz, cu spatiu depozitare meh-22l doar-incape doar o casca, DCT. Centru de greutate jos, manevrabil, dar totusi maare-lung si lat. Protectie la vant la nivel de tourer mare. Pozitie asa si asa la drum lung-eu unul nu prea indragesc pozitia de pe scuter, pe distante lungi- stai ca pe scaun/sau ca pe un cruiser Nu e cea mai ok pozitie pentru coloana, toata greutatea se duce in noada, pt spate nu i grozav. SCUMP pentru un scuter, din punctul meu de vedere-mi se pare mult sa dai 11k pe ....un scuter Yamaha tracer 7 Motocicleta Supla, jucausa, manevrabila. Viteze Pozitie de pilotaj mai activa-esti usor aplecat pe ghidon, iar picioarele vin sub tine-asta face ca o parte din greutate se se duca pe scarite cat si rezervor-te sprijini cu genunchii de el. Pozitia asta este mult mai confortabila pentru timp mai indelungat in sa, sau pur si simplu la un drum Bucuresti-Cluj. Nu stiu specificatii la ambele, dar e de vazut si suspensia-cred ca totusi tracerul are ceva mai ok. Protctie la vant clar sub forza. cam toate motocicletele expun mai mult la vant pilotul, prin constructia lor-cu unele exceptii. Sigur ai ceva vant la picioare, sub genunchi, sigur si la umeri, cap, etc. Depinde si de inaltimea ta mult. Exista si parbriz touring mare, care rezolva problema in mare parte. Fun factor, clar mai mare la Tracer. Cu un quickshifter, un parbriz mai mare, si un topcase, e gata de touring foarte fun. Daca nu stii ce e un quickshifter-e un device ce iti permite sa schimbi vitezele fara ambreiaj. Si atunci ai rezolvat problema de ambreiaj-dupa ce te pui in miscare dai de schimbator in sus sau un jos, pentru treapta superioara/inferioara. Unul dintre cele mai reusite motoare a celor de la yamaha, impreuna cu cel in 3 cilindrii. NC 750 X DCT Ca sa te incurc si mai tare, ar trebui sa pui in discutie si NC 750 X DCT. Este fix definitia unei moto de naveta. Ai cutia DCT, si scapi de ambreiaj si viteze-dar poti schimba cand vrei tu. Ai o moto cu centru de greutate jos-sus unde e rezervorul ai un gol in care incape ceva gentura/rucsac mic. Ai o moto usurica si simpatica, buna pentru un inceptor care face naveta, si nu vrea 130 cai si 250 pe autostrada. NU SPUNE NIMIC, are putini CAI, nu e fun comparand cu Tracer. Dar e acelasi motor ca pe maxi, un pic chiar mai voios. Dar este o jucarie PRACTICA, utila, simpla. Daca esti pragmatic, poate fi o solutie. E de ales practic vs fun. Eu as merge pe fun, in cazul tau, si as lua tracer. Si eu sunt utilizator de scuter, dar forza 350. In oras si naveta legata cu orasul, e top. Uite, de exemplu eu am mereu 2 casti sub sa, plus topcase in care duc bagaje dupa caz-rucsac, cumparaturi, etc. Si in oras asta e foarte util. E agil si manevrabil, nu i de gabaritul lui 750. Eu nu vad rostul scuterului maare-maxi, dar care sub sa are loc doar de o casca, si aia inghesuita! IN FINAL< cel mai important, ar trebui sa faci cumva sa te sui pe ele, sa vezi cum ti se par. Apoi, poate sa te si dai cu ele, fie si 10 minute. Cam greu, ca nu prea am vazut sa fie la teste forza 750-tracer mai exista, la cluj il gasesti cel mai probabil. Si asa poate iti dai seama mai bine ce vrei de la jucarie... Eu sunt, m-ai nimerit, recunosc! :)) Vreau și cel mai sportiv moto, și cel mai practic, și cel mai frumos, și cel mai protectiv la vânt, și cu cele mai bune opțiuni