Radu Andrei Gabriel Postat Marți la 11:33 Share Postat Marți la 11:33 2 hours ago, Sergio1234 said: Acuma e si de 4x mai scump decat acelasi V-Strom 650 Pe langa costurile evidente de fabricatie se descarca in pret si R&D aferent. Modelul mentionat de tine era invechit, fara nicio inovare serioasa in ultimii 10 ani, deci nici vorba de R&D. Era un model pe care-l cumparai direct vechi. Mi se pare ca nici nu se mai fabrica. Incepand de anul acesta, a intrat V-Strom 800 care incepe de la vreo 10k. Iar in liga de 1000 a intrat si S1000GX care incepe de pe la 15500 Euro. V-Strom 1050DE pleaca de la 15.000 Euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Marți la 13:08 Autor Share Postat Marți la 13:08 (editat) Si noua Honda X-ADV -> https://www.honda.de/motorcycles/range/adventure/x-adv/overview.html Inca incerca sa imi dau seama ce e schimbat in afara de design. LE: Au pus Cruise control Editat Marți la 13:10 de LionEl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergio1234 Postat Marți la 17:43 Share Postat Marți la 17:43 Acum 4 ore, LionEl a spus: Si noua Honda X-ADV -> https://www.honda.de/motorcycles/range/adventure/x-adv/overview.html Inca incerca sa imi dau seama ce e schimbat in afara de design. LE: Au pus Cruise control Pretul: 13500€. Un NT1100 pleaca de la 13.900€...pe motoboom.ro, pe site oficial Honda e 14.650. Ceva imi da cu virgula Acum 6 ore, Radu Andrei Gabriel a spus: Pe langa costurile evidente de fabricatie se descarca in pret si R&D aferent. Modelul mentionat de tine era invechit, fara nicio inovare serioasa in ultimii 10 ani, deci nici vorba de R&D. Era un model pe care-l cumparai direct vechi. Mi se pare ca nici nu se mai fabrica. Incepand de anul acesta, a intrat V-Strom 800 care incepe de la vreo 10k. Iar in liga de 1000 a intrat si S1000GX care incepe de pe la 15500 Euro. V-Strom 1050DE pleaca de la 15.000 Euro. Da, asa este...dar totusi sunt diferente super mari dpmdv. Dar nu conteaza asta asa de mult, cand fix aceste modele scumpe se vand cel mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Marți la 18:08 Autor Share Postat Marți la 18:08 Acum 20 minute, Sergio1234 a spus: Pretul: 13500€. Un NT1100 pleaca de la 13.900€...pe motoboom.ro, pe site oficial Honda e 14.650. Ceva imi da cu virgula Da, asa este...dar totusi sunt diferente super mari dpmdv. Dar nu conteaza asta asa de mult, cand fix aceste modele scumpe se vand cel mai bine NT1100 - 15750 varianta cu DCT la Honda nord. Si da XADV -13550, ceva e dubios. Exagerate ca preț amândouă oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andrei Gabriel Postat Marți la 18:22 Share Postat Marți la 18:22 8 minutes ago, LionEl said: Exagerate ca preț amândouă oricum. Si cu toate astea Honda e lider mondial detasat in vanzarea de moto si scutere noi. In ultima perioada au pariat foarte mult pe scutere, pietele lor traditionale fiind in Asia unde jucariile astea se cer. Un articol relativ recent: https://www.motorcyclesdata.com/2024/09/06/honda-motorcycles/ Conform acestui articol, Honda a vandut pana acum (in 2024) peste 13 milioane de moto+scutere si targeteaza din nou 20 de milioane (cea mai buna performanta a lor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Marți la 18:27 Share Postat Marți la 18:27 În Asia vând răgălii d-alea derivate din Honda Cub de maxim 150 cmc la 1500$ Până la aproape 15 mii de euro un Scuter derivat dintr-o mobră de 6-7000 e cale lungă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andrei Gabriel Postat Marți la 19:09 Share Postat Marți la 19:09 https://dealer.moto24.ro/man-1/honda-x-adv-2024/ Si aici e 11.387 + TVA. Modelul 2024. