Vizitator _Raul_ Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 (editat) No offence, dar XR1000 nu trage. Tragi tu de el de iti vine rau. Si cand incepe sa miste e ca un burlan urlator de la sunetul din cutia filtrului de aer si toba. SIngura motocicleta care m-a terminat din cauza uruitului ala, de numaram kilometrii pana sa o predau. Si modelul anterior si asta ultimul. Pacat, fiindca anterioara este probabil cea mai misto motocicleta hibrid ca design (hibrid = design de adv cu comportament de sport touring). Da, 1290 Adv trage dar nu motiv de pampersi pentru adulti. Pentru un Adv stradal/turism e ce trebuie. Dar MTS e peste, desi nasol ca trebuie sa ii dai mai multe ture. E mai axat pe putere si cuplu la turatii medii/inalte vs KTM la turatii mai joase. Singura motocicleta care m-a speriat ever si bine bine de tot (in sensul bun) a fost Streetfighter V4. M-am simtit deodata ca atunci cand am urcat pe orima japoneza, venit de pe Simson. Acolo am simtit fara dubii ca orice greseala imi va fi taxata grav. Dar cum poate sa sune propulsorul ala... renunti la orice vicii cu zilele numai sa stai sa il asculti. Ajunsesem sa imi fie dor de el si am cautat clipuri pe YT. Mai niciunul nu se apropie de realitate. Dupa Streetfighter motor care este fix ce si cum imi trebuie mie si care trage la modul nemernic dar nu m-a speriat de-adevaratelea a fost 1290 Super Duke R gen 2. Gen 3 (ultimul) zici ca e 2 in linie, atat l-au diluat. La Ktm, Adv-ul de 1290 este pe locul 3 la cuplu/putere dupa Duke R si Duke GT. Simti diluarea lejer daca le iei una dupa alta la test. Si eu sunt genul care nu as da cuplul de mutat rinichi pe toti caii putere din lume. Faci depasiri instant, frana motor instant si ea. Cel mai practic, fun si elegant in viata reala. Ai tras gazul, ai rupt, ai revenit. Demonstrezi ce ai de demonstrat in liniste si 3 secunde. Nu trezind un cartier intreg si in 10 secunde. Ps - Daca are vreo importanta eu cam tot ce descriu s-a intamplat pe autostrazi din Austria, Italia sau Polonia si/sau in pasuri alpine. Conditii ideale. Nu stiu daca in Ro as avea ce face cu un 1290 Adv sau cu un MTS V4 din cauza lipsei autostrazilor, infinitului de localitati presarate pe drumurile nationale din 5 in 5 km si a lipsei serioase a unor drumurilor montane serioase, lungi si pustii. Editat Mai 17, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 5 minutes ago, _Raul_ said: Da, 1290 Adv trage dar nu motiv de pampersi pentru adulti. Pentru un Adv e ce trebuie. Dar MTS e peste, desi nasol ca trebuie sa ii dai mai multe ture. E mai axat pe putere si cuplu la turatii medii/inalte vs KTM la turatii mai joase. Exact așa am perceput și eu. Și de-asta mi se pare mai fun Adv față de MTS: la 1290 derapează spatele când bagi mâna în gaz într-a 3-a; la MTS V4 nu mi s-a întâmplat. 7 minutes ago, _Raul_ said: Dupa Streetfighter motor care este fix ce si cum imi trebuie mie si care trage la modul nemernic dar nu m-a speriat de-adevaratelea a fost 1290 Super Duke R gen 2. Gen 3 (ultimul) zici ca e 2 in linie, atat l-au diluat. Fix pe Gen2 n-am mers, dar cred că e o impresie legată de poziție. Generația 1 (și 2 din câte au auzit/citit) este un maxi supermoto, fără maniere și pe care stai vertical. Distracție maximă dar foarte obositor și cam greu de strunit pe trasă: orice tras de gaz = drepaj și ridicare de față. Gen3 este primul care are șasiu și frâne. Tot ciocan este față de un SFV4 de ex, dar ceva mai rafinat. Am mers aproape back-to-back pe ambele (SFV4, SDR 3). V4 este precis și