și tot ce se poate. Și o ciorbă de burtă. :)) Mulțumesc pentru ajutor și detalii, chiar am aflat lucruri noi. Referitor la Forza: nu am știu de Forza că e mare și lat, dimpotrivă, dimpotrivă, mi se spunea că e ft subțirel, suplu și te strecori cam peste tot cu el. Nu am știut de faza cu poziția pentru coloană dar dacă te gândești, cam așa e. Da, știu că e scump dar am zis că e ceva premium, deosebit, special. Referitor la Tracer: revin la faza cu poziția, da, foarte interesant ce am aflat și e bine de știut că poziția e mai corectă la drum lung. Tracerul are suspensie reglabilă manual, față/spate. Asta cu protecția la vânt mă gândeam și eu că în afară de vreun Goldwing :)) cam orice e scuter protejeaza mai bine decât moto. Oricum, după niște review-uri făcute de motoriși de touring Tracerului 7, l-au cam pus pe locul 1 la sport tourer, peste Triumph, Vstrom sau Kawasaki. Și spuneau că protecția overall, cap ,trunchi, picioare, e de departe cea mai bună din ce oferă piața la categoria respectivă. Apropo, am 1.82 cm înălțime. Da, referitor la parbriz, am văzut niște review-uri la unele after market-uri de care oamenii erau extrem de încântați. Acuma, nu știu dacă mi-e suficentă protecția de la Tracer sau am nevoie de protecția de la Forza, și asta nu o să o știu niciodată doar dacă le-aș deține sau aș avea prieteni care le au. Da, mai greu cu test drive la Forza. Referitor la fun factor, știu că Tracer-ul are același motor ca MT07. Și dându-mă cu un MT 07 da, clar. Conducând XMAX 125, pare că MT07 e un soi de rachetă și are și cuplu puternic. Acuma, Tracer - 67 NM, Forza 69 NM. Tracer 190 kg, Forza 240 de kg. More or less, pe acolo. Da, știu ce e quickshifter și am văzut că se poate monta. S_ar putea să ai dreptate că e puțin mai fun. Sunetul motorului mi-a plăcut chiar și stock la MT07. Și da, vitezele sunt fun. Și la mașină, am avut doar manuale. Referitor la NC 750 X, da, știam de ea. Am și văzut-o live la reprezentanță și m-am urcat pe ea dar asta când încă eram fixat pe Forza. Am zis ''da, cool'' și am întrebat când îmi vine Forza. :)) Dacă ar fi să le pun face to face, look-Tracerului(din poze) mă atrage mult mai mult. Aș merge pe Tracer între cele două. Până la urmă e relativ și ce e practic și ce e fun. Eu cred că la fun sunt cam la fel toate, vorbim de 69 NM(Hondele) vs 67Nm(Yamaha) dar cu greutatea e cam acolo Și vorbim de mai mulți cai la Yamaha dar asta e iar cumva irelevant că nu plănuiesc să îi dau 200. La final, rămâne între look și ce e practic pentru mine. Ambele arată bine dar Tracer-ul mi se pare mai masculin. Forza are spațiu doar de o cască dar măcar îl are, iar Tracer-ul are priză, Usb la ecran, cutie manuală +posibil quickshifter, geam reglabil dar 0 spațiu. Totuși cred că momentan înclin un pic spre Tracer . Mulțumesc! Ah, și stiu ce zici cu scuterul în oraș. Și XMAX-ul meu are loc de 2 căști plus. Bag în el cel puțin 2 plase mari de la supermarket sau măcar o plasă mare plină și un bax de Borsec de1,5l. E uriaș. Și am mai fost cu el și prin Cluj și prin Mureș iar nivelul cu care te strecori printre mașini pare batjocoritor pentru ceilalți. Ți-e și rușine și îți vine să mai stai la o coadă. ) Da, un astfel de scuter e extrem de practiv pentru oraș. Dacă aș mai locu într-un oraș mare, de departe l-aș păstra. Cea mai bună alegere. 