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergio1234 Postat Miercuri la 06:14 Share Postat Miercuri la 06:14 Acum 12 ore, LionEl a spus: NT1100 - 15750 varianta cu DCT la Honda nord. Si da XADV -13550, ceva e dubios. Exagerate ca preț amândouă oricum. Acuma NT1100 e cumva intr-o clasa anume de motociclete, iar ca pret nu e exagerat pentru clasa respectiva DAR fuck me, un scooter de 750 la aproape 14.000 Euro e hotie. La cat naiba ajunge daca ii mai pui un topcase si ceva sideluggage? 16.000? Avem noul "G63AMG" Acum 11 ore, Radu Andrei Gabriel a spus: Si cu toate astea Honda e lider mondial detasat in vanzarea de moto si scutere noi. In ultima perioada au pariat foarte mult pe scutere, pietele lor traditionale fiind in Asia unde jucariile astea se cer. Un articol relativ recent: https://www.motorcyclesdata.com/2024/09/06/honda-motorcycles/ Conform acestui articol, Honda a vandut pana acum (in 2024) peste 13 milioane de moto+scutere si targeteaza din nou 20 de milioane (cea mai buna performanta a lor). Si cu toate astea, Honda e in scadere in Europa si nu ma mir de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Miercuri la 07:13 Share Postat Miercuri la 07:13 (editat) 1 oră în urmă, Sergio1234 a spus: NT1100 e cumva intr-o clasa anume de motociclete Mda, primul "tourer" cu 2 cilindri în linie, că cu lanț s-au mai văzut... 1 oră în urmă, Sergio1234 a spus: scooter de 750 la aproape 14.000 Euro e hotie Au vz că l-a ridicat @ianachim în slăvi și au ajustat prețul în consecință. Dar dacă n-a fost cu el în India tot degeaba! Editat Miercuri la 07:16 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andrei Gabriel Postat Miercuri la 07:22 Share Postat Miercuri la 07:22 1 hour ago, Sergio1234 said: Si cu toate astea, Honda e in scadere in Europa si nu ma mir de ce Piata din Europa e din ce in ce mai putin tentanta pentru japonezi. Concurenta e mare si normele Euro5 ii chinuie maxim. Plus apetitul europenilor pentru confort, chestie pe care japonezii o inteleg greu. Sa nu uitam ca flagshipul lor, Gold Wing, care este top in materie de confort si cam de orice, a fost fabricat initial in SUA si conceput pentru ceea ce cerea piata de-acolo (tot confort extrem). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergio1234 Postat Miercuri la 08:25 Share Postat Miercuri la 08:25 1 oră în urmă, ENEOS a spus: Mda, primul "tourer" cu 2 cilindri în linie, că cu lanț s-au mai văzut... Au vz că l-a ridicat @ianachim în slăvi și au ajustat prețul în consecință. Dar dacă n-a fost cu el în India tot degeaba! Pai daca tot suntem fortati sa inghitim gogoasa "2 in linie e cel mai bun" macar sa o savuram. Poate sa fie ridicat pana pe marte, pana la urma e un scooter cu 50 si ceva de cai si 236kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Miercuri la 08:47 Autor Share Postat Miercuri la 08:47 Acum 2 ore, Sergio1234 a spus: Acuma NT1100 e cumva intr-o clasa anume de motociclete, iar ca pret nu e exagerat pentru clasa respectiva Pai se cam bate cu RT-ul......dar e departe rau de adevar. Ar mai fi sa zicem tourere Versys 1000 SE si GSX 1000 GX dar si alea sunt mai sportive si parca ofera mai multe decat NT-ul. Dupa africa Twin am considerat un NT pentru touring exclusiv asfalt dar am vazut ca are mult prea multe minusuri si ca e prea fara sare si piper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Miercuri