manierat; când dai în el, te invită să mergi tare (similar cu Tuono V4). SDR te invită să faci rahaturi și să mergi agresiv. La fel ca la MTS vs Adv: prima vrea ture, a 2-a e ciocan. Pe partea de motor, probabil ți se pare "diluat" datorită hărții (standard nu are mod Performance) și Euro5: merge foarte sărac. În rest este mai brutal și mai distractiv decât SFV4 - cel puțin la vitezele la care merg eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 Va dati seama totuși ca va plângeți de moto de 160 cai nu? Lăsând la o parte curba de cuplu putere, blaa blaaa bla. Dacă câștigați un xr, il primesc eu mocca, nu ma supar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 Pe cuvant ca ti-l dau la super pret , vand si Crosstourer-ul si dupa aia ma pregatesc de durerea de cap care o sa vina cu intrebarea MTS, SDR 2 sau Diavel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 10 minutes ago, PzKpfW said: Am mers aproape back-to-back pe ambele (SFV4, SDR 3). V4 este precis și manierat; când dai în el, te invită să mergi tare (similar cu Tuono V4). SDR te invită să faci rahaturi și să mergi agresiv. La fel ca la MTS vs Adv: prima vrea ture, a 2-a e ciocan. Pe subiect: Îl tot referențiez pe băiatul ăsta, nu pentru că mi se pare cel mai bun review-er, ci pentru că se pare că avem cam aceleași gusturi și percepții. 1 minute ago, Adrian M. said: Va dati seama totuși ca va plângeți de moto de 160 cai nu? Toate au 160-170cp, nu de asta "ne plângem". Ci de modul în care livrează, de cuplu, de distracție. 2 minutes ago, _Raul_ said: Diavel Aia... nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 Da, nu a mai mers editul asa ca ma repet aici a la long Pe cuvant ca ti-l dau la super pret , vand si Crosstourer-ul si dupa aia ma pregatesc de durerea de cap fatala ce va veni cu intrebarea MTS, SDR 2, Diavel sau SFV4? Eu sunt constient ca utilizez toate motoarele astea strict in zona medie de putere si cuplu, fiindca mie imi place sa bag kilometrii ca orbul si sunt deci legat de sosele si viata reala si mers omenesc (140-160 croaziera si doar varfuri peste de nevoie sau de placere) Dar mie imi place mereu sa am surplusul necesar de cuplu si putere, fiindca ele ma scot din probleme. Nu stiu cum sa sintetizez sa nu iasa pomana romuneasca sau sa nu sune a scuza. M-am dat si pe multe altele mai slabe si m-a luat cu somn total, respectiv pe alea cred ca le-as da de pomana daca le-as castiga la loto. Unora ne place brut , nu rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 3 minutes ago, _Raul_ said: Unora ne place brut , nu rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 (editat) Acum 19 minute, PzKpfW a spus: Aia... nu. Tu parca ai avut-o asa ca esti mai in tema decat mine. Eu am plimbat-o prin periferiile Varsoviei cateva ore (paduri goale sau case ascunse printre ele la 50 de m de sosea, gen cum era Baneasa acum vreo 20 de ani). Mie mi s-a parut alter ego-ul meu pe doua roti, mai putin sunetul tobelor. Da, nu stiu cum ar fi sa bag 1000 de km pe zi cu una (Tm - Waw) dar ca motor de week-end si iesit la terasa nu pot decat sa ma uit la ea si sa zic scurt si evident "Eu!". Da, bineinteles, cand ii vedeam fata aia de gandac zdrobit nici eu nu gandeam asa ceva. Am luat-o la un test pentru ca de ce nu daca tot am oportunitatea. Si dupa prima jumatate de ora am zis ca ma intorc sa cer oferta de pret. De fapt am si facut-o la finalul testului. Ramane singura motocicleta pentru care am facut asta. Ps - Nu X Diavel, ca sa nu fie dubii. Diavel 1290 ultimul. Atat. Restul nu. Editat