Sari la conținut

1. Qatar Airways Grand Prix of Qatar


Postări Recomandate

Acum 34 minute, nike a spus:

 

Sa-mi lasi numarul dealerului ca e buna rau treaba aia a lui :rock:

Sa vezi cat o sa rad de tine cand Ducati o sa anunte ca pentru 2025-2026 s-a decis cine ocupa locul 2 in echipa de uzina, Marc Marquez, cu scopul de a duce Ducati spre cele mai inalte culmi ale gloriei...  :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 472
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 20 minute, xt600 a spus:

GP24 joaca in alta liga... ne place sau nu, este diferenta de un an intre ele. Nu este teorie, cum insinueaza cineva pe aici, este o realitate vizibila cu ochiul liber. Cu motocicleta asta, a spus-o si el, poate sa se claseze in zona locurilor 5-6. In cursa din Qatar, si-a depasit target-ul. Dupa parerea mea, cam aici il vom vedea: locurile 4-6, pe ici pe colo un podium, eventual o victorie, doua, pe circuite care ii plac, daca se aliniaza planetele (ma refer strict la cursele mari). Va fi greu sa se bata constant pentru victorie cu Ducati de uzina, KTM (mai degraba cu Binder) si Aprilia (pe unele circuite). Ceea ce trebuie sa faca, este sa se calmeze, sa nu faca greseli si sa adune puncte consistente si daca apar oportunitati, sa speculeze greselile adversarilor. 

Clar GP24 e la alt nivel,nimeni nu a contestat asta.

Ideea e ca GP23 nu e o toarpa de motoreta veche de 1 an precum insinuau colegii,intradevar nu are update'urile de la Valencia,dar nu e motoreta neupgradata precum se insinua.

 

MM nu a spus ca,cu aceasta motoreta se poate clasa doar in zona locurilor 5-6 - tu insinuezi voalat ca factorul limitativ e performanta motoretei in timp ce el a spus foarte clar ca factorul limitativ este learning curve'ul lui si faptul ca trebuie sa isi schimbe stilul de mers pt a se adapta la ea.

Intradevar,a spus ca target'ul lui la aceasta cursa e sub podium (locurile 4-6),dar odata ce (sau daca) stilul lui de mers se va schimba pt a exploata la maxim motoreta,sunt convins ca va ataca podiumul.

 

Concurenti reali pt "un" Marquez perfect adaptat la GP23 (cum speram sa il vedem de la jumatatea sezonului incolo) ar fi pilotii Ducati Spa si JM,in rest nu prea as crede ca se ridica cineva acolo.Binder si cate o Aprilia sporadic - ok.Dar in general,cam ei 3 as zice ca vor fi in hora.

 

Foarte de acord cu ultima propozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, B.B. a spus:

Sa vezi cat o sa rad de tine cand Ducati o sa anunte ca pentru 2025-2026 s-a decis cine ocupa locul 2 in echipa de uzina, Marc Marquez, cu scopul de a duce Ducati spre cele mai inalte culmi ale gloriei...  :lol:

Judecand strict din punct de vedere al performantelor, ca MM sa ajunga la echipa de uzina Ducati, ar trebui sa ii bata constant pe JM si pe Binder si sa puna presiune pe Bagnaia, in lupta pentru titlu. Cum spuneam, greu daca nu imposibil cu motoreta pe care o are la dispozitie. 

Apoi sa nu uitam ca alegerea pilotului nr. 2, va fi si o chestiune de politichie... va dori Jiji sa aduca langa Bagnaia un pilot mai puternic decat italianul? MM sau JM..? Vom vedea, dar faptul ca s-au grabit sa il semneze pe Bagnaia, inca inainte de prima etapa, ar putea fi un semn ca si-au facut deja socotelile si ca nu vor aduce la echipa un pilot care sa ii dea batai de cap lui nr. 1. So, in baza acestui rationament, ar trebui sa ne asteptam ca MM si JM sa isi caute echipe de uzina la alti constructori. Cel putin din punct de vedere al transferurilor, va fi un sezon interesant. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gigi isi baga mortul in casa daca il aduce pe MM sau pe JM langa Pecco - si nu as vedea deloc beneficiile unei asemenea mutari (faptul ca nu le vad eu nu inseamna ca nu exista sau ca Gigi nu o va face - Gigi a avut de-a lungul carierei destule achizitii cel putin curioase de piloti - remember Petrux,remember oferta catre Lorenzo cand acesta vroia sa se retraga samd).Vor fi lupte si scandal intre oricare din astia daca ii pune cineva sub aceeiasi umbrela.

