Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 12 ore, Speedy.K a spus:

Astia niciodata n-au fost in stare sa faca un bicilindru mediu sau mic.

A avut kawasaki, kle 500, foarte misto propulsorul ... putere si cuplu fix cat trebuie...

ar fii fain un refresh cu injectie, ceva asistenta electronica, suspensie mai buna, greutate mai mica (cu vreo 50 kg 🤣)

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A devenit teribil de cul să ai Ducati acum. În mod obiectiv, fac motociclete mai bune ca acum 10-15 ani. Dar și ceva mai plicticoase standard.

 

  • CFMoto 800NK - de la prototip la versiunea de serie. Un Hornet mai interesant.

 

image.thumb.png.7f725fca7a0c7148ee4642337ae61308.png image.thumb.png.3dbaa4324c35bbfe42d9da72c065d83b.png

 

  • Moto Guzzi pregătește un nou Stelvio

 

image.thumb.png.25e037fabe32f85ee3d4041e01c2c646.png image.thumb.png.e311e5fb6397e0502b7d31b3a6fd9ce0.png image.thumb.png.aefbb3e1efc38264055bd40e9b6e3e48.png

 

  • Honda va prezenta curând primul model electric.

 

image.thumb.png.256eeb63a80a8449e0ebe1c824579cf3.png

 

  • Aprilia și primul lor sistem VVT, similar cu cel de la Suzuki (tot cu bile, dar 3 în loc de 12).

image.thumb.png.579eebf5f0fceb6e7b0623bb4fe21917.png image.thumb.png.9db319abbfa7a8ebc29eddfea4e93ad7.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La astia e ca la Dacii, 1100, 1250, 1300. Urmeaza 1400 si 1410 Sport, in doua usi.

 

 

 

Acum 19 ore, Bart Bz a spus:


Asa se intampla cand castigi MotoGP si la piloti si la constructori. Acum poate devine clar pentrutoata lumea de ce baga italienii atatia bani in competitie.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar că succesul în motorsport ajută, dar având în vedere că modelele cele mai vândute (Multistrada, Scrambler, Monster) nu prea au legătură cu sportivitatea, aș zice că diversificarea gamei (1) și eliminarea stigmei legate de fiabilitate (2) au contribuit mai mult la cifrele de vânzări.

 

Recunoașteți/ghiciți marca.

 

image.thumb.png.f35b5d8b47324871128314d9bef1218d.png image.thumb.png.5cc63f5a4fc9226726614edffa5a5aa0.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

E clar că succesul în motorsport ajută, dar având în vedere că modelele cele mai vândute (Multistrada, Scrambler, Monster) nu prea au legătură cu sportivitatea, aș zice că diversificarea gamei (1) și eliminarea stigmei legate de fiabilitate (2) au contribuit mai mult la cifrele de vânzări.

 

Recunoașteți/ghiciți marca.

 

image.thumb.png.f35b5d8b47324871128314d9bef1218d.png image.thumb.png.5cc63f5a4fc9226726614edffa5a5aa0.png

 

'onda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Speedy.K a spus:

 

Asa se intampla cand castigi MotoGP si la piloti si la constructori. Acum poate devine clar pentrutoata lumea de ce baga italienii atatia bani in competitie.

Corect. Eu urmăresc mai mult World SBK decât MotoGP, și acolo tot ei au câștigat, atât la piloți, cât și la constructori. Bravo lor, ce sa mai zic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

52 minutes ago, Bart Bz said:

și acolo tot ei au câștigat

 

Întrebarea ar fi dacă, în comparație cu acum 1 an sau 2, ești mai interesat acum să-ți cumperi un Scrambler sau o Multistrada pentru că au câștigat ei titlul la Superbike.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clientii romani nu fac parte din targetul companiilor de nivelul asta. Desi prind si la noi unele strategii, gen folosirea numelor modelelor consacrate pentru modelele noi care n-au treaba tehnic cu cele vechi, sigle de masini cunoscute pus pe mobre la preturi exorbitante etc. Dar asta cu motorsportul nu prinde, n-as putea sa spun din ce motive. Plus ca piata de mobre noi practic nu exista fata de alte tari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, Speedy.K said:

Plus ca piata de mobre noi practic nu exista fata de alte tari.

 

În principiu da, deși tendința este crescătoare. Sunt incomparabil mai multe vehicule pe două roți pe străzi astăzi față de acum 10-15 ani - iar ponderea celor noi în raport cu cele SH din import este din ce în ce mai mare. Asta mulțumită armonizării categoriilor de permise moto la nivel european (A1, A2) și a ofertelor de motociclete mai accesibile în consecință (s-au dus zilele începătorilor pe R1, cazan clasa a 1-a de import la suprapreț). Problema ar fi în continuare sărăcia și percepția faptului că o motocicletă este un moft sau o alternativă de transport pentru cei care sunt prea săraci pentru a-și cumpăra automobil.

 

13 minutes ago, Speedy.K said:

Clientii romani nu fac parte din targetul companiilor de nivelul asta.

 

Ca cifre brute, evident că nu. Ca trend, ba da. Ai fi surprins, dar și în România mărci precum Ducati sau BMW (cred că și KTM) au avut ani consecutivi de vânzări record în ultima perioadă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, daca vrei sa dai pe ea 40.000 in loc de 25.000...

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

În principiu da, deși tendința este crescătoare. Sunt incomparabil mai multe vehicule pe două roți pe străzi astăzi față de acum 10-15 ani - iar ponderea celor noi în raport cu cele SH din import este din ce în ce mai mare. Asta mulțumită armonizării categoriilor de permise moto la nivel european (A1, A2) și a ofertelor de motociclete mai accesibile în consecință (s-au dus zilele începătorilor pe R1, cazan clasa a 1-a de import la suprapreț). Problema ar fi în continuare sărăcia și percepția faptului că o motocicletă este un moft sau o alternativă de transport pentru cei care sunt prea săraci pentru a-și cumpăra automobil.

 

 

Ca cifre brute, evident că nu. Ca trend, ba da. Ai fi surprins, dar și în România mărci precum Ducati sau BMW (cred că și KTM) au avut ani consecutivi de vânzări record în ultima perioadă.


 

Da, stiu motivele, stiu cresterea de piata, dar ma uitam intr-o zi pe siteul unui producator mare, nu mai stiu cine, si am vazut numarul de dealeri si serviceuri autorizate pe tarile europene. Era ceva de genul Romania 3 in total, Italia si Germania 350 fiecare.

Pai la cifrele astea iti dai seama ca toate sutele alea de dealeri si serviceuri nu stau sa moara de foame, stau pentru ca e de treaba si sunt multi bani de incasat din piata. Pai si atunci la ce sa-i intereseze pe Ducati ca romanii nu sunt convinsi de rezultatele din motorsport sa-si ia Ducati?! Ii doare-n cot, pentru ca, dupa cum se vede, pe cumparatorii din tarile care conteaza in piata ii convingrezultatele. 

Aprilia era producatorul. Deci nu cel mai vandut brand moto din lume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...