Mai 17, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 Just now, _Raul_ said: Tu parca ai avut-o asa ca esti mai in tema decat mine. N-am avut, dar am mers. Și dimpotrivă, mi se pare bună de mers la drum lung: foarte confortabilă (mai confortabilă ca MTS) și stabilă. Știe și ceva curbe. Motorul e bun. Și sunetul e ce trebuie dacă scoți ambele catalizatoare. Dar vacă. Lată între craci. Fața departe. Poate cel mai ne-Ducati pe care am mers vreodată. Nici estetic nu-mi place, dar iar sunt subiectiv. Dacă ar fi să aleg, m-aș băga mai degrabă pe XDiavel: ăla măcar e frumos și nu-și asunde intențiile de cruiser. Acuma na, mă bag eu să-ți spun ce-i bun și ce nu. Știi tu mai bine. Am sărit aiurea că nu-mi place Diavel, atât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 (editat) Acum 52 minute, PzKpfW a spus: Exact așa am perceput și eu. Și de-asta mi se pare mai fun Adv față de MTS: la 1290 derapează spatele când bagi mâna în gaz într-a 3-a; la MTS V4 nu mi s-a întâmplat. Fix pe Gen2 n-am mers, dar cred că e o impresie legată de poziție. Generația 1 (și 2 din câte au auzit/citit) este un maxi supermoto, fără maniere și pe care stai vertical. Distracție maximă dar foarte obositor și cam greu de strunit pe trasă: orice tras de gaz = drepaj și ridicare de față. Gen3 este primul care are șasiu și frâne. Tot ciocan este față de un SFV4 de ex, dar ceva mai rafinat. Am mers aproape back-to-back pe ambele (SFV4, SDR 3). V4 este precis și manierat; când dai în el, te invită să mergi tare (similar cu Tuono V4). SDR te invită să faci rahaturi și să mergi agresiv. La fel ca la MTS vs Adv: prima vrea ture, a 2-a e ciocan. Pe partea de motor, probabil ți se pare "diluat" datorită hărții (standard nu are mod Performance) și Euro5: merge foarte sărac. În rest este mai brutal și mai distractiv decât SFV4 - cel puțin la vitezele la care merg eu. Adv 1290 ar fi super motor daca nu ar fi atat de inutil in oras (nici un motor nu a scuturat sub mine in halul ala lasat sa curga la relanti, ever) si daca nu ar avea semnalizarea aia cu 2 secunde lag de la momentul apasarii. Poate ca la prima problema exista solutie din resoftare, dar sunt doua mari pushbackuri la un motor in liga aia de bani si asteptari. MTS este insa la fel de manevrabil, nu atat de fun in sensul huliganic (da, aici Ktm e jos palaria), dar (dar) este atat de elegant si evil ca pe mine m-a facut sa imi iau gandul de la portocala. Iarasi nu mi se alinieaza tastele - ca si cum as avea de ales intre un animal imperial de 1.80, absolventa de arte si campioana la kempo vs Bille Ellish. Well, sunt sigur ca Billie Ellish e o gagica misto sa petreci o saptamana cu ea in Barcelona, dar prefer un parcurs lung cu prima optiune. Sort of, daca o avea un minim de logica comparatia Mergand la SDR - mie mi-a placut stilul de supermoto huligan la gen 2. Stiu ca toata lumea care stie sa se dea bine cu motoare e raving dupa gen 3. Si stiu si eu din recenzii ca e radical schimbat in bine. Dar eu m-am dat cu ele numai in ace de par si linii drepte de cateva sute de metri si ce zice vloggeri este irelenat fata de ce simt eu in picioare, fese si maini, chiar daca is pilaf la stiinta pilotajului. Ce s-a intamplat pe drum intins (aka trafic) cu pasager, habar nu mai am, era prea mare somnolenta. In serpentine, gen 3 avea treptele muult mai lungi, frana motor mai slaba si inertia mai mare. Deci pas pt mine. Nu m-am dus acolo sa ma cronometrez, etc, ci sa ma dau cum imi place mie (cioban borderline). Daca mi-ar fi placut gen 3, sunt sigur ca