la 12:15 Share Postat Miercuri la 12:15 Acum 3 ore, LionEl a spus: are mult prea multe minusuri Plusuri o avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Miercuri la 12:36 Share Postat Miercuri la 12:36 20 minutes ago, ENEOS said: Plusuri o avea? Pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergio1234 Postat Miercuri la 12:44 Share Postat Miercuri la 12:44 Acum 24 minute, ENEOS a spus: Plusuri o avea? Pai nu a tot fost motoru de pe AT laudat si raslaudat...si DCT-ul? Ala e tot plusul si ala e si selling point. Fanii Honda, care vor un Tourer, dar nu vor AT din motive evidente, dar nici Goldwing, din alte motive evidente. Mno in Romania am vazut cateva NT1100, dar cred ca majoriteatea erau cu numere straine. Prin afara am vazut mai multe. Acum 3 ore, LionEl a spus: Pai se cam bate cu RT-ul......dar e departe rau de adevar. Se bate cu RT-ul poate doar in teorie. In practica sunt cam 10k€ intre ele. E un pic multisor. Comparativ cu Versys1000, Tracer 9 etc. care sunt in categoria de pret, cred ca as alege NT1100. Mentionez ca nu le-am condus pe nicuna, parerea e stric legata de aspect, dimensiuni etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Miercuri la 13:15 Autor Share Postat Miercuri la 13:15 Acum 57 minute, ENEOS a spus: Plusuri o avea? Design-ul ala superb pentru oameni care nu disting culorile, partial orbi, nu au miros si nici gust Acum 29 minute, Sergio1234 a spus: Pai nu a tot fost motoru de pe AT laudat si raslaudat...si DCT-ul? Motorul cred ca e resoftat altfel fata de AT, DCT-ul e ok. Acum 29 minute, Sergio1234 a spus: Se bate cu RT-ul poate doar in teorie. In practica sunt cam 10k€ intre ele. E un pic multisor. Comparativ cu Versys1000, Tracer 9 etc. care sunt in categoria de pret, cred ca as alege NT1100. Mentionez ca nu le-am condus pe nicuna, parerea e stric legata de aspect, dimensiuni etc. Macar arata mai bine Versys 1000 si Tracer 9. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Miercuri la 21:21 Share Postat Miercuri la 21:21 Și au și cilindri mai mulți! Tourer L2?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat ieri la 05:34 Autor Share Postat ieri la 05:34 Există și tourere boxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat ieri la 06:29 Share Postat ieri la 06:29 Acum 17 ore, Sergio1234 a spus: Fanii Honda, care vor un Tourer, dar nu vor AT din motive evidente, dar nici Goldwing, din alte motive evidente. Poti sa ne dai niste motive evidente pentru care un fan Honda in cautarea unui tourer nu vrea un Goldwing? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat ieri la 06:54 Share Postat ieri la 06:54 Eu as intreba de unde si pana unde AT e tourer? Motivatia e aceeasi ca a lui @ENEOS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andrei Gabriel Postat ieri la 07:57 Share Postat ieri la 07:57 Una peste alta, din cate vad, Honda a ramas fara 4 in linie la nakeduri de 1000. Au scos CB1000R (care mie mi-a placut mult de tot) si se pare ca vor introduce Hornet 1000. Spun "se pare" pentru ca inca nu stie nimeni cand va fi lansata in circuitul comercial. A fost doar prezentata pe la saloanele moto dar au tot amanat lansarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergio1234 Postat ieri la 09:25 Share Postat ieri la 09:25 Acum 2 ore, Silver Arrow a spus: Poti sa ne dai niste motive evidente pentru care un fan Honda in cautarea unui tourer nu vrea un Goldwing? cam 20.000 de motive pot sa-ti dau, cate unu pentru fiecare Euro. Lasand gluma la o parte, cu toate ca este o diferenta de 20k€ intre modele, nu toata lumea are nevoie de un autobuz cat e un goldwing. Mai ales daca nu faci zeci de mii de km pe ture, sau iti cari consoarta. Acum 2 ore, The Flying Dutchman a spus: Eu as intreba de unde si pana unde AT e tourer? Motivatia e aceeasi ca a lui @ENEOS. Pai intreaba posesorii de AT la ce il folosesc. 