 

Logica aducerii lui MM ar fi performanta (daca MM reuseste sa se ridice ca si stil de mers pe Ducati),8 titluri si popularitate,vanzari.Dar ar fi scandal cu Pecco,pt ca MM automat va cauta sa il bata pe italian la fiecare sesiune si va incerca (precum a declarat ca a facut cu toti coechipierii),sa il puna in inferioritate.

Logica aducerii lui JM efectiv nu o vad.

 

Daca Gigi va vrea vremuri linistite si productive la echipa,cred ca se va indrepta spre "un" Bezzechi sau chiar prelungire cu Bestia,spre un pilot 2 sau hai sa zic (pt ca titulatura de pilot 2 vad ca deranjeaza), spre un pilot inferior lui Pecco ,dar in nici un caz spre unul din lupii astia care se bat la campionat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indiferent de ce logica ati folosi eu sunt apropae sigur ca il vor aduce pe MM. Poate chiar pt a stimula concurenta si a-l face pe Pecco sa merite cele 7 milioane de dolari. Nu stiu de ce traiti voi cu impresia ca al doilea pilot trebuie sa fie o sluga pentru primul. 

Daca MM si Pecco vor forma dream team atunci Ducati pot avea titlurile asigurate pentru urmatorii ani, ca il ia unul sau celalalt este complet irelevant, ei vor avea doi asi in mana in orice clipa. Si asta e un mare avantaj. Daca unul nu va putea tine pasul asta e, zboara la final de contract. 

Oricum Bastianini zboara clar, pe JM nu il aduc pentru ca i-a mancat de poponeata si a fost tigan.. si in rest pe cine? 

Vreau sa imi dati toti fiecare cate 1000 de lei cand Ducati vor anunta pe MM la ei. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, B.B. a spus:

Nu stiu de ce traiti voi cu impresia ca al doilea pilot trebuie sa fie o sluga pentru primu

S-a discutat si in dunga de ce.Intreaba-l pe MM cand era cu....(pune pe linia punctata ce nume vrei tu din coechipierii lui),intreaba-l pe Rossi,orice top dog va isca conflict in cazul echipei daca se aduce un concurent.

Pt ca nu poate fi decat un campion,de aia.Daca ar fi 2 pozitii de campion mondial,nu ar fi nici o problema :) Pana atunci insa...

Va fi un silly season al naibii de interesant insa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta totusi nu opreste echipa in a aduce doi piloti buni, nu? Rossi si Lorenzo, MM si Pedrosa, Miller si Binder, etc etc, mereu echipele mari au inceput cu doi piloti BUNI. Ca ei mai departe au ajuns pe pozitia 1 si 2 in cadrul echipei e partea a doua... 

Tu asta nu intelegi. Echipele nu cauta un pilot bun si unul prost, cauta doi buni ca dintre ei sa se aleaga singuri unul mai bun, 

Scandal, intereseaza pe cineva de scandal facut de Pecco.. el are un contract, salariu, trebuie sa isi vada de ale lui. In nici un caz nu-i vor aduce un pilot mamaliga, daca ar vrea asta, repet a suta oara, ar angaja un pilot de teste si nu ar mai cheltui bani aiurea cu inca un pilot si doua motociclete si staff separat, etc..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, B.B. a spus:

Asta totusi nu opreste echipa in a aduce doi piloti buni, nu? Rossi si Lorenzo, MM si Pedrosa, Miller si Binder, etc etc, mereu echipele mari au inceput cu doi piloti BUNI. Ca ei mai departe au ajuns pe pozitia 1 si 2 in cadrul echipei e partea a doua... 

Normal ca nu e exclus.Si am si zis - Gigi e foarte....particular sa zicem in alegerile de piloti pe care le face,asa ca orice e posibil.

Da,ai dat niste exemple corecte,dar mai degraba in sprijinul meu :) - Rossi vs Lorenzo a fost un scandal monstru cu carnetelul,paravanele dintre boxe samd samd,totul culminand cu mutarea lui Rossi la Ducati (citand aducerea lui Lorenzo si conflictul deschis cu acesta ca pe unul din motivele plecarii de la mult-iubita Yamaka),MM vs Pedrosa s-a transat in favoarea lui MM care l-a distrus si psihic si pe alocuri fizic (Aragon 2013) pe saracul Dani,care a decis sa dea quit,iar in al 3lea caz...Miller e comparabil cu Binder?Hai las-o moarta,KTM e caz clar de pilot 1 si 2.Miller...