l-as fi vandut pt Tuono. Exact stilul ala mi s-a parut. Si Tuono iar a fost un mare no go pt mine. In concluzie - dupa gusturi si dupa stiinta fiecaruia. Acum 14 minute, PzKpfW a spus: N-am avut, dar am mers. Și dimpotrivă, mi se pare bună de mers la drum lung: foarte confortabilă (mai confortabilă ca MTS) și stabilă. Știe și ceva curbe. Motorul e bun. Și sunetul e ce trebuie dacă scoți ambele catalizatoare. Dar vacă. Lată între craci. Fața departe. Poate cel mai ne-Ducati pe care am mers vreodată. Nici estetic nu-mi place, dar iar sunt subiectiv. Dacă ar fi să aleg, m-aș băga mai degrabă pe XDiavel: ăla măcar e frumos și nu-și asunde intențiile de cruiser. Acuma na, mă bag eu să-ți spun ce-i bun și ce nu. Știi tu mai bine. Am sărit aiurea că nu-mi place Diavel, atât. C`mon, discutam si e fun. Nu am nici o prejudecata daca cineva are pareri radical diferite despre aceleasi motociclete cu care ne-am dat amandoi. Editat Mai 17, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 Gata, imi fac timp sa întreb la ducati de mts, ca m ați făcut curios. Am mers doar cu fratele mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 (editat) Eu cu ala nu si tot zic ca ajung sa incerc. Daca vorbim de 950 MTS. Sper sa nu fie ca Monsterul de 950 fiindca motocicleta aia m-a cam panicat. Prea usor, prea isteric pt mine. Acum 15 minute, _Raul_ a spus: ce zice vloggeri este irelenat fata de ce simt eu in picioare, fese si maini, chiar daca is pilaf la stiinta pilotajului. Nici o aluzie la recenzia postata de tine mai devreme. Si mie imi place omul. La videoclip ma bag sa ma uit un pic mai incolo. Is chiar curios cum sintetizeaza. Editat Mai 17, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 Mtsu, da. Nu s eu om de naked uri. E, fun, fun, fun, multiul mic. Ce nu mi a plăcut e ca saua e vibrator de la 4k in sus. Si caldura, practic stai, cu curu pe un cilindru Am fost foarte aproape sa cumpăr unul, dar vibrația aia m a terminat psihic. Nu am putut trece peste, daca luam motocicleta aia sigur nu reușeam sa ma impac cu ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 Na, fain, uite, asta nu am auzit in nici o recenzie. Unele chiar facute de oameni ce imi plac si de la care ma asteptam la saltul asta de onestitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 Acum 2 minute, _Raul_ a spus: Na, fain, uite, asta nu am auzit in nici o recenzie. Unele chiar facute de oameni ce imi plac si de la care ma asteptam la saltul asta de onestitate. Idem!! Eram 99% convins ca o cumpăr, din ce citisem și văzusem pe net. Dar serios, saua e vibrator Recunosc e primul ducati cu care am mers. Poate asa face ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 17, 2022 Autor Share Postat Mai 17, 2022 Uite aici este o chestie pe care au putea sa o exploateze dealerii de la noi referitor la ce tot discutam noi: in loc de drive teste (mi se pare obligatoriu sa aduci la drive test motoarelor că să poți vinde, dar le de altă parte înțeleg și dealerii) sa aducă motoretele și să le pună în sistem rent-a-moto. Oare câți dintre noi nu ar închiria să vadă cum e un anumit model? Chit că nu-l cumperi dar macar îți faci damblaua și de ce nu unii ar și cumpăra după un test mai amănunțit. Sigur necesita învestiție dar ca sa faci bani trebuie sa bagi bani. Ipotetic vorbind daca am avea toate modelele la închiriat as incepe cu MTS-ul V4S pt weekend, după care Hypermotardul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 Acum 2 minute, SenorPink a spus: Uite aici este o chestie pe care au putea sa o