90% il folosesc ca tourer, 1% au vazut macadam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andrei Gabriel Postat ieri la 09:37 Share Postat ieri la 09:37 10 minutes ago, Sergio1234 said: Pai intreaba posesorii de AT la ce il folosesc. 90% il folosesc ca tourer, 1% au vazut macadam Aici te contrazic putin, am vazut destule AT pe Strategica. Dar da, ai dreptate, conceptul de adventure e o chestie made-up si poti sa-i dai ce conotatie vrei tu. Pentru unii, adventure poate insemna ca au plecat in aventura pana la Lehliu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat ieri la 11:11 Share Postat ieri la 11:11 Acum 47 minute, Sergio1234 a spus: cam 20.000 de motive pot sa-ti dau, cate unu pentru fiecare Euro. Lasand gluma la o parte, cu toate ca este o diferenta de 20k€ intre modele, nu toata lumea are nevoie de un autobuz cat e un goldwing. Mai ales daca nu faci zeci de mii de km pe ture, sau iti cari consoarta. Deci de fapt motivul principal este unul subiectiv: banii. Care este din pacate cel mai important motiv in cazul multor motociclete. Iti recomand o plimbare cu un Goldwing ca sa poti aprecia corect partea de ''autobuz''. Dupa aceea cred ca nu vei mai ramane cu prea multe motive evidente in afara de pret si gabarit. Adica 2 motive. In schimb s-ar putea sa gasesti motive sa-ti doresti unul. Se poate intampla si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergio1234 Postat ieri la 12:00 Share Postat ieri la 12:00 Acum 34 minute, Silver Arrow a spus: Deci de fapt motivul principal este unul subiectiv: banii. Care este din pacate cel mai important motiv in cazul multor motociclete. Iti recomand o plimbare cu un Goldwing ca sa poti aprecia corect partea de ''autobuz''. Dupa aceea cred ca nu vei mai ramane cu prea multe motive evidente in afara de pret si gabarit. Adica 2 motive. In schimb s-ar putea sa gasesti motive sa-ti doresti unul. Se poate intampla si asta. Am avut placerea sa merg cu Goldwing generatia anterioara, am avut placerea sa merg cu K1600GT care e cam in aceasi clasa, iar partea de "autobuz" nu pot sa mi-o schimb. Da sunt extrem de manevrabile odata ce is puse in miscare, dar greutatea aia oricat vrei sa o "duci" cat mai usor, este acolo. Inteleg pentru ce aplicatie exista acele motociclete, ture lungi, mii de km pe autostrada, bagaje multe, chiar si remorci etc. Accentul e pus pe comfort, pe brizbrizuri care sa-ti usureze lungiile perioade de motociclit. Dar cam acolo se termina aplicatiile lor. Da, poti face cele mai renumite pasuri montane, dar le faci in ritm de autoturism. Te poti baga in marile orase, dar tot in ritm de autoturism. Prin urmare, dpmdv cumparatorul de Goldwing nu este acela care foloseste motoru pe post de mijloc de locomotie in rutina cotidiana, nu este acela care face 5000km/an, sau cel care face ture relativ scurte ca durata si/sau kilometri. Imi doresc si G63AMG, e o masina super...dar la cat umblu eu cu masina, si pe ce drumuri umblu...acel G63AMG mi-ar complica existenta extrem de mult, asa cum si un Goldwing ar face-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.