4 hours ago, LionEl said: Pai așa mai bine face saltul spre Tracer 9 GT+ și are și mai multe gadgeturi pe ea. M-am uitat și la 9, și la 9 GT și la 9 GT+. 9GT+ e prea scump. Totuși vreo 17 18 mii de euro sunt prea mulți. Apoi m-am gândit că aș putea merge la un 9 simplu și să îl accesorizez eu pe măsură ce îl cunosc. Dar, 1 , e factorul financiar fiind mai scump chiar decât Forza. 2, m-aș duce pe un produs nou. Am avut o mașină și am decis de multe ori să merg pe piese second, chiar și mașina a fost second la cumpărare. Și am băgat la bani în ea, i-am dublat valoarea de cumpărare. M-am lecuit, vreau ceva nou nouț, cu garanție, curat, acoperit. Și 3, totuși e un motor de 900 iar eu sunt nou. Mă gândesc să o iau totuși treptat. Să merg direct, fără experiență, la un motor de 900 și peste 100 cai putere ca prim motor, s-ar putea să fie o alegere riscantă. De asta m-am gândit, un motor mai mic, 700, să acumulez niște experiență, niște km, și apoi mai vedem. 4 hours ago, enopul said: Nu mergi in oras, tracer 7 . Btw, de banii de pe forza 750 iei un tracer 9gt in stare ffff buna. Asta pt ca ai zis ca nu prea mergi in oras. Da, merg mult mai puțin prin oraș. Copiez ce i-am scris și unui coleg mai sus vizavi de Tracer 9. ''M-am uitat și la 9, și la 9 GT și la 9 GT+. 9GT+ e prea scump. Totuși vreo 17 18 mii de euro sunt prea mulți. Apoi m-am gândit că aș putea merge la un 9 simplu și să îl accesorizez eu pe măsură ce îl cunosc. Dar, 1 , e factorul financiar fiind mai scump chiar decât Forza. 2, m-aș duce pe un produs nou. Am avut o mașină și am decis de multe ori să merg pe piese second, chiar și mașina a fost second la cumpărare. Și am băgat la bani în ea, i-am dublat valoarea de cumpărare. M-am lecuit, vreau ceva nou nouț, cu garanție, curat, acoperit. Și 3, totuși e un motor de 900 iar eu sunt nou. Mă gândesc să o iau totuși treptat. Să merg direct, fără experiență, la un motor de 900 și peste 100 cai putere ca prim motor, s-ar putea să fie o alegere riscantă. De asta m-am gândit, un motor mai mic, 700, să acumulez niște experiență, niște km, și apoi mai vedem. '' Editat Aprilie 8 de longilinul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 (editat) eu nu inteleg de ce te excita kakaturile alea de prize de la tracer. sau de la orice motocicleta in general. priza e slaba, nu poti sa pui un compresor de exemplu fara sa o incalzesti, iar usb-ul e o porcarie cu 2.4 amperi. exista suporti moto pentru telefoane dedicati care au si incarcare qc4 si wireless. iti recomand wireless, ca altfel se strica mufa de la telefon (mai devreme sau mai tarziu, in functie de mufa, evident) de la cablul ala atarnat care balangane. o priza de 12v de calitate alimentata printr-un releu de calitate (nu o porcarie luata de la auto de 5-10 lei de "40" de amperi) va fi mult mai rezistenta si versatila. la scutere inteleg de ce au prizele sub sa. acolo se incarca dildaul, sa fie ferit de ochii lumii. honda dau bonus la shfortza un dildau de mari dimensiuni, cu 12 viteze si jet de apa calda, pentru realism. ala se incarca prin usb... Editat Aprilie 9 de MotoS Garage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 Acum 4 ore, MotoS Garage a spus: eu nu inteleg de ce te excita kakaturile alea de prize de la tracer. sau de la orice motocicleta in general. priza e