exploateze dealerii de la noi referitor la ce tot discutam noi: in loc de drive teste (mi se pare obligatoriu sa aduci la drive test motoarelor că să poți vinde, dar le de altă parte înțeleg și dealerii) sa aducă motoretele și să le pună în sistem rent-a-moto. Oare câți dintre noi nu ar închiria să vadă cum e un anumit model? Chit că nu-l cumperi dar macar îți faci damblaua și de ce nu unii ar și cumpăra după un test mai amănunțit. Sigur necesita învestiție dar ca sa faci bani trebuie sa bagi bani. Ipotetic vorbind daca am avea toate modelele la închiriat as incepe cu MTS-ul V4S pt weekend, după care Hypermotardul. Bingo. Daca te uiti la o moto de 10-20k,gasesti 70-150 euro pentru o zi, sa o inchiriezi. Fara limita de km, sa bag acolo o zi de 600 700 sa vad cum se simte. Eu as plăti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 13 minutes ago, Adrian M. said: Dar serios, saua e vibrator Așa fac toate V2-urile, nu ai ce să-i faci. Multi V4 nu vibrează la fel, poate ți se potrivește mai bine. 34 minutes ago, _Raul_ said: frana motor mai slaba Asta clar e de la electronică, are slip assistant pe frână de motor. Pe Performance și fără ajutoare e destul de brutală - simți doar când intră ambreiajul anti-hopping. Asta o spune cineva care a mers pe ceva V2-uri sportive. 26 minutes ago, _Raul_ said: Monsterul de 950 fiindca motocicleta aia m-a cam panicat. Ai mers și pe 890 Duke? N-am mers, dar vizual mi se par foarte similare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 Acum 1 minut, PzKpfW a spus: Așa fac toate V2-urile, nu ai ce să-i faci. Multi V4 nu vibrează la fel, poate ți se potrivește mai bine. Neaa, 1290 nu face asa. Are niște vibrații, dar sunt cumva în ghidon scărițe, si sunt gestionate rezonabil. La mts 950 vibrează saua nasol. Sa pui pasager e bataie de joc, sincer Ha, ca vorbeam de 950 mts: Pe lângă bike world, imi place f mult și nenea asta. Le zice bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 (editat) Acum 42 minute, SenorPink a spus: Uite aici este o chestie pe care au putea sa o exploateze dealerii de la noi referitor la ce tot discutam noi: in loc de drive teste (mi se pare obligatoriu sa aduci la drive test motoarelor că să poți vinde, dar le de altă parte înțeleg și dealerii) sa aducă motoretele și să le pună în sistem rent-a-moto. Oare câți dintre noi nu ar închiria să vadă cum e un anumit model? Chit că nu-l cumperi dar macar îți faci damblaua și de ce nu unii ar și cumpăra după un test mai amănunțit. Sigur necesita învestiție dar ca sa faci bani trebuie sa bagi bani. Ipotetic vorbind daca am avea toate modelele la închiriat as incepe cu MTS-ul V4S pt weekend, după care Hypermotardul. In Varșovia cam asa e la toți. 1.5 - 2 ore gratis (și pui tu benzina și dai un bax de Redbull sau Corona) sau 100 euro ziua și garanții de la 300 euro (Honda) pana la 1000 euro (Ducati). Eu am ajuns sa cam iau la 2 ore test înainte sa închiriez pe zi. Mai înțelept, rapid, practic. A, și am uitat de Crf 300 Rally. O sa o ia amicul @hora09la test zilele astea. Asta e 50 eu pe zi. Acum 39 minute, PzKpfW a spus: Asta clar e de la electronică, are slip assistant pe frână de motor. Pe Performance și fără ajutoare e destul de brutală - simți doar când intră ambreiajul anti-hopping. Asta o spune cineva care a mers pe ceva V2-uri sportive. Ai mers și pe 890 Duke? N-am mers, dar vizual mi se par foarte similare. Ok, bine de stiut data viitoare. Nu am dezactivat niciodata sistemele la moto inchiriate. O combinatie de frica + rusine. Sa nu le dau pe