DonFlamingo Postat Februarie 4, 2023 Autor Share Postat Februarie 4, 2023 Și se vând în draci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 4, 2023 Share Postat Februarie 4, 2023 Da. Am observat că de 2-3 ani încoace a "devenit cul" să ai Ducati. Deși este vorba probabil și de îmbunătățirea fiabilității (nu că dpdv mecanic ar fi fost foarte problematică în trecut) sau de succesul în motorsport (chiar dacă au câștigat și înainte), cel mai important element este pur și simplu faptul că are lumea bani. Meh. Recunoașteți marca/motocicleta/orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 4, 2023 Autor Share Postat Februarie 4, 2023 Nu e intruderul cu vreun kit ceva sa semene cu HD Ultra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Februarie 4, 2023 Share Postat Februarie 4, 2023 (editat) Acum 6 ore, PzKpfW a spus: Recunoașteți marca/motocicleta/orice. pare o saorma cu de toate, cu un motor mic miroase a chinez Editat Februarie 4, 2023 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 4, 2023 Share Postat Februarie 4, 2023 18 minutes ago, prafrau said: miroase a chinez Xiangshuai Traveler XS 800. Da, 800cc și vreo 60cp. Nu că un H-D de 1600cc ar avea forarte multă putere, dar măcar au cuplu. Asta are 72Nm și viteză maximă de 160 km/h. Are însă meritul de a fi primul model de genul venit din China. Cred că sunt pe toate nișele deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 5, 2023 Share Postat Februarie 5, 2023 Acum 8 ore, PzKpfW a spus: viteză maximă de 160 km/h. Mai mult decât harli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Februarie 5, 2023 Share Postat Februarie 5, 2023 https://www.cycleworld.com/motorcycle-news/american-european-asian-motorcycle-partnerships/ Te ia durerea de cap când vezi fe încurcături sunt sisigur nu sunt enumerate toate colaborările acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat Februarie 8, 2023 Share Postat Februarie 8, 2023 CFmoto 450 SR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 8, 2023 Share Postat Februarie 8, 2023 14 minutes ago, exilatu' said: Se găsesc alternative mai ieftine și mai calitative. Și cu frâne ceva mai de sigure decât cele făcute de "Hangte" (care nu au nici securitate criptografică la site). Și nu înțeleg de unde RC390 este 7300€ în Franța?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 8, 2023 Share Postat Februarie 8, 2023 E tare cum azi chinezariile au preturi pe care le aveau acum 20 de ani mobre japoneze cu cam aceleasi capacitati sicaracteristici tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 8, 2023 Share Postat Februarie 8, 2023 Situiația mi se pare complet diferită. Când au intrat japonezii pe piața moto europeană (anii '60) au venit cu motociclete ieftine (mână de lucru relativ ieftină în JP + procese automatizate) și cu excelență în calitate și asamblare. Au vândut prin prețuri accesibile, inovație, fiabilitate și imagine în motorsport. Ceea ce fac chinezii acum nu este altceva decât să copieze ceea ce fac europenii, făcând rabat de la calitate și inundând piața piața cu modele pe care nu le-a cerut nimeni**. Sunt exemple mai sus - și încă unul, tot de la Xiangshuai: un chopper-cruiser cu design kitschos, roată de 360 pe spate și motor V2 de 800cc cu 51cp și 59Nm cuplu. ** Evident, sunt și câteva exepții, dar asta este abordarea generală a chinezilor - nu doar la motociclete, ci cam la orice produse care vin de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 8, 2023 Autor Share Postat Februarie 8, 2023 Acum 24 minute, Speedy.K a spus: E tare cum azi chinezariile au preturi pe care le aveau acum 20 de ani mobre japoneze cu cam aceleasi capacitati sicaracteristici tehnice. Nu comparam calitatea. La preturi da, dar calitatea și fiabilitatea japonezelor nici acum nu e egalata de nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 8, 2023 Share Postat Februarie 8, 2023 Nu sunt convins de partea cu "calitatea", am văzut niște măsuri de reducere a costurilor cam urâte și la ei în ultimii ani. Dar la fiabilitate sunt încă regi - mai ales Honda. În principiu pentru că testează temeinic un motor apoi înainte de a-l lansa în producție îl castrează la vreo 50% din cât ar putea duce de fapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 8, 2023 Share Postat Februarie 8, 2023 Eu nu ma refer la anii 60-70 ci la anii 90. Japonezii erau intrati de mult, dar tot erau mobre de 500-600 cmc la 6000-7000 de euro. Acum la banii astia chinezii vand mizeriile astea. Cum dreaqu?! Sau de fapt nu vand , ci vor doar sa fie prezenti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 8, 2023 Autor Share Postat Februarie 8, 2023 Cred că și vând, că văd din ce in ce mai multe CF Moto plus branduri italinienesti reînviate de chinezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 8, 2023 Share Postat Februarie 8, 2023 19 minutes ago, Speedy.K said: dar tot erau mobre de 500-600 cmc la 6000-7000 de euro. Dacă vorbești de suma asta atunci, pune și inflația la socoteală. Față de 2002 (când a apărut €) este diferență de valoare de ~40%. Japonezii nu vindeau motociclete ieftine, ci ceva mai abordabile. În plus, nu prea aveau concurență. Iar diferența față de ceea ce vindeau europenii nu era atât de mare. Cam de la criza din 2008 au început să vândă "ieftin". Ceea ce le reproșez personal chinezilor în momentul de față este inundarea pieței cu copii ieftine. Nimic inovator, doar preț mai mic prin prisma copiatului a ceea ce fac alții și a capacității de producție industrială. Inovație 0. 