Deci nu e exclus ce zici tu - dar nu mi se pare deloc productiv si iata,tot timpul se termina rau cu 2 primadone in acelasi garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pana si sefu' de la KaTeEM stie ca MM o sa mearga la Ducati..

“I think he will play his cards with the bike he has and for the future.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

KTM e caz clar de pilot 1 si 2.Miller...

Deloc! Până nu se bate unul din ei la titlu și nu se dispune ca "nr 2" să-l ajute nu există 1 și 2!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, frigider a spus:

incepe sa ma streseze putin chestia asta cu versiunea de moto de la Gresini.

care aveti un citat/link clar ?

https://www.crash.net/motogp/news/1042742/1/ducati-confirm-marquez-will-ride-zarco-s-gp23-not-bagnaia-s-or-martin-s

Alea a lui JM, EB și FB s-au stricat pe capete și de-aia nu le-a dat ăstora de merg anul asta cu Gp23 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, frigider a spus:

incepe sa ma streseze putin chestia asta cu versiunea de moto de la Gresini.

care aveti un citat/link clar ?

Cum a zis colegul mai sus.

MM nu merge pe motoreta lui Zarco,sper ca se intelege - a fost denumita asa pt ca de la jumatatea sezonului Zarco a anuntat ca pleaca pt 2024 la LCR si prin urmare nu i-au mai dat update'uri pe motoreta.

Chestia cu fiabilitatea mi se pare vrajeala - cred ca Gigi vrea sa delimiteze clar clientul de factory ca si performante,ori un GP23 complet upgradat ar fi (probabil) foarte performant.Si atunci le da versiunea mid-season ca sa zic asa,un GP23 v1.1 (pana la Missano),dupa care au introdus versiunea finala prezenta de la Missano la Valencia inclusiv.

Notabil - v finala de GP23 are acele aripioare pe furcile de carbon,aripioare pe care versiunea initiala si cea mid-season (Zarco's bike) nu le au.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

 

Notabil - v finala de GP23 are acele aripioare pe furcile de carbon,aripioare pe care versiunea initiala si cea mid-season (Zarco's bike) nu le au.

 

Care mid-season, Method? Nu exista mid season, ci doar cea initiala (de baza) si cea cu up grade-uri de dupa jumatatea sezonului. Daca a primit o teava de esapament sau niste suruburi polizate, inainte de jumatatea sezonului, se numeste ca este varianta 1.1? Toate imbunatatirile care conteaza au fost facute dupa jumatatea sezonului. Practic MM merge pe versiunea basic a motoretei.  Si, cum spui si tu, faza cu lipsa fiabilitatii si performantei sunt niste minciuni de porc! Asta ca sa intelegi cat pret poti pune pe declaratiile unui ducatist. Jeg mult la Ducati. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Care mid-season, Method? Nu exista mid season, ci doar cea initiala (de baza) si cea cu up grade-uri de dupa jumatatea sezonului. Daca a primit o teava de esapament sau niste suruburi polizate, inainte de jumatatea sezonului, se numeste ca este varianta 1.1? Toate imbunatatirile care conteaza au fost facute dupa jumatatea sezonului. Practic MM merge pe versiunea basic a motoretei.  Si, cum spui si tu, faza cu lipsa fiabilitatii si performantei sunt niste minciuni de porc! Asta ca sa intelegi cat pret poti pune pe declaratiile unui ducatist. Jeg mult la Ducati. 

"Marc Marquez, like all the other teams that will use the Ducati Desmosedici GP23, will start with the bike with which Johann Zarco finished the year,” Ducati general manager Gigi Dall’Igna was quoted by DAZN. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După jumătatea sezonului, Ducati Lenovo va semna cu cel mai bine clasat pilot italian, aducându-l lângă Bagnaia. 

Poate rămâne Bastianini. 

În nici un caz MM. Sau orice altă nație.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, B.B. a spus:

"Marc Marquez, like all the other teams that will use the Ducati Desmosedici GP23, will start with the bike with which Johann Zarco finished the year,” Ducati general manager Gigi Dall’Igna was quoted by DAZN. 