jos, respectiv sa evit penibilul situatiei cand as reveni la dealer. Mai ales ca din fiecare loc din care luam urma ori sa revin peste x zile, saptamani, anul viitor (in cazul concediilor) sa mai iau altceva. Pe 890 Duke am mers si nu mi-a placut deloc. Aratam pe ea ca ursul pe bicicleta, pozitia era foarte in fata, ma uitam peste bord, trebuia sa aplec capul bine sa il vad. Motor de pustani, oameni de maxim 30 de ani, care vor sa invete stunt, de folosit exclusiv urban si maxim peri-urban / 50 de km in afara orasului. Cum eu vin din zona turismului de cursa lunga, nope, nu ne-am inteles. Monster 950 era incredibil de isterica. In ture mici era moarta si scutura + ii placea numai in ture f mari. Fiind insa f usoara, peisajul lateral se estompa instant. Pornea aruncata ca din prastie. Mi-as fi luat-o sa ma dau pe pista si sa invat pista pe ea fiindca era ff usoara si ff agila. Dar in viata reala (aceleasi paduri la marginea Varsoviei), la vitezele alea simteam ca nu am deloc control. Adica nu m-am simtit confortabil sa ma dau cu ea cum cerea. Pentru ca motor de test 2 ore si nu vroiam sa ma imprastii de la nisip, animale ce ar fi sarit in sosea, denivelari in asfalt (putin probabil in Polonia, dar la cat de usoara era nu vreau sa ma gandesc) Sa mi-o cumpar - nu. La mers subturat, relanti facea ca si 1290 Adv - se scutura prea tare. Era exact ca o masina sport mica (am avut aceleasi senzatii intr-un Swift sport) - prea rapida, prea repede, inutila pentru commuting/mers si ca omul, de la A la B. Fun spre scary. Pentru oameni mai tineri si cu mai multe celule rosii in sange decat mine. A, si inca o chestie ce am invatat-o si eu din mers: Anul asta nu m-am ingramadit sa fiu printre primii la drive test la Triumph 1200. Cand am luat Rocketul nu avea rodajul terminat si a trebuit sa stau cu ea in max 4000 de ture. Undeva la 700 de km. Acum, as fi ... sa ma plang de situatie cand imi dau oamenii moto gratis, dar e de preferat sa le iau cu rodajul facut ca sa le pot intelege, nu fiindca vreau sa trag ca maimuca de gaz (nu prea e stilul meu sa ajung in limiter, oricum). Acum 22 minute, _Raul_ a spus: Cand am luat Rocketul nu avea rodajul terminat si a trebuit sa stau cu ea in max 4000 de ture. Undeva la 700 de km. Avea undeva la 700 de km am vrut sa scriu aici Editat Mai 17, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 21, 2022 Autor Share Postat Iunie 21, 2022 Arata bine, dotari, probabil e si bine făcută dar parca totuși exista o reținere în a lua așa ceva . Eu eram cat pe ce să iau un Zontes M310 dar cumva mi-a fost tarseala așa că am mers pe clasicul Yamaha Xmax de 300. Și zontesul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 (editat) Nu stiu daca trebuia pus aici sau la "viitorul electric", dar...Triumph a facut echipa cu Wiliams https://www.topgear.com/car-news/electric/triumph-and-williams-electric-sports-bike-looks-awesome-you-expect Editat Iulie 14, 2022 de The_Sin_Eater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 Ce este diferit față de prototipul prezentat în februarie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 23, 2022 Autor Share Postat Iulie 23, 2022 Cică ar veni un Versys 1000 supercharged??? Dacă e adevărat......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 24, 2022 Share Postat Iulie 24, 2022 Acum 18 ore, SenorPink a spus: Cică ar veni un Versys 1000 supercharged??? Dacă e adevărat......... Povesti. Nici o sansa. Poate sa faca un z1000sx, dar nici ala, ca de aia ai h2 ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.