15 minutes ago, Escanor said: Cred că și vând, că văd din ce in ce mai multe CF Moto plus branduri italinienesti reînviate de chinezi. ...Și blazon 0. Asta încearcă să cumpere. Ceea ce europenii au prin istorie și inovație iar japonezii și-au câștigat prin reputație și motorsport. Chinezii cumpără nume pentru blazon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 8, 2023 Share Postat Februarie 8, 2023 Deci tu zici ca 7000 atunci sunt 10.000 acum din inflatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 8, 2023 Share Postat Februarie 8, 2023 (editat) De fapt e 11550 https://www.google.com/search?q=7000*1.65 https://www.in2013dollars.com/europe/inflation/1997?amount=100 Pe ce lume trăiești? Editat Februarie 8, 2023 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 9, 2023 Share Postat Februarie 9, 2023 Pe lumea leului nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 9, 2023 Share Postat Februarie 9, 2023 La leul nou e și mai grav... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Februarie 9, 2023 Share Postat Februarie 9, 2023 (editat) Am o reținere în a crede ca aceste mobre copiate vor rezista la abuzul la care au rezistat acele japoneze hămălite de toți șlăparii. Strict pentru mine sfarsitul anilor 1990 și până în criza din 2008-2009 reprezintă vârful a ceea ce a putut oferi industria japoneză. Ei au fost vârful de lance. Acum acest rol în au europenii pentru ca inoveaza. După criză daca nu veneau BMW, KTM, Ducati să-i tragă pe japonezi după ei încă ne vindeau tehnolofie pre 2008. Încă încearcă asta de fapt, dar mai au și altele pe lând din nevoia de a rămâne competitivi. Trebuie să renunțe la conservatorism ca să revină vârf de lance. Deocamdata nu sunt semne în acest sens și cât timp piața din Asia o să ceară ce cere acum tot la fel o să râmână situația. Editat Februarie 9, 2023 de therocketscientist1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 9, 2023 Share Postat Februarie 9, 2023 (editat) Kawasaki cu o noutate - admisie cu lungime variabilă ("VAI") pe ZX-10 RR. La turații mari, trompetele se ridică pentru a permite intrarea unei cantități mai mari de aer în cilindrii. Sistemul va fi disponibil doar pe pe modelul RR (modelul de omologare WSBK), nu și pe ZX-10 R - e clar care este scopul. Dealtfel, va fi activat doar în cazul în care motocicleta este dotată cu kit-ul de curse de la Kawasaki (alt ECU și circuit electric). Nimic special în absolut, tehnologia în sine fiind destul e veche și prezentă de ani buni la competiție (modelele RSV4 Factory au trompete de admisie de lungime variabilă de prin 2011 de exemplu). Dar o noutate pentru Kawasaki și demnă de menționat. 3 hours ago, therocketscientist1 said: Am o reținere în a crede ca aceste mobre copiate vor rezista la abuzul la care au rezistat acele japoneze hămălite de toți șlăparii. Nici nu trebuie, din păcate. Societatea este din ce în ce mai consumeristă. Mai mult, vor prinde mai ușor la copii și tineret. De văzut ce vor face pe viitor: fie vor continua să copieze ceea ce fac alții (caz în care situația actuală este doar o etapă), fie vor investi în dezvoltare și vor inova (ceea ce nu prea știu să facă). 3 hours ago, therocketscientist1 said: Strict pentru mine sfarsitul anilor 1990 și până în criza din 2008-2009 reprezintă vârful a ceea ce a putut oferi industria japoneză. Ei au fost vârful de lance. Acum acest rol în au europenii pentru ca inoveaza. După criză daca nu veneau BMW, KTM, Ducati să-i tragă pe japonezi după ei încă ne vindeau tehnolofie pre 2008. Încă încearcă asta de fapt, dar mai au și altele pe lând din nevoia de a rămâne competitivi. Just. Încă o chinezoaică... Editat Februarie 9, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Februarie 13, 2023 Share Postat Februarie 13, 2023 https://www.cycleworld.com/motorcycle-news/cfmoto-200-horsepower-sportbike-v-4/ Din ce am mers la viata mea, V4 sunt cele mai pi#da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 13, 2023 Autor Share Postat Februarie 13, 2023 Acum 2 ore, hora09 a spus: https://www.cycleworld.com/motorcycle-news/cfmoto-200-horsepower-sportbike-v-4/ Din ce am mers la viata mea, V4 sunt cele mai pi#da Si la mine plake V4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 13, 2023 Share Postat Februarie 13, 2023 On 1/25/2023 at 4:08 PM, PzKpfW said: CFMoto dezvoltă și un motor V4 (!), cu unghi de 75-80° între bancuri. Nu este clar încă dacă se dezvoltă în parteneriat cu cei de la KTM sau doar cu "know-how" de la ei. Însă este destul de evident că și KTM lucrează la un model V4. Aș fi teribil de surprins să-i văd pe CFMoto capabili să scoată un asemenea motor în serie, de la prima tentativă. Poate doar dacă lucrează cu KTM. V4 este deja teritoriu complicat, nu mai merge cu copy-paste de la concurență. Bineînțeles, mai există și posibilitatea de a scoate un model, de a-l vinde la un preț redus și a face testare și dezvoltare direct prin clienți. 2 hours ago, hora09 said: Din ce am mers la viata mea, V4 sunt cele mai pi#da Depinde de aplicație. Pentru putere de vârf și performanță pe circuit, da. Ca sunet de asemenea, sunt cele mai melodioase motoare, punct - mai ales V4 de la Aprilia, la care a lucrat Claudio Lombardi. Pentru stradă/distracție însă, nu mi se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.