Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, Adrian M. a spus:

Povesti. Nici o sansa. Poate sa faca un z1000sx, dar nici ala, ca de aia ai h2 ul. 

Stai ca a mai apărut o stire: Yamaha va scoate noul Tracer 9 GT cu radar Cruise control, ecran mare dintr-o bucată și alte bunătăți 🤭🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 minut, frigider a spus:

Adică frânează daca vede obstacol?

Daca o face tare și tu dormi clar te da jos.

Ok decât să intri blana in ceva..mai bine așa?

 

Nu se intampla. Am testat sistemul asta și frânează foarte progresiv. Mai contează și distanta pe care o setezi fata de obiectul din fata. 

Acum 3 ore, Djenavar a spus:

Da sa fie mai ieftin decat Multistrada😁

Apropo de asta, ce inseamba ,,supercharged"?

Supraalimentat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, SenorPink a spus:

Stai ca a mai apărut o stire: Yamaha va scoate noul Tracer 9 GT cu radar Cruise control, ecran mare dintr-o bucată și alte bunătăți 🤭🤭

Daca e ceva la actualul tracer care nu imi place, e displayul asta dual. Si butinul de select, rotita, care e total imprecisa. Din ce pare, cred ca e cel de pe tmax, care e fff misto.  De radar cruise putin imi pasa, la cum merg eu. L am probat pe rt, misto dar pot trai fara😜

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
On 23.07.2022 at 16:36, SenorPink said:

Cică ar veni un Versys 1000 supercharged

 

Mi se pare plauzibil. În primul rând pentru că Versys 1000 este cam anemic, apoi pentru că deocamdată au pus motorul ăla doar pe două modele (nu pun la socoteală H2R, care e doar model de vitirină, nu unul cu rațiune comericală), cu un succes scăzut spre moderat. Dezvoltarea unei astfel de platforme costă mult, vor încerca să recupereze cumva investiția. La fel ca și Ducati cu motorul V4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Mi se pare plauzibil. În primul rând pentru că Versys 1000 este cam anemic, apoi pentru că deocamdată au pus motorul ăla doar pe două modele (nu pun la socoteală H2R, care e doar model de vitirină, nu unul cu rațiune comericală), cu un succes scăzut spre moderat. Dezvoltarea unei astfel de platforme costă mult, vor încerca să recupereze cumva investiția. La fel ca și Ducati cu motorul V4.

Ducati V4 am văzut destule în libertate deci posibil sa aibă vânzări ca lumea 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

 

Mi se pare plauzibil. În primul rând pentru că Versys 1000 este cam anemic, apoi pentru că deocamdată au pus motorul ăla doar pe două modele (nu pun la socoteală H2R, care e doar model de vitirină, nu unul cu rațiune comericală), cu un succes scăzut spre moderat. Dezvoltarea unei astfel de platforme costă mult, vor încerca să recupereze cumva investiția. La fel ca și Ducati cu motorul V4.

Cum am mai spus, total neplauzibil. Versys 1000 este anemic fiindca asa au vrut ei-l-au facut porc, greu sus, suspensiile medii , sasiu clasic greu. Motorul ala pe z1000sx scoate 145 cai, deci nu i anemic. Si diferentele sunt infime. Puteau linistit sa l puna tot de 145, cu alta etajare in cutie-amestec ecu ,poftim. Dar au preferat sa nu isi bata capul cu sasiu suspensii etc, datorita constructiei adv style, moto inalt, greutatea sus, suspensii mneh.

Sa crezi ca ei vor pune supra alimentare pe versys, cand ei nici nu si-au batut capul sa faca un versys cu 145 cai, cand aveau deja platforma completa , e total eronat. Versys ul trebuia sa fie cam cum e s1000xr, doar ca ceva mai comod, mai potolit, si mai uman zi de zi. Din pacate, pe cat de misto e moto, are si niste minusuri-greutatea in primul rand , si modul in care o simti.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Versys 1000 are motorul detunat pentru că este un touring gândit să facă mulți km. Nici cu cei 145cp nu ar fi fost ceva interesant pentru că un motor 4 în linie de 1000cc nu are cuplu și reactivitate, lucru care i se reproșează și S1000XR-ului. Un motor supraalimentat ar veni tocmai să rezolve această problemă și s-ar preta bine cerințelor regimului de touring.

 

Nu lucrez la Kawasaki, nu știu ce au în plan. Spun doar că pentru mine ar avea sens o asemenea motocicletă și nu m-ar surprinde deloc să lanseze un astfel de model. Așa cum există H2 SX în paralel cu Z1000SX, un touring înalt cu compresor ar avea fără probleme loc în gamă - fie pe lângă sau în locul lui Versys.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

Versys 1000 are motorul detunat pentru că este un touring gândit să facă mulți km. Nici cu cei 145cp nu ar fi fost ceva interesant pentru că un motor 4 în linie de 1000cc nu are cuplu și reactivitate, lucru care i se reproșează și S1000XR-ului. Un motor supraalimentat ar veni tocmai să rezolve această problemă și s-ar preta bine cerințelor regimului de touring.

 

Nu lucrez la Kawasaki, nu știu ce au în plan. Spun doar că pentru mine ar avea sens o asemenea motocicletă și nu m-ar surprinde deloc să lanseze un astfel de model. Așa cum există H2 SX în paralel cu Z1000SX, un touring înalt cu compresor ar avea fără probleme loc în gamă - fie pe lângă sau în locul lui Versys.

