Barbu Adrian Posted November 14 Share Posted November 14 Salut! vin si eu cu o intrebare, am un honda rebel 125, ce marime trebuie sa fie pinioanele ca sa castig putin mai mult cuplu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted November 15 Share Posted November 15 Din kitul de pinioane castigi sau nu in viteza de deplasare,nu in cuplu motor.Cuplul motor ramane acelasi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3.14 Posted November 15 Share Posted November 15 Nu si la roata ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Penetru Posted November 15 Share Posted November 15 Dacă și viteza întâi ți se pare prea lungă și fără putere umbli la kitul de pinioane, așa se face la enduro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted November 15 Share Posted November 15 Acum 4 ore, 3.14 a spus: Nu si la roata ... Cuplul ramane acelasi la axul pinionului fata,asa ca sa fie mai specific.Eu la asta m-am referit. Pe el de fapt il intereseaza sa mearga mai tare. Poate un speed sa fi fost bun,nu un clasic cum e Rebel-ul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted November 15 Share Posted November 15 Acum 21 minute, Kristian K a spus: Cuplul ramane acelasi la axul pinionului fata,asa ca sa fie mai specific.Eu la asta m-am referit. Pe el de fapt il intereseaza sa mearga mai tare. Poate un speed sa fi fost bun,nu un clasic cum e Rebel-ul. Daca cauta cuplu, poate vrea sa plece mai tare, demaraj mai mare, adica sa zicem un dinte in plus pe spate sau 2 si un cu un dinte mai putin pe fata, invers pt viteza mai mare, ca la bicicleta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted November 15 Share Posted November 15 Acum 18 ore, Barbu Adrian a spus: Salut! vin si eu cu o intrebare, am un honda rebel 125, ce marime trebuie sa fie pinioanele ca sa castig putin mai mult cuplu? pinion in fata mai mic si in spate mai mare, ai acceleratie mai buna, topspeed mai mic si viceversa https://www.motorcyclespecs.co.za/Techinicale/Gear_Ratios.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lup69 Posted November 15 Share Posted November 15 12 hours ago, Kristian K said: Din kitul de pinioane castigi sau nu in viteza de deplasare,nu in cuplu motor.Cuplul motor ramane acelasi. +1! Cuplul ramane acelasi, daca umbli la pinioane poti doar sa scazi sau sa cresti cumva viteza intr-o treapta, dar la final tot acelasi cuplu ramane... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted November 15 Share Posted November 15 Cuplul motorului rămâne același, în schimb cel de la roată se modifică în funcție de "călcătură"! Și de treapta de viteză selectată. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted November 16 Share Posted November 16 Acum 8 ore, ENEOS a spus: Cuplul motorului rămâne același, în schimb cel de la roată se modifică în funcție de "călcătură"! Și de treapta de viteză selectată. Omul spunea de cuplu in titlul topicului,repet,io am presupus ca vrea sa mearga mai tare dupa exprimarea textului. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted November 16 Share Posted November 16 Acum 22 minute, Kristian K a spus: .....,io am presupus ca vrea sa mearga mai tare ..... eu am presupus ca vrea acceleratie mai mare si elasticitate mai mare in trepte ceea ce se poate jongla din pinioane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted November 16 Share Posted November 16 La 14.11.2023 la 20:33, Barbu Adrian a spus: Salut! vin si eu cu o intrebare, am un honda rebel 125, ce marime trebuie sa fie pinioanele ca sa castig putin mai mult cuplu? Deci pana la urma ce vrei, viteza maxima mai mare sau sa plece mai tare de pe loc? PS Sunt curios daca il mai vedem pe aici... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoS Garage Posted November 17 Share Posted November 17 nu-l mai vedem, ca si-a uitat parola... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted November 17 Share Posted November 17 Acum 2 ore, MotoS Garage a spus: nu-l mai vedem, .... I can live with that.... asta e, imi asum, stiu, o sa fie greu de tot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Penetru Posted November 17 Share Posted November 17 Să fim înțeleși, toate motocicletele sunt capabile de viteze și demaraje fantastice dar producătorii pentru că sunt răi le limitează în secret din pinioane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lup69 Posted November 18 Share Posted November 18 Mobra 50 Sufer era vestita pentru turul tarii si vitezele de autostrada obtinute in cadere libera ... Nu vroiau astia de la Zarnesti sa ii puna pinioanele corecte ca lua MIG-urile din zbor si ramaneam fara flota... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Penetru Posted November 18 Share Posted November 18 Exact la aia m-am jucat eu cu un pinion de CZ 175, am trecut de la 13 la 17 dinți, la plecarea de pe loc parcă plecam cu a doua, a doua parcă era a treia, a treia parcă era a patra și când băgam a patra nu mai avea putere și leșina... Dacă modifici în sens invers viteza maximă va fi foarte mică. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
binox Posted Tuesday at 06:46 PM Share Posted Tuesday at 06:46 PM Ca sa jonglezi cu valoarea cuplului intr-o anumita plaja de turatii te poti juca cu galeria de evacuare/toba. O toba mai infundata iti va oferi un cuplu mai bun la turatii mici/medii dar vei pierde din putere la turatii mari. Daca mergi preponderent in oras, fa o proba cu niste bureti de vase din inox indesati in toba (+o metoda sa nu zboare de acolo) , te costa aproape nimic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.