slaba, nu poti sa pui un compresor de exemplu fara sa o incalzesti, iar usb-ul e o porcarie cu 2.4 amperi. exista suporti moto pentru telefoane dedicati care au si incarcare qc4 si wireless. iti recomand wireless, ca altfel se strica mufa de la telefon (mai devreme sau mai tarziu, in functie de mufa, evident) de la cablul ala atarnat care balangane. o priza de 12v de calitate alimentata printr-un releu de calitate (nu o porcarie luata de la auto de 5-10 lei de "40" de amperi) va fi mult mai rezistenta si versatila. la scutere inteleg de ce au prizele sub sa. acolo se incarca dildaul, sa fie ferit de ochii lumii. honda dau bonus la shfortza un dildau de mari dimensiuni, cu 12 viteze si jet de apa calda, pentru realism. ala se incarca prin usb... Și la Yamaha de 300? Că nu am primit bonus nimic când l-am luat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 Acum 6 ore, MotoS Garage a spus: la scutere inteleg de ce au prizele sub sa. acolo se incarca dildaul, sa fie ferit de ochii lumii. honda dau bonus la shfortza un dildau de mari dimensiuni, cu 12 viteze si jet de apa calda, pentru realism. ala se incarca prin usb... Eu eram convins că au toaletă chimică acolo! Mă îndoiesc că Tracer 07 are 'fo mare protecție la vânt, că pe fratele mai mare 09 te suflă de numa'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 Acum 20 ore, longilinul a spus: Nu sunt un vitezoman, dar cu un 130-150 km/h, cum mergea și colegul nostru cu FORZA în video, tot m-aș duce.... Cu Tracer 7 am plecat tarziu de pe undeva de pe langa Varsovia (Polonia) catre lacul Balaton (Ungaria) si am zis sa recuperez pe drum asa ca pe toata autostrada poloneza am mers aproape constant cu 150-160 km/h (cu bagaje si pasagera). Bine, aia au autostrada cu 3 benzi pe sens. Tracerul 7 chiar este pe primul loc din clasa lui, cand e vorba de motorizare (si am avut si NC750, Vstrom, Versys, etc). Acum am tracer 9 :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 Acum 6 ore, LionEl a spus: Și la Yamaha de 300? Că nu am primit bonus nimic când l-am luat?? N ai cu cine, arunca pastila si apoi nu raspunde. E plin de meseriasi de astia care i dau doar cu jeg pe tema scutere, el e unul dintre ele.Ca nu i place lui scutericiu, treaba lui. Eu in oras sunt mega multumit sa ma dau cu wcul Iar on topic: tracer 9 gt nu i de incepator. E destul de potent motorul, si poate bune in belea un novice. Protectia la vant clar nu e la nivel de maxi nici pe t7 nici pe t9, nici nu are rost comparatia. SI nu are rost nici cu sport tourere mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 Acum 21 minute, Adrian M. a spus: sport tourere mari Mai sunt?!? La Yamaha dacă întrebi îți bagă Tracer-ul în față! Păi bine, mă nene, ăsta e înlocuitorul/urmașul FJR?!? Tourer la care stai să ungi lanțul și protecție la vânt de Fazer?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 Acum 29 minute, ENEOS a spus: Mai sunt?!? La Yamaha dacă întrebi îți bagă Tracer-ul în față! Păi bine, mă nene, ăsta e înlocuitorul/urmașul FJR?!? Tourer la care stai să ungi lanțul și protecție la vânt de Fazer?!? Yamaha nu are nimic în gama asta. Doar BMW și Să zicem Goldwing in rest adv-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