Nu ti se pare amuzant sa spui ca un motor de 1000 de 145 cai si cuplu 110-115, nu are cuplu si reactivitate? Mie da :)))

Adica hai sa fim seriosi, in lumea reala, touring, are mai mult decat suficienti z1000 sx ul-si putea avea si versysul. Mie mi-a placut si xr, nu mi s a parut ca n are destula putere cuplu sau reactivitate. REpet, pentru lumea reala, nu pentru reising si circuit :D Sa nu uitam ca totusi in ro limitele legale sunt 50/60/80/90/100/130 :))))

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai abordat subiectul. Tu vorbești despre cifrele de pe hârtie, eu de ce simți când tragi de gaz la o depășire, când ieși dintr-o curbă, când ești cu pasager și bagaje, etc. Performanțele de vârf sunt irelevante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, PzKpfW a spus:

Am mai abordat subiectul. Tu vorbești despre cifrele de pe hârtie, eu de ce simți când tragi de gaz la o depășire, când ieși dintr-o curbă, când ești cu pasager și bagaje, etc. Performanțele de vârf sunt irelevante.

Ba din contra, vorbesc ca fost detinator de v1000 2019, care a testat atat cat a prins si alte dracii, 1290,xr,gs, bla bla. 

Daca e sa fim sinceri cu noi, cu 100 cai si 100 cuplu, te descurci sa mergi si cu bagaje si cu pasager liniștit, depășiri, viteze suficient decl mari peste cele legale, in conditii ok, fara sa te ia pe sus traficul( mai putin aia cu 1.9tdi, octavia si pasat care zboara cu 200 de plesnesc in ei turbina si pistoanele😂.  Ca noi vrem mai mult si mai mult si mai mult, aia e altceva.  

Dar ma opresc, let s agree to disaagre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Adrian M. a spus:

 

Daca e sa fim sinceri cu noi, cu 100 cai si 100 cuplu, te descurci sa mergi si cu bagaje si cu pasager liniștit, depășiri, viteze suficient decl mari peste cele legale, in conditii.Ca noi vrem mai mult si mai mult si mai mult

🥳🥳🥳 ai pus degetul pe rana, ma descurc cu Hornetul , pot lua linistit Versys, Tracer dar syfletul cere Multistrada V4S care.i mult mai scump dar are 170 cai🤪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foaarte interesanta ideea de hibrid. 

Ramane de vazut ce reuseec efectiv sa implementeze. Dar ar putea fi o solutie ok pt mediul urban,  sa nu ajungi sa depinzi de autonomie strict din pdv electric. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apreciez faptul că cei de la Kawasaki vin cu idei noi, dar nu prea văd ca ideile lor să prindă avânt. Motorul cu compresor are mai bine de 7 ani de producție în serie și, deși au mai fost câteva prototipuri de la alte firme, nimic concret. La cum stau lucrurile actual, cred că trecerea se va face direct către electric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Foaarte interesanta ideea de hibrid. 

Ramane de vazut ce reuseec efectiv sa implementeze. Dar ar putea fi o solutie ok pt mediul urban,  sa nu ajungi sa depinzi de autonomie strict din pdv electric. 

Mediul urban plus extern, am vrut sa zic. Ca in urban clar electric si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Da, V2-ul moare. Toată lumea merge pe || twin. Cel puțin la motoarele de cilindree mică/medie. Mai simplu, mai compact, mai ușor, mai ieftin, mai puțin poluant.

Cel mai important! 

Dar mai ieftin doar pt fabricant. 

Acum 52 minute, SenorPink a spus:

Mie unul cel de pe Africa Twin îmi place foarte mult pana acum. Trage bine, de jos, se aude bine, nu vibrează mult, consuma ok. 

Ăsta are 360° între aprinderi sau e crossplane? 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, ENEOS a spus:

Ăsta are 360° între aprinderi sau e crossplane? 

 

SOHC liquid-cooled 4-stroke 8-valve parallel twin with 270° crank and Uni-cam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

34 minutes ago, ENEOS said:

Cel mai important! 

Dar mai ieftin doar pt fabricant. 

 

Depinde cum o iei. În cazul de față probabil că noul V-Strom va fi cam pe la același preț cu cel vechi. Dar asta în cazul în care au dezvoltat un bloc complet nou. Vechiul V2 (care-și are originile pe TL) trebuia înlocuit, fiind tehnologie de acum ~30 de ani. Dacă erau să proiecteze un nou V2 de la 0, sigur le ieșea o motocicletă mai scumpă pentru utilizatorul final.

 

38 minutes ago, ENEOS said:

V2-ul moare

 

Ceea ce vreau să spun este: bucurați-vă cât mai puteți de V2-urile actuale. Este ultima generație.

 

35 minutes ago, SenorPink said:

SOHC liquid-cooled 4-stroke 8-valve parallel twin

 

SOHC cu 8 supape la 2 pistoane? Ceva nu dă bine :huh:

 

L.E.: m-am edificat. Chiar are o singură axă cu came pentru 8 supape. Destul de special, nu am mai văzut. 

 

image.thumb.png.f651f6be30fdfab0c8af687a221ba6b1.png

 

Probabil pentru simplitate și dimensiuni, are o axă secundară pasivă pentru culbutori - ceva inspirat de la auto sau de la sistemele de distribuție pushrod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...