Da.Este corect ceea ce spune, pentru ca motocicleta lui Zarco nu a mai primit nici un upgrade de-a lungul sezonului. Era pe faras inca din prima jumatate a sezonului, este evident ca nu a mai beneficiat de noutati, din momentul in care s-a stiut ca pleaca. Concluzie: MM concureaza cu GP23 basic, adica aceeasi de la inceputul sezonuluii 2023. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, B.B. a spus:

Sa vezi cat o sa rad de tine cand Ducati o sa anunte ca pentru 2025-2026 s-a decis cine ocupa locul 2 in echipa de uzina, Marc Marquez, cu scopul de a duce Ducati spre cele mai inalte culmi ale gloriei...  :lol:

Sunt deja pe cele mai inalte culmi, nu mai e nevoie de el :))))

 

Oricum, esti ca picatura chinezeasca, chiar incep sa cred ca se lipeste mizeria de printesa roscata🤮

Editat de nike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Care mid-season, Method? Nu exista mid season, ci doar cea initiala (de baza) si cea cu up grade-uri de dupa jumatatea sezonului. Daca a primit o teava de esapament sau niste suruburi polizate, inainte de jumatatea sezonului, se numeste ca este varianta 1.1? Toate imbunatatirile care conteaza au fost facute dupa jumatatea sezonului. Practic MM merge pe versiunea basic a motoretei.  Si, cum spui si tu, faza cu lipsa fiabilitatii si performantei sunt niste minciuni de porc! Asta ca sa intelegi cat pret poti pune pe declaratiile unui ducatist. Jeg mult la Ducati. 

Nu am tinut pasul cu toate imbunatatirile aduse motoretei Ducati in 2023 dar stiu ca au venit cu versiunea "de baza" la teste in primavara si dupa aia au tot pus/schimbat pe ea de-a lungul sezonului,de aia am botezat-o GP23 v1.1.

Tin minte insa foarte clar ca la testul de la Missano au adus un update semnificativ si cam aia a fost versiunea finala cu care s-a mers si la Valencia inclusiv.Nu mai tin minte daca a inclus si versiunea a 2a de carene la care au avut voie,sau aia a venit inainte,tin minte doar ca versiunea finala avea acele winglets pe furci.

MM nu are versiunea finala,cea de dupa testul de la Missano si pana la Valencia,ci versiunea de fix dinainte de Missano,deci cred ca i-am zis bine "mid-season".

Acum 27 minute, xt600 a spus:

Da.Este corect ceea ce spune, pentru ca motocicleta lui Zarco nu a mai primit nici un upgrade de-a lungul sezonului. Era pe faras inca din prima jumatate a sezonului, este evident ca nu a mai beneficiat de noutati, din momentul in care s-a stiut ca pleaca. Concluzie: MM concureaza cu GP23 basic, adica aceeasi de la inceputul sezonuluii 2023. 

Gigi nu spune deloc ca Zarco n-a primit nici un update.Tu spui asta - repet - s-au facut update'uri motoretei GP23 pana la Missano,iar Zarco le-a primit,atunci a anuntat Zarco ca pleaca si nu i-au mai dat versiunea finala.

Motoreta lui MM nu e basic,cea de inceput de sezon.

Acum 2 ore, B.B. a spus:

"Marc Marquez, like all the other teams that will use the Ducati Desmosedici GP23, will start with the bike with which Johann Zarco finished the year,” Ducati general manager Gigi Dall’Igna was quoted by DAZN. 

Nici tu nu citesti - au pus colegii mai sus - "the Zarco bike".E motoreta similara motoretei lui Zarco (care n-a mai primit update'uri dupa Missano pt ca a declarat ca va pleca la LCR).

Gigi a botezat-o oarecum "the Zarco bike" pt ca la Valencia era singura motoreta care era "updatata" astfel - ori erau GP23 versiunea finala (Pecco,EB si JM) ori erau GP22.

 

Oricum eu nu cred ca motoreta va fi factorul limitativ la Marquez,ci el insusi.

In sensul ca daca reuseste sa-si adapteze stilul pt a o exploata la maxim,se va bate de la egal la egal cu ceilalti,iar daca nu reuseste,nu faptul ca are GP23 v1.1 sau GP23 final sau GP24 e problema.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Zarco mergea de fapt cu mobra lui Lorenzo. N-am inteles eu. Al dracu șulfă Gigi, futu-l in cioc.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai un credul(ca sa nu zic mai rau) poate crede ca Ducati va angaja un al doilea pilot precum MM.JM,SAU BB.

Va credeam oameni seriosi si REALISTI.Se vede ca m-am inselat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...