longilinul Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 7 hours ago, Leon said: Cu Tracer 7 am plecat tarziu de pe undeva de pe langa Varsovia (Polonia) catre lacul Balaton (Ungaria) si am zis sa recuperez pe drum asa ca pe toata autostrada poloneza am mers aproape constant cu 150-160 km/h (cu bagaje si pasagera). Bine, aia au autostrada cu 3 benzi pe sens. Tracerul 7 chiar este pe primul loc din clasa lui, cand e vorba de motorizare (si am avut si NC750, Vstrom, Versys, etc). Acum am tracer 9 :))) Mulțam, dar nu mi-ai zis nimic de vânturi 3 hours ago, Adrian M. said: N ai cu cine, arunca pastila si apoi nu raspunde. E plin de meseriasi de astia care i dau doar cu jeg pe tema scutere, el e unul dintre ele.Ca nu i place lui scutericiu, treaba lui. Eu in oras sunt mega multumit sa ma dau cu wcul Iar on topic: tracer 9 gt nu i de incepator. E destul de potent motorul, si poate bune in belea un novice. Protectia la vant clar nu e la nivel de maxi nici pe t7 nici pe t9, nici nu are rost comparatia. SI nu are rost nici cu sport tourere mari. da, exact ce am zis și eu cu Tracer 9. E perfect mai treptat. Cât despre vânt, am cam prins ideea. Forza câștigă cam orice bătălie. Băieți, mulțumesc pentru sfaturi și păreri. M-ați ajutat mult, și cel puțin pe hârtie, până ce le încerc pe ambele, mi-am cam ales câștigatorul. Și acesta ar fi Forza 750, pentru moment. Iar ca motivare: e clar, ca prim moto, mă uit la zona de 700, nu mai sus. Aici există și scutere. După ce prind niște experiență, un an, doi, o să vreau sigur să merg mai su, 900, 1000. Iar acolo nu mai există scutere, deci clar o să fie moto. Și dacă aleg Tracer 7 mereu o să mă întreb cum ar fi fost cu Forza, iar dacă aleg Forza, mereu o să mă întreb cum ar fi fost cu moto. Dar, așa cum spuneam, moto va veni sigur odată cu trecerea la o clasă superioară. Și nu aș vrea să încep cu moto și apoi să rămân tot la 700, numa ca să îmi iau scuter. Deci într-o chestie progresivă ar fi scuter de 700 după care moto de 900. Și am împăcat și capra și varza. Și poate e mai bine așa, deoarece scuterul meu nu trece de 100 la oră, așa că noul agregat va fi primul cu care o să trec de 100. Poate niște extra protecție la vânt e binevenită, mai ales pentru un începător ca mine. Și apoi, după ce mă rodez la viteze mai mari, o să am măcar o idee vizavi de la ce să mă aștept pe moto. Vă doresc asflat uscat și drumuri bune tuturor, poate mă mai bag și eu în seamă în vreo discuție! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 un lubri bun daca iei shfortza, pentru ca nici accesoriul de sub sa nu este pentru incepatori... 10 hours ago, ENEOS said: Eu eram convins că au toaletă chimică acolo! Mă îndoiesc că Tracer 07 are 'fo mare protecție la vânt, că pe fratele mai mare 09 te suflă de numa'... e si toaleta acolo, ca dupa dildau ai probleme cu tinutul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Aprilie 10 Share Postat Aprilie 10 Acum 16 ore, longilinul a spus: Mulțam, dar nu mi-ai zis nimic de vânturi E decent la vant. Eu i-am luat cel mai urias parbriz (am adaptat cel mai mare parbriz Givi care era de fapt pentru Tracer 9). Eu am 1,93m ca idee. Acum 16 ore, longilinul a spus: ca prim moto.... Ca prim "moto" ... ai ales un scuter. Probabil, o sa ramai in zona asta (din cauza comoditatii). Eu as fi ales altceva. Dar fiecare cu propriile gusturi si pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.